Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.10.2021 în toate secţiunile
-
Diferenta e ca bateria la EV se poate incarca oricand, chiar si cand nu e in mers, pentru ca nu trebuie sa fie pornit motorul ca sa genereze energie. Fiecare tehnologie trebuie sa foloasca avantajele sale inerente, nu trebuie sa replicam limitarile tehnologiei pe care o inlocuieste. Ex: putem avea one-pedal-driving la EV (nu la VW, pentru ca au fost prea conservatori), incalzire din telefon (pentru ca nu trebuie sa porneasca motorul pentru asta). Daca vor sa aiba o baterie de 12V (pentru ca ar fi putut la fel de bine sa o elimine), trebuie sa se asigure ca functioneaza.4 points
-
@Nenciu Victor te joci cu focul pana te arzi. Un set 195 65 R15 din categoria premium nu trece de 1200 de lei.3 points
-
@The_Ego in cazul meu sper sa merite, eu merg o parte din drum pe autostrada cu motorul termic. Dupa ce ma dau jos am destula baterie sa merg electric 10km pana la birou in oras. Cei 20 de km pe care ii fac in oras pe electric merita. Acest drum e de doua ori pe saptamana, dus intors. In afara de asta folosesc masina pe langa casa, unde voi merge numai in modulul electric (cumparaturi etc.) In esenta ar fi mai putin carburant per total. @mandelu tehnologia bateriilor a mai evoluat, mai ales in domeniul auto. Si pana la urma..citesc manualul, o incarc la priza cum scrie in el si daca e sa se intample ceva, am garantie.2 points
-
@safari hunter 195 65 R15 91T este cea mai ieftina dimensiune. Imi pare rau ca am discuri fata de 313mm. anvelope.ro: Conti TS860 280 de ei. TS870 de lei; alpin 6 315 lei; WRD4 250 de lei. UltraGrip 9 263 de lei. LM005 289 de lei. anvelope-autobon.ro W190 SnowControl 250; LM005 266; Alpin 5 270. TS870 281; Alpin 6 287 - eu de aici am luat in ianuarie 2020 - Michelin Pilot Sport 4 225 40 ZR18 92Y DOT5219 cu 1600 de lei setul de 4.2 points
-
Offtopic, dar nu vad cum un hybrid poate fi asa bun pe naveta, mai ales pe autostrada. Bateria ar fi buna pt 60km maxim electric, iar in rest trage motorul pe benzina o greutate mai mare.2 points
-
1 point
-
eu pe bora am pe fata gislaved euro frost 6 si pe spate yokahoma pe jante de 15 si sunt multumit. Am avut o situatie in care m-am speriat un pic dar nu stiu daca au fost anvelopele sau viteza mica ... Acum un an am fost cu niste prieteni 4 fiind in total in masina cam 70 kg fiecare si intr-o curba undeva la munte, curba de 180 de grade in panta, pe jos era un pic de gheata dar era acoperita cu zapada si mi-a fugit un pic spatele, dar am accelerat si s-a redresat, aveam 20-30 la ora dar la jumatate de metru era ditmai stanca In rest nu am avut probleme ...1 point
-
Asta se intampla cand pun chipuri pt aspiratoare in unitatile multimedia.1 point
-
1 point
-
Acelasi lucru se intampla cu fiecare mare eveniment perturbator in piata, precum chiar inventia automobilului: Daca suntem ingrijorati de schimbarile de pe piata automobilelor (care, apropo, au mari probleme de productie oricum, din cauza lipsei de cipuri), trebuie sa ne pregatim de marea schimbare care este reprezentata de automatizare. Acest lucru a inceput cu revolutia industriala si nu s-a oprit niciodata: joburi precum casier (vezi casele cu auto-servire de la supermarket), operator client service (vezi sistemele automate de recunoastere a vocii care iti raspund la telefon), etc, deja se automatizeaza. In viitor, altele, precum sofer, constructor, etc.1 point
-
Celelalte filtre nu le-ai primit inapoi pentru ca te-ai fi murdarit(unul plin de ulei si celalalt de motorina) si riscai sa-ti murdaresti si portbagajul. Ce zic colegii de mai sus, e ca e bine sa le schimbi la 15000km, dar din cauza pretului de la reprezentanta lumea prefera sa le schimbe altundeva la mijlocul intervalului de 30000km. Eu de exemplu am cerut la reprezentanta sa puna filtru de polen Mann Frecious Plus care filtreaza si PM2.5 si e jumatate pretul fata de cel OE.1 point
-
1 point
-
Vw are niște schimburi de consumabile la perioade foarte lungi (motivele nu le dezbatem aici), uleiul 30k, filtrul de aer 90k, filtrul de motorina 60k... oficial le schimbi conform carnetului de revizii, practic tu le mai schimbi de câte ori vrei între schimburile oficiale (important este ca pe mașină sa fie făcute la timp). Filtre OE (cu logo VW) poți lua de la orice magazin de piese. Totusi, nu se uita nimeni la ce scrie pe filtru când îl scot sa îl arunce... sa îmi spună ei ca un filtru de aer VW plin de praf ajuns 45k e mai bun ca orice alt filtru de aer nou! La 15k deja e inutilizabil din proprie experiență dar sa ne imaginam ca il ții cumva 45k...1 point
-
Deci, sa inteleg: ai o baterie de 60 kWh si una de ~0.7-0.8 kW (60-65 Ah). Cumva se descarca aia mica pentru ca nu are de unde sa o incarce masina. Nu exista niciun electron pe niciunde cu care sa o incarce. Iar problema nu e ca mergi cu masina prea putin. Ea in mers se incarca. Problema e ca nu stai oprit destul de mult, unde ea nu se incarca. Deci, in concluzie, se incarca prea mult, deci se descarca.1 point
-
Am gasit intre timp pentru motor CAVD: Kit: 03C198229C (contine lant distributie, intinzator, variator ax came, pinion arbore cotit, pinion ax came si cele doua patine) Dar, pentru motor CAVD se schimba obligatoriu si: 03C115225A = 1 buc (lant antrenare pompa ulei) 03C109507AD = 1 buc (intinzator lant pompa ulei) 03C115121J = 1 buc (pinion pompa ulei) N 90365901 = 1 buc (surub, oval hexagon socket head bolt) 03C109287G = 1 buc (garnitura capac distributie) 038103085E = 1 buc (simering arbore cotit) N 90712403 = 3 buc (suruburi cap hex cu umar) N 90500605 = 10 buc (suruburi baie ulei) D 176600A1 = 1 buc (garnitura baie ulei) N 90813202 = 1 buc (surub golire baie ulei) N 91048601 = 1 buc (surub, 12 points socket combi M14x1,5x100) N 91197001 = 1 buc (surub, Socket head bolt with inner multipoint head M10x1,25x89x30) N 90256202 = 1 buc (surub cap hex M10x1,25x30) N 10552402 = 2 buc (suruburi cap hexagonal cu umar M12x1,5x70) N 10300804 = 8 buc (suruburi prindere capac distributie)1 point
-
@cj.PaulPriza e alimentata doar când e pus contactul. Fara sa te așezi pe scaun, după deschiderea mașinii pui contact manual din butonul de pe coloana de volan. Opțional, ca sa stea contactul cuplat cât mai mult timp poți deschide capota. @giony82 Daca ești fericitul posesor al versiunii 1st atunci cel mai probabil ești și norocosul tuturor anomaliilor de fabricație posibile. Din păcate din faza de producție zona de îmbinări între componente e prost făcută (lufturi mari-cel mai clar exemplu între faruri și capota/aripi). Unele din fericire se pot corecta ulterior în service, dar altele din păcate nu prea le poți aduce în aceeași stare în care sunt cele actuale produse.1 point
-
Merita sa ma citez si o sa si explic. Dupa cele 2 seturi de ATE si ATE Powerdisc, punte fata, ovalizate dupa cateva mii de km, am pus OE cu montaj la dealer. Momentan am vreo 14k km cu ele. In urma cu 5 luni, s-a blocat un etrier spate si am mers la un service in Targoviste (eram cu munca pe acolo si pentru care am primit cat de cat referinte bune de la colegii de serviciu din zona). Am schimbat la ei etrierul (evident, tot OE) si daca tot umblam acolo, am schimbat si discurile si placutele spate ATE care erau in stare proasta (enorma de multa rugina, uzura neuniforma). Am hotarat sa merg tot pe discuri OE. Acum, dupa aproximativ 5k km, am inceput sa simt o usoara vibratie la atingerea pedalei de frana, pe intervalul 80-90 kmh. La fel ca in primele doua cazuri... Sincer, nu stiu ce sa mai zic.... in aproape 20 ani de condus si 5 masini noi care mi-au trecut prin mana, nu am avut nici o astfel de problema... Montajul a fost, aparent, corespunzator - curatat bine si spray cu cupru. Mai mult, nu pot sa judec. Apoi, daca piesele sunt de calitate proasta sau contrafacute sau pur si simplu marjele de tolerante de la masinile astea predispun la astfel de situatii..... nu mai am nimic de zic. PS: cand mi s-a blocat etrierul, am apelat la VW Targoviste. Acolo, am fost preluat de o domnisoara care mi s-a adresat ca la piata dupa care un domn mi-a explicat de ce trebuie sa platesc 250 lei doar constatarea dupa care trebuie sa-mi tina masina in service imobilizata 2-3 zile pana vine etrierul. Sau sa am duc unde vreau daca nu-mi convine. E un cuvant greu dar "scarba" cu care s-au purtat m-a facut sa plec imediat. Acum sunt in zona BV asa ca....1 point
-
Corect, nu contest. Am atat rca cat si casco la Tiriac ( la Tiguan; la Polo am casco la Porsche, iar rca, unde se nimereste). Este totusi o pb de semantica-regres nu poti face pe casco, ci pe rca-ul vinovatului. Asta implica utilizarea politei casco. Daca ai si decontare directa, e si mai bine, dar ca efect e cam la fel ca si casco, difera insa riscurile asigurate (casco acopera de ex si vandalism, autor necunoscut, elemente vitrata etc. si nu presupune neaparat implicarea unui autovehicul sau eveniment rutier)-plastic vorbind, pe langa plasa de siguranta, mai esti asigurat si cu o cordelina 😀Eu unul nu imi fac decontare directa, atata timp cat am si casco. My 2 cents👍1 point
-
Azi am mai rezolvat o "problema" care ma enerva inca de cand am luat masina, ceva ce nu am putut pune optional(asa cum este la Octavia4): - LED pe proiectoare ca sa nu se mai vada urat pe cornering. - LED pe semnalizare spate - LED pe marsarier Totul fara erori Acum este cu adevarat "top LED" cum scria in foaia de optionale.1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00