Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.10.2021 în toate secţiunile

  1. A sosit timpul pentru un mic upgrade pentru interior : ornamente de bord GTD negru piano
    1 point
  2. 7.5J x 18H2 ET50, 5/112 https://shop.ahw-shop.de/original-vw-id.3-stahlfelge-18-zoll-schwarz-stahlrad-1ea60102703c?c=2496
    1 point
  3. Mi se pare OK. Nu este perfect, dar binele nu trebuie sa fie opusul lui perfect.
    1 point
  4. Extraordinara completare cu acest clip video ! Foarte bun materialul !
    1 point
  5. Se pare că marțea, în jur de ora 18, la Kodiaq-ul meu apare eroarea referitoare la sistemul de apelare de urgență. 😃 Miercuri dimineața nu mai are nimic 🤷‍♂️
    1 point
  6. Da! Urla-n gura mare dupa arcuri!😬 Pro kit avem pe lista! Vedem in primavara...
    1 point
  7. Dupa trei ani si jumatate, LED-urile mele de la DRL au inceput sa dea rateuri. A pornit cel din stanga sa dea aleatoriu eroare de bec ars si saptamana trecuta, cel din dreapta, a decedat. Ieri l-am contactat pe Catalin @Led It Up, foarte promt azi am primit LED-urile (model nou), cu un drum am luat si niste rezerve pentru marsarier si interior. A incercat ploaia sa-mi strice cheful de lucru dar nu m-am lasat. Deja am un mondus oprandi pentru demontarea grilelor. Multumesc Catalin.
    1 point
  8. Din cate imi dau seama din presa si din informatiile de pe site-urile de profil marile branduri si-au schimbat mentalitatea de business. Daca pana in pandemie volumul ajuta marja si era mai usor sa vanda vehicule cu un pret mai redus intr-un numar mai mare, acum date fiind problemele logistice le este mai usor sa vanda masini mai scumpe cu o marja mai mare. Discounturile importator-dealer au scazut si liniile de productie prioritizeaza masinile mai scumpe pentru a sustine modelele mai entry-leve. Pana acum a reusit pentru ca toti au reusit sa amortizeze pierderile folosind aceasta noua strategie. Sper ca e ok sa las aici un link catre un video de la Autotrader care explica foarte bine aceasta strategie:
    1 point
  9. Pai, producatorul s-a "gandit" ca ceva metalic care lucreaza mereu la inchidere si deschidere si care mai prinde mizerie sa nu fie gresat cu nimic sau aproape inexistent. De aici si problemele.... Ma gandesc cate astfel de locuri mai sunt pe care noi nu le observam momentan 🤦‍♂️.
    1 point
  10. Senzor temp stanga defect. In blocuri de valori acesta arata valoarea maxima ce o poate afisa. Schimba senzorul.
    1 point
  11. Când ai Casco cumperi RCA fără decontare directă (DD), când ai casco nu ai nevoie de DD, toate daunele le rezolvi pe casco. In dosarele casco contează vinovatul, dacă e posesorul poliței casco, atunci crește prima de plată, dacă e altcineva, casco își recuperează de la altii. Scopul meu ca posesor de poliță casco este sa am mașina reparată bine, nu sa îmi impună o limită un asigurător RCA pe care poate nu il agreez sau care este rău platnic (caz când aștepți mult și bine după mașină). Oricum, odată deschis un dosar (RCA sau casco) se merge doar pe filiera deja începută.
    1 point
  12. @tavitara glumeam, au innebunit toti. De ieri pana azi (m-am uitat pe emag) politele au crescut, in medie cu 10%. 2.0 TSI 190. Deja vorbim de 100-110 lei pe luna. B5, pe un an. La 1.6 TDI 105… wtf? e la fel ;)))
    1 point
  13. Sunt vreo 3 mil. de polițe rca City pe piață, toate valabile fără nicio problemă până la data expirării. Deci nu ai nimic de făcut.
    1 point
  14. 6 ianuarie = Generali 12 luni - 894 lei - 2020 - 49 ani 6 ianuarie = Generali 12 luni - 937 lei - 2021 - 50 ani Azi simulare 1613 lei Cea mai ieftina acum - Asirom - 1292 lei
    1 point
  15. Problema e foarte complexa, sunt multe chestii pe care noi nu le cunoastem, e vorba de mafia asigurarilor, nu e normal sa fie asa mari diferente intre preturile politelor, insa luati-o mai usor cu afirmatiile certe, ca sa zic asa, sunt muuulte chestii ascunse in acest domeniu. Urmeaza bineinteles euroins insa derularea procedurilor va ramane dificila. Cel mai bine e sa nu am eu dreptate.
    1 point
  16. Clasa B1, motor 1.4: Martie 2021 - 970 de lei la Grawe cu decontare directa (12 luni) Astazi - 1860 de lei la Grawe cu decontare directa (12 luni) Omniasig si Asirom tot aproape 1900 de lei, pe altele mai scumpe precum Generali nici nu mai are rost sa le mentionez
    1 point
  17. Ai dreptate. Si la mine a crescut pretul peste masura. Exemplu (motor 2l, 40ani): - 2020 - 12 luni/B3- 740 lei (decontare directa) - 2021 - 12 luni /B4- 1480 lei (decontare directa). Preturi sunt simplu de explicat : Platim falimentul Astra, Carpatica si acum City.
    1 point
  18. Preturile la RCA au sarit in aer. Exemplu personal, mie mi s-a dublat. Desi, niciun accident, B8. Vin vremuri cacacioase! Va invit sa va faceti o calculatie!
    1 point
  19. Octavia 4 (cea din profil), 31 de ani, prima mașină pe numele meu (deci clasa B0), asigurare pe 12 luni Allianz a fost 953 tigrișori.
    1 point
  20. Daca faci 5000-10000 pe an poti sa bagi de 100. Dar cat timp producatorul zice 95 merge bine mersi cu 95. Eu in situatia in care fac 30.000 pe an nu o sa bag de 100 ca nu imi renteaza la buzunar. Si ca sa nu ma intrebati de ce nu am luat diesel la rulajul asta va spun dinainte. Nu imi place.
    1 point
  21. acum doua 3 luni m-a lasat si aerul condintionat...am incarcat cu freon la IVAS ... pe rece merge perfect....sa fie totusi o legatura intre cele doua?! ce sa verific?
    1 point
  22. daca vrei, pt test, da... le poti permuta intre ele. Da, valorile motoraselor in MVB, pe AutoHvac
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!