Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.10.2021 în toate secţiunile

  1. Pai, producatorul s-a "gandit" ca ceva metalic care lucreaza mereu la inchidere si deschidere si care mai prinde mizerie sa nu fie gresat cu nimic sau aproape inexistent. De aici si problemele.... Ma gandesc cate astfel de locuri mai sunt pe care noi nu le observam momentan 🤦‍♂️.
    4 points
  2. Si acest sfarsit de saptamana ce tocmai s-a incheiat a fost unul petrecut in mare parte mesterind la WOB, asa cum ne-am obisnuit de la inceput... Si asa am reusit sa bifez urmatoarele: - Desfacut carenaje, curatat, degresat si aplicat ceara de cavitati - Curatat si aplicat dressing pe carenaje - Curatat si vopsit suruburile ce sustin carenajele - Curatat niste urme superficiale de rugina, aplicat un ,,rost-stopp,, , vopsea si lac Toata treaba murdara desfasurandu-se vineri, sambata am trecut la a aplica un al doilea strat de ceara solida, tratament hidrofob, solutie de chedere si un dressing pe plasticele exterioare. ☀️ Iar dupa tot acest efort, o scurta sedinta foto😎
    3 points
  3. Poti defalca operatiunile conform facturii? Sa vedem de unde reiese suma de mai sus?
    2 points
  4. Am trecut eu de 75k (3 ani) și nu s-a recomandat nimic pe diferențiale. Nici nu pot sa stau sa ii întreb tot timpul dacă mai e ceva de facut... cu ani de zile în urma aveai scris în manual ce și cum, în ziua de azi scoți cu forcepsul cuvintele de la ei ca în manuale nu mai scrie decât lucruri pentru cei spălați pe creier... dar e progres! Când am făcut a patra revizie (la 60k) cred ca a fost 5000lei, au dat și pompa jos, sita era ok, cred ca sunt poze pe topicul mașinii, filtrul la dsg nu s-a schimbat ca nu ajungeau la el iar uleiul era luat din oras de la piese, pentru prima data nu mai vedeam logo-ul vw pe bidonul de 1 litru. Preturile la revizii la dealer sunt exagerate, ca mulți cumpăra masini sh și fac service pe unde apuca... nu e de mirare. Astept cu interes revizia de 120k, la bitdi va fi aia de 60k plus minim distribuția... să vedem dacă ne apropiem de targetul celor 5 cifre. Mai exista varianta sa faci revizii longlife la vw la 30k și încă una intermediară la un atelier mai mic. La interval fix de 15k cum sunt eu e cam risipă doar la dealer... dar cică ai teoretic o garanție care e mereu discutată când faci caz de ea. Just my 2 cents...
    1 point
  5. Dupa trei ani si jumatate, LED-urile mele de la DRL au inceput sa dea rateuri. A pornit cel din stanga sa dea aleatoriu eroare de bec ars si saptamana trecuta, cel din dreapta, a decedat. Ieri l-am contactat pe Catalin @Led It Up, foarte promt azi am primit LED-urile (model nou), cu un drum am luat si niste rezerve pentru marsarier si interior. A incercat ploaia sa-mi strice cheful de lucru dar nu m-am lasat. Deja am un mondus oprandi pentru demontarea grilelor. Multumesc Catalin.
    1 point
  6. MOdulul este in portbagaj, in stanga, prins deasupra contraaripii.
    1 point
  7. Din cate imi dau seama din presa si din informatiile de pe site-urile de profil marile branduri si-au schimbat mentalitatea de business. Daca pana in pandemie volumul ajuta marja si era mai usor sa vanda vehicule cu un pret mai redus intr-un numar mai mare, acum date fiind problemele logistice le este mai usor sa vanda masini mai scumpe cu o marja mai mare. Discounturile importator-dealer au scazut si liniile de productie prioritizeaza masinile mai scumpe pentru a sustine modelele mai entry-leve. Pana acum a reusit pentru ca toti au reusit sa amortizeze pierderile folosind aceasta noua strategie. Sper ca e ok sa las aici un link catre un video de la Autotrader care explica foarte bine aceasta strategie:
    1 point
  8. @Luciosu Am găsit acest material: https://www.tyrereviews.com/Article/2021-Tyre-Review-Winter-Tyre-Test.htm
    1 point
  9. https://www.rarom.ro/?p=11930 Raspunsul oficial despre anvelopele all-season.
    1 point
  10. De regula, pe exterior este alimentarea, mijloc, semnal. Da, intra prin dreapta. O sa ma uit pe diagrama la tine, unde este localizat modulul si sa iti dau culorile. Nu le mai tin minte din cap, la modelele asa vechi.
    1 point
  11. Cum sa fie rosu minus?? De regula minus/masa este maro sau maro cu alta culoare.. alb cu rosu-Nu.
    1 point
  12. Azi, cu ajutorul lui @radioman, caruia ii multumesc am mai rezolvat ceva care ma deranja: trosnitul oglinzilor si daca tot am desfacut mecanismul am pus un modul LED mai puternic Pe langa asta, pentru plafoniera din fata am pus LED, sa arate asa cum trebuie in contrast cu lumina ambientala. Rezultatul in cateva poze mai jos:
    1 point
  13. Am facut un test-drive cu Tesla Model 3 Long Range. Traseul a fost de la Promenada Mall pana pe A3 si inapoi. Cateva impresii: - suspensii mai tari decat la ID.3, dar la gropi mi se pare ca sunt mai comode; la ID.3 e comoda, dar la limitatoare de viteza se simte foarte brutal - sistem audio mai bun decat la ID.3; am ascultat atat manele de la mallistii din showroom cat si niste Spotify in masina de test-drive si are prezenta buna si bas de mutat rinichi - acceleratie mult mai buna, dar are 2 motoare si se explica; "urmaresc cu atentie si interes" ID.3 GTX - Enhanced Auto Pilot merge super bine: este sigur in mentinerea benzii si franeaza cu incredere cand opreste masina din fata; in comparatie, ID.3 Travel Assist ma sperie tot timpul, luand un pic prea brusc de volan si franand mult prea tarziu, atat de tarziu incat ii intra propria alerta de coliziune si mie mi se murdaresc pantalonii - bateria era la jumatate si afisa inca ~270 km autonomie pe autostrada; banuiesc ca toata lumea a dat in ea ca surdu'n clopot, deci arata bine - este silentioasa; zice lumea ca ID.3 e mai silentioasa, dar nu mi se pare - plafonul panoramic este mai inchis la culoare decat la ID.3, dar nici nu are parasolar - daca navighezi spre un Supercharger, iti preconditioneaza bateria in drum spre el; spre deosebire, daca ID.3 ramane fara baterie iti arata o panoplie de benzinarii la care sa te duci - 2 portbagaje - desi nu are butoane, nu pot sa dau nici ID.3 ca un exemplu pozitiv - tableta este enorma si super usor de folosit, softul fiind optimizat si se misca bine - camere pe toate partile (fata, spate, aripi, usi), utile atat in trafic cat si la parcare - suporta modul one-pedal driving; nu inteleg de ce ID.3 are creep mode - frana franeaza de sus si ai mai multa incredere; m-am obisnuit si cu frana de la ID.3, dar tot nu pot sa zic ca imi place - 2 chargere wireless pentru telefon; fita, stiu, dar ma mai cert cu nevasta cine incarca telefonul - la mersul înapoi da automat oglinda dreapta in jos; la ID.3 trebuie sa ai selecțiile de reglaj al oglinzilor pe poziție R; parca îmi place mai mult cum e la Tesla Ce-mi lipseste de la ID.3: - headup display; stiu, snobism, dar m-am invatat cu binele - desi nu am testat, zi fiind, farurile matrix mi-ar lipsi, desi si aici mi se pare ca farurile LED de la Civic erau mult mai puternice decat la ID.3; sunt zvonuri ca modelele 2021 au faruri matrix dar nu sunt activate din soft inca - nu este hatchback, gura de deschidere a portbagajului fiind mica - nu are Apple CarPlay si Android Auto - pare o fita, dar mi-ar lipsi stergatoarele chiar sterg parbrizul, fiind montate pe exterior si avand miscare opusa - nu are side-assist si m-am obisnuit cu el; poate implementeaza ceva bazat pe camere - unghiul de bracaj de pe ID.3 o sa imi lipseasca Am vazut si Model Y in "showroom" (a se citi pe holul din mall unde era o domnisoara cu o tableta) si mi se pare enorm. Mi-e cel mai teama sa nu se rataceasca copiii prin el.
    1 point
  14. Da insa nu toate centralele de usi suporta. Si depinde de combinatia cu BCM-ul. De regula BCM bosch e praf, conti merge 100%. Dar centralele de usi dupa caz trebuie sa fie B sau E. F,K,N nu merg. Si apoi la E trebuie sa fie soft 0032...la 0031 nu merge. Etc. NU este o regula!
    1 point
  15. Update dupa o excursie in Grecia, prima mea iesire cu barca (catamaran), o saptamana in insulele saronice, masina asteptand cuminte in marina Alimos din Atena ODO: 108mii km, masina a mers cei 2500km+ nu numai ca fara probleme, dar ca noua, si cu benzina de 100 si cu 95, doar ulei a vrut o data cca 400ml i-am pus Consum, nu ca prea mai conteaza, dar 6.0/100 pe autostrazile lor (120-130kmph) e f bine, si cu 6.5/100 pe medie sunt f multumit Peisaje, poze si impresii despre excursia cu barca .. prea multe de spus prea frumos .. cine stie cunoaste .. las doar doua poze
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!