Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.10.2021 în toate secţiunile
-
Si acest sfarsit de saptamana ce tocmai s-a incheiat a fost unul petrecut in mare parte mesterind la WOB, asa cum ne-am obisnuit de la inceput... Si asa am reusit sa bifez urmatoarele: - Desfacut carenaje, curatat, degresat si aplicat ceara de cavitati - Curatat si aplicat dressing pe carenaje - Curatat si vopsit suruburile ce sustin carenajele - Curatat niste urme superficiale de rugina, aplicat un ,,rost-stopp,, , vopsea si lac Toata treaba murdara desfasurandu-se vineri, sambata am trecut la a aplica un al doilea strat de ceara solida, tratament hidrofob, solutie de chedere si un dressing pe plasticele exterioare. ☀️ Iar dupa tot acest efort, o scurta sedinta foto😎7 points
-
Nu-mi dadeam seama care e algoritmul pentru care uneori in trafic bara la bara cu Travel Assist activat masina porneste singura cand traficul se pune in miscare, si uneori nu porneste singura, ci trebuie input din partea mea (apasat acceleratie sau button reset). Raspunsul e simplu: Mainile pe volan Daca nu detecteaza ca ai mainile pe volan in ultimele cateva secunde, nu mai porneste singura. Presupune ca nu esti atent sau ceva. Imediat ce pun mainile pe volan cand sunt pe loc in bord apare "ACC gata de pornire" si masina porneste singura in functie de traficul din fata.2 points
-
Revin cu cateva noutati In sfarsit am scapat de cele 2 zgarieturi de pe masina + urmele de pietricele de pe capota. Au fost revopsite/retusate 3 elemente, fara sa se vada vreo diferenta de nuanta. In ultima clipa inainte sa vina vremea urata am reusit sa am putina grija de trasura. La exterior, acelasi tratament pe care l-am descris anii trecuti: spalare in detaliu, decontaminare, polish fin si sealant. La interior, chiar daca aveam impresia ca e curat, am decis sa incerc un all purpose cleaner pe plasticele interioare si pe piele. Am ramas un pic uimit cand am vazut cata mizerie poate sa iasa dintr-o masina curatata periodic cu carpa umeda. La final am aplicat o solutie de hidratare pt piele. Rezultatul: Plasticele si pielea au capatat un aspect ceva mai mat, pielea este mult mai moale la atingere si parca a aparut din nou mirosul acela de masina.. aproape noua. Ultimul update: a mai aparut un scaun in masina Incepe sa se simta nevoia de inca 2 usi si poate un portbagaj putin mai mare. Vedem anul viitor...2 points
-
Sunt stergatoare tipice de monovolum, ceea ce e conform cu caroseria lui ID3, dar nu vei vedea pe un sedan sau SUV astfel de stergatoare, decat cu titlu de exceptie. Un minus apare pe ninsoare abundenta, cand se strange zapada langa montanti si la viteze mari, dar nu e cazul la ID3, care are o viteza maxima foarte mica. In plus, cu o pozitie joasa de condus acea parte care nu e stearsa de la pasager nu pune absolut nicio problema de vizibilitate, insa la o pozitie de condus inalta e alta discutie. Eu le gasesc foarte enervante 🙂 Comparatia ID3 cu Tesla e similara comparatiei intre un Golf Plus si un BMW Serie 3, masinile nu au nicio legatura. Nici la dinamica, nici la materiale, antifonare, pozitie la condus, sasiu, motoare samd 🙂1 point
-
Par senzori def. Dar verifica alimentarile direct in mufa senzorilor, ai plus si minus, cand masina e in R, contact pus. Modul senzori in portbagaj, stanga, sub capitonaj. Verifici cablaj pana in mufa modul1 point
-
Vor prioritiza modelele cele mai profitabile, mai mult ca sigur. Indiferent care vor fi acelea, si pe cele pentru pietele mari. Pietele mici, mai la urma.1 point
-
1 point
-
@mihaita27Arata bine, dar pune si niste ingrasamant la gazonul acela 😆😆ca duce lipsa dupa cum arata.1 point
-
Salutare,tocmai am făcut și au revizia mare(Tiguan 2019) la 52k la Avia Motors Pantelimon. Schimbat ulei motor+filtre,schimbat ulei dsg(filtrul am văzut ca doar la curățat mecanicul) plus schimbat ulei haldex și lichidul de frana. 4036 de lei toate operațiunile astea.1 point
-
1 point
-
Hai să mai ștergem praful de pe aici... 1. Enschede - Breda (Olanda, plat, autostrada, 3 persoane, fara bagaje, fara alte accesorii pe "acoperiș") - 211 km, 2h:14, 95 km/h, 7.4 l/100 2. Breda- Enschede (Olanda, plat - acelasi traseu in sens invers, dupa ora 19, autostrada, 3 persoane, fara bagaje, fara alte accesorii pe "acoperiș") - 212 km, 1h:59, 107 km/h, 8.4 l/100 3. Traseu - Cluj - Fulda (Ger) - via Passau - (2 persoane, masina full incarcata, fara alte accesorii pe "acoperiș") - 1440 km, 15h 31, 93 km/h, 7.9 l/100 4. Doar pe autostrada prin Germania - dupa o alimentare - (2 persoane, masina full incarcata, fara alte accesorii pe "acoperiș") - 108 km, 120km/h, 9.5 l/100 5. Traseu - Nurenberg - Cluj (2 persoane, portbagaj incarcat decent, fara alte accesorii pe "acoperiș") - 1253 km, 12h 55, 97 km/h, 7.5 l/100 6. Traseu Cluj-Linz (la final de august) - (3 persoane, masina SUPER incarcata, 1 buc. bicicleta + cutie pe acoperis) - 937 km, 12h, 78km/h, 8.6 l/100 Condus tot timpul (unde se poate) cu ACC activat, inclusiv accelerare/decelerare. Cel puțin în cazul meu, îmi face impresia că ACC duce la un consum mai mare. Doar că este atât de comod în combinație cu DSG la drum lung încât nu contează "diferența"1 point
-
Verificare cablaj din injector pina in Ecu, inversat injector 4 cu 3 si vazut daca eroarea ramane pe 4. Problema poate fi chiar din Ecu...am mai gasit cu probleme.. A....si verifica circuitul de joasa presiune,daca ai presiunea prescrisa Daca nu,se inlocuieste regulator presiune.1 point
-
Cred ca ori nu reusim sa trecem peste titluri, ori pur si simplu, din varii motive, nu intelegem ce scrie in articol. Nu as vrea sa insinuez ca cineva vrea sa prezinte informatiile in modul cel mai favorabil sie, pentru ca asta ar insemna dezinformare si manipulare.1 point
-
Aceiași problema am avut o și eu și sa rezolvat la reprezentanta cu schimbarea radiatorului de caldura . Cred ca era înfundat ca nu avem nici caldura in mașina . Așa ca nu umblați degeaba la motor 😁1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00