Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.10.2021 în toate secţiunile

  1. Nu-mi dadeam seama care e algoritmul pentru care uneori in trafic bara la bara cu Travel Assist activat masina porneste singura cand traficul se pune in miscare, si uneori nu porneste singura, ci trebuie input din partea mea (apasat acceleratie sau button reset). Raspunsul e simplu: Mainile pe volan Daca nu detecteaza ca ai mainile pe volan in ultimele cateva secunde, nu mai porneste singura. Presupune ca nu esti atent sau ceva. Imediat ce pun mainile pe volan cand sunt pe loc in bord apare "ACC gata de pornire" si masina porneste singura in functie de traficul din fata.
    2 points
  2. Revin cu cateva noutati In sfarsit am scapat de cele 2 zgarieturi de pe masina + urmele de pietricele de pe capota. Au fost revopsite/retusate 3 elemente, fara sa se vada vreo diferenta de nuanta. In ultima clipa inainte sa vina vremea urata am reusit sa am putina grija de trasura. La exterior, acelasi tratament pe care l-am descris anii trecuti: spalare in detaliu, decontaminare, polish fin si sealant. La interior, chiar daca aveam impresia ca e curat, am decis sa incerc un all purpose cleaner pe plasticele interioare si pe piele. Am ramas un pic uimit cand am vazut cata mizerie poate sa iasa dintr-o masina curatata periodic cu carpa umeda. La final am aplicat o solutie de hidratare pt piele. Rezultatul: Plasticele si pielea au capatat un aspect ceva mai mat, pielea este mult mai moale la atingere si parca a aparut din nou mirosul acela de masina.. aproape noua. Ultimul update: a mai aparut un scaun in masina Incepe sa se simta nevoia de inca 2 usi si poate un portbagaj putin mai mare. Vedem anul viitor...
    2 points
  3. Un consum Bucuresti - Caracal - Craiova - Orsova - Timisoara , 2 persoane, bagaj putin , mers in limita regulamentara si la ce a permis drumul care a fost destul de aglomerat .
    1 point
  4. Balbaiala de care zici e ca o vibratie care se simte in interior? Daca da, vezi daca se diminueaza cand o scoti din Drive si o pui in N.
    1 point
  5. Asa o fi In conditiile in care Libanul a ramas fara curent electric ptr ca ... centralele electrice nu mai au combustibil - solid , lichid , gaz de care o fi el De unde se vede ca electricitatea nu creste in pom si doar un mic procent din planeta e pregatita de solutii alternative ptr producerea curentului electric Asa cum zicea cineva undeva candva , mai e mult pana departe , important e ca s-a inceput
    1 point
  6. 9970, nu a mers adaptarea cu nici o scula. Caraieli la plecare de pe loc subturat cu motor cald. Prbl rezolvata, acu imi caut alta masina, evident cu 2.0 tdi.
    1 point
  7. Verificare cablaj din injector pina in Ecu, inversat injector 4 cu 3 si vazut daca eroarea ramane pe 4. Problema poate fi chiar din Ecu...am mai gasit cu probleme.. A....si verifica circuitul de joasa presiune,daca ai presiunea prescrisa Daca nu,se inlocuieste regulator presiune.
    1 point
  8. @dercos Cred ca toti suntem de acord ca e greu de prezis clima; temperatura medie este totusi in crestere si asta afirmi si tu. Ne putem opri aici . @DiLivio Cred ca toti suntem iarasi aliniati ca ritmul curent de consum al resurselor este nesustenabil si ca trebuie facut ceva. Petrolul este o resursa, lemnul alta, iar efectele sunt multiple. Totusi, genul acesta de solutie extrema (Thanos) este simplista si nu poate fi niciodata propusa de cineva cu o intelegere adevarata a complexitatii realitatii. Expertii in orice domeniu, vei vedea, au intotdeauna o solutie care incepe cu "depinde", pentru ca nimic nu e alt sau negru. Sa zicem ca injumatatim maine populatia (intr-un mod legal, gen pleaca jumatate din oameni in alt sistem solar). Dar ce ne facem peste 30 de ani cand populatia ajunge la acelasi nivel? Daca nu oprim si consumul, ce ne lasa sa credem ca, in ritmul actual de crestere a exploatarii de resurse, rezolvam problema? Exact genul asta de argumente sunt evitate atunci cand lasi expertii sa vina cu propuneri, nu un "influencer" care pune un video pe YouTube. Aici nu inteleg argumentul tau: ai zis initial pentru a contribui stiintific iti trebuie bani si fiindca YouTube iti taie finantarea, esti cenzurat; @kolfleading apoi spune ca sunt companii mari care sunt aliniate cu punctul tau de vedere anti-dogmatic si ca te-ar finanta; acum tu spui ca in lista tarilor producatoare de petrol sunt doar tari de care nimanui nu-i pasa. Sunt companii mari pretroliere cele mai mari fiind americane care te finanteaza, stai linistit. https://news.harvard.edu/gazette/story/2021/09/oil-companies-discourage-climate-action-study-says/ Stirea despre YouTube nu trebuie privita ca despre cenzura, ci despre responsabilitatea jurnalistica intr-un mediu in care oricine poate avea o voce (si sa-si spuna jurnalist): un YouTuber nu este un om de stiinta, ci un "influencer" care propaga pareri pe care le da drept adevar stiintific. YouTube nu il centuzureaza, ci nu mai afiseaza reclame pe video-urile lui. YouTube monetizeaza in continuare video-urile cu dezbateri stiintifice de ambele parti.
    1 point
  9. Industria auto primeste nota de plata pentru decizia de a avea fabrici furnizoare de semiconductori doar in China . Am transferat din Europa totul in China . Costuri mai mici profit mai mare . A venit pandemia vanzarile au stagnat , mintile luminate din industria auto au redus comenzile de semicinductori si ce sa vezi a venit industria IT, electronice si au preluat toate comenzile . Cerere la greu toata populatia globului in online . Cand a revenit piata auto mai comanda daca ai unde , toate fabricile erau la capacitate maxima pentru industria de electronice . Sa nu ii plangem pe producatorii auto ca au scumpit cu nesimtire masinile in unele cazuri total nejustificat .
    1 point
  10. Injectoarele sunt aceleași. Cel puțin la Cbbb și cbab diferă doar turbina.
    1 point
  11. Eu fiind personal investit in acest proces din mai, va pot spune ca dealerul e un intermediar fara prea mare control. El vede doar ce pune fabrica in sistem - acea estimare de livrare in ziua de azi e total derizorie. Sunt masini cu estimare de livrare sapt 37 si suntem in sapt 40 pt ca fabrica nu a binevoit sa updateze datele. Dealerul vede cand apare seria de sasiu, seria de motor si cand se schimba statusul comenzii. Exista masini cu serie de sasiu care stau saptamani intregi pentru seria de motor sau altele cu toate seriile care efectiv stau pentru alte componente. Pana nu se schimba statusul in asteapta transport, masina nu e finalizata. Si da, dealerul nu are de unde sa stie de ce nu e finalizata. Apoi reducerile suplimentare si compensarea daca e o decizie trebuie sustinuta si de importator, altfel dealerul da din marja lui. Importatorul are contact direct cu fabrica si stie de fiecare comanda mai bine decat dealerul. Un importator care in ziua de azi v-am zis ca e pe ideea nu dam nimic in plus, sa ziceti mersi ca nu v-am crescut preturile la contractele deja semnate prin vreo anexa. Vrei sa astepti ok, nu vrei, uite banii inapoi. Sunt deja multe comenzi anulate, dar la ce coada au de masini nu ii intereseaza anularile.
    1 point
  12. 1 point
  13. La ceas ,,aniversar", 3 luni, 10.000 de km împreună.....și de fiecare dată plăcerea de a conduce ! Drumuri bune să aveți!
    1 point
  14. Senzor temp stanga defect. In blocuri de valori acesta arata valoarea maxima ce o poate afisa. Schimba senzorul.
    0 points
  15. Se pomenea mai sus ca în viitorul apropiat vor fi mulți fără RCA pe străzi și se recomanda decontarea directa.... Din păcate decontarea nu se aplica dacă vinovatul e fără RCA, cumva logic din perspectiva asiguratorului.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!