Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.10.2021 în toate secţiunile

  1. Revin cu cateva noutati In sfarsit am scapat de cele 2 zgarieturi de pe masina + urmele de pietricele de pe capota. Au fost revopsite/retusate 3 elemente, fara sa se vada vreo diferenta de nuanta. In ultima clipa inainte sa vina vremea urata am reusit sa am putina grija de trasura. La exterior, acelasi tratament pe care l-am descris anii trecuti: spalare in detaliu, decontaminare, polish fin si sealant. La interior, chiar daca aveam impresia ca e curat, am decis sa incerc un all purpose cleaner pe plasticele interioare si pe piele. Am ramas un pic uimit cand am vazut cata mizerie poate sa iasa dintr-o masina curatata periodic cu carpa umeda. La final am aplicat o solutie de hidratare pt piele. Rezultatul: Plasticele si pielea au capatat un aspect ceva mai mat, pielea este mult mai moale la atingere si parca a aparut din nou mirosul acela de masina.. aproape noua. Ultimul update: a mai aparut un scaun in masina Incepe sa se simta nevoia de inca 2 usi si poate un portbagaj putin mai mare. Vedem anul viitor...
    7 points
  2. Mic update dupa revizia de 1 an ~ 10.200 km efectuata in urma cu aprox o saptamana: s-au inlocuit uleiul Castrol 0W-20 LL IV la bidoane de 1L si filtrele de ulei, aer, polen. Cu ocazia asta am aflat ca masina nu are filtru de combustibil (un motiv in plus sa am grija de unde se alimenteaza). In afara reviziei clasice Octavia a primit si urmatoarele update-uri (constatate de mine comparand log obd inainte/dupa): - ENGINE: Sw nr 05C906032E (neschimbat) Sw vers de la 1021 -> 1699 Odx vers 1006 -> 2010 - AIRBAG: Sw nr 1EA959655BH -> DC Sw vers de la 0037 -> 0169 Odx vers 1012 (neschimbat) - GATEWAY: Sw nr. 5WA900530D -> H Sw vers de la 7075 -> 7084 Odx vers 4003 -> 4008 - MULTIMEDIA: Sw nr 5E3035869 (neschimbat) Sw vers de la 0891 -> 1316 Odx vers 1003 (neschimbat) Constatari pozitive: motorul e ok acum, revine corect in turatia de ralanti nu mai sta turat aiurea iar sistemul multimedia porneste aproape instantaneu. In Lane Assit am vazut si functia de Vibratie a volanului, nu sunt convins ca era si inainte. Negativ: nu mai merge butonul drive mode selection (nu face nimic la apasare), nu mai merge asistentul de lumini (desi e bifat in meniu) nu se mai activeaza la apasarea manetei (luminile sunt pe auto, verificat deja), martor airbag pasager sta aprins si cu pasager si fara si cu centura si fara. Cam asa arata un scan dupa 300 km de la revizie si update-uri...
    3 points
  3. Salutare, Silviu este numele meu, dupa 3 luni de la achizitie si aproximativ 6.000 de km impreuna m-am decis sa va prezint masinuta. Totul a pornit de la nevoia de a achizitiona o masina de zi cu zi si care trebuia sa bifeze urmatoarele criterii: sa fie din grupul vag 😊, benzina (de preferat aspirat), un minim de 150 cp, manuala, tractiune integrala, xenon, clima automata si daca se putea ca un bonus trapa, webasto si o nuanta ceva mai deosebita. Cu toate aceste criterii salvate in diferite aplicatii si site-uri cautarile mele s-au oprit la aceasta masina ce nu bifa totusi un criteriu de baza, acela de benzina aspirata😇, in rest tot ceea ce imi doream si mici bonusuri. Parca nu-mi venea sa cred ca am gasit aceasta configuratie, unde mai pui ca anuntul tocmai ce era postat si avea si un numar considerabil de vizualizari. Asa ca am purces la a contacta vanzatorul, urmata de o discutie foarte lunga si placuta la telefon, o vizita de a o vedea in care am ramas placut surprins de starea si functionarea ei, urmata de o alta vizita pentru finalizarea achizitiei. Cum povestirile nu sunt un punct forte pentru mine, trec si la prezentare: VW Bora, Highline, 1.9 TDI 150cp (ARL), 4motion, toate acestea invelite in nuanta de oceanic green pearl effect. Iar printre cele mai importante dotari: xenon, webasto, climatronic, interior piele crem Recaro incalzit, maxidot, comenzi volan, oglinda electrocromata, alarma cu senzori volumetrici, 6 airbag-uri (stickere sunt vreo 8/10😂) In cele 3 luni au fost facute urmatoarele operatiuni: schimb de ulei si filtre motor, inlocuit bateria tot cu o Varta Silver de 85Ah, vopsit etrieri cu Foliatec stratos silver, vopsit si curatat majoritatea plasticelor interioare ce prezentau uzuri, curatarea si hidratarea tapiteriei de piele, inlocuit cass Beta si a cd player-ului cu o navigatie MCD, inlocuirea modulului Thermocall ce refuza sa functioneze, cu un releu GSM, alte mici maruntisuri ce nu-mi vin acum, precum si un proaspat si binemeritat detailing exterior multumita colegului @Cosmin ZKG Ca si planuri de viitor mi-ar placea sa bifez: - retapitarea volanului - modul bt - plafoniera W8 - senzori de parcare OE - eibach pro kit - reconditionarea jantelor
    1 point
  4. M-am gandit daca merita prezentare si noua membra a familiei...si am concluzionat că da ? Este vorba de noua Octavia 4 in echipare Ambition, motor 1.0 tsi 110 cp, cutie manuala 6 trepte si cu ceva optionale: - clever pack ambition: driving mode selection, senzori parcare fata/spate, tempomat cu limitator de viteza, priza 230 v si conectori usb-c: 2 fata, 1 langa oglinda retrovizoare si 2 spate. - light assistant si senzor de ploaie, - pachet depozitare: spatiu depozitare sub scaun pasager, plase de prindere in portbagaj, elemente cargo de fixare. - pachet simplu clever: suport tableta, suport telefon, cos gunoi in portiera, covoras portbagaj cu fata dubla, o cheie suplimentara. - culoare argintiu briliant, tapiterie stofa onyx - bonus am mai primit si setul de covorase din cauciuc. Sistemul multimedia este Swing, incarcare telefon prin inductie, are Android Auto functional, Dab, climatronic in 2 zone iar ca sisteme beneficiaza de front assist si lane assist. Inca nu m-am lamurit daca Swing stie sa faca update-ri online (din manual as deduce ca nu). Cu toate astea imi indica ca ar avea deja o aplicatie actualizata. Ceva cu wlan, desi masina teretic nu are wlan. Sim intregrat din fabrica are pentru ca sunt active unele servicii de baza din skoda connect si a sincronizat si profilul de utilizator. Care este enervant ca cere confirmare de profil (apasare ok pe display) la fiecare repornire. Inca nu am aflat daca se poate scapa de acea confirmare. Cateva poze cu exteriorul:
    1 point
  5. Adaptarea respectiva face mai mult rau daca injectoarele au uzura .
    1 point
  6. Am folosit furtunul din poza, sunt si pompe cu tot felul de adaptoare insa eu am luat ceva simplu. Se potriveste perfect la sticla originala de ulei de cutie de la VW
    1 point
  7. Totul a fost pe la surubul de jos , insa cel de nivel a ramas in baie. Surubul de nivel se scoate cand se schimba tot uleiul.
    1 point
  8. Nu consider ca nu ai motiv sa te plangi. Daca mi-ai oferit contractual o perioada de x-y saptamani pentru livrare cam ar trebui asumata. Nu poti asuma o perioada, atunci nu preiei comanda/iti asumi un avans simbolic de la client pana la productie.
    1 point
  9. In orice caz, e o idee proasta sa iti iei masina in perioada asta. E plin internetul de stiri si explicatii de ce se intampla asta, asa ca cine isi cumpara ceva acum, dpmdv nu prea are dreptul (sau de fapt, nu are de ce) sa se planga deoarece o face cu buna stiinta. Pana prin 2023 cred ca situatia asta o sa persiste, deoarece o sa dureze pana se echilibreaza din nou balanta cerere-oferta.
    1 point
  10. Multumesc! Asta la viteza constanta si cateva accelerari, insa daca te dai la pedala ajuni pe la 8-9 la exterior pe autostrada. Inca imi place cum trage si merge, daca o intreti cum trebuie iti da un zambet de fiecare data cand o conduci.
    1 point
  11. Profitand de temperatura placuta (desi dupa ce m-am apucat de treaba, a inceput sa bata vantul ) Am folosit asta: Si una din spate
    1 point
  12. Vineri a fost zi de service, am schimbat distributia complet, pompa de apa prelingea usor antigel plus rola de la intinzator care scartaia destul de tare. Am mai schimbat bucsele de la bascula cele mari din aluminiu pe fata si bucsele de pe spate din brate plus amortizoare pe spate. Ca piese am mers clasic pe Conti cu role ina si pompa hepu, amortizoare sachs (asa erau si cele de masina originale din 2011) iar bucsele Lemforder. Ma bucur ca am schimbat distributia deoarece era un amestec ciudat acolo, fostul proprietar mi-a spus ca a schimbat-o el cand a adus masina in tara dar pompa de apa era cea oem, cureaua erau dayco iar cureaua de acccesorii tot oem, deci posibil cei din service sa ii fi schimbat doar cureaua fara role si pompa. Pe viitor mai am de facut o reetansare la baia de ulei, umezeste putin baia intr-un colt dar o sa o fac la revizie ca sa ii dau si uleiul jos, plus ceva bieleta de directie parca care au usor burduful crapat. Dupa revizie a primit o spalare temeinica acasa, curatat jante cu sonax full efect, hidratat chedere tot cu sonax gummi-pflege, cel de pe partea dreapta cand se deschidea geamul 1cm pt a deschide usa scartaia urat de tot, acum este liniste. Ce mai am de facut este sa gasesc cum sa curat scurgerile la trapa deoarece cred ca este o mica infiltratie pe stalpul de la parbriz pe partea pasagerului, iar trapa se ridica la masina asa doar cativa cm in sus, pe net nu am gasit nimic concret despre pozitionare scurgeri. Intre timp am reusit sa o inmatriculez si am pus numerele pe niste suporti foarte faini si slim. In rest km si motorina.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!