Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.10.2021 în toate secţiunile

  1. Pana la urma m-am "aruncat" la Blizzak LM005. Diferenta fata de Vredestein era de vreo 10-15 lei pe anvelopa😀
    2 points
  2. Multumesc! Asta la viteza constanta si cateva accelerari, insa daca te dai la pedala ajuni pe la 8-9 la exterior pe autostrada. Inca imi place cum trage si merge, daca o intreti cum trebuie iti da un zambet de fiecare data cand o conduci.
    2 points
  3. Hai ca a trecut ceva timp de cand n-am mai scris ceva pe aici, lucruri foarte multe nu s-au intamplat, doar acum de curand ceva notabil. Am mai zis si mai sus cred, am avut turbina la vanzare. La cat de multumit eram de cum merge masina, i-am pus un pret pe masura, astfel incat daca cumva cineva vine si imi da suma respectiva de bani, sa nu-mi para rau. Ete ca a venit si momentul, cu un pic de emotii ca na, trebuia sa demontez turbina de pe masina fara sa am o certitudine ca omul "apare" asa cum a zis (m-am mai linistit cand am vazut ca mi-a luat cam 30 de minute sa o dau jos), dar totul s-a concretizat exact cum am stabilit. Buuun, planul era clar de la inceput, mergem pe gtb2260vk, langa care ulterior asteptam niste firad120 si speram la un 300+ cai. Iau banii, gasesc o turbina destul de ieftina pe net dar generatie noua, in stare super buna (in capul meu era ala e pretul, restul costa adaptarea), fix in weekendul ala aveam niste prieteni in CT (unde era turbina), imediat am trimis banii si am luat-o. Vorbisem deja cu niste baieti din domeniu sa merg sa ii facem adaptarea, doar ca atunci cand am ajuns la ei ce sa vezi, surpriza. De cand am intrat in atelier, baiatul a zis "ce ai acolo? Ce turbina e aia?". Eu confuz... zic 2260, iar el zice "da este, doar ca este 2260VZK nu VK, adica nu cea care se foloseste in reteta cunoscuta". Mama... mi-a picat cerul in cap. Apoi mi-a explicat: turbina asta e o generatie mai noua (de-aia probabil e si in stare buna, de-aia a fost vanduta si asa ieftin, pentru ca nu e asa cautata) care are altfel de prindere a sistemului de ungere, cu placuta metalica si furtune cu insertie metalica si o parte de evacuare pe care nu se putea pune bolt on o galerie de 1.9. El mi-a zis s-o vand, sa iau ce trebuie pentru ca va fi bataie de cap putin, in special cu sistemul de ungere. Mama ce fac, mama ce fac, o pun de vanzare, sub pretul pe care l-am platit. Am rezistat cu ea cam o saptamana... dupa care m-am gandit sa caut pe net, sa vad daca nu cumva cineva a mai patit ca mine si cum a facut. Si ce sa vezi, site-ul englezesc cunoscut pentru tuning ul de motoare tdi, are fix placuta asta de adaptare a traseului de ulei de pe masina mea pe turbina asta. Pretul nu foarte mare, zic gata, o pun pe masina. Si ia-ta ma peste inca o saptamana, cu turbina sudata pe galerie de 1.9, convertita vacuumatic si rotita in pozitia in care trebuie, asteptand coletul din uk. Mai am de facut o placuta care sa astupe inca o gaura in partea calda a turbinei, ceva gen EGR dar alta dimensiune (EGR ul e deja astupat). Apoi trebuie sa vad exact ce furtune de ulei voi folosi si cu ce prindere, iar apoi trebuie sa fac alt downpipe. Si din motive de diametru (trecere de la 63mm la 76mm) dar si pentru ca cel de acum are prindere v-band si trebuie sa trecem la prindere cu flansa. Dupa, planul e sa merg cu acelasi soft deocamdata, pana voi reusi sa iau si firad uri. N-are rost sa dau de ori banii pe soft iar singurele posibile consecinte ar fi ca turbina va incarca putin mai sus. Pana la injectoare insa, trebuie sa umblu la ambreiaj, la intercooler si cine stie ce alte maruntisuri.
    2 points
  4. La mine acum noul termen este 20-24 Decembrie 😁. Asa zice dealerul... acum eu ma gandesc ca vine prin februarie..in Decembrie as avea 9 luni de când am comandat eu...
    1 point
  5. Modificare de pret pt. ambele variante. Stanga 60, dreapta 80. 2000+ euro, wtf?! 🤯
    1 point
  6. De la 2 rulmenti ai schimbat jumatate de masina , dar si eu sunt de aceeasi parere, sa se inlocuiasca tot ce are uzura in zona unde se lucreaza. Urata intamplarea la cardan
    1 point
  7. Ceea ce foloseste tipul din clip se numeste "engine assembly lube",e o pasta speciala de montaj motoare ,NU vasilina de la noi din comert Si in limba engleza tot la 23 gasesti detalile
    1 point
  8. In primul rand esti offtopic . Ca sa-ti invingi incapatanarea deschide un manual .Motorina NU dilueaza vaselina ,asa ca la urmatoarea demontare ai s-o gasesti tot acolo si mai rau e ca infunda orificiile de la turul injectorului. Unii de pe aici stau cate 8-10 ore pe zi cu nasul in motoare nu pe gooagaaal. Si uite ce zice manualul: P.S.Motorina in ulei nu intra doar pe la etans oringuri,lucru care se poate testa .
    1 point
  9. Verifica pompa tandem P.S. La inlocuirea oring-urilor pe injectoare se da cu ulei ,NU cu vaselina .
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!