Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.10.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare, Silviu este numele meu, dupa 3 luni de la achizitie si aproximativ 6.000 de km impreuna m-am decis sa va prezint masinuta. Totul a pornit de la nevoia de a achizitiona o masina de zi cu zi si care trebuia sa bifeze urmatoarele criterii: sa fie din grupul vag 😊, benzina (de preferat aspirat), un minim de 150 cp, manuala, tractiune integrala, xenon, clima automata si daca se putea ca un bonus trapa, webasto si o nuanta ceva mai deosebita. Cu toate aceste criterii salvate in diferite aplicatii si site-uri cautarile mele s-au oprit la aceasta masina ce nu bifa totusi un criteriu de baza, acela de benzina aspirata😇, in rest tot ceea ce imi doream si mici bonusuri. Parca nu-mi venea sa cred ca am gasit aceasta configuratie, unde mai pui ca anuntul tocmai ce era postat si avea si un numar considerabil de vizualizari. Asa ca am purces la a contacta vanzatorul, urmata de o discutie foarte lunga si placuta la telefon, o vizita de a o vedea in care am ramas placut surprins de starea si functionarea ei, urmata de o alta vizita pentru finalizarea achizitiei. Cum povestirile nu sunt un punct forte pentru mine, trec si la prezentare: VW Bora, Highline, 1.9 TDI 150cp (ARL), 4motion, toate acestea invelite in nuanta de oceanic green pearl effect. Iar printre cele mai importante dotari: xenon, webasto, climatronic, interior piele crem Recaro incalzit, maxidot, comenzi volan, oglinda electrocromata, alarma cu senzori volumetrici, 6 airbag-uri (stickere sunt vreo 8/10😂) In cele 3 luni au fost facute urmatoarele operatiuni: schimb de ulei si filtre motor, inlocuit bateria tot cu o Varta Silver de 85Ah, vopsit etrieri cu Foliatec stratos silver, vopsit si curatat majoritatea plasticelor interioare ce prezentau uzuri, curatarea si hidratarea tapiteriei de piele, inlocuit cass Beta si a cd player-ului cu o navigatie MCD, inlocuirea modulului Thermocall ce refuza sa functioneze, cu un releu GSM, alte mici maruntisuri ce nu-mi vin acum, precum si un proaspat si binemeritat detailing exterior multumita colegului @Cosmin ZKG Ca si planuri de viitor mi-ar placea sa bifez: - retapitarea volanului - modul bt - plafoniera W8 - senzori de parcare OE - eibach pro kit - reconditionarea jantelor
    3 points
  2. Salutare, Dupa o lunga asteptare in sfarsit ma pot alatura grupului cu "drepturi depline". Timp de aproximativ doi ani cat am cautat un Golf 7 R am fost lurker pe acest forum si nu numai pentru a ma informa cat mai bine. La inceput am fost sceptic, dar dupa asa o perioada de cautare am ajuns la concluzia ca atat motorul cat si cutiile DSG au ajuns in sfarsit la maturitate si pe aceasta generatie de masini chiar sunt de luat. Initial am vrut un Golf 7 GTI, dar dupa multe batai de cap din partea unui coleg de munca si un test drive cu un GTI am concluzionat ca da, vreau R pentru ca mai devreme sau mai tarziu o sa imi doresc ceva mai multa putere si nu cred ca tractiunea fata se va descurca prea bine, mai ales in conditii ce nu sunt ideale. Dupa multe cautari, in 2020 am renuntat sa ma mai uit in tara, oferta de masini fiind limitata. Am gasit ceva in Germania, dar din cauza restrictiilor am decis sa aman momentul achizitiei. Dupa un an agonizant in care am scanat siteurile de profil si pe cele de licitatii zilnic de cel putin 2-3 ori nu am mai gasit nimic sa ma multumeasca. La un moment dat incepusem sa ajung la segmentul de pret al RS3(dar cu provenienta dubioasa/revopsiri/fara dovezi mentenanta) sau Golf 7.5R de la reprezentanta cu toate actele la zi. L-am ales pe cel din urma stiind ca am sa tin masina cel putin 4-5 ani si vreau sa minimizez riscul de a avea "surprize". Aceasta cautare continua s-a oprit brusc intr-o noapte de miercuri spre joi la ora 3-4 dimineata. Un anunt simplu, fara poze cu masina, doar o poza cu parcarea reprezentantei. Am dat mailuri ca un disperat cerand mai multe detalii si niste fotografii deoarece dotarile se potriveau la fix cu ceea ce cautam eu, ba chiar erau peste asteptarile mele. Dimineata la ora 10 am primit fotografiile la o calitate mediocra cu masina, dar suficient de clare cat sa le cer actele la semnat. Dupa semnare, vineri am primit factura, am efectuat plata si am luat bilet de avion pentru a ridica noua jucarie. Pana luni cand trebuia sa ajung acolo nu am mai putut sa dorm noaptea din cauza ca nu imi venea sa cred ca in sfarsit am gasit exact ceea ce voiam, dar si din cauza gandului ca poate masina nici nu exista si am trimis banii aiurea (paranoia much?!). 🤨 Fast forward la ziua de luni, cand am vazut-o in vitrina am crezut ca mi se taie genunchii: MASINA EXISTA! Specul masinii este urmatorul: 06/2018, DJHA 310cai, fara OPF, DSG 7 trepte DCC (singura optiune fara de care nici nu as fi conceput sa iau asa masina) ACC Dynaudio excite 400W Discover Pro 9.2" Jante Pretoria pe 19 Scaune piele nappa carbon cu ajustare electrica si memorii plus airbaguri laterale spate Active info display Side, lane, emergency si rear traffic assists + blind spot monitoring altele: parbriz incalzit cu reflexie IR, geamuri cu protectie termica + fumurii 65% opacitate spate si luneta, oglinzi rabatabile electric, interfata telefon business, app connect, car-net, camera marsarier, torpedou refrigerat, fara elemente revopsite istoric complet fara pachet de fumatori fara panoramic (mi se pare ca arata demential, cred ca ma impacam sa stiu ca am 100kg extra deasupra capului, dar nu as fi putut sa suport sa aud mici greierasi la denivelari....daca avem colegi cu panoramic as aprecia feedbackul lor deoarece pe marele internet am gasit doar pareri negative :(, lucru ce m-a facut sa ma indepartez de aceasta optiune) Baietii de la reprezentanta au fost super de treaba si mi-au predat-o cu detailing interior/exterior/motor plus revizia de 3 ani efectuata (ulei motor, lichid frane, placute noi fata-spate, revizie haldex inclusiv curatare sita pompa sper😁) Fostul proprietar a folosit-o ca a doua masina si i-a efectuat reviziile anual la aproximativ 8000km, a umplut-o de folii de protectie(maner usa, praguri, bara spate portbagaj) si probabil asa va face si cu urmatoarea sa masina ce il astepta la aceeasi locatie: Golf 8R lapiz blue. Imediat dupa predare: Prima ei spalare dupa 1000km la spalatoria din toate aftermovieurile de la Wörther (o pregateam pentru urmatoarea poza): Poza clasica de la Wörthersee (Egger Marterl este la cativa km de Villach in caz ca sunteti prin zona si vreti sa va inramati masinile): Dupa ce am testat-o pe autobahn in Germania, am hotarat sa ma abat de la autostrada si sa vad cum mananca niste serpentine si tuneluri austriece. A meritat din plin! DSG farts si pops&bangs sunt geniale, dar cam cer un upgrade la evacuare! Vinde cineva un Akrapovic la pret bun (joke 😅)? Impresii dupa primii aproape 5000km: Masina mi se pare efectiv o racheta, cea de dinainte avea motor de 1.6 benzina aspirat 100 cai si nu concepeam o depasire fara 2 trepte retrogradate, acceleratia la podea si ceva rugaciuni . Acum mi se pare efectiv ca am ajuns sa conduc cu coduri, nivelul de aderenta si reprizele mi se par fenomenale si abia atept sa vad cum e cu un stage 2 atunci cand ma voi hotari sa fac pasul! Sunetul turbinei si cel de la schimbul treptelor inca imi fac mainile sa transpire dupa fiecare acceleratie si sper ca sentimentul asta sa mai persiste macar cateva luni 🤩 Multi prieteni cu TDI mi-au zis ca o sa plang la pompa din cauza consumului, tot lor le-am trimis poza dupa 500km rulati intre Villach si Budapesta cu un consum mediu de 6.6% la mers regulamentar(ori treapta a 7-a e sfanta ori am mers la vale). Desi nu cred ca intereseaza pe nimeni, dupa drumul Germania-Romania ce a inclus viteze de xxx(nice) pe autobahn, mers prin oras, mers pe serpentine, pedala on/off in fiecare tunel pentru pops&bangs, dar si o gramada de mers linistit cu viteza legala pe ACC am ajuns in Bucuresti dupa 2525km cu un consum de 8.7%. Eu imi calculasem 7 plinuri pentru drum, dar am oprit doar de 4 ori 😮 facand si 730km cu un plin...mi se pare obscen de economic motorul pentru puterea dezvoltata! Acum si ceva minusuri sau carcoteli: masina are acum placute TRW si genereaza asa mult praf incat ma cam exaspereaza. Macar jantele au spitele suficient de departate incat sa se poata curata usor, dar totusi.... raza de virare mi se pare foarte mare, ceea ce face oarecum dificila manevrarea in spatii inguste. Poate nu sunt eu obisnuit cu o masina cu AWD fie el si de tip haldex? ce a fost in capul lor cand i-au setat harta de racire in asemenea hal? 107 grade la mers linistit, iar la mers mai vioi temperatura scade la 100?! Mi se pare putin cam ridicata temperatura...e mai ok sa merg cu ea turata fara sa fie in sarcina inainte de oprire sau sa o las de capul ei si sa duca uleiul la 107 grade? Cum spuneam fosta masina era aspirata si fara pretentii deci nu aveam asa probleme Planuri pentru viitorul apropiat: vreau sa ii caut kitul cu roata de rezerva de dimensiuni reduse(a venit cu kit de pana si cu rotile de 19 merg cu ceva emotii...deja am oprit de cateva ori dupa niste gropi romanesti sa verific daca e nevoie sa dau cu diclofenac pe cauciucuri ca sa se traga galmele ) set de roti de iarna pe 18 (imi fac cu ochiul niste neuspeed RSE10 fiind mai usurele si big brake kit friendly) + conti TS860(am mai avut si mi s-au parut super bune) montat badge R pe portbagaj. Desi multi prefera sa dea jos badgeurile, mie imi place mai mult lookul OEM, plus ca nu prea poti sa fii stealth cand ai 4 evacuari pe la primavara as vrea o sesiune pe circuit pentru a ii vedea adevaratele limite de aderenta. Nu as vrea sa le descopar pe drumuri publice. Vara viitoare intentionez sa trec pe Michelin PS4S deoarece actualele cauciucuri vor implini 4 ani. Momentan mai au 6mm tread depth, dar nu as vrea sa ma iau dupa asta ci dupa varsta cauciucului. Alte planuri (aici va rog sa imi dati sugestii daca spun prostii): schimb bujii la 40.000 schimburi ulei la 8-10mii de km (as prefera la 10.000 pentru easy tracking cat timp nu are nicio modificare si nici nu pot spune ca o abuzez non stop, iar apoi sa cobor intervalul la 8000km) revizie haldex la fiecare 2 schimburi de ulei revizie DSG la 60.000 (DQ381 am vazut ca are revizia la 120.000 si mi se pare cam mult) In momentul de fata masina are putin peste 34000km si fiind un mare upgrade pe partea de putere comparativ cu cea veche nu ii voi aduce modificari cat timp se va mai afla in garantie. De acum sper sa ii ofer cea mai buna ingrijire si ea sa nu ceara nimic in afara de benzina si vizite dese la spalatorie (nu credeam ca e asa greu de intretinut o masina inchisa la culoare). Ceva intalniri prin Bucuresti in perioada urmatoare? PS: scuze daca m-am intins prea mult cu postarea
    2 points
  3. @Catta83 Moooorrrr 🤣🤣🤣. Am ras copios! Kitul este vopsit, reglat, montat, toate cele. A ieșit muuuult mai bine decât ma așteptam și rupe gaturi pe strada . Dar încă nu sunt eu 100% convins de aspectul general, așa ca urmează sa terminam Saga Anului 2021 cu încă o modificare Custom, care sper eu sa ii confere aspectul imaginat de mine 😁. Apoi, ne oprim (măcar pana la anu’ ). Intre timp, ca sa menținem suspansul: #staytuned 😈
    2 points
  4. Salutare tuturor, Urmaresc cu interes topicurile colegiilor in care sunt prezentate masiniile si m-am decis sa imi prezint si eu masina aici pe forum. Dupa cum se vede si in titlu, este vorba despre Audi A4 B8.5 Avant. Cum am ajuns la aceasta masina? Acum un an s-a marit familia cu un membru si timp de un an de zile ne-am chinuit cu cealalta masina, un Audi A4 B7 sedan, spun chinuit deoarece spatiul de incarcare al portbagajului este foarte mic, cadrul caruciorului era in portbagaj si nu prea mai puteam pune nimic pe langa, iar landoul sau partea sport a caruciorului o tineam pe scaunul pasagerului din fata. Alta distractie a fost cand am inceput sa cautam tricicleta pentru cea mica, criteriul era sa incapa in portbagaj iar ce se incadra nu ne placea ca model sau functionalitate asadar am hotarat ca avem nevoie de un Avant. Motorul este 2.0 TDI, 150 CP, euro 6 cu AdBlue, cod motor: CSUA, fabricat in 20.03.2015. Ca dotari, are urmatoarele: - faruri bi-xenon, cornering si AFS - Adaptive Cruise Control - Lane Assist - High Beam Assist - Oglinzi electrice, rabatabile, heliomate - Senzor ploaie si lumina - Portbagaj electric - Senzori parcare fata-spate + camera video spate - Suspensie sport 1BE - Webasto - MMI 3G+ - Volan 3 spite tesit - Scaune fata incalzite - Plafon negru - Sistem audio Bang Olufsen
    1 point
  5. Multumesc! Asta la viteza constanta si cateva accelerari, insa daca te dai la pedala ajuni pe la 8-9 la exterior pe autostrada. Inca imi place cum trage si merge, daca o intreti cum trebuie iti da un zambet de fiecare data cand o conduci.
    1 point
  6. Bloc inca nu am auzit, dar garntiura de chiulasa sau chiulasa fisurata la CBBB-uri nu e o raritate. Tine-ne la curent.
    1 point
  7. ...and a symmetric odometer
    1 point
  8. Profitand de temperatura placuta (desi dupa ce m-am apucat de treaba, a inceput sa bata vantul ) Am folosit asta: Si una din spate
    1 point
  9. Masina nu mai era in garantie aproximativ 77 de mii de km
    1 point
  10. Gasesti piesele la orice magazin dupa seria vin (nu dupa coduri de pe google)
    1 point
  11. Salut Adrian, Aceeasi problema o am si eu. Ai apucat sa afli ceva? Sun si eu maine la dealer. Din ce am gasit pe forumurile de afara, e o problema des intalnita cu cevascandal mai pe la toate suratele VAG. Schimbarea de modul pare sa fie una din rezolvari. PS: cred ca se poate muta la categoria Probleme si rezolvari Seara faina, Bogdan
    1 point
  12. Mi-am revizuit toate drumurile pe care le-am avut in ultimii 3 ani si mi-am vizualizat drumurile pe urmatorii 5 ani. La -10 grade pe autostrada cu 130km/h tot obtin 250km autonomie, iar rulare strict pe autostrada in timpul verii trec lejer de 300km. In vara pe drumurile patriei am obtinut autonomie de 400-480km in afara. In ultima vreme nu conduc mai mult de 200km fara sa ma opresc la o cafea sau sa ma dezmortesc. Daca mai punem 3 copii in spate, opririle sunt asigurate. Cu familie drumurile lungi mi le planific oricum, ori cu ICE ori cu EV. Pentru 2-3 drumuri lungi pe an sigur nu voi sacrifica electrica pe altceva. Oricum, restul drumurilor afara din oras sunt batatorite, nu ma mai streseaza autonomia. Iar in Romania pot pleca oricand ca sunt statii pe bani destule. Momentan am A6 2012 sedan pentru afara, dar spatiul din interior este mai mic decat la ID4 (botul e aproape dublu ca lungime la Audi). Portbagajul este deja mai mare la ID4 si se poate optimiza mai bine pentru ca are deschidere mare. Tot ce este mai mic decat A6 nu se compara ca spatiu, asa ca nu am luat in calcul. Dintotodeauna am urat SUV-urile. Totusi apreciez la ele: - pozitia mai inalta la volan - pozitia pe scaun o vad mai buna decat la A6 (la Audi pozitia in scaun e sport, dar e mai ingramadita) - garda la sol mai mare - portbagajul nu este nici adanc si nici jos tare (asa ca nu trebuie sa te apleci) - scaunul e la inaltimea potrivita asa ca intri si te asezi direct, n-ai de te coborat in masina - scoti copiii usor din scaun de masina - usor pentru probleme cu coloana sau cezariene - mai scurte decat un break Sunetul, trepidatiile si noxele de diesel ma dispera (benzina sta mai bine, dar nu se compara cu un EV). Am avut cateva zile si A4 Quattro 2.0 Diesel 2018: motorul e putin mai rafinat decat cel din 2012, dar tot diesel este. Singurul diesel cu care am cochetat a fost motorul de 3'000.
    1 point
  13. Ma bag si eu in discutie ca sa imi dau cu parerea, sper sa nu fiu offtopic. SUV pentru extraurban din punctul meu de vedere are sens (doar) daca vorbim despre siguranta. Si daca tot am ajuns la capitolul asta, tinand cont ca s-ar fi dorit o masina cu 7 locuri, daca ar fi sa recomand o alternativa as aduce in discutie Volvo XC90 de 2-3 ani, cu motorul de 2.0 benzina si 250 cp (daca bugetul permite, cel de 2.0 benzina 310 cp/2.0 hybrid 405 cp). Nu va fi cu mult mai rapid, va consuma mult (in comparatie cu o electrica), dar pentru cine isi permite si isi doreste o masina premium si are nevoie de 7 locuri individuale + tractiune integrala, e o alegere buna. XC90 vine cu suficiente plusuri, am mers recent cu unul exact cu acest motor, an fabricatie 2019 iar dezavantajul din punctul meu de vedere ar fi faptul ca desi se poate regla suspensia pe mai multe nivele, tot nu scapi de sentimentul de 'barca'. In rest, numai de bine. Mi-as lua-o? Nu. Tot electrica as cauta si eu. Eu te inteleg, o data ce te-ai obisnuit cu electrica si aceasta iti bifeaza nevoile de deplasare, nu prea e cale de intoarcere. Si ce daca 475 km extraurban nu multumeste pe toata lumea? Atata timp cand pentru tine se potriveste, go for it. Pentru tine cumperi masina, nu pentru a-i multumi pe altii sau pentru cand o sa o vinzi. Cu banii altora toti facem cele mai bune alegeri ID4 GTX suna ft bine. Cred ca daca nu detineai un ID4 deja, alegerea era si mai evidenta. Intriga aici ramane 'de ce isi mai ia un ID4, daca are deja unul'. Faptul ca iti iei inca un ID4 sustine ideea ca multi din cei ce au deja o masina electrica, ar alege aceeasi masina, doar ca mai puternica/cu mai mult range.
    1 point
  14. Cu poze din astea cauti sa ti-o iei 😄
    1 point
  15. 😂👏 o deosebita placere sa lecturezi asemenea povesti... Aceeasi problema o am si eu cu urechile... sensibilitate maxima la orice zgomot care pare a nu fi la locul lui... groaznic 😂
    1 point
  16. si am depsit borna de 200k km. O binemeritata spalare dupa mai mult de doua luni, in care s-au adunat multi km. Un pic de grija si la interior, chiar daca aprox la doua saptamani l-am curatat (ca doar, in masina stai, nu?) checkul a fost : 17545 additive fuel adaption bank 1 si 17547 additive fuel adaption bank 2 - ambele rich mixture. Is multe cauze posibile, vedem daca mai apare.
    1 point
  17. Odata cu racirea vremii, dimineata am observat ca nu baga caldura pe partea pasagerului. Dupa demontarea torpedoului am observat una din clapete era sarita din acel suport, dupa ce am pus-o pe pozitie a inceput imediat sa dea caldura si pe grilele pasagerului. In weekend am ajuns la 230 000 si am schimbat uleiul si filtrele, am ales ulei Motul Specific 5w30 si filtre Mann. La cativa km de la schimbarea uleiului a aparut si mesajul "Refill Adblue" asa ca astazi am cumparat 10L de Adblue original VAG. Alaturi de cealalta masina care de ieri are un nou proprietar.
    1 point
  18. Cum nu miscasem masina mai deloc toata saptamana, ieri spre pranz mi-a venit chef de condus si am zis sa o scot undeva sa se dezmorteasca. Nu a fost cea mai inspirata alegere Transfagarasanul, din punct de vedere trafic pana acolo si calitate carosabil pe anumite portiuni, dar nah, unde mai e liber sambata dupa-amiaza pana la urma.. Asa ca Naga (asta e porecla ei 😋) a ajuns pentru prima oara pe un drum potrivit, unde a putut sa isi incordeze mushii, in limita sigurantei si a traficului desigur. Fara a fi vreun pilot sau un sofer cu experienta pe circuit etc. masina mi se pare ca e foarte agila pentru ce se vrea a fi, un SUV compact cu o dinamica foarte buna si o acceleratie care iti pune zambetul pe buze. Cu siguranta o experienta de repetat din cand in cand, eventual si cu ceva asfalt mai bun, intr-o alta locatie.
    1 point
  19. Am iesit si eu prima data la drum lung cu masina pana in Thassos, unde eu m-am dat cu bicla pe coclauri, baietelul la nisip si masina la umbra printre maslini Consumul la intoarcere a fost maricel dar si vantul a batut violent din fata, am avut "parasuta" 3 bicle pe carlig, 500 kg load, depasiri la greu in Bulgaria
    1 point
  20. Dor de vacanta... sau cum te faci baiat cuminte si iti dispare orice tentativa de racing, MMA ansamblu aprox 4300kg (categ BE). Si, ca sa deviez de la subiectul "in cat timp face suta cu remorca atasata", sa ne oprim la spectacolul naturii cu fascinatia culorilor intr-un apus pe lac.
    1 point
  21. Majoritatea problemelor de aici apar. Eu recomand adblue de la VAG. ...nu e diferenta mare de pret, merita
    1 point
  22. Mai verifica odata. E grav daca constatarea e la acelasi nivel cu diagnosticul .
    0 points
  23. Racitor dsg spart = ulei cutie in antige si antigel in ulei cutie. NU are nici o legatura cu bloc/injectoare
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!