Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.10.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare, Silviu este numele meu, dupa 3 luni de la achizitie si aproximativ 6.000 de km impreuna m-am decis sa va prezint masinuta. Totul a pornit de la nevoia de a achizitiona o masina de zi cu zi si care trebuia sa bifeze urmatoarele criterii: sa fie din grupul vag 😊, benzina (de preferat aspirat), un minim de 150 cp, manuala, tractiune integrala, xenon, clima automata si daca se putea ca un bonus trapa, webasto si o nuanta ceva mai deosebita. Cu toate aceste criterii salvate in diferite aplicatii si site-uri cautarile mele s-au oprit la aceasta masina ce nu bifa totusi un criteriu de baza, acela de benzina aspirata😇, in rest tot ceea ce imi doream si mici bonusuri. Parca nu-mi venea sa cred ca am gasit aceasta configuratie, unde mai pui ca anuntul tocmai ce era postat si avea si un numar considerabil de vizualizari. Asa ca am purces la a contacta vanzatorul, urmata de o discutie foarte lunga si placuta la telefon, o vizita de a o vedea in care am ramas placut surprins de starea si functionarea ei, urmata de o alta vizita pentru finalizarea achizitiei. Cum povestirile nu sunt un punct forte pentru mine, trec si la prezentare: VW Bora, Highline, 1.9 TDI 150cp (ARL), 4motion, toate acestea invelite in nuanta de oceanic green pearl effect. Iar printre cele mai importante dotari: xenon, webasto, climatronic, interior piele crem Recaro incalzit, maxidot, comenzi volan, oglinda electrocromata, alarma cu senzori volumetrici, 6 airbag-uri (stickere sunt vreo 8/10😂) In cele 3 luni au fost facute urmatoarele operatiuni: schimb de ulei si filtre motor, inlocuit bateria tot cu o Varta Silver de 85Ah, vopsit etrieri cu Foliatec stratos silver, vopsit si curatat majoritatea plasticelor interioare ce prezentau uzuri, curatarea si hidratarea tapiteriei de piele, inlocuit cass Beta si a cd player-ului cu o navigatie MCD, inlocuirea modulului Thermocall ce refuza sa functioneze, cu un releu GSM, alte mici maruntisuri ce nu-mi vin acum, precum si un proaspat si binemeritat detailing exterior multumita colegului @Cosmin ZKG Ca si planuri de viitor mi-ar placea sa bifez: - retapitarea volanului - modul bt - plafoniera W8 - senzori de parcare OE - eibach pro kit - reconditionarea jantelor
    6 points
  2. Intrucat am un ID4 1st pentru oras si imprejurimi, caut o masina comparabila cu aceasta si performante mai bune: masina de familie pentru 5 persoane cu portbagajul aferent, tractiune integrala, autonomie comparabila cu ID4 1st (500km WLTP, 400km EVDB ev-database.org), fabricatie preferabil in Europa (piese usor de gasit in urmatorii 3-5 ani), service in oras (Cluj-Napoca), bine insonorizat, faruri led matrix (port ochelari iar conducerea pe timp de noapte ma omoara), suspensii adaptive (la o masina asa de grea, o suspensie adaptiva va ajuta la coloana - cei peste 40 de ani vor intelege), 0-100 foarte bun, pompa de incalzire, travel assist. Unele dintre informatiile de mai jos sunt subiective si nu sunt general valabile (e un proces lung si greu pana te hotarasti la asa masina). Ford Mach-e (pret 70k+ euro cu super optiuni) + baterie mare - portbagaj mic (400L fata de peste 500L la ID4) - nu trece testul elanului - baterie 400V - desi are autonomie WLTP mare, la teste de drum iese cu autonomie mult mai mica (540WLTP, 420EVDB) Tesla Model Y (pret de pornire 63k euro, la care se pot adauga doar optiuni legate de conducere semi/autonoma, pret total 70+) + super performanta + range bun (507WLTP, 410EVDB) + portbagaj mare - nu se poate alege varianta cu 7 locuri in configuratorul pentru Romania - suport slab in Romania (ca o comparatie pe o raza de 150km de Cluj gasesc min 5 reprezentante VW) - nu are faruri matrix led - are izolatie slaba si suspensii rigide, dovada ca are doar 2000kg - cel mai putin dintre toate (va recomand sa vizualizati https://www.youtube.com/watch?v=mXQN5MsM9RE) - forma cu bot de peste nu imi place in mod special (totusi au scos cd 0.23 fara de restul concurentei) KIA EV6 (pret 60k+ euro la RWD cu super optiuni) + masina are performante super, am inteles ca ar fi o varianta sport a lui Ioniq5 + optiuni extraordinare care bat cam tot din lista + baterie de 800V - nu exista inca la vanzare varianta AWD - venind din Korea, are timpi de livrare lungi (ma gandesc ca si piesele se vor gasi tot greu) - reprezentate KIA sunt vreo 6-7 in tara, iar cea de la Cluj arata ca un butic fata de VW, cu oameni slab pregatiti - pret foarte mare fata de Ioniq5 VW ID4 GTX (pret 60k+ euro cu super optiuni) - baterie de 400V Audi e-tron (pret 70k+ euro cu optiuni bune la varianta 50; iar varianta 55 incepe de la 85k+ euro, deci iese din scop) + e-tron e cea mai mare dintre toate cu un portbagaj enorm care se apropie de marimea Q7 + varianta 50 e cu 300+ cai putere + au o varianta de reducere in configurator care scoate varianta 50 la 70k+ euro) + baterie de 800V - dezavantajul la varianta 50 e autonomia mica (341WLTP, 280EVDB), mi se pare o bataie de joc pentru Audi in anul 2021 Audi Q4 e-tron (pret 70k+ cu super optiuni) + finisaje super + autonomie comparabila cu GTX - la aceleasi optiuni cu GTX pretul este cu peste 15k euro mai mare Hyndai Ioniq 5 (pret 56k euro cu super optiuni) + performante foarte bune + optiuni extraordinare care bat cam tot din lista + pretul cel mai bun dintre toate electricele din lista la ce optiuni ofera + baterie de 800V - autonomie destul de mica la varianta superioara Luxury (430WLTP) avand bateria de 72kWh (daca ar fi pus bateria de 77kWh cu siguranta as fi mers pe varianta asta) Mercedes EQB (pret de pornire 60k euro) + posibilitate de 7 locuri - inca nu este in configuratorul din Romania - autonomie mica avand bateria de 66.5kWh (419WLTP, 340EVDB) - portbagaj mai mic decat medie (495L) desi lungimea masinii e peste medie Mercedes EQC (pret de pornire 67K euro) + performante foarte bune - desi masina e mai lunga decat celelalte (4.76m) are portbagajul de doar 500L - autonomia e mica (432WLTP, 370EVDB), iese din discutie pentru o masina de drum lung BMW iX3 (pret de pornire 65k euro) - ICE transformat in EV - performante usor sub GTX - autonomie usor mai scazuta (461WLTP, 385EVDB) - desi masina este mai lunga decat celelalte (4.73m) are portbagajul de doar 510L - nu sunt fan BMW, asa ca nu l-as lua in detrimentul GTX-ului sau al koreenelor BMW iX (varianta de performanta baterie/putere mare incepe de la 100k euro, iar varianta simpla de la 80k euro) + autonomie mare la varianta de performanta (630WLTP!!!) + performante foarte bune - autonomie mica la varianta simpla (425WLTP) - desi are lungime de 4.9m, are portbagaj de doar 500L, nu imi dau seama unde au pierdut spatiul ala enorm - preturile cele mai mari din toata lista la ambele versiuni Cupra Born - nu are varianta de performanta, n-am mai analizat mult Nissan Ariya - desi are baterie mare, sta rau la autonomie Skoda Enyaq (varianta de 265 de cai ) + portbagaj mai mare ca la ID4 - varianta de 265 de cai are performante mai slabe decat GTX - varianta RS (comparabila cu GTX) nu este inca in configuratorul de Romania - preturl la varianta de 265 de cai cu super optiuni ajunge la pret de GTX, banui ca RS va trece peste Pentru @tavitara, @Dolfin, @adrian001: nu o sa ma chinui sa vad raspund, incerc sa aduc informatii aici, nu sa fac polemica pentru ca asta ia timp (am altele mai importante de facut). Eu am ID4 1st de 4 luni asa ca aici nu ma poate convinge nimeni cum stau in scaunul soferului. As alege oricand Q7 e-tron de 4 ani in detrimentul GTX, doar ca primul nu exista inca pe piata, asa ca voi alege ceea ce este azi pe piata. Pentru mine masinile electrice imi servesc necesitatile, asa ca furnalele pe ulei ies din discutie. Un mare atu pe care l-am uitat in postul de mai sus e frana puternica de motor pe care o am in masina electrica la ridicarea piciorului de pe acceleratie fara de care n-as mai putea conduce: fara trepidatii, fara galagie, disponibila in curbe, la vale, pe zapada: nici un Q7 nu poate bate asta.
    6 points
  3. Lipseste locul 0 = eleganta si confortul interior Am urcat si eu azi in ID4 GTX la Nurvil si era sa ma intep in mana cu cotiera Nu poti compara Q7 cu ID4 , nu mai au absolut nicio legatura in momentul cand te sui in ele Poti opta exclusiv pentru electrica si apoi sa faci comparatii cu masini din clasa lui ID4 Despre costuri de intretinere nu se discuta daca iei in calcul Q7 , asa nu are rost sa il iei in calcul ca sa il compari cu ID4 E ca si cum stai in garsoniera si oau ... cati bani economisesti la intretinere fata de o vila
    6 points
  4. @Catta83 Moooorrrr 🤣🤣🤣. Am ras copios! Kitul este vopsit, reglat, montat, toate cele. A ieșit muuuult mai bine decât ma așteptam și rupe gaturi pe strada . Dar încă nu sunt eu 100% convins de aspectul general, așa ca urmează sa terminam Saga Anului 2021 cu încă o modificare Custom, care sper eu sa ii confere aspectul imaginat de mine 😁. Apoi, ne oprim (măcar pana la anu’ ). Intre timp, ca sa menținem suspansul: #staytuned 😈
    6 points
  5. @VickEnd iti respect alegerea , e laudabil ca iei masina electrica , nu are nimeni nimic cu asta Eu nu am inteles comparatia cu Q7 , probabil a fost ceva de genul : ce am putea sa luam de banii astia second din clasa de lux Ok , aia e alta problema Dar nu versus ID4 cu Q7 Deci nu te supara si nu considerra ca e vreo critica la alegerea lui ID4 , e foarte ok
    3 points
  6. Va multumesc ! sper sa fiti si voi la fel de norocosi ca si mine ,asa mi s-a spus ,comanda a fost facuta la vw midocar🙂,trebuia sa vina la sfarsit de august si a venit la sfarsit de septembrie dupa mici peripetii. Este un rline 150cp,1,5 benzina,dsg 7,roti pe 18,vopsea Dolphin Gray Metallic,sunet harman k,camera spate ,faruri led plus ,suspensie dcc,pachet iarna,lumina ambientala ext.,astea ca optionale .Ca prima impresie este ok avand doar 180km🙂. Va urez la toti care aveti comenzi in asteptare,sa fiti optimisti si sa nu va enervati!😊Cand o sa urcati prima data in ea o sa uitati cat ati asteptat.
    3 points
  7. Eu cel putin nu incerc sa te conving legat de nimic, nici nu as avea vreun interes sa fac asta ... nu iau bonusuri/dividente de la Audi sau de la alt producator auto daca iti cumperi tu o anumita masina.
    2 points
  8. 2 points
  9. Arata intr un mare fel R line + culoare alba pe Tiguan. Parca asa ar trebui sa iasa din fabrica, stock! 😁😂
    2 points
  10. Cu poze din astea cauti sa ti-o iei 😄
    2 points
  11. A sosit momentul sa-mi schimb diesel-ul de mers in afara localitatilor cu autonomie tinzand catre 1'000km. In momentul de fata pentru oras am un ID4 1st versiunea simpla, nu cea Max. Pentru exterior am nevoie de o masina mai potenta decat 204hp / 8.5sec pana la 100km/h in special pentru depasirile peste 90km/h. Alternam intre Audi Q7 272hp de 4-5ani vechime sau un ID4 GTX nou cu optiuni, pret si performante relativ echivalente. Intr-un final am ales sa mergem pe electric (probabil ID4 GTX) chiar daca raman urmatoarele dezavantaje fata de Q7: 1. Nu avem 7 locuri pe GTX (si oricum prea putine variante de electrice de 7 locuri la preturi, autonomie, spatiu si optiuni echivalente) 2. Autonomia mica fata de un diesel 3. ID4 e mai mic ca dimensiuni cel putin la portbagaj 4. Nu avem in GTX finisajele din Q7 In schimb avem urmatoarele avantaje (nu sunt in ordine si probabil nu sunt toate): 1. Avem masina electrica pe care o putem preconditiona si porni din garaj fara sa ne grabim sa iesim cu ea din cauza noxelor 2. Timp echivalent de acceleratie pana la 100km/h 3. Intretinere foarte mica comparat cu Q7 pe 10 ani (impozit 0 deocamdata fata de 5'000 euro la diesel, diferenta de combustibil aprox 10'000 euro, diferenta de service anual de minim 5'000 euro pe ulei, filtre si placute de frana) 4. Autonomie destul de mare (475km) incat sa nu-mi fac probleme de statii de incarcare in potentialele tari in care m-as putea duce in urmatorii 10 ani (Bulgaria, Grecia - Thassos, Ungaria, Croatia, Austria, Germania. Nu mai pun deplasarile in Romania in care autonomia e destul de mare si statii (pe bani) sunt destule si functionale 5. Pe langa masina electrica de oras, voi incarca si cea de mers in afara orasului tot la statia de acasa, iar majoritatea drumurilor (peste 80%) voi incarca acasa cu 65 bani/kWh (cel putin un an de acum incolo) 6. Am scapat de fum, injectoare, clapeta admisie aer, EGR, AdBlue si altele care ar putea sa apara. Raman totusi in asteptarea problemelor ce pot aparea la electrica legate de baterie, motor, incarcator/transformator 7. Am scapat de trepidatii, sunet motor si avem confortul condusului cu cuplu maxim instant, depasiri din scurt fara sa se porneasca toata uzina de sub capota diesel-ului Am incercat o paralela intre GTX si Tiguan Allspace R cu optiuni echivalente si am obtinut relativ acelasi pret (luand in calcul si programul Rabla). Am analizat urmatoarele variante electrice: Ford Mach-E, Tesla Model Y, Kia EV6, VW ID4 GTX, Audi Q4 e-tron, Hyundai Ioniq 5, Mercedes EQC, Mercedes EQB, BMW iX3, BMW iX, Audi e-tron, Cupra Born, Nissan Aryia, Skoda Enyaq. Scriu pe grup pentru ca s-ar putea sa fie si alti colegi care se zbat in alegerea unei masini de drum lung diesel vs electric. Oricum, odata ce am mers pe electric in oras, n-am mai rezistat tentatiei si pentru exterior (alaturi de diferenta enorma de intretinere a unui motor V6 diesel; am incercat si V6 benzina dar costul cu combustibilul e aberant). Concluzia: pentru mine merita si nu mai este cale de intoarcere la ICE.
    2 points
  12. La ceas ,,aniversar", 3 luni, 10.000 de km împreună.....și de fiecare dată plăcerea de a conduce ! Drumuri bune să aveți!
    2 points
  13. Salutare, Dupa o lunga asteptare in sfarsit ma pot alatura grupului cu "drepturi depline". Timp de aproximativ doi ani cat am cautat un Golf 7 R am fost lurker pe acest forum si nu numai pentru a ma informa cat mai bine. La inceput am fost sceptic, dar dupa asa o perioada de cautare am ajuns la concluzia ca atat motorul cat si cutiile DSG au ajuns in sfarsit la maturitate si pe aceasta generatie de masini chiar sunt de luat. Initial am vrut un Golf 7 GTI, dar dupa multe batai de cap din partea unui coleg de munca si un test drive cu un GTI am concluzionat ca da, vreau R pentru ca mai devreme sau mai tarziu o sa imi doresc ceva mai multa putere si nu cred ca tractiunea fata se va descurca prea bine, mai ales in conditii ce nu sunt ideale. Dupa multe cautari, in 2020 am renuntat sa ma mai uit in tara, oferta de masini fiind limitata. Am gasit ceva in Germania, dar din cauza restrictiilor am decis sa aman momentul achizitiei. Dupa un an agonizant in care am scanat siteurile de profil si pe cele de licitatii zilnic de cel putin 2-3 ori nu am mai gasit nimic sa ma multumeasca. La un moment dat incepusem sa ajung la segmentul de pret al RS3(dar cu provenienta dubioasa/revopsiri/fara dovezi mentenanta) sau Golf 7.5R de la reprezentanta cu toate actele la zi. L-am ales pe cel din urma stiind ca am sa tin masina cel putin 4-5 ani si vreau sa minimizez riscul de a avea "surprize". Aceasta cautare continua s-a oprit brusc intr-o noapte de miercuri spre joi la ora 3-4 dimineata. Un anunt simplu, fara poze cu masina, doar o poza cu parcarea reprezentantei. Am dat mailuri ca un disperat cerand mai multe detalii si niste fotografii deoarece dotarile se potriveau la fix cu ceea ce cautam eu, ba chiar erau peste asteptarile mele. Dimineata la ora 10 am primit fotografiile la o calitate mediocra cu masina, dar suficient de clare cat sa le cer actele la semnat. Dupa semnare, vineri am primit factura, am efectuat plata si am luat bilet de avion pentru a ridica noua jucarie. Pana luni cand trebuia sa ajung acolo nu am mai putut sa dorm noaptea din cauza ca nu imi venea sa cred ca in sfarsit am gasit exact ceea ce voiam, dar si din cauza gandului ca poate masina nici nu exista si am trimis banii aiurea (paranoia much?!). 🤨 Fast forward la ziua de luni, cand am vazut-o in vitrina am crezut ca mi se taie genunchii: MASINA EXISTA! Specul masinii este urmatorul: 06/2018, DJHA 310cai, fara OPF, DSG 7 trepte DCC (singura optiune fara de care nici nu as fi conceput sa iau asa masina) ACC Dynaudio excite 400W Discover Pro 9.2" Jante Pretoria pe 19 Scaune piele nappa carbon cu ajustare electrica si memorii plus airbaguri laterale spate Active info display Side, lane, emergency si rear traffic assists + blind spot monitoring altele: parbriz incalzit cu reflexie IR, geamuri cu protectie termica + fumurii 65% opacitate spate si luneta, oglinzi rabatabile electric, interfata telefon business, app connect, car-net, camera marsarier, torpedou refrigerat, fara elemente revopsite istoric complet fara pachet de fumatori fara panoramic (mi se pare ca arata demential, cred ca ma impacam sa stiu ca am 100kg extra deasupra capului, dar nu as fi putut sa suport sa aud mici greierasi la denivelari....daca avem colegi cu panoramic as aprecia feedbackul lor deoarece pe marele internet am gasit doar pareri negative :(, lucru ce m-a facut sa ma indepartez de aceasta optiune) Baietii de la reprezentanta au fost super de treaba si mi-au predat-o cu detailing interior/exterior/motor plus revizia de 3 ani efectuata (ulei motor, lichid frane, placute noi fata-spate, revizie haldex inclusiv curatare sita pompa sper😁) Fostul proprietar a folosit-o ca a doua masina si i-a efectuat reviziile anual la aproximativ 8000km, a umplut-o de folii de protectie(maner usa, praguri, bara spate portbagaj) si probabil asa va face si cu urmatoarea sa masina ce il astepta la aceeasi locatie: Golf 8R lapiz blue. Imediat dupa predare: Prima ei spalare dupa 1000km la spalatoria din toate aftermovieurile de la Wörther (o pregateam pentru urmatoarea poza): Poza clasica de la Wörthersee (Egger Marterl este la cativa km de Villach in caz ca sunteti prin zona si vreti sa va inramati masinile): Dupa ce am testat-o pe autobahn in Germania, am hotarat sa ma abat de la autostrada si sa vad cum mananca niste serpentine si tuneluri austriece. A meritat din plin! DSG farts si pops&bangs sunt geniale, dar cam cer un upgrade la evacuare! Vinde cineva un Akrapovic la pret bun (joke 😅)? Impresii dupa primii aproape 5000km: Masina mi se pare efectiv o racheta, cea de dinainte avea motor de 1.6 benzina aspirat 100 cai si nu concepeam o depasire fara 2 trepte retrogradate, acceleratia la podea si ceva rugaciuni . Acum mi se pare efectiv ca am ajuns sa conduc cu coduri, nivelul de aderenta si reprizele mi se par fenomenale si abia atept sa vad cum e cu un stage 2 atunci cand ma voi hotari sa fac pasul! Sunetul turbinei si cel de la schimbul treptelor inca imi fac mainile sa transpire dupa fiecare acceleratie si sper ca sentimentul asta sa mai persiste macar cateva luni 🤩 Multi prieteni cu TDI mi-au zis ca o sa plang la pompa din cauza consumului, tot lor le-am trimis poza dupa 500km rulati intre Villach si Budapesta cu un consum mediu de 6.6% la mers regulamentar(ori treapta a 7-a e sfanta ori am mers la vale). Desi nu cred ca intereseaza pe nimeni, dupa drumul Germania-Romania ce a inclus viteze de xxx(nice) pe autobahn, mers prin oras, mers pe serpentine, pedala on/off in fiecare tunel pentru pops&bangs, dar si o gramada de mers linistit cu viteza legala pe ACC am ajuns in Bucuresti dupa 2525km cu un consum de 8.7%. Eu imi calculasem 7 plinuri pentru drum, dar am oprit doar de 4 ori 😮 facand si 730km cu un plin...mi se pare obscen de economic motorul pentru puterea dezvoltata! Acum si ceva minusuri sau carcoteli: masina are acum placute TRW si genereaza asa mult praf incat ma cam exaspereaza. Macar jantele au spitele suficient de departate incat sa se poata curata usor, dar totusi.... raza de virare mi se pare foarte mare, ceea ce face oarecum dificila manevrarea in spatii inguste. Poate nu sunt eu obisnuit cu o masina cu AWD fie el si de tip haldex? ce a fost in capul lor cand i-au setat harta de racire in asemenea hal? 107 grade la mers linistit, iar la mers mai vioi temperatura scade la 100?! Mi se pare putin cam ridicata temperatura...e mai ok sa merg cu ea turata fara sa fie in sarcina inainte de oprire sau sa o las de capul ei si sa duca uleiul la 107 grade? Cum spuneam fosta masina era aspirata si fara pretentii deci nu aveam asa probleme Planuri pentru viitorul apropiat: vreau sa ii caut kitul cu roata de rezerva de dimensiuni reduse(a venit cu kit de pana si cu rotile de 19 merg cu ceva emotii...deja am oprit de cateva ori dupa niste gropi romanesti sa verific daca e nevoie sa dau cu diclofenac pe cauciucuri ca sa se traga galmele ) set de roti de iarna pe 18 (imi fac cu ochiul niste neuspeed RSE10 fiind mai usurele si big brake kit friendly) + conti TS860(am mai avut si mi s-au parut super bune) montat badge R pe portbagaj. Desi multi prefera sa dea jos badgeurile, mie imi place mai mult lookul OEM, plus ca nu prea poti sa fii stealth cand ai 4 evacuari pe la primavara as vrea o sesiune pe circuit pentru a ii vedea adevaratele limite de aderenta. Nu as vrea sa le descopar pe drumuri publice. Vara viitoare intentionez sa trec pe Michelin PS4S deoarece actualele cauciucuri vor implini 4 ani. Momentan mai au 6mm tread depth, dar nu as vrea sa ma iau dupa asta ci dupa varsta cauciucului. Alte planuri (aici va rog sa imi dati sugestii daca spun prostii): schimb bujii la 40.000 schimburi ulei la 8-10mii de km (as prefera la 10.000 pentru easy tracking cat timp nu are nicio modificare si nici nu pot spune ca o abuzez non stop, iar apoi sa cobor intervalul la 8000km) revizie haldex la fiecare 2 schimburi de ulei revizie DSG la 60.000 (DQ381 am vazut ca are revizia la 120.000 si mi se pare cam mult) In momentul de fata masina are putin peste 34000km si fiind un mare upgrade pe partea de putere comparativ cu cea veche nu ii voi aduce modificari cat timp se va mai afla in garantie. De acum sper sa ii ofer cea mai buna ingrijire si ea sa nu ceara nimic in afara de benzina si vizite dese la spalatorie (nu credeam ca e asa greu de intretinut o masina inchisa la culoare). Ceva intalniri prin Bucuresti in perioada urmatoare? PS: scuze daca m-am intins prea mult cu postarea
    1 point
  14. Nu vreau sa fiu rau sau acid, insa daca am locui pe circuit probabil ar fi mai ok 18'' sau 19'' iarna. Insa la multitudinea de gropi si denivelari care iarna sunt acoperite de apa sau uneori zapada eu am scapat fara jante sparte sau cauciucuri taiate tocmai datorita talonului mare.
    1 point
  15. Karoq am facut drive test masina placuta mai mica decat Kodiaq mai indicata daca circuli preponderent in oras . Sunt masini din clase diferite la Kodiaq ai avantaj spatiul interior si la portbagaj dar este o masina mai grea la motorizari similare va fi mai lenesa . Eu as alege masina noua !
    1 point
  16. Mi-am revizuit toate drumurile pe care le-am avut in ultimii 3 ani si mi-am vizualizat drumurile pe urmatorii 5 ani. La -10 grade pe autostrada cu 130km/h tot obtin 250km autonomie, iar rulare strict pe autostrada in timpul verii trec lejer de 300km. In vara pe drumurile patriei am obtinut autonomie de 400-480km in afara. In ultima vreme nu conduc mai mult de 200km fara sa ma opresc la o cafea sau sa ma dezmortesc. Daca mai punem 3 copii in spate, opririle sunt asigurate. Cu familie drumurile lungi mi le planific oricum, ori cu ICE ori cu EV. Pentru 2-3 drumuri lungi pe an sigur nu voi sacrifica electrica pe altceva. Oricum, restul drumurilor afara din oras sunt batatorite, nu ma mai streseaza autonomia. Iar in Romania pot pleca oricand ca sunt statii pe bani destule. Momentan am A6 2012 sedan pentru afara, dar spatiul din interior este mai mic decat la ID4 (botul e aproape dublu ca lungime la Audi). Portbagajul este deja mai mare la ID4 si se poate optimiza mai bine pentru ca are deschidere mare. Tot ce este mai mic decat A6 nu se compara ca spatiu, asa ca nu am luat in calcul. Dintotodeauna am urat SUV-urile. Totusi apreciez la ele: - pozitia mai inalta la volan - pozitia pe scaun o vad mai buna decat la A6 (la Audi pozitia in scaun e sport, dar e mai ingramadita) - garda la sol mai mare - portbagajul nu este nici adanc si nici jos tare (asa ca nu trebuie sa te apleci) - scaunul e la inaltimea potrivita asa ca intri si te asezi direct, n-ai de te coborat in masina - scoti copiii usor din scaun de masina - usor pentru probleme cu coloana sau cezariene - mai scurte decat un break Sunetul, trepidatiile si noxele de diesel ma dispera (benzina sta mai bine, dar nu se compara cu un EV). Am avut cateva zile si A4 Quattro 2.0 Diesel 2018: motorul e putin mai rafinat decat cel din 2012, dar tot diesel este. Singurul diesel cu care am cochetat a fost motorul de 3'000.
    1 point
  17. E important acest aspect, nu ti-a schimbat singura ajunsa in limitare la 6000-6500rpm in treapta a 2a? A stat efectiv la turatie maxima si atat? Mi se pare periculos si deloc gandit cum trebuie sistemul daca e asa. Poate se aplica doar in cazul retrogradarii in treapta 1. Ar merita testat si din 3 in 2. Greseli de genul asta se pot face, mai ales ca de acum schimbatorul fizic nu mai are modul Manual, ci se selecteaza doar din padele. Stiu sigur ca inclusiv pe modul manual daca ajunge in limitare schimba singur DSG-ul/ S-tronic. Aici insa cu mentiunea ca e deja cutia pe manual.
    1 point
  18. Confirm ca functioneaza pe iPhone si ca este free.
    1 point
  19. Legat de faza cu tractorul pe care am descris-o mai devreme, revin cu ultima clarificare: Am incercat aseara sa refac momentul respectiv: daca mergi cu 20km/h (eu eram in Sport), si apesi padela stanga, ramai in treapta 1. Accelerezi degeaba ca fraierul (eu) Deci am incercat sa fac o depasire brusca dupa ce am asteptat in urma unui tractor mai mult timp, si m-am pomenit in treapta 1 fara sa imi dau seama ca am apasat padela - deci mi-am luat panica pe contrasens. Urata senzatie ! Well, lesson learned !
    1 point
  20. Cateva achizitii de prin ultima vreme: roti de iarna, alt chip custom pentru setarile mele, catalizator, furtun ambreiaj si un buton nos.
    1 point
  21. ID3/4 nu se compara nici macar cu o masina de generatie mai veche de la VW ca si calitate a interiorului, ce sa mai vorbim de Q7. Pentru mine inclusiv ergonomia interiorului este o involutie fata de generatiile anterioare de masini, dar tot ma gandesc ca treaba asta cu tablete e doar un trend trecator.
    1 point
  22. 😂👏 o deosebita placere sa lecturezi asemenea povesti... Aceeasi problema o am si eu cu urechile... sensibilitate maxima la orice zgomot care pare a nu fi la locul lui... groaznic 😂
    1 point
  23. Vai cat am ras. :))))))))))))))) Dpdv financiar, la pret egal, nicio masina ICE nu are cum sa iasa in fata uneia BEV. Dar sa dai 40-60k pe niste "materiale reciclate", ca asa e trendu'...nu mersi.
    1 point
  24. Corect . Sa o conduci cu placere cat mai multi km , fara evenimente ! Apropo , din ce an este ?
    1 point
  25. Un mic "upgrade" Caut sa schimb si semnalizarile din spoilerul fata.. sa pun tot dinamice... sa vad daca gasesc sa cumpar.
    1 point
  26. salut colegi, Ma puteti ajuta cu un log din vcds pe motorul de 1.4 bnm. Ma intereseaza grupul 4 . am schimbat de curand distributia si-mi porneste greu cand este temperature sub 0 grade. Avansul meu acuma este la 5 citit pe diagnoza. Cine ma ajuta trimit o bere:D
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!