Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.10.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare, Silviu este numele meu, dupa 3 luni de la achizitie si aproximativ 6.000 de km impreuna m-am decis sa va prezint masinuta. Totul a pornit de la nevoia de a achizitiona o masina de zi cu zi si care trebuia sa bifeze urmatoarele criterii: sa fie din grupul vag 😊, benzina (de preferat aspirat), un minim de 150 cp, manuala, tractiune integrala, xenon, clima automata si daca se putea ca un bonus trapa, webasto si o nuanta ceva mai deosebita. Cu toate aceste criterii salvate in diferite aplicatii si site-uri cautarile mele s-au oprit la aceasta masina ce nu bifa totusi un criteriu de baza, acela de benzina aspirata😇, in rest tot ceea ce imi doream si mici bonusuri. Parca nu-mi venea sa cred ca am gasit aceasta configuratie, unde mai pui ca anuntul tocmai ce era postat si avea si un numar considerabil de vizualizari. Asa ca am purces la a contacta vanzatorul, urmata de o discutie foarte lunga si placuta la telefon, o vizita de a o vedea in care am ramas placut surprins de starea si functionarea ei, urmata de o alta vizita pentru finalizarea achizitiei. Cum povestirile nu sunt un punct forte pentru mine, trec si la prezentare: VW Bora, Highline, 1.9 TDI 150cp (ARL), 4motion, toate acestea invelite in nuanta de oceanic green pearl effect. Iar printre cele mai importante dotari: xenon, webasto, climatronic, interior piele crem Recaro incalzit, maxidot, comenzi volan, oglinda electrocromata, alarma cu senzori volumetrici, 6 airbag-uri (stickere sunt vreo 8/10😂) In cele 3 luni au fost facute urmatoarele operatiuni: schimb de ulei si filtre motor, inlocuit bateria tot cu o Varta Silver de 85Ah, vopsit etrieri cu Foliatec stratos silver, vopsit si curatat majoritatea plasticelor interioare ce prezentau uzuri, curatarea si hidratarea tapiteriei de piele, inlocuit cass Beta si a cd player-ului cu o navigatie MCD, inlocuirea modulului Thermocall ce refuza sa functioneze, cu un releu GSM, alte mici maruntisuri ce nu-mi vin acum, precum si un proaspat si binemeritat detailing exterior multumita colegului @Cosmin ZKG Ca si planuri de viitor mi-ar placea sa bifez: - retapitarea volanului - modul bt - plafoniera W8 - senzori de parcare OE - eibach pro kit - reconditionarea jantelor
    10 points
  2. 12h facute de la Munchen la Arad, mers legal (pe pilot cu sign recognition activ). unde nu era limita de viteza pe autobahn am tinut-o la 140 (cu depasiri la 160), si cu ~1h stat in vama. deci cu 2h mai mult decat scrie pe google maps. incarcata la ionity pana la budapesta, apoi la un OMV dupa si la arad la kaufland (pt a 2a zi). deci...gratis (incluzand cardul We Charge si cupoanele Kaufland). mi se pare super decent. tocmai am facut alti 3000km gratis. in total 22.000km gratis. super lejer s-a condus, mult mult mai linistit decat cu ICE (nu doar prin prisma usurintei cu atatia senzori, pt ca 70% din drum nu am avut treaba cu pedalele) dar fara griji de trepte de viteza, radare (datorita recunoasterii semnelor), sasiului f bine echilibrat (de la munchen pana la granita cu austria autostrada este destul de curbata), usurintei in depasirii, reprizele chiar si peste 80-100kmh. incarcam doar pana la 80% ca sa mearga repede, si dura cam 20-25min la ionity. pana ma duceam la baie, pana cumparam ceva din market (oricum voiam sa cheltui voucherul primit la baie in benzinarie), pana setam navigatia mai departe, mai verificam cateva notificari pe telefon..nici nu simteam cat a trecut. in functie de sector cam la 200-250km faceam asta. deci cam la 2h...2h30, o pauza de 20min. mult mai relaxant si usor si sigur decat sa merg ca alte dati ore in sir fara pauza.
    9 points
  3. @Catta83 Moooorrrr 🤣🤣🤣. Am ras copios! Kitul este vopsit, reglat, montat, toate cele. A ieșit muuuult mai bine decât ma așteptam și rupe gaturi pe strada . Dar încă nu sunt eu 100% convins de aspectul general, așa ca urmează sa terminam Saga Anului 2021 cu încă o modificare Custom, care sper eu sa ii confere aspectul imaginat de mine 😁. Apoi, ne oprim (măcar pana la anu’ ). Intre timp, ca sa menținem suspansul: #staytuned 😈
    6 points
  4. Lipseste locul 0 = eleganta si confortul interior Am urcat si eu azi in ID4 GTX la Nurvil si era sa ma intep in mana cu cotiera Nu poti compara Q7 cu ID4 , nu mai au absolut nicio legatura in momentul cand te sui in ele Poti opta exclusiv pentru electrica si apoi sa faci comparatii cu masini din clasa lui ID4 Despre costuri de intretinere nu se discuta daca iei in calcul Q7 , asa nu are rost sa il iei in calcul ca sa il compari cu ID4 E ca si cum stai in garsoniera si oau ... cati bani economisesti la intretinere fata de o vila
    4 points
  5. DDDA ,09.2016 ,asa i sa spus si propietarului de la reprezentanta unde isi facea reviziile....pana cand sa oprit in mers
    2 points
  6. ah, noua chestie descoperita. daca banda 2a pe autostrada era ocupata, tu fiind pe banda 1 si ai ACC activ, vede masina de pe banda 2a si nu depaseste. sta in lateral, in spatele ei. asta...aviz celor care depasesc pe banda 1 ca sa intre iar pe banda 2 in fata unuia. chestie ilegala in DE. si ca minus, daca ai ajuns pe banda 1 in spatele unui TIR, si vrei sa depasesti, semnalizezi si ea deja accelereaza. daca ai pierdut fix momentul oportun sa schimbi banda cu semnalizare fie ea accelereaza si se opreste ca vede TIR pe banda 1, fie pleaca pe a 2a, si dureaza mult..pana acelereaza. de multe ori se sperie de masina dupa care te bagi pe banda 2a. senzorul de distanta uneori...bate prea aproape. adica daca era in fata aglomeratie, tine viteza setata pana cam..tarziu dupa parerea mea. adica venea cu 140kmh, STAU in fata, si frana cam in ultimul moment, eu deja eram cu piciorul deasupra pedalei si in urmatoarea fractiune franam de ..emotie. sunt chestii..de finete la care mai e lucrat din soft sau de obisnuit pt sofer. dar care in RO nu prea le simti. pe de alta parte, masina timp de 5 zile (cu o zi la mijloc mai lejera ca si KM dar multa autostrada fara limita de viteza) a stiut doar mers 140, incarcat, mers 140...tot asa timp de 12h-13-14h pe zi. fara pauza mare decat noaptea cateva ore. eu mancam pe fuga ceva in alea 20min cat incarca. iar stuttgart - munchen, toate zonele fara limitare le-a mers cu 160kmh. nu am simtit nicio incalzire la baterie (afara erau 22 grade cu soare), nicio limitare...nimic. austria si germania plina de statii free. nu doar AC, dar si CCS. ff multe lidl, aldi aveau. si budapesta..plina de statii la blocuri, sau pe strada, chiar si CCS. o sa pun pe topicul de incarcare niste poze mai..speciale.
    2 points
  7. Nasol moment, eu nu am reusit pana acum sa apas din greseala pe ele. Ai degetele lungi, bucuria femeilor hahaha
    2 points
  8. Reiterez: de o parte a argumentului sunt date stiintifice, surse, studii, consens stiintific, iar de partea cealalta sunt scepticii care cred ca parerea lor e la fel de avizata ca a oamenilor de stiinta. Sunt oamenii care au doctorat, au lucrat toata viata in domeniu, vs. oamenii care scriu pe forumuri (uneori si corect gramatical). Va rog sa va argumentati pozitiile cu surse, date, modele, idei si pareri ale autoritatilor in domeniu. Doar sa zici "nu cred", "nu mi se pare posibil" nu inseamna nimic. Teoria mea e ca @dercos e trol care agumenteaza contrariul intentionat. Eu nu o sa il mai alimentez argumentand cu el. Sunt la mintea cocosului si la un click distanta raspunsurile la intrebarile sale si zice ca se pricepe "bine la meteorologie si climatologie": Krakatau, incalzirea in evul mediu vs. acum. @xmisterx, lumea se schimba si tot mai multe lucruri devin posibile. Trebuie doar sa iti permiti sa iti imaginezi un viitor diferit: 1, 2, 3, 4. Daca se vrea, se poate. Dar cu atitudinea asta negativista nu vindem elefantul.
    2 points
  9. Bani aruncati. Pe principiul stim noi mai bine decat producatorul. Si mai e aia cu ei vor sa schimbi uleiul tarziu, ca sa-ti vanda un motor nou. Am schimbat la 2xxxx km uleiul, pentru ca se impineau doi ani, nu mai tin minte exact, ca ma anunta masina. Ce sa vezi, cu uleiul nou mergea exact la fel, ca si cu cel vechi, nicio diferenta. Dupa 9 luni, merge tot la fel.
    2 points
  10. Salutare tuturor. Sper sa nu plictisesc pe nimeni dar sa si prezint toate detaliile. Acum mai bine de 1 an jumatate ( din feb 2020 ), dupa marirea familiei odata cu venirea celui mai mic membru ( acum si-a pierdut statutul de cel mai mic ) am decis sa intram si noi in vasta familie VAG. Asa ca am vandut cele 2 masini vechi, hatch, neincapatoare, dar cu km putini si valoare sentimentala, ca sa ne luam una “mai mare si incapatoare, si mai noua, si automata, si cu mai multe optiuni, preferabil alba cu motorul de 2 l diesel etc”. Iar pentru ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, dupa ce am gasit aceasta skoda de 1.6 diesel si culoare gri quartz, veche de 3 ani si vreo 3 luni atunci, aproape de granita, pret f bun, cu destule dotari (atat cat ma pricepeam eu din poze), am zis ca asta va fi prima varianta cu siguranta (chiar daca nu avea motorul de 2 litri, desi erau multe altele bonus). Si pentru ca nu e tot timpul rau, mai e si bine, in saptamana plecarii miercuri s-a nimerit sa vand si masina sotiei, joi seara am rezervat masina, duminica dimineata am plecat in cadru organizat (4 prieteni cumparatori si “neamtul”), duminica seara am vazut-o la exterior, luni dimineata inspectat interior, exterior, motor, documente + proba de drum cu ea. Concluzia : O LUAM CLAR ! Dupa mici negocieri cu vanzatorul care chiar era neamt ( sincer nici nu prea ar fi fost multe de negociat ), facut hartiile, schimbat rotile cu cele de iarna si fuga acasa luni pe la pranz. Marti la ora 15:00 eram inapoi acasa, dupa un popas la Arad. In final, masina este urmatoarea : Skoda Octavia 3 Combi, inmatriculata in 11/2016 ( deci MY 2017 ), echiparea vesela JOY, motor 1.6 TDI de 110 CP, cutie DSG uscat 7+1, rulaj 150 mii km, pret achizitie 9.100 euro + TVA ( care nu s-a platit, fiind luata pe societate, big bonus points ). Principalele dotari : - Farurile bi-xenon cu AFS si DRL cu banda led (cica e un tip fara banda ) - Senzori parcare fata + spate - Scaune fata incalzite - Dublu climatronic - Parbriz incalzit - Duze parbriz incalzite - Navigatia Amundsen MIB 2 - SmartLink : AndroidAuto, AppleCarPlay, MirrorLink - Incarcare wireless QI pt telefon - Portbagaj electric - Jante vara aliaj 18 inch, model ALARIS + roti de tabla 16 inch pt iarna - Podea portbagaj variabila ( o optiune misto ) - Carlig remorcare si kit de reparatie - Senzori lumina/ploaie - Pilot automat standard - Front assist - Lane assist - Stopuri LED - Oglinzi exterioare heliomate si rabatabile electric cu puddle lights - Oglinda interioara heliomata Cateva poze de la achizitie : Iar pentru ca este frumos sa iti pui amprenta pe un lucru din pasiune si ca sa il faci unic, au mai urmat cateva retrofituri + alte maruntisuri, respectiv : - Foot lights fata si spate ( initial cu becuri standard, apoi LED ) - Warning lights in usile din fata - Leduri ambientale langa manere ( in toate usile, pentru spate trebuie putin decupat plasticul ) - Schimbat becuri pozitii, puddle lights (cele sub oglinzi), portbagaj, numar spate cu LED-uri - Schimbat becurile din plafoniere cu Phillips BlueVision, cele LED mi se par prea puternice - Schimbat plafoniera simpla cu una avand cele 2 leduri ambientale ( stiu, sunt fan leduri ambientale :))))) ) - pedale si footrest echipare RS - montare amortizoare capota ( se potrivesc unele de portbagaj de Seat Ibiza ) - montare sertare sub scaunele din fata ( la fel, foarte folositor retrofitul, tin compresorul intr-unul din ele si testerul+umbrela in celalalt ). Cele de mai sus sunt facute de mine - retrofit la ACC 30-210 km/h facut de colegu’ sabinx ( cu schimbare de bloc de manete si coduri SWAP ). Masina avea radar si Front Assist. O combinatie foarte reusita DSG+ACC+Lane Assist. - resoftare cutie DSG in primul rand ( pentru schimbare mai sus si activarea treptei 1 ) + resoftare motor ( mai mult pentru un plus de putere la nevoie, nu conduc prea sportiv, mai ales un combi si avand 2 copii :)))) . - update servo-directie la varianta de audi A3 – tot la colegul sabinx. - diverse activari ( unele facute de mine, altele de sabinx ) : High Beam Assist, Traffic Sign Recognition, Meniu Sport, Meniu Offroad, update navigatie la varianta facelift, Meniu Drivers Profile, parametrizare sunet, etc, etc. Pe partea de intretinere : - schimb ulei + toate filtrele, masina are acum 166 mii. Bagat si revizia in service ul electronic, prin ErWin. - schimb ulei cutie DSG ( va urma si in mecatronic ) - schimbare pasla capota si un plastic interior de la picioare ( era zgariat ) - schimbat opritorul de la sofer (se auzea suficient cat sa ma enerveze) - achizitionat tester cu aplicatia vagdpf ( clar trebuie trecut la intretinere ) - in primavara au fost schimbate anvelopele de vara Pirelli P7 (dot 2016 deci din fabrica, mai aveau profil, dar putin crapate) cu altele Michelin Primacy 4, 225/40 R18 - schimbat bateria originala EFB+ avand cod BEM dar codata 1111111111 :))) cu o varta AGM - curatenie generala la colegul Muale Planuri de viitor : - alte anvelope de iarna. Ma gandesc la niste BF Goodrich G-force Winter 2, 205/55 R16 ( nu avem ierni prea grele ) - gresare sistem de rabatare electric ( merge cam sacadat ) - protectie portbagaj OE, negru lucios - semnalizari dinamice ( pentru ca de ce nu ) - poate eleronul de RS - si lista ramane deschisa De mers, masina merge relativ putin ( vreo 10 k pe an, intrucat in timpul saptamanii ma deplasez cu cea de firma si sotia e mai mult acasa deocamdata ), asa ca sper sa mearga frumos si mult si bine La final alte cateva poze (le-am facut cat mai mici, dar claritatea s-a dus la garla, poate ma indruma cineva). Salutari
    1 point
  11. am comandat si eu in august cu termen de livrare tot ianuarie 2022. slaba sanse sa se tina de cuvant, am citit pe forumuri ca inca asteapta expedierea cei din iunie,,, Deci prea curand nu cred ca o sa intram in posesie.
    1 point
  12. 1 point
  13. A sosit momentul sa-mi schimb diesel-ul de mers in afara localitatilor cu autonomie tinzand catre 1'000km. In momentul de fata pentru oras am un ID4 1st versiunea simpla, nu cea Max. Pentru exterior am nevoie de o masina mai potenta decat 204hp / 8.5sec pana la 100km/h in special pentru depasirile peste 90km/h. Alternam intre Audi Q7 272hp de 4-5ani vechime sau un ID4 GTX nou cu optiuni, pret si performante relativ echivalente. Intr-un final am ales sa mergem pe electric (probabil ID4 GTX) chiar daca raman urmatoarele dezavantaje fata de Q7: 1. Nu avem 7 locuri pe GTX (si oricum prea putine variante de electrice de 7 locuri la preturi, autonomie, spatiu si optiuni echivalente) 2. Autonomia mica fata de un diesel 3. ID4 e mai mic ca dimensiuni cel putin la portbagaj 4. Nu avem in GTX finisajele din Q7 In schimb avem urmatoarele avantaje (nu sunt in ordine si probabil nu sunt toate): 1. Avem masina electrica pe care o putem preconditiona si porni din garaj fara sa ne grabim sa iesim cu ea din cauza noxelor 2. Timp echivalent de acceleratie pana la 100km/h 3. Intretinere foarte mica comparat cu Q7 pe 10 ani (impozit 0 deocamdata fata de 5'000 euro la diesel, diferenta de combustibil aprox 10'000 euro, diferenta de service anual de minim 5'000 euro pe ulei, filtre si placute de frana) 4. Autonomie destul de mare (475km) incat sa nu-mi fac probleme de statii de incarcare in potentialele tari in care m-as putea duce in urmatorii 10 ani (Bulgaria, Grecia - Thassos, Ungaria, Croatia, Austria, Germania. Nu mai pun deplasarile in Romania in care autonomia e destul de mare si statii (pe bani) sunt destule si functionale 5. Pe langa masina electrica de oras, voi incarca si cea de mers in afara orasului tot la statia de acasa, iar majoritatea drumurilor (peste 80%) voi incarca acasa cu 65 bani/kWh (cel putin un an de acum incolo) 6. Am scapat de fum, injectoare, clapeta admisie aer, EGR, AdBlue si altele care ar putea sa apara. Raman totusi in asteptarea problemelor ce pot aparea la electrica legate de baterie, motor, incarcator/transformator 7. Am scapat de trepidatii, sunet motor si avem confortul condusului cu cuplu maxim instant, depasiri din scurt fara sa se porneasca toata uzina de sub capota diesel-ului Am incercat o paralela intre GTX si Tiguan Allspace R cu optiuni echivalente si am obtinut relativ acelasi pret (luand in calcul si programul Rabla). Am analizat urmatoarele variante electrice: Ford Mach-E, Tesla Model Y, Kia EV6, VW ID4 GTX, Audi Q4 e-tron, Hyundai Ioniq 5, Mercedes EQC, Mercedes EQB, BMW iX3, BMW iX, Audi e-tron, Cupra Born, Nissan Aryia, Skoda Enyaq. Scriu pe grup pentru ca s-ar putea sa fie si alti colegi care se zbat in alegerea unei masini de drum lung diesel vs electric. Oricum, odata ce am mers pe electric in oras, n-am mai rezistat tentatiei si pentru exterior (alaturi de diferenta enorma de intretinere a unui motor V6 diesel; am incercat si V6 benzina dar costul cu combustibilul e aberant). Concluzia: pentru mine merita si nu mai este cale de intoarcere la ICE.
    1 point
  14. Treaba cu incalzirea jantelor spate am patit-o si eu. Dupa schimbatea discurilor si placutelor ( discuri Brembo si placute ATE ) jantele se incingeau bine la drum lung ,mult mai tare decat pe fata. Atunci am trecut la reconditionarea etrierilor. S-au schimbat pistonase si garnituri, si foarte important, s- au gresat bine pistonasele sa culiseze usor pe garnitura ,in asa fel incat sa se poata misca cu mana. Pana la aceasta operatie pistonasele se deplasau doar inpinse cu ajutor mecanic (nu se miscau daca le inpingeam cu mana).In momentul de fata jantele, la drum lung sunt reci, iar in oras se incalzesc mai putin decat cele pe fata. Toată treaba am facut-o personal , cu simt de raspundere , respectand toate sfaturile gasite pe acest forum si de pe alte canale de informare,bibilind , curatand si gresand fiecare piesa in parte. Sper ca am fost de folos.
    1 point
  15. Probleme cu pompa de apa am avut si eu, dar rolele si curelele nu aveau probleme. La cum aratau curelele cred ca ar fi putut sa duca 210k km. Sa le schimbi preventiv dupa 10 ani nu e o idee rea in conditiile in care continental zice despre curelele de distributie ca "Maximum storage period: 5 years from date of production".
    1 point
  16. La 1.6 TDI e tot cu 210k pe O3. La ~130k a picat pompa de apa..nu-mi imaginez cum ar putea tine pana la 210k
    1 point
  17. Vorbim de masini noi, cred ca nu crapa motorul nici daca schimbam la 40k, primele 2 schimburi, oricum in 40k completezi cu ~1.5-2 litri de ulei nou.😀
    1 point
  18. @kolfleading ai 2 optiuni. eu am folosit OMV asta, unde e free si rapida., doar ca e pe sensul de intors, si tre sa ocolesti cateva sute metrii. https://www.plugshare.com/location/282398 doar ca nu pune multa lume pe plugshare. o data era libera, o data pleca un leaf..am stat 10min, si dupa mine a venit un Kona. si DNul din autostrada pana la OMV, cei 2-300m...e praf rau de tot. zici ca e bombardat. sau la Szeged ai asta, doar ca e f inceata priza https://www.plugshare.com/location/288139 iar la budapesta ai mai multe optiuni https://www.plugshare.com/location/318701 https://www.plugshare.com/location/269392 eu am fost aici de 4 ori pana acum si mereu merge bine: https://www.plugshare.com/location/290308 dar e IONITY si cu plata (cardul we charge) pt ca ma grabeam. daca la Ionity nu merge statia, vezi cea de langa. uneori nu pornea la mine, ma mutam la cea de langa si pornea imediat la urmatorul care venea dupa mine. nu stiu daca avea ceva limitare si se incalzea de la cel dinaintea mea..sau ceva. la budapesta daca nu merge cu cardul ionity, mergea din aplicatia Connect ID a masinii. lua din acelasi cont bani. poti pune filtru pe plugshare cu CSS si fara plata. sau pe AC daca stai mai mult. in germania destul de multe masini EV (am vazut cred 5-6 Hyundai Ioniq, multe multe id3) dar destul de libere statii. o singura data o statie Ionity de la granita AU-DE cu 4 statii avea 4 ocupate cu 3 id3 si cu EQV si 2 hyundai ioniq 5 care asteptau dar au plecat toate in 10min de la incarcat si au urmat cele care asteptau. totul...f elegant, fara plug share. si ce m-a surpins, foarte multe Mercedes EQV (mini vanuri). Tesla...multe. foarte multe hoteluri, restaurante aveau priza. si nu doar 1. in functie de cat de mare era..aveau 2-3-5. chiar si 380V rosie, dar te lasau sa o folosesti. in spania si cred ca germania e o lege ca orice firma peste XX angajati (nu mai stiu) sunt obligati sa puna priza, daca sunt angajati care o cer.
    1 point
  19. De ce as vrea sa desfac motorul dupa cateva sute de mii de kilometri? Fara suparare, dar o alta vorba din popor spune ca motoarele turbo pe benzina oricum nu tin prea mult si se strica, astfel incat nu inteleg de ce ar trebui sa imi bat capul cu ele? Am grija de masina in limite normale, nu imi bat joc de ea, dar nici nu o bibilesc 🙂
    1 point
  20. Cred ca problema este de utilizare, cutia de viteze a facut ce i s-a comandat sa faca, in limitele posibilitatilor tehnice.
    1 point
  21. @tbege mersi frumos pentru raspuns. Sincer sa fiu daca nu am bug`uri sau erori nu o sa ma rog de ei sa updateze sa se mai strice cine stie ce
    1 point
  22. Da, poti vedea SMM. In funcție de soft, poate sari cantitatea de smc la 24 gr, cand ajungi la 750 km.
    1 point
  23. @sapandeinam eu un prieten la care s-a dus cutia cod LQT si a pus alt cod de pe motor pumpe duse, a patit ca tine smucea in a 1-a si ai facut ceva adaptari la care sau diminuat dar nu in totalitate. Turatiile de schimbare a treptelor era mai mare ca la cr. A schimbat mecatronicul de pe o cutie care provenea de pe un motor CR si problema sa rezolvat fara nici o adaptare , nu a pus mecatronicul lui.
    1 point
  24. si am depsit borna de 200k km. O binemeritata spalare dupa mai mult de doua luni, in care s-au adunat multi km. Un pic de grija si la interior, chiar daca aprox la doua saptamani l-am curatat (ca doar, in masina stai, nu?) checkul a fost : 17545 additive fuel adaption bank 1 si 17547 additive fuel adaption bank 2 - ambele rich mixture. Is multe cauze posibile, vedem daca mai apare.
    1 point
  25. In minivacanta de toamna am marcat o noua borna kilometrica. Masina se comporta perfect. Pentru anul viitor, in primavara, am in plan la schimbul de ulei si filtre sa fac si un schimb de distributie+pompa apa (masina face 10 ani).
    1 point
  26. 0w20 isi face treaba foarte bine la 1.5 TSI. Spune unul care a folosit in ultiimii 15 ani doar 0w40. Cat despre costul unui schimb de ulei si filtre, nu e 500, e 900-1000 de lei, c-asa-i in garantie. Adica, decat o revizie in plus inutila, mai bine tragi o fuga in weekend undeva, ca de aia am cumparat masina, nu sa uzez busonul de golire ulei toata ziua. 15.000 km interval de schimb e arhisuficient, daca la 20.000 km uleiul se prezenta excelent la prima vedere. Parerea mea.
    1 point
  27. Salutare,azi 1.10.2021 asteptarea a luat sfarsit
    1 point
  28. Hai ca a trecut ceva timp de cand n-am mai scris ceva pe aici, lucruri foarte multe nu s-au intamplat, doar acum de curand ceva notabil. Am mai zis si mai sus cred, am avut turbina la vanzare. La cat de multumit eram de cum merge masina, i-am pus un pret pe masura, astfel incat daca cumva cineva vine si imi da suma respectiva de bani, sa nu-mi para rau. Ete ca a venit si momentul, cu un pic de emotii ca na, trebuia sa demontez turbina de pe masina fara sa am o certitudine ca omul "apare" asa cum a zis (m-am mai linistit cand am vazut ca mi-a luat cam 30 de minute sa o dau jos), dar totul s-a concretizat exact cum am stabilit. Buuun, planul era clar de la inceput, mergem pe gtb2260vk, langa care ulterior asteptam niste firad120 si speram la un 300+ cai. Iau banii, gasesc o turbina destul de ieftina pe net dar generatie noua, in stare super buna (in capul meu era ala e pretul, restul costa adaptarea), fix in weekendul ala aveam niste prieteni in CT (unde era turbina), imediat am trimis banii si am luat-o. Vorbisem deja cu niste baieti din domeniu sa merg sa ii facem adaptarea, doar ca atunci cand am ajuns la ei ce sa vezi, surpriza. De cand am intrat in atelier, baiatul a zis "ce ai acolo? Ce turbina e aia?". Eu confuz... zic 2260, iar el zice "da este, doar ca este 2260VZK nu VK, adica nu cea care se foloseste in reteta cunoscuta". Mama... mi-a picat cerul in cap. Apoi mi-a explicat: turbina asta e o generatie mai noua (de-aia probabil e si in stare buna, de-aia a fost vanduta si asa ieftin, pentru ca nu e asa cautata) care are altfel de prindere a sistemului de ungere, cu placuta metalica si furtune cu insertie metalica si o parte de evacuare pe care nu se putea pune bolt on o galerie de 1.9. El mi-a zis s-o vand, sa iau ce trebuie pentru ca va fi bataie de cap putin, in special cu sistemul de ungere. Mama ce fac, mama ce fac, o pun de vanzare, sub pretul pe care l-am platit. Am rezistat cu ea cam o saptamana... dupa care m-am gandit sa caut pe net, sa vad daca nu cumva cineva a mai patit ca mine si cum a facut. Si ce sa vezi, site-ul englezesc cunoscut pentru tuning ul de motoare tdi, are fix placuta asta de adaptare a traseului de ulei de pe masina mea pe turbina asta. Pretul nu foarte mare, zic gata, o pun pe masina. Si ia-ta ma peste inca o saptamana, cu turbina sudata pe galerie de 1.9, convertita vacuumatic si rotita in pozitia in care trebuie, asteptand coletul din uk. Mai am de facut o placuta care sa astupe inca o gaura in partea calda a turbinei, ceva gen EGR dar alta dimensiune (EGR ul e deja astupat). Apoi trebuie sa vad exact ce furtune de ulei voi folosi si cu ce prindere, iar apoi trebuie sa fac alt downpipe. Si din motive de diametru (trecere de la 63mm la 76mm) dar si pentru ca cel de acum are prindere v-band si trebuie sa trecem la prindere cu flansa. Dupa, planul e sa merg cu acelasi soft deocamdata, pana voi reusi sa iau si firad uri. N-are rost sa dau de ori banii pe soft iar singurele posibile consecinte ar fi ca turbina va incarca putin mai sus. Pana la injectoare insa, trebuie sa umblu la ambreiaj, la intercooler si cine stie ce alte maruntisuri.
    1 point
  29. Comandat + montat arcuri sport. Ca si impresie generala, este fix cum imi doream : stabila si totodata confortabila, ca o suspensie sport de fabrica. Pana la primavara sper sa gasesc niste roti r17 complete care sa'i faca cinste
    1 point
  30. @kolfleading, nu mi se pare productiv sa continuam discutia asta pana cand @dercos nu sustine afirmatiile cu niste surse.
    1 point
  31. Ceva feedback dupa 9 luni si 10000 km, 1.5 etsi R line: Foarte multe probleme de soft, rezolvate partial in garantie. O buna parte din ele, nu au rezolvare - ex. pornire automata scaune incalzite, radio online, erori sistem audio etc... Oprirea motorului in rulaj nu este smooth in traficul bara la bara, as dezactiva-o daca s-ar putea. De multe ori ajung sa selectez modul sport pentru a evita aceasta functie ... cumva aleg raul mai mic. Sunt erori pe functia de auto hold in modul Eco, dealerul spune ca este normal. Digital Car Key "inca" nu functioneaza pe ios si cred ca nu o sa functioneze niciodata. Pornesti motorul, porneste radioul, se conteaza Apple CarPlay, se opreste radioul, trebuie sa astepti sa-si faca ciculul sistemul de operare VW pentru a lua comanda manuala pentru repornirea radioului. Culmea e ca nu se intampla de fiecare data. Capacitatea incalzirii in sezuturile din spate este mult sub cele din fata. Pur si simplu se incalzesc mai putin. Sistemul audio HK este in regula doar la nivel mediu de intensitate. Tinuta de drum ok, motorul ok, consumul in limite previzibile, nimic surprinzator. Chestiuni estetice, R line vine cu elemente stilistice discutabile, am preferat sa ascund o parte din ele. Am ales R line pentru scaune, volan, tapiserie. Butoanele de pe volan necesita adaptare in timp. Senzorii pentru siguranta activa pot surprinde. Uneori vede benzile gresit si are reactii bruste. De cateva ori a franat la limita in situatii in care nu era cazul in schimb nu a vazut pieton la 1 m de masina. Stergatoarele fata haraie oribil de la bun inceput, le voi schimba cat de curand. Apple music - piesele nedescarcate se opresc pentru cateva minute, chestiune pe care nu o patesc atunci cand telefonul nu este conectat la masina. Overall nu sunt convins de alegerea facuta, probabil ca trebuie incercate si alte optiuni in piata.
    1 point
  32. - modulul de inchidere centralizata a fost montat, asa ca nu mai stam cu cheia in usa - senzorii i'am schimbat - a fost tras fir in ECU pt AC ( acum turatia urca cu ~ 50 rpm cand cuplez AC-ul ) - a fost revizuita partea electrica de la ventiloare pt ca nu sunt ale ei de fabrica ( cele antrenate de curea ), iar cel mare era legat pe direct si cand cuplam AC'ul pornea direct pe treapta 2, ceea ce nu era ok, plus ca mai erau niste legaturi dubioase - am spalat exterior, curatat interiorul ( cu ma fra pulimax + aplicat dressing plastice ) si spalat motorul ( degresat cu ma fra HP ) M'am interesat si de arcuri sport si am facut precomanda, insa cred ca le voi monta la primavara. Volanul este provizoriu pana voi reusi sa il reconditionez pe al meu. Va urma si discuri + placute fata.
    1 point
  33. Multumesc, baieti! . Incerc sa acopar tot ce este sau merita mentionat. Da, recunosc, imi place ca orice chestie pe care o fac, sa fie intai documentata, testata, facem comparatii si apoi sarim pe ele . Intre timp, pana mai adun si/sau pun cap-la-cap restul componentelor, urmeaza: Chapter III: Stayin' planted a.k.a Suspensie si Stabilitate Cum mentionam in postarile anterioare, wheel gap-ul imi statea pe creier. Grav! Aspectul general dadea impresia ca este "pe picioroange", lucru accentuat de jantele mari si talonul mai mic al anvelopelor. Totodata, rasfoind diferite forumuri, mi-a fost re-confirmat faptul ca zgomotul pe care-l auzeam cateodata atunci cand treceam peste denivelari, mai ales limitatoare de viteza, avea sa fie rezolvat odata cu inlocuirea arcurilor. Asa ca nu am poposit prea mult cu acest gand si, odata ce masina oricum urma sa stea o perioada mai lunga pe elevator, cu o buna parte din trenul de rulare desfacut, a fost ocazia potrivita sa punem si arcuri noi . Astfel, am optat, din preferinta personala, pentru kit arcuri progresive de la H&R, cu drop de ~30mm, care, pe masina, s-a tradus in ~25mm fata si ~30mm spate. Este "aproape" la linie . Garda la sol: OEM (200mm) vs H&R (175mm) Si, daca tot demontam cadrul motor, si o anumita aplicatie de shopping ma spama cu fel de fel de oferte "tentante", mi-am primit si cadoul cu ocazia zilei de nastere sub forma unui kit fata-spate de bare stabilizatoare, tot de la H&R. Grosime fata: OEM (25mm) vs H&R (26mm) Grosime spate: OEM (21,7mm) vs H&R (24mm) Si, mergand pana la capat pe principiul "daca tot o demontam", am inlocuit si bucsele mari de la bratele fata cu unele pline de RS3 : Dupa chinuri indelungi si, iar, multa magie, a incaput la fix bara pe fata, cu spatiu "suficient" de 1mm intre ea si caseta de directie : La final, am optat sa folosim setarea "Comfort" a barei, in timp ce bara de spate nu este reglabila. Poate, la un moment dat, vor fi in discutie si bielete reglabile si, atunci, vom experimenta si cu setarea mai agresiva ("Sport") a barei fata... Dar pana atunci, ne obisnuim cu noul comportament . Rezultatele geometriei arata asa: Setup final: Impresiile, pana acum, sunt foarte pozitive! Masina este mult mai "inchegata" si pastreaza trasa mult mai bine. Acum, personal, mi se pare ca limitarile sunt de la scaune, fiindca alunec in ele . Balansul spre spate, la plecarea de pe loc cu LC, este mult diminuat, iar cel inspre fata la franarea de urgenta este aproape inexistent. Stanga-dreapta, ruliul estimez ca a disparut in proportie de cel putin 70% - sta aproape perfect dreapta, in situatii normale precum un sens giratoriu, la viteze legale. Din pacate, inca nu am avut ocazia de a ma bucura de un drum potrivit pentru a testa noul setup, dar sper sa ajung cat de curand si revin cu impresii . Totodata, partea de confort nu a fost absolut deloc afectata - de aceea am si cautat in mod special arcuri progresive. Atata timp cat nu este aplicata suficienta forta asupra lor, sunt chiar mai confortabile decat cele stock, iar masina inghite denivelarile fara balans, figuri sau sunete dubioase. All-in-all, fix ce trebuie! Pregatesc si urmatoarele capitole si le urc de indata ce sunt gata . Multumesc pentru rabdare si... #staytuned
    1 point
  34. Timp de 3 ani am mers asa cu pierderi de putere la turatii de 3000-3500 si pana la urma a picat de tot acea supapa de vacuum de pe turbo acu cateva zile.Am pus una similara cu reglajul dupa cea veche.Am pus si poza sa vedeti cum era toata ruginita in interior(am decupat-o eu de curiozitate).Bani dati aiurea pe piese si pe diagnoze.
    1 point
  35. Atunci o sa trebuiasca schimbat acel releu defect pe care tu l-ai pus pe terminal 75x.
    0 points
  36. Ca sa mai reduc din zgomot, imi cer scuze pentru offtopic ... Am dat pasla aceea jos de pe capota si am pus un strat de STP Antifon ( cel cu aluminium ) si pestem, tot de la STP burete antoifonic, la fel si pe capacul din plastic si pe scutul din metal, pe partea exterioara am dat cu teroson si pe interior am pus la fel un strat de STP tot din aluminium si s-a mai redus zgomotul. As mai vrea sa pun si pe contra aripi ( pe cele din plastic ) pentru ca s-a redus zgomotul facut de motor si s-a amplificat cel de la pneuri Dar cu muzica pornita si nu dat nici la sfert din volum nu am probleme, daca nu depasesc 3000 rpm, dupa incepe sa se auda un pic cum trage ... Oricum sunt multumit, nu necesita multi bani pentru reparatii, doar daca sunt piese importante si le iei pe original ... Dar pana acum ce am schimbat a fost pe partea de rulare din cauza drumurilor si am jante pe 16 si arcuri KYB si amortizoare Blistein dar drumurile astea ... Si la motor capacul de la culbutori pentru ca era dusa garnitura si la ALH se schimba cu totul si daca tot eram acolo si garniturile de la pompa de vaccum ... in rest schimburi si cam atat ...
    0 points
  37. E normal ca la temperaturi f. scazute sa nu ajunga lichidul de racire la temp optima, la sarcini reduse. Opriti ventilatia daca vreti sa creasca temp mai repede si mai mult. Stiu, faceti frigul, dar macar motorului ii e cald
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!