Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.10.2021 în toate secţiunile

  1. Hai ca a trecut ceva timp de cand n-am mai scris ceva pe aici, lucruri foarte multe nu s-au intamplat, doar acum de curand ceva notabil. Am mai zis si mai sus cred, am avut turbina la vanzare. La cat de multumit eram de cum merge masina, i-am pus un pret pe masura, astfel incat daca cumva cineva vine si imi da suma respectiva de bani, sa nu-mi para rau. Ete ca a venit si momentul, cu un pic de emotii ca na, trebuia sa demontez turbina de pe masina fara sa am o certitudine ca omul "apare" asa cum a zis (m-am mai linistit cand am vazut ca mi-a luat cam 30 de minute sa o dau jos), dar totul s-a concretizat exact cum am stabilit. Buuun, planul era clar de la inceput, mergem pe gtb2260vk, langa care ulterior asteptam niste firad120 si speram la un 300+ cai. Iau banii, gasesc o turbina destul de ieftina pe net dar generatie noua, in stare super buna (in capul meu era ala e pretul, restul costa adaptarea), fix in weekendul ala aveam niste prieteni in CT (unde era turbina), imediat am trimis banii si am luat-o. Vorbisem deja cu niste baieti din domeniu sa merg sa ii facem adaptarea, doar ca atunci cand am ajuns la ei ce sa vezi, surpriza. De cand am intrat in atelier, baiatul a zis "ce ai acolo? Ce turbina e aia?". Eu confuz... zic 2260, iar el zice "da este, doar ca este 2260VZK nu VK, adica nu cea care se foloseste in reteta cunoscuta". Mama... mi-a picat cerul in cap. Apoi mi-a explicat: turbina asta e o generatie mai noua (de-aia probabil e si in stare buna, de-aia a fost vanduta si asa ieftin, pentru ca nu e asa cautata) care are altfel de prindere a sistemului de ungere, cu placuta metalica si furtune cu insertie metalica si o parte de evacuare pe care nu se putea pune bolt on o galerie de 1.9. El mi-a zis s-o vand, sa iau ce trebuie pentru ca va fi bataie de cap putin, in special cu sistemul de ungere. Mama ce fac, mama ce fac, o pun de vanzare, sub pretul pe care l-am platit. Am rezistat cu ea cam o saptamana... dupa care m-am gandit sa caut pe net, sa vad daca nu cumva cineva a mai patit ca mine si cum a facut. Si ce sa vezi, site-ul englezesc cunoscut pentru tuning ul de motoare tdi, are fix placuta asta de adaptare a traseului de ulei de pe masina mea pe turbina asta. Pretul nu foarte mare, zic gata, o pun pe masina. Si ia-ta ma peste inca o saptamana, cu turbina sudata pe galerie de 1.9, convertita vacuumatic si rotita in pozitia in care trebuie, asteptand coletul din uk. Mai am de facut o placuta care sa astupe inca o gaura in partea calda a turbinei, ceva gen EGR dar alta dimensiune (EGR ul e deja astupat). Apoi trebuie sa vad exact ce furtune de ulei voi folosi si cu ce prindere, iar apoi trebuie sa fac alt downpipe. Si din motive de diametru (trecere de la 63mm la 76mm) dar si pentru ca cel de acum are prindere v-band si trebuie sa trecem la prindere cu flansa. Dupa, planul e sa merg cu acelasi soft deocamdata, pana voi reusi sa iau si firad uri. N-are rost sa dau de ori banii pe soft iar singurele posibile consecinte ar fi ca turbina va incarca putin mai sus. Pana la injectoare insa, trebuie sa umblu la ambreiaj, la intercooler si cine stie ce alte maruntisuri.
    4 points
  2. Nu, nu e retorica. Din fericire ma pricep bine la meteorologie si climatologie. Spune-mi perioada calda din Evul Mediu nu a fost tot o "schimbare climatica"? Crezi ca a avut vreo legatura cu putina populatie primitiva? Dar racirea post Krakatoa? Octombrie va fi a 6-a luna sub medie anul asta, ce zici, e tot "schimbare climatica"? E fara precedent in ultimii 20 de ani. Toata aceasta ticneala cu "schimbarile climatice" ne indreapta in Europa spre costuri uriase, cu posibile pene de energie in aceasta iarna. Energia eoliana pe care Europa o promoveaza e una din cauze, renuntarea la cea atomica e alta, criza de gaze naturale e inca una. Prefer abundenta energiei atomice, celei nesigure eoliene sau solare. Iar daca la anul vei avea costuri de 3 ori mai mari cu o electrica, le vei prefera si tu. Ticneala UE cu "energiile verzi" va fi un cosmar pentru tarile sarace, veti vedea. Sper ca petrolul sa nu creasca prea mult, pentru ca va fi singura alternativa rezonabila. Nu vreau sa platesc in plus pentru visurile irealizabile europene, si vei vedea ca majoritatea asta va decide. Sa depinzi iarna de energiile eoliana si solara este prostie pura. V-am spus acum cateva luni in celalalt topic ca va fi rau pentru tarile sarace.
    2 points
  3. Nu te tenteaza sa faci upgrade la un Touareg? Este destul de clar ca Tiguanul nu a fost conceput pentru regimul asta de exploatare
    2 points
  4. Buna ziua tuturor membrilor vwforum! Voi incerca sa fac o prezentare/descriere a masinii pe cat mai posibil de reala si de detaliata. Ok. Asadar odisea cu grupul vag a inceput in urma cu 9 ani, respectiv august 2012, cu un audi a4 model b8, sedan, 143 cp, manuala. Avion, nimic alteva, dupa perioada de 13 ani in care mi-am facut ,,stagiul,, cu 3 autoturisme dacia 1311, 1410, atat sedan cat si break, o dacia solenza, si nu incele din urma masina care mi-a adus multe, dar multe zambete si momente de placere, renault megane sedan, 1.5 dci, limuzina.....Asadar dupa perioada renault, ce am zis, hai sa incerc si altceva, intai m-am uitat la opel......him, am zis eu, nu m-a atras. Hai sa aruncam un ochi si pe la bmw.......nop, am ajuns la concluzia ca nu ma ,,coafeaza,, tractiunea spate (parere pur personala, stiu daca esti sofer adevarat, nu conteaza, dar.....). Tot in cautare si tot citind pe net, si dupa ce mi-am intors capul de nenumarate ori dupa masinile marca audi, ce mi-am zis ,,pai ce o sa-mi miroasa picioarele int-o astfel de masina?,, Si cauta, si cauta, pina la urma m-am ,,scuturat,, de 15.000 de euro.......si aveam audi! Nu o sa insist mult asupra ei, decat ca a urmat imediat dupa achizitie schimbul de ulei, distributie, si.........o aventura placuta de 6 ani si vreo 45.000 de kilometri, aventura care s-a terminat in anul 2018 odata cu inlocuirea volantului, suporti motor, amortizoare spate, acumulator, folie geamuri fata/spate, inlocuire lichid frana la fiecare 2 ani, inlocuirea tuturor becurilor interior cu led-uri, in fetele de usi montat lumini, montat lumini la manerel usilor si multe spalari la exterior. Bine, a venit momentul despartirii, masina a fost cumparata de cineva pe principiul vazut-placut-luat, dar cu voi inlocui eu acum audi, ma intreb eu. Pina sa iau decizia finala de a vinde audi, am cumparat un vw golf 4 1.4 benzina cu vestitul motor axp, ca de audi masina mare, mai greu cu locurile de parcare, si mai ales ca aveam o distante destul de mica pina la locul de munca. Si ca sa nu stau ,,degeaba,, si dupa cum imi reproseaza sotia, aveam o noua ,,jucarie,,, golf 4! Si da-i si ,,pune-te,, pe el, hai cu niste placute de frana fata, dar stai ca amortizoarele sunt duse, schimba-le pe toate fata/spate, dar hai ca calculatorul de injectie face figuri, ba nu face, (avea cateva lipuri reci desfacute), dar ca egr-ul face figuri, schimba-l, ce stai in 350 de lei, hai si ceva anvelope, toate 4, ca de, asa trebuie. Si nu peste mult timp, hopa !!!!! ulei in vasul de expansiune! Zic, nu-i a buna. Si asa a fost. Da jos chiulasa, verificat la masa plana, inlocuit oringuri la supape, garnitura de chiulasa, evident alta distributie, ca de, nu iese ,,ciorba buna,, daca nu-i pui de toate. Asa pusa din nou pe roti, si ceva cheltuiala, in scurt timp si-a gasit un nou proprietar. Nu trece mult si audi fiind disparut din familie, conducand golful, zic ca totusi ar fi mai bine o masina diesel. Zis si facut se vinde golful 4, si apare polo.......Da, un vw polo 1.4 tdi, 2006, alb, frumos, chiar foarte frumos, o masina care mi-a placut foarte mult. Dar dupa ceva drumuri mai lungi cu toata familia (4 membri), zic ca totusi ar fi mai buna o masina mai mare. Si daca tot a fost deschis drumul catre marca vw, ce zic eu oarecum temator, hai sa incercam si un dsg. E aici decizia, spre surprinderea mea, a fost luate rapid, dsg sa fie. Am fost destul de speriat dupa ,,povestile,, multora ,,am auzit ca........, cutia automata nu este buna'', si multe altele, am zis ce poate fi mai rau decat eventual sa pierd niste bani? Si asa a aparut vw passat break, 2011, 140 cp, DSG!, 240.000 de km, cu xenon, led-uri, si multe altele. Pai sorine, ai cumparat tu masina cu dsg, dar trebuie sa-i fie inlocuit uleiul la cutie! Asa, si? Pai da, citeste, vezi tutoriale pe youtube, si ce sa vezi?, am reusit!!!!!! ba, zic eu, sunt dat dracu'. Pai daca am fost eu in stare de asta, nu pot sa-i inlocuiesc si placutele de frana? e, nu! da-i si inlocuiestele. Dar i-a vezi tu sorine ca un amortizor pe spate curge. Asa, si? Schimba-le pe amadoua, ca se supara daca il inlocuiesti doar pe cel curs. Pai si nu schimbi tu sorine si flansele de la amortizor pe fata, ca scartie si te faci de rusine prin parcare. Pai le schimb......zic eu. Dar surpriza! Hopa! Amortizoarele pe fata, moarte! Bine bre, zic eu, nu te supara pe mine te rog frumos, ca le schimb, si ca sa vezi ca am grija de tine, iti cumpar Bilstein. Bine de mine ca nu s-a suparat, si ca bonus, hai si cu bieletele antiruliu. Cand am zis ca, na, i-a trecut supararea, ce sa vezi, odata cu venirea verii lui 2020, nea freon a plecat in concediu inaintea sosirii verii. Bine, bine nea freoane, dar eu ce fac acum? Pai zice el, i-a vezi tu ca una din cele doua garnituri de la filtru anticondens, pe radiatorul de ac, fasie, de aia am plecat eu in concediu. Bine bre, doar pentru atata pleci? Uite ti le schimb, la pachet cu filtru anticondens, dar vii inapoi? Vin zice el, si a venit. Si trece vara, vine toamna, si in parcare alaturi de passat, in luna decembrie, apare......toyota! aygo!, an fabricatie decembrie 2018, si doar 6.000 de km (masina luata de la un prieten). Dar..........din pacate, prea ,,moale'', consum destul de ridicat pentru un motor de 1000 cc. In martie 2021, toyota isi gaseste alt proprietar. Asadar vine luna mai si vw passat b7 break isi gaseste un nou proprietar la 278.000 de km. Urmeaza pentru scurt timp o skoda superb, manua, tdi, 140 cp si nu cu mult peste 100.000 de km, dar.............spre surprinderea mea, acomodarea cu manuala.............s-a finalizat cu vanzarea skodei. Si in speranta ca a reusit cineva pina aici, vine momentul masinii din prezentare: vw passat, break, dsg, 190 cp, adblue! An de fabricatie, septembrie 2015, achizitionata din germania prin welt auto, reprezentanta din cluj, primul proprietar in romania, in anul 2019 din brasov, eu al doilea. Km la achizitie, de catre mine, 166.662. Model HIGHLINE, si lumini led, da, astea chiar m-au dat pe spate! Dotari, le postez pe cele in limba engleza: 0B4Wheelbases: Wheelbase 0ESInstallation differentiation for vehicle components: Installation differentiation for transmission DQ250 vehicle components 0F5Fuel systems: Fuel system for diesel engine 0FAManufacturing sequence differentiation: Standard manufacturing sequence 0G7Transmission types/gearshift mechanisms: Tiptronic 0K0Alternative drive system: Without alternative drive module 0M4Fuel tank capacity: Fuel tank 0P4Exhaust tailpipe: Exhaust tailpipe, double-flow 0PPNameplate set: Nameplate set "BlueMotion" 0SBSpecial labels/plates: Labels/plates in German 0TDFloor mats: Front and rear floor mats 0VCOwner's manuals: Information kit in German 0Y1Climatic zones: Standard climatic zones 0YDWeight category rear axle: Weight range 4 installation control only, no requirement forecast 1ATBrake systems: Electronic stabilization program (ESP) 1E9Activated carbon canister: Without activated charcoal canister with SCR 1EXIdentification plates: Special identification plate for EC for M1 passenger vehicle 1G0Spare wheel/breakdown kit: Without spare wheel 1JASuspension system in rear: Rear shock absorption, basic design 1 1KUBrake type in rear: Disc brakes, rear 1M6Trailer hitch: Trailer hitch mechanically swiveling and electrically detachable 1N3Steering: Speed-related variable steering assist (Servotronic) 1NLWheel covers: Covers for alloy wheels 1PALockable wheel bolts: Standard wheel bolts 1Q2Mass damper for steering wheels: Mass damper for steering wheel, 36 Hz 1S3Tool kit and jack: Tool kit 1SAFront underbody guard: Without additional front underbody guard 1T3First aid kit / warning triangle: First aid kit with warning triangle 1VGInstallation parts for engine (engine mount system): Installation parts for four-cylinder engine 1X0Drive layout: Front wheel drive 1XXSteering wheels: Leather trimmed multi-function sports steering wheel w/ Tiptronic 1Y0Differential lock: Without differential lock 1Z0Fuel quantity for initial filling: Initial standard fuel filling 1ZABrake type, front: Disc brakes, front 20AHybrid drive: Without electric motor ( hybrid ) 2A0Delivery equipment: Without delivery equipment 2G5Insert for the filling up of unleaded fuel/fuel type: Filler neck module 1 without insert 2H0Charism: Without "drive select" 2JRBumpers: Comfort bumpers 2P1Loading edge protection: Plastic trunk sill protection 2WAAdditional tires (snow tires): Without additional tires 31KLicense plate carrier: Front and rear license plate carrier (ECE) 3B4Additional child seat anchors: Child seat anchor for child seat system ISOFIX 3C7Center rear seat belts: 3-point seat belt for center rear seat 3CXPartition: Net partition 3D3Center console: Center console 3FARoof insert/convertible top: Without roof insert (standard roof) 3GARear luggage/load compartment floor: Without cargo area 3H0Backrest release: Without backrest release for front seats 3M0Special registration measures: Without special measures 3NTRear seats: Rear seat bench unsplit, backrest split folding (three pieces) with center armrest 3PWSeat adjustment: Man. height adjustm. f. front seats plus seat squab inclination a. depth adjustm. left, plus el. backrest adjustm. left 3QTRestraint systems, front: 3-point seat belts with tensioner and height adjustment, front 3S1Roof rails/roof load rack: Bright roof rails 3T2Rear head restraints: Three rear headrests 3U2Luggage compartment cover: Sliding trunk cover 3Y0Roll-up sun screen for rear and side windows: Without roll-up sun screen 3ZBOuter rear seat belts: 3-point seat belts, outer rear with ECE label 4A3Seat heater: Seat heater for front seats separately controlled 4ANDoor and side trim panels: Door and side trim panel 4B4Protective side molding: Protective side molding 4D0Seat ventilation/massage seat: Without seat ventilation/massage seat 4E2Lock operation for tailgate/trunk lid: Tailgate/trunk lid release from inside (electrically) 4GFWindshield glass type: Windshield in heat-insulating glass 4H3Child safety lock: Manual child lock 4I7Door and lid locking system: Central locking system "Keyless-Go" without deadlock 4KCSide and rear windows: Side and rear windows in heat-insulating glass 4L6Breakaway interior rearview mirror: Breakaway interior rear view mirror, automatically dimming 4M6Beverage holders: Cup holder 4U0Luggage net/pocket on backrest(s): Without luggage nets/pockets on backrests 4UFAirbag: Driver's and front passenger air bag with front passenger air bag deactivation 4V0Front passenger seat control: Without front passenger seat adjustment from the rear 4X3Side airbag: Side air bag front with curtain air bag 4ZBDecorative trims: Bright moldings 5C0Body measures: Without special body measures 5D1Carrier frequency for radio remote control: Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz 5J0Rear spoiler: Without rear spoiler 5K7Paint preservative/transit coating: Transport protection film (minimum protection) with additional transport protection measures 5MDInserts: Decorative aluminum inserts 5RQRight exterior mirror: Right exterior mirror: convex 5SLLeft exterior mirror: Left exterior mirror: aspherical 5XUSun visors: Sun visors with mirror, illuminated, extractable, airbag label on sun visor 5ZCHead restraints: Headrests for front seats (x-adjustment) 6A0Fire extinguishers: Without fire extinguisher 6E3Center armrest: Front center armrest 6K3Area monitoring systems: Front Assist incl. city automatic emergency braking for ACC low 6M0Tie down straps/net/pocket: Without tie down straps/net/pocket 6NAMolding roof liner: Unsplit molding roof liner 6Q2Gearshift knob/handle: Leather gearshift knob/handle 6SMLuggage compartment floor covering: Needle-punched trunk floor covering (Dilours) 6T1Interior light in footwell: Interior light in footwell 6XUExterior mirror setting: Exterior mirrors: automatically dimming, electrically adjustable, separately heated 7AATheft protection system: Electronic vehicle immobilization device 7B3Socket: 12-volt socket(s) 7E6Heat accumulator system/auxiliary heater: Electric auxiliary air heater 7G0Vehicle tracing system: Without preparation for VTS (vehicle tracking system) 7K1Direct tire pressure monitoring system: Tire pressure warning light 7L6Start-stop system/regenerative braking: Start/stop system with regenerative braking 7M1Scuff plates: Scuff plates in door apertures with metal inserts 7MMEmissions standard: Emission standard EU6 plus 7RECD ROM/DVD/SD card: SD card (Europe) 7U0Starter: Standard engine starter 7UFNavigation device: Navigation system - Standard 7W0Extended safety system: Without extended safety system 7X2Park distance control: Park distance control, front and rear 7Y0Lane change assist/lane keeping system: Without lane change assistant 7ZDVehicle class differentiation units/platform components: Vehicle class differentiation -3G0- 8FASecond battery/battery installation: Without second battery 8G3Light control systems: Masked high beam 8GUAlternators: Alternator 140 A 8I2Lumbar support: Electrically adjustable lumbar support for left front seat with massage feature 8IUHeadlamps: LED headlamps with variable light distribution 8K3Headlight control: Separate daytime running lights with low beam assistant and "Coming Home" function 8N6Windshield wiper intermittent control/ light/rain sensor: Windshield wiper intermittent control with light/rain sensor 8Q5Headlight range control: Headlight-range adjustment, automatic/ dynamic with dynamic bending light (AFS 1) 8RMSpeaker installation: 8 speakers (passive) 8S6Reading light: Two reading lights front 8SPRear combination lamps: LED taillamp assembly 8T8Cruise control system: Adaptive Cruise Control (w/ "Follow-to-Stop") and Speed Limiter 8TBRear fog lamp: Rear fog light 8WHFront fog lamp/additional headlamp: Front fog lamp and cornering lamp 8X1Headlamp washer system: Headlight washer system 8Y1Horns: Two-tone horn 8Z5Engine cooling system: Not hot country 8ZHAntennas: Antenna for AM/FM reception, "diversity" 9D0Preparation for two-way radio installation: Without preparation for two-way radio installation 9F0Preparation for sound combination for rotating beacon: Without sound combination for rotating emergency light and radio antenna preparation 9IFTelephone / telematics: Comfort telephony with WLAN 9JASmoker's/non-smoker's package: Non-smoking package 9M0Auxiliary heater: Without auxiliary/parking heater 9P9Seat belt check: Seat belt reminder, electric contact in the buckle, advanced safety equipment 9S6Multi-function display/trip computer: Multi-function display/on-board computer "Colour" 9T1Heated washer nozzles: Heated washer nozzles, front 9TJAdditional warning lights: Additional LED warning light (door area) front 9WC"Multimedia", video/DVD/notebook connection: Without "Multimedia" in vehicle 9Z3Operating voltage: Operating voltage 12 V plus 230 inverter A61Tire categorization: Category 1 A8FEquipment levels: Sports equipment AV1Driving on the left/on the right: Driving on the right B01Type approval countries/countries with special requirements: Type approval Germany B0AComponent part sets with country-specific design requirements: Component parts set without country-specific design requirement C42General operating permit, alterations: Operating permit, alteration DE5Engine specifications: 4-cyl. turbo diesel engine 2.0 l/140 kW (4V) TDI common rail base engine is TD1/TR1/T5S/T6F E0ASpecial editions: No special edition EA0Follow-on warranty: Without subsequent warranty EF0ECO function for driving profiles and Drive select: Without ECO function EL3Online services: Online service, with OCU, with head unitcoding, without engine immobilizer interconnection EM1Driver alert system: Rest Assist (drowsiness detection) ER1Regional code for radio: Regional code " ECE " for radio ES0Vehicle inlet: Without vehicle inlet EV0Charging cable: Without charging cable F0AVehicle specifications: No special purpose vehicle, standard equipment F94Wheels: Alloy wheels 7J x 17 FC0Customized installation: Without customized installation FM0Versions: Basic equipment variant G01Suspension system in front: Front shock absorption G1ATransmission specifications: 6-speed automatic transmission GM1Electronic engine sound measures: Standard outside sound H4HTires: Tires 215/55 R17 94W (polymer coating) I8ERadios: Standard radio (Gen2) J2DBatteries: Battery 380 A (68 Ah) K8DBody style: Station Wagon Variant/Avant KA0Camera systems/accident sensors: Without camera systems/accident sensors KH7Heating and air conditioning system: Climatronic (3-zone) with rear air conditioning control panel KK1Refrigerant: Refrigerant R134a KS0Head-up display: Without head-up display L0LSteering system arrangement: Left-hand drive vehicle L34Weight category front axle: Suspension range 34 installation control only, no requirement forecast N7DSeat trim covers: Partially leather seat covering NY0Battery/alternator capacity: Standard battery/alternator capacity Q4HFront seats: Comfort sports seats, front QA0Child seats: Without child seat QG1Service interval prolongation: Service interval prolongation QH0Audio-response system/voice control: Without voice control QI6Service indicator: Service indicator 30,000 km or 2 year ( variable ) QJ3Chrome package: Chrome package (type 2) QK1Camera/distance sensor: Camera and/or distance sensor (driver assistance system) QQ0Light package (lighting): Without add. lights (interior lighting) QR9Compass/road sign display: With traffic signs recognition QV0TV reception/digital radio reception: W/o TV reception/digital radio reception SX8Control number (no PR family): Model year change calendar week 22 SZ9Control number (no PR family): Delivery by "Autostadt Wolfsburg" TR1Base engine: 4-cylinder diesel engine 2.0 L unit 04L.A U5AInstrument clusters: Instrument insert, km/h speedometer UG6Hill start assist: Hill hold control UH2Parking brake: Parking brake UI2Electric interface for external use: Electric interface for external use AUX-IN and 2 x USB UP0Clocks: Analog clock V0ATire suppliers: Tires w/o specification of tire brand VC0Garage door opener: W/o remote-controlled garage door opener VF0Pedal cluster: Standard pedal cluster VL1Pedestrian protection: Extended pedestrian protection measures WBHPassat "Technology" - France - WL7Leather trim "Napa" on sports front seats folie geamuri fata/spate omologata 3M. Dupa ce mi-au trecut emotiile cu privire la cutia de viteze dsg, evident ca este necesar ca emotiile sa continuie, dar cu sistemul adblue, dar, sper eu ca nu o sa fie probleme, sau cel putin nu atat de grave. Planuri de viitor? Nu sunt un fan al retrofit-urilor, imi place ca masina sa ramana asa cum a fost ea construita, respectiv cu optiunile configurate de primul cumparator. Culoarea exterioara imi place foarte mult, scaunele, respectiv banchetele de piele arata foarte, foarte bine, dar prezinta din punctul meu e vedere un minus: vara se incalzesc destul de tare, iar acum stau sa ma gandesc cum va fi la iarna. Pina la momentul prezentarii masinii in topicul dedicat, am efectuat urmatoarele: - inlocuit lichid frana; - curatat scaune/banchete piele (nu era necesar, dar prietenul meu, ,,piticul'' de pe creier, o zis sa fac), urmeaza sa fac si o hidratare, - inlocuit curea accesorii (asa am descoperit ca era cureaua cu care a iesit masina din fabrica), - rola de la intinzatorul curelei de accesorii, - flanse si rulment sarcina amortizoare fata, - completat cu adblue (am urmat sfaturile/parerile colegilor si am cumparat bidon 10 litri cu sigla vw/audi), In categoria ,,probleme'' ar intra un chitait la una din role, accesorii sau electromotor, de asta am inlocuit si rola........dar se pare ca fara succes. Planuri de viitor: - sa inlocuiesc ulei si filtru de ulei la cutia dsg, - sa inlocuiesc distributia (in momentul de fata am 174.000 de km, si din ce am tot citit, se inlocuieste pentru prima data la 210.000 de km, fara a se da limita de timp, daca gresesc.........astept info), nu am reusit sa aflu ce fel de pompa de apa are, - un update la hartile de la navigatie. Si cum o mie de cuvinte nu fac nimic daca nu sunt si ceva fotografii...... Va multumesc pentru rabdare (daca ati avut), de a citi multele, dar multele randuri pe care le-am scris, si va multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri la eventuale intrebari ale acestui model. O seara buna sa aveti!
    1 point
  5. Bani aruncati. Pe principiul stim noi mai bine decat producatorul. Si mai e aia cu ei vor sa schimbi uleiul tarziu, ca sa-ti vanda un motor nou. Am schimbat la 2xxxx km uleiul, pentru ca se impineau doi ani, nu mai tin minte exact, ca ma anunta masina. Ce sa vezi, cu uleiul nou mergea exact la fel, ca si cu cel vechi, nicio diferenta. Dupa 9 luni, merge tot la fel.
    1 point
  6. Da, ai dreptate, chiar nu știu la ce mă gândeam dar a ieșit pe dos ... 🤦‍♂️ LE: editează acolo, sa rămână cum trebuie!
    1 point
  7. Da. AA Wireless. 100 $ (85 +15). Livrare estimata Ian 2022.
    1 point
  8. Dar senzorii i-ai verificat? E treaba de cateva minute. La mine au avut ambii problema. Unul a avut suportul metalic rupt, iar la celalalt s-a rupt parghia, probabil ca s-a blocat la capete si a fortat-o perna pana s-a rupt. La cel cu suportul metalic rupt, n-am avut eroare de senzor, conectorul se mai tinea cat de cat pe pozitie, dar avea joc maricel.
    1 point
  9. In minivacanta de toamna am marcat o noua borna kilometrica. Masina se comporta perfect. Pentru anul viitor, in primavara, am in plan la schimbul de ulei si filtre sa fac si un schimb de distributie+pompa apa (masina face 10 ani).
    1 point
  10. Doar ambreiajele sunt uscate, angrenajele cutiei au nevoie de ulei. Mecatronicul necesită ulei hidraulic, restul cutiei necesită ulei "obișnuit", pentru cutii manuale.
    1 point
  11. Cnhc, i-am dat de cap, la cale montata distributia tot timpul luam eroarea aia... am invartit la motor de am facut febra musculara Oricum suspectez vvt
    1 point
  12. Pt cine doreste sa schimbe scaunele intr-o Octavia 3 break (2013-2019) potrivesc fara modificari de la Audi A3 8V (5 usi) Scaunele din fata potrivesc fara probleme la fix,etc iar la bancheta din spate,pe laterale va fi o mica diferenta de spatiu aprox. 5mm pe ambele parti. Posibil sa potriveasca si cele de Golf 7 dar nu am gasit multe info. Sursa
    1 point
  13. Bun, ieri am vorbit cu dealerul meu pentru comanda id.4 AWD fara pachetul de optiuni (singurul disponibil in Canada, "Statement"). Avand un lease care se termina la anul, am zis sa il anunt de pe acum sa ma puna pe lista de asteptare. Se pare ca durata de asteptare e de ~1 an aici in Quebec, deci pica la fix. Pretul total cu taxe dupa reducerile de la guvern e echivalentul a 32,060 Euro
    1 point
  14. Salutare tuturor. Am reusit astazi sa conectez android auto wireless pe MIB 3 (Skoda Kamiq). Carplay vine implicit - acolo nu este nevoie de setari suplimentare. Totodata se poate utiliza youtube prin android auto - in lucru momentan am VIM (pe obdeleven exista aplicatia insa nu au licenta pt Scala/Kamiq)
    1 point
  15. La chestiunea cu șuruburile: Daca înțeleg bine: ai avut montat surub de 70Nm și l-ai strâns la 200Nm... când trebuia sa fie montat cel de 200Nm? Asta pentru rulment ar fi ok, de 200Nm avea nevoie, problema ar fi ca cel ribbed (de 70) a avut alungire in tijă datorită surplusului de cuplu (nu mai zic de cei 90 de grade extra) dar pentru rulment cauza nu ar fi cuplul. Apreciez mentenanța făcută, de multe ori e mai eficient sa previi (la costuri sau măcar la timp... faptul că nu rămâi în drum), față de unele cazane pe care le mai văd pe stradă, probabil ăia au timp mult... Dar totuși, de aseară nu îmi da pace ceva.... gândul meu a rămas blocat la nivelul tehnic de detaliere al postării cu reparatia, nu știu dacă sa îl încadrez la "extraordinar" sau la "înspăimântător" vis-a-vis de persoana care l-a postat.... in condițiile în care și eu sunt atent la detalii... ia-o ca mai mult decât o apreciere!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!