Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.10.2021 în toate secţiunile
-
si am depsit borna de 200k km. O binemeritata spalare dupa mai mult de doua luni, in care s-au adunat multi km. Un pic de grija si la interior, chiar daca aprox la doua saptamani l-am curatat (ca doar, in masina stai, nu?) checkul a fost : 17545 additive fuel adaption bank 1 si 17547 additive fuel adaption bank 2 - ambele rich mixture. Is multe cauze posibile, vedem daca mai apare.3 points
-
Salutare tuturor. Sper sa nu plictisesc pe nimeni dar sa si prezint toate detaliile. Acum mai bine de 1 an jumatate ( din feb 2020 ), dupa marirea familiei odata cu venirea celui mai mic membru ( acum si-a pierdut statutul de cel mai mic ) am decis sa intram si noi in vasta familie VAG. Asa ca am vandut cele 2 masini vechi, hatch, neincapatoare, dar cu km putini si valoare sentimentala, ca sa ne luam una “mai mare si incapatoare, si mai noua, si automata, si cu mai multe optiuni, preferabil alba cu motorul de 2 l diesel etc”. Iar pentru ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, dupa ce am gasit aceasta skoda de 1.6 diesel si culoare gri quartz, veche de 3 ani si vreo 3 luni atunci, aproape de granita, pret f bun, cu destule dotari (atat cat ma pricepeam eu din poze), am zis ca asta va fi prima varianta cu siguranta (chiar daca nu avea motorul de 2 litri, desi erau multe altele bonus). Si pentru ca nu e tot timpul rau, mai e si bine, in saptamana plecarii miercuri s-a nimerit sa vand si masina sotiei, joi seara am rezervat masina, duminica dimineata am plecat in cadru organizat (4 prieteni cumparatori si “neamtul”), duminica seara am vazut-o la exterior, luni dimineata inspectat interior, exterior, motor, documente + proba de drum cu ea. Concluzia : O LUAM CLAR ! Dupa mici negocieri cu vanzatorul care chiar era neamt ( sincer nici nu prea ar fi fost multe de negociat ), facut hartiile, schimbat rotile cu cele de iarna si fuga acasa luni pe la pranz. Marti la ora 15:00 eram inapoi acasa, dupa un popas la Arad. In final, masina este urmatoarea : Skoda Octavia 3 Combi, inmatriculata in 11/2016 ( deci MY 2017 ), echiparea vesela JOY, motor 1.6 TDI de 110 CP, cutie DSG uscat 7+1, rulaj 150 mii km, pret achizitie 9.100 euro + TVA ( care nu s-a platit, fiind luata pe societate, big bonus points ). Principalele dotari : - Farurile bi-xenon cu AFS si DRL cu banda led (cica e un tip fara banda ) - Senzori parcare fata + spate - Scaune fata incalzite - Dublu climatronic - Parbriz incalzit - Duze parbriz incalzite - Navigatia Amundsen MIB 2 - SmartLink : AndroidAuto, AppleCarPlay, MirrorLink - Incarcare wireless QI pt telefon - Portbagaj electric - Jante vara aliaj 18 inch, model ALARIS + roti de tabla 16 inch pt iarna - Podea portbagaj variabila ( o optiune misto ) - Carlig remorcare si kit de reparatie - Senzori lumina/ploaie - Pilot automat standard - Front assist - Lane assist - Stopuri LED - Oglinzi exterioare heliomate si rabatabile electric cu puddle lights - Oglinda interioara heliomata Cateva poze de la achizitie : Iar pentru ca este frumos sa iti pui amprenta pe un lucru din pasiune si ca sa il faci unic, au mai urmat cateva retrofituri + alte maruntisuri, respectiv : - Foot lights fata si spate ( initial cu becuri standard, apoi LED ) - Warning lights in usile din fata - Leduri ambientale langa manere ( in toate usile, pentru spate trebuie putin decupat plasticul ) - Schimbat becuri pozitii, puddle lights (cele sub oglinzi), portbagaj, numar spate cu LED-uri - Schimbat becurile din plafoniere cu Phillips BlueVision, cele LED mi se par prea puternice - Schimbat plafoniera simpla cu una avand cele 2 leduri ambientale ( stiu, sunt fan leduri ambientale :))))) ) - pedale si footrest echipare RS - montare amortizoare capota ( se potrivesc unele de portbagaj de Seat Ibiza ) - montare sertare sub scaunele din fata ( la fel, foarte folositor retrofitul, tin compresorul intr-unul din ele si testerul+umbrela in celalalt ). Cele de mai sus sunt facute de mine - retrofit la ACC 30-210 km/h facut de colegu’ sabinx ( cu schimbare de bloc de manete si coduri SWAP ). Masina avea radar si Front Assist. O combinatie foarte reusita DSG+ACC+Lane Assist. - resoftare cutie DSG in primul rand ( pentru schimbare mai sus si activarea treptei 1 ) + resoftare motor ( mai mult pentru un plus de putere la nevoie, nu conduc prea sportiv, mai ales un combi si avand 2 copii :)))) . - update servo-directie la varianta de audi A3 – tot la colegul sabinx. - diverse activari ( unele facute de mine, altele de sabinx ) : High Beam Assist, Traffic Sign Recognition, Meniu Sport, Meniu Offroad, update navigatie la varianta facelift, Meniu Drivers Profile, parametrizare sunet, etc, etc. Pe partea de intretinere : - schimb ulei + toate filtrele, masina are acum 166 mii. Bagat si revizia in service ul electronic, prin ErWin. - schimb ulei cutie DSG ( va urma si in mecatronic ) - schimbare pasla capota si un plastic interior de la picioare ( era zgariat ) - schimbat opritorul de la sofer (se auzea suficient cat sa ma enerveze) - achizitionat tester cu aplicatia vagdpf ( clar trebuie trecut la intretinere ) - in primavara au fost schimbate anvelopele de vara Pirelli P7 (dot 2016 deci din fabrica, mai aveau profil, dar putin crapate) cu altele Michelin Primacy 4, 225/40 R18 - schimbat bateria originala EFB+ avand cod BEM dar codata 1111111111 :))) cu o varta AGM - curatenie generala la colegul Muale Planuri de viitor : - alte anvelope de iarna. Ma gandesc la niste BF Goodrich G-force Winter 2, 205/55 R16 ( nu avem ierni prea grele ) - gresare sistem de rabatare electric ( merge cam sacadat ) - protectie portbagaj OE, negru lucios - semnalizari dinamice ( pentru ca de ce nu ) - poate eleronul de RS - si lista ramane deschisa De mers, masina merge relativ putin ( vreo 10 k pe an, intrucat in timpul saptamanii ma deplasez cu cea de firma si sotia e mai mult acasa deocamdata ), asa ca sper sa mearga frumos si mult si bine La final alte cateva poze (le-am facut cat mai mici, dar claritatea s-a dus la garla, poate ma indruma cineva). Salutari2 points
-
2 points
-
Hai ca a trecut ceva timp de cand n-am mai scris ceva pe aici, lucruri foarte multe nu s-au intamplat, doar acum de curand ceva notabil. Am mai zis si mai sus cred, am avut turbina la vanzare. La cat de multumit eram de cum merge masina, i-am pus un pret pe masura, astfel incat daca cumva cineva vine si imi da suma respectiva de bani, sa nu-mi para rau. Ete ca a venit si momentul, cu un pic de emotii ca na, trebuia sa demontez turbina de pe masina fara sa am o certitudine ca omul "apare" asa cum a zis (m-am mai linistit cand am vazut ca mi-a luat cam 30 de minute sa o dau jos), dar totul s-a concretizat exact cum am stabilit. Buuun, planul era clar de la inceput, mergem pe gtb2260vk, langa care ulterior asteptam niste firad120 si speram la un 300+ cai. Iau banii, gasesc o turbina destul de ieftina pe net dar generatie noua, in stare super buna (in capul meu era ala e pretul, restul costa adaptarea), fix in weekendul ala aveam niste prieteni in CT (unde era turbina), imediat am trimis banii si am luat-o. Vorbisem deja cu niste baieti din domeniu sa merg sa ii facem adaptarea, doar ca atunci cand am ajuns la ei ce sa vezi, surpriza. De cand am intrat in atelier, baiatul a zis "ce ai acolo? Ce turbina e aia?". Eu confuz... zic 2260, iar el zice "da este, doar ca este 2260VZK nu VK, adica nu cea care se foloseste in reteta cunoscuta". Mama... mi-a picat cerul in cap. Apoi mi-a explicat: turbina asta e o generatie mai noua (de-aia probabil e si in stare buna, de-aia a fost vanduta si asa ieftin, pentru ca nu e asa cautata) care are altfel de prindere a sistemului de ungere, cu placuta metalica si furtune cu insertie metalica si o parte de evacuare pe care nu se putea pune bolt on o galerie de 1.9. El mi-a zis s-o vand, sa iau ce trebuie pentru ca va fi bataie de cap putin, in special cu sistemul de ungere. Mama ce fac, mama ce fac, o pun de vanzare, sub pretul pe care l-am platit. Am rezistat cu ea cam o saptamana... dupa care m-am gandit sa caut pe net, sa vad daca nu cumva cineva a mai patit ca mine si cum a facut. Si ce sa vezi, site-ul englezesc cunoscut pentru tuning ul de motoare tdi, are fix placuta asta de adaptare a traseului de ulei de pe masina mea pe turbina asta. Pretul nu foarte mare, zic gata, o pun pe masina. Si ia-ta ma peste inca o saptamana, cu turbina sudata pe galerie de 1.9, convertita vacuumatic si rotita in pozitia in care trebuie, asteptand coletul din uk. Mai am de facut o placuta care sa astupe inca o gaura in partea calda a turbinei, ceva gen EGR dar alta dimensiune (EGR ul e deja astupat). Apoi trebuie sa vad exact ce furtune de ulei voi folosi si cu ce prindere, iar apoi trebuie sa fac alt downpipe. Si din motive de diametru (trecere de la 63mm la 76mm) dar si pentru ca cel de acum are prindere v-band si trebuie sa trecem la prindere cu flansa. Dupa, planul e sa merg cu acelasi soft deocamdata, pana voi reusi sa iau si firad uri. N-are rost sa dau de ori banii pe soft iar singurele posibile consecinte ar fi ca turbina va incarca putin mai sus. Pana la injectoare insa, trebuie sa umblu la ambreiaj, la intercooler si cine stie ce alte maruntisuri.2 points
-
De la 2 rulmenti ai schimbat jumatate de masina , dar si eu sunt de aceeasi parere, sa se inlocuiasca tot ce are uzura in zona unde se lucreaza. Urata intamplarea la cardan1 point
-
@Doomymulțumesc! Si a ta este frumoasa si mega intretinuta. Asa am procedat cu toate masinile pe care le-am avut, nu am facut rabat niciodata pe partea de servisare.1 point
-
1 point
-
Intradevar, fara reclama nu ai cum sa afli, decat prin recomandari. Una este sa iti placa de el (ulei) si alta este sa demonstrezi tehnic ca e intradevar bun. Doar dupa o analiza a uleiului uzat si o comparatie intre Ravenol si ... Motul poti sa zici ca da, Ravenol are calitati in plus sau nu. Nu ma intelege gresit, nu am nimic cu Ravenol, este un ulei bun din tot ce am auzit si am citit, insa e prea multa reclama pentru un produs care pur si simplu e un alt ulei si cam atat. Nu zic ca e rau, zic doar ca e prea laudat. Sunt aproape sigur ca exista pe piata uleiuri la jumatate de pret fata de Ravenol, care sunt la fel de bune, insa nu li se face reclama si lumea nu prea le cumpara, pentru ca ori sunt branduri necunoscute ori au preturi "suspect" de mici si asta e semn pentru noi ca sunt proaste. In pretul Ravenolului se gaseste si reclama, de asta nu vreau eu sa il cumpar.1 point
-
0w20 isi face treaba foarte bine la 1.5 TSI. Spune unul care a folosit in ultiimii 15 ani doar 0w40. Cat despre costul unui schimb de ulei si filtre, nu e 500, e 900-1000 de lei, c-asa-i in garantie. Adica, decat o revizie in plus inutila, mai bine tragi o fuga in weekend undeva, ca de aia am cumparat masina, nu sa uzez busonul de golire ulei toata ziua. 15.000 km interval de schimb e arhisuficient, daca la 20.000 km uleiul se prezenta excelent la prima vedere. Parerea mea.1 point
-
Daca un produs nu are reclama cum afli de el? eu, personal folosesc ravenol din pricina raportului pret/calitate si atat. L-am pus din pricina pretului si mi-a placut si am ramas la el. Bine... Eu am 3 masini personale si fac aproape 10 schimburi de ulei pe an.1 point
-
Am gasit un catalog Monroe in format pdf in care pentru Golf 7 cu amortizoare electrice este specificat codul C2516S pentru amortizoare fata si C1520S sau C1521S pe spate. Ca si preturi, nu am cautat inca... Sper sa fie de ajutor si altora informatiile de aici. @atti206: Multumim pentru efortul tau.🙏1 point
-
Eu dupa sute de mii de km am vazut multe. Va zic doar atat, si inchei discutia ca deviem prea mult de la subiect - schimbul de ulei e cea mai ieftina intretinere posibila a masinii. Dar, repet, fiecare face ce si cum doreste pe banii si timpul sau. Dar daca o revizie la 10-15k km in functie de mers, care ia maxim 2 ore cu mecanici "lenesi" si 5-600lei, e o "problema", atunci ma declar invins1 point
-
Ravenol e doar un alt ulei, posibil aditivat o idee mai bine decat restul pe variantele cele mai scumpe. Nu-l extrag ei, nu-l rafineaza ei, ei doar il imbuteliaza si il mixeaza cu aditivi. Si cand un produs are multa reclama, sincer, tind sa il evit, deoarece un produs bun se vinde fara reclama. Cat despre zgomot, da! ALH-ul e cam tractoras la drum lung, mai ales ca ai doar 5 trepte si daca vrei sa circuli cu 100 la ora, deja ai 2000+ RPM, unde se cam aude. Era fain daca aveai AXR-ul, motor PD, mult mult mai silentios (bine e si asta tractor fata de CR spre exemplu, dar e altceva oricum), dar asta e, pentru inceput e foarte foarte bine. Imi cer scuze pentru offtopic: Motorina premium e necesara doar pentru CR-urile noi, care functioneaza la presiuni de injectie foarte mari si automat, daca nu sunt gresate de carburant ajung sa faca pilitura. La ALH nu e cazul, pompa de injectie este oricum supra dimensionata, presiune de injectie e similara cu a unei benzinare din prezent cu injectie directa (deci de vreo ~10 ori mai mica decat a unui diesel modern), asa ca la modul cel mai onest, poti sa pui cea mai ieftina motorina (cred ca Petrom e, eu doar asta am pus si niciodata nu a sughitat). Daca vrei putere in plus, pune-i chip, dar fie vorba intre noi, nu merita sa il faci la TCM turbo, deoarece o sa te coste cat un sfert din valoarea masinii, ceea ce... De ce iti zic asta, deoarece ALH-ul este un motor relativ simplu ca si constructie/electronica, iar chiptuning este infinit mai simplu de facut decat la un CR modern, unde ai nspe mii de harti pe care trebuie sa le modifici, asa ca un pret de 1500-2000RON pt un chip mi se pare exagerat. Vezi ca la Iasi este un tip, Clean Look Tuning, care mi-a facut si mie, il gasesti pe facebook si cel mai probabil iesi la jumatate cu pretul. Are si dyno. Cam asta ar fi. Spor!1 point
-
1 point
-
Mergeti la o benzinarie Mol si cereti kitul de prelevare proba ulei motor. Apoi, lasati la ei proba, achitati si in 72 ore primiti rezultatul analizei uleiului vostru. Asta e singura varianta prin care puteti evalua calitatea uleiului si a motorului.1 point
-
La reprezentanta vw un bidon de abdlue de 10L e 90lei ( cel putin in oradea ) Nu merita bataia de cap cu adblue luat de cine stie unde odata la 8-9000km. Mergi pe original. Au fost destule probleme cu sistemul de injectie adblue cu solutii non OE. Pt cativa zeci de lei poate, nu merita sa risti.1 point
-
buna colegii. Aseara am terminat si eu retrofitul la urmatoarele: -pACC- multumesc Henno pentru ajutor -side assist- am folosit senzorii 2q0- multumesc Henno pentru ajutor -TPMS2- multumesc Henno pentru ajutor -Keyless pentru usile spate -warning light in toate 4 usile -footlight RGB fata spate-montate , urmeaza activarea. Am incercat sa montez RGB si in usi, dar modulele RGB pe care le am eu sunt mult mai voluminoase decat cele cu lumina alba din fabrica. Pentru side assist am cumparat calculatoarele de pe Ebay, cablajul l-am comandat de pe Aliexpress, suportii si Ledurile le-am cumparat pe original din Ro, iar capacele de oglinzi le-am primit de la @Gusti, colegul nostru de pe forum, caruia vreau sa ii multumesc inca o data si aici. Pentru TPMS aceeasi reteta. Cablaj din China si unitatea de pe Germania. Manerele de usi si cablajul l-am luat din China. Surpriza a fost cand au sosit . Manerele originale si vopsite in 2 culori conectorii de pe cablaj originali vw. pentru moment cred ca fac o pauza pana gasesc modulele RGB din usi. masina a venit in varianta R line, 2.0 TSI 4motion DSG.1 point
-
Adaptation _ _ Control unit: B7 Access Startsystem Interface _ _ Name: DeveloperCoding: Search lights _ _ Values: _ _ _ _ ZAT_illumination_concept_mybeat_clamp58xt: _ _ _ _ _ _ Old value: Not activated _ _ _ _ _ _ New value: activated _ _ _ _ ZAT_illumination_modus_mybeat_clamp58xt: _ _ _ _ _ _ Old value: Not activated _ _ _ _ _ _ New value: activated1 point
-
Pun aici pozele ca sa le vada toata lumea 550mm este cu ele extinse nu comprimat si diametrul este 55mm sper sa intre in fuzeta de Q3 , maine masor si aia . Vad ca pe farfuria amortizorului este trecut codul OE, am un tel mai veci scuze de calitatea pozelor , maine pot face poze mai calitative pe soare si cu amortizorul spate C1514 si C1517 pe fata doar C2513S0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00