Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.09.2021 în toate secţiunile

  1. CC-ul a iesit astazi de la revopsit integral. Nu avea probleme majore, dar fiecare cu obsesiile lui.
    3 points
  2. Update 91.000 de km. Revizie & verificare la GTT motors, totul bine, 0 probleme pana acum in 12 luni. Activat Full link pe unitatea din masina ce aparent nu se putea activa la dealer.. desi in meniu aveam optiunea de full link, a fost desfacuta unitatea si rescris softul. Noroc ca era Mib2 fiind fabricata late 2016, schimbat si usb-ul din consola centrala( nu suporta apple doar android…)
    2 points
  3. De fapt platim cu totii politele facute la preturi de dumping de City ani buni. Asta e, au fost multi care au girat mizeria asta ca au vrut cel mai ieftin si nu i-a interesat ce ar putea pati cei cu care fac accident. Nu a facut nimeni mare smecherie cu politele de la City in mod real, dar baietii destepti din companie, da. Ne faultam noi intre noi gratuit si tot noi platim, vedem pe termen ultrascurt. Sa vedem si cu euroins cand.
    2 points
  4. Varianta 1: Toata lumea (in afara de o persoana) spune ca criza de alimente si combustibil din UK este din cauza ca nu se gasesc soferi pentru TIR-urile care transporta alimente si pentru autocisternele care transporta benzina si motorina. Nu se mai gasesc soferi din cauza Brexit. Si mai sunt si alte domenii grav afectate de lipsa de forta de munca dupa Brexit. Varianta 2: Dolfin spune ca criza de alimente si combustibil din UK este urmare a "cataclismului energiei verzi" Sa judece fiecare care varianta este mai probabila...
    2 points
  5. "The Prime Minister conceded that supermarket shelves could be empty for months due to a huge lack of HGV drivers and soaring global gas demands." "Gas" = combustibil pentru masinile de transport marfa in acest context. The PM blamed the coronavirus pandemic for issues with food supply felt across the UK. ... He continued: "It is fundamentally caused by the global economy coming to life again. ... there are problems as you know with shipping, with containers, with staff – there are all sorts of problems. Colegul Dolfin a incercat sa asocieze situatia din UK cu "cataclismul energiei verzi" si sa dea impresia ca va fi o problema continua, permanentizata ("deja se observa"), evident, datorita "cataclismului energiei verzi". Dar dupa cum vedeti stirea reala n-are nici o referire la "cataclismul energiei verzi" si problema este una temporara. Este criza de soferi de TIR din cauza BREXIT. Colegul Dolfin a prezentat situatia intr-un mod vadit distorsionat, tendentios si malitios. Cu parere de rau, dar nu prezinta deloc incredere. https://www.glasgowtimes.co.uk/news/19595204.boris-johnson-issues-uk-food-shortage-warning-ahead-christmas/
    2 points
  6. La peste 40 de grade nu le este cam cald anvelopelor ice-plus?
    2 points
  7. Buna ziua tuturor membrilor vwforum! Voi incerca sa fac o prezentare/descriere a masinii pe cat mai posibil de reala si de detaliata. Ok. Asadar odisea cu grupul vag a inceput in urma cu 9 ani, respectiv august 2012, cu un audi a4 model b8, sedan, 143 cp, manuala. Avion, nimic alteva, dupa perioada de 13 ani in care mi-am facut ,,stagiul,, cu 3 autoturisme dacia 1311, 1410, atat sedan cat si break, o dacia solenza, si nu incele din urma masina care mi-a adus multe, dar multe zambete si momente de placere, renault megane sedan, 1.5 dci, limuzina.....Asadar dupa perioada renault, ce am zis, hai sa incerc si altceva, intai m-am uitat la opel......him, am zis eu, nu m-a atras. Hai sa aruncam un ochi si pe la bmw.......nop, am ajuns la concluzia ca nu ma ,,coafeaza,, tractiunea spate (parere pur personala, stiu daca esti sofer adevarat, nu conteaza, dar.....). Tot in cautare si tot citind pe net, si dupa ce mi-am intors capul de nenumarate ori dupa masinile marca audi, ce mi-am zis ,,pai ce o sa-mi miroasa picioarele int-o astfel de masina?,, Si cauta, si cauta, pina la urma m-am ,,scuturat,, de 15.000 de euro.......si aveam audi! Nu o sa insist mult asupra ei, decat ca a urmat imediat dupa achizitie schimbul de ulei, distributie, si.........o aventura placuta de 6 ani si vreo 45.000 de kilometri, aventura care s-a terminat in anul 2018 odata cu inlocuirea volantului, suporti motor, amortizoare spate, acumulator, folie geamuri fata/spate, inlocuire lichid frana la fiecare 2 ani, inlocuirea tuturor becurilor interior cu led-uri, in fetele de usi montat lumini, montat lumini la manerel usilor si multe spalari la exterior. Bine, a venit momentul despartirii, masina a fost cumparata de cineva pe principiul vazut-placut-luat, dar cu voi inlocui eu acum audi, ma intreb eu. Pina sa iau decizia finala de a vinde audi, am cumparat un vw golf 4 1.4 benzina cu vestitul motor axp, ca de audi masina mare, mai greu cu locurile de parcare, si mai ales ca aveam o distante destul de mica pina la locul de munca. Si ca sa nu stau ,,degeaba,, si dupa cum imi reproseaza sotia, aveam o noua ,,jucarie,,, golf 4! Si da-i si ,,pune-te,, pe el, hai cu niste placute de frana fata, dar stai ca amortizoarele sunt duse, schimba-le pe toate fata/spate, dar hai ca calculatorul de injectie face figuri, ba nu face, (avea cateva lipuri reci desfacute), dar ca egr-ul face figuri, schimba-l, ce stai in 350 de lei, hai si ceva anvelope, toate 4, ca de, asa trebuie. Si nu peste mult timp, hopa !!!!! ulei in vasul de expansiune! Zic, nu-i a buna. Si asa a fost. Da jos chiulasa, verificat la masa plana, inlocuit oringuri la supape, garnitura de chiulasa, evident alta distributie, ca de, nu iese ,,ciorba buna,, daca nu-i pui de toate. Asa pusa din nou pe roti, si ceva cheltuiala, in scurt timp si-a gasit un nou proprietar. Nu trece mult si audi fiind disparut din familie, conducand golful, zic ca totusi ar fi mai bine o masina diesel. Zis si facut se vinde golful 4, si apare polo.......Da, un vw polo 1.4 tdi, 2006, alb, frumos, chiar foarte frumos, o masina care mi-a placut foarte mult. Dar dupa ceva drumuri mai lungi cu toata familia (4 membri), zic ca totusi ar fi mai buna o masina mai mare. Si daca tot a fost deschis drumul catre marca vw, ce zic eu oarecum temator, hai sa incercam si un dsg. E aici decizia, spre surprinderea mea, a fost luate rapid, dsg sa fie. Am fost destul de speriat dupa ,,povestile,, multora ,,am auzit ca........, cutia automata nu este buna'', si multe altele, am zis ce poate fi mai rau decat eventual sa pierd niste bani? Si asa a aparut vw passat break, 2011, 140 cp, DSG!, 240.000 de km, cu xenon, led-uri, si multe altele. Pai sorine, ai cumparat tu masina cu dsg, dar trebuie sa-i fie inlocuit uleiul la cutie! Asa, si? Pai da, citeste, vezi tutoriale pe youtube, si ce sa vezi?, am reusit!!!!!! ba, zic eu, sunt dat dracu'. Pai daca am fost eu in stare de asta, nu pot sa-i inlocuiesc si placutele de frana? e, nu! da-i si inlocuiestele. Dar i-a vezi tu sorine ca un amortizor pe spate curge. Asa, si? Schimba-le pe amadoua, ca se supara daca il inlocuiesti doar pe cel curs. Pai si nu schimbi tu sorine si flansele de la amortizor pe fata, ca scartie si te faci de rusine prin parcare. Pai le schimb......zic eu. Dar surpriza! Hopa! Amortizoarele pe fata, moarte! Bine bre, zic eu, nu te supara pe mine te rog frumos, ca le schimb, si ca sa vezi ca am grija de tine, iti cumpar Bilstein. Bine de mine ca nu s-a suparat, si ca bonus, hai si cu bieletele antiruliu. Cand am zis ca, na, i-a trecut supararea, ce sa vezi, odata cu venirea verii lui 2020, nea freon a plecat in concediu inaintea sosirii verii. Bine, bine nea freoane, dar eu ce fac acum? Pai zice el, i-a vezi tu ca una din cele doua garnituri de la filtru anticondens, pe radiatorul de ac, fasie, de aia am plecat eu in concediu. Bine bre, doar pentru atata pleci? Uite ti le schimb, la pachet cu filtru anticondens, dar vii inapoi? Vin zice el, si a venit. Si trece vara, vine toamna, si in parcare alaturi de passat, in luna decembrie, apare......toyota! aygo!, an fabricatie decembrie 2018, si doar 6.000 de km (masina luata de la un prieten). Dar..........din pacate, prea ,,moale'', consum destul de ridicat pentru un motor de 1000 cc. In martie 2021, toyota isi gaseste alt proprietar. Asadar vine luna mai si vw passat b7 break isi gaseste un nou proprietar la 278.000 de km. Urmeaza pentru scurt timp o skoda superb, manua, tdi, 140 cp si nu cu mult peste 100.000 de km, dar.............spre surprinderea mea, acomodarea cu manuala.............s-a finalizat cu vanzarea skodei. Si in speranta ca a reusit cineva pina aici, vine momentul masinii din prezentare: vw passat, break, dsg, 190 cp, adblue! An de fabricatie, septembrie 2015, achizitionata din germania prin welt auto, reprezentanta din cluj, primul proprietar in romania, in anul 2019 din brasov, eu al doilea. Km la achizitie, de catre mine, 166.662. Model HIGHLINE, si lumini led, da, astea chiar m-au dat pe spate! Dotari, le postez pe cele in limba engleza: 0B4Wheelbases: Wheelbase 0ESInstallation differentiation for vehicle components: Installation differentiation for transmission DQ250 vehicle components 0F5Fuel systems: Fuel system for diesel engine 0FAManufacturing sequence differentiation: Standard manufacturing sequence 0G7Transmission types/gearshift mechanisms: Tiptronic 0K0Alternative drive system: Without alternative drive module 0M4Fuel tank capacity: Fuel tank 0P4Exhaust tailpipe: Exhaust tailpipe, double-flow 0PPNameplate set: Nameplate set "BlueMotion" 0SBSpecial labels/plates: Labels/plates in German 0TDFloor mats: Front and rear floor mats 0VCOwner's manuals: Information kit in German 0Y1Climatic zones: Standard climatic zones 0YDWeight category rear axle: Weight range 4 installation control only, no requirement forecast 1ATBrake systems: Electronic stabilization program (ESP) 1E9Activated carbon canister: Without activated charcoal canister with SCR 1EXIdentification plates: Special identification plate for EC for M1 passenger vehicle 1G0Spare wheel/breakdown kit: Without spare wheel 1JASuspension system in rear: Rear shock absorption, basic design 1 1KUBrake type in rear: Disc brakes, rear 1M6Trailer hitch: Trailer hitch mechanically swiveling and electrically detachable 1N3Steering: Speed-related variable steering assist (Servotronic) 1NLWheel covers: Covers for alloy wheels 1PALockable wheel bolts: Standard wheel bolts 1Q2Mass damper for steering wheels: Mass damper for steering wheel, 36 Hz 1S3Tool kit and jack: Tool kit 1SAFront underbody guard: Without additional front underbody guard 1T3First aid kit / warning triangle: First aid kit with warning triangle 1VGInstallation parts for engine (engine mount system): Installation parts for four-cylinder engine 1X0Drive layout: Front wheel drive 1XXSteering wheels: Leather trimmed multi-function sports steering wheel w/ Tiptronic 1Y0Differential lock: Without differential lock 1Z0Fuel quantity for initial filling: Initial standard fuel filling 1ZABrake type, front: Disc brakes, front 20AHybrid drive: Without electric motor ( hybrid ) 2A0Delivery equipment: Without delivery equipment 2G5Insert for the filling up of unleaded fuel/fuel type: Filler neck module 1 without insert 2H0Charism: Without "drive select" 2JRBumpers: Comfort bumpers 2P1Loading edge protection: Plastic trunk sill protection 2WAAdditional tires (snow tires): Without additional tires 31KLicense plate carrier: Front and rear license plate carrier (ECE) 3B4Additional child seat anchors: Child seat anchor for child seat system ISOFIX 3C7Center rear seat belts: 3-point seat belt for center rear seat 3CXPartition: Net partition 3D3Center console: Center console 3FARoof insert/convertible top: Without roof insert (standard roof) 3GARear luggage/load compartment floor: Without cargo area 3H0Backrest release: Without backrest release for front seats 3M0Special registration measures: Without special measures 3NTRear seats: Rear seat bench unsplit, backrest split folding (three pieces) with center armrest 3PWSeat adjustment: Man. height adjustm. f. front seats plus seat squab inclination a. depth adjustm. left, plus el. backrest adjustm. left 3QTRestraint systems, front: 3-point seat belts with tensioner and height adjustment, front 3S1Roof rails/roof load rack: Bright roof rails 3T2Rear head restraints: Three rear headrests 3U2Luggage compartment cover: Sliding trunk cover 3Y0Roll-up sun screen for rear and side windows: Without roll-up sun screen 3ZBOuter rear seat belts: 3-point seat belts, outer rear with ECE label 4A3Seat heater: Seat heater for front seats separately controlled 4ANDoor and side trim panels: Door and side trim panel 4B4Protective side molding: Protective side molding 4D0Seat ventilation/massage seat: Without seat ventilation/massage seat 4E2Lock operation for tailgate/trunk lid: Tailgate/trunk lid release from inside (electrically) 4GFWindshield glass type: Windshield in heat-insulating glass 4H3Child safety lock: Manual child lock 4I7Door and lid locking system: Central locking system "Keyless-Go" without deadlock 4KCSide and rear windows: Side and rear windows in heat-insulating glass 4L6Breakaway interior rearview mirror: Breakaway interior rear view mirror, automatically dimming 4M6Beverage holders: Cup holder 4U0Luggage net/pocket on backrest(s): Without luggage nets/pockets on backrests 4UFAirbag: Driver's and front passenger air bag with front passenger air bag deactivation 4V0Front passenger seat control: Without front passenger seat adjustment from the rear 4X3Side airbag: Side air bag front with curtain air bag 4ZBDecorative trims: Bright moldings 5C0Body measures: Without special body measures 5D1Carrier frequency for radio remote control: Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz 5J0Rear spoiler: Without rear spoiler 5K7Paint preservative/transit coating: Transport protection film (minimum protection) with additional transport protection measures 5MDInserts: Decorative aluminum inserts 5RQRight exterior mirror: Right exterior mirror: convex 5SLLeft exterior mirror: Left exterior mirror: aspherical 5XUSun visors: Sun visors with mirror, illuminated, extractable, airbag label on sun visor 5ZCHead restraints: Headrests for front seats (x-adjustment) 6A0Fire extinguishers: Without fire extinguisher 6E3Center armrest: Front center armrest 6K3Area monitoring systems: Front Assist incl. city automatic emergency braking for ACC low 6M0Tie down straps/net/pocket: Without tie down straps/net/pocket 6NAMolding roof liner: Unsplit molding roof liner 6Q2Gearshift knob/handle: Leather gearshift knob/handle 6SMLuggage compartment floor covering: Needle-punched trunk floor covering (Dilours) 6T1Interior light in footwell: Interior light in footwell 6XUExterior mirror setting: Exterior mirrors: automatically dimming, electrically adjustable, separately heated 7AATheft protection system: Electronic vehicle immobilization device 7B3Socket: 12-volt socket(s) 7E6Heat accumulator system/auxiliary heater: Electric auxiliary air heater 7G0Vehicle tracing system: Without preparation for VTS (vehicle tracking system) 7K1Direct tire pressure monitoring system: Tire pressure warning light 7L6Start-stop system/regenerative braking: Start/stop system with regenerative braking 7M1Scuff plates: Scuff plates in door apertures with metal inserts 7MMEmissions standard: Emission standard EU6 plus 7RECD ROM/DVD/SD card: SD card (Europe) 7U0Starter: Standard engine starter 7UFNavigation device: Navigation system - Standard 7W0Extended safety system: Without extended safety system 7X2Park distance control: Park distance control, front and rear 7Y0Lane change assist/lane keeping system: Without lane change assistant 7ZDVehicle class differentiation units/platform components: Vehicle class differentiation -3G0- 8FASecond battery/battery installation: Without second battery 8G3Light control systems: Masked high beam 8GUAlternators: Alternator 140 A 8I2Lumbar support: Electrically adjustable lumbar support for left front seat with massage feature 8IUHeadlamps: LED headlamps with variable light distribution 8K3Headlight control: Separate daytime running lights with low beam assistant and "Coming Home" function 8N6Windshield wiper intermittent control/ light/rain sensor: Windshield wiper intermittent control with light/rain sensor 8Q5Headlight range control: Headlight-range adjustment, automatic/ dynamic with dynamic bending light (AFS 1) 8RMSpeaker installation: 8 speakers (passive) 8S6Reading light: Two reading lights front 8SPRear combination lamps: LED taillamp assembly 8T8Cruise control system: Adaptive Cruise Control (w/ "Follow-to-Stop") and Speed Limiter 8TBRear fog lamp: Rear fog light 8WHFront fog lamp/additional headlamp: Front fog lamp and cornering lamp 8X1Headlamp washer system: Headlight washer system 8Y1Horns: Two-tone horn 8Z5Engine cooling system: Not hot country 8ZHAntennas: Antenna for AM/FM reception, "diversity" 9D0Preparation for two-way radio installation: Without preparation for two-way radio installation 9F0Preparation for sound combination for rotating beacon: Without sound combination for rotating emergency light and radio antenna preparation 9IFTelephone / telematics: Comfort telephony with WLAN 9JASmoker's/non-smoker's package: Non-smoking package 9M0Auxiliary heater: Without auxiliary/parking heater 9P9Seat belt check: Seat belt reminder, electric contact in the buckle, advanced safety equipment 9S6Multi-function display/trip computer: Multi-function display/on-board computer "Colour" 9T1Heated washer nozzles: Heated washer nozzles, front 9TJAdditional warning lights: Additional LED warning light (door area) front 9WC"Multimedia", video/DVD/notebook connection: Without "Multimedia" in vehicle 9Z3Operating voltage: Operating voltage 12 V plus 230 inverter A61Tire categorization: Category 1 A8FEquipment levels: Sports equipment AV1Driving on the left/on the right: Driving on the right B01Type approval countries/countries with special requirements: Type approval Germany B0AComponent part sets with country-specific design requirements: Component parts set without country-specific design requirement C42General operating permit, alterations: Operating permit, alteration DE5Engine specifications: 4-cyl. turbo diesel engine 2.0 l/140 kW (4V) TDI common rail base engine is TD1/TR1/T5S/T6F E0ASpecial editions: No special edition EA0Follow-on warranty: Without subsequent warranty EF0ECO function for driving profiles and Drive select: Without ECO function EL3Online services: Online service, with OCU, with head unitcoding, without engine immobilizer interconnection EM1Driver alert system: Rest Assist (drowsiness detection) ER1Regional code for radio: Regional code " ECE " for radio ES0Vehicle inlet: Without vehicle inlet EV0Charging cable: Without charging cable F0AVehicle specifications: No special purpose vehicle, standard equipment F94Wheels: Alloy wheels 7J x 17 FC0Customized installation: Without customized installation FM0Versions: Basic equipment variant G01Suspension system in front: Front shock absorption G1ATransmission specifications: 6-speed automatic transmission GM1Electronic engine sound measures: Standard outside sound H4HTires: Tires 215/55 R17 94W (polymer coating) I8ERadios: Standard radio (Gen2) J2DBatteries: Battery 380 A (68 Ah) K8DBody style: Station Wagon Variant/Avant KA0Camera systems/accident sensors: Without camera systems/accident sensors KH7Heating and air conditioning system: Climatronic (3-zone) with rear air conditioning control panel KK1Refrigerant: Refrigerant R134a KS0Head-up display: Without head-up display L0LSteering system arrangement: Left-hand drive vehicle L34Weight category front axle: Suspension range 34 installation control only, no requirement forecast N7DSeat trim covers: Partially leather seat covering NY0Battery/alternator capacity: Standard battery/alternator capacity Q4HFront seats: Comfort sports seats, front QA0Child seats: Without child seat QG1Service interval prolongation: Service interval prolongation QH0Audio-response system/voice control: Without voice control QI6Service indicator: Service indicator 30,000 km or 2 year ( variable ) QJ3Chrome package: Chrome package (type 2) QK1Camera/distance sensor: Camera and/or distance sensor (driver assistance system) QQ0Light package (lighting): Without add. lights (interior lighting) QR9Compass/road sign display: With traffic signs recognition QV0TV reception/digital radio reception: W/o TV reception/digital radio reception SX8Control number (no PR family): Model year change calendar week 22 SZ9Control number (no PR family): Delivery by "Autostadt Wolfsburg" TR1Base engine: 4-cylinder diesel engine 2.0 L unit 04L.A U5AInstrument clusters: Instrument insert, km/h speedometer UG6Hill start assist: Hill hold control UH2Parking brake: Parking brake UI2Electric interface for external use: Electric interface for external use AUX-IN and 2 x USB UP0Clocks: Analog clock V0ATire suppliers: Tires w/o specification of tire brand VC0Garage door opener: W/o remote-controlled garage door opener VF0Pedal cluster: Standard pedal cluster VL1Pedestrian protection: Extended pedestrian protection measures WBHPassat "Technology" - France - WL7Leather trim "Napa" on sports front seats folie geamuri fata/spate omologata 3M. Dupa ce mi-au trecut emotiile cu privire la cutia de viteze dsg, evident ca este necesar ca emotiile sa continuie, dar cu sistemul adblue, dar, sper eu ca nu o sa fie probleme, sau cel putin nu atat de grave. Planuri de viitor? Nu sunt un fan al retrofit-urilor, imi place ca masina sa ramana asa cum a fost ea construita, respectiv cu optiunile configurate de primul cumparator. Culoarea exterioara imi place foarte mult, scaunele, respectiv banchetele de piele arata foarte, foarte bine, dar prezinta din punctul meu e vedere un minus: vara se incalzesc destul de tare, iar acum stau sa ma gandesc cum va fi la iarna. Pina la momentul prezentarii masinii in topicul dedicat, am efectuat urmatoarele: - inlocuit lichid frana; - curatat scaune/banchete piele (nu era necesar, dar prietenul meu, ,,piticul'' de pe creier, o zis sa fac), urmeaza sa fac si o hidratare, - inlocuit curea accesorii (asa am descoperit ca era cureaua cu care a iesit masina din fabrica), - rola de la intinzatorul curelei de accesorii, - flanse si rulment sarcina amortizoare fata, - completat cu adblue (am urmat sfaturile/parerile colegilor si am cumparat bidon 10 litri cu sigla vw/audi), In categoria ,,probleme'' ar intra un chitait la una din role, accesorii sau electromotor, de asta am inlocuit si rola........dar se pare ca fara succes. Planuri de viitor: - sa inlocuiesc ulei si filtru de ulei la cutia dsg, - sa inlocuiesc distributia (in momentul de fata am 174.000 de km, si din ce am tot citit, se inlocuieste pentru prima data la 210.000 de km, fara a se da limita de timp, daca gresesc.........astept info), nu am reusit sa aflu ce fel de pompa de apa are, - un update la hartile de la navigatie. Si cum o mie de cuvinte nu fac nimic daca nu sunt si ceva fotografii...... Va multumesc pentru rabdare (daca ati avut), de a citi multele, dar multele randuri pe care le-am scris, si va multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri la eventuale intrebari ale acestui model. O seara buna sa aveti!
    1 point
  8. Salutare. Sunt mai vechi pe acest forum si de aprox 1 luna am vandut CC-ul si mi-am cumparat un A4 allroad B9 E o diferenta de la cer la pamant intre ele... Motor 2.0 TDI DETA, 190 cp, 140k km. euro 6 cu adblue Ca dotari are: ACC, lane asist, Audi pre sense, trapa panoramica, virtual cockpit, sign asist, etc... Pe viitor vreau sa fac retrofit la apple carplay din cotiera, buton autohold si poate un stage 1
    1 point
  9. Cum adica cum adica? Oil ash residue 72.11g - atat contine filtrul Oil ash limit 70g. -asta e limita maxima Daca erai neamt, asta era momentul sa schimbi dpf-ul. Daca masina merge ok, bucura-te de ea
    1 point
  10. Decontare directa neaparat, sau CASCO. Efectul imediat va fi inmultirea in trafic a masinilor fara RCA. Platit pe 17.09, la GRAWE: 1.0 TSI, 35, B4, 638 RON / 12 luni, fara decontare directa (am facut si CASCO). Am verificat acum si noul tarif, tot la GRAWE ar fi: 906 RON. O scumpire de 42% intr-o saptamana.
    1 point
  11. Ups.. https://www.promotor.ro/stiri-auto/dieselgate-2-0-se-anunta-noi-probleme-pentru-volkswagen-18912038
    1 point
  12. Pai sunt toti pe mana, service urile si constatorii ies la bere de obicei, am observat asta cand am avut o dauna de 37.000lei (factura service). Ala de la city nici nu mi-a mai trimis oferta de regie proprie. Numai mizerii pe care acum tot norodu' le plateste.
    1 point
  13. Update Septembrie: 1 - schimbat ulei/filtru ulei/aer. Castrol 5w30 LL. Dupa ce am cerut oferta de pe la reprezentante [primit cotatie pentru 4.6 L ulei in conditiile in care motorul vrea 4.1 l ] , le-am schimbat la vulcanizarea de peste drum cu 60 RON manopera. Resetat intervalul de service/ulei manual cu mana in bord. 2 - Schimbat bateria cu o Varta Silver AGM tot de 70Ah, dupa cea cu care a venit masina a cedat subit la modul ca nici la redresor nu a mai vrut. Descoperit cu ocazia asta ca spiridusii de la WeltAuto au schimbat bateria originala cu alta standard [explica de ce nu mai avea nici un sticker pe ea]. Nici macar nu s-au mai obosit sa o codeze, pe masina ramasese setata bateria veche ca pt Start/Stop. 3 - Jucat cu Carista pe ea. Activat cam tot ce s-a putut: Needle Stage/Cornering/Blink/Scandinavian DRL plus activat prin menu, gen service mode la stergatoare. Daca o luam mai inainte puteam sa imi codez si bateria si salvam 50 ron. Mai tin interfata pana sa expire luna gratuita si apoi retur. 4 - Azi mi-a ajuns OBDEleven cu care sper sa schimb linistit filtrul de motorina si sa activez HillHold. Cu Carista Beta merge doar sa il dezactivezi. Pe asta cred ca o pastrez.
    1 point
  14. Urmeaza anuntul de vanzare?
    1 point
  15. Doar pentru ca e promovat de un politician nu inseamna automat ca e fals. Poate la noi .
    1 point
  16. Ca la Intorsura Buzaului, revenire: se schimba farurile pe garantie. Nu stiu motivul schimbarii de optica a importatorului/reprezentantei.
    1 point
  17. Toate statisticile pot fi puse sub semnul intrebarii, cam asta e problema, mai ales ca acum exista interese financiare ascunse. NASA, spre exemplu masoara temperatura la nivel global din ~1880 si pana prin 1980 temperatura nu a fluctuat foarte mult, chit ca au fost razboaie si tot felul de evenimente generatoare de poluare. De prin anii `80 zic ei temperatura a luat-o in sus si tot creste, deci ori e oculta mondiala care vrea sa ne faca sa credem asta ori chiar se intampla. https://climate.nasa.gov/vital-signs/global-temperature/ PS: Masuratorile din ultimii ani se fac din sateliti, asa ca nu se poate discuta despre subiectivism al localnicilor.
    1 point
  18. Concret desertificare la noi in tara https://www.dw.com/en/the-expanding-desert-climate-change-in-romania/av-56634407 Sau un document mult mai detaliat https://unfccc.int/sites/default/files/6th_nccc_and_1st_br_of_romania[1].pdf paginile 46-50 spre exemplu de evolutie in Ro. Daca stam si asteptam sa vedem "efectele grave" - imi e neclar si ce se considera a fi grav, asta spune multe despre mentalitatea noastra care nu e orientata spre vreo preventie in niciun domeniu, ci doar spre negare sau o continua asteptare. Poate noi si bulgarii stim mai bine decat tot restul uniunii europene. Ceva legat de auto, sursa fiind drpciv: Total vehicule înmatriculate în anul 2010 6.113.581 Total vehicule înmatriculate în anul 2020 9.246.710 Total deținători permise în anul 2010 6.246.099 Total deținători permise în anul 2020 8.065.868 Cred ca e graitor ritmul de crestere a parcului auto, 50% in 10 ani si parcul auto in Romania are o vechime. Daca in 2010 erau mai putine masini decat detinatori de permise, acum sunt cu 1.2milioane mai multe masini decat detinatori de permise.
    1 point
  19. Nu am nimic de castigat daca te conving si nici nu am cum, din cate vad . Argumentul meu era ca sunt evenimente extreme, maxime ale ultimului secol, dar ai trecut peste el.
    1 point
  20. @Al Bundy @F l o r i n Am un CAYC cu inj 3 cu piezo inlocuit si inj 4 reparat (pierdea pe retur) acum 2 ani (iulie 2019). Atunci avea 240.000. Acum are 280.000+ . Facute la un mic atelier in Sinaia (cel ce il detine a lucrat/lucreaza la Mefin) - am dat peste el la sugestia unui coleg de forum. Daca ajung la 300.000 - la 1200 de lei cat m-a dus tot (verificare, reconditionare, montat, piese si piese marunte) - ma declar multumit ;)) Masina are cam 11 ani. In ritmul la care e folosita acum ar ajunge la 15 ani ;))) Inainte am intrebat (sunat) la Maracineni (am primit cateva recomandari calduroase) si au zis clar: nu se repara!
    1 point
  21. Putin mai cald cred ca e o subestimare a valului de caldura de anul asta, dar sa zicem ca nu au murit foarte multi oameni. Am citit undeva care e diferenta intre inteligent si intelept: inteligent e sa inveti din propriile greseli, intelept e sa inveti din greselile altora. Uniunea Europeana are un plan uniform pentru adresarea schimbarilor climatice, care se aplica si in Romania. In Europa sunt tragedii din cauza caniculei, incendiilor, inundatiilor, uraganelor, secetelor. Daca te uiti la stiri, multe sunt cu "cel/cea mai grav(a) din ultimul secol".
    1 point
  22. Folosesc mult Travel Assist in traficul bara la bara si functioneaza cam așa: - in 60%-70% din cazuri merge din prima: masina porneste cand porneste si masina din fata; in restul cazurilor trebuie apasat pe pedala de acceleratie sau pe butonul RES de pe volan; nu e o chestiune de durata de stationare, pentru ca se intampla si dupa cateva secunde si dupa cateva minute; cateodata (nu am gasit regula) dispare mesajul cu "ACC is ready to start" si trebuie sa stiu eu sa ma uit ca nu mai e ca sa intervin manual - la viteza mica nu stie sa tina directia, da eroare ("speed too low for predictive steering" parca); dar porneste de pe loc, mergand inspre unde erau indreptate rotile; la viteze mari stie sa ia si curba singura (cateodata, detaliez mai jos) - o tin setata pe distanta minima de urmarire; cateodata asta inseamna 2 metri, cateodata 4 metri; cateodata pleaca imediat ce masina din fata pleaca, cateodata asteapta sa se indeparteze cativa metri inainte de a pleca de pe loc - la viteze mai mari mentine viteza setata si pastreaza distanta, tine singura banda; doar ca din cand in cand, cand e o curba putin mai mare, se dezactiveaza fara sa spuna nimic, ceea ce nu mi se pare deloc in regula - daca e vreun obstacol pe marginea benzii (gen masina parcata), e foarte probabil sa se indrepte fix in acel obstacol, chiar daca e loc suficient pe banda sa ocoleasca - cel mai hilar: cateodata accelereaza catre masina din fata, apoi intra alerta de coliziune si franeaza de urgenta; asta daca nu franez eu speriat - daca franez eu singur (vezi mai sus, pentru ca mi-e teama ca vrea in portbagajul din fata), trebuie sa reactivez Travel Assist prin apasarea a cel putin doua butoane: mai intai RES, care activeaza Adaptive Cruise Control (ACC), dar nu si Travel Assist, apoi trebuie apasat butonul de Travel Assist; alternativ, apas butonul de Travel Assist care seteaza viteza la cea curenta si apoi trebuie setata viteza din nou - Lane Assist trage cateodata violent de volan cand e cate o dunga aiurea pe sosea (pentru ca Romania); cateodata, poti sa calci dunga fara nicio problema ca nici nu se sinchiseste Concluzia mea: este foarte inconsistent si nu am incredere sa folosesc Travel Assist cu exceptia autostrazii. Acesta e pericolul de a compara produse dupa o matrice de functionalitati. Sunt destul de dezamagit pentru ca a fost un factor cheie in decizia de a cumpara nivelul acesta de echipare.
    1 point
  23. Daca pana si politicienii isi asuma masuri nepopulare gen scumpiri si actioneaza impotriva "sponsorilor" lor traditionali (industria combsutibililor fosili, industria auto), inseamna ca e groasa... Din pacate efectele schimbarilor climatice sunt mult mai grave decat ... o usoara incalzire a vremii.
    1 point
  24. Primul schimb l-am facut la 1 an/12000 km. Pana atunci nu a cerut ulei. Acum am 17000. M-am uitat la joja si e aproape la maxim. Vedem pe viitor. Oricum, la cateva luni dupa cumpararea masinii, speriat de forumuri, am cumparat 1 litru de ulei pe care-l tin in portbagaj. Inca e sigilat😁
    1 point
  25. "Rodajul" vizeaza eliminarea tensiunilor interne ale materialelor, ce rezulta in urma turnarii pieselor. Ele se elimina in timp prin stress fizic si termic. Nu e vorba de ungerea "gaurilor" ca de-aia au fost inventate vaselina si uleiul..... Cand se termina rodajul? Depinde cat de scump e motorul tau....
    1 point
  26. Mergi linistit pana la 15k. Partea cu rodajul pe banc nu stiu de ce mi se pare mai mult o legenda, la cat cost reduction exista m-as mira sa consume cineva benzina cu asa ceva.
    1 point
  27. Am primit update-ul, am atasat poza cu statusul actual din infotainment. Din spusele angajatului de la Compexit am primit update la BCM si MIB, a durat spre 3 ore ca erau mai multe decat preconizau initial... Ce am sesizat la prima vedere/folosire: mi s-a resetat longterm usage in masina, in app este vizibil in continuare cel vechi bineinteles au disparut destinatiile salvate la favorite din navigatie, desi setarile au ramas, in mod curios au mai disparut niste setari pe ici pe colo s-au restructurat niste meniuri (apasand SET arata altfel putin decat ianinte de ex.) s-au schimbat backgroundurile la infotainment (aveam ceva verde cu linii care nu mai este) cand am conectat telefonul la infotainment, mi-a aparut din start optiunea de Android Auto wireless, confirm, cu varianta asta merge, dar... obviously, nu mai am acces la net, din moment ce m-am conectat la WiFi-ul masinii daca intru in Waze de ex., imi calculeaza ruta la o destinatie, dar zice "No network connection" jos, unde apar optiunile de drum Spotify merge, nu-mi dau seama cum, cred ca ia din cache-ul aplicatiei de pe telefon datele telefonul imi afiseaza in continuu sa ma autentific in WiFi (aka in Cubic Telecom Portal), mi-am si facut cont din curiozitate, dar Romania nu apare in lista tarilor eligibile cand trebuie sa imi confirm contul, desi pe site la FAQ zice ca este disponibil serviciul si la noi... Voi ce ati facut aici? Fara conexiune la net, AA wireless isi pierde valoarea sincer... in Skoda Connect am avut 2 erori la Vehicle Health Report cand am ridicat masina, care au disparut pe parcurs mi-a aparut inca un update OTA(?) in notificarile din masina, nu imi dau seama daca e pe bune sau doar ceva ramasita de la procesul de update si nu am facut un drum suficient de lung cu masina sa ii dau download si install sa vad ce ii de capul lui... FYI @bogdan2 @Cristian.P Before: After:
    1 point
  28. Hai sa va fie de bine, o perioada stai linistit cu revizia si franele. Anul trecut am schimbat la Passat franele pe fata, am vrut musai Ate si am nimerit discuri de Germania si placute de Cehia. Pana s-au pasuit (desi daca era disc nou si placuta noua nu a durat mult) a fost ok, apoi m-a disperat scartaiala la fiecare atingere de pedala de frana, intorceau oamenii capul pe strada cand puneam frana. Era totusi un avantaj, nu mai foloseam claxonul. 😀 La Octavia am zis sa merg pe Brembo, nu mai vreau sa aud de Ate (cel putin o perioada), am schimbat discuri si placute momentan doar pe fata si e totul ok, franare ok fara zgomote dubioase.
    1 point
  29. Primele modificari aduse au fost pe parte de MMI plus hd M-am saturat sa platesc preturi de streaptease pt servicii care le poti face singur cu putina documentare... - update VC - update la soft unitate multimedia de la 0917 la 1329 - deblocare navigație - update hărți 21/22 - activare VIM - activare android auto/apple carplay - activat afișarea siglelor posturilor radio totul e relativ simplu dar durează urmează să fac și o adaptare pentru mufa usb. ce adaptare? păi OE trebuie să schimb untiatea din cotieră și să trag alt cablu. hmmmm...mult de muncă. mufa de skoda, cablu de skoda tras în torpedou totul OE. de acolo ori cu cablu usb ori cu modul android auto wifi totul a fost facut cu ajutorul MIBTOOL si SD card
    1 point
  30. Varianta 1 : Nu sunt solutia, dar fac parte dintr-o solutie oferita pe piata in acest moment fara indoiala. Varianta 2: vine la pachet cu partea din solutia de la Varianta 1, e un fel de package deal. Varianta 3: mai renuntam si noi la dependenta de masina pe viitor? (indiferent de propulsie) Vorbeati de poluarea fonica si am mentionat ca e discutabila, spre exemplu daca in Cluj sunt 230.000+ masini si le inlocuim cu electrice dar tu stai langa aeroport, daca se claxoneaza la fiecare sicanare, daca la semafor din 20 masini se gaseste unul-doi cu manele la maxim pt ca el e cineva. Cati dintre voi ai reactionat si evitat o coliziune pe motiv ca ati auzit ca a accelerat un nebun in curba fara vizibilitate pe dubla continua,etc. cati pietoni s-au oprit din a traversa ilegal pe motiv ca au auzit ca vine masina .etc Da, avem muzicute pe ele pt avertizare (unele) dar le auzi doar la 3m distanta. Argumente PRO EV din motive personale gen: in fata la poarta mea daca is electrice am liniste, sub geam la mine nu mai intra noxe in casa - DA, e un lucru bun, garantat dar doar ca pt ca unii vor beneficia de asta, altii care vor sa achizitioneze un EV nu ii vor interesa ca aveti voi liniste sau nu, mergand pe regula "nu iti place, nu mananci", nu e "nimeni" vinovat de situatia rurala in care se afla fiecare individ, galagia care a venit odata cu cartierul/ orasul/satul in care locuiesti. Nu locuitorii trebuie sa face lege si ordine, acolo de ani de zile speram in zeii ce controleaza acest pamant numit Romania, dar mergem pe premisa fiecare pt el, mie sa imi fie bine. Aici deja nu mai vb de salvat mediu ci vorbim de a scapa de un calvar, motiv personal de a achizitiona X si Y, poluarea fonica dauneaza omului, nu este "solutia schimbarilor climatice" cum implica titlul. O strategie buna de marketing (care nu va exista niciodata) ar implica costuri de acoperire mai mari de la stat prin care ar beneficia cumparatorul (reduceri, tichete) Statul nu obliga momentan trecerea pe EV, pot da doar legi prin care indirect te obliga (taxe si impozite, restrictii de circulatie) pe X motive pt ca sa fim seriosi au de unde. Ca si ma rezum sa se inteleaga: - este foarte clar ca unii vor beneficia mai mult decat altii inlocuirea termicelor cu EV. - diminuarea poluarii fonice va veni cu cateva beneficii (self driving-ul va elimina claxoanele si sicanarile, cel putin asa sper) - cine nu a condus o electrica isi va da doar cu parerea, nu va fi din proprie experienta. - cine nu isi permite EV (adica majoritatea) nu vor sari imediat cu gandul la achizitionare, indiferent de marketingul aplicat, isi vor apara masinile personale fie ele in stare buna spre impecabila, fie cazan dat cu plastidip.
    1 point
  31. Curatare galerie admisie, EGR, Clapeta, Galerie evacuare, turbina, intercooler + inlocuit o parte din furtune alimentare, furtun capac gaze carter, vas expansiune Before: BIG After:
    1 point
  32. cu stage 1 am inteles ca sunt probleme. studiaza mai bine aici. Cica temperatura gazelor de evacuare este deja destul de ridicata. Un stage 1 o sa-ti aduca limitari de putere atunci cand o calci mai tare, asta daca tunerul nu pacaleste cumva senzorii dar poti sa o dai in altele. Si eu am tot a4 b9 dar de 150 cp.
    1 point
  33. Am facut 1 an impreuna fara nicio problema in ultimele 2 luni am bifat 7-8000 km ( naveta daily la ploiesti, 90% din km pe A3 pe pilot ) + 3 iesiri la munte + ieri intorsi din BG din c.o. Tot ieri i am facut si revizia, km 245k in crestere ( mai lenta ce e drept pt ca s'a terminat naveta ). Masina se comporta exemplar din toate pdv si inca este o placere sa o conduc.
    1 point
  34. Clasa B1, motor 1.4: Martie 2021 - 970 de lei la Grawe cu decontare directa (12 luni) Astazi - 1860 de lei la Grawe cu decontare directa (12 luni) Omniasig si Asirom tot aproape 1900 de lei, pe altele mai scumpe precum Generali nici nu mai are rost sa le mentionez
    0 points
  35. Ai dreptate. Si la mine a crescut pretul peste masura. Exemplu (motor 2l, 40ani): - 2020 - 12 luni/B3- 740 lei (decontare directa) - 2021 - 12 luni /B4- 1480 lei (decontare directa). Preturi sunt simplu de explicat : Platim falimentul Astra, Carpatica si acum City.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!