Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.09.2021 în toate secţiunile
-
4 points
-
Dupa un anumit nr de km/uzura ,injectoarele astea nu se mai pot “resuscita” cu nici un fel de adaptare/reglaj...etc -Daca vrei ca motorul doar sa mearga ...poti incerca sa le “repari” (carpesti) -Daca vrei ca motorul sa mearga bine ...pui 4 inj noi 😀3 points
-
Buna ziua tuturor membrilor vwforum! Voi incerca sa fac o prezentare/descriere a masinii pe cat mai posibil de reala si de detaliata. Ok. Asadar odisea cu grupul vag a inceput in urma cu 9 ani, respectiv august 2012, cu un audi a4 model b8, sedan, 143 cp, manuala. Avion, nimic alteva, dupa perioada de 13 ani in care mi-am facut ,,stagiul,, cu 3 autoturisme dacia 1311, 1410, atat sedan cat si break, o dacia solenza, si nu incele din urma masina care mi-a adus multe, dar multe zambete si momente de placere, renault megane sedan, 1.5 dci, limuzina.....Asadar dupa perioada renault, ce am zis, hai sa incerc si altceva, intai m-am uitat la opel......him, am zis eu, nu m-a atras. Hai sa aruncam un ochi si pe la bmw.......nop, am ajuns la concluzia ca nu ma ,,coafeaza,, tractiunea spate (parere pur personala, stiu daca esti sofer adevarat, nu conteaza, dar.....). Tot in cautare si tot citind pe net, si dupa ce mi-am intors capul de nenumarate ori dupa masinile marca audi, ce mi-am zis ,,pai ce o sa-mi miroasa picioarele int-o astfel de masina?,, Si cauta, si cauta, pina la urma m-am ,,scuturat,, de 15.000 de euro.......si aveam audi! Nu o sa insist mult asupra ei, decat ca a urmat imediat dupa achizitie schimbul de ulei, distributie, si.........o aventura placuta de 6 ani si vreo 45.000 de kilometri, aventura care s-a terminat in anul 2018 odata cu inlocuirea volantului, suporti motor, amortizoare spate, acumulator, folie geamuri fata/spate, inlocuire lichid frana la fiecare 2 ani, inlocuirea tuturor becurilor interior cu led-uri, in fetele de usi montat lumini, montat lumini la manerel usilor si multe spalari la exterior. Bine, a venit momentul despartirii, masina a fost cumparata de cineva pe principiul vazut-placut-luat, dar cu voi inlocui eu acum audi, ma intreb eu. Pina sa iau decizia finala de a vinde audi, am cumparat un vw golf 4 1.4 benzina cu vestitul motor axp, ca de audi masina mare, mai greu cu locurile de parcare, si mai ales ca aveam o distante destul de mica pina la locul de munca. Si ca sa nu stau ,,degeaba,, si dupa cum imi reproseaza sotia, aveam o noua ,,jucarie,,, golf 4! Si da-i si ,,pune-te,, pe el, hai cu niste placute de frana fata, dar stai ca amortizoarele sunt duse, schimba-le pe toate fata/spate, dar hai ca calculatorul de injectie face figuri, ba nu face, (avea cateva lipuri reci desfacute), dar ca egr-ul face figuri, schimba-l, ce stai in 350 de lei, hai si ceva anvelope, toate 4, ca de, asa trebuie. Si nu peste mult timp, hopa !!!!! ulei in vasul de expansiune! Zic, nu-i a buna. Si asa a fost. Da jos chiulasa, verificat la masa plana, inlocuit oringuri la supape, garnitura de chiulasa, evident alta distributie, ca de, nu iese ,,ciorba buna,, daca nu-i pui de toate. Asa pusa din nou pe roti, si ceva cheltuiala, in scurt timp si-a gasit un nou proprietar. Nu trece mult si audi fiind disparut din familie, conducand golful, zic ca totusi ar fi mai bine o masina diesel. Zis si facut se vinde golful 4, si apare polo.......Da, un vw polo 1.4 tdi, 2006, alb, frumos, chiar foarte frumos, o masina care mi-a placut foarte mult. Dar dupa ceva drumuri mai lungi cu toata familia (4 membri), zic ca totusi ar fi mai buna o masina mai mare. Si daca tot a fost deschis drumul catre marca vw, ce zic eu oarecum temator, hai sa incercam si un dsg. E aici decizia, spre surprinderea mea, a fost luate rapid, dsg sa fie. Am fost destul de speriat dupa ,,povestile,, multora ,,am auzit ca........, cutia automata nu este buna'', si multe altele, am zis ce poate fi mai rau decat eventual sa pierd niste bani? Si asa a aparut vw passat break, 2011, 140 cp, DSG!, 240.000 de km, cu xenon, led-uri, si multe altele. Pai sorine, ai cumparat tu masina cu dsg, dar trebuie sa-i fie inlocuit uleiul la cutie! Asa, si? Pai da, citeste, vezi tutoriale pe youtube, si ce sa vezi?, am reusit!!!!!! ba, zic eu, sunt dat dracu'. Pai daca am fost eu in stare de asta, nu pot sa-i inlocuiesc si placutele de frana? e, nu! da-i si inlocuiestele. Dar i-a vezi tu sorine ca un amortizor pe spate curge. Asa, si? Schimba-le pe amadoua, ca se supara daca il inlocuiesti doar pe cel curs. Pai si nu schimbi tu sorine si flansele de la amortizor pe fata, ca scartie si te faci de rusine prin parcare. Pai le schimb......zic eu. Dar surpriza! Hopa! Amortizoarele pe fata, moarte! Bine bre, zic eu, nu te supara pe mine te rog frumos, ca le schimb, si ca sa vezi ca am grija de tine, iti cumpar Bilstein. Bine de mine ca nu s-a suparat, si ca bonus, hai si cu bieletele antiruliu. Cand am zis ca, na, i-a trecut supararea, ce sa vezi, odata cu venirea verii lui 2020, nea freon a plecat in concediu inaintea sosirii verii. Bine, bine nea freoane, dar eu ce fac acum? Pai zice el, i-a vezi tu ca una din cele doua garnituri de la filtru anticondens, pe radiatorul de ac, fasie, de aia am plecat eu in concediu. Bine bre, doar pentru atata pleci? Uite ti le schimb, la pachet cu filtru anticondens, dar vii inapoi? Vin zice el, si a venit. Si trece vara, vine toamna, si in parcare alaturi de passat, in luna decembrie, apare......toyota! aygo!, an fabricatie decembrie 2018, si doar 6.000 de km (masina luata de la un prieten). Dar..........din pacate, prea ,,moale'', consum destul de ridicat pentru un motor de 1000 cc. In martie 2021, toyota isi gaseste alt proprietar. Asadar vine luna mai si vw passat b7 break isi gaseste un nou proprietar la 278.000 de km. Urmeaza pentru scurt timp o skoda superb, manua, tdi, 140 cp si nu cu mult peste 100.000 de km, dar.............spre surprinderea mea, acomodarea cu manuala.............s-a finalizat cu vanzarea skodei. Si in speranta ca a reusit cineva pina aici, vine momentul masinii din prezentare: vw passat, break, dsg, 190 cp, adblue! An de fabricatie, septembrie 2015, achizitionata din germania prin welt auto, reprezentanta din cluj, primul proprietar in romania, in anul 2019 din brasov, eu al doilea. Km la achizitie, de catre mine, 166.662. Model HIGHLINE, si lumini led, da, astea chiar m-au dat pe spate! Dotari, le postez pe cele in limba engleza: 0B4Wheelbases: Wheelbase 0ESInstallation differentiation for vehicle components: Installation differentiation for transmission DQ250 vehicle components 0F5Fuel systems: Fuel system for diesel engine 0FAManufacturing sequence differentiation: Standard manufacturing sequence 0G7Transmission types/gearshift mechanisms: Tiptronic 0K0Alternative drive system: Without alternative drive module 0M4Fuel tank capacity: Fuel tank 0P4Exhaust tailpipe: Exhaust tailpipe, double-flow 0PPNameplate set: Nameplate set "BlueMotion" 0SBSpecial labels/plates: Labels/plates in German 0TDFloor mats: Front and rear floor mats 0VCOwner's manuals: Information kit in German 0Y1Climatic zones: Standard climatic zones 0YDWeight category rear axle: Weight range 4 installation control only, no requirement forecast 1ATBrake systems: Electronic stabilization program (ESP) 1E9Activated carbon canister: Without activated charcoal canister with SCR 1EXIdentification plates: Special identification plate for EC for M1 passenger vehicle 1G0Spare wheel/breakdown kit: Without spare wheel 1JASuspension system in rear: Rear shock absorption, basic design 1 1KUBrake type in rear: Disc brakes, rear 1M6Trailer hitch: Trailer hitch mechanically swiveling and electrically detachable 1N3Steering: Speed-related variable steering assist (Servotronic) 1NLWheel covers: Covers for alloy wheels 1PALockable wheel bolts: Standard wheel bolts 1Q2Mass damper for steering wheels: Mass damper for steering wheel, 36 Hz 1S3Tool kit and jack: Tool kit 1SAFront underbody guard: Without additional front underbody guard 1T3First aid kit / warning triangle: First aid kit with warning triangle 1VGInstallation parts for engine (engine mount system): Installation parts for four-cylinder engine 1X0Drive layout: Front wheel drive 1XXSteering wheels: Leather trimmed multi-function sports steering wheel w/ Tiptronic 1Y0Differential lock: Without differential lock 1Z0Fuel quantity for initial filling: Initial standard fuel filling 1ZABrake type, front: Disc brakes, front 20AHybrid drive: Without electric motor ( hybrid ) 2A0Delivery equipment: Without delivery equipment 2G5Insert for the filling up of unleaded fuel/fuel type: Filler neck module 1 without insert 2H0Charism: Without "drive select" 2JRBumpers: Comfort bumpers 2P1Loading edge protection: Plastic trunk sill protection 2WAAdditional tires (snow tires): Without additional tires 31KLicense plate carrier: Front and rear license plate carrier (ECE) 3B4Additional child seat anchors: Child seat anchor for child seat system ISOFIX 3C7Center rear seat belts: 3-point seat belt for center rear seat 3CXPartition: Net partition 3D3Center console: Center console 3FARoof insert/convertible top: Without roof insert (standard roof) 3GARear luggage/load compartment floor: Without cargo area 3H0Backrest release: Without backrest release for front seats 3M0Special registration measures: Without special measures 3NTRear seats: Rear seat bench unsplit, backrest split folding (three pieces) with center armrest 3PWSeat adjustment: Man. height adjustm. f. front seats plus seat squab inclination a. depth adjustm. left, plus el. backrest adjustm. left 3QTRestraint systems, front: 3-point seat belts with tensioner and height adjustment, front 3S1Roof rails/roof load rack: Bright roof rails 3T2Rear head restraints: Three rear headrests 3U2Luggage compartment cover: Sliding trunk cover 3Y0Roll-up sun screen for rear and side windows: Without roll-up sun screen 3ZBOuter rear seat belts: 3-point seat belts, outer rear with ECE label 4A3Seat heater: Seat heater for front seats separately controlled 4ANDoor and side trim panels: Door and side trim panel 4B4Protective side molding: Protective side molding 4D0Seat ventilation/massage seat: Without seat ventilation/massage seat 4E2Lock operation for tailgate/trunk lid: Tailgate/trunk lid release from inside (electrically) 4GFWindshield glass type: Windshield in heat-insulating glass 4H3Child safety lock: Manual child lock 4I7Door and lid locking system: Central locking system "Keyless-Go" without deadlock 4KCSide and rear windows: Side and rear windows in heat-insulating glass 4L6Breakaway interior rearview mirror: Breakaway interior rear view mirror, automatically dimming 4M6Beverage holders: Cup holder 4U0Luggage net/pocket on backrest(s): Without luggage nets/pockets on backrests 4UFAirbag: Driver's and front passenger air bag with front passenger air bag deactivation 4V0Front passenger seat control: Without front passenger seat adjustment from the rear 4X3Side airbag: Side air bag front with curtain air bag 4ZBDecorative trims: Bright moldings 5C0Body measures: Without special body measures 5D1Carrier frequency for radio remote control: Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz 5J0Rear spoiler: Without rear spoiler 5K7Paint preservative/transit coating: Transport protection film (minimum protection) with additional transport protection measures 5MDInserts: Decorative aluminum inserts 5RQRight exterior mirror: Right exterior mirror: convex 5SLLeft exterior mirror: Left exterior mirror: aspherical 5XUSun visors: Sun visors with mirror, illuminated, extractable, airbag label on sun visor 5ZCHead restraints: Headrests for front seats (x-adjustment) 6A0Fire extinguishers: Without fire extinguisher 6E3Center armrest: Front center armrest 6K3Area monitoring systems: Front Assist incl. city automatic emergency braking for ACC low 6M0Tie down straps/net/pocket: Without tie down straps/net/pocket 6NAMolding roof liner: Unsplit molding roof liner 6Q2Gearshift knob/handle: Leather gearshift knob/handle 6SMLuggage compartment floor covering: Needle-punched trunk floor covering (Dilours) 6T1Interior light in footwell: Interior light in footwell 6XUExterior mirror setting: Exterior mirrors: automatically dimming, electrically adjustable, separately heated 7AATheft protection system: Electronic vehicle immobilization device 7B3Socket: 12-volt socket(s) 7E6Heat accumulator system/auxiliary heater: Electric auxiliary air heater 7G0Vehicle tracing system: Without preparation for VTS (vehicle tracking system) 7K1Direct tire pressure monitoring system: Tire pressure warning light 7L6Start-stop system/regenerative braking: Start/stop system with regenerative braking 7M1Scuff plates: Scuff plates in door apertures with metal inserts 7MMEmissions standard: Emission standard EU6 plus 7RECD ROM/DVD/SD card: SD card (Europe) 7U0Starter: Standard engine starter 7UFNavigation device: Navigation system - Standard 7W0Extended safety system: Without extended safety system 7X2Park distance control: Park distance control, front and rear 7Y0Lane change assist/lane keeping system: Without lane change assistant 7ZDVehicle class differentiation units/platform components: Vehicle class differentiation -3G0- 8FASecond battery/battery installation: Without second battery 8G3Light control systems: Masked high beam 8GUAlternators: Alternator 140 A 8I2Lumbar support: Electrically adjustable lumbar support for left front seat with massage feature 8IUHeadlamps: LED headlamps with variable light distribution 8K3Headlight control: Separate daytime running lights with low beam assistant and "Coming Home" function 8N6Windshield wiper intermittent control/ light/rain sensor: Windshield wiper intermittent control with light/rain sensor 8Q5Headlight range control: Headlight-range adjustment, automatic/ dynamic with dynamic bending light (AFS 1) 8RMSpeaker installation: 8 speakers (passive) 8S6Reading light: Two reading lights front 8SPRear combination lamps: LED taillamp assembly 8T8Cruise control system: Adaptive Cruise Control (w/ "Follow-to-Stop") and Speed Limiter 8TBRear fog lamp: Rear fog light 8WHFront fog lamp/additional headlamp: Front fog lamp and cornering lamp 8X1Headlamp washer system: Headlight washer system 8Y1Horns: Two-tone horn 8Z5Engine cooling system: Not hot country 8ZHAntennas: Antenna for AM/FM reception, "diversity" 9D0Preparation for two-way radio installation: Without preparation for two-way radio installation 9F0Preparation for sound combination for rotating beacon: Without sound combination for rotating emergency light and radio antenna preparation 9IFTelephone / telematics: Comfort telephony with WLAN 9JASmoker's/non-smoker's package: Non-smoking package 9M0Auxiliary heater: Without auxiliary/parking heater 9P9Seat belt check: Seat belt reminder, electric contact in the buckle, advanced safety equipment 9S6Multi-function display/trip computer: Multi-function display/on-board computer "Colour" 9T1Heated washer nozzles: Heated washer nozzles, front 9TJAdditional warning lights: Additional LED warning light (door area) front 9WC"Multimedia", video/DVD/notebook connection: Without "Multimedia" in vehicle 9Z3Operating voltage: Operating voltage 12 V plus 230 inverter A61Tire categorization: Category 1 A8FEquipment levels: Sports equipment AV1Driving on the left/on the right: Driving on the right B01Type approval countries/countries with special requirements: Type approval Germany B0AComponent part sets with country-specific design requirements: Component parts set without country-specific design requirement C42General operating permit, alterations: Operating permit, alteration DE5Engine specifications: 4-cyl. turbo diesel engine 2.0 l/140 kW (4V) TDI common rail base engine is TD1/TR1/T5S/T6F E0ASpecial editions: No special edition EA0Follow-on warranty: Without subsequent warranty EF0ECO function for driving profiles and Drive select: Without ECO function EL3Online services: Online service, with OCU, with head unitcoding, without engine immobilizer interconnection EM1Driver alert system: Rest Assist (drowsiness detection) ER1Regional code for radio: Regional code " ECE " for radio ES0Vehicle inlet: Without vehicle inlet EV0Charging cable: Without charging cable F0AVehicle specifications: No special purpose vehicle, standard equipment F94Wheels: Alloy wheels 7J x 17 FC0Customized installation: Without customized installation FM0Versions: Basic equipment variant G01Suspension system in front: Front shock absorption G1ATransmission specifications: 6-speed automatic transmission GM1Electronic engine sound measures: Standard outside sound H4HTires: Tires 215/55 R17 94W (polymer coating) I8ERadios: Standard radio (Gen2) J2DBatteries: Battery 380 A (68 Ah) K8DBody style: Station Wagon Variant/Avant KA0Camera systems/accident sensors: Without camera systems/accident sensors KH7Heating and air conditioning system: Climatronic (3-zone) with rear air conditioning control panel KK1Refrigerant: Refrigerant R134a KS0Head-up display: Without head-up display L0LSteering system arrangement: Left-hand drive vehicle L34Weight category front axle: Suspension range 34 installation control only, no requirement forecast N7DSeat trim covers: Partially leather seat covering NY0Battery/alternator capacity: Standard battery/alternator capacity Q4HFront seats: Comfort sports seats, front QA0Child seats: Without child seat QG1Service interval prolongation: Service interval prolongation QH0Audio-response system/voice control: Without voice control QI6Service indicator: Service indicator 30,000 km or 2 year ( variable ) QJ3Chrome package: Chrome package (type 2) QK1Camera/distance sensor: Camera and/or distance sensor (driver assistance system) QQ0Light package (lighting): Without add. lights (interior lighting) QR9Compass/road sign display: With traffic signs recognition QV0TV reception/digital radio reception: W/o TV reception/digital radio reception SX8Control number (no PR family): Model year change calendar week 22 SZ9Control number (no PR family): Delivery by "Autostadt Wolfsburg" TR1Base engine: 4-cylinder diesel engine 2.0 L unit 04L.A U5AInstrument clusters: Instrument insert, km/h speedometer UG6Hill start assist: Hill hold control UH2Parking brake: Parking brake UI2Electric interface for external use: Electric interface for external use AUX-IN and 2 x USB UP0Clocks: Analog clock V0ATire suppliers: Tires w/o specification of tire brand VC0Garage door opener: W/o remote-controlled garage door opener VF0Pedal cluster: Standard pedal cluster VL1Pedestrian protection: Extended pedestrian protection measures WBHPassat "Technology" - France - WL7Leather trim "Napa" on sports front seats folie geamuri fata/spate omologata 3M. Dupa ce mi-au trecut emotiile cu privire la cutia de viteze dsg, evident ca este necesar ca emotiile sa continuie, dar cu sistemul adblue, dar, sper eu ca nu o sa fie probleme, sau cel putin nu atat de grave. Planuri de viitor? Nu sunt un fan al retrofit-urilor, imi place ca masina sa ramana asa cum a fost ea construita, respectiv cu optiunile configurate de primul cumparator. Culoarea exterioara imi place foarte mult, scaunele, respectiv banchetele de piele arata foarte, foarte bine, dar prezinta din punctul meu e vedere un minus: vara se incalzesc destul de tare, iar acum stau sa ma gandesc cum va fi la iarna. Pina la momentul prezentarii masinii in topicul dedicat, am efectuat urmatoarele: - inlocuit lichid frana; - curatat scaune/banchete piele (nu era necesar, dar prietenul meu, ,,piticul'' de pe creier, o zis sa fac), urmeaza sa fac si o hidratare, - inlocuit curea accesorii (asa am descoperit ca era cureaua cu care a iesit masina din fabrica), - rola de la intinzatorul curelei de accesorii, - flanse si rulment sarcina amortizoare fata, - completat cu adblue (am urmat sfaturile/parerile colegilor si am cumparat bidon 10 litri cu sigla vw/audi), In categoria ,,probleme'' ar intra un chitait la una din role, accesorii sau electromotor, de asta am inlocuit si rola........dar se pare ca fara succes. Planuri de viitor: - sa inlocuiesc ulei si filtru de ulei la cutia dsg, - sa inlocuiesc distributia (in momentul de fata am 174.000 de km, si din ce am tot citit, se inlocuieste pentru prima data la 210.000 de km, fara a se da limita de timp, daca gresesc.........astept info), nu am reusit sa aflu ce fel de pompa de apa are, - un update la hartile de la navigatie. Si cum o mie de cuvinte nu fac nimic daca nu sunt si ceva fotografii...... Va multumesc pentru rabdare (daca ati avut), de a citi multele, dar multele randuri pe care le-am scris, si va multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri la eventuale intrebari ale acestui model. O seara buna sa aveti!2 points
-
Azi la Avia mi -au schimbat lampa stop stanga spate. Nu mai mergea dinamic. Fata de piesa veche codul este schimbat. Astept acum sa apara erori si pe celalalt stop si pe faruri. Sa le schimb si pe astea.2 points
-
Te salut, mulțumesc ptr implicare. Adevăr ai grăit. Ieri și a asumat service Colentina are și service și dezmembrări, și a asumat înlocuire cutie LQT tot de pe Cbab,dar nu LQV, funcționează fără scriere doar pusa. La plecare de pe loc în D smuceste rău troscane chiar, sa oprit și motorul de 3 ori în rest cum ai plecat după loc funcționează. Dacă pleci iarăși de pe loc la fel smuceste rău, troscane. Și încă o diferență între cea stoc LQV este mai lentă în turație maxima. Astăzi o da jos, o pune pe a mea, trebuie sa încep iarăși căutările dar o sa iau doar LQV. MULTUMESC. TUTUROR2 points
-
Apare si pe lista de optiuni ale masinii ACC-ul. Masina a ajuns cu bine in tara, e acasa, acum mai trebuie sa ajung eu la ea ca sunt plecat din tara. Sunt curios cum se prezinta suspensia adaptiva ca parea cam lasata in pozele pe care mi le-a trimis baiatul cu platforma. O sa vad si va tin la curent cu toate cele si chiar daca are ceva, se repara, are si ea o varsta, nu ma astept sa fie chiar perfecta ci o baza buna de plecare, oricum ar fi, tot imi place masina, imi trezeste multe amintiri placute modelul asta.2 points
-
2 points
-
Felicitari pentru achizitie! Multi km fara incidente! PS 50RIN f tare numarul2 points
-
Salutare! De ieri am trecut de la fostul Mk5 GTI pe care l-am ingrijit si mi-a fost aproape din 2012. Am facut trecerea la Mk7 R din mai multe motive...initial visam la un GTI Performance Pack nou dar m-am temut de ca nu ma va impresiona destul si ca mereu voi visa la un .:R . Asadar dupa ceva cautari am ramas la masina pe care o prezint aici. Este vorba de un Golf 7 R din 2014, cu destul de multe dotari. Dupa ce am primit multe sfaturi utile aici pe forum am hotarat sa iau DSG, cu care ma impac din ce in ce mai bine. Apoi am vrut sa aiba ACC si DCC. Culoarea cred ca este cea mai nefavorabila unui Golf 7 si anume negru...macar bine ca are perla in el. Din pacate nu are trapa si din pacate are tapiserie de piele . Masina are 55.000km, full istoric, toate lucrarile au fost facute la dealer VW si a fost cumparata de la un dealer din Germania. Postez si cateva imagini. Pe cat de bine ma pricep la Golf 5 GTI ( pot sa imi dau doctoratul in el ), pe atat sunt de nestiutor la Mk7. Inca ma gadesc unde sa postez intrebarile de teama de a nu incalca regulamentele forumului. Sper ca aici sa reusesc cu ajutorul vostru sa ii fac o mentenanta cat mai corecta si sa il am intr-o stare cat mai apropiata de idealul meu de maniac si vreau ca acest topic sa devina unul care sa ii ajute pe posesorii de 7R in a gasi raspunsul la multe intrebari de care ma lovesc si eu si ma voi lovi in continuare.1 point
-
Am un amic cărui i-a cedat un element piezo la un injector. A fost înlocuit elementul cu unul de la dezmembrări, date jos toate și verificate, după cum mi-a spus el. L-am întrebat pe amic dacă au fost desfăcute, reglate ori altceva asemănător și nu știe. Mecanicul are un frate ce lucrează la un centru de recondiționare a injectoarelor la Buzău. Ideea este că nu recunoaște mașina de cât de bine funcționează.1 point
-
1 point
-
am una de pe g6 si arata perfect inca. ai grija cu carligele alea, pare ca am pierdut unul si nu prea pricep cum. ca partea care se prinde de plasa are 2 bucati f apropiate. oricum, ideea e ca sunt micute carligele, la o adica le pierzi rapid.1 point
-
@dydu_kufai citit si lista de dotari complet? Eu am citit tot in afara de ea1 point
-
1 point
-
Si pentru o pana mai simpla, se poate apela si la spray de ala de "repara" pana.. pana la vulcanizare/loc safe pentru a schimba roata.1 point
-
Skodamen are perfecta dreptate si trebuie contactat un profesionist care stie ce face. Exemplu concret: mi-am dat seama ca am facut o greseala scriind pe forum despre reglajul piulitei injectorului deoarece cei care nu au idee despre functionarea sistemului CR ignora sistematic conditia precisa si obligatorie "daca restul componentelor sunt ok" in care intra si etanseitatea cilindrului. S-a inteles gresit motivul reglajului sau poate n-am fost eu suficient de clar. Reglajul piulitelor se face doar pentru egalizarea debitelor pe retur (si numai dupa masurarea acestora fizic pe masina) ca sa putem obtine variatii minime pe rampa la deschiderea succesiva a injectoarelor si implicit la un control mai bun al presiunii motorinei in aceasta. - dupa reglaj ECU va functiona o perioada tot dupa vechile curbe si putem trage concuzia daca injectoarele mai pot fi folosite sau trebuie schimbate/reconditionate doar dupa cel putin 1000...2000 km de corectii in mers normal sau aplicand metoda cu acceleratii/frana de motor intr-a 3-a de la 120km/h la 70..80 km/h de cel putin 20 ori sau facand adaptare de minima cantitate injectata cu VAS, VAG CAN PRO (exclus VCDS care la multe ECU da rateuri); - nu este implicita si obtinerea ulterioara a unor corectii apropiate de 0 deoarece acestea sunt conditionate si de starea etanseitatii cilindrilor si a duzelor de injectie dar ne putem face o imagine despre starea lor (ex. daca raman corectii mari cu +, masuram etanseitatea cilindrului si daca este ok atunci ramane mecanica injectorului ca problema, daca motorul nu merge bine); - nu se face reglajul pentru a obtine corectii cat mai apropiate de 0 ci pentru a obtine o functionare buna (daca injectoarele mai sunt folosibile, ceea ce nu este obligatoriu); Imi dau seama, profesional vorbind, de ce un service nu vrea sa piarda timp cu incercarile de mai sus mai ales cand nu e sigur de rezultat. Am scris clarificarea asta ca urmare a intrebarilor primite in privat. Sunt un simplu pasionat care mai ajuta cate o ruda din cand in cand, nu pot fi considerat profesionist.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu cand vad colegi din Bucuresti cu asemenea probleme imi pun intrebarea, de ce sa cumpar diagnoza, daca nu am cunostinte, daca nu stiu sa fac interpretari. Sau ma rog daca as cumpara o, ca hobby, sa zic ca sunt si eu mecanic, tot m as duce la cei priceputi de pe forum (cel putin 2 din Bucuresti stiu eu) sa aflu o parere pertinenta. O sa stricati mai mult, decat sa faceti bine.1 point
-
Din contra, pe masura ce un diesel se invecheste, polueaza tot mai mult.1 point
-
1l la 15-30k nu e mult, ma intereseaza sa nu aiba toate acelasi obicei ca si aceasta masina. E ciudat totusi sa moara segmentii inainte de prima revizie chiar daca banui ca au dat in ea toti ciobanii.1 point
-
Cam nasoala stire, daca un institut de cercetare cu 30000 de angajati spune asta. Sunt convins ca au gresit pe undeva, e imposibil ca o electrica sa polueze mai mult decat un Diesel :-)))) Astept ca acest institut sa fie contrazis de utilizatorii romani de masini electrice.1 point
-
Varianta 1 : Nu sunt solutia, dar fac parte dintr-o solutie oferita pe piata in acest moment fara indoiala. Varianta 2: vine la pachet cu partea din solutia de la Varianta 1, e un fel de package deal. Varianta 3: mai renuntam si noi la dependenta de masina pe viitor? (indiferent de propulsie) Vorbeati de poluarea fonica si am mentionat ca e discutabila, spre exemplu daca in Cluj sunt 230.000+ masini si le inlocuim cu electrice dar tu stai langa aeroport, daca se claxoneaza la fiecare sicanare, daca la semafor din 20 masini se gaseste unul-doi cu manele la maxim pt ca el e cineva. Cati dintre voi ai reactionat si evitat o coliziune pe motiv ca ati auzit ca a accelerat un nebun in curba fara vizibilitate pe dubla continua,etc. cati pietoni s-au oprit din a traversa ilegal pe motiv ca au auzit ca vine masina .etc Da, avem muzicute pe ele pt avertizare (unele) dar le auzi doar la 3m distanta. Argumente PRO EV din motive personale gen: in fata la poarta mea daca is electrice am liniste, sub geam la mine nu mai intra noxe in casa - DA, e un lucru bun, garantat dar doar ca pt ca unii vor beneficia de asta, altii care vor sa achizitioneze un EV nu ii vor interesa ca aveti voi liniste sau nu, mergand pe regula "nu iti place, nu mananci", nu e "nimeni" vinovat de situatia rurala in care se afla fiecare individ, galagia care a venit odata cu cartierul/ orasul/satul in care locuiesti. Nu locuitorii trebuie sa face lege si ordine, acolo de ani de zile speram in zeii ce controleaza acest pamant numit Romania, dar mergem pe premisa fiecare pt el, mie sa imi fie bine. Aici deja nu mai vb de salvat mediu ci vorbim de a scapa de un calvar, motiv personal de a achizitiona X si Y, poluarea fonica dauneaza omului, nu este "solutia schimbarilor climatice" cum implica titlul. O strategie buna de marketing (care nu va exista niciodata) ar implica costuri de acoperire mai mari de la stat prin care ar beneficia cumparatorul (reduceri, tichete) Statul nu obliga momentan trecerea pe EV, pot da doar legi prin care indirect te obliga (taxe si impozite, restrictii de circulatie) pe X motive pt ca sa fim seriosi au de unde. Ca si ma rezum sa se inteleaga: - este foarte clar ca unii vor beneficia mai mult decat altii inlocuirea termicelor cu EV. - diminuarea poluarii fonice va veni cu cateva beneficii (self driving-ul va elimina claxoanele si sicanarile, cel putin asa sper) - cine nu a condus o electrica isi va da doar cu parerea, nu va fi din proprie experienta. - cine nu isi permite EV (adica majoritatea) nu vor sari imediat cu gandul la achizitionare, indiferent de marketingul aplicat, isi vor apara masinile personale fie ele in stare buna spre impecabila, fie cazan dat cu plastidip.1 point
-
1 point
-
Fast forward 😎 Am mai marcat inca un schimb de ulei si filtre ( tot pe Ravenol si filtre Mann) si inca 12,000 km alaturi de jucarie ! Ieri am implinit si frumoasa cifra de 175,000 km, asadar 40,000 km fara mari probleme in cei aproape 2 ani de la achizitie. Daca stau sa ma uit la rulaj clar parca ar fi trebuit sa inclin spre diesel, dar si-a facut cu brio si acest benzinar in familia noastra si speram inca pe atat Am mai macar 1,400 km Roman - Sveti Vlas - Roman cu un consum de 7,4 litri / 100 km decent, 4 persoane. Recent a poposit alt youngtimer in garaj si speram ca rulajul golfului sa scada 😄 Drumuri faine tuturor !1 point
-
Am terminat un retrofit foarte dificil de MIB2, doar prin schimbarea unitatii de infotainment. A fost super dificil si a inceput cu greu, cu dezamagiri, oameni neseriosi si s-a incheiat cu multa munca si interes depus de @sabinx A fost nevoie de multe update-uri de firmware si documentari. Dar am scapat, daca as fi putut da timpul inapoi nu as fi facut toate astea. Acum ca masina este iara okay a inceput iara sa imi fie draga si azi am spalat-o1 point
-
0 points
-
Ce tare ca ai pastrat-o dupa atatia ani si o intineresti acum. Mult succes cu "batranica" in continuare.0 points
-
momentan camera ta este de Q7 si extrem de greu va merge pe skoda. ii poti face tu toate codarile ca va merge fix " ca naiba". camera ta trebuie flashuita la softul de skoda, apoi reparametrizata si rrcodata. dupa calibrata. da ai codare in camera si in centrala de parcare. la momentul asta cred ca si modurile iti lipsesc.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00