Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.09.2021 în toate secţiunile

  1. Buna ziua tuturor membrilor vwforum! Voi incerca sa fac o prezentare/descriere a masinii pe cat mai posibil de reala si de detaliata. Ok. Asadar odisea cu grupul vag a inceput in urma cu 9 ani, respectiv august 2012, cu un audi a4 model b8, sedan, 143 cp, manuala. Avion, nimic alteva, dupa perioada de 13 ani in care mi-am facut ,,stagiul,, cu 3 autoturisme dacia 1311, 1410, atat sedan cat si break, o dacia solenza, si nu incele din urma masina care mi-a adus multe, dar multe zambete si momente de placere, renault megane sedan, 1.5 dci, limuzina.....Asadar dupa perioada renault, ce am zis, hai sa incerc si altceva, intai m-am uitat la opel......him, am zis eu, nu m-a atras. Hai sa aruncam un ochi si pe la bmw.......nop, am ajuns la concluzia ca nu ma ,,coafeaza,, tractiunea spate (parere pur personala, stiu daca esti sofer adevarat, nu conteaza, dar.....). Tot in cautare si tot citind pe net, si dupa ce mi-am intors capul de nenumarate ori dupa masinile marca audi, ce mi-am zis ,,pai ce o sa-mi miroasa picioarele int-o astfel de masina?,, Si cauta, si cauta, pina la urma m-am ,,scuturat,, de 15.000 de euro.......si aveam audi! Nu o sa insist mult asupra ei, decat ca a urmat imediat dupa achizitie schimbul de ulei, distributie, si.........o aventura placuta de 6 ani si vreo 45.000 de kilometri, aventura care s-a terminat in anul 2018 odata cu inlocuirea volantului, suporti motor, amortizoare spate, acumulator, folie geamuri fata/spate, inlocuire lichid frana la fiecare 2 ani, inlocuirea tuturor becurilor interior cu led-uri, in fetele de usi montat lumini, montat lumini la manerel usilor si multe spalari la exterior. Bine, a venit momentul despartirii, masina a fost cumparata de cineva pe principiul vazut-placut-luat, dar cu voi inlocui eu acum audi, ma intreb eu. Pina sa iau decizia finala de a vinde audi, am cumparat un vw golf 4 1.4 benzina cu vestitul motor axp, ca de audi masina mare, mai greu cu locurile de parcare, si mai ales ca aveam o distante destul de mica pina la locul de munca. Si ca sa nu stau ,,degeaba,, si dupa cum imi reproseaza sotia, aveam o noua ,,jucarie,,, golf 4! Si da-i si ,,pune-te,, pe el, hai cu niste placute de frana fata, dar stai ca amortizoarele sunt duse, schimba-le pe toate fata/spate, dar hai ca calculatorul de injectie face figuri, ba nu face, (avea cateva lipuri reci desfacute), dar ca egr-ul face figuri, schimba-l, ce stai in 350 de lei, hai si ceva anvelope, toate 4, ca de, asa trebuie. Si nu peste mult timp, hopa !!!!! ulei in vasul de expansiune! Zic, nu-i a buna. Si asa a fost. Da jos chiulasa, verificat la masa plana, inlocuit oringuri la supape, garnitura de chiulasa, evident alta distributie, ca de, nu iese ,,ciorba buna,, daca nu-i pui de toate. Asa pusa din nou pe roti, si ceva cheltuiala, in scurt timp si-a gasit un nou proprietar. Nu trece mult si audi fiind disparut din familie, conducand golful, zic ca totusi ar fi mai bine o masina diesel. Zis si facut se vinde golful 4, si apare polo.......Da, un vw polo 1.4 tdi, 2006, alb, frumos, chiar foarte frumos, o masina care mi-a placut foarte mult. Dar dupa ceva drumuri mai lungi cu toata familia (4 membri), zic ca totusi ar fi mai buna o masina mai mare. Si daca tot a fost deschis drumul catre marca vw, ce zic eu oarecum temator, hai sa incercam si un dsg. E aici decizia, spre surprinderea mea, a fost luate rapid, dsg sa fie. Am fost destul de speriat dupa ,,povestile,, multora ,,am auzit ca........, cutia automata nu este buna'', si multe altele, am zis ce poate fi mai rau decat eventual sa pierd niste bani? Si asa a aparut vw passat break, 2011, 140 cp, DSG!, 240.000 de km, cu xenon, led-uri, si multe altele. Pai sorine, ai cumparat tu masina cu dsg, dar trebuie sa-i fie inlocuit uleiul la cutie! Asa, si? Pai da, citeste, vezi tutoriale pe youtube, si ce sa vezi?, am reusit!!!!!! ba, zic eu, sunt dat dracu'. Pai daca am fost eu in stare de asta, nu pot sa-i inlocuiesc si placutele de frana? e, nu! da-i si inlocuiestele. Dar i-a vezi tu sorine ca un amortizor pe spate curge. Asa, si? Schimba-le pe amadoua, ca se supara daca il inlocuiesti doar pe cel curs. Pai si nu schimbi tu sorine si flansele de la amortizor pe fata, ca scartie si te faci de rusine prin parcare. Pai le schimb......zic eu. Dar surpriza! Hopa! Amortizoarele pe fata, moarte! Bine bre, zic eu, nu te supara pe mine te rog frumos, ca le schimb, si ca sa vezi ca am grija de tine, iti cumpar Bilstein. Bine de mine ca nu s-a suparat, si ca bonus, hai si cu bieletele antiruliu. Cand am zis ca, na, i-a trecut supararea, ce sa vezi, odata cu venirea verii lui 2020, nea freon a plecat in concediu inaintea sosirii verii. Bine, bine nea freoane, dar eu ce fac acum? Pai zice el, i-a vezi tu ca una din cele doua garnituri de la filtru anticondens, pe radiatorul de ac, fasie, de aia am plecat eu in concediu. Bine bre, doar pentru atata pleci? Uite ti le schimb, la pachet cu filtru anticondens, dar vii inapoi? Vin zice el, si a venit. Si trece vara, vine toamna, si in parcare alaturi de passat, in luna decembrie, apare......toyota! aygo!, an fabricatie decembrie 2018, si doar 6.000 de km (masina luata de la un prieten). Dar..........din pacate, prea ,,moale'', consum destul de ridicat pentru un motor de 1000 cc. In martie 2021, toyota isi gaseste alt proprietar. Asadar vine luna mai si vw passat b7 break isi gaseste un nou proprietar la 278.000 de km. Urmeaza pentru scurt timp o skoda superb, manua, tdi, 140 cp si nu cu mult peste 100.000 de km, dar.............spre surprinderea mea, acomodarea cu manuala.............s-a finalizat cu vanzarea skodei. Si in speranta ca a reusit cineva pina aici, vine momentul masinii din prezentare: vw passat, break, dsg, 190 cp, adblue! An de fabricatie, septembrie 2015, achizitionata din germania prin welt auto, reprezentanta din cluj, primul proprietar in romania, in anul 2019 din brasov, eu al doilea. Km la achizitie, de catre mine, 166.662. Model HIGHLINE, si lumini led, da, astea chiar m-au dat pe spate! Dotari, le postez pe cele in limba engleza: 0B4Wheelbases: Wheelbase 0ESInstallation differentiation for vehicle components: Installation differentiation for transmission DQ250 vehicle components 0F5Fuel systems: Fuel system for diesel engine 0FAManufacturing sequence differentiation: Standard manufacturing sequence 0G7Transmission types/gearshift mechanisms: Tiptronic 0K0Alternative drive system: Without alternative drive module 0M4Fuel tank capacity: Fuel tank 0P4Exhaust tailpipe: Exhaust tailpipe, double-flow 0PPNameplate set: Nameplate set "BlueMotion" 0SBSpecial labels/plates: Labels/plates in German 0TDFloor mats: Front and rear floor mats 0VCOwner's manuals: Information kit in German 0Y1Climatic zones: Standard climatic zones 0YDWeight category rear axle: Weight range 4 installation control only, no requirement forecast 1ATBrake systems: Electronic stabilization program (ESP) 1E9Activated carbon canister: Without activated charcoal canister with SCR 1EXIdentification plates: Special identification plate for EC for M1 passenger vehicle 1G0Spare wheel/breakdown kit: Without spare wheel 1JASuspension system in rear: Rear shock absorption, basic design 1 1KUBrake type in rear: Disc brakes, rear 1M6Trailer hitch: Trailer hitch mechanically swiveling and electrically detachable 1N3Steering: Speed-related variable steering assist (Servotronic) 1NLWheel covers: Covers for alloy wheels 1PALockable wheel bolts: Standard wheel bolts 1Q2Mass damper for steering wheels: Mass damper for steering wheel, 36 Hz 1S3Tool kit and jack: Tool kit 1SAFront underbody guard: Without additional front underbody guard 1T3First aid kit / warning triangle: First aid kit with warning triangle 1VGInstallation parts for engine (engine mount system): Installation parts for four-cylinder engine 1X0Drive layout: Front wheel drive 1XXSteering wheels: Leather trimmed multi-function sports steering wheel w/ Tiptronic 1Y0Differential lock: Without differential lock 1Z0Fuel quantity for initial filling: Initial standard fuel filling 1ZABrake type, front: Disc brakes, front 20AHybrid drive: Without electric motor ( hybrid ) 2A0Delivery equipment: Without delivery equipment 2G5Insert for the filling up of unleaded fuel/fuel type: Filler neck module 1 without insert 2H0Charism: Without "drive select" 2JRBumpers: Comfort bumpers 2P1Loading edge protection: Plastic trunk sill protection 2WAAdditional tires (snow tires): Without additional tires 31KLicense plate carrier: Front and rear license plate carrier (ECE) 3B4Additional child seat anchors: Child seat anchor for child seat system ISOFIX 3C7Center rear seat belts: 3-point seat belt for center rear seat 3CXPartition: Net partition 3D3Center console: Center console 3FARoof insert/convertible top: Without roof insert (standard roof) 3GARear luggage/load compartment floor: Without cargo area 3H0Backrest release: Without backrest release for front seats 3M0Special registration measures: Without special measures 3NTRear seats: Rear seat bench unsplit, backrest split folding (three pieces) with center armrest 3PWSeat adjustment: Man. height adjustm. f. front seats plus seat squab inclination a. depth adjustm. left, plus el. backrest adjustm. left 3QTRestraint systems, front: 3-point seat belts with tensioner and height adjustment, front 3S1Roof rails/roof load rack: Bright roof rails 3T2Rear head restraints: Three rear headrests 3U2Luggage compartment cover: Sliding trunk cover 3Y0Roll-up sun screen for rear and side windows: Without roll-up sun screen 3ZBOuter rear seat belts: 3-point seat belts, outer rear with ECE label 4A3Seat heater: Seat heater for front seats separately controlled 4ANDoor and side trim panels: Door and side trim panel 4B4Protective side molding: Protective side molding 4D0Seat ventilation/massage seat: Without seat ventilation/massage seat 4E2Lock operation for tailgate/trunk lid: Tailgate/trunk lid release from inside (electrically) 4GFWindshield glass type: Windshield in heat-insulating glass 4H3Child safety lock: Manual child lock 4I7Door and lid locking system: Central locking system "Keyless-Go" without deadlock 4KCSide and rear windows: Side and rear windows in heat-insulating glass 4L6Breakaway interior rearview mirror: Breakaway interior rear view mirror, automatically dimming 4M6Beverage holders: Cup holder 4U0Luggage net/pocket on backrest(s): Without luggage nets/pockets on backrests 4UFAirbag: Driver's and front passenger air bag with front passenger air bag deactivation 4V0Front passenger seat control: Without front passenger seat adjustment from the rear 4X3Side airbag: Side air bag front with curtain air bag 4ZBDecorative trims: Bright moldings 5C0Body measures: Without special body measures 5D1Carrier frequency for radio remote control: Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz 5J0Rear spoiler: Without rear spoiler 5K7Paint preservative/transit coating: Transport protection film (minimum protection) with additional transport protection measures 5MDInserts: Decorative aluminum inserts 5RQRight exterior mirror: Right exterior mirror: convex 5SLLeft exterior mirror: Left exterior mirror: aspherical 5XUSun visors: Sun visors with mirror, illuminated, extractable, airbag label on sun visor 5ZCHead restraints: Headrests for front seats (x-adjustment) 6A0Fire extinguishers: Without fire extinguisher 6E3Center armrest: Front center armrest 6K3Area monitoring systems: Front Assist incl. city automatic emergency braking for ACC low 6M0Tie down straps/net/pocket: Without tie down straps/net/pocket 6NAMolding roof liner: Unsplit molding roof liner 6Q2Gearshift knob/handle: Leather gearshift knob/handle 6SMLuggage compartment floor covering: Needle-punched trunk floor covering (Dilours) 6T1Interior light in footwell: Interior light in footwell 6XUExterior mirror setting: Exterior mirrors: automatically dimming, electrically adjustable, separately heated 7AATheft protection system: Electronic vehicle immobilization device 7B3Socket: 12-volt socket(s) 7E6Heat accumulator system/auxiliary heater: Electric auxiliary air heater 7G0Vehicle tracing system: Without preparation for VTS (vehicle tracking system) 7K1Direct tire pressure monitoring system: Tire pressure warning light 7L6Start-stop system/regenerative braking: Start/stop system with regenerative braking 7M1Scuff plates: Scuff plates in door apertures with metal inserts 7MMEmissions standard: Emission standard EU6 plus 7RECD ROM/DVD/SD card: SD card (Europe) 7U0Starter: Standard engine starter 7UFNavigation device: Navigation system - Standard 7W0Extended safety system: Without extended safety system 7X2Park distance control: Park distance control, front and rear 7Y0Lane change assist/lane keeping system: Without lane change assistant 7ZDVehicle class differentiation units/platform components: Vehicle class differentiation -3G0- 8FASecond battery/battery installation: Without second battery 8G3Light control systems: Masked high beam 8GUAlternators: Alternator 140 A 8I2Lumbar support: Electrically adjustable lumbar support for left front seat with massage feature 8IUHeadlamps: LED headlamps with variable light distribution 8K3Headlight control: Separate daytime running lights with low beam assistant and "Coming Home" function 8N6Windshield wiper intermittent control/ light/rain sensor: Windshield wiper intermittent control with light/rain sensor 8Q5Headlight range control: Headlight-range adjustment, automatic/ dynamic with dynamic bending light (AFS 1) 8RMSpeaker installation: 8 speakers (passive) 8S6Reading light: Two reading lights front 8SPRear combination lamps: LED taillamp assembly 8T8Cruise control system: Adaptive Cruise Control (w/ "Follow-to-Stop") and Speed Limiter 8TBRear fog lamp: Rear fog light 8WHFront fog lamp/additional headlamp: Front fog lamp and cornering lamp 8X1Headlamp washer system: Headlight washer system 8Y1Horns: Two-tone horn 8Z5Engine cooling system: Not hot country 8ZHAntennas: Antenna for AM/FM reception, "diversity" 9D0Preparation for two-way radio installation: Without preparation for two-way radio installation 9F0Preparation for sound combination for rotating beacon: Without sound combination for rotating emergency light and radio antenna preparation 9IFTelephone / telematics: Comfort telephony with WLAN 9JASmoker's/non-smoker's package: Non-smoking package 9M0Auxiliary heater: Without auxiliary/parking heater 9P9Seat belt check: Seat belt reminder, electric contact in the buckle, advanced safety equipment 9S6Multi-function display/trip computer: Multi-function display/on-board computer "Colour" 9T1Heated washer nozzles: Heated washer nozzles, front 9TJAdditional warning lights: Additional LED warning light (door area) front 9WC"Multimedia", video/DVD/notebook connection: Without "Multimedia" in vehicle 9Z3Operating voltage: Operating voltage 12 V plus 230 inverter A61Tire categorization: Category 1 A8FEquipment levels: Sports equipment AV1Driving on the left/on the right: Driving on the right B01Type approval countries/countries with special requirements: Type approval Germany B0AComponent part sets with country-specific design requirements: Component parts set without country-specific design requirement C42General operating permit, alterations: Operating permit, alteration DE5Engine specifications: 4-cyl. turbo diesel engine 2.0 l/140 kW (4V) TDI common rail base engine is TD1/TR1/T5S/T6F E0ASpecial editions: No special edition EA0Follow-on warranty: Without subsequent warranty EF0ECO function for driving profiles and Drive select: Without ECO function EL3Online services: Online service, with OCU, with head unitcoding, without engine immobilizer interconnection EM1Driver alert system: Rest Assist (drowsiness detection) ER1Regional code for radio: Regional code " ECE " for radio ES0Vehicle inlet: Without vehicle inlet EV0Charging cable: Without charging cable F0AVehicle specifications: No special purpose vehicle, standard equipment F94Wheels: Alloy wheels 7J x 17 FC0Customized installation: Without customized installation FM0Versions: Basic equipment variant G01Suspension system in front: Front shock absorption G1ATransmission specifications: 6-speed automatic transmission GM1Electronic engine sound measures: Standard outside sound H4HTires: Tires 215/55 R17 94W (polymer coating) I8ERadios: Standard radio (Gen2) J2DBatteries: Battery 380 A (68 Ah) K8DBody style: Station Wagon Variant/Avant KA0Camera systems/accident sensors: Without camera systems/accident sensors KH7Heating and air conditioning system: Climatronic (3-zone) with rear air conditioning control panel KK1Refrigerant: Refrigerant R134a KS0Head-up display: Without head-up display L0LSteering system arrangement: Left-hand drive vehicle L34Weight category front axle: Suspension range 34 installation control only, no requirement forecast N7DSeat trim covers: Partially leather seat covering NY0Battery/alternator capacity: Standard battery/alternator capacity Q4HFront seats: Comfort sports seats, front QA0Child seats: Without child seat QG1Service interval prolongation: Service interval prolongation QH0Audio-response system/voice control: Without voice control QI6Service indicator: Service indicator 30,000 km or 2 year ( variable ) QJ3Chrome package: Chrome package (type 2) QK1Camera/distance sensor: Camera and/or distance sensor (driver assistance system) QQ0Light package (lighting): Without add. lights (interior lighting) QR9Compass/road sign display: With traffic signs recognition QV0TV reception/digital radio reception: W/o TV reception/digital radio reception SX8Control number (no PR family): Model year change calendar week 22 SZ9Control number (no PR family): Delivery by "Autostadt Wolfsburg" TR1Base engine: 4-cylinder diesel engine 2.0 L unit 04L.A U5AInstrument clusters: Instrument insert, km/h speedometer UG6Hill start assist: Hill hold control UH2Parking brake: Parking brake UI2Electric interface for external use: Electric interface for external use AUX-IN and 2 x USB UP0Clocks: Analog clock V0ATire suppliers: Tires w/o specification of tire brand VC0Garage door opener: W/o remote-controlled garage door opener VF0Pedal cluster: Standard pedal cluster VL1Pedestrian protection: Extended pedestrian protection measures WBHPassat "Technology" - France - WL7Leather trim "Napa" on sports front seats folie geamuri fata/spate omologata 3M. Dupa ce mi-au trecut emotiile cu privire la cutia de viteze dsg, evident ca este necesar ca emotiile sa continuie, dar cu sistemul adblue, dar, sper eu ca nu o sa fie probleme, sau cel putin nu atat de grave. Planuri de viitor? Nu sunt un fan al retrofit-urilor, imi place ca masina sa ramana asa cum a fost ea construita, respectiv cu optiunile configurate de primul cumparator. Culoarea exterioara imi place foarte mult, scaunele, respectiv banchetele de piele arata foarte, foarte bine, dar prezinta din punctul meu e vedere un minus: vara se incalzesc destul de tare, iar acum stau sa ma gandesc cum va fi la iarna. Pina la momentul prezentarii masinii in topicul dedicat, am efectuat urmatoarele: - inlocuit lichid frana; - curatat scaune/banchete piele (nu era necesar, dar prietenul meu, ,,piticul'' de pe creier, o zis sa fac), urmeaza sa fac si o hidratare, - inlocuit curea accesorii (asa am descoperit ca era cureaua cu care a iesit masina din fabrica), - rola de la intinzatorul curelei de accesorii, - flanse si rulment sarcina amortizoare fata, - completat cu adblue (am urmat sfaturile/parerile colegilor si am cumparat bidon 10 litri cu sigla vw/audi), In categoria ,,probleme'' ar intra un chitait la una din role, accesorii sau electromotor, de asta am inlocuit si rola........dar se pare ca fara succes. Planuri de viitor: - sa inlocuiesc ulei si filtru de ulei la cutia dsg, - sa inlocuiesc distributia (in momentul de fata am 174.000 de km, si din ce am tot citit, se inlocuieste pentru prima data la 210.000 de km, fara a se da limita de timp, daca gresesc.........astept info), nu am reusit sa aflu ce fel de pompa de apa are, - un update la hartile de la navigatie. Si cum o mie de cuvinte nu fac nimic daca nu sunt si ceva fotografii...... Va multumesc pentru rabdare (daca ati avut), de a citi multele, dar multele randuri pe care le-am scris, si va multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri la eventuale intrebari ale acestui model. O seara buna sa aveti!
    5 points
  2. Q3 2019 ,primul schimb la 16.000 ,nu a cerut ulei ,nivelul spre minim Urmatorul schimb dupa 14.000,nivelul la jumatate. Ambele schimburi cu ravenol vse usvo 0w-20
    2 points
  3. Știu ca tot timpul *more is better*, însă pe moment nu simt lipsa de putere, mai degrabă încă ne obișnuim cu ea așa cum e 🍻
    2 points
  4. Felicitari pentru achizitie! Multi km fara incidente! PS 50RIN f tare numarul
    1 point
  5. Ok, deci poate fi ori mai putin ori mai mult poluanta in functie de sursa de curent. In orice caz, stim foarte bine ca industria petroliera polueaza foarte mult neoficial, asa ca...
    1 point
  6. Eu chiar nu pot sa pricep cum logica unora le da ca rezultat ca o masina cu combustie interna poate fi mai "curata" per total fata de una electrica. Pe langa numeroasele, deja discutate avantaje tehnice ale unui masini electrice fata de una conventionala, lasand la o parte faptul ca una scoate gaze pe esapament si alta nu, industria petroliera, extractia, rafinarea, chiar si transportul este cred ca cele mai murdare industrii de pe planeta... Refuz sa cred ca sapatul dupa Litiu si Cobalt este mai murdar decat varsatul unor cantitati imense de petrol in mari si oceane. PS: Poate discutia asta este diferita daca vorbim despre CNG.
    1 point
  7. Institutul e ifo, am găsit articolul original aici: https://www.ifo.de/en/publikationen/2019/article-journal/kohlemotoren-windmotoren-und-dieselmotoren-was-zeigt-die-co2 De la Fraunhofer ISI au preluat doar povestea cu sursele de energie.
    1 point
  8. Cam nasoala stire, daca un institut de cercetare cu 30000 de angajati spune asta. Sunt convins ca au gresit pe undeva, e imposibil ca o electrica sa polueze mai mult decat un Diesel :-)))) Astept ca acest institut sa fie contrazis de utilizatorii romani de masini electrice.
    1 point
  9. Nasol dar si bine. In cazul asta nu ai ce sa faci decat sa astepti. Eu am plasat la sfarsitul lui Aprilie comanda si am primit termen in Decembire deci....8 luni si asta pentru o masina precomandata din Februarie. Urate vremuri.
    1 point
  10. 150 de zile nu fac 8 luni :). parca era ceva cu 240 de zile.
    1 point
  11. A venit vremea sa schimb si eu placutele pe fata (86.000km) cu toate ca nu se aprinsese martorul. Am mers la magazinul de piese, de unde ma aprovizionez eu, cu codul postat de colegi mai sus si dupa verificare, respectivul imi zice ca s-ar fi schimbat codul in 8V0 698 151. Am comandat asa si surpriza a fost ca in cutie am gasit 4 placute cu 3 coduri diferite. Iar pe cutie scrie MADE IN ROMANIA. Singura chestie care coincide e codul stantat de fabrica pe cele originale cu care a venit masina. E acelasi cod cu RO si pe placutele noi deci e posibil ca si cele din fabrica sa fi fost fabricate tot in RO sub brandul JURID. La mine senzorul de uzura este pe dreapta fata si nu pe stanga.
    1 point
  12. Breaking News... Ohooo de cand n-am mai trecut pe aici, trebuia sa fac schimbul de ulei si cum de ceva vreme franarea ma seca, am schimbat si placutele. Ma incapatanam sa admit ca placutele ATE nu mai sunt ce erau odata, primele din viata mea care scataiau la si o simpla incetinire ca trenul in gara de intorcea toata lumea capul dupa mine desi era la jumatate. Oarba dupa ele. Schimbat: -Ulei Ravenol HCS 5W40. -Filtru ulei Mann. -Filtru Aer Mann. -Filtru Polen Antialergen Mann. -Placuta frana fata Brembo. De astazi, traiasca Brembo!!! @Emy D da, cunostem si eu acest aspect, dar probabil ca mecanicilor le era frica sa NU strice valvele de alimentare ca sunt destul de dese cauzele sau sa gasesca una blocata...cred ca asta e motivul care NU au vrut sa imi ia banii si au venit toti cu scuza "daca merge si baga aer, las-o asa". Adevarul e ca aerul conditionat a mers perfect pana in acesta vara, si ii dau drumul chiar si iarna tin clima pe "Auto"
    1 point
  13. Am Vredestein de 2 sezoane. Exceptioanle. Mai ales pe uscat si ud. Nici eu n am vazut prea multa zapada. Sunt f bune pt iarna din Ro. Mai tin un sezon. Daca nu apare un alt concurent serios tot aste le iau si iarna 2022/2023.
    1 point
  14. @tzuicomicina just let it go... uita ca ai dat comanda la masina e cel mai sanatos asa pt tine. nu se va intampla nimic daca stai si te gandesti non stop la ea.
    1 point
  15. Situatia fondurilor se poate vedea "in timp real" aici. In acest moment Rabla Clasic persoane fizice este intr-adevar pe zero si aproximativ 45 mil la Rabla Plus.
    1 point
  16. Salutare, Dupa testarea in service, farul stanga a fost comandat la furnizor si inlocuit pe garantie. Nu se mai ridicau deloc lupele. Acum e ok. Multumesc, G.
    1 point
  17. Revin cu lista actualizata de modificari adusa la Passat B8 pe anul acesta. Printe ele se numara: - Upgrade Can GW 5Q0. AM -> 3Q0 AA ( pt volan nou cu touch 2020, instrument cluster de facelift etc ) - Upgrade BCM 086BM -> 084DQ ( pentru spira, suport volan 2020 etc ) - Cluster 1 AID 3G0920794D cu doar 600km rulati, dar din pacate nu suporata harti si aveam 3 erori legate de modulele de hibrid. - SWAP MIb2Std -> Mib2Pro - Cluster 2 AID 3G0920791B 2 saptamani sa ii aduc km la zi. - Cluster 3 AID T-Roc instalat cu succes pe Passat B8 de proba, rulat in jur de 400km cu el. - Spira 5Q0 -> 5Q1 pentru suport volan 2020 ( comunicarea la 5Q1 se face prin Lin si este submodul al BCM - Volan 2020 non touch - Upgrade Cluster 2 de la 791B -> 791D 8h 30min a durat flash-ul direct pe masina. Dupa update butonul VIEW de pe volan a devenit functional, Modul de selectare ACC/ Speedlimit acum se face doar din Cluster. - SWAP2 Mib2Pro -> Mib2Std versiune mai nou - Upgrade modul PLA3.0 2016 -> 2019 prin acest swap am capatat functia de Manouver Braking la parcare, masina franeaza singura la intalnirea unui obstacol. - Upgrade Radar ACC 3Q0 -> 3QF pentru activare pACC , pedestrian + swap-urile normal 0-210 , TJA, AWV - Upgrade Camera A5 653E -> 653F pentru pACC - Upgrade2 Camera 653F -> 654H functiile vechi active ( TJA, VZE, DLA etc) -Wireless Charging QI 12V 1.5A - Upgrade USB module cu suport de usb-type C + Modul Wireless Android Auto - Incalzire in bancheta OE Nu pun pe lista chestiile gen: ambient 30 de culori, meniu personalizare, rabatare oglinzi la punerea contactului etc. Toate acestea au fost facute cu ajutorul prietenului meu @sabinx pe care l-am stresat ceva Future projects: Mib2 Pro 2.5 cu ecran 9.2 Stopuri facelift modelul dinamic. Clima Touch O parte din pozele facute in timpul modificarilor: http://Cretu.quickconnect.to/mo/sharing/MHfOUw39R Pe viitor o sa incerc sa editez postarea in functie de ce imi aduc aminte
    1 point
  18. 🤣Amuzant.... nu. In stationare, corect, poluare fonica 0. In mers nu e mare diferenta, poate la viteze mici unde zgomotul produs de un ICE e mai mare decat zgomotul produs de anvelope. La nivel de autostrada NU am reusit sa fac diferenta intre EV si ICE. De la 70-80 KMPH se aude mai mult rulajul rotilor pe asfalt, nu motorul. Si cauciucuri au ambele... In plus, ambele genereaza PM 2.5 prin frecari/ridicari de praf de pe asfalt.
    1 point
  19. Sunt la al 2-lea schimb cu Mobil 1 0w20, motorul se comporta foarte bine. Pune fara grija. Prefer oricand Mobil 1 oricarui Castrol. 1.5 tsi consuma niste ulei, ca orice motor turbo. Pana acum s-a incadrat in 0.5 litri/10.000 km, si cu uleiul original, si cu Mobil 1.
    1 point
  20. A reusit cineva pana la urma chestia cu "inversarea" butonului de Start/Stop ?
    1 point
  21. Salutare, am achiziționat recent un passat b8 bitdi 240cp 4motion. 2015. 108000 km, Am observat de la primul km , fiind pe D, ca imi tine mult subturat motorul , schimba prea repede treapta superioară, si prea greu imi da treapta inferioară. Gen , schimba 2 -1500rpm, tr3 in 4 -1500 rpm, scade la 1100 rpm , iar cand apas usor pe pedala trepideaza masina ca si cum ar fi subturata, trebuie sa apas mai tare pe pedala sa imi dea treapta inferioara. Dacă las sa scadă rpm de la.sine , imi da treapta inferioară la 900 rpm. , La 60-70 km/h am treapta 7 in D, si1100rpm , Te scoat din sărite treptele 4,5,6,7 Am schimbat recent ulei si filtre motor, ulei si filtru cutie. Sa incercat o sincronizare a cutiei , dar din pacate cutia schimba mai prost ca inainte, aveam si șuturi la schimbarea reperelor. Am fost la O reprezentantă, au facut o actualizare de soft + aducerea cutiei la starea din fabrica. Acum cutia schimba bine fara șuturi, în schimb tot asa face in D sau pe E , o tine subturat pana trece de 1400 rpm, trebuie sa apas de fiecare data mai tare le ledala sa imi dea trapta inferioara sa nu mai simt vibratiile, In S , merge perfect deoarece o tine in turatii mai mari. Sa mai sesizat la masina si un mic zgomot la volant. Aveti idee sau o parere.
    1 point
  22. VAS-ul este un "tool" care a fost inlocuit de mult cu ODIS-ul pe care eu il folosesc on-line cu fabrica de vreo 3 ani ??? In alta ordine de idei, nici un tester nu iti poate da informatii despre uzura ambreiajelor, iti face doar o estimare a presiunilor de lucru ale acestora ! Uzura se vede doar la demontare iar cine se pricepe o poate estima din mersul cutiei si valorile de lucru ale acesteia !!!
    1 point
  23. Solutia e sa la schimbi sau sa le reconditionezi ... este ditamai topicul pe tema asta pe forum. Spor la citit.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!