Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.09.2021 în toate secţiunile

  1. Buna ziua tuturor membrilor vwforum! Voi incerca sa fac o prezentare/descriere a masinii pe cat mai posibil de reala si de detaliata. Ok. Asadar odisea cu grupul vag a inceput in urma cu 9 ani, respectiv august 2012, cu un audi a4 model b8, sedan, 143 cp, manuala. Avion, nimic alteva, dupa perioada de 13 ani in care mi-am facut ,,stagiul,, cu 3 autoturisme dacia 1311, 1410, atat sedan cat si break, o dacia solenza, si nu incele din urma masina care mi-a adus multe, dar multe zambete si momente de placere, renault megane sedan, 1.5 dci, limuzina.....Asadar dupa perioada renault, ce am zis, hai sa incerc si altceva, intai m-am uitat la opel......him, am zis eu, nu m-a atras. Hai sa aruncam un ochi si pe la bmw.......nop, am ajuns la concluzia ca nu ma ,,coafeaza,, tractiunea spate (parere pur personala, stiu daca esti sofer adevarat, nu conteaza, dar.....). Tot in cautare si tot citind pe net, si dupa ce mi-am intors capul de nenumarate ori dupa masinile marca audi, ce mi-am zis ,,pai ce o sa-mi miroasa picioarele int-o astfel de masina?,, Si cauta, si cauta, pina la urma m-am ,,scuturat,, de 15.000 de euro.......si aveam audi! Nu o sa insist mult asupra ei, decat ca a urmat imediat dupa achizitie schimbul de ulei, distributie, si.........o aventura placuta de 6 ani si vreo 45.000 de kilometri, aventura care s-a terminat in anul 2018 odata cu inlocuirea volantului, suporti motor, amortizoare spate, acumulator, folie geamuri fata/spate, inlocuire lichid frana la fiecare 2 ani, inlocuirea tuturor becurilor interior cu led-uri, in fetele de usi montat lumini, montat lumini la manerel usilor si multe spalari la exterior. Bine, a venit momentul despartirii, masina a fost cumparata de cineva pe principiul vazut-placut-luat, dar cu voi inlocui eu acum audi, ma intreb eu. Pina sa iau decizia finala de a vinde audi, am cumparat un vw golf 4 1.4 benzina cu vestitul motor axp, ca de audi masina mare, mai greu cu locurile de parcare, si mai ales ca aveam o distante destul de mica pina la locul de munca. Si ca sa nu stau ,,degeaba,, si dupa cum imi reproseaza sotia, aveam o noua ,,jucarie,,, golf 4! Si da-i si ,,pune-te,, pe el, hai cu niste placute de frana fata, dar stai ca amortizoarele sunt duse, schimba-le pe toate fata/spate, dar hai ca calculatorul de injectie face figuri, ba nu face, (avea cateva lipuri reci desfacute), dar ca egr-ul face figuri, schimba-l, ce stai in 350 de lei, hai si ceva anvelope, toate 4, ca de, asa trebuie. Si nu peste mult timp, hopa !!!!! ulei in vasul de expansiune! Zic, nu-i a buna. Si asa a fost. Da jos chiulasa, verificat la masa plana, inlocuit oringuri la supape, garnitura de chiulasa, evident alta distributie, ca de, nu iese ,,ciorba buna,, daca nu-i pui de toate. Asa pusa din nou pe roti, si ceva cheltuiala, in scurt timp si-a gasit un nou proprietar. Nu trece mult si audi fiind disparut din familie, conducand golful, zic ca totusi ar fi mai bine o masina diesel. Zis si facut se vinde golful 4, si apare polo.......Da, un vw polo 1.4 tdi, 2006, alb, frumos, chiar foarte frumos, o masina care mi-a placut foarte mult. Dar dupa ceva drumuri mai lungi cu toata familia (4 membri), zic ca totusi ar fi mai buna o masina mai mare. Si daca tot a fost deschis drumul catre marca vw, ce zic eu oarecum temator, hai sa incercam si un dsg. E aici decizia, spre surprinderea mea, a fost luate rapid, dsg sa fie. Am fost destul de speriat dupa ,,povestile,, multora ,,am auzit ca........, cutia automata nu este buna'', si multe altele, am zis ce poate fi mai rau decat eventual sa pierd niste bani? Si asa a aparut vw passat break, 2011, 140 cp, DSG!, 240.000 de km, cu xenon, led-uri, si multe altele. Pai sorine, ai cumparat tu masina cu dsg, dar trebuie sa-i fie inlocuit uleiul la cutie! Asa, si? Pai da, citeste, vezi tutoriale pe youtube, si ce sa vezi?, am reusit!!!!!! ba, zic eu, sunt dat dracu'. Pai daca am fost eu in stare de asta, nu pot sa-i inlocuiesc si placutele de frana? e, nu! da-i si inlocuiestele. Dar i-a vezi tu sorine ca un amortizor pe spate curge. Asa, si? Schimba-le pe amadoua, ca se supara daca il inlocuiesti doar pe cel curs. Pai si nu schimbi tu sorine si flansele de la amortizor pe fata, ca scartie si te faci de rusine prin parcare. Pai le schimb......zic eu. Dar surpriza! Hopa! Amortizoarele pe fata, moarte! Bine bre, zic eu, nu te supara pe mine te rog frumos, ca le schimb, si ca sa vezi ca am grija de tine, iti cumpar Bilstein. Bine de mine ca nu s-a suparat, si ca bonus, hai si cu bieletele antiruliu. Cand am zis ca, na, i-a trecut supararea, ce sa vezi, odata cu venirea verii lui 2020, nea freon a plecat in concediu inaintea sosirii verii. Bine, bine nea freoane, dar eu ce fac acum? Pai zice el, i-a vezi tu ca una din cele doua garnituri de la filtru anticondens, pe radiatorul de ac, fasie, de aia am plecat eu in concediu. Bine bre, doar pentru atata pleci? Uite ti le schimb, la pachet cu filtru anticondens, dar vii inapoi? Vin zice el, si a venit. Si trece vara, vine toamna, si in parcare alaturi de passat, in luna decembrie, apare......toyota! aygo!, an fabricatie decembrie 2018, si doar 6.000 de km (masina luata de la un prieten). Dar..........din pacate, prea ,,moale'', consum destul de ridicat pentru un motor de 1000 cc. In martie 2021, toyota isi gaseste alt proprietar. Asadar vine luna mai si vw passat b7 break isi gaseste un nou proprietar la 278.000 de km. Urmeaza pentru scurt timp o skoda superb, manua, tdi, 140 cp si nu cu mult peste 100.000 de km, dar.............spre surprinderea mea, acomodarea cu manuala.............s-a finalizat cu vanzarea skodei. Si in speranta ca a reusit cineva pina aici, vine momentul masinii din prezentare: vw passat, break, dsg, 190 cp, adblue! An de fabricatie, septembrie 2015, achizitionata din germania prin welt auto, reprezentanta din cluj, primul proprietar in romania, in anul 2019 din brasov, eu al doilea. Km la achizitie, de catre mine, 166.662. Model HIGHLINE, si lumini led, da, astea chiar m-au dat pe spate! Dotari, le postez pe cele in limba engleza: 0B4Wheelbases: Wheelbase 0ESInstallation differentiation for vehicle components: Installation differentiation for transmission DQ250 vehicle components 0F5Fuel systems: Fuel system for diesel engine 0FAManufacturing sequence differentiation: Standard manufacturing sequence 0G7Transmission types/gearshift mechanisms: Tiptronic 0K0Alternative drive system: Without alternative drive module 0M4Fuel tank capacity: Fuel tank 0P4Exhaust tailpipe: Exhaust tailpipe, double-flow 0PPNameplate set: Nameplate set "BlueMotion" 0SBSpecial labels/plates: Labels/plates in German 0TDFloor mats: Front and rear floor mats 0VCOwner's manuals: Information kit in German 0Y1Climatic zones: Standard climatic zones 0YDWeight category rear axle: Weight range 4 installation control only, no requirement forecast 1ATBrake systems: Electronic stabilization program (ESP) 1E9Activated carbon canister: Without activated charcoal canister with SCR 1EXIdentification plates: Special identification plate for EC for M1 passenger vehicle 1G0Spare wheel/breakdown kit: Without spare wheel 1JASuspension system in rear: Rear shock absorption, basic design 1 1KUBrake type in rear: Disc brakes, rear 1M6Trailer hitch: Trailer hitch mechanically swiveling and electrically detachable 1N3Steering: Speed-related variable steering assist (Servotronic) 1NLWheel covers: Covers for alloy wheels 1PALockable wheel bolts: Standard wheel bolts 1Q2Mass damper for steering wheels: Mass damper for steering wheel, 36 Hz 1S3Tool kit and jack: Tool kit 1SAFront underbody guard: Without additional front underbody guard 1T3First aid kit / warning triangle: First aid kit with warning triangle 1VGInstallation parts for engine (engine mount system): Installation parts for four-cylinder engine 1X0Drive layout: Front wheel drive 1XXSteering wheels: Leather trimmed multi-function sports steering wheel w/ Tiptronic 1Y0Differential lock: Without differential lock 1Z0Fuel quantity for initial filling: Initial standard fuel filling 1ZABrake type, front: Disc brakes, front 20AHybrid drive: Without electric motor ( hybrid ) 2A0Delivery equipment: Without delivery equipment 2G5Insert for the filling up of unleaded fuel/fuel type: Filler neck module 1 without insert 2H0Charism: Without "drive select" 2JRBumpers: Comfort bumpers 2P1Loading edge protection: Plastic trunk sill protection 2WAAdditional tires (snow tires): Without additional tires 31KLicense plate carrier: Front and rear license plate carrier (ECE) 3B4Additional child seat anchors: Child seat anchor for child seat system ISOFIX 3C7Center rear seat belts: 3-point seat belt for center rear seat 3CXPartition: Net partition 3D3Center console: Center console 3FARoof insert/convertible top: Without roof insert (standard roof) 3GARear luggage/load compartment floor: Without cargo area 3H0Backrest release: Without backrest release for front seats 3M0Special registration measures: Without special measures 3NTRear seats: Rear seat bench unsplit, backrest split folding (three pieces) with center armrest 3PWSeat adjustment: Man. height adjustm. f. front seats plus seat squab inclination a. depth adjustm. left, plus el. backrest adjustm. left 3QTRestraint systems, front: 3-point seat belts with tensioner and height adjustment, front 3S1Roof rails/roof load rack: Bright roof rails 3T2Rear head restraints: Three rear headrests 3U2Luggage compartment cover: Sliding trunk cover 3Y0Roll-up sun screen for rear and side windows: Without roll-up sun screen 3ZBOuter rear seat belts: 3-point seat belts, outer rear with ECE label 4A3Seat heater: Seat heater for front seats separately controlled 4ANDoor and side trim panels: Door and side trim panel 4B4Protective side molding: Protective side molding 4D0Seat ventilation/massage seat: Without seat ventilation/massage seat 4E2Lock operation for tailgate/trunk lid: Tailgate/trunk lid release from inside (electrically) 4GFWindshield glass type: Windshield in heat-insulating glass 4H3Child safety lock: Manual child lock 4I7Door and lid locking system: Central locking system "Keyless-Go" without deadlock 4KCSide and rear windows: Side and rear windows in heat-insulating glass 4L6Breakaway interior rearview mirror: Breakaway interior rear view mirror, automatically dimming 4M6Beverage holders: Cup holder 4U0Luggage net/pocket on backrest(s): Without luggage nets/pockets on backrests 4UFAirbag: Driver's and front passenger air bag with front passenger air bag deactivation 4V0Front passenger seat control: Without front passenger seat adjustment from the rear 4X3Side airbag: Side air bag front with curtain air bag 4ZBDecorative trims: Bright moldings 5C0Body measures: Without special body measures 5D1Carrier frequency for radio remote control: Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz 5J0Rear spoiler: Without rear spoiler 5K7Paint preservative/transit coating: Transport protection film (minimum protection) with additional transport protection measures 5MDInserts: Decorative aluminum inserts 5RQRight exterior mirror: Right exterior mirror: convex 5SLLeft exterior mirror: Left exterior mirror: aspherical 5XUSun visors: Sun visors with mirror, illuminated, extractable, airbag label on sun visor 5ZCHead restraints: Headrests for front seats (x-adjustment) 6A0Fire extinguishers: Without fire extinguisher 6E3Center armrest: Front center armrest 6K3Area monitoring systems: Front Assist incl. city automatic emergency braking for ACC low 6M0Tie down straps/net/pocket: Without tie down straps/net/pocket 6NAMolding roof liner: Unsplit molding roof liner 6Q2Gearshift knob/handle: Leather gearshift knob/handle 6SMLuggage compartment floor covering: Needle-punched trunk floor covering (Dilours) 6T1Interior light in footwell: Interior light in footwell 6XUExterior mirror setting: Exterior mirrors: automatically dimming, electrically adjustable, separately heated 7AATheft protection system: Electronic vehicle immobilization device 7B3Socket: 12-volt socket(s) 7E6Heat accumulator system/auxiliary heater: Electric auxiliary air heater 7G0Vehicle tracing system: Without preparation for VTS (vehicle tracking system) 7K1Direct tire pressure monitoring system: Tire pressure warning light 7L6Start-stop system/regenerative braking: Start/stop system with regenerative braking 7M1Scuff plates: Scuff plates in door apertures with metal inserts 7MMEmissions standard: Emission standard EU6 plus 7RECD ROM/DVD/SD card: SD card (Europe) 7U0Starter: Standard engine starter 7UFNavigation device: Navigation system - Standard 7W0Extended safety system: Without extended safety system 7X2Park distance control: Park distance control, front and rear 7Y0Lane change assist/lane keeping system: Without lane change assistant 7ZDVehicle class differentiation units/platform components: Vehicle class differentiation -3G0- 8FASecond battery/battery installation: Without second battery 8G3Light control systems: Masked high beam 8GUAlternators: Alternator 140 A 8I2Lumbar support: Electrically adjustable lumbar support for left front seat with massage feature 8IUHeadlamps: LED headlamps with variable light distribution 8K3Headlight control: Separate daytime running lights with low beam assistant and "Coming Home" function 8N6Windshield wiper intermittent control/ light/rain sensor: Windshield wiper intermittent control with light/rain sensor 8Q5Headlight range control: Headlight-range adjustment, automatic/ dynamic with dynamic bending light (AFS 1) 8RMSpeaker installation: 8 speakers (passive) 8S6Reading light: Two reading lights front 8SPRear combination lamps: LED taillamp assembly 8T8Cruise control system: Adaptive Cruise Control (w/ "Follow-to-Stop") and Speed Limiter 8TBRear fog lamp: Rear fog light 8WHFront fog lamp/additional headlamp: Front fog lamp and cornering lamp 8X1Headlamp washer system: Headlight washer system 8Y1Horns: Two-tone horn 8Z5Engine cooling system: Not hot country 8ZHAntennas: Antenna for AM/FM reception, "diversity" 9D0Preparation for two-way radio installation: Without preparation for two-way radio installation 9F0Preparation for sound combination for rotating beacon: Without sound combination for rotating emergency light and radio antenna preparation 9IFTelephone / telematics: Comfort telephony with WLAN 9JASmoker's/non-smoker's package: Non-smoking package 9M0Auxiliary heater: Without auxiliary/parking heater 9P9Seat belt check: Seat belt reminder, electric contact in the buckle, advanced safety equipment 9S6Multi-function display/trip computer: Multi-function display/on-board computer "Colour" 9T1Heated washer nozzles: Heated washer nozzles, front 9TJAdditional warning lights: Additional LED warning light (door area) front 9WC"Multimedia", video/DVD/notebook connection: Without "Multimedia" in vehicle 9Z3Operating voltage: Operating voltage 12 V plus 230 inverter A61Tire categorization: Category 1 A8FEquipment levels: Sports equipment AV1Driving on the left/on the right: Driving on the right B01Type approval countries/countries with special requirements: Type approval Germany B0AComponent part sets with country-specific design requirements: Component parts set without country-specific design requirement C42General operating permit, alterations: Operating permit, alteration DE5Engine specifications: 4-cyl. turbo diesel engine 2.0 l/140 kW (4V) TDI common rail base engine is TD1/TR1/T5S/T6F E0ASpecial editions: No special edition EA0Follow-on warranty: Without subsequent warranty EF0ECO function for driving profiles and Drive select: Without ECO function EL3Online services: Online service, with OCU, with head unitcoding, without engine immobilizer interconnection EM1Driver alert system: Rest Assist (drowsiness detection) ER1Regional code for radio: Regional code " ECE " for radio ES0Vehicle inlet: Without vehicle inlet EV0Charging cable: Without charging cable F0AVehicle specifications: No special purpose vehicle, standard equipment F94Wheels: Alloy wheels 7J x 17 FC0Customized installation: Without customized installation FM0Versions: Basic equipment variant G01Suspension system in front: Front shock absorption G1ATransmission specifications: 6-speed automatic transmission GM1Electronic engine sound measures: Standard outside sound H4HTires: Tires 215/55 R17 94W (polymer coating) I8ERadios: Standard radio (Gen2) J2DBatteries: Battery 380 A (68 Ah) K8DBody style: Station Wagon Variant/Avant KA0Camera systems/accident sensors: Without camera systems/accident sensors KH7Heating and air conditioning system: Climatronic (3-zone) with rear air conditioning control panel KK1Refrigerant: Refrigerant R134a KS0Head-up display: Without head-up display L0LSteering system arrangement: Left-hand drive vehicle L34Weight category front axle: Suspension range 34 installation control only, no requirement forecast N7DSeat trim covers: Partially leather seat covering NY0Battery/alternator capacity: Standard battery/alternator capacity Q4HFront seats: Comfort sports seats, front QA0Child seats: Without child seat QG1Service interval prolongation: Service interval prolongation QH0Audio-response system/voice control: Without voice control QI6Service indicator: Service indicator 30,000 km or 2 year ( variable ) QJ3Chrome package: Chrome package (type 2) QK1Camera/distance sensor: Camera and/or distance sensor (driver assistance system) QQ0Light package (lighting): Without add. lights (interior lighting) QR9Compass/road sign display: With traffic signs recognition QV0TV reception/digital radio reception: W/o TV reception/digital radio reception SX8Control number (no PR family): Model year change calendar week 22 SZ9Control number (no PR family): Delivery by "Autostadt Wolfsburg" TR1Base engine: 4-cylinder diesel engine 2.0 L unit 04L.A U5AInstrument clusters: Instrument insert, km/h speedometer UG6Hill start assist: Hill hold control UH2Parking brake: Parking brake UI2Electric interface for external use: Electric interface for external use AUX-IN and 2 x USB UP0Clocks: Analog clock V0ATire suppliers: Tires w/o specification of tire brand VC0Garage door opener: W/o remote-controlled garage door opener VF0Pedal cluster: Standard pedal cluster VL1Pedestrian protection: Extended pedestrian protection measures WBHPassat "Technology" - France - WL7Leather trim "Napa" on sports front seats folie geamuri fata/spate omologata 3M. Dupa ce mi-au trecut emotiile cu privire la cutia de viteze dsg, evident ca este necesar ca emotiile sa continuie, dar cu sistemul adblue, dar, sper eu ca nu o sa fie probleme, sau cel putin nu atat de grave. Planuri de viitor? Nu sunt un fan al retrofit-urilor, imi place ca masina sa ramana asa cum a fost ea construita, respectiv cu optiunile configurate de primul cumparator. Culoarea exterioara imi place foarte mult, scaunele, respectiv banchetele de piele arata foarte, foarte bine, dar prezinta din punctul meu e vedere un minus: vara se incalzesc destul de tare, iar acum stau sa ma gandesc cum va fi la iarna. Pina la momentul prezentarii masinii in topicul dedicat, am efectuat urmatoarele: - inlocuit lichid frana; - curatat scaune/banchete piele (nu era necesar, dar prietenul meu, ,,piticul'' de pe creier, o zis sa fac), urmeaza sa fac si o hidratare, - inlocuit curea accesorii (asa am descoperit ca era cureaua cu care a iesit masina din fabrica), - rola de la intinzatorul curelei de accesorii, - flanse si rulment sarcina amortizoare fata, - completat cu adblue (am urmat sfaturile/parerile colegilor si am cumparat bidon 10 litri cu sigla vw/audi), In categoria ,,probleme'' ar intra un chitait la una din role, accesorii sau electromotor, de asta am inlocuit si rola........dar se pare ca fara succes. Planuri de viitor: - sa inlocuiesc ulei si filtru de ulei la cutia dsg, - sa inlocuiesc distributia (in momentul de fata am 174.000 de km, si din ce am tot citit, se inlocuieste pentru prima data la 210.000 de km, fara a se da limita de timp, daca gresesc.........astept info), nu am reusit sa aflu ce fel de pompa de apa are, - un update la hartile de la navigatie. Si cum o mie de cuvinte nu fac nimic daca nu sunt si ceva fotografii...... Va multumesc pentru rabdare (daca ati avut), de a citi multele, dar multele randuri pe care le-am scris, si va multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri la eventuale intrebari ale acestui model. O seara buna sa aveti!
    7 points
  2. Primele modificari aduse au fost pe parte de MMI plus hd M-am saturat sa platesc preturi de streaptease pt servicii care le poti face singur cu putina documentare... - update VC - update la soft unitate multimedia de la 0917 la 1329 - deblocare navigație - update hărți 21/22 - activare VIM - activare android auto/apple carplay - activat afișarea siglelor posturilor radio totul e relativ simplu dar durează urmează să fac și o adaptare pentru mufa usb. ce adaptare? păi OE trebuie să schimb untiatea din cotieră și să trag alt cablu. hmmmm...mult de muncă. mufa de skoda, cablu de skoda tras în torpedou totul OE. de acolo ori cu cablu usb ori cu modul android auto wifi totul a fost facut cu ajutorul MIBTOOL si SD card
    3 points
  3. Ce mai e nou la o coteata veche de 21 de ani : - toate improvizatiile au fost scoase ( cablurile care au ramas de la subwoofer atarnand in compartimentul motor, cele de la alarma, cablurile de la AC care aratau ca matele incurcate au fost inlocuite, matlasate si repozitionate, bornele + masele curatate si schimbati papucii ) - alt volan - Releu pus la AC - comandat inchidere centralizata care se va lega in portbagaj la modulul vacumatic, nu aiurea pe sub bord cu chin si improvizatii - comandat senzor temperatura lichid racire si senzor temperatura aer ( preventiv, cel de antigel minte motorul cu ceva grade ) Va urma : - un delcou ca sa iau o piesa de pe el - jante 17 + arcuri sport la primavara. - aplicat glaze ( probabil peste 2/3 sapt ) Cu reparatiile m'a ajutat un coleg f priceput de pe grupul de facebook mk3, caruia ii multumesc din suflet. Se pare ca un om pasionat care detine cunostinte despre un model de masina este de 100 de ori mai valoros decat un mecanic / electrician de care stai sa te rogi sa ii dai bani, spunand ca nu se baga, ca pot fi X cauze,etc ; pacat, ca unii sunt vai de steaua lor dar au ales sa profeseze.
    3 points
  4. Pentru cine mai are sau e interesat de vechituri, postez si eu ceva după aproape 9 ani. Intre atâtea jucării noi, un mk4 e o raritate. Mașina a intrat parca la pensie. Problemele au apărut, au rămas si acum încercam sa le remediem. +motor si cutie: nu consuma ulei, nu bate, nu scoate fum (zici ca e anunț de vânzare ), volant făcea gălăgie încă de la 130k, dar doar ambreiajul si placa au fost schimbate si de atunci (10 ani, cred ca găsim in paginile anterioare) noroc bun. -caroserie: spălată relativ des in tinerețe [săptămânal], sarea era data jos după fiecare călătorie iarna, ceara (manual, no name) la intrare și ieșire din iarnă (realizez ca era prea puțin, dar primea la fiecare spălare ceara rapida de la spălătorie). Rugina peste tot!! S-a schimbat o aripa - vezi poza 1 dar trebuie si aripa poza 2, pragurile, haion, etc. Ansamblul ștergătoare. Cârlig OEM (cu cablaj aferent - plug&play) tractează de maxim 5 ori pe am, dar a meritat. au urmat arcuri fata + amortizoare față spate revin in următorul post si cu curățenia
    3 points
  5. Curatare galerie admisie, EGR, Clapeta, Galerie evacuare, turbina, intercooler + inlocuit o parte din furtune alimentare, furtun capac gaze carter, vas expansiune Before: BIG After:
    2 points
  6. Reality check: - Inca avem oameni care dezbat daca Pamantul e rotund sau plat (vor depasi in curand nr de episoade din serialul Tanar si Nelinistit: 48 sezoane, 11.000 episoade), dar stati linistiti ca ajunge din urma discutiile de EV vs. Termic vs Orice - iPhone scoate acelasi model de telefon de 6 ani si il vinde pe banda rulanta ca si al model total diferit: "we changed the whole camera.....lens" - no offence pt utilizatori. - Sunt oameni care cred ca daca au masina electrica au salvat minim 2 coala, 1 urs panda si 3 coniferi in jurul blocului. - Sunt oameni cu cazane (termice) ce cred ca EV e o prostie, pe motiv ca 3000e in stage 1,2,3,99 merita dar 9000+e pt o electrica e prostie (de la Citroen Ami, pana la Dacia Spring, etc - nu are piele boss) - Media da valori din burta in 90% din cazuri, foarte putini sunt reporteri/jurnalisti ce isi fac temele sau citesc de 2-3 ori ce urmeaza sa publice sau sa dezbata. - Fara nici o indoiala, in spatele oricarei revolutii in stiinta, medicina, mecanica, IT,etc - sunt campanii de marketing, in ziua de azi poti sa primesti "x" gratis dar trebuie sa porti tricoul lor, sa faci un vlog, sa umbli cu stickerul lor pe produs, etc si s.a.m.d Problema generala e ca multi folosim efectul de turma, judecand dupa faptul ca fiecare individ are cunostiinte de baza cel putin, daca se stie ca 2+2=4 aia e regula, dar daca de maine 4 mil. de oameni isi schimba parerea cum ca acel rezultat este gresit pt ca unul mai "renumit" din cei 4 mil a facut calcule matematice "avansate" si defapt corect e 2+2=4.00001 atunci incep dezbateriile, pe cand altii ce posteaza stirile despre dezbatere fac media si castiga argintii bine primiti cu bratele deschise. De ce nu avem oameni corecti in Parlament?Pt. ca sunt o problema, nu tii cu turma ....dispari, simplu. De ce (majoritatea) angajatiilor nu le mai pasa cand iti dai demisia? Pt ca esti usor de inlocuit, pleci tu vine altul, simplu. Ca si idee, in situatia in care ne aflam acum, respectiv anul trecut, nu s-a mai circulat asa de mult cu masina, transport in comun, etc (termic) si teoretic trebuia sa simtim miros de transdafir si liliac pe strazi, dar avioanele au consumat de 2 ori mai mult combustibil, productiile in unele fabrici au ajuns la 102% capacitate, etc (#crizadecipuri) dar de astea nu discutam ca nu avem cifre reale / dovezi asa multe si alea "nu" polueaza asa tare, astia cu termice si drujbe sunt adevaratii pacatosi, nu? Oricinde poate da un google si scoate cifre, statistici si tabele, etc dar acelea trebuie verificate, studiate. Parerea despre EV vs Termic mi-am spus-o in topicul dedicat si o sustin Cat timp masina electrica are cauciucuri ca si suprafata de contact cu terenul pe care ruleaza inseamna ca acel cauciuc trebuie produs de o fabrica ce polueaza, plasticele,etc lista e lunga, ca si idee daca gasesc lampa fermecata a lui Aladdin si ii zic la albastrelul de la emag Genius sa faca de maine toate masinile din lume EV si statii de incarcare din amundenta va pot garanta ca tot vom avea schimbari climatice si tot va exista poluare. De ce nu se discuta asa de aprig despre panouri electrice, reducem consumul? De ce nu se discuta de consumul inutil de apa in timp ce te speli pe dinti? Cati copiii din Africa am salva? De ce nu discutam de colectarea selectiva a deseurilor? Te certi cu vecinul ca ai aruncat plasticul la hartie si mor ursii polari din cauza ta si apoi vine masina de gunoi si le arunca pe toate "selectiv" in aceeasi loc. Avem noi ce avem cu stirile curente, nr de "cazuri" care oricum e cat vor ei, fisele acelea nu sunt facute public, oameni ce au votat PSD dar ei sunt decedati de mult si electricele care sunt scumpe (sau nu) si sunt "viitorul" sau termicele SH mai noi care sunt rezonabile dar nimeni nu intelege ca polueaza dar nu asa mult, deci mai putin, deci e ok...o vreme In afara de o judecatorie, o ambuscada, nu prea stiu exemple de dezbateri ce si-au gasit un final (fericit pt ambele parti) Disclaimer: - datul cu parerea e un sport national unde nu exista castigatori, cititi mai intai instructiunile ambalajului - 99.9% din discutiile din acest topic si majoritatea topicurilor asemanatoare nu vor ajuta la schimbarile climatice - e democratie, nu o luati personal. Breathe easy.🌲
    2 points
  7. Salutare. Sunt mai vechi pe acest forum si de aprox 1 luna am vandut CC-ul si mi-am cumparat un A4 allroad B9 E o diferenta de la cer la pamant intre ele... Motor 2.0 TDI DETA, 190 cp, 140k km. euro 6 cu adblue Ca dotari are: ACC, lane asist, Audi pre sense, trapa panoramica, virtual cockpit, sign asist, etc... Pe viitor vreau sa fac retrofit la apple carplay din cotiera, buton autohold si poate un stage 1
    1 point
  8. @BTeo@BTeo ți-am trimis, testează și zi-mi dacă e ok.
    1 point
  9. Daca omul are un pret bun pe masina nu-i bai, s-o dea linistit, incearca si altceva... Si eu as face la fel daca as gasi client. E mai greu de gasit client decat masina.
    1 point
  10. More electric "Pawaaaaaaaa" @Bogdan_wrc repede te-ai miscat
    1 point
  11. Am vazut ca mai sunt vreo 45mil la Rabla Plus, adica 1000 de tickete. La Clasic parca era zero.
    1 point
  12. Și aveam impresia ca eu scriu mult... Ai răbdare cu partea a doua... sa o terminăm de consumat pe prima.
    1 point
  13. SMM creste mai incet ca SMC la mine, cam la 1/3 din valoare. SMM creste cam de la -11,x la -6,x in timp ce SMC creste de la 5,x la 20,x ( 6 "unitati" vs 15 "unitati" aprox ) Am prin un nou record pe autostrada in Ungaria la regenerare. SMC a scazut pana la 3,04g si incarcarea pana la 13% ( deobicei SMC si regenerarea se opresc la valori de 5,8g si 24% ) Totodata, dupa motorina din Ungaria mers tempomat corespunzator, la 500km de la ultima regenerare SMC era la doar 13g si incarcare doar 57%... deci extraurban duce bine DPFu
    1 point
  14. - E un greiere! - Morții lui!!! 'steți de comă! Keep it coming!
    1 point
  15. Cautam pe net sa vad daca pot dezactiva incarcarea wireless, si nu, nu poti. Dar iti poti pune telefonul cu ecranul in jos, si nu se va mai incarca
    1 point
  16. Referitor la valorile negative ale SMM (soot mass measured): Conform VW, ECU are in memorie o harta de forma celei de mai jos care difera in functie de tipul de motor si de soft. SMM - soot masurat are o valoare conform ecuatiei de mai jos: Se observa ca la numitor (Crv_dpLoaded – Crv_dpClean) este intotdeauna o valoare pozitiva. Poate aparea o valoare negativa doar daca diferenta Dp-Crv_dpClean este negativa adica atunci cand: 1. senzor dpf decalibrat 2. daca senzorul dpf este bun (se poate testa cu presiune conform datelor producatorului), inseamna ca valoarea Deltap este sub curba Crv_dpClean prevazuta de constructor la incarcarea cu oil ash calculata de ECU (si OIL ASH este o valoare teoretica calculata de ECU functie de multi parametri si poate fi diferita de starea reala a incarcarii cu oil ash). Daca senzorul este bun si viteza de crestere a SMM este comparabila cu cea de crestere a SMC (sau mai mica) atunci totul este in regula chiar daca valoarea SMM este negativa. Regenerarea activa se declanseaza cand SMM sau SMC ating valorile maxime acceptate de ECU (functie de conditiile de functionare si SMC va “sari” la valoarea SMM daca SMM ajunge primul) si va continua pana cand SMM si SMC scad ambele sub o valoare acceptata de ECU (tot functie de conditiile de functionare), chiar daca una dintre ele va suferi o “plafonare” a vitezei de scadere la un moment dat.
    1 point
  17. @detinator Poti sa vezi mai multe detalii in link-ul de mai jos. Atat pentru faruri cat si pentru discuri si placute sunt probleme cunoscute de catre Skoda.
    1 point
  18. Azi am mai rezolvat o "problema" care ma enerva inca de cand am luat masina, ceva ce nu am putut pune optional(asa cum este la Octavia4): - LED pe proiectoare ca sa nu se mai vada urat pe cornering. - LED pe semnalizare spate - LED pe marsarier Totul fara erori Acum este cu adevarat "top LED" cum scria in foaia de optionale.
    1 point
  19. Plecasem cu noaptea in cap la munte, condusesem deja vreo 400km, mersesem vreo 25k pasi si am ajuns pe la 12 noaptea acasa. Chiar eram rupt si de oboseala si la ochi. Ma uitam la cei care trec ca rachetele pe langa mine si imi aduceam aminte cum eram si eu acum 20 de ani cand inca mai vedeam bine si nu oboseam asa usor. Cand am plecat de la Brasov cu 90% ma gandeam serios daca sa incarc pe la Busteni undeva, sa fiu sigur ca ajung. Se facuse si frig printre munti, vreo 12g, dar se pare ca 12g nu afecteaza prea mult bateria. Am zis ca daca la Busteni am mai mult de jumatate de baterie, nu mai incarc pt 140km, mai evaluez situatia la Ploiesti. Nu am experienta la temperaturi mici cu masina dar banui ca atunci cand scade sub 10-5g incepe sa se nasoleasca consumul. Dupa ce am urcat muntele, de la Predeal pana la Ploiesti ajunsesem cu 8% media de consum, dar na, doar cobori pe acel drum. In primele 2 luni de cand am luat masina, chiar mergeam "la consum", incarcam bateria 100% si eco sau eco+ scria pe mine. In felul asta am vazut ca masina poate duce Bucuresti-Craiova/Constanta/Brasov si chiar mai departe dintr-o bucata daca nu sari de 90km/h. Acum prefer sa merg normal, nu mai incarc ca disperatu la plecare si prefer sa fac o pauza pe drum sa incarc putin. Nici nu mai stau la charger sa imbatranesc incarcand ultimii 20%. Am incredere in masina ca ma duce, acum ca am vazut consumul la diferite viteze si mi-am facut harta chargerelor pe care ma pot baza, nu mai merg cu frica sau cu ochii la nivelul de baterie. Atata timp cat sint orase din 100 in 100km si selectie de chargere, e ok. Mai ramane drumul spre mare care tre parcurs cu grija cu masina asta. In 230km chiar nu am chef sa ocolesc pe la Lehliu sa-mi incerc norocul sau la jepcarii de la MOL Cernavoda. Dimineata mers constant cu 95, fara AC ca e racoare, ajungi cu 20%. Seara, mers la fel dar cu AC, ajungi cu 10% baterie. Daca cineva se indura sa faca statie de incarcare pe A2, si cand ma refer la statie de incarcare ma refer la ceva ca in west cu 10+ locuri de incarcat, nu 1 punct de incarcare AC si unu DC aruncat pe harta, sa fie acolo. La anu vor fi sute de Spring-uri pe strada care vor sa-si incerce norocul pana la mare...
    1 point
  20. Fast forward 😎 Am mai marcat inca un schimb de ulei si filtre ( tot pe Ravenol si filtre Mann) si inca 12,000 km alaturi de jucarie ! Ieri am implinit si frumoasa cifra de 175,000 km, asadar 40,000 km fara mari probleme in cei aproape 2 ani de la achizitie. Daca stau sa ma uit la rulaj clar parca ar fi trebuit sa inclin spre diesel, dar si-a facut cu brio si acest benzinar in familia noastra si speram inca pe atat Am mai macar 1,400 km Roman - Sveti Vlas - Roman cu un consum de 7,4 litri / 100 km decent, 4 persoane. Recent a poposit alt youngtimer in garaj si speram ca rulajul golfului sa scada 😄 Drumuri faine tuturor !
    1 point
  21. Weekendul acesta a fost unul fericit, intrucat am reusit sa rezolv problema mea cu ralantiul instabil cand porneam AC'ul si implicit " murea " si motorul..acum merge impecabil si am si AC perfect functional. Dupa o baie corecta, postez si niste poze. P.s : intre timp am schimbat playerul si am scos subwooferul + statia + alarma pt ca erau niste improvizatii care nu'si aveau locul dupa parerea mea.
    1 point
  22. Am fost pe traseul Bucuresti - Brasov - Sibiu - Sighisoara - Targu Mures si retur (pe DN1a) Travel Assist: - In curbe nu va bazati pe el indiferent cat de bine sunt trasate marcajele pe asfalt, tineti mainile ferme pe volan, eu era sa intru in parapet pe DN1 testand sistemul. - In curbe stranse tinde sa piarda din vizor masina din fata, si incepe sa accelereze galopant (in functie de viteza setata pe ACC), atentie mare. - Daca iti taie cineva fata, ii ia 1-2 secunde sa reactioneze. - De exemplu, daca veniti din spate cu 120 km/h si masina din fata are 30-40km/h (adica e o diferenta mare intre viteza voastra si a celui din fata)... si aveti si distanta fata de masina din fata setata pe minimum, ar fi bine sa fiti atenti si sa franati proactiv, nu sa lasati sistemul, e posibil sa va duceti direct in colegul de drum din fata. Daca distanta e setata ca fiind la maximu, e ok, are timp sistemul sa reactioneze. In rest, ce sa zic... in 80% din cazuri e de mare ajutor. Poti sa conduci linistit fara sa mai umbli la pedale, doar din butoane. Daca mergi cu 130 km/h si stii ca in fata urmeaza o curba, dai proactiv pe 100 km/h, masina incetineste, iei curba, apoi accelerezi iar din butoane, setezi pe 130km/h de ex. Totul e sa fii proactiv Oricat de destept e sistemul, si este, nu va bazati exclusiv pe el, nu luati mainile de pe volan, nu incercati sa va credeti in 2050 cand poate vor fi masini mai destepte.
    1 point
  23. in 11 luni am facut >17.500km. ultimii 2500km, facuti intr-o plimbare prin Budapesta si Viena. cu cardul wecharge, si cupoanele de la kaufland am fost si m-am intors gratis. cost total "combustibil" pentru 17.500 km --> 30 lei platiti in iarna la un MOL. in rest...gratis. dar da, trebuie rabdare si putina planificare. merita? personal da. sa fac atatia km cu cost asa mic si cu 200 de cai rwd la orice apasare de pedala..cu atat mai mult. dar pt liniste, reactie, sasiu, usurinta conducerii (e ca jucaria)...da. si da, masina este mega fun daca vrei. nu pierzi deloc din senzatia de condus. senzatia de condus =/= schimbat de viteze. in timpul ala te poti concentra pe multe altele. am avut S3, si Lupo GTI CUP. m-as intoarce la ele? nu. clar nu. mi-e dor de sound. de evacuare. dar trece repede. cu alte frane, roti (cauciucuri aderente ) si suspenie nu as ezita sa o duc pe circuit. si mi-as dori directia putin mai alive. sa simti mai mult. asa ca imi doresc sa iasa id3 gtx.
    1 point
  24. daca mai dispare poti banui garnitura de chiulasa sau termoflotul (racitor ulei). Antigelul fie il scoti pe evaucare sub forma de fum alb fie se amesteca cu uleiul din baie, de la caz la caz. O vaga banuiala ca e vorba de garnitura de chiulasa in cazul tau si antigelul dispare pe turatie, gen mers pe autostrada.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!