Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.09.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare. Sunt mai vechi pe acest forum si de aprox 1 luna am vandut CC-ul si mi-am cumparat un A4 allroad B9 E o diferenta de la cer la pamant intre ele... Motor 2.0 TDI DETA, 190 cp, 140k km. euro 6 cu adblue Ca dotari are: ACC, lane asist, Audi pre sense, trapa panoramica, virtual cockpit, sign asist, etc... Pe viitor vreau sa fac retrofit la apple carplay din cotiera, buton autohold si poate un stage 1
    1 point
  2. Pentru cine e inca curios de consum 7,6% la 132 km/h real, dupa atatia ani, ca in prima zi.
    1 point
  3. Nu am electrica, scrie in semnatura ca am termica. Sa fiu sincer, pe mine m-ar deranja sa nu pot sa merg cum vreau - chiar si ineficient - din cauza bateriei, ca daca merg prea repede sau ma dau prea tare la ea, scade autonomia, care si asa este destul de mica. Dar sunt de parere ca fiecare isi cauta ce i se potriveste. Eu personal nu mi-as lua o masina cu autonomie mai mica de 500km - cand am trecut la Octavia asta pe benzina si am scazut de la 1000km la 700-750 cu un plin, sa stii ca tot am simtit si mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc cu mersul mai des la pompa si cu alimentarile in plus pe afara. Daramite sa scad la 200-250? As exaspera. Si dupa probabil m-as obisnui. Dar nu vreau! Insa din nou, nu inseamna ca electricele nu sunt viabile, drept dovada ca voi le aveti si va faceti treaba cu ele
    1 point
  4. @ct_act valorile sunt similare, regenerari cam la fel, desi am soft aproape 70k km Conform aplicatiei vagdpf, eu am oil ash residue (g) 45,4 la 131k km, si limita ar fi undeva la 80g, deci un teoretic 230k km pt filtru, dar am vazut bitdiuri cu aproape 300k km si oil ash peste 100g, care functionau perfect, deci plauzibil ca ansamblul sa duca in jur de 250k km fara pn, daca masina e intretinuta corect Daca mergi tare, da consum mai mare si soot mai mare, dar totodata si temperatura de functionare e mai mare si regenereaza pasiv mai mult, de aici si distantele mai mari intre regenerarile active la drum lung/autostrada. Deci, apa, paie si pedala 😂
    1 point
  5. Problema cu toata discutia asta, este ca majoritatea celor participanti sunt ori de o parte ori de cealalta a adevarului, cand adevarul este undeva la mijloc. Mai pe romaneste, este adevarat si ce spune Dolfin, ca incalzirea globala este folosita in scopuri financiare si ca efectele catastrofale sunt deseori exagerate, cand de multe ori sunt fenomene normale, dar este adevarat si ce spun ceilalti si anume ca avem o problema in felul in care societatea actuala se dezvolta, ca nu este sustenabil si ca trebuie gasita o forma sanatoasa de dezvoltare, iar fenomenele meteo, dintre care multe sunt normale, capata o tenta mai exagerata datorita caldurii in surplus din atmosfera. Asadar, discutia asta o sa continue la nesfarsit si nu o sa se ajunga la nicio concluzie, atata timp cat exista doua tabere categorice si adevarul este undeva la mijloc.
    1 point
  6. Actualizare istoric: Săptămâna 17, comanda și avansul. Termen de livrare conform contract 15-20 de săptămâni. Săptămâna 23, intră în proiectare și nu se mai pot face modificări. Termen de livrare estimat pe săptămâna 32. Săptămâna 30, e produsă dar lipsesc cipuri. Se duce pe aeroport și primește termen nedefinit de livrare. Termen posibil de livrare ce apare acum în sistem, estimat de către fabrică, ... de Crăciun , în săptămâna 52, la 35 de săptămâni de la avans. Acum, eu am mașină în stare perfectă de funcționare și bine întreținută, de șase ani vechime și o vând abia după ce vine cea nouă. E neplăcut doar că nu au reușit să estimeze corect termenul de livrare și mi s-a promis că vine mai repede. Pe de o parte înțeleg, pe de alta e neplăcut.
    1 point
  7. Din ce stiu, Superb(exceptie facelift), are faruri cu xenon, iar acestea au capace de vizitare. In cazul Kodiaq vorbim de faruri full led, ce sunt complet inchise, faruri ce creaza probleme cu umezeala in interior, precum la Octavia 3 facelift. Este plin forumul de probleme la Octavia 3 facelift pentru farurile full led. PS: scuzele mele off topic😁
    1 point
  8. Plecasem cu noaptea in cap la munte, condusesem deja vreo 400km, mersesem vreo 25k pasi si am ajuns pe la 12 noaptea acasa. Chiar eram rupt si de oboseala si la ochi. Ma uitam la cei care trec ca rachetele pe langa mine si imi aduceam aminte cum eram si eu acum 20 de ani cand inca mai vedeam bine si nu oboseam asa usor. Cand am plecat de la Brasov cu 90% ma gandeam serios daca sa incarc pe la Busteni undeva, sa fiu sigur ca ajung. Se facuse si frig printre munti, vreo 12g, dar se pare ca 12g nu afecteaza prea mult bateria. Am zis ca daca la Busteni am mai mult de jumatate de baterie, nu mai incarc pt 140km, mai evaluez situatia la Ploiesti. Nu am experienta la temperaturi mici cu masina dar banui ca atunci cand scade sub 10-5g incepe sa se nasoleasca consumul. Dupa ce am urcat muntele, de la Predeal pana la Ploiesti ajunsesem cu 8% media de consum, dar na, doar cobori pe acel drum. In primele 2 luni de cand am luat masina, chiar mergeam "la consum", incarcam bateria 100% si eco sau eco+ scria pe mine. In felul asta am vazut ca masina poate duce Bucuresti-Craiova/Constanta/Brasov si chiar mai departe dintr-o bucata daca nu sari de 90km/h. Acum prefer sa merg normal, nu mai incarc ca disperatu la plecare si prefer sa fac o pauza pe drum sa incarc putin. Nici nu mai stau la charger sa imbatranesc incarcand ultimii 20%. Am incredere in masina ca ma duce, acum ca am vazut consumul la diferite viteze si mi-am facut harta chargerelor pe care ma pot baza, nu mai merg cu frica sau cu ochii la nivelul de baterie. Atata timp cat sint orase din 100 in 100km si selectie de chargere, e ok. Mai ramane drumul spre mare care tre parcurs cu grija cu masina asta. In 230km chiar nu am chef sa ocolesc pe la Lehliu sa-mi incerc norocul sau la jepcarii de la MOL Cernavoda. Dimineata mers constant cu 95, fara AC ca e racoare, ajungi cu 20%. Seara, mers la fel dar cu AC, ajungi cu 10% baterie. Daca cineva se indura sa faca statie de incarcare pe A2, si cand ma refer la statie de incarcare ma refer la ceva ca in west cu 10+ locuri de incarcat, nu 1 punct de incarcare AC si unu DC aruncat pe harta, sa fie acolo. La anu vor fi sute de Spring-uri pe strada care vor sa-si incerce norocul pana la mare...
    1 point
  9. NU e de la calorifer. Trebuie schimbat senzorul de temperatura de pe partea dreapta, cel superior, nu cel de la picioare. Dupa cum se vede, acesta indica valoarea maxima pe care o poate arata, 84 grade, semn ca este defect.'
    1 point
  10. @BTeo653 are opțiuni in plus fata de 654, chiar dacă ar părea invers. 😁 In VCP este parametrizarea pt TJA, doar atât, pt celalte opțiuni trebuie schimbat 654 cu 653 Fiecare model are parametrizarea lui. Cea 654c a lui @chili71 are parametrizare pt DLA si LA, deci ca si raspuns pt chili71 daca nu merge DLA trebuie parametrizata mai mult ca sigur.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!