Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.09.2021 în toate secţiunile
-
.Salutare dragi colegi si bine va regasesc. Dupa o absenta de cativa ani (6 mai exact), revin in aceasta comunitate minunata cu un model de masina foarte drag mie dar inainte sa va pun cateva poze cu noua achizite, incep cu un scurt istoric. Dupa ce am avut ca prima masina un VW Golf mk5, 1,6 MPI cumparat nou in 2008 (pe care am vrut sa-l cumpar din nou saptamana trecuta) si am mai detinut impreuna cu al meu tata alte modele de Audi cum ar fi: A6, C6 si C7 dar si A8 si Q7 (unele au fost prezentate aici) + alte VAG-uri din familie, am decis dupa aceasta pauza de 6 ani (in care am colectionat si condus diverse masini mai vechi de la alte marci, pe care le am si acum), mi-am luat inima in dinti si am zis sa-mi incerc norocul cu un Audi destul de vechi pentru zilele de azi dar care m-a fascinat si inca ma fascineaza in prezent la fel ca prima data cand l-am vazut in anul de glorie 2004 cand a aparut modelul respectiv. Masina in cauza este un Audi A6 (C6) Avant, fabricat in 2005, echipat cu motorul de 3 litri, TDI, V6 cu 224 cp, tractiune integrala Quattro si cutie automata Tiptronic, cu 230.000 km. Masina este destul de dotata, avand urmatoarele optiuni: - Faruri Xenon Plus - Trapa solara - Pachet de lumini - Oglinda interioara heliomata + cele exterioare heliomate si rabatabile electric - Jaluzele manuale pt. geamurile din spate si luneta - Interior din piele Valcona bej - Scaune sport reglabile electric cu memorie pt. sofer si pasager - Culoare exterioara perlata "Stratos blau" - Sistem audio BOSE - MMI cu ecran color, navigatie, telefon si magazie CD-uri in torpedou - Senzori de parcare fata-spate cu afisaz pe ecranul MMI - Computer de bord cu ecran color - Volan multifunctional si incalzit - Cruise-Control adaptiv - Suspensie adaptiva (nu am vrut-o dar asa s-a nimerit) - Insertii interioare + nuca schimbator din lemn Si cam astea sunt optiunile din cate am vazut. Partea riscanta cu masina aceasta, este ca am luat-o fara sa o vad pe viu si fara sa ma documentez prea mult despre istoricul ei. M-am bazat doar pe ce mi-a spus neamtul si pe ce am identificat in poze, pot sa zic ca ma joc cu focul dar astept sa fiu surprins. :))) M-am documentat nitel despre potentialele probleme ale acestui model si m-am speriat putin de ce sa mint? Cum am zis si mai sus, au mai existat in trecut A6, C6, in familie dar erau mai noi atunci si nu au avut probleme. Insa au mai trecut niste ani si km de atunci, asa nu stiu ce sa zic decat ca imi place masina, ma simt optimist cu ea si abia astept sa o vad pe viu si bineinteles sa o conduc. Acum dupa atata palavrageala, ar fi cazul sa va arat si cateva poze cu batrana nemtoaica (combinatia de culori este exact aceea pe care as fi ales-o daca as fi putut cumpara masina noua acum 16 ani). Am sesizat si cateva defecte minore specifice varstei dar sper ca doar acelea sa fie problema. In rest, am sa va tin la curent cu masinuta indata ce soseste in tara si o vad pe viu, pozez, conduc si toate cele. De ce nu am am ales un model mai nou de masina? Imi place prea mult generatia asta de A6 si am avut multe experiente placute cu astfel de masini. Desigur au trecut cel putin 4 ani de cand m-am mai urcat intr-un C6 si probleme pot fi destule din ce am citit, nu ma simt descurajat de achizitia acestui avant. Sanatate si stima tuturor va doresc si promit ca indata ce intru in posesia masinii, primele impresii le voi scrie aici.8 points
-
Salutare Sa mai stergem praful pe aici. La mijloc de Iulie am avut si prima interventie in service si anume Recall pentru pompa de motorina(mai bine zis pentru a schimba o garnitura la pompa de motorina din rezervor). La 12.570km si aprox 300ore de functionare a primit schimb ulei +filtru ulei,motorina,aer & polen. Odata cu acest schimb de ulei am fost mutati conform VW& Skoda de la 5w30 la 0w30.(Cel din fabrica in 10k km am completat de 2 ori cate 300 ml). Pana in prezent dupa 3k km nu a scazut deloc uleiul pe joja cu 0w30 deci pare mai ok). Singura constatare cu "-" a fost la inspectie am primit urmatorul mesaj :" Baterie descarcata,necesita reincarcare" Asadar la 2 zile dupa ce am primit acel mesaj ,am zis sa o punem la 1 drum de 900km -> destinatia Grecia. E o adevarata placere sa mergi pe autostrada cu ACC & Lane Assist activat. Din pacate am facut si o mica buba in Grecia si anume pana, prima pana din viata mea dar si a masinii 😝. Nu e problema , am observat cat de frumos este la ora 08:00 sa dai la manivela sa schimbi roata. Am dat o fuga la 1 vulcanizare din apropriere si dupa 30 de min si 20 de Eur all was well. De dinainte sa plecam la drum am observat o usoare matuire la farul dreapta insa am zis ca asteptam sa fie mult mai evidenta sa nu avem surprize de refuz. Pe drumul de retur catre Ro am inceput sa sesizez usoare vibratii in masina si huruit la franare de pe spatem, stiam deja care e problema (vazand si pe grupul de pe facebook cat si aici pe forum postari). Long story short in 24.09. avem programare pentru schimbare far dreapta & discuri & placute spate pe garantie si most likely achizitie de inca 10L de Pipi de Rechin. Odo actual 16,7k km si pe viitor nu se intrevad multe plimbareli.2 points
-
2 points
-
Fast forward 😎 Am mai marcat inca un schimb de ulei si filtre ( tot pe Ravenol si filtre Mann) si inca 12,000 km alaturi de jucarie ! Ieri am implinit si frumoasa cifra de 175,000 km, asadar 40,000 km fara mari probleme in cei aproape 2 ani de la achizitie. Daca stau sa ma uit la rulaj clar parca ar fi trebuit sa inclin spre diesel, dar si-a facut cu brio si acest benzinar in familia noastra si speram inca pe atat Am mai macar 1,400 km Roman - Sveti Vlas - Roman cu un consum de 7,4 litri / 100 km decent, 4 persoane. Recent a poposit alt youngtimer in garaj si speram ca rulajul golfului sa scada 😄 Drumuri faine tuturor !2 points
-
2 points
-
Azi am mai rezolvat o "problema" care ma enerva inca de cand am luat masina, ceva ce nu am putut pune optional(asa cum este la Octavia4): - LED pe proiectoare ca sa nu se mai vada urat pe cornering. - LED pe semnalizare spate - LED pe marsarier Totul fara erori Acum este cu adevarat "top LED" cum scria in foaia de optionale.1 point
-
Dupa ceva timp revin cu feedback, poate ii va fi cuiva de ajutor. Initial presupuneam ca supapele sunt indoite, asta inainte sa fie demontat. Intre timp am gasit un service, l-am demontat si am aflat cu oarecare stupoare ca supapele NU au atins pistoanele. Deloc... Ce s-a intamplat atunci? Tachetii sunt prinsi de culbutori cu niste sigurante metalice, care din punctul meu de vedere sunt cam fragile. La turatia respectiva (9250RPM), o siguranta a sarit, tachetul a luat-o la plimbare prin chiulasa, a mai desprins vreo doi tacheti, a lovit (putin) capacul de la epurator, insa cel mai trist este ca a rupt vreo 2 dinti din capatul axului cu came de admisie, dinti care sunt folositi de catre senzorul de ax cu came. Ochiometric, se pare ca tachetul a atins putin si capatul de sus la 1-2 supape, deci sunt foarte foarte putin indoite. Curios este faptul ca motorul a pornit si asa, cu tachetii lipsa, fara dinti la axul cu came, mergea in 3 pistoane bine mersi. Avand in vedere ca am facut reparatia la reprezentanta si ca pretul culbutorilor, tachetilor, supapelor, axului cu came de admisie si alte maruntisuri (toate OE ca asa se cumpara la reprezentanta) depasea pretul unei chiulase din dezmembrari, am avut norocul sa gasesc una de pe un motor avariat in partea de jos si am schimbat chiulasa cu tot (au fost de acord sa aduca ei o chiulasa din dezmembrari). Intrebarea mea, dar si a mecanicului este cum de nu s-au lovit supapele de piston (banuiesc ca in momentul in care a zburat tachetul de pe pozitie, nu a mai antrenat supapa si ea a ramas sus, adica pe inchis) si cum de a sarit acea siguranta care prinde tachetul de culbutor. As zice ca e calitate proasta de constructie (si chiar este), insa pana la urma motorul nu e testat la 9000RPM+ asa ca nu am pretentii asa mari de la el. ~2000 euro mai tarziu, motorul este functional, din nou1 point
-
Erai rupt de oboseala fiindca a trebuit sa mergi cu 80 pe autostrada din motive de consum sau ai mers cu 80 pentru ca erai rupt de oboseala? Incerc sa inteleg motivatia1 point
-
Profităm de soare, mașină, cârlig, cheile Dobrogei... Consum pentru mers legal, 90-100 la ora funcție de tipul drumului DN, DJ, 7 persoane în mașină. Stiu ca toată lumea așteaptă sa vadă tuning, 300 de cai, lip-uri, eleroane, bodykituri pe alte topic-uri... aleg sa o exploatez asa cum e și continui sa dezamăgesc în continuare.1 point
-
Am si eu o problema cu al meu ID 3. Imi place foarte mult insa nu ajung sa circul cu el cat mi-as dori.1 point
-
Tot eu postez, un "personal best" din Contesti (Ograda bunicilor) pana la intrarea in Bucuresti. Dupa inca 12 km si acelasi timp, s-a facut 4.1 😁 (stam la capitala, deh). Mers numai cu ACC, 60 in localitati, 70-80-90 intre, in functie de limitarile legale. AC on 100%. Facut treaba asta numai pentru a ma simti mai bine, dupa ce am studiat ce consumuri scot colegii de forum cu motoare si/sau caroserii mai mari turbo benzine si biturbo motorine, pe care ii "urasc" 😂. Din pedala nu prea m-as chinui vreodata. Salutari ( fara cei mentionati mai sus 😛 ).1 point
-
Vând Octavia Nx4 , full fără piele și trapa, Style 2.0 tdi , Dsg , din dec 2020 , 12 k km 😇 . Unii dintre voi își fac prea multe probleme și mi se pare deja ca sunteți puțin masochiști așteptând un an pentru masina de duzina. In momentul de față aveți alte opțiuni la îndemna, altele decât sa așteptați atâta amar de timp1 point
-
Este enorm 1 an de zile asteptare pt o masina de serie. Insa sunt unii care vor neaparat masina noua, sau neaparat prin configurator. Senzatia de masina noua e deosebita. Solutia este asteptarea, insa conjunctura nu prea e favorabila, de unde dealerii faceau reduceri substantiale acum nu mai fac deloc.1 point
-
1 point
-
absolut corect cum a spus si colegul florin. unde exista stergator asa se procedeaza. unde nu se trage direct din vas si se schimba pompita si manetele.1 point
-
Mai nou, unele camere vin gata parametrizate, nu toate. Dupa montaj camera se calibreaza! Totodata toate camerele noi au spalator! Spalatorul se leaga fie la stergatorul spate (relativ usor) fie se trage furtun pana la pompa in fata. Se inlocuieste pompa cu modelul care are 2 iesiri , se inlocuieste si blocul de manete (ca sa aibe functie pt luneta). Am tot auzit de la multi "ce rost are sa legam spalatorul"... vorba clasica merge si asa.... ei bine spalatorul face diferenta pe o vreme ploioasa cand avem pe haion aruncat noroi, si deodata cand cuplam in marsarier in loc de clasicul (ecran maro...merge si asa) actionam maneta si avem imaginea clara.1 point
-
Sunt de tot rasul. Ajung la ora 9 fara 5 acolo, ma primeste, primul client. Inteleg ca nu toata lumea ajunge la munca la ora fixa asa ca am rabdare ca sa-mi intocmeasca ac tele si sa se schimbe mecanicul etc. Imi comunica pretul de 360 ron fata de 218 ron = MANOPERA, comunicat pe adresa de mail si la telefon la data programarii in urma cu 10 zile. Compara devizul vechi cu cel facut de el astazi, si spune ca a gresit colegul lui calculul si ca nu e bine, si ii zic doua, la care imi baga faza ca a fost facuta o reducere de 10% la devizul vechi pt ca erau si piesele de la ei, insa din moment ce am venit cu piesele mele (oricum i-am anuntat) nu pot aplica reducerea de 10% la manopera, la care replica mea este, vi se pare ca de la 360 ron la 218 ron este 10% din manoperA? WTF!?!!!! imi scoate factura finala la 240 ron, e ok, data viitoare o sa-mi dea deviz de 1000 ron pt ceva si cand ajung ei defapt costa 2000ron. S-a lucrat rapid, ingrijit, mecanicul amabil, curat, protectii in masina si pe masina. A durat 1 ora jumate inlocuire placute spate si bujii. Cel care m-a primit pt programare service poarta numele de Stefan Petrescu, si s-a comportat in scarba. L-am intrebat de itp gratuit din cauza ca sunt membru Avia-SyncroAlto si nu a stiut sa-mi raspunda, a zis ca am nevoie de 4 intrari in service in 2 ani, eu am deja peste 6, si a zis ca e interpretabil. Doar raspunsuri dodgy pe langa, nimic concret, si eu sunt somnoros dimineata, si cateodata nu am chef de munca, insa sa gresesti preturile, sa nu stii sa raspunzi clar si la obiect daca beneficiez de ceva, mi se pare deplasat si lipsit de profesionalism. Apoi cireasa de pe tort. Mecanicul mi-a schimbat placutele pe spate, insa cand a impins pistoanele in interior, nu a scos capacul de la borcanul de lichid de frana, cred ca stiti ce s-a intamplat. Am ajuns acasa, nu intra bine in reverse, nivel lichid maxim pe borcan, l-am scos cu o seringa la nivel. Multumesc si sa va traiasca familia, da sper sa dati faliment.1 point
-
daca tot il schimbi la 15.000 km, de ce mai folosesti LL si nu 5w40 ? care crezi ca sunt avantajele ? parerea mea e ca 0w30 sau 5w30 sunt mai fluide, nu asigura ungerea corespunzatoare la temperaturile ridicate si mai mult ca sigur ca motorul va functiona fara ungere corespunzatoare, cu consecintele de rigoare ( asta in cazul in care ai motor ale carui specificatii sunt pt 5w40 ) Uleiurile long life sunt uleiuri care sunt monitorizate de o sonda aflata in baia de ulei. Am inteles ca daca nu ai aceasta sonda nu sunt indicate aceste uleiuri pentru ca nu stii cand trebuie schimbat uleiul... pt ca in Romania este si mai complicat pentru ca factorii de mediu pot duce la solicitarea schimbului si la km mult mai putini - 8 - 9000, nu la 30 000 conf prescriptiilor uleiurile long life sau la 15.000 la cat il schimbi tu. De asemenea, daca nu respecti norma, cu atat mai mult s-ar putea ca senzorul sa dea indicatii eronate. cunvinge-ma sa pun LL :(1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00