Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.09.2021 în toate secţiunile

  1. @raresh20 Pacat de ea de ce?😂 Farurile top led poate ar fi fost un plus, grila cromata nu ma incanta (oricum vreau sa scap de crom). In ceea ce priveste virtual cockpit-ul pot trai fara el, am vazut una si cu aceasta optiune si nu m-a dat pe spate rezolutia. Una peste alta, asta e agregatul si pentru mine e ok asa.
    3 points
  2. Salut...masina inca este la mine. S-a schimbat distributia, Gates..in rest motorina si talpa
    2 points
  3. Multumesc @Bogdan_wrc, asta ma asteptam si eu sa am, in oferta primita scrie Air Care Climatronic, de aici am realizat ca functia de Air Care pe care nu o gasesc la mine trebuie sa exite conform descrierii. Am facut o sesizare la dealer cu tot cu oferta primita inainte de achizitie sint curios de raspuns🤨 @adrian001ma astept sa primesc ce este in oferta si pentru ce am platit. Una este Air conditioning cum am eu acum si alta Air Care Climatronic care este pe doua zone plus functiile smart si cea de Air Care
    2 points
  4. 🤩 A venit bodykit-ul si e si montat deja?! Nu ne mai fierbe si baga poze (nu te zgarci la numar)!
    2 points
  5. Teaser of things to follow 😍. Coming soon so #staytuned!
    2 points
  6. Salut @Adria_n, mulțumesc! Din păcate nu au un cod. Este un cod de reparație și în mod ciudat nu vin clemele de la geamurile din spate ci de la luneta. Eu am pierdut o clema din cele 3 primite per geam dar e mai bine în 2 ca le dau jos mai ușor. Oricum sunt mulțumit de perdelute, îmi zice piticu când e soare sa le pun și când e umbra sa le dau jos am avut și un drum de 500 km cu el și nu l-a deranjat soarele.
    1 point
  7. Îmi dau bătaie de cap becuriile la mașina asta! Când mersul înapoi, când faza scurta!
    1 point
  8. 2+2 sau 120 mii km si 8 sau 160 mii km pentru baterie
    1 point
  9. Pai daca termicele au 2+2 ani garantie mi se pare corect ca si electricele sa aibe cel putin tot atat, general vorbind sunt sanse mult mai mici la o electrica sa se defecteze ceva decat la o termica.
    1 point
  10. Tot eu postez, un "personal best" din Contesti (Ograda bunicilor) pana la intrarea in Bucuresti. Dupa inca 12 km si acelasi timp, s-a facut 4.1 😁 (stam la capitala, deh). Mers numai cu ACC, 60 in localitati, 70-80-90 intre, in functie de limitarile legale. AC on 100%. Facut treaba asta numai pentru a ma simti mai bine, dupa ce am studiat ce consumuri scot colegii de forum cu motoare si/sau caroserii mai mari turbo benzine si biturbo motorine, pe care ii "urasc" 😂. Din pedala nu prea m-as chinui vreodata. Salutari ( fara cei mentionati mai sus 😛 ).
    1 point
  11. Au inceput scolile... au inceput si plimbarile de dimineata: Scap cu un rezervor pe luna ;))
    1 point
  12. @adrian001 omu' a intrebat daca il avem..nu ce reprezinta.... @redflame da, eu il am. unde scrie AIR CONDITIONING la tine, eu am 3 taburi. smart climate, classic climate si air care care face o filtrare activa atunci cand il pornesti. poza de pe net (mica...)
    1 point
  13. Salut Adaug si eu un consum Bucuresti-Sebes 332 km realizati unde desi imi spunea ca mai am 150 km autonomie, am preferat sa incarc 25 min sa ajung la Cluj inca 120 km. Pornite cu 100% incarcare din Bucuresti Este adevarat ca a fost trafic infernal atit pe autostrada cit si pe valea Oltului.
    1 point
  14. Nu exista aceasta definitie. Eu am avut 300 kWh pe factura de luna trecuta. Conform rationamentului tau, inseamna ca ... puterea a fost 300 kW ... Aberant. Nicaieri nu ai sa vezi PUTEREA instalata exprimata in MWh. Tocmai de aceea exista unitati de masura separate pentru putere si pentru energie. Confuzia ta provine de la faptul ca: DACA puterea este constanta in timp, atunci integrala se reduce la E = P * timp DACA intamplator intervalul studiat este 1 ora, atunci valoarea numerica a puterii in MWh este egala cu valoarea numerica a puterii in MW pe acel interval. Insa nu exista nici o regula ca intervalul de timp sa fie 1 ora si puterea sa fie constanta. Este doar un caz extrem de particular de la care tu, in mod eronat, ai generalizat.
    1 point
  15. @florilar1de ce trebuie sa iti cobori cablul? Daca tehnologia bateriilor avanseaza si ajunge sa permita incarcarea unei baterii cu o autonomie de, sa zicem, 500km, in 10 minute, o sa fie exact cum e acum cu benzinariile. Te duci din cand in cand si alimentezi... Cat despre toata polologhia din ultimele pagini...adevarul e undeva la mijloc in sensul ca DA, politica actuala e din multe puncte de vedere o mare teapa facuta sa stoarca oamenii de bani, insa pe de alta parte este adevarat si faptul ca ne-am cam saturat de "taraitoarele" astea cu pistoane si sincer cam e vremea pentru ceva mai sofisticat... Ca reteaua electrica nu suporta, da, nici internetul la noi nu suporta acum 20 de ani decat poate vreo 10kb/s si uite unde suntem acum. Istoria ne arata ca de fiecare data cand omenirea a pornit pe un drum, a gasit solutii tehnice sa rezolve acele deziderate si la fel va fi si cu electricele. Ca exista "hiene" care vor incerca sa castige $$$ de pe urma acestei situatii? Evident. Dar astia vor incerca sa castige din orice, chiar si daca ramanem cu termice. Vor baga norme noi de poluare la 2 ani si te vor taxa chiar si pe masini noi si pana la urma, parca mai bine renunti la complicaciunile astea fumegatoare si treci pe electric. Sa se descurce producatorul de electricitate si tot lantul de fabricatie a componentelor cu managementul poluarii... Cat despre poluare, sa fim seriosi, poluarea din tarile alea in dezvoltare pe care le blamam noi este in mare parte din cauza noastra. Unde se fac componentele masinilor dvs? In China, Vietnam, India, samd. Unde se fac articolele vestimentare, produsele de cosmetica, electronicele? Exact, tot acolo. Deci hai sa lasam vrajeala cu poluarea de acolo care se produce din cauza populatiei lor, ca populatia lor traieste in mare parte la limita supravietuirii iar multi traiesc inca in armonie cu natura, pe cand noi producem zeci de kg de deseuri din plastic, ca sa nu mai vorbesc de CO2, personal, din ceea ce mancam si din nevoie de deplasare. Asadar din punctul meu de vedere, tarile astea cele mai "verzi" sunt de fapt cele mai mari cauze de poluare, fiindca ele si-au degrevat propriile industrii si necesitati si le-au mutat in tarile emergente, pe preturi de nimic, care evident ca nu permit o productie sustenabila. Si dupa tot tarile astea "verzi" se intalnesc sa stabileasca target-uri de poluare si sa amendeze tarile care nu respecta. Ipocrizie pe paine.
    1 point
  16. Nu merita. Nu va luati. Ii naspa sa faci km gratis. Ii naspa sa nu mai intrii tu intr-o benzinarie, noroc ca a trebuit sa fac rovinieta ca altfel uitam cum arata una. Ii prea liniste, nu se aude nimic. Ce sa faci cu atata liniste? Sa iti asculti gandurile? Ii naspa sa ai cuplu instant, prea pleci primul de la orice semafor. Chiar si cand mergi incet, tot mergi mai repede decat ceilalti. Si e lin, nu scutura nimic, nu tremura nimic. E naspa. Serios. Nu merita.
    1 point
  17. Bun, am riscat si am pus arcuri de golf R. Rezultatul este perfect in combinatie cu fuzetele de aluminiu. In sfarsit nu o sa mai ating peste tot, asa ca poate o si spal. intre timp am ajums la 17k km de cand am luat-o, zero probleme si colac peste pupaza, o pot vinde cu 5k mai mult decat am luat-o acum 6 luni… Poate in sfarsit nu mai pierd o gramada de bani din cauza masinii
    1 point
  18. So... so, so, sos ;)))) Dupa milionul de catraliarde de poze (nu cred ca exista numarul asta =))) ) a venit vremea unor explicatii. Mai pe indelete. Poze... mai tarziu. Luni (ce a trecut) aflai ca prietenul dintre dealuri si-a luat concediu degreaba ca... toti amicii ce voiau sa mearga in Vama s-au dat la fund. Zic... eu oricum sunt in concediu, stai sa vad la tara cu bona si daca e, miercuri sunt la tine mergem pe dealuri si la peste. Ca oricum era in plan sa ma ia la intoarcere ;)) Zis si facut, miercuri pe la 10 o iau din loc, la foc domol ca el era in oras sa schimbe uleiul la cereve. Fac un pitstop la tara, imi iau sosonii de munte si uit sa iau o lada cu bunatati din solar... aia e, data viitoare ;)) Ma intorc pe A1... ajung la Pitesti si ma pregatesc de a 3-a trecere peste Dealul Negru in 5 zile... la foc mic. Fata de weekend cand a fost omorul de pe lume, am mers lin, ACC in cea mai mare parte a drumului. Chiar si pe portiunile cu 2 benzi... din nou, lume multa, soferi putini.... Pitstop in Horezu (la oemve) si de acolo inca o bucata buna pana la Baia de Arama. 4.8%. De acolo, stanga printre dealuri pe niste drumuri... wow si cumva, sus pe deal aveam 5%. Consum. Las rosia in livada, descarc bagajul, luam betele, ne urcam in cereve si se oprim la un parau (aproape secat) unde mai ramasesera ochiuri de apa si incepem sa prindem pastrav. Some sort of. Dupa ce schimbam locul de cateva ori, urcam pe o carare (drum forestier) pana pe un deal mai sus sa prindem apusul. Apoi cina in sat la o matusa ;)) Dupa, acasa, mai depanam amintiri la un pahar de vin. Si 5 grade Celsius. Dimineata, facem ochi, bagam un ou ochi cu branza si sunca si ne pregatim de drum... Cand ajungem in oras, se rupese furtunul de apa de la cereve asa ca ne duseram sa cautam scule (eu aveam o trusa intreaga in rosie, alaturi de cei 300ml de ulei ramasi de la schimb dar nu mi-a trecut prin cap sa o iau dupa mine...). In sfarsit dupa vreo 2 ore ne punem pe drum si purcedem spre Dunare. O data ajunsi, trecem pe langa Barajul Gogosu si ne bagam pe niste clete (n.a. drum agricol de pamant) si dam nas in nas cu politia de frontiera. Atat de verde deschis era Brotacelul incat nu s-au schinchisit sa ne intrebe de sanatate. Din pacate balta/delta era secata dar vederea era de vis. Apoi mai mergem cale de vreo 2 sate si dam de o padure de plop... wow ;)) Din nou peisaje de vis. Apoi, ceva mai incolo, imi arata chesonul - o instalatie care scoate apa din Dunare si umple canalele de irigatii... pacat ca majoritatea statiilor de pompare sunt moarte. Tot acolo, pe un varf de deal, dam peste niste bunkare din WW2 si un monument de la 1919. Si niste peisaje... wow! wow! Lasam dealul in urma si, dupa vreo 30 de minute, ajungem la PF2 . Mama, mama.... pe aici nu mai ajunsesem. Frumos, vreme superba. Vreo 2 braconau la baza barajului. Pana au venit granicerii sa ii intrebe de sanatate. Vremea a fost super, cald, putini nori. Minunata. Dupa vreme, lasam barajul si mergem sa pescuim ceva, ca de aia venisem. Cu permisele validate, purcedem spre locuri stiute doar de localnici. Aruncam betele in apa si incepe macelul. Oblete (unii ii zic soreata/sabiuta) si platica. Dupa ce ne saturam (aka pestii decid sa nu mai muste) aprindem gratarul de unica folosinta si se lasa noaptea. In departare se aud coiotii. Din cand in cand cate un convoi de barje traverseaza ecluza... liniste. pace. Si coioti. Spre miezul noptii, dupa inca o tura de platica, strangem dupa noi si ne indreptam spre casa. Ajunsi in oras, schimbam creve-ul cu civic si mergem pe un alt drum, asfaltat de un an, ce nu apare pe harti. Inca. Ajungem in vale. Masina arata 3 grade in exterior. Omul meu da bine de tot in comenzi. Pe la 01:30 suntem deja in curte, ne uitam la stele. Si ne-am amintit de vin. Si ne-a prins 3 dimineata Dimineata urmatoare, mai pe la pranz, prietenu' s-a apucat de curatat pestele, eu am aprins focul in soba si am pus de mancare... Bineinteles ca am ars micii. Si putin ceafa. Pestele a iesit demential ;)) Ne intindem la soare... luam masinile, ne urmarim putin prin padure, mi-a aruncat amicul asta vreo 2mc de nisip in curbe... cu o seara inainte chiar ma intrebam cu se va tine rosia dupa civic.... nu m-a dezamagit deloc (cu toate ca civicul era doar poliuretan pe la bucse). Ajungem in oras, lasa omu masina in parcare, urca la mine.... in 30 de min eram la Dubova. Gasim traseul si reusesc sa ating o bordura pe cand ma faceam ca parchez. Urcam, stam vreo 3 ore pe acolo... apoi da-i bice spre oras. Il las pe om si ma indrept spre casa - via Craiova - Slatina. Asta era vineri seara, cand se produce marea transhumanta ;)) Nimic special de zis pana ce am trecut de Filiasi... Ala de a aprobat trecerile din Bradesti mai incolo sper ca are un loc special al lui in Iad - tot drumul este superluminat, mai putin trecerile de pietoni si... la 70 la ora pe B1 ma impingeau oltenii de la spate... wtf man? Stiam eu de ce folosesc ruta de nord La "Cracovia" ma strecor pe centura... Pana la Slatina business as usual. La Slatina uit ce rusine de centura au si, desi Gabriela urla sa fac stanga la semafor... am mers inainte... never again :)))) Dupa... m-am bucurat de zonele cu 2 benzi mai ceva ca de Dealul Negru ;)) Note to self: sper ca exista un loc in Iad pentru cei e au proiectat luminile de pe Tucsonu nou.... Ca de obicei la intrarea in jud AG... pam! pam! pam!!!! tronc! tronc!.... asa e cand fabrica Dacia scoate miliarde pe banda rulanta undeva pe langa Alexandria. Ce sa-i faci. Cel mai sarac judet din tara... O data ce m-am catarat pe A1, am pus ACC pe limita si pana la Bucuresti chiar n-am atins comenzile... PS Am scris textul asta din vreo 15 bucati... Sper sa mai existe ceva continuitate in idei.
    1 point
  19. @golfcos pentru prieteni oricand 👍
    1 point
  20. Bine ca s-a terminat săptămâna! Vineri cobor sa plec la serviciu, pun contactul și bordul bradulett! Sun un coleg și pornesc cu cabluri, ajung la serviciu și de la 10 pana la 16.30 bateria a stat pe redresor.A pornit ușor Sâmbăta de dimineață dau sa pornesc la fel! Sun un coleg de forum @clau_j17încercăm sa pornim cu cabluri dar nimic! Atunci drumul la reprezentanța Rombat și am achiziționat un Rombat Premier cu 3 ani garanție, sper să fie de bine.La G4 am avut Varta Silver care a ținut 7 ani, după care am luat încă una, cu care am vândut mașina. Încă o data mulțumesc colegului @clau_j17pentru ajutor și sprijin!👍 p.s. Bateria de pe mașină era cea OEM din 2011!🏆
    1 point
  21. Mai stergem putin praful p-aici, ca s-a asternut in strat gros deja . In Februarie, am facut revizia de 1 an in reprezentanta, fara absolut nicio problema. Schimbat ulei si filtre, conform fisei, la fix 3.300 km de la ultima revizie. Mi s-a propus si efectuarea recall-ului pentru eleron aditional R-Line, dar, din motive pur estetice si fiindca nu prezinta niciun semn de dezlipire/lipire imperfecta, am refuzat rezolvarea lor gratioasa, care presupune gaurirea cu bormasina a doua gauri prin eleronul aditional, direct in haion si fixarea suplimentara cu 2 suruburi de culoare gri (Fix ca nuca-n perete... Suruburi gri in eleron negru, pe masina alba ). Evident, se compromite si garantia la perforare oferita de producator , DAR "se ofera garantie complementara de 2 ani" pentru montaj 😲... Apoi, odata cu vremea buna, ne-am programat pentru intretinerea estetica anuala, la Salonul de Infrumusetare . S-a inlocuit folia transparenta de protectie de pe capota cu un model si producator si mai heavy-duty, anume Stek. Cea pe care am dat-o jos si-a slujit scopul cu darzenie si a meritat cu varf si indesat: era plina de ciupituri, zgarieturi si o chiar si o strapungere, dar, cu toate acestea, vopseaua s-a mentinut absolut impecabila. Money well spent! . A urmat apoi tratamentul de rejuvenare a protectiei nano-ceramice si reaplicarea stratului de Evo v3 pentru efectele de oglinda si hidrofob. Finisat cu tratament hidrofob pentru toate geamurile, hidratare a chederelor si tuturor elementelor de cauciuc si plastic, polish al tipsurilor cromate si un detailing sumar al interiorului. Daca tot am fost la infoliat, era momentul ideal sa facem si o schimbare de look . Acum suntem "dalmatieni", "stormtrooperi" sau, mai simplu, Black&White (sa fie, totusi, White&Black? ). A urmat apoi vizita "la doctor" pentru "Health&Safety". Placutele de frana deja ajunsesera la aprox. 35%, drept urmare... Evident... Facem upgrade! Am ales, astfel, placute DBA XP (XtremePerformance) atat fata, cat si spate, urmate de procesul de bed-in facut ca la carte: 8-10 franari de la 60 la 10 km/h, 3-5 franari de la 80 la 20 km/h si apoi urmate de 200 km de franari "easy to moderate pressure" si progresiv pentru inca aprox. 300 km de franari "moderate to hard pressure". Ca impresii dupa 1000+ km de la schimb, pot spune ca modelul acesta de placute este sesizabil "mai incisiv", atat la rece, dar mai ales la cald, decat MX-72. Singurul mic minus este ca la viteza foarte mica scot un sunet ascutit, in zona 10 - 0 km/h. Din punct de vedere al cantitatii de praf si depuneri de praf pe jante, este o imbunatatire vizibila, dar nu substantiala. Ramane sa urmarim, pe parcurs, si cum se comporta ca durata de viata . Last, but not least, fiindca este musai sa protejam "noul suflu" instalat anul trecut, am optat si pentru instalarea unui Oil Catch-can kit de la Racingline. Fiindca spatiul este limitat pentru poze aici, las si linkul profilului de insta aici (al ei, ca eu n-am ) : @Motorun191 #staytuned pentru ce urmeaza
    1 point
  22. A trecut extrem de mult timp de cand am promis ca postez, dar timpul devine din ce in ce mai limitat, si imi pare rau ca am intarziat atat... Today is the day! Chapter V: Concluzii - To The Fun Mobile and Beyond! Chiar si dupa atata timp, pot spune, absolut si complet sincer, ca masina este in continuare ca o gura de aer proaspat de fiecare data cand "invart cheia". Nu conteneste sa nu-mi provoace o surpriza la fiecare drum, fie ca e vorba de o plimbare relaxanta "la consum", ca este un drum tintit prin Bucurestiul creator de stres cumulat cu statul nesfarsit in trafic SAU acel pure pleasure ride planuit, asteptat cu sufletul la gura numai, numai sa vina mai repede si unde ai de gand sa profiti de tot ce poate (acum) sa ofere "lupul in straie de oaie" . Pentru ca feedback si franturi, din ce am observat in cele aproape 3 luni de cand am trecut prin aceasta transformare, au tot fost postate pe ici-colo, o sa incerc sa sumarizez punctual fiecare sectiune, cate putin din fiecare: - Confort Aici, multe nu ar fi de spus... In esenta, nu s-a schimbat mai nimic . Da, este mai joasa, dar oricum nu urcam borduri inalte si de Off-Road nici ca se punea problema vreodata (da, sunt unul dintre aceia care conduc SUV doar pe asfalt ). Si nu fiindca acum nu poate, ci fiindca prefer un asfalt impecabil si "serpuit", in detrimentul unui urcat pe munte in masina. Se simte masina mai inchegata, peste limitatoarele de viteza, dar nu-ti dizloca pietrele la rinichi (tot pe mana mediciilor voi intra - sper ca nu curand ). - Sunet Dupa downpipe, da, sunetul este mai pronuntat. Totusi, diferenta este aproape insesizabila, dupa montarea acestuia, pentru pasagerii obisnuiti deja cu finala de .:R. DSG fart-urile sunt, bineinteles, un deliciu, iar noile Pops&Bangs nu cred ca vor inceta vreodata sa imi provoace acel zambet in coltul gurii, cand cobori serpentine si retrogradezi pentru frana de motor. Ce a aparut nou, in schimb, este sunetul de turbo boost, accentuat atat de noua admisie, cat si de celalalte elemente aditionale ale acesteia. Si nu e un lucru deloc rau - contribuie decisiv la placerea condusului. Cand incepi sa-l auzi, stii ca urmeaza sa-si incordeze muschii imediat dupa . - Control Aici includem atat imbunatatirea substantiala a stabilitatii, dar si aderenta suplimentara data de noul combo de jante/anvelope. Poate ca ma contrazic, in contextul spuselor de mai sus despre confort, dar, prezenta clara a barelor se simte abia cand incepi sa o fortezi sa se aplece si ea spune: "What do we say in the face of body roll - not today!" (cu parafrazarea de rigoare ). Anvelopele sunt lipicoase fix cat trebuie si contribuie, evident, decisiv la cat de controlabila este chiar si in situatiile in care este dusa aproape de limita. Trecand peste acestea, ajungem la punctul cel mai important ? (<- opens pop-corn): - Sportivitate Un cuvant: Fast. Atat. Sau doar atat.... Joke (he he) ! Doar cu lungimea, nu si cu descrierea. Este absolut impresionanta diferenta fata de stock! Inca ma prinde "nepregatit" atunci cand uit ca este in S si ma angajez intr-o depasire. Simti efectiv cum masina vrea sa plece de sub tine. Diferenta in comparatie cu Stage 1 am scris-o in alta parte, dar o adaug si aici: Realist, in 95% din timp (sau din sosele ), nu ai nevoie de mai mult de 50% din cursa pedalei de acceleratie, pentru ca restul de 50% sunt ilegale inainte sa aiba pasagerul timp sa zica "wow". Recunosc, mai mult ca sigur acest capitol debordeaza cu entuziasmul meu, oricat incerc sa-l maschez . Pare ca a durat o vesnicie de cand am inceput pana cand am terminat, dar, totodata, rezultatele merita fiecare secunda petrecuta citind si documentandu-ma, iar acestea, nu in mica masura, se datoreaza lui @C Z R! Si acum, in incheiere, exact precum in referatele de la scoala, "coroborand cele prezentate mai sus...", putem spune ca masinuta este acum, fix, dar absolut fix, ce trebuie . Din pacate, nu am apucat sa vedem vreun Trans-ceva anul acesta, dar drumul Bucuresti-Ploiesti-Paulesti-Plopeni-Valenii de Munte-Cheia-Cabana Muntele Rosu-Brasov-Predeal-Bucuresti a fost o absoluta incantare, avand cate putin din toate, dar mai ales niste serpentine propice pentru a "scoate lupul din straiele sale de zi cu zi". In limitele sigurantei tot timpul, bineinteles. Ma rog... Aproape tot timpul . Mai detaliat nu cred ca imi permite Regulamentul asa ca nu voi intra in detalii, dar merita mentionat ca sunt destul de convins ca "100 dollar bill challenge" nu cred ca avea cineva cum sa o castige pe acest traseu . In orice caz, timp de poze nu prea a fost, dar am reusit sa-mi fac timp de un photoshoot ulterior, tot intr-o locatie draguta, ca sa aiba postarea aceasta si altceva in afara de randuri de entuziasm in alb si negru . Sper sa fie un ultim capitol pe masura celorlalte. #staytuned
    1 point
  23. @C Z R Nu, nu! Am pastrat ce-i mai bun pentru final! M-am tot invartit, razgandit cum sa prezint urmatorul capitol, dar pana la urma, o sa fie unul "All-Inclusive"... P.S: Sa nu ma injuri pentru urmatoarea tona de tag-uri din postare . Chapter IV: "Look, Momma', I'm not driving fast. I'm flying low!" a.k.a Boost, Power & Go Fiindca in ultimele saptamani timpul a fost mai mult decat limitat, dar si, mai ales, fiindca prezentarea doar a unor piese, fara imaginea de ansamblu, m-am gandit ca nu o sa ajute prea mult, urmeaza cel mai lung, dar si cel mai fain capitol. Totul a pornit de aici, si tot ce s-a facut pana in punctul asta, a avut ca scop final, asta: Stage 3. Pentru acest obiectiv, am cautat sa alegem, si aici ii multumesc frumos din suflet lui @C Z R pentru toate sfaturile, rabdarea si tot timpul alocat, si sa construim lista tuturor componentelor, astfel incat sa fim cat se poate de "safe". Astfel, lista a aratat asa: 1) Incepand cu downpipe-ul, dupa un lung periplu in incercarea de a procura unul de la APR, preponderent fiindca catalizatorul este amplasat in mid-pipe si nu in compartimentul motor + faptul ca este singurul care are 300-cel, si, dupa ce m-am lovit de foarte multa neseriozitate in mai toate partile, m-am sucit si m-am hotarat pentru downpipe Milltek, Cast, cu catalizator "Race - 200cel". Spre surprinderea mea, am fost norocos sa prind (dupa o asteptare de cateva saptamani ), noul lot de downpipe-uri care beneficiaza si de "ceramic coating", lucru care ar trebui atat sa o protejeze de coroziune, cat si sa scada temperatura in compartimentul motor. Astfel, pachetul s-a prezentat asa: Spre comparatie fata de downpipe-ul stock: Diametru: OEM (65mm) vs. Milltek (76mm) Montajul final arata asa: 2) Urmatorul lucru pe lista a fost admisia. Si, cum alegerea, aici, era extrem de simpla, am optat pentru RacingLine R600 + Inlet Pipe + Turbo Elbow + Turbo Muffler, si, ca sa fie treaba completa, + Coolant Relocation Hose. Astfel, asiguram motorului cat se poate de mult aer, ca sa "se dezlantuie" . Ca diferente, cam aici se vad cel mai clar: - Turbo Elbow: - Turbo Muffler: Eliminandu-se acel decupaj, sunetul in admisie de turbo spool a devenit mai pronuntat si ma distreaza maxim atunci cand aud cum "fluiera" . Totusi, nu este deloc deranjant, ba chiar mi se pare "natural" . Montajul, in final, arata cam asa: 3) Additional, s-au schimbat bujiile cu NGK Racing R7438-9, care sunt cu 2 grade mai reci si au varf "racing" ce scade riscul ca acesta sa se sparga/rupa si sa facem cine stie ce "boacane". In plus, s-a instalat si un kit de upgrade HPFP Autotech, ca sa fim siguri ca primeste si suficienta benzina, odata cu aportul de aer. 4) Acestea fiind spuse, ajungem la "Bijuteria Coroanei": Perun IS38 Hybrid v3 turbo. Este vorba despre o turbina noua IS38, care a trecut printr-un proces de hibridizare pe mainile iscusite ale baietilor de la Perun, Polonia. Ca sa creez contextul, initial, ma uitam dupa un IS38 nou, fiindca toate marcile consacrate de turbo hibride depaseau cu mult bugetul. Cu mult... Asta, pana cand, intr-o seara, @C Z R imi trimite un grafic + un pret care, sincer, mi-au dat un pic acul peste cap . Full-boost aproape ca un IS38 stock, putere 450+, pret doar cu putin mai mare decat un IS38 nou. Trifecta! Sincer, recunosc ca nu imi mai amintesc exact cum a decurs conversatia, dar parca a fost "Call" instant . Evident, urmatoarea noapte nu prea am putut sa dorm fiindca numai turbo aveam in cap . Iar cum primisem si aveam incredere 100% in recomandare, n-a durat prea mult pana cand am primit mesajul de la @C Z R: Bineinteles, a mai durat MUUUULT mai mult timp si, probabil multe "ganduri de bine" de la @C Z R, fiindca ii ocupam balconul cu ea ( ), pana cand a ajuns pe masina. Spre comparatie cu turbo IS20 stock: Apoi, monstruletul arata asa, scos din mediul ei "de lucru": Si, iar, o comparatie cu ea montata vs. fosta: Per total, la finalul celor 4 zile de montaj, presarate cu munca asidua, multa magie, nervi, trezit de dimineata, multa cafea si, cel mai important, zambete atunci cand vezi cum, incetul cu incetul, proiectul prinde contur, rezultatul final arata asa: Efectiv, nu cred ca ii pot multumi suficient lui @Florin@Caractere si baietiilor pentru rabdarea pe care au avut-o, astfel incat sa iasa absolut totul fix cum trebuie! 5) Apoi, tiptil tiptil, masinuta a plecat pe drumul sau "catre scoala", unde avea sa invete, dupa alte multe calibrari, timp, nervi consumati si muuuuuulte figuri datorate interventiilor dubioase ale Haldex-ului, cum sa se joace cu noile jucarii si sa isi descopere potentialul ascuns! Soft-ul beneficiaza atat de optiunea "Multi-Map", cat si de Pops&Bangs (de care nu ma mai satur ). Hartile sunt configurate astfel: - Map1: (almost stock-ish) 251 cp & 306 Nm - Map2: (Stage 2-ish) 355 cp & 448 Nm - Map3: (Powaaaa') 444 cp & 556 Nm - Map4: (Immobilizer) Anti-theft (nu porneste nici cu cheia) De mentionat ca masuratorile au fost facute fix in cele mai calduroase zile ale lunii August, cand termperaturile sareau lejer de 30+ grade, chiar si seara. Odata ce temperaturile vor mai scadea si, in masura in care @C Z R ma mai tolereaza, o sa incerc sa revin pentru a o masura inca o data, in conditii atmosferice mai bune. Totodata, pentru a putea avea o minima sansa de a fi masurata corect, i-a fost activata si functia de ESC Off (complet): Totusi, rezultatele sunt incredibile, cel putin pentru mine. Este senzational ce poate face un astfel de motor, atunci cand primeste ce-i trebuie! Graficul arata asa: Iar, aceste rezultate se traduc in: Din pacate, alti timpi nu pot atasa, dar, trust me, ca sa citez un prieten (he know who ) : "Timpi extraordinari pentru o sufragerie pe roti!" Concluziile, simt nevoia sa le expun intr-o postare ulterioara, ce va si fi, probabil, ultimul capitol al epopeei incepute in primavara 2020, dar, in niciun caz nu va fi ultimul capitolul al Project Tig1. Teaser pentru urmatoarea data: am reusit intr-un final sa ajung pe un drum care sa ma unga pe suflet si care sa-mi permita "sa-i dau frau liber"... Daaaar, pana data viitoare, #staytuned! P.S: Cred ca este cel mai lung capitol posibil! Daca ai/ati citit pana aici, multumesc frumos pentru interes si atentie!
    1 point
  24. 1 point
  25. Este perfect asa, daca avea crom si virtual cockpit in mod sigur o plateai mai scump si daca nu esti fan crom, dupa cum nici eu nu sunt, chiar nu e vreo problema.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!