Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.09.2021 în toate secţiunile

  1. ~126000 km Gata si primul drum lung cu masina: Bucuresti - Cluj-Napoca - Budapesta - Salzburg si inapoi cu aceleasi opriri. Am stat cel putin o noapte in fiecare oras, deci n-a fost obositor, iar masina a fost confortabila, in special pe autostrazile civilizatiilor avansate de pe langa noi, unde n-a mers nimeni cu 160+ pe banda 2 si 160 de flash-uri pe minut 🙂 Cam prost unghiul de la pasager, dar am o poza la 123456 km 😂 Cea mai interesant parte din masina cred ca a fost cea in care ne-am plimbat intre Salzburg si Hallstatt, pe plaiurile lor 'mioritice'. In parcarea de la palatul Hellbrunn am dat si peste o ruda aproapiata a eos-ului😄 A 2-a zi dupa intoarcerea in Bucuresti aveam programare 'la coafor' pentru masina. A primit un 'pachet de pregatire de iarna' de la expert detailing, un polish la stopuri si un chrome delete, solutia de care povesteam acum cateva postari nefiind prea utila.
    6 points
  2. Odata cu racirea vremii, dimineata am observat ca nu baga caldura pe partea pasagerului. Dupa demontarea torpedoului am observat una din clapete era sarita din acel suport, dupa ce am pus-o pe pozitie a inceput imediat sa dea caldura si pe grilele pasagerului. In weekend am ajuns la 230 000 si am schimbat uleiul si filtrele, am ales ulei Motul Specific 5w30 si filtre Mann. La cativa km de la schimbarea uleiului a aparut si mesajul "Refill Adblue" asa ca astazi am cumparat 10L de Adblue original VAG. Alaturi de cealalta masina care de ieri are un nou proprietar.
    4 points
  3. Nu merita. Nu va luati. Ii naspa sa faci km gratis. Ii naspa sa nu mai intrii tu intr-o benzinarie, noroc ca a trebuit sa fac rovinieta ca altfel uitam cum arata una. Ii prea liniste, nu se aude nimic. Ce sa faci cu atata liniste? Sa iti asculti gandurile? Ii naspa sa ai cuplu instant, prea pleci primul de la orice semafor. Chiar si cand mergi incet, tot mergi mai repede decat ceilalti. Si e lin, nu scutura nimic, nu tremura nimic. E naspa. Serios. Nu merita.
    2 points
  4. Inca o data, cresterea emisiilor globale nu e incompatibila cu o scadere a poluarii la nivel local sau cu inmatricularea unor masini electrice 🙂 Pe pagina IEA gasiti toate datele. Astfel, emisiile globale de CO2 se vor apropia anul acesta de varful din 2018-2019, in conditiile in care economia inca nu si-a revenit la nivelul din 2019, nici transporturile, nici alte activitati ce emana CO2. Un 2022 normal va aduce un nou record al acestora. Gasiti in rapoartele lor toate detaliile. Cine crede promisiunile politicienilor nu poate fi altfel decat naiv. Cresterea puternica a populatiei mondiale si care e realizata in tari sarace nu va face decat ca aceasta crestere globala sa continue. Vor trebui arse suprafete forestiere pentru extinderea terenurilor cultivabile, transporturilor se vor intensifica, consumul va creste samd. Doar tarile bogate cu scadere sau plafonare a sporului natural vor forta scaderea emisiilor, prin care niste baieti destepti vor face foarte multi bani. Ca Europa cumpara masini electrice este induiosator de irelevant la nivel global. Pana una alta sa vedem cu cat se scumpeste alimentarea acestora, care va fi o frana in cazul achizitiilor electricelor. Deja Spania umbla la plafonari si e abia inceputul.
    2 points
  5. Cat mai este vara mai facem km. O iesire cu bicicletele acum doua weekenduri - se tine bine suportul no-name - insa cu doar doua biciclete, cu trei cred ca ar fi cam la limita... Apoi acest weekend o iesire in Ciucas cu prietenii. Un pic de serpentine Cheia - Bratocea. Dezmorteala de Haldex Va mai urma... Interfata s-a prajit - nu o mai vede laptopul. O am luata la mana a doua din 2013... i-o fi ajuns si ei... Maine poimaine ar trebui sa imi soseasca urmasa. Vedem apoi. Oricum masina trage perfect...
    2 points
  6. Teaser of things to follow 😍. Coming soon so #staytuned!
    1 point
  7. Grija maaare cu linistea asta ca sar unii ca iepurii prin fata masinilor si daca e prea liniste... Si omu daca nu aude nimic si e baut, sau nu vede bine... Grija maaare... Plus ca eu as astepta sa vad cat va costa o electrica cand vrei s-o schimbi, la mana a doua, adica cat poti obtine pe ea, pe benzinare vw se iau bani frumosi la aceasta operatiune... Si la cat costa deocamdata o baterie de masina electrica, ma tem ca pretul de second va cam intra la apa...
    1 point
  8. Ai facut referire la PUTEREA instalata masurata in MWh...si asa mai departe... Ai inteles gresit ce zice manualul de clasa a VIII-a. Puterea [MW] = Energia [MWh] / TIMPUL IN CARE S-A TRANSFERAT ACEA ENERGIE. Timpul poate sa fie sau poate sa NU fie 1 ora. De aceea este fundamental gresit sa spui "putere instalata 19615 MWh". Puterea este viteza de transfer a energiei. Sau, mai detaliat, energia este integrala in raport cu timpul a puterii. Sau puterea este derivata in raport cu timpul a energiei. Daca puterea este constanta, asta se simplifica la forma: E = P * timp
    1 point
  9. La mine ACC se poate activa doar la 30km/h. Lane Assist se activeaza automat la 65km/h. Daca am Lane Assist activat si iau mana de pe volan ma avertizeaza dupa 10 secunde sonor si se dezactiveaza.
    1 point
  10. Nu este nimic inventat. Din pacate. @florilar1: faci confuzie intre MW si MWh...ai facut un ghiveci acolo...
    1 point
  11. @florilar1 vezi ca: din aia 4GW pe carbune, cam jumatate nu mai exista/nu mai functioneaza; plus ca nu respecta normele de mediu. hidrocarburi inseamna si toate CET-urile de pe langa orasele mari; astea nu prea pot da electricitate fara caldura (cogenerare); mai sunt centrale pe gaz dar nu ne permitem costurile; hidro - in general, exceptand PF1/PF2 si inca cateva lacuri mai mari care sunt in baza, hidro e folosit pentru echilibrare (piata de echilibrare); in plus nu ai suficienta apa - din lacurile de acumulare alimentezi si orasele. Hiroelectrica a produs peste 4GW intr-o primavara cand aveau atata apa ca nu mai stiau ce sa porneasca; cateva zile. nuclear - reactorul 1 e pe duca, in 2016 rezervele de uraniu erau undeva la 30 de ani; imi amintesc ca cineva a decis dublarea productiei de combusitbil nuclear... eolian - in general puterea obtinuta de la o moara din aia, in medie, e cam 1/3 din puterea instalata; fiecare MW regenerabil are nevoie de un MW clasic... in caz ca nu mai bate vantul/apar norii/name_it In ultimii ani productia nu a trecut de 10GW. Si istoric vorbind nu cred ca a fost peste 12 (pe timpul lu' Ceasca frecventa era 49.nitel Hz). Apoi pe langa productie reteaua de transport e deja la limita; nu exista inel de 400kV. E nevoie de investitii masive si nu cred ca altcineva in afara de stat are resursele sa o faca.
    1 point
  12. Citeam topicul si ma gandeam de unde vom alimenta noi cu energie electrica atatea masini cate vor fi in 2035…?!!! Un calcul simplu: Conform ANRE Romania are o capacitate maxima de productie de energie electrica de 19615 MWh - sursa: https://www.anre.ro/ro/energie-electrica/rapoarte/puterea-instalata-in-capacitatiile-de-productie-energie-electrica cu conditia sa fie apa, vand si soare continuu si sa ardem si niste carbune. Din astea cam 7000 MWh e energia consumata acum mediu pe tara (sursa: https://www.sistemulenergetic.ro/statistics/show_graph/2021/7/12/0/0/2021/7/14/23/59 ). Deci, un surplus existent maxim de 12000 MWh. Ipoteza: Punem toti masinile la incarcat noaptea ca asa e indicat, nu? Daca pentru incarcarea pe timp de noapte a vehiculelor electrice se foloseste o sursa de 2 kW (am luat minimum posibil deoarece noaptea bateria poate sta mai mult la incarcat) rezulta ca in conditii ideale se pot incarca noaptea maxim 6.000.000 vehicule electrice. Dar: Daca soare nu exista noaptea rezulta un minus de 1393 MWh. Daca nu sufla vantul noaptea inca un minus de 3014 MWh. Daca nu e suficienta apa in baraje inca un minus de 6644 MWh Adica ramanem cu un excedent de doar 19615-7000(consum obligatoriu)-1393-3014-6644=1564 MWh din care mai putem incarca doar 782.000 autovehicule electrice (cu conditia sa nu scoatem si carbunele care mai reprezinta inca 4142 MWh cu care ajungem pe minus -2578 MWh). Nu putem importa de la altii caci si ei vor fi in aceeasi situatie (noaptea nu e soare, poate nu bate vantul, poate nu au apa in baraje, poate combustibil fosil nu mei e…)… deci cum facem?
    1 point
  13. Iarasi faci aceeasi gresala de logica despre care te-am atentionat si mai sus...deci cred ca o faci intentionat, cu scop de flame...
    1 point
  14. @Mualeai fost pe circuit? 😁 Arata foarte urat lichidul, cat de vechi este?
    1 point
  15. Ceea ce banuiam a fi cauza condensului in faruri, ca au fisuri, s-a adeverit printr-o constatare neplacuta in weekend, dupa ce spalasem masina. Farul din dreapta are o fisura pe colt ce se duce de-a lungul muchiei superioare, paralel cu capota, nefiind prea vizibila decat cu capota ridicata. Farul din stanga, eh, aici e nasol, porneste de sub capota si coboara spre partea frontala a farului. Fisura de la farul stang s-a marit peste noapte, sa zic asa, devenind vizibila de la o posta, plus ca apa de la jetul de spalare s-a infiltrat in far, se vede cum a curs. Am fost la reprezentanta, facut programare pentru constatare, astia vor sa dea farurile jos sa vada daca farurile nu au fost lovite, rupte in urma unui incident, or sa faca poze pe care le trimit producatorului/importatorului, apoi asteptam sa vedem daca e de vina materialul sau clientul. Acum imi pare rau ca nu am insistat in iarna sa dea farurile jos si sa le verifice, o fisura mare e mai greu de explicat, desi se vede ca ca fisura coboara de sus, farul nu are semne de impact cu vreun proiectil, iar masina nu a fost lovita. Dupa cum trataeaza VAG clientii, probabil ca vinovat va fi clientul, desi singura vina a clientului e ca a ales Skoda. Va tin la curent cu constatarile. Cine are probleme de genul cu aburirea, nu va lasati "aburiti" de reprezentante cu explicatii ca "asa e normal, dom'le". Insistati sa verifice in amanunut farurile, sigur sunt fisurate sau dezlipite undeva, chiar de noi. Altfel, posibil sa aveti sanse mari, asa ca mine, sa apelati la CASCO, daca nu se rezolva pe garantie. E prima data cand patesc asa ceva cu farurile, sunt foarte fragile din ce observ.
    1 point
  16. Unde a redus China poluarea cand a crescut numarul de tone CO2 emise? E praf in ochi cu masinile electrice in China, apropo de amprenta CO2. De multe ori nu s-au tinut de nicio promisiune. https://climateactiontracker.org/countries/china/ https://www.carbonbrief.org/analysis-chinas-carbon-emissions-grow-at-fastest-rate-for-more-than-a-decade
    1 point
  17. nu, chiar nu mai are, atata timp cat eu vin cu date, tu aduci supozitii si pareri personale fara sa pierzi 10s pe net sa cauti. desi ma gandeam ca puteam tine discutia sus, vorbind cifre... Taycan weight: https://www.guideautoweb.com/en/makes/porsche/taycan/2021/specifications/turbo-s/ Weight2,295 kg iar...iti dai cu parerea fara sa pierzi 5s pe goole sa te documentezi: Tesla plaid S: https://evcompare.io/cars/tesla/tesla-model-s-plaid/ Curb weight 2162 kg deci care era mai usoara? daca tu crezi ca niste carbon pus aerodinamic poate reduce greutatea cu 500kg...nu pot decat sa zambesc..si sa imi dau seama cat de multe cunostiinte iti lipsesc. daca tu pana acum nu ai inteles ca alea 7min30 si alea 12s de fapt fac mai rau Tesla decat bine, atunci e clar ca vorbesc singur. desi ti-am demonstrat, ti-am adus cifre, pareri de la oameni mai documentati..studii..nimic. n-ai inteles. te flatezi singur. as fi vrut sa avem o discutie, ca d-aia e forum. dar asa..cand port un monolog cu dovezi, iar tu doar "probabil" si teoria conspiratiei...o sa incetez sa imi pierd timpul. atata timp cat ti-am demonstrat fix opusul..nu ai de ce sa te simti onorat. mai ales ca dupa toate astea, nu ai inteles nimic. ca moderator ma asteptam sa iti dai seama ca asta poate fi atac la persoana, si ca noi aici combatem idei, nu persoane. nu te flata singur. e un forum..de discutii. e o tematica de idei. dar se pare ca nici asta n-ai inteles. poate ai pierdut, dar raspund mai multor persoane. atunci cand ai toate datele la indemana, e f usor sa ajungi sigur pe tine. cand 2+2=4 nu ai ce pierde. de aia exosta matematica. sau acum..toti matematicienii au cel mai mult de pierdut? eu am venit cu cifre clare. nu cu pareri. intelegi diferenta dintre matematica si niste comentarii pe caz? daca altii cauta alte solutii la problemele cu raspuns sub ochii lor..si cauta teoria conspiratiei ca de fapt fac 2+2=4,5 si suntem mintiti, si nici nu inteleg cand li se demonstreaza, atunci e bine sa ma opresc aici. asa e, eu nu vad padurea...de cifre. deci pe auto e ceva, dar per total e altceva? ai idee cat a redus china din poluare in ultimii 10-20 de ani? eu am venit cu cifre, tu cu pareri. da-mi te rog cifrele pe baza caruia ai dedus asta.
    1 point
  18. Ne-am impuscat cu totii deja in picior cand ne-am facut dependenti de arderea combustibililor fosili. Birocratii si rigizii astia vor sa respiram un aer mai curat, lua-i-ar naiba...
    1 point
  19. Bun, am riscat si am pus arcuri de golf R. Rezultatul este perfect in combinatie cu fuzetele de aluminiu. In sfarsit nu o sa mai ating peste tot, asa ca poate o si spal. intre timp am ajums la 17k km de cand am luat-o, zero probleme si colac peste pupaza, o pot vinde cu 5k mai mult decat am luat-o acum 6 luni… Poate in sfarsit nu mai pierd o gramada de bani din cauza masinii
    1 point
  20. So... so, so, sos ;)))) Dupa milionul de catraliarde de poze (nu cred ca exista numarul asta =))) ) a venit vremea unor explicatii. Mai pe indelete. Poze... mai tarziu. Luni (ce a trecut) aflai ca prietenul dintre dealuri si-a luat concediu degreaba ca... toti amicii ce voiau sa mearga in Vama s-au dat la fund. Zic... eu oricum sunt in concediu, stai sa vad la tara cu bona si daca e, miercuri sunt la tine mergem pe dealuri si la peste. Ca oricum era in plan sa ma ia la intoarcere ;)) Zis si facut, miercuri pe la 10 o iau din loc, la foc domol ca el era in oras sa schimbe uleiul la cereve. Fac un pitstop la tara, imi iau sosonii de munte si uit sa iau o lada cu bunatati din solar... aia e, data viitoare ;)) Ma intorc pe A1... ajung la Pitesti si ma pregatesc de a 3-a trecere peste Dealul Negru in 5 zile... la foc mic. Fata de weekend cand a fost omorul de pe lume, am mers lin, ACC in cea mai mare parte a drumului. Chiar si pe portiunile cu 2 benzi... din nou, lume multa, soferi putini.... Pitstop in Horezu (la oemve) si de acolo inca o bucata buna pana la Baia de Arama. 4.8%. De acolo, stanga printre dealuri pe niste drumuri... wow si cumva, sus pe deal aveam 5%. Consum. Las rosia in livada, descarc bagajul, luam betele, ne urcam in cereve si se oprim la un parau (aproape secat) unde mai ramasesera ochiuri de apa si incepem sa prindem pastrav. Some sort of. Dupa ce schimbam locul de cateva ori, urcam pe o carare (drum forestier) pana pe un deal mai sus sa prindem apusul. Apoi cina in sat la o matusa ;)) Dupa, acasa, mai depanam amintiri la un pahar de vin. Si 5 grade Celsius. Dimineata, facem ochi, bagam un ou ochi cu branza si sunca si ne pregatim de drum... Cand ajungem in oras, se rupese furtunul de apa de la cereve asa ca ne duseram sa cautam scule (eu aveam o trusa intreaga in rosie, alaturi de cei 300ml de ulei ramasi de la schimb dar nu mi-a trecut prin cap sa o iau dupa mine...). In sfarsit dupa vreo 2 ore ne punem pe drum si purcedem spre Dunare. O data ajunsi, trecem pe langa Barajul Gogosu si ne bagam pe niste clete (n.a. drum agricol de pamant) si dam nas in nas cu politia de frontiera. Atat de verde deschis era Brotacelul incat nu s-au schinchisit sa ne intrebe de sanatate. Din pacate balta/delta era secata dar vederea era de vis. Apoi mai mergem cale de vreo 2 sate si dam de o padure de plop... wow ;)) Din nou peisaje de vis. Apoi, ceva mai incolo, imi arata chesonul - o instalatie care scoate apa din Dunare si umple canalele de irigatii... pacat ca majoritatea statiilor de pompare sunt moarte. Tot acolo, pe un varf de deal, dam peste niste bunkare din WW2 si un monument de la 1919. Si niste peisaje... wow! wow! Lasam dealul in urma si, dupa vreo 30 de minute, ajungem la PF2 . Mama, mama.... pe aici nu mai ajunsesem. Frumos, vreme superba. Vreo 2 braconau la baza barajului. Pana au venit granicerii sa ii intrebe de sanatate. Vremea a fost super, cald, putini nori. Minunata. Dupa vreme, lasam barajul si mergem sa pescuim ceva, ca de aia venisem. Cu permisele validate, purcedem spre locuri stiute doar de localnici. Aruncam betele in apa si incepe macelul. Oblete (unii ii zic soreata/sabiuta) si platica. Dupa ce ne saturam (aka pestii decid sa nu mai muste) aprindem gratarul de unica folosinta si se lasa noaptea. In departare se aud coiotii. Din cand in cand cate un convoi de barje traverseaza ecluza... liniste. pace. Si coioti. Spre miezul noptii, dupa inca o tura de platica, strangem dupa noi si ne indreptam spre casa. Ajunsi in oras, schimbam creve-ul cu civic si mergem pe un alt drum, asfaltat de un an, ce nu apare pe harti. Inca. Ajungem in vale. Masina arata 3 grade in exterior. Omul meu da bine de tot in comenzi. Pe la 01:30 suntem deja in curte, ne uitam la stele. Si ne-am amintit de vin. Si ne-a prins 3 dimineata Dimineata urmatoare, mai pe la pranz, prietenu' s-a apucat de curatat pestele, eu am aprins focul in soba si am pus de mancare... Bineinteles ca am ars micii. Si putin ceafa. Pestele a iesit demential ;)) Ne intindem la soare... luam masinile, ne urmarim putin prin padure, mi-a aruncat amicul asta vreo 2mc de nisip in curbe... cu o seara inainte chiar ma intrebam cu se va tine rosia dupa civic.... nu m-a dezamagit deloc (cu toate ca civicul era doar poliuretan pe la bucse). Ajungem in oras, lasa omu masina in parcare, urca la mine.... in 30 de min eram la Dubova. Gasim traseul si reusesc sa ating o bordura pe cand ma faceam ca parchez. Urcam, stam vreo 3 ore pe acolo... apoi da-i bice spre oras. Il las pe om si ma indrept spre casa - via Craiova - Slatina. Asta era vineri seara, cand se produce marea transhumanta ;)) Nimic special de zis pana ce am trecut de Filiasi... Ala de a aprobat trecerile din Bradesti mai incolo sper ca are un loc special al lui in Iad - tot drumul este superluminat, mai putin trecerile de pietoni si... la 70 la ora pe B1 ma impingeau oltenii de la spate... wtf man? Stiam eu de ce folosesc ruta de nord La "Cracovia" ma strecor pe centura... Pana la Slatina business as usual. La Slatina uit ce rusine de centura au si, desi Gabriela urla sa fac stanga la semafor... am mers inainte... never again :)))) Dupa... m-am bucurat de zonele cu 2 benzi mai ceva ca de Dealul Negru ;)) Note to self: sper ca exista un loc in Iad pentru cei e au proiectat luminile de pe Tucsonu nou.... Ca de obicei la intrarea in jud AG... pam! pam! pam!!!! tronc! tronc!.... asa e cand fabrica Dacia scoate miliarde pe banda rulanta undeva pe langa Alexandria. Ce sa-i faci. Cel mai sarac judet din tara... O data ce m-am catarat pe A1, am pus ACC pe limita si pana la Bucuresti chiar n-am atins comenzile... PS Am scris textul asta din vreo 15 bucati... Sper sa mai existe ceva continuitate in idei.
    1 point
  21. Pai daca tot spunem glume, imi permit si eu o analogie... I: Stiti de ce Medicina Alternativa se numeste Alternativa? R: Pentru ca daca ar functiona, n-ar mai fi Alternativa...ar fi deja mainstream...
    1 point
  22. Am gasit asta: Si asta: Nu este o conspiratie, este economie. Incercam sa pornim economia dupa o pauza si toata lumea concureaza pentru aceeasi capacitate de productie.
    1 point
  23. Dar nu am afirmat asta, evident ca nu ele sunt cauza acestor cresteri, ci deciziile politice. Mai exact deciziile blocului european, care si-a fixat niste standarde nerealiste, complet ignorate de restul lumii. Si care vor il vor costa economic (va produce mai scump) si politic (ascensiune a politicienilor extremisti). Momentan e o crestere fara precedent in istoria recenta a preturilor la energie, gandeste-te ca ai o afacere si ti se dubleaza pretul la utilitati. Mentii calitatea si produci mult mai scumpi, scazi calitatea, pentru a ramane competitiv samd. Sunt vremuri tulburi la orizont si vom asista la o scadere a puterii de cumparare a majoritatii populatiei din cauza deciziilor birocratilor europeni, fapt ce va avea repercusiuni diverse in perioada urmatoare. Cert este ca scumpirea brusca a energiei electrice diminueaza considerabil avantajele detinerii unei electrice. Desigur, ramane de vazut cum vor evolua preturile, dincolo de acest soc.
    1 point
  24. Cum nu miscasem masina mai deloc toata saptamana, ieri spre pranz mi-a venit chef de condus si am zis sa o scot undeva sa se dezmorteasca. Nu a fost cea mai inspirata alegere Transfagarasanul, din punct de vedere trafic pana acolo si calitate carosabil pe anumite portiuni, dar nah, unde mai e liber sambata dupa-amiaza pana la urma.. Asa ca Naga (asta e porecla ei 😋) a ajuns pentru prima oara pe un drum potrivit, unde a putut sa isi incordeze mushii, in limita sigurantei si a traficului desigur. Fara a fi vreun pilot sau un sofer cu experienta pe circuit etc. masina mi se pare ca e foarte agila pentru ce se vrea a fi, un SUV compact cu o dinamica foarte buna si o acceleratie care iti pune zambetul pe buze. Cu siguranta o experienta de repetat din cand in cand, eventual si cu ceva asfalt mai bun, intr-o alta locatie.
    1 point
  25. Weekendul acesta a fost unul fericit, intrucat am reusit sa rezolv problema mea cu ralantiul instabil cand porneam AC'ul si implicit " murea " si motorul..acum merge impecabil si am si AC perfect functional. Dupa o baie corecta, postez si niste poze. P.s : intre timp am schimbat playerul si am scos subwooferul + statia + alarma pt ca erau niste improvizatii care nu'si aveau locul dupa parerea mea.
    1 point
  26. Postez cam rar ... se intampla lucruri in viata, combinat cu munca si cu fiecare weekend ocupat cu cate ceva... Golful a mai vazut niste drumuri la munte - vreo doua in Piatra Craiului de cand nu am mai scris. Totul ok, mai putin un check engine aprins ieri la intoarcere dupa vreo 150 km... nu am apucat sa il citesc, oricum nu a luat limp, nu se simte nimic. Poza de alaltaieri cand am ajuns in Piatra cu prietenii (pe munte e mai fain cand is mai multi) si una de la receptia lucrarii pentru care am tot batut Timisoara. S-a terminat, probabil prin zona o sa ajung doar prin vreun concediu... btw - aproape 199k km - mai mult ca sigur trecem de 200k pana la sfarsitul anului.
    1 point
  27. A trecut ceva vreme de cand n-am mai scris dar asta nu inseamna ca am incetat sa ma bucur de masinuta. Partea de software a fost rezolvata din februarie. Este exact ce trebuie pentru o mai multa liniste in depasiri. Inca nu stiu valorile exacte dar cand le voi afla, voi posta si aici. Masina a mai primit o revizie cu uleiul OEM 0w30. Momentan pare ceva mai silentios motorul, in rest nu am vazut alte "beneficii". A primit o decontaminare chimica + mecanica (nu era musai cazul) si o ceara de la Sof99, Fusso Coat. Sunt tare curios daca tine macar 6 luni. In acelasi timp Seat-ul a primit (cu o sap inainte) acelasi tratament dar cu ceara de la Bilt Hamber (care in trecut m-a tinut minim 4 luni pe cele 3 masini pe care am incercat-o), pentru a le putea compara . In rest strange km prin natura. Ultimul drum facut ieri a fost prin rezervatia Retezat. Zona pe care n-am mai vizitat-o de minim un deceniu si pe care mi-am propus sa o revad mai des + revizitat lacurile Bucura/Zanoaga si vf. Peleaga. Mai jos, cateva poze de ieri + o poza cu Seatul dupa "detailing"
    1 point
  28. Gata si corectia + ceramic. Alta viata Trebuie sa revopsesc jantele si gata, olx scrie pe ea
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!