Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.09.2021 în toate secţiunile
-
Cum nu miscasem masina mai deloc toata saptamana, ieri spre pranz mi-a venit chef de condus si am zis sa o scot undeva sa se dezmorteasca. Nu a fost cea mai inspirata alegere Transfagarasanul, din punct de vedere trafic pana acolo si calitate carosabil pe anumite portiuni, dar nah, unde mai e liber sambata dupa-amiaza pana la urma.. Asa ca Naga (asta e porecla ei 😋) a ajuns pentru prima oara pe un drum potrivit, unde a putut sa isi incordeze mushii, in limita sigurantei si a traficului desigur. Fara a fi vreun pilot sau un sofer cu experienta pe circuit etc. masina mi se pare ca e foarte agila pentru ce se vrea a fi, un SUV compact cu o dinamica foarte buna si o acceleratie care iti pune zambetul pe buze. Cu siguranta o experienta de repetat din cand in cand, eventual si cu ceva asfalt mai bun, intr-o alta locatie.5 points
-
deci tu compari timpul unei Tesla de 1100 de cai, cu un Porsche Turbo (nici macar TURBO S), in faza de prototip? adica 1100 de cai cu..550 de cai? cei 680 ii are in boost mode. recordul a fost in 2019...cand masina nu era lansata oficial din experinta celui care a fost pe circuitul ala, sasiul acolo inseamna enorm. puterea, de asemeni. deci daca vrei sa compari, fa-o corect. ar fi bine sa te uiti dincolo de niste cifre si sa intelegi de unde vine diferenta. hai sa vedem ce e spectaculos la timpul ala de 7:30/7:35: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Nürburgring_Nordschleife_lap_times 6:38.835 Porsche 911 GT2 RS (991.2) (deci o masina cu 400 mai putini, RWD, scoate cu 1 min mai putin, in conditiile in care 1min din 7min, inseamna enorm)..dac 12s inseamna mult...cat inseamna 1 min? ia uite pe cine gasim la timp..similar 7:35.522Audi RS3 deci o Tesla de 1100 de cai, scoate timp similar cu RS3 de 360 de cai. wow...spectaculos. dar e bine ca tu nu te lasi ademenit de articole propagandiste.... ah, deci e mai usor sa NU crezi ce zic toti, decat sa crezi? ce zic niste oameni, care au ajuns totusi undeva mai sus de vwf... e mai bine si mai usor sa ii bagi pe toti intr-o oala, pentru ca nu-i asa...FB=Porsche? am inteles, deci si asta e tot o stire...de propaganda. nu conteaza sursa... https://www.mediafax.ro/social/vara-anului-2021-a-fost-cea-mai-fierbinte-din-istoria-europei-20258627 pai ne uitam, de ce? calitate materiale? putere de launch cat vrei, cand vrei? nu face probleme ca tesla? ia vezi temperatura bateriei la tesla pe circuit? ia vezi ce butoane are pe consola centrala jos? (alea...100% stock? ) ia vezi ca Tesla are momente de cruise ca sa raceasca bateria. Taycan poate fi lansat 0-100 non stop, Tesla nu. deci rollbar, alt management al bateriei (vezi controlul din consola centrala) inseamna "nemodificata"? ca sa avem totusi acelasi limbaj zic.. sigur, si displayul ala (si tot ce inseamna el dincolo de ecran) ...e de fabrica, nu? sper ca a fost o greseala...nu de altceva dar ar fi bine sa fim politically corect...la Nürnberg a fost un proces. La Nürburgring este circuitul..si nu are treaba cu "Nurenberg"4 points
-
So... so, so, sos ;)))) Dupa milionul de catraliarde de poze (nu cred ca exista numarul asta =))) ) a venit vremea unor explicatii. Mai pe indelete. Poze... mai tarziu. Luni (ce a trecut) aflai ca prietenul dintre dealuri si-a luat concediu degreaba ca... toti amicii ce voiau sa mearga in Vama s-au dat la fund. Zic... eu oricum sunt in concediu, stai sa vad la tara cu bona si daca e, miercuri sunt la tine mergem pe dealuri si la peste. Ca oricum era in plan sa ma ia la intoarcere ;)) Zis si facut, miercuri pe la 10 o iau din loc, la foc domol ca el era in oras sa schimbe uleiul la cereve. Fac un pitstop la tara, imi iau sosonii de munte si uit sa iau o lada cu bunatati din solar... aia e, data viitoare ;)) Ma intorc pe A1... ajung la Pitesti si ma pregatesc de a 3-a trecere peste Dealul Negru in 5 zile... la foc mic. Fata de weekend cand a fost omorul de pe lume, am mers lin, ACC in cea mai mare parte a drumului. Chiar si pe portiunile cu 2 benzi... din nou, lume multa, soferi putini.... Pitstop in Horezu (la oemve) si de acolo inca o bucata buna pana la Baia de Arama. 4.8%. De acolo, stanga printre dealuri pe niste drumuri... wow si cumva, sus pe deal aveam 5%. Consum. Las rosia in livada, descarc bagajul, luam betele, ne urcam in cereve si se oprim la un parau (aproape secat) unde mai ramasesera ochiuri de apa si incepem sa prindem pastrav. Some sort of. Dupa ce schimbam locul de cateva ori, urcam pe o carare (drum forestier) pana pe un deal mai sus sa prindem apusul. Apoi cina in sat la o matusa ;)) Dupa, acasa, mai depanam amintiri la un pahar de vin. Si 5 grade Celsius. Dimineata, facem ochi, bagam un ou ochi cu branza si sunca si ne pregatim de drum... Cand ajungem in oras, se rupese furtunul de apa de la cereve asa ca ne duseram sa cautam scule (eu aveam o trusa intreaga in rosie, alaturi de cei 300ml de ulei ramasi de la schimb dar nu mi-a trecut prin cap sa o iau dupa mine...). In sfarsit dupa vreo 2 ore ne punem pe drum si purcedem spre Dunare. O data ajunsi, trecem pe langa Barajul Gogosu si ne bagam pe niste clete (n.a. drum agricol de pamant) si dam nas in nas cu politia de frontiera. Atat de verde deschis era Brotacelul incat nu s-au schinchisit sa ne intrebe de sanatate. Din pacate balta/delta era secata dar vederea era de vis. Apoi mai mergem cale de vreo 2 sate si dam de o padure de plop... wow ;)) Din nou peisaje de vis. Apoi, ceva mai incolo, imi arata chesonul - o instalatie care scoate apa din Dunare si umple canalele de irigatii... pacat ca majoritatea statiilor de pompare sunt moarte. Tot acolo, pe un varf de deal, dam peste niste bunkare din WW2 si un monument de la 1919. Si niste peisaje... wow! wow! Lasam dealul in urma si, dupa vreo 30 de minute, ajungem la PF2 . Mama, mama.... pe aici nu mai ajunsesem. Frumos, vreme superba. Vreo 2 braconau la baza barajului. Pana au venit granicerii sa ii intrebe de sanatate. Vremea a fost super, cald, putini nori. Minunata. Dupa vreme, lasam barajul si mergem sa pescuim ceva, ca de aia venisem. Cu permisele validate, purcedem spre locuri stiute doar de localnici. Aruncam betele in apa si incepe macelul. Oblete (unii ii zic soreata/sabiuta) si platica. Dupa ce ne saturam (aka pestii decid sa nu mai muste) aprindem gratarul de unica folosinta si se lasa noaptea. In departare se aud coiotii. Din cand in cand cate un convoi de barje traverseaza ecluza... liniste. pace. Si coioti. Spre miezul noptii, dupa inca o tura de platica, strangem dupa noi si ne indreptam spre casa. Ajunsi in oras, schimbam creve-ul cu civic si mergem pe un alt drum, asfaltat de un an, ce nu apare pe harti. Inca. Ajungem in vale. Masina arata 3 grade in exterior. Omul meu da bine de tot in comenzi. Pe la 01:30 suntem deja in curte, ne uitam la stele. Si ne-am amintit de vin. Si ne-a prins 3 dimineata Dimineata urmatoare, mai pe la pranz, prietenu' s-a apucat de curatat pestele, eu am aprins focul in soba si am pus de mancare... Bineinteles ca am ars micii. Si putin ceafa. Pestele a iesit demential ;)) Ne intindem la soare... luam masinile, ne urmarim putin prin padure, mi-a aruncat amicul asta vreo 2mc de nisip in curbe... cu o seara inainte chiar ma intrebam cu se va tine rosia dupa civic.... nu m-a dezamagit deloc (cu toate ca civicul era doar poliuretan pe la bucse). Ajungem in oras, lasa omu masina in parcare, urca la mine.... in 30 de min eram la Dubova. Gasim traseul si reusesc sa ating o bordura pe cand ma faceam ca parchez. Urcam, stam vreo 3 ore pe acolo... apoi da-i bice spre oras. Il las pe om si ma indrept spre casa - via Craiova - Slatina. Asta era vineri seara, cand se produce marea transhumanta ;)) Nimic special de zis pana ce am trecut de Filiasi... Ala de a aprobat trecerile din Bradesti mai incolo sper ca are un loc special al lui in Iad - tot drumul este superluminat, mai putin trecerile de pietoni si... la 70 la ora pe B1 ma impingeau oltenii de la spate... wtf man? Stiam eu de ce folosesc ruta de nord La "Cracovia" ma strecor pe centura... Pana la Slatina business as usual. La Slatina uit ce rusine de centura au si, desi Gabriela urla sa fac stanga la semafor... am mers inainte... never again :)))) Dupa... m-am bucurat de zonele cu 2 benzi mai ceva ca de Dealul Negru ;)) Note to self: sper ca exista un loc in Iad pentru cei e au proiectat luminile de pe Tucsonu nou.... Ca de obicei la intrarea in jud AG... pam! pam! pam!!!! tronc! tronc!.... asa e cand fabrica Dacia scoate miliarde pe banda rulanta undeva pe langa Alexandria. Ce sa-i faci. Cel mai sarac judet din tara... O data ce m-am catarat pe A1, am pus ACC pe limita si pana la Bucuresti chiar n-am atins comenzile... PS Am scris textul asta din vreo 15 bucati... Sper sa mai existe ceva continuitate in idei.2 points
-
Pai daca tot spunem glume, imi permit si eu o analogie... I: Stiti de ce Medicina Alternativa se numeste Alternativa? R: Pentru ca daca ar functiona, n-ar mai fi Alternativa...ar fi deja mainstream...2 points
-
Wow ... din 2018 nu am mai postat! Dar nici nu prea am avut ce 😁. Masina este inca in proprietatea mea si a implinit 1.000.000 de km (fara ultimul 0) 😁. Da ... nimeni nu crede dar abia am implinit 100.000. Pana acum nici un fel de probleme. Ulei doar Mobil1 ESP si filtre OE schimbate la maxim 8-9 mii km sau an si bucsele de la bratele fata. In rest nicio problema. Intre timp am schimbat si elementul piano-black de pe portbagaj, care se fisurase in doua locuri, cu cel nou metalic. Ne pregatim de sezonul rece asa ca am achizitionat 4 anvelope Bridgestone Blizzack LM005 Driveguard ce urmeaza a fi montate pe jantele St. Moritz.2 points
-
Weekendul acesta a fost unul fericit, intrucat am reusit sa rezolv problema mea cu ralantiul instabil cand porneam AC'ul si implicit " murea " si motorul..acum merge impecabil si am si AC perfect functional. Dupa o baie corecta, postez si niste poze. P.s : intre timp am schimbat playerul si am scos subwooferul + statia + alarma pt ca erau niste improvizatii care nu'si aveau locul dupa parerea mea.2 points
-
Cat mai este vara mai facem km. O iesire cu bicicletele acum doua weekenduri - se tine bine suportul no-name - insa cu doar doua biciclete, cu trei cred ca ar fi cam la limita... Apoi acest weekend o iesire in Ciucas cu prietenii. Un pic de serpentine Cheia - Bratocea. Dezmorteala de Haldex Va mai urma... Interfata s-a prajit - nu o mai vede laptopul. O am luata la mana a doua din 2013... i-o fi ajuns si ei... Maine poimaine ar trebui sa imi soseasca urmasa. Vedem apoi. Oricum masina trage perfect...1 point
-
Bun, am riscat si am pus arcuri de golf R. Rezultatul este perfect in combinatie cu fuzetele de aluminiu. In sfarsit nu o sa mai ating peste tot, asa ca poate o si spal. intre timp am ajums la 17k km de cand am luat-o, zero probleme si colac peste pupaza, o pot vinde cu 5k mai mult decat am luat-o acum 6 luni… Poate in sfarsit nu mai pierd o gramada de bani din cauza masinii1 point
-
Nu rezolvi nimic cu alt EGR daca nu ai erori pe el. Fa verificarile pe care ti le-am mentionat, la un service bun, inainte de a schimba ceva. Citeste atent ce am scris, cand SCOTI mufa, ai eroare pe EGR si ECU comanda arderea dupa o harta de injectie prestabilita, EGR fiind complet inchis, deci niciun debit de gaze arse recirculate.1 point
-
Am gasit asta: Si asta: Nu este o conspiratie, este economie. Incercam sa pornim economia dupa o pauza si toata lumea concureaza pentru aceeasi capacitate de productie.1 point
-
Dar nu am afirmat asta, evident ca nu ele sunt cauza acestor cresteri, ci deciziile politice. Mai exact deciziile blocului european, care si-a fixat niste standarde nerealiste, complet ignorate de restul lumii. Si care vor il vor costa economic (va produce mai scump) si politic (ascensiune a politicienilor extremisti). Momentan e o crestere fara precedent in istoria recenta a preturilor la energie, gandeste-te ca ai o afacere si ti se dubleaza pretul la utilitati. Mentii calitatea si produci mult mai scumpi, scazi calitatea, pentru a ramane competitiv samd. Sunt vremuri tulburi la orizont si vom asista la o scadere a puterii de cumparare a majoritatii populatiei din cauza deciziilor birocratilor europeni, fapt ce va avea repercusiuni diverse in perioada urmatoare. Cert este ca scumpirea brusca a energiei electrice diminueaza considerabil avantajele detinerii unei electrice. Desigur, ramane de vazut cum vor evolua preturile, dincolo de acest soc.1 point
-
În 28 aprilie când am dat comanda am primit 15-20 de săptămâni. Acum la Superb se dă 30-35. Pare mai bun decât la Octavia.1 point
-
@dercos nu cred ca are legatura criza din electricitate cu masinile electrice. Masinile electrice sunt prea putine ca sa conteze in momentul de fata. Citeam azi dimineata despre criza din Spania (tara care nu e fruntasa la masini electrice, dar care dispune de multe panouri solare in randul populatiei). Norocul populatiei este ca poate genera curent acasa. Totusi nu poate extrage titei sau gaze. https://m.ziare.com/economie/ins-consum-energie-electrica-crestere-7-procente-1699929 Consumul de energie electrica a crescut cu 7%, iar exportul a crescut cu 52%. Nu mi se pare ca stam rau... Dimpotriva1 point
-
De acord, există și https://stoc.skoda.ro/ unde sunt mașini noi comandate de către dealeri (era cât pe ce să iau de acolo și eu dar s-a dat până m-am organizat), plus, mai apar și pe Welt cu foarte puțin rulaj (~5-6 luni, ~4-5k km), cum a fost și cazul meu... E bai de grindină, tocmai, că poți tu îndrepta tabla aia cât vrei, că nu iese 100% ca originalul. Că nu se va vedea cu ochiul liber pentru necunoscători, e altă treabă, este vorba de principiu, că îți vând mașină "mitraliată" (Hagelschaden îi zic nemții, am impresia că pe mobile de ex. este categorie specială pentru mașinile astea) și nu una perfect nouă, fără cusur. Eu personal, cum au zis și alții, dacă aș putea, aș aștepta câțiva ani (vreo 2), dacă nu mi-aș găsi una pe stoc sau puțin rulată...1 point
-
Va salut! Din pacate, la Skoda Octavia, motor 1.5 TSI, cutie manuala, problema cu smuciturile inca persista, nu este la fel de evidenta ca inainte de update, dar destul de deranjanta cand apare, mai ales smuciturile de tip "cangur" (pot sa nu apara in unele zile, iar in altele da - de cele mai multe ori cand motorul e rece). De altfel, trepidatiile sunt mai evidente in treapta a 2-a de viteza, iar daca in acel moment schimbati in a 1-a pentru a scapa de acele trepidatii, pedala de acceleratie parca raspunde prea brusc, si raspunsul ei variaza chiar daca atingerea este aceeasi (treaba asta o puteti experimenta si singuri in cazul in care aveti aceeasi motorizare si transmisie). Din punctul meu de vedere, ceea ce au incercat cei de la VAG, cu implementarea rapida a reglementarilor WLTP, si lansarea acestui motor pe piata, a fost un big fail. Eu inteleg ca ei vor astfel sa isi dea seama unde gresesc, prin "plangeri client", dar totusi nu e in regula... dam niste bani, pe o masina noua, ne asteptam sa fie totul ok, si din pacate aceasta merge mai prost decat o masina second-hand. Acum nu luati ca atare ceea ce zic.. pe forumurile din Anglia, update-ul a fost cu succes pentru unele masini (majoritatea DSG), iar pentru altele nu a fost (Manuale, inclusiv cateva DSG), probabil la fel in cazul unora dintre voi. Conform legii europene: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/romania/index_ro.htm , produsul trebuie sa fie lipsit de defecte, si sa functioneze ca atare. Daca producatorul nu este in stare sa repare defectul, produsul trebuie inlocuit sau sa ii se dea banii inapoi (integral) cumparatorului, prin faptul ca nu a fost posibila repararea acestuia, pana in 6 luni de la data ridicarii. Vreau sa va cunoasteti drepturile, iar cei care nu sunteti multumiti sa nu ramaneti dezamagiti, Volkswagen stie de problema, altfel nu ar fi scos acest update. Daca ea inca persista, aveti tot dreptul sa returnati masina sau sa cereti alta motorizare/transmisie cu aceleasi caracteristici in locul celei pe care o aveti. Eu unul personal o sa incep un proces de "predare a masinii" pe baza defectului inca persistent. De asemenea, daca au trecut cele 6 luni de cand ati luat masina, dar voi ati anuntat si ati cerut update in primele 6 luni, dar problema inca persista, la returnarea banilor, dealerul cel mai probabil va face o scadere infima din totalul sumei achitate pe masina in functie de rulajul de kilometri prezent. Toate cele bune va doresc!1 point
-
Fiecare face cum crede dar 1 an sa astepti pentru o masina de serie este foarte exagerat . Apoi lipsa ofertelor cumperi masina la pret de lista , nu mai zic daca la anul euro este 6 lei ? Plus 1% cum practica Porsche Romania . Cat platesti la final pe masina ? Ca vorba aia romanul are salariul in lei nu in euro . Plata masinii o faci in lei riscant zic eu . Daca mi-ar arde buza asa de tare as cauta una de pe stoc sau una cu pana in 10 mii de km . Eu am asteptat 3 luni si a fost mult dar mai un an........1 point
-
1 point
-
Ca sa ramanem la subiect: in timp ce pe topic s.au scris multe opinii, eu de 4 luni am rulat cu electrica peste 11'000km in oras si in afara. Am avut autonomie de 450-520km in oras si 400-480km in afara. A doua masina pe motorina, cea de drumuri lungi n.am mai folosit.o decat vreo 50km cand electrica era plecata. O tin inca peste iarna sa vedem cum se descurca electrica in sezonul rece. Daca totul e bine, voi vinde diesel.ul. N.am mai lasat bani la benzinarie, incarc tot timpul acasa la 65-66 bani per kWh (in total 1'100 RON) la care se adauga trei incarcari la drum lung in total de 150 RON (ar iesi o medie echivalenta de 1.9L motorina la 100 km pe perioada de vara). Concluzie: pentru mine merita!1 point
-
Retrofit de la climatic la climatronic, mult mai multe piese, clapete pt a se face in 2 zone. Practic e un retrofit mult mai scump si laborios decat pare la prima vedere si care nu merita.1 point
-
1 point
-
Am facut un drum mai lung cu masina: Cluj Napoca-Alba Iulia-Sibiu-Rasnov-Brasov-Sighisoara-Cluj Napoca, total 650 km. Am mers cu fiul intr-o mica calatorie la DinoPark in Rasnov si asa am si testat capacitatile noastre si ale masinii sa ne adaptam la un drum mai lung. Am facut o oprire in Alba Iulia si apoi am mers la Sibiu, unde am incarcat. Se poate ajunge la Sibiu direct, fara incarcare la Alba Iulia, viteza maxima a fost de 110 kmh. Dupa aceea am mers aproape de Rasnov in Sinca Veche - Pensiunea Confort Morosanu - o recomand cu maxima caldura, unde am vrut sa incarc si nu am reusit, aceasta fiind lectia numarul 1. Am cuplat incarcatorul de 220V la masina si priza, dar nu am stat sa vad ca se aprinde ledul si ca masina incarca. Am plecat imediat iar dimineata supriza! masina nu era incarcata. Aici ar fi fost de ajutor WeConnect-ul pentru ca as fi verificat incarcarea din camera, dar cum nu merge acum... Oricum, am mers la Rasnov, unde am fost oprit de un politist sa ma intrbe de masina ce si cum , vizitat parcul si apoi am mers la Brasov sa incarc. Alta supriza a fost asteptarea la coada dupa un Uber de firma (aceleasi numere de inmatriculare sunt si la Cluj) care incarca. Am stat la coada si am asteptat, intre timp sosind si un alt Uber-ist care se parcase langa colegul sau, dar care a plecat si m-a lasat sa incarc. Dupa incarcare pana pe la 90% am plecat spre Sighisoara. Am alergat masina un pic, in ideea ca am accelerat mult pe urcari, depasiri, dar nu o chestie de formula 1, doar ca nu am condus asa chill. Am ajuns in Sighisoara unde am stat dupa un alt e-Golf, domnul asteptand dupa mine in Brasov cand incarcam acolo. Ce mica e lumea... a ajuns inaintea mea la Sighisoara pentru ca eu ma oprisem sa mananc pe drum. Aici incarcarea nu a trecut de 30kwh...primul meu rapidgate Am stat si am incarcat pana la 90% si apoi am plecat spre Cluj. Puteam sa plec mai devreme, dar daca tot am stat, macar am tras curent cat s-a putut. Toata chestia asta a adaugat aproape 2 hr intarziere. Daca la pensiune era masina incarcata, nu mai aveam de ce sa incarc in Brasov si ajungeam la Sighisoara mai devreme etc. Concluzii: 1. Am folosit consumul meu mediu pe termen lung si acela a fost etalonul. Daca conduci constant in ritmul tau (acelasi cu care ai reusit consumul pe termen lung) facand calculele cu capacitatea bateriei, acela iti v-a fi range-ul. La mine e 12.7 kwh. 2. Nu te baza pe incarcatoarele rapide, sunt mai ocupate decat arata pe PlugShare. Data viitoare daca vizitez un oras, las masina la priza de 22kwh si ma duc si vizitez cele 3-4 ore iar masina se incarca. Daca ai bafta de un fast charge liber, norocul tau. 3. Masina e economica daca nu tragi de ea, chiar daca sunt dealuri. Ce urca si coboara, tine minte consumul mediu. 4. Am mers 650 km cu cost 0 lei Experienta limitata pe care am dobandit-o: priceless. Ma mai duc cu e-Golful la asa calatorii? Acum vara da, iarna nu cred. E un pic limitat range-ul pentru asa ceva, dar cu o masina de 350-400 km, oricand. E mult mai odihnitoare calatoria, linistea si senzatia de relaxare si lipsa grabei sunt deosebite.1 point
-
Referitor la acest proces, m-am gandit ca dupa update-ul deja facut, sa cer o constatare printr-un test drive a faptului ca problemele inca persista. Apoi, daca o sa am ceva scris din partea tehnicianului de la test drive-ul facut cu masina mea, plus dovada din baza de date a update-ului trecut, in care se mentiona clar ca este facut pentru a solutiona "smucituri in treapta 1 de viteza atunci cand motorul este rece" - asta mi-a aratat cel de la diagnoza cand a facut update, ca era continut in descrierea acestuia... cel mai probabil masina ar ramane la ei, sa gaseasca o solutie timp de cateva zile. Update nu va exista, ca nu a mai aparut niciunul din octombrie din ce am inteles, iar cei de la VAG nu or sa isi mai bata capul, aparent, cu problema asta. Daca apare refuzul lor de a-mi inlocui masina,si avand documentele necesare, mai ales constatarea tehnicianului... o sa fie dati in judecata, plus dovezi: https://www.briskoda.net/forums/topic/470160-15-tsi-manual-or-dsg-rejected-or-rejection-refused/ ; https://www.trocforums.co.uk/viewtopic.php?t=879 , ca oamenilor, cu aceeasi problema din Europa (avem aceleasi legi in mare) le-au fost inapoiati banii sau inlocuite masinile, initial avand aceeasi problema de fabricatie. O sa va tin la curent, dupa ce voi duce masina la dealer. Iar daca, nu s-a mai intamplat asta in Romania, cu returnarea banilor, sa speram ca se va intampla de acum inainte. Bugetul Skoda Romania are aceleasi reglementari cu Skoda UK, Germania, Cehia, Skoda fiind o multinationala , deci ar trebui sa fie corecti si cu noi! Valabil si pentru grupul Volkswagen. Multa bafta tuturor pusi in aceeasi situatie.1 point
-
De obicei este senzorul G250 (senz de viteza unghiulara). Unitatea servo primeste informatii eronate si motorasul se invarte haotic.1 point
-
0 points
-
Imi place foarte mult masina ta. Culoare exterioara, combinatia de verde cu negru e mortala. Sincer singurul lucru care un pic mie nu imi place e culoarea alba a pielii de interior. Dar asta tine de fiecare... Spor la modificari!0 points
-
Sincer iti spun, ursul tau e sigurul care imi place din "specia" asta. Bravo!0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00