Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.09.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare, Ma alatur si eu acestei arii cu agregatul din dotare, membru sunt de mult timp, dar nu am avut niciodata topic de prezentare 😬 Este vorba despre un Tiguan 2 R-Line sau AD1, dupa cum se numeste modelul, fabricat in noiembrie 2016, culoare Indium Grey Metallic, 2.0 TDI cod motor DFHA de 190CP, cuplat la un DSG7 (cod RPN daca intereseaza pe cineva 😄). Masina a fost adusa din DE, eu achizitionand-o din tara cu 159000km la bord. Are istoric de service complet in reteaua VW DE, din 30k in 30k km, avand schimbate inclusiv uleiurile la cutie si Haldex la sfarsitul anului 2020, lucru care ma bucura. Am luat-o impreuna cu un set de jante pe 17" echipate cu anvelope de iarna Pirelli DOT 2019. Printre cele mai importante (pentru mine) dotari as enumera sistemul navi (Discover Media daca nu gresesc) pe care am reusit sa activez si Carplay, ACC pe care am reusit sa il testez si pe DN-uri si imi place, sistemul de climatizare pe 3 zone, farurile + stopurile led cu asistenta pentru faza lunga si interiorul (stalpii + plafonul) complet negru. O sa atasez si lista completa de dotari pentru cine este interesat. In prezent am ajuns la 161k km, intre timp a beneficiat si de o servisare ce a inclus: -schimb ulei motor + filtre (am trecut si la intervalul fix de service cu aceasta ocazie); -schimb distributie + pompa de apa si accesorii; -inlocuit curea pompa ulei; -inlocuit capacul de plastic din spatele distributiei care am inteles ca la aceasta generatie de motoare pierde ulei (inca nu se manifesta dar am preferat sa il schimb acum preventiv); -inlocuit capacul de sus (de la culbutori) - aici deja existau scurgeri de ulei. Pe partea de soft am reusit sa ii mai activez: Carplay (dupa cum am spus si mai sus), 5 X comfort blinker, confirmare acustica la incuiere/descuiere, DRL si pe stopuri, afisare treapta ventilatie pe modul auto, stingere DRL-uri cand e comutatorul pe 0, afisare volum combustibil de alimentat. Ar mai fi de rezolvat in viitorul apropiat: -niste zgarieturi fine pe usa stanga fata; -polish faruri si aplicat folie; -colantat negru elementele cromate de la exterior; -cateva puncte de pietricele pe capota, pe care le-am rezolvat temporar cu un kit de retus; -detailing exterior + interior; -actualizare harti; -inlocuire baterie (ramane de vazut cum porneste cand o sa mai scada temperaturile); Lucruri care imi plac la masina: -antifonare destul de buna, zic eu; -sistemul de sunet, desi standard mi se pare ca se aude destul de bine; -spatiul corespunde nevoilor mele; -desi nu am parcurs inca distante foarte lungi, pozitia in scaun mi se pare buna. Lucruri care nu imi plac: -scartaitul manerelor interioare; -scaunele fata avand sertare, cateodata ansamblul care tine sertarele scartaie; -pe anumite tipuri de denivelari, suspensia nu mi se pare ca filtreaza destul de bine; -lagul cutiei cateodata in D; -senzorii spate care dau cateodata erori. Si acum pozele: Lista completa de dotari: WVGZZZ5NZHW861507.pdf Poze cu interiorul inca nu am, dar revin in cel mai scurt timp.
    2 points
  2. Update pe termenele de livrare (si optionale/configuratii): Astazi am ajuns in showroom; comanda si avansul au fost facute online, iar astazi m-am prezentat fizic la ei pt semnarea Contractului (cu data platii avansului, evident). Mi s-a comunicat ca ieri a fost o sedinta cu reprezentatii Skoda, in care li s-au transmis urmatoarele: - noile termene de livrare sunt de 40-45 saptamani de la plata avansului; - nu se mai acorda reducerea Dealer (era de 940 Euro pt Style TDi); - pachetele Cleverpack Style si Cleverpack Style Plus impreuna cu cele doua reduceri nu mai sunt disponibile. In Contractul meu (intre draftul initial si semnatura) s-a modificat termenul de livrare, de la 30-35 saptamani la 35-45 saptamani. Daca se adauga si cele 8 saptamani (maximul de intarzieri posibile conform Contract) ajungem la 53, aka 1 an!!! 🤨 Stie cineva cat se asteapta la un Ferrari? Exista si un plus in situatia asta: poate prind programul Rabla 2022 😉 @yeeeeman: nu ma deranjeaza ca sta in ploaie si UV 6-8 luni, dar pentru asta se acorda discounturi majore. La GT am avut peste 20% reducere, luat din stoc cu 15km la bord si varsta de 11 luni!!! Problema nu este din perspectiva la ploii/ninsorii, ci din prisma calitatii asamblarii cum am scris anterior.
    2 points
  3. Salutare, o sa las cate ceva despre masina (ce urmeaza sa-mi intre in posesie) noua, care s-a concretizat dupa indelungi cautari. Planul initial era pe anul trecut, dar pandemia mi-a dat putin planurile peste cap, cum eram inchisi in casa mult timp, am zis ca nu are rost sa schimb masina (cea din profil, Citroenul), anul trecut inafara de un drum pana in Grecia a stat majoritatea timpului in garaj oricum. Daca vreti sa dati skip la story, dati scroll jos la poze (din anunt) si dotari(le mai importante). Intamplarea face ca stau foarte aproape de Compexit in Cluj si alta intamplare face ca am inchiriat de la ei o masina cand a mea era in service si mi-a placut experienta (mai putin faptul ca se incapataneaza sa nu adopte strategia full-to-full la combustibil 🤯). Anul asta de Pasti mi-a scris baiatul de acolo ca are ceva oferte bune pentru Octavia la inchiriere. Din moment ce imi placea masina, am zis sa incerc si am luat una pentru 4 zile, numai bine de umblat pana la familie, intre orase. Surpriza a fost ca am primit una noua, avea 100km, eu am fost literally primul care si-a pus piciorul in masina. Era cu 150 cai DSG, am vrut neaparat sa incerc combinatia noua, avand deja experiente cu motorul "vechi" de 150. Am parcurs cu ea vreo 700 km atunci, mi-a placut experienta si am zis ca daca gasesc ceva oferta buna, probabil asta va fi urmatoarea masina... Ca orice om, m-am pus pe cautat pe mobile 🤠, am si gasit cateva, dar cum productia avea intarzieri, nu erau foarte multe. Am zis ca mai astept. Intre timp, a aparut si posibilitatea sa ma inscriu in Rabla cu o alta masina a familiei si am inceput sa cer oferte de la dealeri pentru o configuratie. Termenul de livrare de 8 luni m-a cam descurajat insa asa ca am verificat si stocul existent pe stoc.skoda.ro si am si gasit una in Bucuresti, 4x4 cu 150 cai, cu multe dotari la un pret ok. Din vina mea masina s-a vandut inainte sa ma pot decide, dar unde se inchide o usa, se deschide o fereastra, uitandu-ma intr-o zi pe Weltauto, am gasit una la fel echipata in Brasov, care avea ~4600 km si 200 CP. Cum am fost deja in contact cu tipa de la vanzari (careia ii tin pe aceasta cale sa ii multumesc pentru tot ajutorul oferit) de acolo pentur configuratia noua, dupa cateva schimburi de mailuri si telefoane am si batut palma. Avansul urmeaza sa fie platit azi, dosarul de finantare este aprobat la Porsche, urmand ca in decursul zilelor/saptamanilor urmatoare sa intru in posesia masinii, dar pana una alta las aici niste poze din anunt si o lista cu dotarile extra care merita mentionate dupa pararea mea. Revin cu detalii si impresii indata ce am facut primul drum cu ea. Sanataturi! ✌️ Skoda Octavia Style 2.0 TDI 200 CP 4x4 Titan Blue Cleverpack Style -Blocuri optice spate TOP LED -Camera video spate -Climatronic in 3 zone -Parking Assistant -Priza 230V si conexiune USB-C (consola fata/spate si in oglinda retrovizoare) Cleverpack Style Plus -Faruri Matrix-LED -Parbriz incalzit -Adaptive Cruise Control Travel Assistant -Adaptive Cruise Control -Adaptive Lane Guidance -Traffic Sign Recognition Pachet depozitare -spatiu depozitare sub scaun pasager -plase de prindere in portbagaj -elemente CARGO Incalzire stationara cu telecomanda Dynamic Chassis Control si Driving Mode Selection Tapiterie textil / piele Sound System Canton Trapa portbagaj electrica si senzor deschidere (pedala virtuala) Side Assist Instalatie spalare faruri Geamuri laterale fata cu protectie acustica si Sunset Jante aliaj 18" Perseus - antracit
    1 point
  4. @SkOmk4de acord, nu e bine sa stea masinile nemiscate in parcare insa ce alte alternative vezi? Daca ar vrea sa evite adunatul masinilor neterminate nu ar mai accepta nicio comanda vreo 6-12 luni. Sa vezi atunci nemultumire din partea clientilor. De venit mai repede piesele n-au cum sa vina deoarece e vorba de niste probleme la nivel global, asa ca...oricum ar fi n-ai ce face. Incearca si ei sa mentina o oarecare normalitate, in sensul ca accepta in continuare comenzi, le fabrica, insa dureaza mai mult pana iti livreaza produsul 100% terminat. Asadar, cine simte ca nu are rabdare sa astepte, pe cine il deranjeaza ca ii sta masina in parcare undeva in ploaie, nemiscata, sa aiba rabdare si sa se abtina de la cumparat inca 1-2-3 ani, cat va mai dura tarasenia asta. Sau SH, exista o multime de masini SH faine, unele mult mai faine in aceiasi bani. Ok, nu sunt masini noi, insa nu cred ca nu gasim masini SH ok.
    1 point
  5. Desfa tevile metalice de recirculare gaze de la sistemul EGR si verifica daca sunt colmatate, mai ales partea care intra in admisie (desi ar fi trebuit sa ai eroare de Insufficient flow in cazul asta). Daca nu, problema nu e de la EGR ci de la faptul ca e posibil sa ai precatalizatorul sau catalizatorul putin infundat, debitul de aer recirculat fiind astfel putin mai mare decat ar trebui, chiar daca ECU comanda corect procentual deschiderea valvei EGR si presiunea pe admisie e in parametri. Acest lucru duce la un amestec prost.
    1 point
  6. Cateva poze de ieri, cu telefonul, pana apuc sa scot tot din aparat si dashcam:
    1 point
  7. Încă doi SEMICONDUCTORI !!!??? „Scump dom'le, scump” Apropo de termenele de livrare, cică la Passat ar fi de 2 luni. Vedeți mai jos un mare dealer din Germania, care dă pentru toate mărcile termenele pe site. https://www.marnet-mobility.de/aktuelle-lieferzeiten
    1 point
  8. Pe de o parte inteleg si nemultumirea oamenilor care isi cumpara masini noi, insa totodata nu pricep de ce nu tineti cont de contextul actual? A fost lockdown in foarte multe tari, in unele inca exista! Fabricile de semiconductoare au fost rezervate mai mult de catre cei din industria IT si piata auto a ramas fara suficiente resurse. In acelasi timp, pandemia, statul in casa, frustrarea omului a creat o sete puternica de "vreau sa imi cumpar chestii ca sa ma simt bine" si se vede asta in cererea foarte mare de tehnologie, masini, samd, care dupa un prag jos atins anul trecut, acum e la polul opus, in sensul ca se cumpara din nou foarte mult. Combinate, aceste doua circumstante separate justifica cu totul ceea ce se intampla si solutia nu este decat...rabdare!
    1 point
  9. Bosch, a fabricat multi ani doar solenoid, bobina. Siemens, Delfi au facut primi piezo. Cand cerintele au mai crescut in finetea injectiei cerute, au inceput sa faca si ei piezo. Oricum, in folclorul auto romanesc, lumea cam fugea de piezo. Din pacate in vremurile astea, toate is o apa si un pamant.
    1 point
  10. Să desprafuim topicul 😁. Nu am mai făcut mare lucru, decât spălare și mers cu ea. Ieri am fost și am schimbat racordul flexibil de la tobă care era ruginit și spart și baraia la pornire. Destul de costisitoare operațiunea, ca manopera, dar voiam de ceva vreme să o fac. Noile faruri sunt excelente, se văd foarte bine noaptea, dar trebuie să fac o ieșire în afara orașului să văd pe întuneric cum se văd. Azi, fiind liber, le-am spălat pe amândouă, mai ales că aveam și ITP-ul de făcut după-amiază. Nu am probleme, decât cu gazele, sunt foarte aproape de limită. Mă gândesc că în timp nu o să mai îmi iasă testul. Aveți idee ce pot să ii fac sau să mai schimb, să mai scad din noxe? Kilometri am făcut destul de puțini in ultimul an, doar aproximativ 6.400, fiind folosită exclusiv ca mașină de oraș. 😁 Încă puțin și iar vine iarna și n-am reușit nici anul acesta să ii remediez problema cu rugina, sper la anul să pot să mai înlocuiesc/vopsesc elementele de caroserie cu probleme. Weekend fain tuturor! 😃
    1 point
  11. Daca tot e vremea frumoasa, am facut putina curatenie sub capota. Nu era foarte mudar, mai mult praf.
    1 point
  12. Si am ajuns: 600m altitudine ;)) Bucuresti - țară - Pitesti - Ramnicu Valcea - Horezu - Targu Jiu - Baia de Arama - un sat uitat intre dealuri ;)) Era 4.8 pana sa incep ascensiunea finala ;))
    1 point
  13. As putea incepe “Plecat-am noua din Vaslui si cu sergentul zece” dar n-a fost sa fie. Vineri seara decidem in familion sa bagam sambata o plimbare scurta pana in Sibiu, cu o tura scurta pe la Zoo si apoi vedem ce facem (ne cazam sau nu, mergem mai sus… ) Sambata, cum paznicul era singur si familia lui parea dusa, plecam fara prea mare scandal, pe la 07:15 eram deja pe Maniu si, in scurt timp, pe A1. Acolo lume multa, soferi putini. Ne-am tarat in coloana pe B2 cu 110 pana spre Gaesti. Apoi am inceput sa mergem si noi normal. Nimic special de raportat execeptand un Q2(is) de VL, rosu, ce uitase stroboscoapele pornite. Dealul Negru, la dus, relativ liber, condus lejer pana in Ramnicu-Valcea - doar un accident ușor intr-o curba. Pe zonele cu 2 benzi mi-am amintit de ce mi-am luat 2.0 TSI ;)) Si schimba DQ381-ul (7F) asta intr-un fel… Totul sa nu iti tremure piciorul pe acceleratie. Pitstop in VL, putina benzina de 98, un sandwich si o cafea si… Valea Morții here we come… bineinteles ca am uitat ca la iesire din Caciulata au facut sens giratoriu asa ca am purces prin statiune:))) desi tanti Gabriela de la waze tot zicea sa nu…. In rest… un camion de AG (mergea 60 in localitate, 65 afara) si cativa “aspiraci” au pus de o coada de vreo 2 km. Dupa vreo 3h si ceva ajungem in parcarea Gradinii Zoologice. Ca sa nu uit, Gabriela s-a pierdut de tot prin sensurile de la intrare in SB. Desi laudata ca si cum era a 11 minune a lumii, in afara de un tigru, un leopard, un sarpe si cateva maimute nu prea am avut ce sa vedem. Asa ca am purces prin “zavoi” pana s- a plictisit juniorul. Acum, tinand cont de ultimele experiente cu mancarea in Sibiu, se ridica intrebarea: mergem sa mancam la restaurante de 4* pe maps care servesc mancare de la cantina Carrefour sau mergem direct la Carrefour, luam ceva cald si apoi facem un picnic pe la Jina? Normal ca am ajuns pe la Jina ;)) via centura Sibiului. Bineinteles ca in sensurile de pe DN1 Gabriela a inceput iar cu șotiile. Dupa picnic si un espresso la plic am purces spre Tau Bistra. Pe niste serpentine am dat peste un coleg skodar si l-am tot presat incercand sa vad daca are sau nu multilink. Pana la urma era sa verse cafeaua pe el ;)) Si nu, n-am aflat daca are sau nu multilink ;))) Ajungand in TA (DN67C) facem stanga si incercam sa ne mentinen in limita de viteza (waze zicea ceva de 90km/h dar… mai greu). Acu’ tre sa-i multumesc lu’ @sabinx pentru softul de A3 de pe caseta de directie. In mod normal, directia are 2 setari asistata grav si aproape neasistata. Cum in modul sport e prea grea pentru o plimbare de placere, am mers in Drive si cutia in S. In mod normal, fara modificarea de mai sus, orice acceleratie s-ar fi transformat in o lupta cu volanul - avea obiceiul de a incerca sa indrepte volanul (in momentul ala aplicatia MySkoda zice ceva de 396Nm)…. Asa directia ramane usoara si totul e smooth. Impreuna cu toate sistemele cu acronime din 3 litere, 2.8bar pe rotile spate drumul chiar a fost placut, fara supravirari - in momentul in care incearca asta, o miscare scurta din volan trezeste la viata unu din sistemele de mai sus care franeaza rotile interioare ;)) Tot drumul cred ca mi-au intrat vreo 4-5 de pe contrasens in curba - euforia TA sa zicem. Ca oricum stim e o data cu permisul auto, conducarul auto primeste si o calificare in macelarie. De curbe. Dupa Obarsia Lotrului traficul s-a mai rarit si noi ne-am tot oprit… mai ales le sus pe platou. Unde am facut multe, multe poze. Si inca un picnic. La scurt timp juniorul a cazut la datorie (mai dormisera de la Rm Valcea la Sibiu) si cautam o solutie sa ocolim Ranca. Normal ca n-am avut cum si la coborare am mers domol ca sa admir peisajul - sunt vreo 2 zone cu o panaorama… wow ;)) Poza e din 2019, copilotul meu dormea asa ca A7-le MK2 a ramas nefolosit. Waze ma tot imbia sa fac stanga -erau vreo 8 masini in fata, 7 s-au dus spre Baia de Fier, eu am preferat sa ies in Bumbesti Pitic. Pana la Ramnicu-Valcea nimic special de raportat, a fost o portiune in care s-au depasit unii ca nebunii si Gabriela (de la Waze) mi-a zis sa fac dreapta prin Baile Govora (nu mai fusesem prin zona din 2008… ce diferenta in bine). Pana la Rompetrolul de la Blidari (Sinesti?) m-a afumat un A6 C7 de zici ca era pe vreascuri ude… Apoi… Dealul Negru ;)) De data asta era ceva trafic pe contrasens asa cam m-am moderat. Nu foarte mult, dar suficient. Chiar am putut admira o batranica bine ingrijita Singurul echipaj de politie a fost la intrare in Pitesti, verifica dubele. O data ajuns pe A1 pasagerii s-au trezit, am setat ACC la limita de viteza si… am atins frana abia pe la Ciorogarla. Cateva minute mai tarziu parcam A fost o experienta interesanta, cam mult timp in masina (eu am condus, m-am relaxat, m-am jucat pe alocuri, pasagerii au dormit juma de drum). Anul asta sigur nu mai repet isprava si la anul… vedem daca pun mana pe un 718 T. Cayman. PS Ca sa fie treaba, treaba, azi, cat familionul aduna fructe si se plimba cu bicicleta incercand sa scape de rotile ajutatoare, eu am mai bagat vreo 300 de km. Din care 3/4 pe A1. Planul era ca dupa ce ajungem (via selfwash ca deja nu mai gaseam masina de la atatea gaze) eu esuez la pescuit, pe rau. Azi l-am vazut (pe rau) undeva la intrare in Bucuresti. Dar cand e musai, cu placere. PS mi s-a facut pofta de un pahar cu vin. Brb!
    1 point
  14. 1 point
  15. Sar peste altele intamplate pe parcus (revizie, concediu, sper sa le detaliez mai tarziu...) In tempo lejer si muzica chill am depasit si indicatorul de 75k km. Mersul chill imi da o satisfactie aparte la masina asta, o fi si faptul ca nu are nevoie sa demonstreze ceva, o fi faptul ca oricand isi poate arata coltii, sau faptul ca vitezele astea de 100-120 o aseaza extrem de bine pe drum, o fi ziua cu soare, or fi toate adunate? Posibil... dar parca are un iz de sublim in ea care tot creste in ochii mei.
    1 point
  16. Gata concediul. Avand in vedere situatia actuala, am ales sa il petrecem in tara. Masina a mers ireprosabil, este confortabila la drum lung. Mai jos vreo 2 cadre surprinse prin Baragan. Intre timp au mai venit niste accesorii comandate: -o borseta pentru rezerva de ulei; -grilele pentru gurile de ventilatie spate.
    1 point
  17. Am preluat ieri masina in Brasov, am venit cu ea acasa in Cluj, cu ocazia asta am si testat una alta si o sa las o prima poza cu ea din centrul Brasovului si niste impresii "la cald", le scriu cum imi vin, nu le-am ordonat cu pozitiv - negativ: Culoarea asta titan blue dupa parerea mea este superba, initial nu stiam la ce sa ma astept si vazand niste masini lava blue, eram un pic trist ca nu am prins lava, dar in realitate ma bucur mai tare de titan, mi se pare ca arata super bine si bonus, nici praful nu se vede asa usor pe masina decat la lava. Masina asa per total mi se pare ca arata foarte fain ca design, initial ma gandeam la combi, dar neavand optiuni multe, am ales sedan/sportback/cum vreti sa ii ziceti, si nu sunt dezamagit deloc. Nu promovez incalcarile de lege in nici un fel, insa venind pe autostrada ieri dinspre Sibiu, am "dat cu biciul intre cai" putin sa vad ce poate. Poate mult. Detalii nu dau, nu este important, daca vreti, putem povesti in privat. Eu inca nu simt diferente considerabile intre modurile confort, normal si sport la suspensie, dar ii prima masina cu suspensii adaptive, probabil imi trebuie niste timp de testat, nu doar 320 km... Cutia in D e ok, dar daca vrei sa depasesti, are putin lag. Modul S rezolva asta fara probleme. Ca si experienta de condus, mie imi place foarte tare pana acuma, stau bine in scaun, ma sustine lateral in curbe suficient (nu sunt cel mai corpolent om), este stabila in curbe chiar si la viteze mai maricele, per total mi se pare o masina inchegata... Infotainmentul este cateodata lentut, dar asta stiam oricum, ma obisnuiesc. Nu-mi iau masina pentru infotainment oricum. Mie-mi place volanul asta parca mai tare decat cel sport. Benzile alea de crom pe usa sunt faine, dar cand bate soarele pe ele, direct in ochi imi vine lumina, va trebui sa rezolv asta cumva, cu o folie sau ceva, mai vad... Sunt singurul cu problema asta oare? Are roata de rezerva de aia subtire, ceea ce este un plus (Citroenul nu avea, desi avea roti de 17" din fabrica), o fi ceva lege noua sau ceva in acest sens, nu stiu... Tapiteria mixta de textil si piele mi se pare ok, ma bucur ca nu este full piele sincer, mi se pare ca are piele exact in locurile cu "uzura", iar la spate are textil, era super cald ieri pe drum, abia am transpirat... Matrix LED e awesome (eu vin de pe halogen ), noaptea pe Feleac am incercat si faza lunga cu light assist, merge bine, am luat doar vreo 2 blitz-uri de la niste "eager beaver" Side Assist mi se pare ca ar trebui sa fie dotare standard pe masini. (nu am avut foarte multe incidente de astea in care sa fiu la limita la schimbarea benzii cu vechea masina, din fericire, dar deja dupa 300km ii vad utilitatea, e un safety net extra ) Travel Assistant e interesant, ieri era coada mare de la Alba Iulia pana in Aiud, am venit cu Travel Assist destul de mult pe drum, regleaza tot, mentine masina pe banda, mai cere cate o "atingere pe volan", dar imi odhineam picioarele si mainile in timpul asta. Offtopic, coada de "mers", spre Alba era de la iesirea de pe autostrada inainte de Aiud pana aproape in Alba Iulia, asta pe la 9-9.30 seara, halucinant... Eu nu simt problema cu jantele de 18, dar na, masina e practic noua totusi inca... Iarna trec la 17 sigur, dar pana una alta o tin asa, sa vad cum se comporta. Sper sa nu-mi fac abonament la "dezdoit" jante si la reparat cauciucuri... Indata ce imi vine cartea masinii, o sa vad si ce roti pot pune pe ea, conform RAR... Venind de pe hatchback, vizibilitatea in spate din oglinda retrovizoare este mult prea mica, dar ma obisnuiesc. KESSY va necesita putina acomodare... Se poate intampla ca masina se se inchida dupa o vreme daca las cheia inauntru? Are legatura daca merge motorul sua nu? (gen las motorul pornit, cobor, inchid usa si fac una alta in jurul masinii...) Astept sa-mi vina a doua cheie (cu telecomanda de incalzire stationara) sa pot activa Skoda Connect si sa finalizez adaugarea masinii in cont. Cred ca sunt idiot, dar nu reusesc sa fac pedala virtuala sa mearga, este activat din masina, dar oriunde imi pun piciorul, nu merge. Exista ceva preconditii pentur asta (masina sa fie inchisa, whatever)? P.S. Forumul aparent nu poate face scale la poze mai mari de 4MB automat cand incerci sa faci upload de pe telefon... Pacat, ar fi foarte util. Asa a trebuit sa descarc poza din Google Photos si sa o urc iarasi din browser... Si ca sa va raspund si la intrebari: Le-am scris mai sus, daca te intereseaza ceva anume, let me know (ori aici ori privat). Prefer sa nu zic (discount, etc.) suma exacta, zic doar ca a fost in jur de 30k.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!