Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.09.2021 în toate secţiunile
-
Dupa 2 ani de munca cand in sfarsit vroiam sa ma bucur de ce am realizat, astazi am avut parte de un blocaj pe centura la otopeni. Si cum stateam eu linistit de 15 secunde...stergand praful de pe bord ma trezesc saltat si impins in fata BUM Individul...circula fara talon, cu dovada si dupa cum se observa il durea fix in P.... de ce a facut. El are asigurare...m-a asigurat NU este vorba de partea materiala...insa este munca mea...fiecare piesa pusa de mine (prietenii de pe forum stiu mai bine)1 point
-
1 point
-
Update la ce versiune? Am vazut acuma pe un forum german ca cei cu numar de device care se termina cu litera B sau mai mare primesc versiunea 1806 si merge si Android Auto wireless. Versuinea 1806 porneste mai rapid si deocamdata nimeni nu zice sa aiba probleme.1 point
-
1 point
-
Dacă vrei performanțe foarte bune pe zăpadă și gheață, eu aș merge pe Nokian. Le-am folosit pe mai multe mașini, inclusiv cea actuală și nu m-au dezamăgit niciodată, am ieșit din cele mai delicate situații iarna fără nicio problemă.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Update: 137.511 km M-am gândit sa mai șterg si eu puțin praful pe aici; din fericire nimic de semnalat. Au mai trecut 6 luni, timp în care am reușit sa fac 17.500 km; am mers destul de mult în perioada asta. Am "reușit" din neatenția mea sa lovesc o piatra pe sosea, în viteza, și am ciupit ușor anvelopa dreapta fata pe lateral. A căpătat un por pe unde pierde foarte ușor presiune. Din păcate va trebui înlocuită cu una noua, desi are doar un an și jumătate. Momentan a primit un petec și am mutat-o pe spate pentru ca cei de unde le-am luat nu mai aveau modelul meu pe stoc. Am sa o urmăresc în continuare și voi vedea ce e de făcut. Altfel sunt foarte mulțumit în continuare de mașină; mai am doua luni și jumătate pana la revizia de 7 ani. Nici un pic de ulei consumat de la revizia din noiembrie.1 point
-
La common rail, daca restul componentelor motorului sunt in regula, variatia presiunii pe rampa de combustibil la relanti fara consumatori poate da informatii despre cat de echilibrate sunt retururile injectoarelor dar fara a da informatii despre faptul ca sunt mai mari sau mai mici decat normal: - o variatie dinamica de pana la 30 bar arata ca retururile sunt relativ echilibrate (cu cat e variatia mai mica cu atat sunt mai egale), valvele de retur lucreaza ok, corectiile pe injectoare sunt corecte si pot fi luate in considerare pentru a evalua starea injectoarelor din punct de vedere al celorlalte componente (ex. cui injector, duza injectie, orificii, etc); - o variatie dinamica de peste 30 bar arata ca retururile sunt dezechilibrate;1 point
-
Poate ma repet referitor la importanta critica a unui debit de retur corespunzator la injectoare dar consider ca este necesar. Debitul total prin injector este suma debitului care trece prin retur + debitul care trece prin orificiile duzei. Dinamica fluidelor ne spune astfel: debitul care trece prin orificiile duzei este dependent de debitul de retur, mai precis este invers proportional cu debitul de retur (debit de retur marit scade presiunea dinamica in injector care scade debitul injectat prin duza la aceeasi presiune cvasistatica in rampa de combustibil). Consumul aratat de ECU nu este masurat ci este calculat folosind timpii de deschidere ai injectoarelor la presiunea statica din rampa de combustibil la momentul respectiv. ECU verifica aceasta informatie cu ajutorul sondei lambda si a senzorilor de temperature de pe evacuare si incearca valori de corectie daca intelege despre ce este vorba. Sunt 3 cazuri posibile: 1) Debit/debite de retur mai mari decat cele specificat, adica injector/injectoare uzate – fenomene aparute: – ECU va arata un consum mai mare decat la pompa; - din cauza presiunii dinamice mici din injector (unul sau mai multe) pulverizarea va fi deficitara (picaturi mari pulverizate), si chiar daca aerul este suficient arderea se va face cu funingine mai multa iar soot mass measured va ajunge primul la valoarea de regenerare; - la presiuni mici in rampa (adica la relanti fara consumatori) sau la sarcini variabile (accelerari) functionarea va fi neregulata si motorul zgomotos, ECU nu poate corecta, deoarece presiunea si timpii de injectie sunt cei corecti, sonda lambda arata ca arderea este in regula (exista un exces de aer) si nu intelege ce se intampla; - daca toate cele 4 injectoare au aceeasi varsta (acelasi debit de retur marit) atunci ECU poate compensa in timp problemele de retur prin cresterea presiunii de relanti iar masina sa mearga relativ normal (corectie care se pierde cand se incearca adaptarea) - acest caz nu este valabil pentru injectoare cu debit de retur mult diferit; 2) Debit retur in limite – consumul aratat de ECU este foarte apropiat de cel real la pompa (max. +/- 0,5 litri la suta); 3) Debit de retur mai mic (in special dupa reglajul/reparatia injectoarelor in mod corespunzator): - ECU va arata un consum mai mic decat real la pompa, debit real pulverizat mai mare (presiune dinamica mare in injector), ; - datorita pulverizarii foarte bune (presiune dinamica mare), chiar daca cantitatea de motorina este putin mai mare, functionarea motorului va fi normala ; - daca returul este inchis prea mult poate apare initial funingine (soot) in exces datorita aerului insuficient existent pentru cantitatea de motorina injectate dar in acest caz ECU poate corecta cu succes situatia deoarece sonda lambda va arata ca exista un deficit de aer; - in timp, pe masura ce scaunele de retur se erodeaza consumul aratat de ECU va incepe sa se apropie de cel de la pompa; - daca toate cele 4 injectoare au fost reglate cu debite de retur mai mic dar egal intre ele, durata de viata a injectoarelor pana la urmatoarea reparatie este cea mai mare. Toate cele de mai sus sunt valabile doar daca restul componentelor motorului sunt in stare corespunzatoare de functionare. Daca un injector cu debit de retur normal (reparat/nou) se monteaza pe un motor cu celelalte 3 injectoare cu retururi iesite mult din limite, atunci functionarea va fi necorespunzatoare. Doar daca si celelalte 3 au retururi in limite (chiar daca putin marite) se vor obtine rezultate bune.1 point
-
La cate lucruri pot sa se strice la o masina veche...e o idee foarte proasta sa oferi garantie. Poti sa oferi o revizie gratis dupa 10k km sau altceva, dar garantie...daca de exemplu nu stie sa foloseasca ambreiajul corect si sta cu el semi-apasat la semafor, ti-l face praf in scurt timp. Ai chef sa schimbi ambreiaj + manopera pe banii tai dupa ce ai vandut masina din cauza cumparatorului? Si asta e doar un exemplu. Cum ti-a fost sugerat si mai sus, scade din pret daca vrei sa o vinzi mai repede si restul de bani, in caz ca ai nevoie de o anumita suma faci rost de ei din alta sursa, dar macar nu esti legat de niste promisiuni care pot varia de la 100 lei la mii de lei.1 point
-
As putea incepe “Plecat-am noua din Vaslui si cu sergentul zece” dar n-a fost sa fie. Vineri seara decidem in familion sa bagam sambata o plimbare scurta pana in Sibiu, cu o tura scurta pe la Zoo si apoi vedem ce facem (ne cazam sau nu, mergem mai sus… ) Sambata, cum paznicul era singur si familia lui parea dusa, plecam fara prea mare scandal, pe la 07:15 eram deja pe Maniu si, in scurt timp, pe A1. Acolo lume multa, soferi putini. Ne-am tarat in coloana pe B2 cu 110 pana spre Gaesti. Apoi am inceput sa mergem si noi normal. Nimic special de raportat execeptand un Q2(is) de VL, rosu, ce uitase stroboscoapele pornite. Dealul Negru, la dus, relativ liber, condus lejer pana in Ramnicu-Valcea - doar un accident ușor intr-o curba. Pe zonele cu 2 benzi mi-am amintit de ce mi-am luat 2.0 TSI ;)) Si schimba DQ381-ul (7F) asta intr-un fel… Totul sa nu iti tremure piciorul pe acceleratie. Pitstop in VL, putina benzina de 98, un sandwich si o cafea si… Valea Morții here we come… bineinteles ca am uitat ca la iesire din Caciulata au facut sens giratoriu asa ca am purces prin statiune:))) desi tanti Gabriela de la waze tot zicea sa nu…. In rest… un camion de AG (mergea 60 in localitate, 65 afara) si cativa “aspiraci” au pus de o coada de vreo 2 km. Dupa vreo 3h si ceva ajungem in parcarea Gradinii Zoologice. Ca sa nu uit, Gabriela s-a pierdut de tot prin sensurile de la intrare in SB. Desi laudata ca si cum era a 11 minune a lumii, in afara de un tigru, un leopard, un sarpe si cateva maimute nu prea am avut ce sa vedem. Asa ca am purces prin “zavoi” pana s- a plictisit juniorul. Acum, tinand cont de ultimele experiente cu mancarea in Sibiu, se ridica intrebarea: mergem sa mancam la restaurante de 4* pe maps care servesc mancare de la cantina Carrefour sau mergem direct la Carrefour, luam ceva cald si apoi facem un picnic pe la Jina? Normal ca am ajuns pe la Jina ;)) via centura Sibiului. Bineinteles ca in sensurile de pe DN1 Gabriela a inceput iar cu șotiile. Dupa picnic si un espresso la plic am purces spre Tau Bistra. Pe niste serpentine am dat peste un coleg skodar si l-am tot presat incercand sa vad daca are sau nu multilink. Pana la urma era sa verse cafeaua pe el ;)) Si nu, n-am aflat daca are sau nu multilink ;))) Ajungand in TA (DN67C) facem stanga si incercam sa ne mentinen in limita de viteza (waze zicea ceva de 90km/h dar… mai greu). Acu’ tre sa-i multumesc lu’ @sabinx pentru softul de A3 de pe caseta de directie. In mod normal, directia are 2 setari asistata grav si aproape neasistata. Cum in modul sport e prea grea pentru o plimbare de placere, am mers in Drive si cutia in S. In mod normal, fara modificarea de mai sus, orice acceleratie s-ar fi transformat in o lupta cu volanul - avea obiceiul de a incerca sa indrepte volanul (in momentul ala aplicatia MySkoda zice ceva de 396Nm)…. Asa directia ramane usoara si totul e smooth. Impreuna cu toate sistemele cu acronime din 3 litere, 2.8bar pe rotile spate drumul chiar a fost placut, fara supravirari - in momentul in care incearca asta, o miscare scurta din volan trezeste la viata unu din sistemele de mai sus care franeaza rotile interioare ;)) Tot drumul cred ca mi-au intrat vreo 4-5 de pe contrasens in curba - euforia TA sa zicem. Ca oricum stim e o data cu permisul auto, conducarul auto primeste si o calificare in macelarie. De curbe. Dupa Obarsia Lotrului traficul s-a mai rarit si noi ne-am tot oprit… mai ales le sus pe platou. Unde am facut multe, multe poze. Si inca un picnic. La scurt timp juniorul a cazut la datorie (mai dormisera de la Rm Valcea la Sibiu) si cautam o solutie sa ocolim Ranca. Normal ca n-am avut cum si la coborare am mers domol ca sa admir peisajul - sunt vreo 2 zone cu o panaorama… wow ;)) Poza e din 2019, copilotul meu dormea asa ca A7-le MK2 a ramas nefolosit. Waze ma tot imbia sa fac stanga -erau vreo 8 masini in fata, 7 s-au dus spre Baia de Fier, eu am preferat sa ies in Bumbesti Pitic. Pana la Ramnicu-Valcea nimic special de raportat, a fost o portiune in care s-au depasit unii ca nebunii si Gabriela (de la Waze) mi-a zis sa fac dreapta prin Baile Govora (nu mai fusesem prin zona din 2008… ce diferenta in bine). Pana la Rompetrolul de la Blidari (Sinesti?) m-a afumat un A6 C7 de zici ca era pe vreascuri ude… Apoi… Dealul Negru ;)) De data asta era ceva trafic pe contrasens asa cam m-am moderat. Nu foarte mult, dar suficient. Chiar am putut admira o batranica bine ingrijita Singurul echipaj de politie a fost la intrare in Pitesti, verifica dubele. O data ajuns pe A1 pasagerii s-au trezit, am setat ACC la limita de viteza si… am atins frana abia pe la Ciorogarla. Cateva minute mai tarziu parcam A fost o experienta interesanta, cam mult timp in masina (eu am condus, m-am relaxat, m-am jucat pe alocuri, pasagerii au dormit juma de drum). Anul asta sigur nu mai repet isprava si la anul… vedem daca pun mana pe un 718 T. Cayman. PS Ca sa fie treaba, treaba, azi, cat familionul aduna fructe si se plimba cu bicicleta incercand sa scape de rotile ajutatoare, eu am mai bagat vreo 300 de km. Din care 3/4 pe A1. Planul era ca dupa ce ajungem (via selfwash ca deja nu mai gaseam masina de la atatea gaze) eu esuez la pescuit, pe rau. Azi l-am vazut (pe rau) undeva la intrare in Bucuresti. Dar cand e musai, cu placere. PS mi s-a facut pofta de un pahar cu vin. Brb!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Update dupa o excursie in Grecia, prima mea iesire cu barca (catamaran), o saptamana in insulele saronice, masina asteptand cuminte in marina Alimos din Atena ODO: 108mii km, masina a mers cei 2500km+ nu numai ca fara probleme, dar ca noua, si cu benzina de 100 si cu 95, doar ulei a vrut o data cca 400ml i-am pus Consum, nu ca prea mai conteaza, dar 6.0/100 pe autostrazile lor (120-130kmph) e f bine, si cu 6.5/100 pe medie sunt f multumit Peisaje, poze si impresii despre excursia cu barca .. prea multe de spus prea frumos .. cine stie cunoaste .. las doar doua poze1 point
-
1 point
-
1 point
-
Aventura a continuat cu insonorizare podea. Absolut tot ce sa demontat sa curatat/spalat....dupa caz. (inclusiv pedala frana ,acceleratie...) Consola centarala a fost desfacuta complet pentru eliminarea greierilor.La toate imbinarile am pus banda textila si vasilina (unde nu sa putut pune banda),greierii au disparut toti ,indiferent cum as torsiuna/apasa consola. In urma interventiei niciun clips,clema,surub... etc nu a fost deteriorat,pierdut,avariat... @vwblabla Masina se vinde pentru un pret corect.Asta nu inseamna ca nu mai fac nimic la ea ,sau fac treburile partiale,incomplete....1 point
-
1 point
-
38 de mii de euro ? Pfuuuu daca mai bagi si optionale ...... nu o sa fie coada clar .1 point
-
Initial am vrut sa imi tot Octavia, dar nu mi-a placut in principal design-ul bord/display/ AC + neincrederea in fiabilitatea TSI-urilor...? nici nemtii parca nu mai sunt ce-au fost ...:(1 point
-
Am pipait si eu un combi. Ca impresii, bordul in mare ok, mai putin materialul textil de pe partea pasagerului, o prostie. Ce m-a deranjat enorm sunt fetele de usi, cele din spate sunt plastic de logan 100% cu toate ca textura este la fel ca la cele din fata. Plasticul ce acopera boxele din usi arata sub nivelul marii, jenant! Restul de materiale in media clasei. Totul la ~31k masina din showroom. Parere strict personala, masina in nici un caz nu face banii ceruti acum.1 point
-
Daca ai tpms direct, iti apare modul instalat, la scanare....65 tyre press..... cel mai usor de indentificat. Altfel, via abs vezi in codarea abs ului.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00