Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.09.2021 în toate secţiunile

  1. Sa mai sterg praful pe aici, am schimbat pivotii ca aveau cauciucul imbatranit nu bateau insa ii cumpărasem si ii tineam in porbagaj. Am mers tot pe OEM ca au tinut destul si am refacut si unghiu de fuga(parca asa ii zice) iar cei de au făcut-o au fost mirati ca e prima data cand o fac de cand am masina si era inca in parametri. Apoi am zis sa trag o fuga pana la munte si am mers la Vulcanii noroiosi ca nu mai fusesem de ceva ani. Si cateva poze.
    4 points
  2. Si o poza din timpul escapadei Tre sa imi beau cafeaua inainte de a posta ceva mai lung de 3 randuri.
    3 points
  3. Salut E vorba de colegul @John ! Eu am doar o masinuta electrica cu baterii de cand eram mic
    3 points
  4. As putea incepe “Plecat-am noua din Vaslui si cu sergentul zece” dar n-a fost sa fie. Vineri seara decidem in familion sa bagam sambata o plimbare scurta pana in Sibiu, cu o tura scurta pe la Zoo si apoi vedem ce facem (ne cazam sau nu, mergem mai sus… ) Sambata, cum paznicul era singur si familia lui parea dusa, plecam fara prea mare scandal, pe la 07:15 eram deja pe Maniu si, in scurt timp, pe A1. Acolo lume multa, soferi putini. Ne-am tarat in coloana pe B2 cu 110 pana spre Gaesti. Apoi am inceput sa mergem si noi normal. Nimic special de raportat execeptand un Q2(is) de VL, rosu, ce uitase stroboscoapele pornite. Dealul Negru, la dus, relativ liber, condus lejer pana in Ramnicu-Valcea - doar un accident ușor intr-o curba. Pe zonele cu 2 benzi mi-am amintit de ce mi-am luat 2.0 TSI ;)) Si schimba DQ381-ul (7F) asta intr-un fel… Totul sa nu iti tremure piciorul pe acceleratie. Pitstop in VL, putina benzina de 98, un sandwich si o cafea si… Valea Morții here we come… bineinteles ca am uitat ca la iesire din Caciulata au facut sens giratoriu asa ca am purces prin statiune:))) desi tanti Gabriela de la waze tot zicea sa nu…. In rest… un camion de AG (mergea 60 in localitate, 65 afara) si cativa “aspiraci” au pus de o coada de vreo 2 km. Dupa vreo 3h si ceva ajungem in parcarea Gradinii Zoologice. Ca sa nu uit, Gabriela s-a pierdut de tot prin sensurile de la intrare in SB. Desi laudata ca si cum era a 11 minune a lumii, in afara de un tigru, un leopard, un sarpe si cateva maimute nu prea am avut ce sa vedem. Asa ca am purces prin “zavoi” pana s- a plictisit juniorul. Acum, tinand cont de ultimele experiente cu mancarea in Sibiu, se ridica intrebarea: mergem sa mancam la restaurante de 4* pe maps care servesc mancare de la cantina Carrefour sau mergem direct la Carrefour, luam ceva cald si apoi facem un picnic pe la Jina? Normal ca am ajuns pe la Jina ;)) via centura Sibiului. Bineinteles ca in sensurile de pe DN1 Gabriela a inceput iar cu șotiile. Dupa picnic si un espresso la plic am purces spre Tau Bistra. Pe niste serpentine am dat peste un coleg skodar si l-am tot presat incercand sa vad daca are sau nu multilink. Pana la urma era sa verse cafeaua pe el ;)) Si nu, n-am aflat daca are sau nu multilink ;))) Ajungand in TA (DN67C) facem stanga si incercam sa ne mentinen in limita de viteza (waze zicea ceva de 90km/h dar… mai greu). Acu’ tre sa-i multumesc lu’ @sabinx pentru softul de A3 de pe caseta de directie. In mod normal, directia are 2 setari asistata grav si aproape neasistata. Cum in modul sport e prea grea pentru o plimbare de placere, am mers in Drive si cutia in S. In mod normal, fara modificarea de mai sus, orice acceleratie s-ar fi transformat in o lupta cu volanul - avea obiceiul de a incerca sa indrepte volanul (in momentul ala aplicatia MySkoda zice ceva de 396Nm)…. Asa directia ramane usoara si totul e smooth. Impreuna cu toate sistemele cu acronime din 3 litere, 2.8bar pe rotile spate drumul chiar a fost placut, fara supravirari - in momentul in care incearca asta, o miscare scurta din volan trezeste la viata unu din sistemele de mai sus care franeaza rotile interioare ;)) Tot drumul cred ca mi-au intrat vreo 4-5 de pe contrasens in curba - euforia TA sa zicem. Ca oricum stim e o data cu permisul auto, conducarul auto primeste si o calificare in macelarie. De curbe. Dupa Obarsia Lotrului traficul s-a mai rarit si noi ne-am tot oprit… mai ales le sus pe platou. Unde am facut multe, multe poze. Si inca un picnic. La scurt timp juniorul a cazut la datorie (mai dormisera de la Rm Valcea la Sibiu) si cautam o solutie sa ocolim Ranca. Normal ca n-am avut cum si la coborare am mers domol ca sa admir peisajul - sunt vreo 2 zone cu o panaorama… wow ;)) Poza e din 2019, copilotul meu dormea asa ca A7-le MK2 a ramas nefolosit. Waze ma tot imbia sa fac stanga -erau vreo 8 masini in fata, 7 s-au dus spre Baia de Fier, eu am preferat sa ies in Bumbesti Pitic. Pana la Ramnicu-Valcea nimic special de raportat, a fost o portiune in care s-au depasit unii ca nebunii si Gabriela (de la Waze) mi-a zis sa fac dreapta prin Baile Govora (nu mai fusesem prin zona din 2008… ce diferenta in bine). Pana la Rompetrolul de la Blidari (Sinesti?) m-a afumat un A6 C7 de zici ca era pe vreascuri ude… Apoi… Dealul Negru ;)) De data asta era ceva trafic pe contrasens asa cam m-am moderat. Nu foarte mult, dar suficient. Chiar am putut admira o batranica bine ingrijita Singurul echipaj de politie a fost la intrare in Pitesti, verifica dubele. O data ajuns pe A1 pasagerii s-au trezit, am setat ACC la limita de viteza si… am atins frana abia pe la Ciorogarla. Cateva minute mai tarziu parcam A fost o experienta interesanta, cam mult timp in masina (eu am condus, m-am relaxat, m-am jucat pe alocuri, pasagerii au dormit juma de drum). Anul asta sigur nu mai repet isprava si la anul… vedem daca pun mana pe un 718 T. Cayman. PS Ca sa fie treaba, treaba, azi, cat familionul aduna fructe si se plimba cu bicicleta incercand sa scape de rotile ajutatoare, eu am mai bagat vreo 300 de km. Din care 3/4 pe A1. Planul era ca dupa ce ajungem (via selfwash ca deja nu mai gaseam masina de la atatea gaze) eu esuez la pescuit, pe rau. Azi l-am vazut (pe rau) undeva la intrare in Bucuresti. Dar cand e musai, cu placere. PS mi s-a facut pofta de un pahar cu vin. Brb!
    2 points
  5. Update : Se pare ca am in jur de 5 hpa la 16 km dupa regenerare, ceea ce cred ca este bine. @nicusan am verificat avand contactul pus, variaza intre -0,6 si +0.4 sa zic (n-am vazut mai mult). Nu inteleg, la tine in mers scade soot measured, nu creste ? In final, nu-mi ramane decat sa gasesc o aplicatie pe tel care sa imi poata afisa si soot mass measured ( sa stiu cand vrea "sa isi faca damblaua", ca tare nehotarata e cateodata 😣 ).
    1 point
  6. azi am decoperit ca am paznic buildin Si, cum familionul nu era acasa, mi-am permis o plimbare.
    1 point
  7. Venit de la munte (Victoria/Sambata - Valcea - Pitesti), 200 km => 13.5 kWh/100 km. Am mers cat am putut de tare, cu depasiri, Dealul Negru, etc., dar a fost aglomerat. Bucuresti-Pitesti, 130 km/h => 20 kWh/100 km Nu zic ca am mers ilegal, dar daca ai merge cu 140 km/h, ai consuma cam 21.5 kWh/100 km Am plecat cu 100% baterie si am ajuns cu 10%. 300 km cu 90% baterie => 333 km autonomie la mers tare si 100 km de autostrada. Cred ca e un scenariu foarte intalnit.
    1 point
  8. 1 point
  9. In general intr-o interventie de genul, pompierii nu stau sa iti minimizeze tie ca proprietar pagubele. Intervin "in forta" sa rezolve problema pentru care au fost chemati cat mai repede posibil. Sa nu utiam ca momentan, in RO, sub 0,1% din parcul auto este reprezentat de masini electrice, sunt curios cat de comune vor fi evenimentele de genul la masiniile astea. Si aici ma refer mai ales cand va trece timpul peste ele (cel mai probabil si unele reparatii la instaltia electrica) si vor ajunge la varsta media a parcului auto curent.
    1 point
  10. Masina era de uber, sunt mai multe masini electrice de uber cu acelasi numar in timisoara krk. De unde stiu pompierii ca focul este la baterie? Daca focul e unul simplu si se poate stinge usor fara sa distruga intreaga masina? Poate eu nu vreau sa imi fac casco si ei imi distrug toata masina. Sper ca la acest incendiu nu au folosit containerul doar pentru ca tocmai l-au primit. Sigur ca sunt cazuri in care trebuie folosit, daca bateria se tot aprinde.
    1 point
  11. Postez cam rar ... se intampla lucruri in viata, combinat cu munca si cu fiecare weekend ocupat cu cate ceva... Golful a mai vazut niste drumuri la munte - vreo doua in Piatra Craiului de cand nu am mai scris. Totul ok, mai putin un check engine aprins ieri la intoarcere dupa vreo 150 km... nu am apucat sa il citesc, oricum nu a luat limp, nu se simte nimic. Poza de alaltaieri cand am ajuns in Piatra cu prietenii (pe munte e mai fain cand is mai multi) si una de la receptia lucrarii pentru care am tot batut Timisoara. S-a terminat, probabil prin zona o sa ajung doar prin vreun concediu... btw - aproape 199k km - mai mult ca sigur trecem de 200k pana la sfarsitul anului.
    1 point
  12. in 11 luni am facut >17.500km. ultimii 2500km, facuti intr-o plimbare prin Budapesta si Viena. cu cardul wecharge, si cupoanele de la kaufland am fost si m-am intors gratis. cost total "combustibil" pentru 17.500 km --> 30 lei platiti in iarna la un MOL. in rest...gratis. dar da, trebuie rabdare si putina planificare. merita? personal da. sa fac atatia km cu cost asa mic si cu 200 de cai rwd la orice apasare de pedala..cu atat mai mult. dar pt liniste, reactie, sasiu, usurinta conducerii (e ca jucaria)...da. si da, masina este mega fun daca vrei. nu pierzi deloc din senzatia de condus. senzatia de condus =/= schimbat de viteze. in timpul ala te poti concentra pe multe altele. am avut S3, si Lupo GTI CUP. m-as intoarce la ele? nu. clar nu. mi-e dor de sound. de evacuare. dar trece repede. cu alte frane, roti (cauciucuri aderente ) si suspenie nu as ezita sa o duc pe circuit. si mi-as dori directia putin mai alive. sa simti mai mult. asa ca imi doresc sa iasa id3 gtx.
    1 point
  13. Butonul de la frana de mana se poate duce langa schimbator fara sa schimbi componente gen pompa abs,etc. Achizitionezi locasul de buton faruri fara decupajul de buton frana de mana de B7 (nou sau dezmembrari) Refaci traseu de fir pana la schimbator si iti cumperi rama+buton+mufa de frana de B7, nu e foarte complicat doar sa sti ce faci.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!