Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.09.2021 în toate secţiunile
-
I-am contactat deja si au zis ca nu are cum sa fie de la ultimul update de soft! Doar ca am venit si eu cu un contraargument: in februarie am fost bolnav de corona si masina a stat aproape 20 zile nepornita, in ger, iar cand am vrut sa o pornesc, a pornit la prima apasare de buton. Ba chiar am putut sa o si deschid, fata de astazi, cand nu mai avea nici macar un singur volt in ea! Eu vin dupa o experienta super placuta cu o Octavia Tour din 2008 benzina, 1,6 MPI, de care cu greu m-am despartit anul asta (avea doar saizeci si ceva de mii de km), luata de noua, dar nu am avut nici cea mai mica problema cu ea. De asta noua, sincer, nu prea am apucat sa ma bucur din cauza MULTIPLELOR probleme pe care le am cu ea, si nu din cauza mea, ci din cauza lor ca au lansat o masina netestata, care acum o testeaza le banii si nervii nostri! Sper ca altii sa se bucure intr-adevar de aceasta masina, atunci cand problemele vor fi reduse spre zero. Pana atunci, oameni buni, nu mai comandati o masina pe care o asteptati cateva luni bune si cu care o sa aveti numai neplaceri! Asta este parerea mea! Fara suparare!4 points
-
Ai ghicit,e deja in garaj de aprox 4 zile. Din pacate nu e din grupul VAG. Dupa ce a probat cc-ul ,noul propietar m-a asteptat aprox. 10 zile ,timp in care am cautat un suv 4x4 .Nu am gasit nimic "sanatos",numai "rable",fara istoric,revizii,motoare cu scurgeri de lichide.....e "nasol" sa te pricepi la masini Am luat masina de la un prieten ,dreapta,cu istoric.....o tin pana gasesc ceva bun din grupul vag3 points
-
3 points
-
De la Kodi zicere... - Nimic deosebit pe dedesubt, doar problema la o bieletă pe spate. - Aă...ce problemă? - Problema e că nu mai există...1 point
-
cele mai mici consumuri le obtinem zilele astea. Am reusit sa merg prin Buc 265km si mai aveam 3 km autonomie ramasa1 point
-
1 point
-
1 point
-
Proaspat intors dintr-un concediu in Grecia. Masina a mers impecabil, cu un consum mediu de 6,7% pe apx. 1.600 km, destul de alergata pe drumuri puternic virajate (unde 4x4 isi arata dintisorii 😀). Dupa bucuria si frumusetea concediului, ajuns acasa nu am putut decat sa constat o mica "bucurie" la Polo-nic, stergatorul luneta fiind "speriat" de la locul lui. Probabil, cei max. 40 lei cat e unul Bosch nou inca fac diferenta la noi. Nu vreau sa ma gandesc ce "educatie" ii aplic faptasului daca il prind, asta bineinteles, premergator sosirii echipajului 😎.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Postez cam rar ... se intampla lucruri in viata, combinat cu munca si cu fiecare weekend ocupat cu cate ceva... Golful a mai vazut niste drumuri la munte - vreo doua in Piatra Craiului de cand nu am mai scris. Totul ok, mai putin un check engine aprins ieri la intoarcere dupa vreo 150 km... nu am apucat sa il citesc, oricum nu a luat limp, nu se simte nimic. Poza de alaltaieri cand am ajuns in Piatra cu prietenii (pe munte e mai fain cand is mai multi) si una de la receptia lucrarii pentru care am tot batut Timisoara. S-a terminat, probabil prin zona o sa ajung doar prin vreun concediu... btw - aproape 199k km - mai mult ca sigur trecem de 200k pana la sfarsitul anului.1 point
-
Ceva probleme cu browserul. Dar si cu timpul si munca. Am mai ajuns pe la munte, maine iarasi o tura. Nimic dur pentru Golf, mostly sosea. Aerul conditionat merge perfect - o sa ma duc prin septembrie sa vedem totusi pe unde pierde, e pacat sa nu remediez corect. Deja am implinit mai mult de 11k km de la ultimul schimb, asa ca am prestat din nou. Tot cu ulei OE, am fost foarte multumit la ultimul schimb. Azi si ITP-ul - fara probleme. Decent pentru o masina de 20 de ani. si pozele de mai sus:1 point
-
0 points
-
Pierdusem timp sa citesc cam toate paginile de pe acest topic. In timp ce unii argumenteaza pro si contra EV observ ca multi uita sa se adreseze elefantului din camera: traim in RO. Nu suntem pregatiti pt EV ca si alte tari, majoritatea propietarilor de EV nu stau la bloc, mai ales mai sus de parter sau/si de obicei au un loc (garaj,servici,un vecin,prieten) unde incarca pe timp de noapte,etc (nu ma refer la calatorii,etc) Am condus i3 si eGolf si o hibrida (Prius) si mi-au placut, dar statul RO mai are de lucrat mult pt a convinge majoritatea romanilor sa isi cumpere masina noua (sa zicem si SH) care sa fie EV (Electric Vehicle/Hibrid) Se discuta de cresterea impozitului cu/la (aprox.) 900 RON pt masini de la E4 in jos care nu prea o inteleg, inca avem preturi in euro si salarii in lei, ofertele pe piata nu sunt asa diversificate incat sa ma grabesc sa cumpar o masina noua (termica/electrica) cat timp ce am acum nu imi da dureri de cap si imi deserveste scopul achizitionarii - acele BIFE ce s-au completat cand ti-ai facut tema de acasa. Cat despre termic vs electric ce sa zic, momentan luam apararea la electrice pe motiv ca sunt noi si nu s-au stricat atatea incat sa fie "public" informatiile legate de costuri, pe cand la termice daca am postat pe forum o problema la o masina (in cazul de fata din gama VAG) garantat 70% din membrii stiu si cat va costa reparatia. Ca si combustibil vs kw eu am reusit cifrele de mai jos: Fabia 1.4 TDI - 3.8-4.2L/100km (surprins cand vezi becul de motorina, uiti ca si consuma zici ca mergi pe gratis) Octavia 1.6 TDI - 5.4-6.2L/100km (decent, te astepti sa se aprinda becul dar mai rar) Passat 2.0 TDI - 5.6/6.7L /100km (sti sigur ca se aprinde becul dar speri sa si la fel de rar ca si la astea de mai sus dar evident ca nu e asa) (toate euro 6) Sa nu se inteleaga gresit, acestea nu au fost cifre constante ci doar cele mai bune prinse de mine personal, iar pe perioada de canicula si AC pornit valorile cresc substantial si bineinteles aici depinde si de marimea la "picior" si nu are rost sa mentionez capacitate rezervor si cat a fost plinul, aici vorbim strict de km atinsi in ideea ca faci plinul, te sui in masina si te gandesti ce aroma vrei pe inghetata la cornet cand ajungi la destinatie. Exemplul de mai sus eu personal il iau in considerare cand ma uit la range-ul la electrice cand fac window shopping. Topic-ul va suferi modificari pe masura ce garantiile expira la EV, mai cad piese,etc si vom avea o plaja de lucruri faptice privind mentenanta/service si costuri, momentan nu cred ca cineva poate baga de vina la EV-uri cat timp majoritatea sunt noi/aproape noi. Personal vreau sa achizitionez o electrica, am anumite reverve si pretentii dar sunt personale, nu inseamna ca producatorul X si Y au o problema si da m-as orienta tot pe familia electrica VAG. (nu m-ar deranja si Model S Plad evident, dar nu dau 2000$+ doar sa ii schimb parbrizul - #askBuhnici) Sunt curios ce va fi in 2025 cand intra Euro 7 si zboara motoarele NOI mari garantat, poate ne mai modernizam si noi infrastructura pt EV, poate scoate Tesla masina zburatoare si discutiile vor deveni inutile. Drumuri bune electrificate ! Ca si gluma de incheiere: cati dintre cei cu Electrice au fost la Electric Castle?0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00