Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.09.2021 în toate secţiunile

  1. Update dupa o excursie in Grecia, prima mea iesire cu barca (catamaran), o saptamana in insulele saronice, masina asteptand cuminte in marina Alimos din Atena ODO: 108mii km, masina a mers cei 2500km+ nu numai ca fara probleme, dar ca noua, si cu benzina de 100 si cu 95, doar ulei a vrut o data cca 400ml i-am pus Consum, nu ca prea mai conteaza, dar 6.0/100 pe autostrazile lor (120-130kmph) e f bine, si cu 6.5/100 pe medie sunt f multumit Peisaje, poze si impresii despre excursia cu barca .. prea multe de spus prea frumos .. cine stie cunoaste .. las doar doua poze
    2 points
  2. Nu stiu daca exista un dispozitiv sau nu, tot ce stiu e ca ca masina mergea prost inainte sa reconditionez injectoarele (cateodata dadea in nas), avea regenerari dese, performante mediocre si o bataie metalica specifca in ture jose pe accelerare. Am demontat si remoantat cu mana mea injectoarele si te asigur ca nu era nici un fir slabit pe nici unde sau vreo alta problema, dar tu batman, batman 😀. Nu incerc sa conving pe nimeni ca se pot reconditiona sau nu injectoarele, expun doar experienta mea legat de acest subiect.
    2 points
  3. incarca fara probleme cu 100kW: Asta este la Porsche Bucuresti , pe centura inainte de iesirea catre A1
    2 points
  4. Iti spun exact cat se face ptr ca fac drumurile astea tot timpul ca un om normal : Valcea Pitesti - 55-65 minute , poti merge cum vrei ca tot atat faci indiferent ca ai nr de B sau esti taran din provincie Daca e aglomerat atunci nu mai conteaza , creste timpul in functie de cat stai bara la bara la iesire din Valcea , la intrare in Pitesti si la mici la Dedulesti Intr-o zi de vara duminica poti face si 120 minute pe putin Valcea - Sibiu - 80-90 minute Nu intra in aceste estimari cei cu nr de B care depasesc pe linie continua , depasesc toate coloanele de masini , se lipesc de masina din fata cu 2 roti pe contrasens si dau flash-uri celor din fata sa se dea la o parte si celor de pe contrasens sa stie sa se bage in sant Intr-o zi in care prinzi accident din cauza astora de mai sus poti face si 3-4 ore Media de viteza de 60 km/h e media normala ptr un om normal pe aceste doua drumuri Restul sunt bravuri ieftine
    1 point
  5. 5 grade, asta daca nu a fost setat altfel. Oricum, se poate vedea valoarea de referinta in blocurile de masura.
    1 point
  6. Sar peste altele intamplate pe parcus (revizie, concediu, sper sa le detaliez mai tarziu...) In tempo lejer si muzica chill am depasit si indicatorul de 75k km. Mersul chill imi da o satisfactie aparte la masina asta, o fi si faptul ca nu are nevoie sa demonstreze ceva, o fi faptul ca oricand isi poate arata coltii, sau faptul ca vitezele astea de 100-120 o aseaza extrem de bine pe drum, o fi ziua cu soare, or fi toate adunate? Posibil... dar parca are un iz de sublim in ea care tot creste in ochii mei.
    1 point
  7. E ok, daca porneste si isi face numarul
    1 point
  8. Nu vad nici un argument tehnic care sa diferentieze un injector Continental/VDO de celelalte in privinta reparatiilor. Tu vorbesti ca si cum la Bosch/Denso etc. se poate repara modulul piezo. Nu se poate repara la nici unul... se schimba. Codurile de calibrare se pot obtine abia dupa montajul, rodajul si reglajul injectorului. Daca un modul piezo separat are inscriptionat pe el un cod de calibrare inseamna ca este demontat de pe un injector. Codul de calibrare este pentru tot injectorul si nu pentru elementul piezo. In privinta generarii codurilor de calibrare amicul meu din Anglia foloseste "Common Rail EPS207" care genereaza coduri pentru toate tipurile de injectoare, inclusiv Siemens/VDO de tip CAY. Later edit: am vorbit cu amicul si mi-a spus ca intr-adevar abia pe la inceputul lui 2020 a cumparat un update de soft care poate coda CAY. Inainte de asta nu putea.
    1 point
  9. Zgomotul provine de la oglinzi ,passat b8 acelasi zgomot de vant
    1 point
  10. Revizia 1 la 14.600 Km la reprezentanta : - ulei 5 litri la bidon + filtru = 375 lei ( Castrol Edge Professional LongLife III 5W-30 ) - manopera schimb ulei + citire defecte pe tester = 118 lei in regie proprie : - filtru aer MAN C28043 = 58 lei - filtru habitaclu MAN FP26009 = 57 lei - plus la 20.000 km set lamele stergatoare parbriz BOSCH 3397007863 = 107 lei
    1 point
  11. Pai cine a zis ca nu mi-au dat coduri de calibrare ? Dupa reconditionare am primit fisa tehnica cu debitele injectoarele la diferite puncte de lucru (inainte/dupa) si un nou cod de calibrare/injector. Am introdus in ECU-ul masinii noile coduri, am montat injectoarele si treaba a mers ca unsa.
    1 point
  12. La aceste 1.6TDI, elementul piezzo electric este problema in 90% din cazuri si asta o spun din date tehnice nu din citit de pe forumuri. Pana acum am auzit doar de carpeli la toate asa zisele service-uri. Daca producatorul nu furnizeaza datele tehnice pentru calibrarea unui element piezzo si pana acum nimeni nu a scos vreo aparatura care sa genereze un nou cod de calibrare, orice inlocuire de element piezzo e apa de ploaie. Chiar si pentru inlocuirea unui element mecanic ai nevoie de un nou cod de calibrare... "Inlocuiesc cu element second de pe alt injector" ... ok l-ai pus pe ala second, zi-mi noul cod de calibrare ca sa stie ECU cum sa alimenteze injectorul . Aaa pai stai ca nu stiu, nu am => carpeala. Fara loguri de functionare nu ai ce sa-i faci ...
    1 point
  13. @cj.Paul Din experienta mea, jantele sunt deteriorate (vizual) atunci când schimbi anvelopele...oricat stai geana pe băieții din vulcanizare. Apoi, pierzi mai mult timp pe la vulcanizare + costul adițional pentru schimb. Daca țin mașina 8 ani, și o voi tine.. cam tot pe acolo ajungi dpdv al costului. La mașina ICE am acum un singur set de jante, pentru ca... sunt vechi, dar primii 5 ani cât a fost noua am avut jante de tabla + aliaj.
    1 point
  14. Prima zi de toamna! 5°C, ceata si precipitatii mixte! In acea ceata ar trebui sa fie celebrele curbe de pe Transfagarasan dar....
    1 point
  15. Este rasul lui, desigur. Pentru ca nu-si reproseaza nimic la acea "nota memorata". Nu ai observat gradul ridicat de imixtiune al cuvintelor englezesti in textul scris in limba romana? Este relevant... Nu ai observat ca insusi acest topic incepe cu un cuvant in limba engleza?
    1 point
  16. NU se dau din fata spaimei soselelor?
    1 point
  17. Ca tot a deschis subiectul adrian001 pe care-l stimez... daca cineva imi da un argument tehnic solid pentru care nu s-ar repara injectoarele Continental, eu imi rup si mananc diploma de inginer. Trebuie sa ai piese de schimb, sa stii cum trebuie sa functioneze, sa-l repari, sa-l reglezi, sa-l rodezi si sa fii serios in meserie. Sunt service-uri care au toate astea si altele care nu au. Din cauza celor "care nu" s-a dus vestea ca nu se pot repara. E un simplu injector!
    1 point
  18. In acelasi timp cand vor intelege posesorii de masini "non-premium" ca poti sa pui optiuni in valoare finala mai mare decat pretul de start al masinii...ca tot n-o faci premium.
    1 point
  19. Am facut ieri primul drum "lung", Cluj - Odorheiu Secuiesc - Cluj, ~400 km, ocazie cu care am ajuns la 5790 km in total cu masina. Luni ne-am intors din concediu si cum creierul inca nu era pe workmode, ne tot gandeam unde am putea pleca... Joi discutam cu prietena mea si ne-am dat seama ca am manca niste kürtőskalács (cozonac secuiesc pentru "necunoscatori" ), dar in comert s-au stricat toate, cel putin in Cluj. La Odorhei in schimb, este o troscoleta care face momentan cea mai buna varianta din comert (cea mai buna per total e cea de acasa, normal ) asa ca am zis sa facem o plimbare pana acolo sambata, numai bine, se "dezmorteste" si masina putin. Drumul nu a fost foarte spectaculos (din pacate, din fericire), trafic a fost pe alocuri, plus, the usual bunch of idiots (depasit la capatul zonei liniei discontinue, pentru adrenalina 🤯) pe drum, dar de la Balauseri spre Odorhei nu a fost mare lucru... Praid era in schimb arhiplin, am vrut sa ne oprim sa mancam la un restaurant, dar nu aveai nici o sansa sa gasesti loc, nici de parcare, nici la masa afara, asa ca am continuat drumul pana la Odorhei, unde am gasit un restaurant pe o strada laturalnica in centru, Plébános ii zice (https://goo.gl/maps/Zw8Tco8PRAdV4xHv7), am mancat un babgulyas cu ceapa (eu) si am impartit un cordon bleu cu 2 portii de cartofi prajiti si castraveti murati cu madame, excelenta a fost mancarea, am platit pentru 2 persoane 80 lei cu tot cu bacsis, mancare, bautura. Pentru omul obisnuit cu preturile din Cluj mi s-a parut "prea ieftin" (nu dati cu piatra...). Despre masina, ce pot sa zic, merge excelent, din pacate nu se afiseaza temperatura la ulei nicaieri, asa ca pana la Turda pe Feleac am mers in Normal, abia acolo am schimbat pe Sport, sa apuce sa se incalzeasca putin uleiul, motorul. De la Turda pana la Odorhei am mers exclusiv in Sport, nu conduc agresiv dar imi place mult mai tare cum raspunde masina in modul Sport, inclusiv la mers in coloana. Desi am geamuri duble, pe autostrada mi se pare usor mare zgomotul, dar poate am eu pitici pe creier... Se simte ca e mult mai bine izolat decat Citroenul, dar ma asteptam la alta senzatie de la geamurile alea duble sincer. First world problems. Am apucat de data asta sa incerc si toate sistemele de asistenta pe care le are masina, am activat efectiv tot, sa vad cum este. Concluziile: ACC e pita lui dumnezeu, nu am mai avut masina cu asta pana acuma, e exceptional de fain. Blind spot monitor e nice-to-have, dar as putea trai fara lejer. Travel Assist e foarte fain, dar in acelasi timp, la noi pe drumuri mi se pare ca pe cat de fain e, atat de periculos e. Prin Travel Assist ma refer la optiunile alea 2 din ACC care adapteaza viteza in functie de drum (reduce viteza daca stie ca urmeaza o curba periculoasa, etc.) si in functie de indicatoarele citite (ai 70, citeste indicator de 40, reduce el automat) pe parcurs. Cum la noi nu se respecta cu strictete vitezele de pe indicatoare, risti sa intre cineva in tine din spate foarte usor cand coloana merge cu 70, tu ai setat 70 in ACC, si dintr-o data masina citeste un indicator de 30... Instant a franat si ti-a redus viteza. Am facut tot drumul asa explicit sa vad cum se comporta, insa le-am dezactivat azi dimineata, in strainatate este excelent, mi se pare ca te scuteste de multe probleme si concentrare, dar la noi nu le vad, deocamdata, din pacate, rostul. Mi-a luat putin sa-mi dau seama unde sa le dezactivez, dar manualul m-a ajutat. Front Assist isi face treaba, la o viteza mica de mers in coloana am lasat masina sa se apropie de cea din fata tinand piciorul pregatit sa franez. Intai apare un warning imens vizual si sonor, dupa care daca nu reactionezi prompt, franeaza el in locul tau. Sper sa nu am nevoie vreodata, dar cred ca e life saver (literalmente, in cazul unui pieton) in oras... Consumul l-am postat in topicul aferent (https://vwforum.ro/topic/136901-consum-octavia-4-diesel/?do=findComment&comment=3096262) In rest umblu cu ea in oras, pe ici pe colo, insa ce am observat este ca am devenit mai calm deodata cu cutia automata, nu mai merg asa "tare" in oras ca si inainte... Urmeaza sa-mi cumpar o camera, cea veche a ramas in Citroen, o conduce mama acuma, asa ca ii prinde bine si ei, am lasat-o acolo, ma gandesc sa iau una la fel (70 mai 500), dar mai vad zilele astea... Sanataturi! ✌️
    1 point
  20. Mai este si randamentul incarcarii, poate sa fie intre 75% ... 95%. Incarci 100 kWh, dar in baterie ajung doar 75 kWh, restul se disipa sub forma de caldura si curent consumat de calculatoarele care sunt pornite pe durata incarcarii (aprox 300W). Din cauza acelui consum fix de 300W care nu ajunge in baterie, cu cat incarcarea dureaza mai mult (adica la putere mai mica), cu atat randamentul rezultat este mai mic. Iar la cealalta extrema, la puteri mari (peste aprox 25 - 30 kW), rezulta multa caldura care iarasi face ca randamentul incarcarii sa fie mai slab. Daca bateria are peste 35 C, mai porneste si compresorul de aer conditionat pentru a raci bateria si acela consuma tot curent care vine de la statia de incarcare si nu ajunge in baterie. Indicatia nivelului de incarcare nu este extrem de precisa tot timpul, poate sa fie o deviatie de cateva procente fata de realitate. Fenomenul se numeste "drift". Pentru a elimina erorile de drift, indicatorul se recalibreaza periodic in functie de tensiunea pe fiecare celula, dar asta se intampla in situatii mai deosebite, de exemplu dupa ce bateria a stat in repaus 12 sau 24 de ore fara consum si tensiunea pe celule a ajuns la valoarea de repaus din care se poate deduce nivelul de incarcare si daca nivelul de incarcare este aproape de una din exteme (spre gol sau spre plin), unde dependenta tensiune-SOC este mai accentuata. Cunosc aceste detalii din documentatia tehnica a circuitelor integrate folosite in BMS-uri pentru EV-uri.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!