Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.08.2021 în toate secţiunile

  1. In acelasi timp cand vor intelege posesorii de masini "non-premium" ca poti sa pui optiuni in valoare finala mai mare decat pretul de start al masinii...ca tot n-o faci premium.
    4 points
  2. Postez cam rar ... se intampla lucruri in viata, combinat cu munca si cu fiecare weekend ocupat cu cate ceva... Golful a mai vazut niste drumuri la munte - vreo doua in Piatra Craiului de cand nu am mai scris. Totul ok, mai putin un check engine aprins ieri la intoarcere dupa vreo 150 km... nu am apucat sa il citesc, oricum nu a luat limp, nu se simte nimic. Poza de alaltaieri cand am ajuns in Piatra cu prietenii (pe munte e mai fain cand is mai multi) si una de la receptia lucrarii pentru care am tot batut Timisoara. S-a terminat, probabil prin zona o sa ajung doar prin vreun concediu... btw - aproape 199k km - mai mult ca sigur trecem de 200k pana la sfarsitul anului.
    2 points
  3. Lasati omul in pace, era parcat intr-ul colt, departe de intrare, si erau zeci de alte locuri libere. M-am inghesuit intenționat eu langa el, ca am recunoscut masina. Plus ca si eu sunt genul care parcheaza cat mai departe, ca sa nu ma trezesc cu surprize pe usi, de-aia dadeam tarcoale tot prin coltul ala 🤣.
    2 points
  4. 9972 e primul soft dieselgate. Din ce sriu eu, nu a fost prea reusit. 9983, se zice ca era mai ok. Cauta un meserias care, sa scoata ecu din locul lui si dupa seria inscrisa pe el iti identifica softul ce a fost in original pe masina. Acela trebuie pus. Atentie, nu seria ecu ce o da pe tester.
    2 points
  5. Salutare, și bine v-am găsit Mașina în cauza Skoda Scala 1.5 TSI DSG 150 Cp STYLE, Steel Gray Ca dotări, avem asa : -Full LED -Oglinzi pliabile, încălzite și heliomate -Front/side/lane/park assist -Virtual cockpit -ACC -Scaune parțial piele/ încălzite -Bolero 8" cu android auto și mirror link Și ce o mai fi pe acolo ca nu mi le aduc aminte dacă ar mai fi 😂😂 Am momentan 23k km, liniștit, și mulțumit pana în prezent...
    1 point
  6. La motor 14 16v BXW am schimbat cu mânuțele mele distribuția. La 75de mii și 8 ani de la prima schimbare. Am reușit f bine e prima distribuția ce am făcut. După semnele de pe motor dar și semne făcute de mine pe curelele vechi transpuse pe cele noi. Financiar acum un an în Timișoara ofertele erau 3500 la reprezentanta sau 1600 la alt service dar și eu am cheltuit în jur de 1000 de lei cu : Set Distribuție conti + pompă hepu de la karma curea accesorii conti și rolă chei tubulare ce nu aveam blocator de axe came sculă de ținut contra la fulie vibroghen marker alb pasta loctite silicon garnituri cheie dinamometrica cuplu mare pentru fulie vibroghen Deci nu e o lucrare simplă am lucrat după manual și am vizionat niste tutoriale am antecedente de mecanică reusite am scule și poate totuși nu m-aș fi băgat dacă la mașina dinainte când mi-a schimbat la service distr a apărut și un sunet nou ce s a atenuat pe parcurs de zeci de mii dar nu complet. Concluzia nu recomand celor fără practica anterioară și atunci cu documentare și dotare cel puțin cu ce am enumerat. Dacă nu eram supărat pe serviceuri nu mă băgam. Pun poza cu curelele vechi.
    1 point
  7. Da,poate sa fie si de la o bujie
    1 point
  8. Ai gresit cand ai mers cu viteza aia in localitate , ai gresit cand ai contestat , ai gresit cand ai uitat sa dai examenul la timp dar altcineva e off topic ptr ca te-a deranjat raspunsul Ai primit niste raspunsuri concrete la niste intrebari Nu are rost sa te superi decat pe tine , nu sunt colegii de pe forum de vina Bafta sa reusesti
    1 point
  9. Daca vrei sa te opresti, daca vrei sa faci pauza la o priza, daca ai statii, daca sunt libere, daca nu e prea cald, daca nu e prea frig, daca iti place ID3...Mai vedem in 2-3 ani, pana atunci electricele sunt masini de oras si drumuri scurte, cel mult medii si/sau pentru cei care accepta bataia de cap aferenta folosirii lor.
    1 point
  10. Azi am luat filtru de la K&N, dupa ce am stat mai mult timp pe ganduri. L-am si montat si am taiat capacul filtrului original ca sa il poata acoperi. In primul rand pentru a-l ascunde. Apoi pentru a proteja de praf, si pentru a veni aerul de pe traseu si poate pe viitor pentru o izolare termica (desi nu cred ca e neaparat). Avem niste sunete de turbo pe descarcare, finute si discrete, exact cum imi doream. Poate o sa urc un video. Apoi am demontat si tubulaturile despre care ziceam mai sus, le-am curatat, dat cu primer si apoi cu vopsea termo-rezistenta neagra (vedem cat de rezistenta). Am facut si putina curatenie la motor, dar tot vreau sa ii fac o "baie" cum trebuie. Nu mi-a mai ajuns spray-ul si pentru galeria de admisie, dar nu e asa mare problema. O sa mai iau, o fac si pe ea si mai fac si cate un plastic de pe acolo care s-a mai zgariat in timp. A, si filtru de aer dupa nici 8k km 😰 Acum ca a venit si caldura, am mai dat o mana de leatherique dar doar pe scaunele fata. Banchetele sunt deja super ok. Masina in soare, totul inchis, cel putin pana maine. Fetele de usi sunt gata de montat, mai trebuie dupa montaj puse noile manere si butoane. Pun si distantierele pe fata, mai ridic 5mm suspensia spate (cred), montez noile presuri de mocheta, curatenie luna si cam asa defilam vara asta. Curand fac si revizia, si voi schimba producatorul uleiului. Motulul asta imi urca foarte greu, indiferent de temperatura. Si ma bate gandul sa comand Castrol din germania, am auzit lucruri bune despre el de la persoane care stau acolo. Asa ca... merita incercat.
    1 point
  11. Sint posesor de 3 luni de tdi cr. G6 1.6tdi. Intreb pe cei care au de mai multa vreme aceste motoare .. la ce temperaturi ajunge uleiul pe bord? La mine e asa .. in regenerare 105grade maxim la drum intins. Pe serpentine cu 3 persoane si bagaje ajunge la 110 max. Mentionez ca am termostat nou ORIGINAL. Apa sta pe vcds la mers constant drum intins la 93.. 94 grade. In panta ajunge si la 96. Desi lucrez in auto .. spre rusinea mea nu am dat importanta niciodata acestui parametru. Scuze daca e off topic .. dar se tot discuta de temperaturi.
    1 point
  12. reper 23 - 038103483D http://vagauto.com.ua/?catalogue=vag&v=skoda&page=katalog_zapchastey_skoda&path=6235c039252956022ffa744fc4bac4ad
    1 point
  13. ma duc sa verific acuma.revin cu detalii nu am gasit nici o conducta.poate nu im dau eu seama care este.mai bine dau o tura pana la service.
    1 point
  14. nu, nu se scoate asa - da, are si fire....este alimentata la 12v ideea este - daca tu ai senzor de lumina pe masina, nu o poti pune direct pe cea simpla - trebuie scoasa din nuca, pastrezi suportul tau - ca altfel nu ai cum - difera. Uite aici cam ce ai tu https://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=17505
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!