Este ok și fără rezervă, te obișnuiești, ține și pe unde mergi, de evitat zonele nerulate, stat cât mai puțin pe zonele de accelerare, de evitat zonele murdare ale drumului.
La inceput stăteam cu grijă ca nu am rezervă, acum nu mă stresez, exista soluția de pană (nu am folosit-o), cel mai rău poate fi în offroad unde tai un cauciuc intr-o piatră și rămâi acolo. Dacă nu ești departe, suni un prieten sa iti aducă o roată din setul pentru celălalt sezon (sau cari una permanent cu tine).
Pentru rezervă mai ai varianta roții slim, o arunci în portbagaj și o ții pe acolo, la bitdi nu are locul ei și nici nu ai unde (la mine e chiar exclus cu cele doua scaune suplimentare).
La circulația pe asfalt, Contiseal sunt excelente, ocazional am mai găsit câte un cui în ele, cine știe de când mergeam cu el. La unele am pus șnur, la altele nimic, pentru petec trebuie pilit mult pe interior.
Există viață la bord și fără roată de rezervă, am facut 75k km până acum prin țară (si prin alte țări) și nu am rămas în drum. Să vedem pe viitor cum evoluăm ... batem în lemn.
Săptămâna trecută spălam masina și am văzut încă un cui pe care l-am scos acasă. A cam început să le adune, deja sunt două anul ăsta, semn ca trebuie să pun un set nou de anvelope.