Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.08.2021 în toate secţiunile

  1. Si dezumidificarea cine o face?
    2 points
  2. Este ok și fără rezervă, te obișnuiești, ține și pe unde mergi, de evitat zonele nerulate, stat cât mai puțin pe zonele de accelerare, de evitat zonele murdare ale drumului. La inceput stăteam cu grijă ca nu am rezervă, acum nu mă stresez, exista soluția de pană (nu am folosit-o), cel mai rău poate fi în offroad unde tai un cauciuc intr-o piatră și rămâi acolo. Dacă nu ești departe, suni un prieten sa iti aducă o roată din setul pentru celălalt sezon (sau cari una permanent cu tine). Pentru rezervă mai ai varianta roții slim, o arunci în portbagaj și o ții pe acolo, la bitdi nu are locul ei și nici nu ai unde (la mine e chiar exclus cu cele doua scaune suplimentare). La circulația pe asfalt, Contiseal sunt excelente, ocazional am mai găsit câte un cui în ele, cine știe de când mergeam cu el. La unele am pus șnur, la altele nimic, pentru petec trebuie pilit mult pe interior. Există viață la bord și fără roată de rezervă, am facut 75k km până acum prin țară (si prin alte țări) și nu am rămas în drum. Să vedem pe viitor cum evoluăm ... batem în lemn. Săptămâna trecută spălam masina și am văzut încă un cui pe care l-am scos acasă. A cam început să le adune, deja sunt două anul ăsta, semn ca trebuie să pun un set nou de anvelope.
    2 points
  3. Kodița își urmează cursul firesc al existenței în maniera deja consacrată. Se apropie cu pași repezi de 70k km.
    1 point
  4. Eu zic ca nu merita pe casco dauna este nesemnificativa .Pana atunci poate gasesti creion corector cu vopsea acelas cod de la producator si rezolvi problema .
    1 point
  5. In discutia anterioara nu era vorba de Skoda Connect ci de Elsa Online pentru end-user/Erwin care iti permite, pe baza seriei de sasiu primite sa vezi toate dotarile masinii (toate codurile de dotari) + recall-uri daca exista + manuale de reparatie sau informari de service. 40% + din auto produse in momentul de fata au piese electronice lipsa ce vor fi montate in ordinea productiei autoturismului, in momentul in care vor fi pe stoc.
    1 point
  6. Ai gresit cand ai mers cu viteza aia in localitate , ai gresit cand ai contestat , ai gresit cand ai uitat sa dai examenul la timp dar altcineva e off topic ptr ca te-a deranjat raspunsul Ai primit niste raspunsuri concrete la niste intrebari Nu are rost sa te superi decat pe tine , nu sunt colegii de pe forum de vina Bafta sa reusesti
    1 point
  7. Switch broasca defect, se inlocuieste si se recoditioneaza broasca.
    1 point
  8. Gata concediul. Avand in vedere situatia actuala, am ales sa il petrecem in tara. Masina a mers ireprosabil, este confortabila la drum lung. Mai jos vreo 2 cadre surprinse prin Baragan. Intre timp au mai venit niste accesorii comandate: -o borseta pentru rezerva de ulei; -grilele pentru gurile de ventilatie spate.
    1 point
  9. https://www.golfmk7.com/forums/index.php?threads/how-to-change-the-oil-on-a-mk7-golf-mq200-or-mq250-5-speed-or-6-speed-manual-gearbox.348763/
    1 point
  10. Buna ziua! Am un Passat variant 2014, 2.0 140 Cp CFFB , DSG acum 2 zile am hotărât sa schimb planetară stânga deoarece are un zgomot la plecarea de pe loc , zgomot pe care l-am bănuit ca este din tripoda. Am demontat planetară de pe mașina și am constatat ca într-adevăr are uzura pe oala tripodei și pe cămășile rulmenților după cum se vede și in pozele pe care le voi atașa. In afara de asta planetara avea și un joc destul de pronunțat atunci când o miscai cu mâna sus-jos fiind montata pe mașină. Codul planetare este 1K0 407 271 NT. Singura planetară nou echivalenta cu originalul pe care am găsit-o la furnizori a fost SKF VKJC 4591 ( preț 530 RON fata de aproape 4000 RON original). Altceva doar recondiționată LOBRO LA 1100 RON. Am optat pentru SKF , am montat-o pe mașina dar am constat ca atunci când rulează la viteza mică mașina are o balansare stânga dreapta de parca ar fula o roata. Am demontat-o și am pus planetara veche( originala) și mașina și-a revenit la normal. Singura explicație pe care am găsit-o ar fi ca dimensiunea data in program la SKF este 475 mm iar cea originala are 484mm As dori sa întreb dacă s-a mai confruntat cineva cu acesta problema ( înlocuirea unei planetare la acest model B7 DSG) sau dacă are cineva o părere despre ce ar putea fi in neregula cu planetara SKF!!!! Va mulțumesc și aștept un răspuns
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!