Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.08.2021 în toate secţiunile

  1. De curiozitate, stim vreun coleg cu un ID.3 albastru (electric) cu ceva B xx AX(ceva) la numar? Nu fiti ca el! Venind mai devreme de la București, pe A1, vreo 30 daca nu mai bine de km am mers intr-un mare "trenulet", format din mai bine de 30 de masini. Toate astea cu 80-110 kmh... De ce? Pentru ca "locomotiva" era acel sofer de ID3, care pur si simplu nu voia sa se dea pe banda 1. Intr-un final, toti l-am depasit pe dreapta...
    3 points
  2. Ai gresit cand ai mers cu viteza aia in localitate , ai gresit cand ai contestat , ai gresit cand ai uitat sa dai examenul la timp dar altcineva e off topic ptr ca te-a deranjat raspunsul Ai primit niste raspunsuri concrete la niste intrebari Nu are rost sa te superi decat pe tine , nu sunt colegii de pe forum de vina Bafta sa reusesti
    2 points
  3. Păi și cum voiai să dai examen dacă nu știi legea? În OUG 195/2002 scrie clar, "testul de verificare se susține până în a 30-a zi, inclusiv, a perioadei de suspendare a exercitării dreptului de a conduce". Dacă îți asumi, ai timp să citești legea în următoarele zile. http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/74028
    2 points
  4. Salutare! Am rezolvat problema discurilor si placutelor de frana spate. Problema pare a fi cunoscuta de reprezentante, azi la Avia au preluat masina, au inspectat vizual si au trecut direct la inlocuire, fara sa ma anunte ca vor face asta, fara comenteze sau intrebe ce si cum. Atasez pozele cu noile discuri si placute. Au aparut in plus acele placi metalice, ce cred ca au rol de reducere a zgomotului.
    1 point
  5. asta se educa doar cu amenzi. Din pacate nu avem politie care sa patruleze pe autostrazi. Tine fix de educatie si bun simt.
    1 point
  6. Legat de subiect, concret : Sper sa stai pe tusa 120 de zile ptr ca asa meriti cand mergi in localitate cu viteza aia Legat de absurditatea legii , asa sunt legile la noi , majoritatea absurde Legat de ce poti face = nimic Ok , acum esti multumit ? ON Topic
    1 point
  7. tavitara, la cat mai multe posturi iti doresc ( ai 1.3 k si la mai mare), din astea pline de morala inutila si off-topica.N-am gresit cand am contestat , ca sa nu mai vorbim ca absolut legal, mai citeste inca odata ce am scris. myke am dat scoala de soferi pe bune, daca stii tu altceva sa vii cu argumente.Link-ul tau e sa faci flame-uri si nu are legatura cu subiectul ridicat.
    1 point
  8. Este ok și fără rezervă, te obișnuiești, ține și pe unde mergi, de evitat zonele nerulate, stat cât mai puțin pe zonele de accelerare, de evitat zonele murdare ale drumului. La inceput stăteam cu grijă ca nu am rezervă, acum nu mă stresez, exista soluția de pană (nu am folosit-o), cel mai rău poate fi în offroad unde tai un cauciuc intr-o piatră și rămâi acolo. Dacă nu ești departe, suni un prieten sa iti aducă o roată din setul pentru celălalt sezon (sau cari una permanent cu tine). Pentru rezervă mai ai varianta roții slim, o arunci în portbagaj și o ții pe acolo, la bitdi nu are locul ei și nici nu ai unde (la mine e chiar exclus cu cele doua scaune suplimentare). La circulația pe asfalt, Contiseal sunt excelente, ocazional am mai găsit câte un cui în ele, cine știe de când mergeam cu el. La unele am pus șnur, la altele nimic, pentru petec trebuie pilit mult pe interior. Există viață la bord și fără roată de rezervă, am facut 75k km până acum prin țară (si prin alte țări) și nu am rămas în drum. Să vedem pe viitor cum evoluăm ... batem în lemn. Săptămâna trecută spălam masina și am văzut încă un cui pe care l-am scos acasă. A cam început să le adune, deja sunt două anul ăsta, semn ca trebuie să pun un set nou de anvelope.
    1 point
  9. 27000 km. Am facut "inspectia de un an" , ca sa mai manance si gura lui VAG ceva. Totul perfect ( Reprezentanta: "Aveti placutele de frana noi" , Eu: "Da, m-am mirat si eu, s-au regenerat" ). Urmeaza un drum de Cluj dus-intors si pe urma revizia la service de cartier in care se vor "regenera" miraculos si uleiul si toate filtrele ( pe original, sa nu fie discutii la revizia de la reprezentanta la anul pe vremea asta - pentru garantie). Exista o mica sansa sa se schimbe pana la urma compresorul de A/C pe garantie, dar revin cu detalii daca e cazul.
    1 point
  10. Da, au fost retapitate acum 4 ani si a avut grija de el.
    1 point
  11. Cand zici ca le ai cam toate si nu mai ai ce sa cumperi...apare michiduta cu surprize. Azi am mai luat un passat b5 pentru niste piese.
    1 point
  12. Pierdusem timp sa citesc cam toate paginile de pe acest topic. In timp ce unii argumenteaza pro si contra EV observ ca multi uita sa se adreseze elefantului din camera: traim in RO. Nu suntem pregatiti pt EV ca si alte tari, majoritatea propietarilor de EV nu stau la bloc, mai ales mai sus de parter sau/si de obicei au un loc (garaj,servici,un vecin,prieten) unde incarca pe timp de noapte,etc (nu ma refer la calatorii,etc) Am condus i3 si eGolf si o hibrida (Prius) si mi-au placut, dar statul RO mai are de lucrat mult pt a convinge majoritatea romanilor sa isi cumpere masina noua (sa zicem si SH) care sa fie EV (Electric Vehicle/Hibrid) Se discuta de cresterea impozitului cu/la (aprox.) 900 RON pt masini de la E4 in jos care nu prea o inteleg, inca avem preturi in euro si salarii in lei, ofertele pe piata nu sunt asa diversificate incat sa ma grabesc sa cumpar o masina noua (termica/electrica) cat timp ce am acum nu imi da dureri de cap si imi deserveste scopul achizitionarii - acele BIFE ce s-au completat cand ti-ai facut tema de acasa. Cat despre termic vs electric ce sa zic, momentan luam apararea la electrice pe motiv ca sunt noi si nu s-au stricat atatea incat sa fie "public" informatiile legate de costuri, pe cand la termice daca am postat pe forum o problema la o masina (in cazul de fata din gama VAG) garantat 70% din membrii stiu si cat va costa reparatia. Ca si combustibil vs kw eu am reusit cifrele de mai jos: Fabia 1.4 TDI - 3.8-4.2L/100km (surprins cand vezi becul de motorina, uiti ca si consuma zici ca mergi pe gratis) Octavia 1.6 TDI - 5.4-6.2L/100km (decent, te astepti sa se aprinda becul dar mai rar) Passat 2.0 TDI - 5.6/6.7L /100km (sti sigur ca se aprinde becul dar speri sa si la fel de rar ca si la astea de mai sus dar evident ca nu e asa) (toate euro 6) Sa nu se inteleaga gresit, acestea nu au fost cifre constante ci doar cele mai bune prinse de mine personal, iar pe perioada de canicula si AC pornit valorile cresc substantial si bineinteles aici depinde si de marimea la "picior" si nu are rost sa mentionez capacitate rezervor si cat a fost plinul, aici vorbim strict de km atinsi in ideea ca faci plinul, te sui in masina si te gandesti ce aroma vrei pe inghetata la cornet cand ajungi la destinatie. Exemplul de mai sus eu personal il iau in considerare cand ma uit la range-ul la electrice cand fac window shopping. Topic-ul va suferi modificari pe masura ce garantiile expira la EV, mai cad piese,etc si vom avea o plaja de lucruri faptice privind mentenanta/service si costuri, momentan nu cred ca cineva poate baga de vina la EV-uri cat timp majoritatea sunt noi/aproape noi. Personal vreau sa achizitionez o electrica, am anumite reverve si pretentii dar sunt personale, nu inseamna ca producatorul X si Y au o problema si da m-as orienta tot pe familia electrica VAG. (nu m-ar deranja si Model S Plad evident, dar nu dau 2000$+ doar sa ii schimb parbrizul - #askBuhnici) Sunt curios ce va fi in 2025 cand intra Euro 7 si zboara motoarele NOI mari garantat, poate ne mai modernizam si noi infrastructura pt EV, poate scoate Tesla masina zburatoare si discutiile vor deveni inutile. Drumuri bune electrificate ! Ca si gluma de incheiere: cati dintre cei cu Electrice au fost la Electric Castle?
    1 point
  13. Schimbarea la noi in tara va veni dupa ce se schimba in absolut toate celelalte tari UE Din simplul motiv ca suntem si vom fi ultimii la orice e bun , pozitiv sau util indiferent ca suntem amendati , sanctionati sau fortati Nu pentru ca nu putem ci pentru ca ne doare undeva de tot , de la mic la mare La noi nu exista sa faci ceva corect ptr ca asa e normal Asa cum a spus intervievatul de la tv care isi etala burta la soare printre gunoaie - pe el nu il deranjeaza mizeria Tot ce este bun trebuie sa dispara , din aceasta tara ... daca tot avem hip-hop Deci toti care aveti masini electrice , bucurati-va de ele ptr ca oricum pe 90% din romani ii doare in basca si o sa va depaseasca pe unde pot intr-un nor de fum ca sa vedeti ce tari sunt ei Personal , daca ar fi sa pot sa calatoresc in timp nu as risca sa merg in viitor Masinile electrice sunt un lucru ok dar nu pot schimba nimic din dezastrul pe care nu l-au prezis scriitorii sf acum mai bine de jumatate de secol Daca fiecare om de pe lumea asta ar face in fiecare zi un lucru bun , indiferent ce , de la a da mancare la o pisica pana la a lasa pe cineva in trafic inaintea ta , lumea ar fi mai buna Dar lumea e mai rea pe zi ce trece , lacomia si trufia sunt mai presus de orice De zeci de ani nu am aruncat nici macar o hartiuta pe jos si tot de zeci de ani calc in fiecare zi pe guma de mestecat si scuipati la fiecare pas Traim intr-o tara cu oameni majoritar mizerabili in care cei civilizati sunt exceptia Sa dea Dumnezeu sa ma insel amarnic , eu sunt pentru masini electrice , cand imi voi permite una care sa ma duca pe distante lungi voi lua si eu Sa fiti sanatosi si sa ajungeti in fiecare zi acasa cu bine
    1 point
  14. Masina asta iese in evidenta intr-o mare de masini prin subtilitatea si bunul cu gust cu care este modificata.
    1 point
  15. Am urmarit discutiile din topic, as zice constructive si in acelasi timp lipsite de flexibilitate. In tot contextul actual, limbajul comun pt oricine cred ca ramane puterea de cumparare si cu cati bani ramane in buzunar. Cred ca este evident ca o masina electrica are costuri de exploatare semnificativ mai mici fata de o masina termica. Acelasi lucru si cu achizitia ajutata de stat. Aici sunt cifre care nu pot fi subiective. Discutiile de poluare la noi in tara din pacate sunt inutile. Sunt inutile in tara in care se anuleaza DPF pt ca se cumpara diesel de 300k km++ si nu se implementeaza ITP cu respindere instanta daca e DPF off. Suntem tara care a vociferat foarte mult cand s-a propus interzicearea euro3 in Bucuresti. Primul lucru comentat la electrice este autonomia, desi noi nu facem foarte multi km in mod real, dar ne aflam in treaba sa criticam autonomia din start desi 90% dintre noi s-ar descurca cu un EV de ultima generatie zilnic. Zicem de producerea unui EV ca e poluanta, dar productia unei masini termice + 4 ani de revizii, combustibil consumat nu o luam in calcul. Benzina nu se poate produce din surse ecologice, curentul insa da, fact. Amprenta de CO2 cat mai mica presupune o independenta energetica. In speta panouri solare + EV inseamna atat amortizarea unei investitii prin independenta fata de reteaua electrica, cat si stabilitate. Schimbarea la noi in tara va veni doar impusa din exterior dur si intransigent pt ca mentalitatea noastra nu se schimba, iar cine e in roluri de conducere sunt populisti ca sa spun usor.
    1 point
  16. Am primit notificare de la biziday si cand am citit titlul eram sigur ca cineva deja a postat aici. Discutia asta e identica cu cea de acum cativa ani in topicul benzina/diesel , xenon pe faruri cu oglinda etc adica complet inutila. Asa cum si tu Bogdan pana acum cateva luni ai avut masina de curse si ani de zile unul dintre cele mai potente S3-uri din oras/de pe forum ai decis ca e momentul sa mergi electric si ai motivele tale, fiecare va decide pentru el cand va fi momentul sa treaca la un plugin/electric. Unii vor face asta voluntar iar restul o vor face constransi de legislatie/impozitare. BINEINTELES ca orice motor ce emana niste gaze polueaza si e de preferat sa mergem cat mai green posibil mai ales in oras dar asta nu inseamna ca trebuie sa dam cu pietre in cei care au range anxiety si nu vor sa isi planifice fiecare pas al concediului/calatoriei in interes de afaceri. Ideal ar fi sa incepem cu cei cu egr off/dpf off 'unde e fum e si putere' si sa nu blamam oamenii ce au masini Euro 6 pt naveta/concedii etc. Si asta o spun eu, un om care a fost diagnosticat cu o boala oncologica la 29 de ani de care abia am scapat, unul din motivele imbolnavirii mele fiind rafinariile din jurul Ploiestiului.. abia atunci realizezi cu adevarat ce inseamna poluarea cand te rogi la Dumnezeu sa scapi.
    1 point
  17. Am bagat si eu de la Socar, varianta premium si trage chiar ok. Am urmarit putin valorile pe injectoare, prima poza e cu Socar, a doua cu Rompetrol efix55. Nu par sa fie diferente prea mari, parca cu Efix55 ar fi mai aproape de 0 per total. Nu am fost atent la regenerari, poate ca ar fi meritat.
    1 point
  18. Da, nu dau eroare, se vad rezistoarele de 150Ω montate pe pcb, sunt model multi-chip (COB). Majoritatea produc lumina peste 6000k, undeva in jur de 6500k, adica-i usor albastruie (alb-rece). Lumina alba, curata trebuie sa fie la 5000k, adica lumina zilei. Nu as pune nici asa ceva, dar ma rog, fiecare cu preferintele lui.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!