Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.08.2021 în toate secţiunile

  1. Cand zici ca le ai cam toate si nu mai ai ce sa cumperi...apare michiduta cu surprize. Azi am mai luat un passat b5 pentru niste piese.
    3 points
  2. Asa fac toate. Nu-ti face griji, nu esti primul posesor care acum a constatat...si care pana acum, avea impresia ca nu face. Asa este programat modulul confort, sa regleze oglinzile, sa te ajute.
    2 points
  3. De curiozitate, stim vreun coleg cu un ID.3 albastru (electric) cu ceva B xx AX(ceva) la numar? Nu fiti ca el! Venind mai devreme de la București, pe A1, vreo 30 daca nu mai bine de km am mers intr-un mare "trenulet", format din mai bine de 30 de masini. Toate astea cu 80-110 kmh... De ce? Pentru ca "locomotiva" era acel sofer de ID3, care pur si simplu nu voia sa se dea pe banda 1. Intr-un final, toti l-am depasit pe dreapta...
    2 points
  4. Mecanicii sunt si ei oameni si oricat de meserias ar fi mai dau si rateuri. Diferenta e ca un mecanic bun recunoaste cand greseste, ceea ce se intampla foarte rar in domeniu asta. Deci ajungeai sa te coste un schimb de bujii 3000 de euro, sa tot ai clienti intelegatori asa ca tine .
    2 points
  5. Salutare Mega pont Pentru cine are portbagaj cu podea reglabilă și tine tava in poziția de jos, am găsit o tăviță de portbagaj care se potrivește. Pe original nu exista. Cea pe original trebuie sa ținuta in poziție normala de sus. Deci tiguan 2 , cu roata de rezerva , si tăviță reglabilă pusă jos. https://driveup.ro/magazin/tavite-portbagaj/covor-protectie-portbagaj-fit-volkswagen-tiguan-ii-2016-cu-podea-joasa/?fbclid=IwAR0EeTQNWapvdUerlC1jJuN7ZkhzGg4zBvStgokImv0v1YfsvSiZnx90H6Y
    2 points
  6. Normal ca am intrebat, si bineinteles ca nu am putut primit un raspuns in acest sens, pentru ca si pentru el a fost o premiera, fiind mecanic de suficient de multa vreme sa aibe o vasta experienta, a zis ca el n-a mai vazut sau avut niciodata o speta de genul. E totusi un baiat destul de priceput si apreciat in zona pentru VAG si BMW (doar astea 2 marci le face, si recomandarile sunt foarte bune pt el si service-ul lui). A ramas si el destul de preplex, mai ales ca lucrarea de inlocuit bujii la revizia trecuta, a facut-o el personal, si nu vreunul din mecanicii angajati (cel putin asa sustine). Tind si sper sa cred ca lucrarea de remediere/infiletare s-a facut corect. Cel putin asa am fost asigurat. Nu a fost necesar sa platesc nimic pentru remediere. Am luat masina, merge bine. N-am sesizat diferente la pornire sau in mers, si am tras un pic de ea. Daca era necesara schimbarea chiulasei, as fi schimbat-o, nu asta e problema, ca nu ma pot zgarci cu chestii de genul, sa ma lase iar masina in drum. Acum am avut noroc ca eram acasa, si m-am descurat repede, dar in alte conditii si circumstante... Multumesc dragi colegi pentru sfaturi si ajutor!
    1 point
  7. @radu.bin Mulțumesc pentru pont! În sfârșit am și eu tăviță în portbagaj...deja mă lăsasem păgubaș. Modelul recomandat de tine se potrivește la fix. Pentru cei care au roată de rezervă cu subwoofer și țin podeaua lăsată pe poziția de jos ...
    1 point
  8. Da, au fost retapitate acum 4 ani si a avut grija de el.
    1 point
  9. Nici eu nu mi-as pune discuri/placute originale, dar daca omul vrea piese originale si schimb in reprezentanta, eu zic ca oferta pe care a primit-o nu e rea.
    1 point
  10. De azi "e oficial a mea" 😁 I-am dat și o spălare ca să "sărbătorim" evenimentul 😂
    1 point
  11. la sub 4 Km/h poti sa impingi masina linistit, ai timp sa te si odihnesti Lasand gluma deoparte e trista situtia daca s-a ajuns la acea viteza medie.
    1 point
  12. Vad ca sunt primul care scrie aici... Am ridicat masina acum cateva zile, deci nu am condus-o inca suficient cat sa spun ce probleme are... Momentan vreo 300 km. Sunt curios peste ceva timp, dupa ce trece acest an minunat, 2021, daca timpul de asteptare pentru un Golf 8 o sa mai fie atat de lung. Am asteptat 6 luni si 3 saptamani. Astept sa imi bata cineva acest record :))) Revenind la masina: as putea sa iau fiecare lucru in parte si sa spun ca merge bine, cred ca asta este identic la toata lumea, indiferent de model. Deci sunt foarte multumit de alegerea facuta. Recomand si rabatarea oglinzilor sa fie electrica (eu nu am selectat acest optional). Probabil ca urmatoarele optionale vor fi alese mai rar si pentru care, subiectiv vorbind prin prisma celui care le-a ales, am cuvinte de lauda: Farurile matrix si sistemul de sunet HK. Dar ca orice alt optional, depinde de fiecare si poate sa il lase fix rece pe altul sistemul de sunet HK sau luminile mai nu stiu cum Eu le laud, sunt asa cum au promis in reclama. Contra: subiectul nostru preferat -> extrem de sensibil interiorul la zgarieturi. Daca esti o persoana care nu are grija, vei fi foarte dezamagit sa iti recunosti urmele inregistrate permanent pe panoul piano black, pe consola centrala unde e schimbatorul (un plastic negru mat, elegant, mereu receptiv sa inregistreze cand treci cu cheile de la casa peste el, ca sa le arunci in una din gaurile din consola). O sa fie cam teroare aici - dar stiu ca toate masinile noi au aceasta problema cu aceste materiale elegante si sensibile. Pielea aceea alcantara.... foarte frumoasa... incat iti vine sa bati orice membru al familiei care doar are o tentativa de a scoate ceva sa manance. Daca e lichid sau ciocolata, garantat incepe sa-ti bata inima mult mai tare... Motor - pe modul eco si confort cand bagi piciorul in pedala sta un pic pana o tureaza unde trebuie, si abia de-apoi te lanseaza... Poate fi deranjant dupa ce vii de pe cutie manuala si erai ocupat cu ambreiajul si schimbatorul, nu iti dadeai seama de acest timp de asteptare... Pe modul sport, evident, aceasta problema nu exista, ca sta deja turata. (deci nu este neaparat un contra, e doar o clarificare...) Infotainment: parca se putea un pic mai bine pe ici colo sau poate am avut eu asteptari prea mari. E o senzatie initiala de extraordinar. Apoi se mai activeaza touch-ul de sunet sau clima (adica bara touch iesita in afara, de sub ecran) exact cand voiai sa apesi un buton din partea de jos a ecranului (mi-am asumat asta, nu ma plang neaparat, dar confirm ca touch-ul e sensibil si raspunde "prea bine"). Si parca uneori te cam incurci printre optiuni pe acolo. Deci daca vrei "repede" sa dezactivezi sau sa faci ceva...nu e chiaaaar asa. Mai butonezi pe acolo prin meniuri. Nu stiu ce altceva sa mai adaug momentan. Overall impresia este extraordinar de placuta daca faci un upgrade major de la o masina clasa mai mica si mai putin evoluata.
    1 point
  13. Mulțumesc frumos @sNaKeyy! 🍻 Sa zicem ca urmatorul pas nu va mai fi la fel de subtil, dar poate nici prea “flashy” n-o sa fie . #staytuned
    1 point
  14. Salutari tuturor. Acesta este primul topic de acest fel pe care il deschid. Motivul pentru care am decis sa fac asta este pentru a putea veni in ajutorul celor care doresc si ei sa achizitioneze acest model cu aceasta motorizare (Plug-In Hybrid). Cat am fost in faza de research, nu am reusit sa gasesc foarte multe informatii si pareri de la posesori (cel putin nu in Romania). Iar toate prezentarile de pe internet (pe aceasta versiune) erau doar din alte tari (unde sunt disponibile si alte dotari) si nu prezentau o masina exact cum am dorit sa o configurez eu. Scurt disclaimer: masina e comandata de pe 14.07.2021. Astept sa fie livrata si ulterior o sa pot reveni cu si mai multe detalii & impresii. Pana atunci, va expun toata "aventura" mea si ce alte masini am luat in calcul cu plusuri si minusuri Si acum pe scurt, intreaga aventura. Totul a inceput de la ideea de a lua o masina mai mare (este in plan un "+1" in familie). Si sotia voia musai SUV (noi urmand sa renuntam la masina curenta - un A3 8P FL Sportback 2009, 2.0TDI). Si neaparat benzina / hybrid. Initial am zis sa aducem una SH din afara ("samsareala" fiind un side-job de-al meu, tocmai pentru a oferi masini corecte pe piata din Romania). Cum ne intindeam destul de mult cu bugetul (din cauza faptului ca sotia avea anumite preferinte, nu orice SUV - deh, ce sa le faci si lor?), am inceput sa luam in calcul masini noi. O sa las mai jos o lista cu ce am luat in calcul (i.e. alegerea lor a fost facute pe baza preferintei de design a sotiei), testele cu fiecare si motivarea alegerii: 1. Prima masina testata - Lexus UX (febletea sotiei) - Avantaje: system hybrid Toyota, cu o intreaga istorie in spate; garantie decenta; design placut; dotari peste medie (bineinteles, pe nivelul maxim de echipare); tinuta de drum buna; experienta de test-drive foarte misto (te duci la dealer, cu programare, iti da masina 2 ore, te plimbi pe unde vrei, singur). - Dezavantaje: (cel mai mare) portbagaj mic (320L daca nu gresesc); pret piperat (approx. 50K EUR); spatiu limitat pentru pasagerii din spate; are doar system Hybrid (nu si Plug-In). 2. A doua masina testata - Mazda CX30 - Avantaje: arata bine (da, stiu cum suna, dar fac analiza luand in calcul prespectiva sotiei); spatiu decent & portbagaj OK-ish; dotari decente; pret bun; - Dezavantaje: sistem mHybrid (bullshit in opinia mea); motor puturos; nu stiu sigur pe partea de fiabilitate cum sunt (ma refer la rata de defectiuni in perioada de garantie, gravitatea lor; perioada de imobilizare a masinii); 3. A treia masina (dar nu a fost testata) - Cupra Formentor - Ne-a placut mult din poze, prezentare, configurare. Are si Plug-In (un must). Dar am renuntat la orice formalitate din cauza portbagajului extrem de mic (275L - sper sa nu ma insel). Ca o mica paranteza: deja ajunsesem la concluzia ca, pentru a ne permite si merita o masina noua, ea trebuie musai sa fie Plug-In Hybrid (avem statie de incarcare auto) pentru a putea beneficia de discount-ul Rabla & Rabla Plus care ajung la approx. 5.600 EUR. La asta mai adaugam un rabat din partea dealer-ului si ne apropiem de un pret cu approx. 10.000 EUR mai mic fata de cel de lista si nu cu mult fata de ce variante SH luam in calcul (Jaguar F-Pace; Skoda Kodiaq; Tiguan AD PreFL). 4. A patra masina si la care am fost la un pas sa o si luam - Noul Hyundai Tucson, Luxury Plug-In Hybrid. Practic - o masina completa din toate punctele noastre de vedere: SUV, portbagaj mare, Plug-In, pret bun (36.700EUR final, dupa Rabla Plus & rabat dealer), toate dotarile la care te poti gandi sau nu (in banii astia, nu facem comparatie cu masinile de 100K EUR +++). Care a fost game-changer-ul? Test-drive-ul cu Tiguan eHybrid. Si acum o sa prezint comparativ (Tucson vs. Tiguan) concluziile mele, cu avantaje & dezavantaje de fiecare parte: A. Avantaje Tucson: - Sistem 4x4; - Piele ventilata; - Sistem audio premium (Krell - nu am auzit de ei, dar alta varianta nu aveau); - Tot felul de mici functii interesante: blind-spot afisat live (camera) in dashboard; deplasare masina fata - spate din cheie; cutie shift-by-wire. B. Dezavantaje Tucson: - Multe probleme raportate pe forumurile din Romania (anvelope de slaba calitate; parbriz care se crapa imediat; scaun sofer care scartaie dupa 10.000KM; lumini de zi arse in nici o saptamana; masina blocata in P si solutionarea nu a fost gasita nici dupa 2 saptamani - masina dusa la reprezentanta pe trailer); - Calitatea materialelor nu m-a convins; - Motorizarea pentru test-drive - doar un mHybrid care m-a lasat rece; - Toata masina mirosea a ebonita incinsa dupa 30 de minute de mers sportiv (Romexpo - Otopeni - Romexpo, pe DN1); - Nu poti configura masina dupa bunul plac. Ai de ales intre pachetele oferite de importator si atat; - O tampenie pe care nu o inteleg: pe navigatia mica (disponibila pe dotarile entry&mid-level), Apple CarPlay + Android Auto sunt wi-fi. Pe navigatia mare (Premium & Luxury - ceea ce voiam noi), Apple CarPlay & Android Auto NU mai sunt wireless. Plus ca se afiseaza pe 3/4 din display (nu pe tot ecranul, ca in cazul navigatiei mici). Say what!?!?! Motivele pentru care am ales Tiguan eHybrid sunt: - Test-drive-ul cu aceasta motorizare ne-a convins. Masina s-a comportat extrem de bine din toate punctele de vedere. Multumesc, inca o data, lui @Aaron care a facut posibil acest lucru. Am mers tocmai la Nurvil Valcea pentru asta, intr-o sambata (ei nelucrand atunci - insa si-au facut disponibilitate special pentru noi), deoarece nimeni din Bucuresti nu avea sau nu a dorit sa ofere. - Calitatea materialelor ne-a placut mult mai mult; - Virtual Cockpit customizabil; - Interior mai pe placul nostru (cele asiatice, din punctul meu de vedere, nu ma atrag); - Singurul minus din punctul meu de vedere: nu poti opta pentru un pachet exterior R-Line, pachet care schimba mult aspectul masinii; - Un alt minus partial: lipsa ventilatie in scaune. Insa sper ca functia de pornire masina (mod electric) & climatizare din telefon, oricand vreau eu, sa contracareze acest minus. Oricat de samsareste suna, masina am comandat-o intr-o configuratie full (nu am optat pentru alarma, carlig remorcare & trailer assist - ca tot nu am pus carlig) si va avea (i.e. in plus fata de dotarea Elegance, care e destul de generoasa): - Pachet interior Vienna piele - cu reglaj electric & memorii inclusiv la pasager; - Suspensie cu reglare adaptiva DCC & Driving mode select; - Jante Auckland 19" & vopsea metalizata alba (PearlEffect); - Pachet asistenta Plus pentru DSG & Sistem navigatie Discover Pro & Pachet iarna extins & HUD; - Volan incalzit & cu padele; - Trapa panoramica; - Area View 360; - Interfete USB inclusiv in spate; Airbag lateral spate; Cablu incarcare Tip 2; Servodirectie progresita. Pretul final (dupa programul Rabla & discount dealer - thx again, @Aaron) - 40.300 EUR. Cu putin peste pretul Tucson-ului, dar cu multe alte plusuri: DCC, faruri IQ Light Matrix, posibilitatea configurarii masinii; motorizarea (unde acel boost electric oferit in GTE Mode se simte foarte bine). Drept vorbind, nu am testat si un Tucson Plug-In, dar nu cred ca ar fi un game-changer. Cam asta a fost istoria si motivele pentru care am ales Tiguan (cu toate ca nu aparea la noi pe radar absolut deloc - random am vazut ca e si Plug-In si, tin minte si acum, cand i-am zis sotiei, ea mi-a raspuns: alta masina??? Nu ne hotarasem la Tucson? M-am saturat!). Putin mai jos las o poza primita de la colegul de pe forum, la livrarea unui al Tiguan care a fost comandat pe aceeasi culoare & jante cu ce am ales si noi (ii lipseste panoramicul celei din poza). Pana vine masina, as dori niste sugestii / recomandari de ateliere din partea voastra: 1. Doresc sa infoliez pe negru plafonul (ce nu este acoperit de panoramic) + (posibil) stalpii; 2. Nu stiu daca, pentru protectia masinii, sa merg pe folie transparenta (pe toata caroseria, mai putin partea unde o sa pun folie neagra) sau pe protectie ceramica. Pentru orice intrebari, detalii - nu ezitati sa imi scrieti (daca nu am acoperit deja tot). Astept cu nerabdare sa treaca cele 16-20 saptamani (conform contracului) pentru a primi masina si sa revin cu un feedback si mai detaliat Pana atunci, va doresc toate cele bune si va multumesc pentru rabdarea de a citi aceasta postare, Catalin @Led It Up
    1 point
  15. Retapitare plafon (incepea sa se dezlipeasca) Pentru a scoate plafonul a trebuit demontat tot interiorul . Daca am demontat tot interiorul ....nu puteam monta totul la loc fara insonorizare ,curatare,spalare,eliminare greieri....etc. -insonorizare plafon -stratul 1,material vibro absorbant (STP BLACK SILVER, 1.8MM) -stratul 2,material fono absorbant (STP ACCENT GOLD 6, 6 MM) -insonorizare podea ,material vibro absorbant ( CTK Practic 2MM) -plafonul a fost retapitat cu acelasi tip de material si culoare ,operatie efectuata de un tapiter auto. Insonorizarea de fabrica consta in doua bucati de carton lipite pe plafon.
    1 point
  16. Foarte frumoasa Skodița. Drumuri bune sa aveți!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!