Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.08.2021 în toate secţiunile

  1. Abia dupa ce rezolvi cu rulmentul respectiv (care are banda magnetica pe care citeste senzorul abs pe el) o sa poti finaliza testul si calibra senzorii. Altfel, nu te lasa....nu ai nicio problema la pompa abs sau ceasuri
    1 point
  2. Schimba rulmentul de pe dreapta spate, termina testul, fa adaptarea lui G85.
    1 point
  3. Eu nu pot sa ma gandesc decat ca au facut o combinatie intre nr de km garantati de producator / rezistenta in timp a materialelor / durata medie de utilizare a masinii ( cred ca 7-8 ani ). Si atunci, daca distributia rezista mai mult decat durata medie de utilizare => ca nu are limita de timp ( gen casezi masina pana sa schimbi distributia, un lucru gresit din punctul meu de vedere ). Toate materialele alea se degradeaza cumva in timp ( chiar si mai indelungat ). Poate acelasi rationament il aplica si in cazul schimbului de ulei la DSG-ul uscat (adica nu se schimba) 🙄
    1 point
  4. E posibil ca VW sa isi mai modifice anumiti parametrii in timp, G7 e pe piata din 2012 si la fel de posibil e ca "baiatul" din service sa citeasca de pe monitor 8 ani cand masina are 8 ani... Eu nu am primit nici o referire mai mica de 10 ani sau 200k nici macar de la VW. Indiferent cat kevlar or zice ei ca are in ea, nu imi pot da seama cat de bine ar rezista cauciucul dupa 10 ani... PS: la prima revizie, prin 2014, mecanicul ma intreba unde e filtrul de benzina... PS: si ca sa mai dau niste cifre pt piese OE: - arcuri fata + flanse + rulmenti - 2100 cu manopera. - amortizoare DCC fata - 1500 buc/buc
    1 point
  5. Schimbul de ulei+filtre e cea mai ieftina intretinere pe care o poti oferi masinii, asta daca vrei sa o tii. Daca la 4 ani cand expira garantia o vinzi si oricum nu te intereseaza, atunci da, fa schimburile si la 30k km.
    1 point
  6. Ce liniste s-a asternut pe aici @yanq ... ceva escapade noi? Ceva aventuri? Ceva povesti, cum ne-ai obisnuit?!
    1 point
  7. La blocuri functioneaza tot felul de "psihologii". Am observat ca cu cat ii lasi mai mult loc cu atat mai degraba iti loveste usa, usile... I se pare ca fiind loc si-o poate deschide pe a lui larg... Practic i se diminueaza atentia... Cu cat e loc mai putin, vecinu devine ceva mai grijuliu... Ceva, nu prea mult... Depinde si de vecini sau de cine ai noroc sa traga langa tine. Lasa oglinzile asa mari cum sunt, ele reprezinta un reper pt multi neglijenti cu masinile altora dar grijulii cu ale lor... Daca insa dai peste unu care are o rabla, atunci esti ca si lovit... Indiferent de pozitia oglinzilor. Rabatate sau ne. Vorbesc din proprie experienta.
    1 point
  8. Pierdusem timp sa citesc cam toate paginile de pe acest topic. In timp ce unii argumenteaza pro si contra EV observ ca multi uita sa se adreseze elefantului din camera: traim in RO. Nu suntem pregatiti pt EV ca si alte tari, majoritatea propietarilor de EV nu stau la bloc, mai ales mai sus de parter sau/si de obicei au un loc (garaj,servici,un vecin,prieten) unde incarca pe timp de noapte,etc (nu ma refer la calatorii,etc) Am condus i3 si eGolf si o hibrida (Prius) si mi-au placut, dar statul RO mai are de lucrat mult pt a convinge majoritatea romanilor sa isi cumpere masina noua (sa zicem si SH) care sa fie EV (Electric Vehicle/Hibrid) Se discuta de cresterea impozitului cu/la (aprox.) 900 RON pt masini de la E4 in jos care nu prea o inteleg, inca avem preturi in euro si salarii in lei, ofertele pe piata nu sunt asa diversificate incat sa ma grabesc sa cumpar o masina noua (termica/electrica) cat timp ce am acum nu imi da dureri de cap si imi deserveste scopul achizitionarii - acele BIFE ce s-au completat cand ti-ai facut tema de acasa. Cat despre termic vs electric ce sa zic, momentan luam apararea la electrice pe motiv ca sunt noi si nu s-au stricat atatea incat sa fie "public" informatiile legate de costuri, pe cand la termice daca am postat pe forum o problema la o masina (in cazul de fata din gama VAG) garantat 70% din membrii stiu si cat va costa reparatia. Ca si combustibil vs kw eu am reusit cifrele de mai jos: Fabia 1.4 TDI - 3.8-4.2L/100km (surprins cand vezi becul de motorina, uiti ca si consuma zici ca mergi pe gratis) Octavia 1.6 TDI - 5.4-6.2L/100km (decent, te astepti sa se aprinda becul dar mai rar) Passat 2.0 TDI - 5.6/6.7L /100km (sti sigur ca se aprinde becul dar speri sa si la fel de rar ca si la astea de mai sus dar evident ca nu e asa) (toate euro 6) Sa nu se inteleaga gresit, acestea nu au fost cifre constante ci doar cele mai bune prinse de mine personal, iar pe perioada de canicula si AC pornit valorile cresc substantial si bineinteles aici depinde si de marimea la "picior" si nu are rost sa mentionez capacitate rezervor si cat a fost plinul, aici vorbim strict de km atinsi in ideea ca faci plinul, te sui in masina si te gandesti ce aroma vrei pe inghetata la cornet cand ajungi la destinatie. Exemplul de mai sus eu personal il iau in considerare cand ma uit la range-ul la electrice cand fac window shopping. Topic-ul va suferi modificari pe masura ce garantiile expira la EV, mai cad piese,etc si vom avea o plaja de lucruri faptice privind mentenanta/service si costuri, momentan nu cred ca cineva poate baga de vina la EV-uri cat timp majoritatea sunt noi/aproape noi. Personal vreau sa achizitionez o electrica, am anumite reverve si pretentii dar sunt personale, nu inseamna ca producatorul X si Y au o problema si da m-as orienta tot pe familia electrica VAG. (nu m-ar deranja si Model S Plad evident, dar nu dau 2000$+ doar sa ii schimb parbrizul - #askBuhnici) Sunt curios ce va fi in 2025 cand intra Euro 7 si zboara motoarele NOI mari garantat, poate ne mai modernizam si noi infrastructura pt EV, poate scoate Tesla masina zburatoare si discutiile vor deveni inutile. Drumuri bune electrificate ! Ca si gluma de incheiere: cati dintre cei cu Electrice au fost la Electric Castle?
    1 point
  9. Un consum Timisoara -Liezen (Austria) 3 persoane adulte portbagaj plin clima on tot drumul .
    1 point
  10. Marti am fost la Avia, s-au gasit erori legate de selector . S-a comandat piesa. Termen livrare 10 zile. Joi sunt sunat de la Avia ca a venit piesa. Am facut programare pentru 30 August sa schimbe piesa. in alta ordine de idei, sa incarcam acasa cu 11 kw.
    1 point
  11. @bgd_b92 daca gasesesti Superb 3 cu 220TSI (EA888 rev3 fara OPF) si DSG7 (DQ381-7F) te-ai aranjat. Daca nu ma insel, MY2017+ In rest 190TSI (EA888 rev3 B cu OPF) e cam ce trebuie pe masina asta. Deja vorbim de modelul cu facelif. Si daca mergi mult extraurban o sa ai o surpriza legata de consum comparat cu un diesel echivalent. Masina e misto, am cautat si eu mult timp una prin 2018 dar cand m-am trezit eu, se dadusera toate :))) @ev21 asteptam detalii ;))
    1 point
  12. Aftermarket Aftermarket 2 Doar din china poate, grilele de R36 nu potrivesc pe bara de R-Line. Grila centrala de R36 se poate monta pe bara de R-Line dar necesita decupaj/adaptare ->video
    0 points
  13. legat de caldura - verifica intai sa nu fie sarita rotita de la servomotor caldura dreapta, verifica sa lucreze servomotorul.
    0 points
  14. 1.0 tsi, Timișoara, zi de primăvară, viteza medie 4km/h. Sper din suflet că mai mult de atât nu poate consuma motorașul ăsta. Consumul a fost obținut după un drum de 1 ora și 8 minute.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!