Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.08.2021 în toate secţiunile

  1. La blocuri functioneaza tot felul de "psihologii". Am observat ca cu cat ii lasi mai mult loc cu atat mai degraba iti loveste usa, usile... I se pare ca fiind loc si-o poate deschide pe a lui larg... Practic i se diminueaza atentia... Cu cat e loc mai putin, vecinu devine ceva mai grijuliu... Ceva, nu prea mult... Depinde si de vecini sau de cine ai noroc sa traga langa tine. Lasa oglinzile asa mari cum sunt, ele reprezinta un reper pt multi neglijenti cu masinile altora dar grijulii cu ale lor... Daca insa dai peste unu care are o rabla, atunci esti ca si lovit... Indiferent de pozitia oglinzilor. Rabatate sau ne. Vorbesc din proprie experienta.
    2 points
  2. Daca da fum la evacuare dpf e topit, fisurat.
    2 points
  3. Mai adaugam cateva poze... Doar am repetat activitatile de pana acum... spalat bolidul, plimbat bolidul prin tara, un semi-concediu, drumuri prin tara... port Murighiol, Predeal, Trei Brazi, cabana Susai, lacul Bolboci, TransBucegi si surprinzator... iar coada pe DN1, dar avem rabdare... Urmeaza revizia la 75k.
    2 points
  4. Salutare, Ma alatur si eu acestei arii cu agregatul din dotare, membru sunt de mult timp, dar nu am avut niciodata topic de prezentare 😬 Este vorba despre un Tiguan 2 R-Line sau AD1, dupa cum se numeste modelul, fabricat in noiembrie 2016, culoare Indium Grey Metallic, 2.0 TDI cod motor DFHA de 190CP, cuplat la un DSG7 (cod RPN daca intereseaza pe cineva 😄). Masina a fost adusa din DE, eu achizitionand-o din tara cu 159000km la bord. Are istoric de service complet in reteaua VW DE, din 30k in 30k km, avand schimbate inclusiv uleiurile la cutie si Haldex la sfarsitul anului 2020, lucru care ma bucura. Am luat-o impreuna cu un set de jante pe 17" echipate cu anvelope de iarna Pirelli DOT 2019. Printre cele mai importante (pentru mine) dotari as enumera sistemul navi (Discover Media daca nu gresesc) pe care am reusit sa activez si Carplay, ACC pe care am reusit sa il testez si pe DN-uri si imi place, sistemul de climatizare pe 3 zone, farurile + stopurile led cu asistenta pentru faza lunga si interiorul (stalpii + plafonul) complet negru. O sa atasez si lista completa de dotari pentru cine este interesat. In prezent am ajuns la 161k km, intre timp a beneficiat si de o servisare ce a inclus: -schimb ulei motor + filtre (am trecut si la intervalul fix de service cu aceasta ocazie); -schimb distributie + pompa de apa si accesorii; -inlocuit curea pompa ulei; -inlocuit capacul de plastic din spatele distributiei care am inteles ca la aceasta generatie de motoare pierde ulei (inca nu se manifesta dar am preferat sa il schimb acum preventiv); -inlocuit capacul de sus (de la culbutori) - aici deja existau scurgeri de ulei. Pe partea de soft am reusit sa ii mai activez: Carplay (dupa cum am spus si mai sus), 5 X comfort blinker, confirmare acustica la incuiere/descuiere, DRL si pe stopuri, afisare treapta ventilatie pe modul auto, stingere DRL-uri cand e comutatorul pe 0, afisare volum combustibil de alimentat. Ar mai fi de rezolvat in viitorul apropiat: -niste zgarieturi fine pe usa stanga fata; -polish faruri si aplicat folie; -colantat negru elementele cromate de la exterior; -cateva puncte de pietricele pe capota, pe care le-am rezolvat temporar cu un kit de retus; -detailing exterior + interior; -actualizare harti; -inlocuire baterie (ramane de vazut cum porneste cand o sa mai scada temperaturile); Lucruri care imi plac la masina: -antifonare destul de buna, zic eu; -sistemul de sunet, desi standard mi se pare ca se aude destul de bine; -spatiul corespunde nevoilor mele; -desi nu am parcurs inca distante foarte lungi, pozitia in scaun mi se pare buna. Lucruri care nu imi plac: -scartaitul manerelor interioare; -scaunele fata avand sertare, cateodata ansamblul care tine sertarele scartaie; -pe anumite tipuri de denivelari, suspensia nu mi se pare ca filtreaza destul de bine; -lagul cutiei cateodata in D; -senzorii spate care dau cateodata erori. Si acum pozele: Lista completa de dotari: WVGZZZ5NZHW861507.pdf Poze cu interiorul inca nu am, dar revin in cel mai scurt timp.
    1 point
  5. Salutare tuturor! Pentru "stealth", daca esti sigur ca e din grup, din cutie (sunt doi rulmenti acolo), gaseste un service, atelier, unde poti da jos cutia de pe masina. O impachetezi si o trimiti prin curier la Andrei, la Viisoara, langa Campia Turzii. Face treaba foarte buna. Acum mai nou, am inteles ca ar fi marit un pic costurile reparatiilor, ajungand la aceasta concluzie in urma zvonurilor auzite prin Turda de la alti mecanici si comparand o operatiune efectuata de mine in 2014 la el, cu una similara de acum 2 luni pe care nu am mai efectuat-o din cauza distantei pe care trebuia sa o parcurg cu masina pe platforma (din Turda pana la Viisoara; in contextul in care aveam mecanic disponibil la fata locului). Acest transport cu platforma ar fi ridicat costurile prea mult. Dar chiar si asa, cu preturile marite, merita sa trimiti cutia la el. E specialist si se ocupa numai cu asa ceva. Le mananca pe paine cum se spune. Acum revenind la subiect, la zgomotele suspecte din cutie, am o postare anterioara in care am aratat ce a fost defect si ce am schimbat in cutia de viteze in 2014 la aproape 73.000 Km. Din pacate, in acest moment sunt cu masina franjuri, cu cutia data jos si desfacuta si cu alte bube in cutie, nu in cap! Deci, zgomotele la fel ca data anterioara. Acum pot spune, cu siguranta, ca la Polo, in momentul in care apesi ambreiajul si dispare zgomotul, acesta reaparand cand dai drumul la ambreiaj, combinat cu amplificarea zgomotului cand apesi pedala de frana (nu-mi explic legatura, dar asa se intampla; la fel a fost si data trecuta) si disparand si cand o turezi foarte usor, atunci e ceva in cutia de viteze. Eu traind si simtind aceste zgomote si data trecuta, am fost sigur ca au cedat din nou rulmentii de tip ochelar, cei cu codul 02T 311 206 E (mai nou sunt H si J, dar e acelasi lucru). Sunt doi rulmenti incastrati intr-o montura metalica. Ce bine era daca erau tot acei rulmenti defecti. M-ar fi costat mult mai putin. Mecanicul, pentru a putea verifica daca sunt sau nu uzati acei rulmenti a trebuit sa decapsuleze rulmentii, operatiune ce implica inlocuirea acestora, indiferent de starea lor, dar altfel nu ai cum sa verifici, pentru ca bilele nu se vad altfel. Acestia fiind buni in urma constatarii s-a trecut la inspectarea celorlalte elemente. S-au descoperit alti doi rulmenti care trebuie inlocuiti, unul cu codul 085 311 431 J (INA 712 0478 10; este acelasi rulment si in cutie), iar celalalt 02T 311 373L (INA 712 1311 10) si cel mai rau si cel mai scump, axele din cutie. Axul principal, care dupa programul grupului VAG, ETKA, se numeste arbore cutie, in denumirile folosite de unii mecanici mai apare ca tren mobil, sau pinion de atac (pinionul de atac fiind pe acest ax). Are codul 02T 311 103 AD si nu poate fi cumparat decat ca piesa originala OE. Costa in jur de 1640 Lei la reprezentanta. Acesta prezenta uzura serioasa pe o parte din dintii pinionului de atac. Axul secundar, care dupa programul grupului VAG, ETKA, se numeste arbore antrenat, sau tren fix in denumirile folosite uneori, prezenta cimentajul sarit chiar in portiunea pe care venea un rulment, axul avand rol de camasa interioara a rulmentului respectiv, rulment care vine introdus pe ax si cu tot cu ax intr-un capat al cutiei intr-un locas special destinat acestuia. Acesta are codul 02T 311 205 D si la fel nu poate fi achizitionat decat ca OE si costa in jur de 1790 Lei la reprezentanta. Eu m-am invartit de un discount serios la ele si le-am comandat, altfel ma indreptam cu siguranta catre o cutie de viteze SH cu toate riscurile pe care le implica achizitionarea acesteia. Deja cei doi rulmenti precum si cel de tip ochelar mi-au venit. Momentan sunt in asteptarea axelor pentru a putea repara si remonta cutia pe masina. Voi incerca sa pun cateva poze cu axele din cutie si rulmentii noi, apoi daca-mi permite aplicatia voi adauga poze cu axele noi. Daca nu-mi permite adaugarea altor poze, voi mai posta inca o data doar pozele cu toate piesele.
    1 point
  6. Ce liniste s-a asternut pe aici @yanq ... ceva escapade noi? Ceva aventuri? Ceva povesti, cum ne-ai obisnuit?!
    1 point
  7. Vad ca sunt primul care scrie aici... Am ridicat masina acum cateva zile, deci nu am condus-o inca suficient cat sa spun ce probleme are... Momentan vreo 300 km. Sunt curios peste ceva timp, dupa ce trece acest an minunat, 2021, daca timpul de asteptare pentru un Golf 8 o sa mai fie atat de lung. Am asteptat 6 luni si 3 saptamani. Astept sa imi bata cineva acest record :))) Revenind la masina: as putea sa iau fiecare lucru in parte si sa spun ca merge bine, cred ca asta este identic la toata lumea, indiferent de model. Deci sunt foarte multumit de alegerea facuta. Recomand si rabatarea oglinzilor sa fie electrica (eu nu am selectat acest optional). Probabil ca urmatoarele optionale vor fi alese mai rar si pentru care, subiectiv vorbind prin prisma celui care le-a ales, am cuvinte de lauda: Farurile matrix si sistemul de sunet HK. Dar ca orice alt optional, depinde de fiecare si poate sa il lase fix rece pe altul sistemul de sunet HK sau luminile mai nu stiu cum Eu le laud, sunt asa cum au promis in reclama. Contra: subiectul nostru preferat -> extrem de sensibil interiorul la zgarieturi. Daca esti o persoana care nu are grija, vei fi foarte dezamagit sa iti recunosti urmele inregistrate permanent pe panoul piano black, pe consola centrala unde e schimbatorul (un plastic negru mat, elegant, mereu receptiv sa inregistreze cand treci cu cheile de la casa peste el, ca sa le arunci in una din gaurile din consola). O sa fie cam teroare aici - dar stiu ca toate masinile noi au aceasta problema cu aceste materiale elegante si sensibile. Pielea aceea alcantara.... foarte frumoasa... incat iti vine sa bati orice membru al familiei care doar are o tentativa de a scoate ceva sa manance. Daca e lichid sau ciocolata, garantat incepe sa-ti bata inima mult mai tare... Motor - pe modul eco si confort cand bagi piciorul in pedala sta un pic pana o tureaza unde trebuie, si abia de-apoi te lanseaza... Poate fi deranjant dupa ce vii de pe cutie manuala si erai ocupat cu ambreiajul si schimbatorul, nu iti dadeai seama de acest timp de asteptare... Pe modul sport, evident, aceasta problema nu exista, ca sta deja turata. (deci nu este neaparat un contra, e doar o clarificare...) Infotainment: parca se putea un pic mai bine pe ici colo sau poate am avut eu asteptari prea mari. E o senzatie initiala de extraordinar. Apoi se mai activeaza touch-ul de sunet sau clima (adica bara touch iesita in afara, de sub ecran) exact cand voiai sa apesi un buton din partea de jos a ecranului (mi-am asumat asta, nu ma plang neaparat, dar confirm ca touch-ul e sensibil si raspunde "prea bine"). Si parca uneori te cam incurci printre optiuni pe acolo. Deci daca vrei "repede" sa dezactivezi sau sa faci ceva...nu e chiaaaar asa. Mai butonezi pe acolo prin meniuri. Nu stiu ce altceva sa mai adaug momentan. Overall impresia este extraordinar de placuta daca faci un upgrade major de la o masina clasa mai mica si mai putin evoluata.
    1 point
  8. @ShadoWzZ vezi ca am marca inregistrata pe Valea Plangerii si Valea Mortii ;)))
    1 point
  9. @sNaKeyyCred ca doar noaptea nu stai macar 1h pe valea plangerii 😄
    1 point
  10. Nice ride si superbe cadrele suprinse
    1 point
  11. Ai stat si tu 1h intre Predeal si Busteni? Frumoase poze
    1 point
  12. Nu exista kit Akrapovic pentru ea, iar cel de la Milltek e departe de a fi impresionant.. tot Bang & Olufsen ramane baza 😂
    1 point
  13. Gata concediul. Avand in vedere situatia actuala, am ales sa il petrecem in tara. Masina a mers ireprosabil, este confortabila la drum lung. Mai jos vreo 2 cadre surprinse prin Baragan. Intre timp au mai venit niste accesorii comandate: -o borseta pentru rezerva de ulei; -grilele pentru gurile de ventilatie spate.
    1 point
  14. Baieti, am preluat masina ! Asteptarea a luat sfarsit si pot sa ofer informatii "la cald" Pot sa spun ca data estimata de livrare (la 6 luni de la semnarea contractului) a fost din pacate doar confirmarea ca masina a ajuns la vama. Preluarea auto a avut loc 3 saptamani mai tarziu. Deci per total 6 luni si 3 saptamani ! Acum, ca au trecut, nu mai pot sa spun decat ca... merita :))) Si ca vine sigur !
    1 point
  15. Sooo.... am tot zic ca voi vorbi si despre probelele cu reprezenantele. Cand am inceput, in 2018, sa intreb in stanga si in dreapta despre Superb/Octavia, in B/IF PBV m-a trimis la plimbare, Brady si Avia au raspuns... in rest tacere. Am pus o intrebare si la Delcar dar... pentru ca 5 ore pana la ei am renuntat. Pana la urma am ales Avia... pana acum sentimentul e cam caldut spre rece. Am avut treaba si pe la Brady - acolo parca e putin mai bine ;)). Deci Avia Pantelimon - cand am luat masina, toate bune si frumoase.... lapte si miere. Trebuia sa existe un card cu pentru un plin de benzina... n-am dat de el. Nici acum nu stiu unde si ce. Nu i-am dat mare importanta. Oricum m-am prins relativ tarziu. La cateva zile scartaia ceva. Dupa vreo 3 ore gasesc problema, un surub care nu era strans corect, cica au inlocuit surubul si nu mai face. Plec la drum, ajung pe un DN din dale de beton... dupa 15 imi pica un capacu de la plafoniera in poala. Vad ca surubul pe care l-au inlocuit nu era la fel cu celalalt. Plus ceva mizerie inauntru. Scandal... seara cand ajung le scriu un mail mai acid (eram deja calm... ) in sfarsit se rezolva. Mai ma uit de jur imprejur prin masina... mai gasesc unele defecte... raspunsul, nu b0$$, e de la tine, trebuia sa o verifici cand ai luat-o. Noi am facut verificarea pana sa ti-o dam si era bine... Dar uite pentru ca suntem baieti buni nu te taxam... OK. Good to know. Data viitoare facem inspectia impreuna. Nu mai zic ca ornametele de crom incepusera sa se matuiasca - eu spaland-o doar la selfwash OMW in tot acest timp. FFWD 1 cateva luni... poate un an. Cred ca la schimbul de ulei. Ma plang de faptul ca suspensia spate e prea dura, gandindu-ma ca, poate, au verificarea pe hartie si n-au scos kitul de transport de la amortizoare... etc. Eram pe la 0700, fara cafea bauta... nu foarte sociabil . Cu toate asta, consuntantul era mai acru decat mine... muratura de-a binelea. A inceput iar sa ma ameninte ca platesc verificarea, am facut pe prostu.. bineinteles ca n-au pus si litrul de ulei gratis pe factura. Anyways... era in perioada cand Avia renunta la Seat... Omul, desi eram vreo 10 clienti, vorbea in gura mare despre ce ar face el, daca era sef, ca sa fie profitabil (nu m-am prins ca vorbeste de Seat... ceva mai tarziu am facut legatura). Dupa inca vreo 2 luni, intr-o luni dupa ce venisem de la Paltinis prin viscol, imi zice un coleg ca am un far aburit. Ma duc, ma uit. Ea crapat pe muchie. Fac programare la garantie. Ma duc. Toate frumoase cu baiatul de la garantii pana apare unul si incepe... nu ca nu. Ca nu se poate. Sigur ai facut tu ceva. Muchia era curata, fara nimic. Ca sigur ai fost pe undeva prin vreun service si aia au facut ceva... Ca uite ca se vede, ca farurile, ca piulita nu e centrata... WTF man? Acum, privid in urma cred ca voia ce $$$ la parasolar. Pana la urma reusesc sa schimb pe CASCO, fac si bara ca sarisera niste pietre. Oricum aveam in plan sa renunt la ei. Las masina si vin dupa o saptamana.... Cand vad masina... in 2 culori. Dar 2. Era pana in lockdown. La noi la cooperativa deja blocasera zborurile in .eu. Zic.. daca o las aici o iau peste 2 luni. Ii explic omului ca au facut o treaba de KKT... iau masina... 3 zile mai tarziu intram in lockdown. Meanwhile ma suna o tanti pentru feedback.. le-am zis ce aveam pe suflet. La verificarea de 30.000 n-au zis nimic... all OK. FFWD2 se mai relaxeaza treaba... vopseaua (era doar un singur strat, fara lac, desi normal sunt 3 straturi la velvet red) incepe sa se curete, il contactez pe omul cu vopseaua. La cateva zile ii dau un ping. M-a ignorat total. Superr. La scurt timp, farul schimbat pe garantie incepe sa faca balta... muhahaha. Sun, fac programare, dau de un om OK. Nu credeam ca mai exista, il salut si pe tipul cu vopseaua. Asta tace malc. In sfarsit schimba farul, fac baietii reglajele.... raman surprins. Meanwhile vad cateva masini vopsite in parcare... la cat de neformat am ochiul am zis ca evit sa mai intreb de garantia la bara... Pe drum il sun pe prietenul vopsitor, ii zic de si cum, zice "bine ai facut, da-mi codul de vopsea ca ti-o fac eu si imi platesti doar materialele". Zic OK... si brusc aveam si eu bara si masina in aceeasi nuanta. Plus ceva intaritor extra ca sa nu se mai ciobeasca de la orice firicel de praf luat pe A1. FFWD3 schimb de ulei 2... fac programare in cartie, tot la Avia, de data asta Militari, ma duc la ei... un baiet mai tinerel. Super OK, super profi. Zic dap... se poate. de data asta nu au mai uitat de reducerile de la Club Avia. Ceva vreme mai tarziu, ma duc la verificarea anuala, stau vreo 30 de minute peste programare, oamenii amabili, cu informatia la ei. A mai ramas o vizita la Avia Pantelimon, farul stanga se abureste... vedem cand il prind suficient de ud (nu, nu se usuca dupa 30 de min) in toamna ca sa il schimb si pe asta. Si sper sa fie ultima pana la schimbul de ulei de la 60.000. Impreuna cu bujii si ce mai e de schimbat. Va tin la curent cu ce am rezolvat. Brady cu ei am avut o singura experienta, intre FFWD1 si FFDW2 o reparatie facuta pe un RCA Grupama - cum cel mai apropiat consilier era pe la Pejo pe Maniu am zis sa o las la ei. A durat destul de mult (oameni putini si era iar nebunia cu lockdown-ul) dar lucrarea a iesit OK. Nu tipla dar OK. Cel putin la vopsitorie se pricep. Si o zice baiatul cu multi ani in spate. Cam scumpi - voiam sa fac schimbul de ulei la ei dar 30% in plus la devizul final e putin cam mult. Dar OK. Quite OK.
    1 point
  16. Zi rezervata curateniei astazi, ocazie cu care am inlocuit si stergatoarele. Cel de pe spate scartaia rau de tot, cele de pe fata lasau urme pe parbtiz.
    1 point
  17. Inca 2 poze de la interior si una din spate.
    1 point
  18. Salut, Am si eu o problema cu cutia de viteze (DSG) la un Passat B6 2010, 2.0 TDI 140CP, CBAB, si am decis sa postez aici in loc sa creez alt topic/post. Problema se manifesta prin faptul ca masina se tureaza in gol, in treapta 2, la plecarea de pe loc, ca si cum ar fi ambreiajul calcat la podea (daca ar fi o cutie manuala). Cand turatia este suficienta sa treaca in treapta 3, trece si apoi schimba inapoi in 2. Dupa ce patesc asta, motorul scoate un zgomot pe care l-am inregistrat (o sa pun un link catre youtube). De asemenea, nu cu mult inainte ca problema sa se manifeste am observat un zgomot ciudat atunci cand sunt in coloana si accelerez/franez incet, un fel de rontait, ca si cum motorul ar avea un "joc" si s-ar smuci. Problema apare intermitent, uneori pot merge cu masina, alteori nu, de aceea am si renuntat sa o mai conduc pana nu aflu mai multe. Masina a venit din Franta, o am de 1.5 ani si i-am schimbat uleiul cutiei de viteze si filtrul la putin timp dupa ce am cumparat-o. Va multumesc!
    1 point
  19. Salutare. Astazi scriu aici ca si o rezolvare pt problema mea. Asta dupa ce am citit jumatate din acest topic. Problema se manifesta prin erori egr p0406 si p0408. De vina au fost doua fire intrerupte. Le regasiti in pozele atasate. Masina este golf 5, bls, 2008...
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!