Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.08.2021 în toate secţiunile

  1. Sunt un om simplu..vad un coleg forumist, parchez langa el 😀. Mi-a sarit in ochi imediat masina, desi eram amandoi departe de casa.
    3 points
  2. Baieti, am preluat masina ! Asteptarea a luat sfarsit si pot sa ofer informatii "la cald" Pot sa spun ca data estimata de livrare (la 6 luni de la semnarea contractului) a fost din pacate doar confirmarea ca masina a ajuns la vama. Preluarea auto a avut loc 3 saptamani mai tarziu. Deci per total 6 luni si 3 saptamani ! Acum, ca au trecut, nu mai pot sa spun decat ca... merita :))) Si ca vine sigur !
    2 points
  3. Marti am fost la Avia, s-au gasit erori legate de selector . S-a comandat piesa. Termen livrare 10 zile. Joi sunt sunat de la Avia ca a venit piesa. Am facut programare pentru 30 August sa schimbe piesa. in alta ordine de idei, sa incarcam acasa cu 11 kw.
    2 points
  4. Gata concediul. Avand in vedere situatia actuala, am ales sa il petrecem in tara. Masina a mers ireprosabil, este confortabila la drum lung. Mai jos vreo 2 cadre surprinse prin Baragan. Intre timp au mai venit niste accesorii comandate: -o borseta pentru rezerva de ulei; -grilele pentru gurile de ventilatie spate.
    1 point
  5. Rogi portarul si te lasa sa intri. Am facut asta de mai multe ori, fara probleme. Daca nu te lasa sa intri, MOON a scris pe facebook sa facem sesizare in aplicatia Renovatio.
    1 point
  6. I-a unul de 16 valve adica 2.0 Tdi 136 sau 140 dar ala e modelul vechi dar tine cu casa e foarte bun , eu am unul de 136 AZV si nu am avut nici o problema in 7 ani (din 2013) de cand e in familie doar consumablie am schimbat la el si caroseria lasa de dorit , dar daca vrei unul mai bun i-a din 2007 incolo pana in 2010 chiar si Euro 5 gasesti cel cu motor asemanator cu cel de Passat B6 dar sunt m-ai rare dar 2.0 140 si 170 de cai sunt o gramada pe net si in tara si afara si ala e foarte bun dar nu asa de sprinten la porniri si in sarcina ca si 16 valve , 1.9 daca iti iei , nu e asa de potent e mai puturos si la caroseeria de Touran e c-am na plus daca il mai incarci bagaze , 4 sau 5 oameni in masina numai merge chiar asa dar la 2.0 nu se simnte , eu am pras si remorca cu el , consumul e decent la un drum de 200 300 kilometri daca mergi tare peste 100 si mai faci si depasiri e undeva la 7,1 7,5 c-am acolo , cel mai bun consum e la 100 110 in a 5 a sau a 6 a .
    1 point
  7. Pierdusem timp sa citesc cam toate paginile de pe acest topic. In timp ce unii argumenteaza pro si contra EV observ ca multi uita sa se adreseze elefantului din camera: traim in RO. Nu suntem pregatiti pt EV ca si alte tari, majoritatea propietarilor de EV nu stau la bloc, mai ales mai sus de parter sau/si de obicei au un loc (garaj,servici,un vecin,prieten) unde incarca pe timp de noapte,etc (nu ma refer la calatorii,etc) Am condus i3 si eGolf si o hibrida (Prius) si mi-au placut, dar statul RO mai are de lucrat mult pt a convinge majoritatea romanilor sa isi cumpere masina noua (sa zicem si SH) care sa fie EV (Electric Vehicle/Hibrid) Se discuta de cresterea impozitului cu/la (aprox.) 900 RON pt masini de la E4 in jos care nu prea o inteleg, inca avem preturi in euro si salarii in lei, ofertele pe piata nu sunt asa diversificate incat sa ma grabesc sa cumpar o masina noua (termica/electrica) cat timp ce am acum nu imi da dureri de cap si imi deserveste scopul achizitionarii - acele BIFE ce s-au completat cand ti-ai facut tema de acasa. Cat despre termic vs electric ce sa zic, momentan luam apararea la electrice pe motiv ca sunt noi si nu s-au stricat atatea incat sa fie "public" informatiile legate de costuri, pe cand la termice daca am postat pe forum o problema la o masina (in cazul de fata din gama VAG) garantat 70% din membrii stiu si cat va costa reparatia. Ca si combustibil vs kw eu am reusit cifrele de mai jos: Fabia 1.4 TDI - 3.8-4.2L/100km (surprins cand vezi becul de motorina, uiti ca si consuma zici ca mergi pe gratis) Octavia 1.6 TDI - 5.4-6.2L/100km (decent, te astepti sa se aprinda becul dar mai rar) Passat 2.0 TDI - 5.6/6.7L /100km (sti sigur ca se aprinde becul dar speri sa si la fel de rar ca si la astea de mai sus dar evident ca nu e asa) (toate euro 6) Sa nu se inteleaga gresit, acestea nu au fost cifre constante ci doar cele mai bune prinse de mine personal, iar pe perioada de canicula si AC pornit valorile cresc substantial si bineinteles aici depinde si de marimea la "picior" si nu are rost sa mentionez capacitate rezervor si cat a fost plinul, aici vorbim strict de km atinsi in ideea ca faci plinul, te sui in masina si te gandesti ce aroma vrei pe inghetata la cornet cand ajungi la destinatie. Exemplul de mai sus eu personal il iau in considerare cand ma uit la range-ul la electrice cand fac window shopping. Topic-ul va suferi modificari pe masura ce garantiile expira la EV, mai cad piese,etc si vom avea o plaja de lucruri faptice privind mentenanta/service si costuri, momentan nu cred ca cineva poate baga de vina la EV-uri cat timp majoritatea sunt noi/aproape noi. Personal vreau sa achizitionez o electrica, am anumite reverve si pretentii dar sunt personale, nu inseamna ca producatorul X si Y au o problema si da m-as orienta tot pe familia electrica VAG. (nu m-ar deranja si Model S Plad evident, dar nu dau 2000$+ doar sa ii schimb parbrizul - #askBuhnici) Sunt curios ce va fi in 2025 cand intra Euro 7 si zboara motoarele NOI mari garantat, poate ne mai modernizam si noi infrastructura pt EV, poate scoate Tesla masina zburatoare si discutiile vor deveni inutile. Drumuri bune electrificate ! Ca si gluma de incheiere: cati dintre cei cu Electrice au fost la Electric Castle?
    1 point
  8. Revin din nou după ce am schimbat caloriferul ieri azi am venit direct la mare și am mers 450 de km nu mai pierde antigel nu mai face presiune in vas totu este ok bine că am avut noroc și nu m-am apucat să umblu pe la motor , noroc că mi-a zis și un prieten cu caloriferul are un audi A6 model mai vechi 2003 și avea aceași problema sa dus a rectificat chiulasa tot la fel , acum are scos termostatul și merge ok mașina, la el este mai rău că are caloriferul sub bord și trebuie să demonteze tot bordul
    1 point
  9. Pune placute OE ,respecta procedura de montaj si nu o sa ai probleme
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!