Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.08.2021 în toate secţiunile

  1. Daca vrei sa te opresti, daca vrei sa faci pauza la o priza, daca ai statii, daca sunt libere, daca nu e prea cald, daca nu e prea frig, daca iti place ID3...Mai vedem in 2-3 ani, pana atunci electricele sunt masini de oras si drumuri scurte, cel mult medii si/sau pentru cei care accepta bataia de cap aferenta folosirii lor.
    3 points
  2. Golful a primit joi identitate noua, un capac delcou nou si o curatare a clapetei de acceleratie.
    2 points
  3. Pierdusem timp sa citesc cam toate paginile de pe acest topic. In timp ce unii argumenteaza pro si contra EV observ ca multi uita sa se adreseze elefantului din camera: traim in RO. Nu suntem pregatiti pt EV ca si alte tari, majoritatea propietarilor de EV nu stau la bloc, mai ales mai sus de parter sau/si de obicei au un loc (garaj,servici,un vecin,prieten) unde incarca pe timp de noapte,etc (nu ma refer la calatorii,etc) Am condus i3 si eGolf si o hibrida (Prius) si mi-au placut, dar statul RO mai are de lucrat mult pt a convinge majoritatea romanilor sa isi cumpere masina noua (sa zicem si SH) care sa fie EV (Electric Vehicle/Hibrid) Se discuta de cresterea impozitului cu/la (aprox.) 900 RON pt masini de la E4 in jos care nu prea o inteleg, inca avem preturi in euro si salarii in lei, ofertele pe piata nu sunt asa diversificate incat sa ma grabesc sa cumpar o masina noua (termica/electrica) cat timp ce am acum nu imi da dureri de cap si imi deserveste scopul achizitionarii - acele BIFE ce s-au completat cand ti-ai facut tema de acasa. Cat despre termic vs electric ce sa zic, momentan luam apararea la electrice pe motiv ca sunt noi si nu s-au stricat atatea incat sa fie "public" informatiile legate de costuri, pe cand la termice daca am postat pe forum o problema la o masina (in cazul de fata din gama VAG) garantat 70% din membrii stiu si cat va costa reparatia. Ca si combustibil vs kw eu am reusit cifrele de mai jos: Fabia 1.4 TDI - 3.8-4.2L/100km (surprins cand vezi becul de motorina, uiti ca si consuma zici ca mergi pe gratis) Octavia 1.6 TDI - 5.4-6.2L/100km (decent, te astepti sa se aprinda becul dar mai rar) Passat 2.0 TDI - 5.6/6.7L /100km (sti sigur ca se aprinde becul dar speri sa si la fel de rar ca si la astea de mai sus dar evident ca nu e asa) (toate euro 6) Sa nu se inteleaga gresit, acestea nu au fost cifre constante ci doar cele mai bune prinse de mine personal, iar pe perioada de canicula si AC pornit valorile cresc substantial si bineinteles aici depinde si de marimea la "picior" si nu are rost sa mentionez capacitate rezervor si cat a fost plinul, aici vorbim strict de km atinsi in ideea ca faci plinul, te sui in masina si te gandesti ce aroma vrei pe inghetata la cornet cand ajungi la destinatie. Exemplul de mai sus eu personal il iau in considerare cand ma uit la range-ul la electrice cand fac window shopping. Topic-ul va suferi modificari pe masura ce garantiile expira la EV, mai cad piese,etc si vom avea o plaja de lucruri faptice privind mentenanta/service si costuri, momentan nu cred ca cineva poate baga de vina la EV-uri cat timp majoritatea sunt noi/aproape noi. Personal vreau sa achizitionez o electrica, am anumite reverve si pretentii dar sunt personale, nu inseamna ca producatorul X si Y au o problema si da m-as orienta tot pe familia electrica VAG. (nu m-ar deranja si Model S Plad evident, dar nu dau 2000$+ doar sa ii schimb parbrizul - #askBuhnici) Sunt curios ce va fi in 2025 cand intra Euro 7 si zboara motoarele NOI mari garantat, poate ne mai modernizam si noi infrastructura pt EV, poate scoate Tesla masina zburatoare si discutiile vor deveni inutile. Drumuri bune electrificate ! Ca si gluma de incheiere: cati dintre cei cu Electrice au fost la Electric Castle?
    1 point
  4. Sunt un om simplu..vad un coleg forumist, parchez langa el 😀. Mi-a sarit in ochi imediat masina, desi eram amandoi departe de casa.
    1 point
  5. Un consum Timisoara -Liezen (Austria) 3 persoane adulte portbagaj plin clima on tot drumul .
    1 point
  6. Marti am fost la Avia, s-au gasit erori legate de selector . S-a comandat piesa. Termen livrare 10 zile. Joi sunt sunat de la Avia ca a venit piesa. Am facut programare pentru 30 August sa schimbe piesa. in alta ordine de idei, sa incarcam acasa cu 11 kw.
    1 point
  7. Unul din drumurile lungi pe care le fac are aproape 600km. Prefer sa il fac noaptea, fara nicio oprire (nu vad sensul unei opriri noaptea, altfel decat pentru urgente). Meniul drumului inseamna multa muzica (traiasca Dynaudio) si implicarea in condus, cu multe depasiri, ramanand atent la sosea, dar folosind unde e posibil ACC, pentru a mai dezmorti picioarele, singurele care au putin de comentat, in rest scaunele sport sunt foarte bune ca sustinere si confort. Am plecat cu 99% din rezervor, la sosire aveam 7 ore si 51 de minute parcurse (o ora stat in trafic), fara sa cobor din scaun, cu o medie de 76 km/h si un consum de 4.2%. Autonomie ramasa 600km. Dormit o ora si vazut de treaba, masina lasata 5 zile, fara sa ma intereseze. La intoarcere am alimentat dupa 1108km, cu o autonomie ramasa de 70km, iar totul a durat cateva minute. Practic acea fereastra de 8 ore imi permite sa evit traficul aglomerat, la oricare din capete. Pentru mine o masina cu autonomie mare este indispensabila, ma pot bucura de drum, indiferent de conditii, temperatura sau orice altceva. Pana cand electricele nu vor avea autonomii decente, mergand des la drum lung nu le voi lua in calcul.
    1 point
  8. Daca da fum la evacuare dpf e topit, fisurat.
    1 point
  9. Dar haide să vedem de ce noi, europenii săraci, nu merităm deloc tratamentul isteric la care ne supun aroganții de la Bruxelles. În primul rând, oameni buni, aflați că Uniunea Europeană nu este defel un mare poluator al omenirii, cu doar 2,92 miliarde de tone de CO2 din totalul global de 36,42 miliarde de tone de CO2. În 2019, cu Marea Britanie cu tot, UE era responsabilă de doar 8% din emisiile poluante ale globului: Chinezii emiteau aproape o treime din emisiile globale - 10,17 miliarde de tone de CO2, iar americanii încă 15% din emisiile mondiale - 5,28 miliarde de tone de CO2. Cum își închipuie bieții birocrați de la Bruxelles că vor salva planeta, cu Greta cu tot, reducându-și doar ei emisiile de gaze cu efect de seră? Oare oamenii ăștia mai au ceva urme de raționalitate? Își închipuie oare că dioxidul de carbon produs de China va ațipi liniștit fix deasupra Beijing-ului, iar noi ne vom bucura de un aer curat ca pe vremea când se plimbau, ținându-se de mână, pe malul Rinului, zeii uitați Odin și Frija? Să ne mutăm acum și pe tabloul responsabilităților naționale. Chiar dacă nu vă vine să credeți, cel mai mare poluator din Europa este... Germania, cu 823 milioane de tone de CO2. Ea este urmată de Franța cu 424 de milioane de tone de CO2, de Italia și Polonia cu 389, respectiv 378 de milioane de tone de CO2. România se găsește abia pe modestul loc 10, cu 84 de milioane de tone de CO2, adică de zece ori mai puțin decât Germania și mai puțin decât țări mult mai mici, precum Cehia, Belgia sau Grecia. Bun articolul. Trebuie doar citit.
    1 point
  10. da, citeste. Si are si slot card SD
    1 point
  11. este ok si 310 atunci, daca ai modul
    1 point
  12. Nu. Totusi, cauta un 315 cu Bluetooth incorporat, daca nu ai modul Bluetooth pe masina
    1 point
  13. 1 point
  14. Vopsea noua. Cam asta a iesit
    1 point
  15. A venit momentul mult asteptat, o noua infatisare.
    1 point
  16. Pare ca are. Activează cu vcds și te poți conecta cu telefonul, la el
    1 point
  17. Eu zic ca am fost destul de clar, mai iti desenez ce ai de facut....nu ai treaba cu 4si9 sau 1si 7...ca nu ajuta la nimic. Tu trebuie sa faci ca circuitul de la mic, 1 si 2, sa ajungă la modul bluetooth, la pinii 11 si 12. Cum se face asta, legand cum ai zis tu?
    1 point
  18. Salutare domnilor,daca as fi scris postul asta de dimineata as fi spus ca masina este gata si a revenit pe strazi. Din pacate lucrurile nu sunt chiar asa simple si mi-am adus aminte de vremurile in care schimbai o piesa si pica alta Ieri am terminat capitolul arcuri si antigel...masina era ok..chiar mergea...i-am facut si asigurare...o astepta cuminte in curte pe sotie sa ii ajunga permisul La puntea fata nu stiu cum reusesc unii sa scoata amortizorul fara sa elibereze fuzeta.Am fost la cateva serviceuri unde ciocanul era instrumentul de baza dar acu am observat ca e o treaba inutila.Este foarte usor sa dai amortizorul jos cu tot cu fuzeta si imposibil de scos doar amortizorul fara sa decuplezi cap de bara...pivot...bieleta...planetara. Desi aveam niste idei in cap...nu as fi reusit fara prese. Daca tot am demontat acolo...am schimbat si flansele. De dimineata am avut putina treaba pe la depozit si la sfarsit a venit revelatia...ia sa iau eu Bora sa vad cum mai merge... Am dat cateva ture cu ea prin Magurele,franele s-au curatat si ele si incepeau sa fie in parametrii si ce am zis gata...las Renegatu' si ma duc cu Bora acasa. Bineinteles in drumul spre casa i-am tras si cateva fise sa nu mai arate parasita :)De la 15 min drumul spre casa a ajuns la 2 ore Ajung frumos acasa...parchez...dau sa ridic geamul si vine surpriza:aud hrrr...poc...trosc....si geamu o ia usor la vale desi eu il comandam sa urce. Nici nu apucasem sa opresc motorul ca am plecat inapoi la depozit si masina iar a intrat la operatie Am dat comanda si sper luni...marti sa fie din nou pe strada...pana nu mai pica altceva
    1 point
  19. Pentru elementele crom si tipsuri recomand autosol ,ieftin si cu rezultate .
    1 point
  20. pompa electrica din rezervor functioneaza?
    1 point
  21. 0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!