Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.08.2021 în toate secţiunile
-
Epoch Times nu este chiar un site de incredere: Am cautat niste informatii despre oamenii de stiinta din raport, ceea ce recomand tuturor sa faca, pentru ca si eu pot publica PDF-uri pe net cu usurinta: Dr. Ronan Connolly, Ireland (ronan@ceres-science.com) Dr. Richard C. Willson, U.S.A. (rwillson@acrim.com) Dr. Ana G. Elias, Argentina (aelias@herrera.unt.edu.ar) Dr. Valery Fedorov, Russia (fedorov.msu@mail.ru) Dr. Ole Humlum, Norway (ole.humlum@geo.uio.no) Dr. László Szarka, Hungary (szarka@ggki.hu) Dr. Willie Soon, U.S.A. (willie@ceres-science.com) https://drillednews.com/white-house-removes-scientists-after-rogue-climate-denial-publications/ Deci, avem cativa oamenii de stiinta "independenti" care cred altceva decat ceilalti 97%. Mi se pare foarte bine sa vedem toate parerile, dar suntem in stare sa decidem cine are dreptate? Suntem noi educati in acea arie stiintifica? Ori trebuie sa ne bazam pe consensul stiintific, ori ne educam singuri, dar nu de pe site-uri extremiste. Exista resurse, inclusiv cursuri stiintifice publicate video pe internet de la universitati prestigioase. Dar, sa zicem ca ei sunt singurii care au dreptate. Dar, pana si modelul lor conservator tot arata ca oamenii contribuie la incalzirea globala (poza dreapta-jos). Ce facem, daca planeta se incalzeste si noi contribuim? Nimic? Asteptam sa murim? Sau incercam sa facem ceva?2 points
-
2 points
-
LA statia de 75Kw, astazi masina a incarcat cu 75KW, deci se poate si mai bine. O sa incerc si la o statie mei potenta, sa vedem, obtinem cei 100KW ?1 point
-
Unul din drumurile lungi pe care le fac are aproape 600km. Prefer sa il fac noaptea, fara nicio oprire (nu vad sensul unei opriri noaptea, altfel decat pentru urgente). Meniul drumului inseamna multa muzica (traiasca Dynaudio) si implicarea in condus, cu multe depasiri, ramanand atent la sosea, dar folosind unde e posibil ACC, pentru a mai dezmorti picioarele, singurele care au putin de comentat, in rest scaunele sport sunt foarte bune ca sustinere si confort. Am plecat cu 99% din rezervor, la sosire aveam 7 ore si 51 de minute parcurse (o ora stat in trafic), fara sa cobor din scaun, cu o medie de 76 km/h si un consum de 4.2%. Autonomie ramasa 600km. Dormit o ora si vazut de treaba, masina lasata 5 zile, fara sa ma intereseze. La intoarcere am alimentat dupa 1108km, cu o autonomie ramasa de 70km, iar totul a durat cateva minute. Practic acea fereastra de 8 ore imi permite sa evit traficul aglomerat, la oricare din capete. Pentru mine o masina cu autonomie mare este indispensabila, ma pot bucura de drum, indiferent de conditii, temperatura sau orice altceva. Pana cand electricele nu vor avea autonomii decente, mergand des la drum lung nu le voi lua in calcul.1 point
-
probabil si de la temperaturile mai inalte. Sunt inerente, atat la masina din semnatura (X1 2017) cat si la un X3 2019, daca apas pe unele plastice ale consolei, scartaie si au joc. Si e alt segment de pret fata de Karoq. In mers nu fac insa decat extrem de rar, pe piatra cubica. Am observat insa si eu acum (tot drum Romania-Grecia, aprox 2600 km), ca si la X1 au aparut vreo 2 scartaieli cand erau temperaturile alea mari in Grecia. Au disparut acum insa cand m-am intors in Ro. Tu zici ca la tine fac la orice denivelare mica: incearca sa dai cu niste WD40 si apasa pe ele (imi amintesc ca la Passat pateam asa cu un zgomot de la un plastic de langa cutie; m-a facut cu nervii pana am apasat tare pe el de cateva ori si de atunci nu l-am mai auzit in urmatorii 2 ani cat am mai tinut masina).1 point
-
1. Ceasurile tale sa fie cu un ROM compatibil cu staging = needle sweep...... 2. activarea acelor, se poate 3. display cand pun contactul .... e by default... cred ca ai vrut de fapt iluminare scala. Se poate trebuie sa citesti eeprom ceasuri (cu ce si cum... scrie peste tot in aceste 27 pagini ) si sa il incarci aici, mai departe ti-l facem noi1 point
-
Nu ar trebui să scoată fum. Asta înseamnă amestec prea bogat în combustibil și ardere incompletă.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sooo.... am tot zic ca voi vorbi si despre probelele cu reprezenantele. Cand am inceput, in 2018, sa intreb in stanga si in dreapta despre Superb/Octavia, in B/IF PBV m-a trimis la plimbare, Brady si Avia au raspuns... in rest tacere. Am pus o intrebare si la Delcar dar... pentru ca 5 ore pana la ei am renuntat. Pana la urma am ales Avia... pana acum sentimentul e cam caldut spre rece. Am avut treaba si pe la Brady - acolo parca e putin mai bine ;)). Deci Avia Pantelimon - cand am luat masina, toate bune si frumoase.... lapte si miere. Trebuia sa existe un card cu pentru un plin de benzina... n-am dat de el. Nici acum nu stiu unde si ce. Nu i-am dat mare importanta. Oricum m-am prins relativ tarziu. La cateva zile scartaia ceva. Dupa vreo 3 ore gasesc problema, un surub care nu era strans corect, cica au inlocuit surubul si nu mai face. Plec la drum, ajung pe un DN din dale de beton... dupa 15 imi pica un capacu de la plafoniera in poala. Vad ca surubul pe care l-au inlocuit nu era la fel cu celalalt. Plus ceva mizerie inauntru. Scandal... seara cand ajung le scriu un mail mai acid (eram deja calm... ) in sfarsit se rezolva. Mai ma uit de jur imprejur prin masina... mai gasesc unele defecte... raspunsul, nu b0$$, e de la tine, trebuia sa o verifici cand ai luat-o. Noi am facut verificarea pana sa ti-o dam si era bine... Dar uite pentru ca suntem baieti buni nu te taxam... OK. Good to know. Data viitoare facem inspectia impreuna. Nu mai zic ca ornametele de crom incepusera sa se matuiasca - eu spaland-o doar la selfwash OMW in tot acest timp. FFWD 1 cateva luni... poate un an. Cred ca la schimbul de ulei. Ma plang de faptul ca suspensia spate e prea dura, gandindu-ma ca, poate, au verificarea pe hartie si n-au scos kitul de transport de la amortizoare... etc. Eram pe la 0700, fara cafea bauta... nu foarte sociabil . Cu toate asta, consuntantul era mai acru decat mine... muratura de-a binelea. A inceput iar sa ma ameninte ca platesc verificarea, am facut pe prostu.. bineinteles ca n-au pus si litrul de ulei gratis pe factura. Anyways... era in perioada cand Avia renunta la Seat... Omul, desi eram vreo 10 clienti, vorbea in gura mare despre ce ar face el, daca era sef, ca sa fie profitabil (nu m-am prins ca vorbeste de Seat... ceva mai tarziu am facut legatura). Dupa inca vreo 2 luni, intr-o luni dupa ce venisem de la Paltinis prin viscol, imi zice un coleg ca am un far aburit. Ma duc, ma uit. Ea crapat pe muchie. Fac programare la garantie. Ma duc. Toate frumoase cu baiatul de la garantii pana apare unul si incepe... nu ca nu. Ca nu se poate. Sigur ai facut tu ceva. Muchia era curata, fara nimic. Ca sigur ai fost pe undeva prin vreun service si aia au facut ceva... Ca uite ca se vede, ca farurile, ca piulita nu e centrata... WTF man? Acum, privid in urma cred ca voia ce $$$ la parasolar. Pana la urma reusesc sa schimb pe CASCO, fac si bara ca sarisera niste pietre. Oricum aveam in plan sa renunt la ei. Las masina si vin dupa o saptamana.... Cand vad masina... in 2 culori. Dar 2. Era pana in lockdown. La noi la cooperativa deja blocasera zborurile in .eu. Zic.. daca o las aici o iau peste 2 luni. Ii explic omului ca au facut o treaba de KKT... iau masina... 3 zile mai tarziu intram in lockdown. Meanwhile ma suna o tanti pentru feedback.. le-am zis ce aveam pe suflet. La verificarea de 30.000 n-au zis nimic... all OK. FFWD2 se mai relaxeaza treaba... vopseaua (era doar un singur strat, fara lac, desi normal sunt 3 straturi la velvet red) incepe sa se curete, il contactez pe omul cu vopseaua. La cateva zile ii dau un ping. M-a ignorat total. Superr. La scurt timp, farul schimbat pe garantie incepe sa faca balta... muhahaha. Sun, fac programare, dau de un om OK. Nu credeam ca mai exista, il salut si pe tipul cu vopseaua. Asta tace malc. In sfarsit schimba farul, fac baietii reglajele.... raman surprins. Meanwhile vad cateva masini vopsite in parcare... la cat de neformat am ochiul am zis ca evit sa mai intreb de garantia la bara... Pe drum il sun pe prietenul vopsitor, ii zic de si cum, zice "bine ai facut, da-mi codul de vopsea ca ti-o fac eu si imi platesti doar materialele". Zic OK... si brusc aveam si eu bara si masina in aceeasi nuanta. Plus ceva intaritor extra ca sa nu se mai ciobeasca de la orice firicel de praf luat pe A1. FFWD3 schimb de ulei 2... fac programare in cartie, tot la Avia, de data asta Militari, ma duc la ei... un baiet mai tinerel. Super OK, super profi. Zic dap... se poate. de data asta nu au mai uitat de reducerile de la Club Avia. Ceva vreme mai tarziu, ma duc la verificarea anuala, stau vreo 30 de minute peste programare, oamenii amabili, cu informatia la ei. A mai ramas o vizita la Avia Pantelimon, farul stanga se abureste... vedem cand il prind suficient de ud (nu, nu se usuca dupa 30 de min) in toamna ca sa il schimb si pe asta. Si sper sa fie ultima pana la schimbul de ulei de la 60.000. Impreuna cu bujii si ce mai e de schimbat. Va tin la curent cu ce am rezolvat. Brady cu ei am avut o singura experienta, intre FFWD1 si FFDW2 o reparatie facuta pe un RCA Grupama - cum cel mai apropiat consilier era pe la Pejo pe Maniu am zis sa o las la ei. A durat destul de mult (oameni putini si era iar nebunia cu lockdown-ul) dar lucrarea a iesit OK. Nu tipla dar OK. Cel putin la vopsitorie se pricep. Si o zice baiatul cu multi ani in spate. Cam scumpi - voiam sa fac schimbul de ulei la ei dar 30% in plus la devizul final e putin cam mult. Dar OK. Quite OK.1 point
-
~122 000 km Au trecut 10000 km de la revizie, asa ca masina a primit ulei si filtre noi - am mers tot pe Motul X-Clean+ 5w30. Operatiunea a avut loc la Avia Motors Militari, dar avand in vedere ca am venit eu cu uleiul si am ales filtrele non OE, n-a fost cu mult mai scumpa fata de un service non reprezentanta. Inainte de plimbarile mai lungi de vara/concediu am zis sa mai curat odata scurgerile, mai ales ca am dat peste un video care arata cum poti sa cureti mai eficient scurgerile din spate: Erau destul de murdare, cam asta a iesit din ele: Totodata, am pus si niste LED-uri mai bune la plafoniera, cele vechi de un an (chinezarii de la dedeman) palpaiau destul de des: Last but not least, o geometrie pe care voiam sa o fac de ceva vreme din cauza ca am nimerit o groapa nasoala (cu pana inclusa 😑) inainte de reconditionarea jantelor.1 point
-
salutare, ma poate ajuta cineva cu needle sweep pt golf4, vdo 01.10. mersi golf4 eeprom dash vdo oem.rar1 point
-
Pai cu ultimul golf am fost la al 3.lea hatchback. Am considerat ca este momentul sa incerc si altceva. Chiar daca sunt bazate pe aceeasi platforma, eu cred ca modul in care se aseaza la drum un sedan este diferit. Un alt lucru diferit este si faptul ca ai portbagaj care nu este spatiu comun cu restul masinii care poate fi si un plus si un minus. In cele din urma este aspectul de sedan pe care il consider superb la acesta masina, superior oricarui hatchback din acelasi segment de pret dpmdv.1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00