Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.08.2021 în toate secţiunile

  1. de aia reddit e plin de greci care multumesc romanilor...zeci..sute de mesaje. dar e bine ca vedem teoria conspiratie in 1% din mesaje, dar nu vedem celelalte 99%. e mult mai desirabil sa credem ca suntem din aia 1% care am descoperit adevarul absolut, decat sa acceptam ca suntem din cei 99% care stim ce e simplu. https://www.reddit.com/r/Romania/comments/p0vn2g/a_huge_thank_you_from_greece_for_the_help_that/ https://www.reddit.com/r/Romania/comments/p2v4f7/i_want_to_say_a_huge_thank_you_for_your_help_in/ https://www.reddit.com/r/Romania/comments/p0x5l4/vă_mulțumim_românia_from_a_greek_i_hope_we_can/ https://www.reddit.com/r/Romania/comments/p2cqcf/thank_you_wholeheartedly/ https://www.reddit.com/r/Romania/comments/ozuy3f/thank_you/ https://www.reddit.com/r/Romania/comments/p17dt4/words_can_not_describe/ https://www.reddit.com/r/Romania/comments/p2cpmq/translation_from_romanian_to_greek_anyone/ dar stim deja ca nu doar romanii au trimis pompieri. este un regulament europeean. deci toti..au picat de fraieri dupa tine https://www.dw.com/en/germany-sends-firefighters-to-wildfires-in-greece/a-58823070 https://www.euractiv.com/section/climate-environment/news/eu-countries-boost-fire-fighting-help-to-greece/ There are now nine planes, 1,000 firefighters and 200 vehicles deployed by European Union states, a statement said. France, Germany, Poland, Austria and Slovakia added resources and were sending extra fire fighting units, adding to ones already in Greece from France and other EU nations. https://www.bbc.com/news/world-europe-58160938 iar cand vorbim de china, hai sa vorbim fapte. eu zic ca daca nu ne uitam pe linkuri, macar sa vizitam. in shanghai 7 zile nu era niciun smog cand am fost. dar era plin de milioane de scutere electrice. comparam ce scot alea cu cel scot milioanele de scutere ICE din italia/franta? https://aqicn.org/map/china/ articolul tau spune clar https://www.politico.eu/article/mafia-suspected-italy-wildfires/ Mafia hand suspected as Italy battles wildfires with possible motivations tu din asta ai tras concluzia..."se stie deja". in rest..ma abtin de la comentarii. a ajuns mult prea jos aceasta discutie, daca ne batem joc de viata noastra ca si cum poluarea ar fi...discutabila.
    3 points
  2. Concluzii interesante referitoare la incarcarea DPF a unui inginer dintr-un service german (mi se par plauzibile): Soot mass calculated – este ca o “memorie de lunga durata” a timpului de incarcare cu funingine a DPF intre regenerari (tine cont si de valoarea inregistrata in oil-ash), ECU corecteaza cu pasi mici aceasta valoare functie de multi parametri de functionare ai motorului si este folosit ca o masura de prevenire a incarcarii excesive a DPF in cazul in care senzorul diferential este decalibrat (fara sa fie defect). Soot mass measured – un indice al incarcarii reale a DPF (daca senzorul diferential este ok ) si deci implicit si starea de functionare a motorului la momentul respectiv. Probleme: Daca intr-o perioada de timp soot mass measured creste rapid fata de calculated (motor cu probleme) atunci ECU va corecta rapid si soot mass calculated sa creasca rapid. Din pacate, dupa rezolvarea problemelor motorului, cand soot mass measured creste din nou lent, ECU nu mai corecteaza tot asa de rapid si valoarea soot mass calculated. Se pare ca nu exista o metoda de resetare a soot mass calculated si, cu cat motorul are mai multi kilometri cu atat valoarea soot mass calculated se corecteaza mai greu in minus. La resetarea valorii de “oil-ash” (DPF presupus nou), daca ECU vede o variatie de presiune diferentiala pe DPF alta decat ar trebui sa fie ca in cazul unui DPF nou, nu reseteaza si soot mass calculated, ba chiar mareste rata de crestere a soot mass calculated (nu se stie de ce, posibil o masura antipacalire din soft). Daca valoarea de la soot mass measured creste lent inseamna ca motorul functioneaza ok, indiferent de viteza de variatie a soot mass calculated. Intr-un timp mai lung pentru motoarele cu multi kilometri ar trebui sa scada treptat si viteza de crestere a soot mass calculated.
    2 points
  3. Sooo.... am tot zic ca voi vorbi si despre probelele cu reprezenantele. Cand am inceput, in 2018, sa intreb in stanga si in dreapta despre Superb/Octavia, in B/IF PBV m-a trimis la plimbare, Brady si Avia au raspuns... in rest tacere. Am pus o intrebare si la Delcar dar... pentru ca 5 ore pana la ei am renuntat. Pana la urma am ales Avia... pana acum sentimentul e cam caldut spre rece. Am avut treaba si pe la Brady - acolo parca e putin mai bine ;)). Deci Avia Pantelimon - cand am luat masina, toate bune si frumoase.... lapte si miere. Trebuia sa existe un card cu pentru un plin de benzina... n-am dat de el. Nici acum nu stiu unde si ce. Nu i-am dat mare importanta. Oricum m-am prins relativ tarziu. La cateva zile scartaia ceva. Dupa vreo 3 ore gasesc problema, un surub care nu era strans corect, cica au inlocuit surubul si nu mai face. Plec la drum, ajung pe un DN din dale de beton... dupa 15 imi pica un capacu de la plafoniera in poala. Vad ca surubul pe care l-au inlocuit nu era la fel cu celalalt. Plus ceva mizerie inauntru. Scandal... seara cand ajung le scriu un mail mai acid (eram deja calm... ) in sfarsit se rezolva. Mai ma uit de jur imprejur prin masina... mai gasesc unele defecte... raspunsul, nu b0$$, e de la tine, trebuia sa o verifici cand ai luat-o. Noi am facut verificarea pana sa ti-o dam si era bine... Dar uite pentru ca suntem baieti buni nu te taxam... OK. Good to know. Data viitoare facem inspectia impreuna. Nu mai zic ca ornametele de crom incepusera sa se matuiasca - eu spaland-o doar la selfwash OMW in tot acest timp. FFWD 1 cateva luni... poate un an. Cred ca la schimbul de ulei. Ma plang de faptul ca suspensia spate e prea dura, gandindu-ma ca, poate, au verificarea pe hartie si n-au scos kitul de transport de la amortizoare... etc. Eram pe la 0700, fara cafea bauta... nu foarte sociabil . Cu toate asta, consuntantul era mai acru decat mine... muratura de-a binelea. A inceput iar sa ma ameninte ca platesc verificarea, am facut pe prostu.. bineinteles ca n-au pus si litrul de ulei gratis pe factura. Anyways... era in perioada cand Avia renunta la Seat... Omul, desi eram vreo 10 clienti, vorbea in gura mare despre ce ar face el, daca era sef, ca sa fie profitabil (nu m-am prins ca vorbeste de Seat... ceva mai tarziu am facut legatura). Dupa inca vreo 2 luni, intr-o luni dupa ce venisem de la Paltinis prin viscol, imi zice un coleg ca am un far aburit. Ma duc, ma uit. Ea crapat pe muchie. Fac programare la garantie. Ma duc. Toate frumoase cu baiatul de la garantii pana apare unul si incepe... nu ca nu. Ca nu se poate. Sigur ai facut tu ceva. Muchia era curata, fara nimic. Ca sigur ai fost pe undeva prin vreun service si aia au facut ceva... Ca uite ca se vede, ca farurile, ca piulita nu e centrata... WTF man? Acum, privid in urma cred ca voia ce $$$ la parasolar. Pana la urma reusesc sa schimb pe CASCO, fac si bara ca sarisera niste pietre. Oricum aveam in plan sa renunt la ei. Las masina si vin dupa o saptamana.... Cand vad masina... in 2 culori. Dar 2. Era pana in lockdown. La noi la cooperativa deja blocasera zborurile in .eu. Zic.. daca o las aici o iau peste 2 luni. Ii explic omului ca au facut o treaba de KKT... iau masina... 3 zile mai tarziu intram in lockdown. Meanwhile ma suna o tanti pentru feedback.. le-am zis ce aveam pe suflet. La verificarea de 30.000 n-au zis nimic... all OK. FFWD2 se mai relaxeaza treaba... vopseaua (era doar un singur strat, fara lac, desi normal sunt 3 straturi la velvet red) incepe sa se curete, il contactez pe omul cu vopseaua. La cateva zile ii dau un ping. M-a ignorat total. Superr. La scurt timp, farul schimbat pe garantie incepe sa faca balta... muhahaha. Sun, fac programare, dau de un om OK. Nu credeam ca mai exista, il salut si pe tipul cu vopseaua. Asta tace malc. In sfarsit schimba farul, fac baietii reglajele.... raman surprins. Meanwhile vad cateva masini vopsite in parcare... la cat de neformat am ochiul am zis ca evit sa mai intreb de garantia la bara... Pe drum il sun pe prietenul vopsitor, ii zic de si cum, zice "bine ai facut, da-mi codul de vopsea ca ti-o fac eu si imi platesti doar materialele". Zic OK... si brusc aveam si eu bara si masina in aceeasi nuanta. Plus ceva intaritor extra ca sa nu se mai ciobeasca de la orice firicel de praf luat pe A1. FFWD3 schimb de ulei 2... fac programare in cartie, tot la Avia, de data asta Militari, ma duc la ei... un baiet mai tinerel. Super OK, super profi. Zic dap... se poate. de data asta nu au mai uitat de reducerile de la Club Avia. Ceva vreme mai tarziu, ma duc la verificarea anuala, stau vreo 30 de minute peste programare, oamenii amabili, cu informatia la ei. A mai ramas o vizita la Avia Pantelimon, farul stanga se abureste... vedem cand il prind suficient de ud (nu, nu se usuca dupa 30 de min) in toamna ca sa il schimb si pe asta. Si sper sa fie ultima pana la schimbul de ulei de la 60.000. Impreuna cu bujii si ce mai e de schimbat. Va tin la curent cu ce am rezolvat. Brady cu ei am avut o singura experienta, intre FFWD1 si FFDW2 o reparatie facuta pe un RCA Grupama - cum cel mai apropiat consilier era pe la Pejo pe Maniu am zis sa o las la ei. A durat destul de mult (oameni putini si era iar nebunia cu lockdown-ul) dar lucrarea a iesit OK. Nu tipla dar OK. Cel putin la vopsitorie se pricep. Si o zice baiatul cu multi ani in spate. Cam scumpi - voiam sa fac schimbul de ulei la ei dar 30% in plus la devizul final e putin cam mult. Dar OK. Quite OK.
    2 points
  4. Corect. Nu trebuie sa-l iei pe cel mai scump sau cel mai performant, mai ales ca circuli mai mult extraurban. Cu schimb la 10k, cam toate uleiurile de marca isi vor face treaba. Isteria privind uleiul poate e importanta cand faci schimburile la 30k, ceea ce mi se pare o mega porcarie. Mai poti trece pe lista Aral Super Tronic LL III 5W30, Total Ineo 5W30 sau Motul Specific 504/507 5W30, pe langa cele deja enumerate de tine mai sus. Important e sa stii ca iei un ulei original (nu contrafacut) la un pret ok, de la un furnizor de incredere.
    2 points
  5. poti sa pui uleiul original vw ( audi e mai scump ) 0w30, 5 litri 150 ron. Sau, cauta lista cu uleiul aprobate si actualizate pe erwin si vezi ce uleiuri sunt pe acolo. EDIT: am incarcat eu lista cu ultima actualizare: 19.07.2021 step_50400_50700.pdf
    2 points
  6. @emihai90 cam asa aratau la mine. Iti pot confirma ca nu este de la folie; oricum, cred ca e mai sigur sa dai folia jos in vederea constatarii la service. Le-am schimbat la Brady. Confirmarea defectului si comanda pt. noile faruri s-au facut pe loc, iar cam intr-o saptamana le-am avut montate pe masina. Dureaza cateva ore schimbul.
    1 point
  7. S-a dus pompa de apa, a inceput sa piarda antigel, nu am completat deloc pana acum 2 sapt, si deodata am inceput sa completez la cateva zile. Partea nasoala e ca a curs pe distributie antigel, s-au combinat toate acolo si acum schimb si distributia. 145.000 km a tinut. Oricum asta e ultima masina pe care o am cu piese in miscare.
    1 point
  8. Asta ar explica regenerarile dese pe care le constata cei care au curatat dpf-ul si au resetat cenusa. Din pacate la mine cu aplicatia vagdpf nu vad "soot mass measured" (am rubrica de NOx, in fine) sa fac comparatia instant, in schimb cu vcds-ul am observat ca soot mass measured este mai mare decat soot mass calculated , a.i. pe la 20-21 gr incepe regenerarea de obicei ( s-a intamplat si peste 23, f rar la mers extern constant ). Nici presiunea diferentiala nu o vad, tot cu vcds-ul aveam in jur de 8 hpa la ralanti. Ori asa e managementul, ori am mici probleme cu incarcarea DPF-ului, ori am ajuns "paranoic". Tind sa cred ca ultima 😨. @florilar1 multumim de info. Esti foarte pasionat de motoarele astea 😋
    1 point
  9. Golf 6 GTD - regim mixt / distanta intre 400-420 km / timp: 10-15 minute la turatie constanta, treapta a 3-a sau a 4-a (cat de mult se poate, in functie de trafic) / dupa raman cu maxim 5.5 gr in filtru De cand am luat masina din septembrie 2020 am bagat pe tel aplicatia vag dpf si urmaresc des ciclurile de regenerare, dar se mai intampla sa uit dar mi-am format un reflex inainte sa opresc motorul sunt atent la turatia la relanti, daca arata consum mai mare de 0.5 l/h ies afara si verific daca au pornit ventilatoarele sau dau drumul repede la aplicatie sa vad daca e regenerarea pornita
    1 point
  10. Au suflat in teava stiu eu. Suna la Laborex si vezi ce informatii dau:). Am vazut pe paginile mai multor firme de curatat DPF ca folosesc metoda cuptorului si apoi suflat cu aer la presiuni mari. Doar ca majoritatea taiau dpf-ul ca sa extraga miezul, al meu nu are urme de resudare. Mi-am facut programare la reprezentanta ca sa imi confirme ca toate componentele sunt ok apoi am gasit o firma care desfunda si mecanic, o sa incerc sa il dau jos sa il trimit sa vedem daca mai am ce face cu DPF_ul actual. Daca nu o duc in germania ca am gasit sa imi monteze dpf original cu 1400 euro.
    1 point
  11. Chiar dacă faci regenerare forțată nu ajunge încărcarea la 0. Dacă a resetat valorile la 0, este o mare greșeală. Asta o spun pentru că au spus-o alții pe acest topic (pe care cred că nu l-ai citit îndeajuns) mult mai calificați.
    1 point
  12. Se apropie de finalizare si aceasta etapa. Urmeaza o asamblare provizorie si dupaia din nou pentru alte imbunatatiri
    1 point
  13. Impresii dupa ~1 saptamana de utilizare (90% oras, un drum scurt de "afara", pana in Turda, intors pe autostrada spre Floresti): masina merge brici, este foarte smooth, love it nu e sleeper, dar daca te uiti asa la ea, inafara de culoare, care ii mai sportiva dupa parerea mea, nu ii dai 200 cai (se vedea mirarea pe soferul unui 525D cand l-am depasit pe autostrada ) imi era oarecum frica de rotile de 18", dar cuplate cu DCC sunt chiar ok, cumva la limita superioara dupa gustul meu, dar e ok imi lipseste cumva un buton dedicat pentru telefon pe volan, stiu ca am "secretara" Laura, dar as prefera buton si nu comenzi vocale meniul din infotainment nu este inchegat 100%, exista locuri de unde nu ai "cale de intoarcere", nu exista un buton de back, trebuie sa dia ori pe Menu ori pe Home, enervant cateodata am "dibuit" si pedala virtuala, mi-au trebuit vreo 15 min in garaj in care sa descopar locul si miscarea exacta, acuma merge, mi se parea un gimmick useless, dar cand cari cumparaturi in ambele maini e util portbagajul e imens, fata de Citroen are ~200 L in plus, incap foarte multe in ea (desi nu i-am incercat inca limitele, recunosc) am citit "documentatia", cheia nu se poate incuia in masina, citez: Urmeaza un concediu de relaxare la turci (cu avionul) iar dupa aia in septembrie un weekend prelungit undeva in tara ca sa mai incercam drumurile. Sanataturi! ✌️
    1 point
  14. Mai adaugam cateva poze... Doar am repetat activitatile de pana acum... spalat bolidul, plimbat bolidul prin tara, un semi-concediu, drumuri prin tara... port Murighiol, Predeal, Trei Brazi, cabana Susai, lacul Bolboci, TransBucegi si surprinzator... iar coada pe DN1, dar avem rabdare... Urmeaza revizia la 75k.
    1 point
  15. Boon... acum sa vorbim si despre colegul @sabinx Nu mai tin minte pe care din threadurile lui (cred ca B200CRL era) am gasit combinatia corecta pentru a activa meniul de SportLine pe AID. Adica asta: Apoi @tetea i-a facut o vizita pentru ca cine-i facuse retrofitul la camera de marsarier facuse treaba pe jumatate. Curand, dupa vreo 2 ore de stat la telefon, am aflat ca suntem chiar vecini. So... ajung la el in vizita, eram in pandemie, fiecare cu masca lui (a mea era prea larga, cadea) si se apuca de treaba. Daca imi amintesc bine, la prima vizita mi-a activat cornering-ul, parametrizarea de sunet, logo-urile la radio, 32 de culori la luminile ambientale... nu mai tin minte exact tot dar a fost o prima intalnire interesanta. La scurt timp (dupa vreo 3 luni asa, pana in Revelion) am ajuns la el pentru un retrofit (momentan partial) pentru camera de marsarier (neavand spalator pe luneta, operatiunea de retrofit era ceva mai complicata). Operatiunea a implicat demontat masina, montat camera de marsarier, tras cablaj, tras furtun de apa si codare si prametrizare. Si remontat masina in ordine inversa. Rezultatul final a fost cel asteptat (mai putin spalatorul care, pentru a functiona, necesita o spira noua... povestim despre asta mai tarziu) Calibrarea am facut-o mai tarziu ca ne prinsese deja noaptea (parca in aceeasi zi a fost nebunia cu fetele de usi noi si iluminare ambientala @sabinx stie ) La cateva saptamani (vreo 2) @sabinx vine cu ideea unui Amudsen in loc de Bolero (pentru a pastra costurile jos, fara a schimba, momentan, ecranul). Rezultatul? Mai misto decat ma asteptam: Bineinteles, Amudsenul e full unlocked so avem tot ce trebuie pe el: comanda vocala, meniu sport si meniu offroad. Fastforward, vine si spira... nou-nouta, o montam, o codeaza... spalatorul merge :))) Planuri de viitor: inlocuire parbriz (e deja sablat) cu unul ce suporta camera de LA, adaugat camera LA, codat LA si pACC. Planuri si mai de viitor: inlocuire etrieri spate cu unii cu frana de mana electrica (plus toata bucataria); codat TGA.
    1 point
  16. Vopsea noua. Cam asta a iesit
    1 point
  17. E destul de simplu de inteles ca factorul principal in ceea ce priveste atat distanta intre regenerari cat si nivelul de cenusa acumulat in filtru este consumul de carburant.
    1 point
  18. Este este... cam asa arata acuma. Nu am pierderi prin acele crepaturi dar nu mai prezinta o siguranta.
    1 point
  19. 1.dimineata inainte de pornire desfaci busonul de la vas / pui inapoi busonul (antigelul sa fie la nivel) 2.pornesti si-i dai talpa (2500-3500 rpm) pana acul in bord indica 70 grade. 3.tragi pe dreapta,opresti motorul ,desfaci busonul si daca e presiune mare ,sau da antigelul pe afara ,e garnitura de chiulasa arsa . (95% garnitura /5% chiulasa) @F l o r i n pana la 70 grade nu are cine sau ce sa faca presiune
    1 point
  20. In cantitati foarte mici nu este problema, la cantitati mari pot aparea probleme. Diferenta intre ele este cantitatea de silicati.
    1 point
  21. Târgu Neamț-Pașcani ai drum foarte bun până la Moțca unde faci stânga spre Pașcani; după aceea, până în Pașcani e destul de ok, doar că au început să apară denivelările (se repară un pod peste Siret la Șcheia-IS și traficul greu a fost redirecționat pe ruta Roman-Moțca-Pașcani); același lucru e valabil și pe partea Pașcani-Tg. Frumos.
    0 points
  22. Europeanul prin Suceava e de preferat. Dar problema din prezent este ca trebuie sa eviti sa vii prin Botosani spre Harlau/Maxut, deoarece DN 28B (E58) e in curs de modernizare, plin de gropi care nu au mai fost plombate dupa iarna, ca tot urma sa modernizarea, asa ca e varza. Daca te hotarasti sa vii prin Tg. Neamt-Pascani, ai varianta unui drum judetean proaspat asfaltat acum 2 ani prin Blagesti-Carjoaia-Cotnari, apoi continui 12 km spre Harlau pe infamul DN 28B, bucata care se prizinta in conditii acceptabile. Ca intotdeauna, exista o cale de mijloc. Pararea mea; vii prin Bistrita-Suceava-Falticeni- Pascani- apoi DJ prin Blagesti-Cotnari- apoi E85 pana in Harlau. Apoi, Harlau-Iasi mergi cu grija la gropile modernizate pe DN28 pana la Tg. Frumos, apoi pana la Iasi ai asfalt proaspat. Regula mea: prefer sa ard 5 litri de benzina in plus la drum decat sa pierd vremea cu reparatii la jante/cauciucuri, sau chiar mai rau. 35 lei vs...mai mult Drum bun!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!