Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.08.2021 în toate secţiunile

  1. Se apropie de finalizare si aceasta etapa. Urmeaza o asamblare provizorie si dupaia din nou pentru alte imbunatatiri
    3 points
  2. Dar haide să vedem de ce noi, europenii săraci, nu merităm deloc tratamentul isteric la care ne supun aroganții de la Bruxelles. În primul rând, oameni buni, aflați că Uniunea Europeană nu este defel un mare poluator al omenirii, cu doar 2,92 miliarde de tone de CO2 din totalul global de 36,42 miliarde de tone de CO2. În 2019, cu Marea Britanie cu tot, UE era responsabilă de doar 8% din emisiile poluante ale globului: Chinezii emiteau aproape o treime din emisiile globale - 10,17 miliarde de tone de CO2, iar americanii încă 15% din emisiile mondiale - 5,28 miliarde de tone de CO2. Cum își închipuie bieții birocrați de la Bruxelles că vor salva planeta, cu Greta cu tot, reducându-și doar ei emisiile de gaze cu efect de seră? Oare oamenii ăștia mai au ceva urme de raționalitate? Își închipuie oare că dioxidul de carbon produs de China va ațipi liniștit fix deasupra Beijing-ului, iar noi ne vom bucura de un aer curat ca pe vremea când se plimbau, ținându-se de mână, pe malul Rinului, zeii uitați Odin și Frija? Să ne mutăm acum și pe tabloul responsabilităților naționale. Chiar dacă nu vă vine să credeți, cel mai mare poluator din Europa este... Germania, cu 823 milioane de tone de CO2. Ea este urmată de Franța cu 424 de milioane de tone de CO2, de Italia și Polonia cu 389, respectiv 378 de milioane de tone de CO2. România se găsește abia pe modestul loc 10, cu 84 de milioane de tone de CO2, adică de zece ori mai puțin decât Germania și mai puțin decât țări mult mai mici, precum Cehia, Belgia sau Grecia. Bun articolul. Trebuie doar citit.
    2 points
  3. Salutare popor, incerc sa las cateva randuri cu si despre caruta noua...urmeaza probabil randuri plictisitoare, recomand skip la final de post pentru optiune si/sau poze cu caruta Totul a inceput in Aprilie 2020, cand stand deja de cateva saptamani bune fara delegatii...fara zboruri saptamanale...si fara posibilitatea sa ma vad cu cei dragi sau sa conduc peste weekend masinuta veche...am pus agregatul pe Autovit, iar pe final de iunie a plecat la pretul cerut/dorit de mine O data ce am ramas fara masina, au urmat saptamani bune de gandiri, de la SH de 1/2 ani gen GLC43AMG , SQ5 .... si mai erau ceva combi dragute...am ajuns pe final de August sa dau avans pentru un Cupra Formentor...O masina care marketing-ul si inima imi zicea cumparo - am fost la un pas sa dau avans pentru un Kodiaq RS, insa m-a oprit sotia cu vorba: "Vreau sa iti cumperi ceva de care sa te bucuri, nu se o vrei sa o schimbi iara sau sa te uiti la alte masini ❤️ " - asa ca aia a fost monetul in care am inceput sa ma inchipui la o masina cu design, din punctul meu de vedere, WOW Factor >5000 de la exterior, acel frumos vis de Cupra Formentor VZ 310ps... Au trecut lunile, au venit restrictiile pe fabrica pe componente....pe extraoptiuni...samd, bat campii oricum degeaba acuma Pe final de Decembrie, intr-o zi in care ...sa zicem asa...la pranz eram bine...m-a enervat ca nu mai stiam nimica, am renuntat la avans, si dupa 3 zile achitasem avans pentru un Tiguan....un Tiguan scump....un Tiguan de pensionar...0 design....culoare albastra...masina de pensionar....masina albastra de tatic... Ce se pot face cu o astfel de caruta de bani, fiecare ia deciziile cum le vrea si poate in viata, eu mi-am dat in cap cu o jucarie, care...m-a intinerit cu vreo 10 ani... Dotarile "standard" pe Tiguan R le-am enumerat si aici, varianta finala a mea a fost: Tiguan R 2.0 TSI Vopsea Lapiz blue Jante & Tapiserie "standard" pe model Evacuare Akrapovic Airbaguri laterale spate Spatii depozitare plafon (avut trapa pe Ateca, pe moment nu imi mai doresc) Interfata telefonie Confort & Wireless charge Area View Pachet "Easy Open/Easy Close" Head-Up Display Pachet iarna extins - scaune spate incalzite Sistem navigatie Discover Pro 2 interfete USB-C fata si 2 prize, USB C consola spate Parbriz incalzit Design-Paket "Black Style" Soundsystem "Harman Kardon" Asa ca ajungem fast forward in data de 09.03 cand primesc un mail pt oferta de Casco si RCA, cu valabilitate din 10.03, asa ca mi-am si luat liber de la servici 10/12 martie sa am weekend prelungit ^^ In data de 10.03 dimineata am primit o poza....si restul e istorie... O ridicare din showroom... Masina a fost livrata in acea dupa-masa, si a inceput un episod, in care mie cred ca a inceput sa mi se inegreasca/coloreze din nou firele de par carunte: efectiv sufletul mi-a suras la primul Pop&Bang, care chiar si cu motorul pe Confort, insa cu Motor Sound pe Pure -clape deschise, 0 fake engine noise la interior- ma incanta chiar si la 2500/3000ture, dar inca rodaj, so this is it....nu e sanatos poc poc pac pac pac puf puf puf pentru rodaj, dar zambetul meu nu m-a lasat sa nu il incerc ....si incerc...si reincerc...sunt practic acel retardat din cartier acuma....sau ala si mai bou din trafic....care se plimba cu 40km/h si ii pusca incontinuu evacuarea Cateva cadre din ziua ridicarii... Azi dimineata am fost pentru numere definitive - programare din ianuarie , si dupa primii 500km de zambete, pot lasa si un smiles/km picture ^^ Masina a fost lasata la infoliat, more to follow... Interiorul e de Tiguan, deci nu am vazut prea mare scop sa il prea fotografiez....dupa cum se vede si in infotaiment, apare "Masinuta" standard in grafica, nu R Sa fim sanatosi, in rest e can can, ca viitor tatic macar am loc in portbagaj pentru ce va veni si nu va trebuie sa ma chinui cu spatiul din Formentor ^^ LE: test -
    1 point
  4. Salutare tuturor! Scriu din postura de viitor posesor de Octavia 4 RS 2.0 TSI DSG 245 cai. Dupa 8 ani in care am condus si am fost extrem de multumit de o Octavia 3 1.2 TSI a venit timpul sa fac un mic upgrade. Motivul pentru care am trecut direct la RS - vreau sa ma distrez un pic, pana cand ne vom mari familia Pe data de 3 Februarie 2021 am dat comanda la Brady in Bucuresti. Masina a primit intre 20 si 25 de saptamani termen de livrare asa ca urmeaza o lunga (sper cat mai scurta) perioada de asteptare. Nu am avut si alte masini luate in calcul, am vrut sa dau comanda chiar de anul trecut, dar na, pandemia si zis cuvantul si a cam dat de pamant cu mine financiar :). Ca si optiuni alese le-am luat pe toate cu exceptia: airbag-uri laterale spate, incalzirea stationara si parbriz incalzit (am garaj incalzit), parking assistant, stergator luneta si ACC 210km. Pretul final al masinii cu tot cu optiuni a fost 40.767 euro. Nu pot pune pretul final de achizitie al masinii datorita conditiilor preferentiale primite de la dealer (chiar am fost rugat expres sa nu o fac) dar il recomand cu toata increderea pe Radu Kiliment de la Brady care mi-a facut cea mai buna oferta dupa ce i-am pus in fata alte 4 oferte de alti 4 dealeri diferiti. Nu am luat jantele pe 19 - dupa 8 ani cu masina punte spate vreau tot confortul posibil. Culoarea este Steel Grey. Sunt extrem de nerabdator sa vina, este a doua masina comandata de noua si imi este dor de satisfactia momentului cand te duci sa o ridici Comanda detaliata este atasata, va voi tine la curent cu progresul livrarii si bineinteles cu poze si review cand va ajunge.
    1 point
  5. Hai ca am decis sa incep si eu un jurnal, sper sa ma tin de asta Pe principiul "long time listener, first time caller" am citit sute de pagini de pe forumul asta, in special jurnalul lui @75NOR pana sa-mi fac cont, pagini care m-au ajutat in luarea decizilor ce tin de masina asa ca am zis sa contribui si eu cu cel putin o pagina. Povestea incepe ca in cazul multora de aici, hatchbackul din dotare nu mai facea fata inevitabilului: aparitia primului bebe. Asa ca m-am apucat de cautari. Voiam o masina noua, spatioasa, fiabila, cu un motor oarecum potrivit pentru nevoile si stilul meu (nu CUV/SUV cu 1.2-1.3 benzina), neaparat benzina sau hibrid, neaparat automata si cu dotari demne de vremurile actuale. Eram ok si cu nou dar si cu un second relativ nou, bugetul fiind acelasi, mai "exact" in jur de 20k euro :). Bugetul fiind setat mai mult psihologic, la cat de mult folosesc eu masina nu merita sa dau 40k, dar asta e alta poveste. Pe lista am avut Mazda 6 sau CX-5 2.5 benzina (second, relativ peste buget ambele chiar si asa), Kia Proceed 1.6, noua-aparuta Kia Xceed careia i-am zis "nu" dupa ce am vazut-o in realitate, Sportage/Tucson dar am renuntat ca nu am gasit nimic decent la banii aia si m-a socat ca Kia in 2020 cerea 27k euro pe un Sportage cu faruri cu halogen, eu avand xenon din fabrica pe Mazda mea de 13 ani. Tot pe lista de masini noi a fost pentru putin timp si noua (pe atunci) Octavia care a iesit rapid de pe lista cand nu am gasit nimic automat pe benzina, ulterior au aparut dar prea tarziu. Am mai cochetat si cu noul Golf Variant mild-hybrid dar n-am reusit sa pacalesc configuratorul sa stea sub 27k cu ce voiam eu de la masina Dupa multe mailuri si discutii si mai ales afland timpii de asteptare pentru o masina noua care ar fi depasit oricum bugetul imaginar sau ar fi fost cu compromisuri am decis ca cel mai ok in cazul meu ar fi o masina second asa ca am luat la puricat siteurile de specialitate si dupa multe ups and downs si analizat Octavia 3 FL, Kodiaq (slaba oferta pe benzina), Karoq (unele echipari meh), Audi A4 (ciudata echipari pe benzina) si altele am ajuns la masina actuala. In momentul ala pe autovit erau vreo 6 Superb 3 pe benzina, doua 1.4, una 1.8, un 2.0 Style in celalat capat de tara, un Sportline lime green 280CP care e si acum la vanzare si asta a mea. In fine, dupa ce am cumparat masina prima mare bucurie a fost ca am scapat de cautari, de documentat pe formuri, de reviewuri pe YouTube etc etc si am suflat usurat si abia apoi am inceput sa am bucur de masina. Masina a fost cumparata de la un dealer care a importat-o din Germania, avea in jur de 95k km, istoric service si mai multe dotari decat imi trebuiau. Pe scurt: Skoda Superb 2.0 TSI 220CP, fabricatie 2016, culoare "gri business" (parca asa se cheama), echiparea L&K + niste optionale, adica full-full fara trapa. Dintre echipari, ce-mi place mie cel mai mult pe langa clasicele Apple Carplay, chestiile din pachetul simply clever, senzori de parcare si camera etc: scaune ventilate fata (sunt si incalzite fata-spate dar ventilatia e ce trebuie mai ales vara asta phew) adaptive cruise control (ACC - mi se pare foarte misto desi eram oarecum reticent mai ales pe drumurile noastre) perdelute geamuri spate si luneta (epice, mai ales cu bebe in spate) deschiderea portbagajului si capacitatea (d'uh!) insonorizarea si confortul (are geamuri duble, sau cel putin mai groase decat am vazut la alte masini, si DCC) Pana acum - o am de vreo 2 luni - o singura chestie ma omoara: suportul de pahare pentru locurile din fata. Efectiv nu gasesc ceva care sa intre ca lumea si daca intra sa stea ok, gen sa nu cada la curbe. Compromisul e sa tin o sticla de apa in buzunarul portierei. Fun fact: cotierea e racita deci as putea tine acolo sticla de apa dar cotiera are niste greieri super enervanti, care e de fapt a doua chestie enervanta dar vin de pe o masina de 13 ani desi as zice ca nu pot sa ma plang desi acum ca scriu asta parca in Mazda aia nu prea scartaia nimic. Ma rog, o scot eu la capat cumva. Cum ziceam, am masina de vreo 2 luni, aproape 3 de fapt si in timpul asta: am schimbat bateria ca venise cu cea originala care era cam descarcata. Bunvenit in lumea masinilor cu start-stop unde o baterie costa cel putin 700 lei. am cumparat un OBD11 cu care, pe langa diagnoza, am facut si niste mici ajustari: enable fan level display on auto, DRL settings in head unit (opresc DRL-urile cand butonez seara la OBD11), high beam memory, refuel quantity in dashboard, comfort turn light pe 5 in loc de 3, Scandinavian DRLs, open door alarm off si cam atat, multe altele erau deja activate iar pentru alte retrofitu-uri trebuie ceva mai mult timp, pricepere si/sau hardware aka @sabinx am cumparat anvelope de vara - masina a venit cu niste Dunlop de iarna, in stare foarte ok dar cam vechi asa ca voi vedea la iarna ce fac. Pentru cele de vara am optat pentru Michelin Primacy 4 235/45R18 98WXL. am luat CASCO de la Generali. Distractie mare si cu CASCO, multi asiguratori imi considerau masina ca fiind cea de 280CP si nu se putea schimba asta, preturile fluctuau super mult, de ex. Groupama mi-a facut o "oferta" de 2000e pe an cu fransiza de 100e (permis de 16 ani si n-am avut niciun accident din vina mea, doar doua tampoanari - da, sunt sofer boring). La Generali am scos-o pe undeva pe la 3500ish cu 100e fransiza. am pus benzina OMV max motion de m-am plictisit in rezervorul de peste 60L, stai la pompa si astepti Tot in timpul asta am facut aproape 1700km ca nah, iti faci drumuri cand ai masina noua De vero 3 ori pe la munte, o data la mare, mai prin si pe langa Bucuresti. Dupa fiecare drum am concluzionat ca am facut o alegere foarte buna cu masina. Imi place mult cum merge si ca e oarecum sleeper, nu striga "220cp!". Imi place mult cum schimba cutia DSG (e DSG6 btw), in trecut am mai experimentat un timp mai lung CVT pe Honda Civic si Hyundai Elantra, cutie "clasica" pe Mazda 6, DCT pe Kia si Hyundai, DSG7 pe Golf (am mai codus si niste BMW si Audi automate dar mult prea putin sa-mi fac o idee despre ele) deci cam imi facusem o idee la ce sa ma astept de la cutia automata dar sincer mi-a depasit asteptarile; schimba fix cum as schimba eu ceea ce mi se pare epic, de cateva ori voiam sa-i dau downshift din padele si fix atunci a retrogradat ea singura - poate pare chessy dar nu m-am impacat asa bine cu nicio alta cutie autoamata (DSG7 de pe Golf era cumva brutal, nu stiu cum sa explic dar era si masina de la rental car asa ca poate nu e chiar relevant). Am condus-o putin si in manual din padele si schimbator dar si in modul S pe care-l mai folosesc doar cand sunt singur in masina si se umfla orezul in mine in masina de familie Cel mai mult conduc pe Confort si Normal, m-am jucat si cu modul Individual si am pus DCC pe confort, directia pe Sport si restul in normal dar nu vad mare diferenta fata de modul Normal. Tot legat de asta mi se pare interesanta directia progresiva (parca asa se cheama) mult mai ok fata de volanele fake de PlayStation pe care le-am vazut pe alte masini. Legat de consum, nu ma intereseaza prea mult avand in vedere cat merg eu cu masina (cam 10 poate 15k km pe an) si in general tind sa merg in afara Bucurestiului (nu fac naveta cu ea) dar am mai facut niste poze la consum pentru prietenii care "stiu" ei ca benzinarele consuma mult, le voi pune mai jos. Nu cred ca am poza cu asta dar ultima oara cand m-am uitat consumul long term era 9.3, dar in primele saptamani as putea zice ca "m-am prostit" putin cu masina sa vad ce si cum poate La drumuri spre mare/munte am scos in medie cam 7.5-8.5 cu ACC si AC, bagaje ca nah, incap deci luam cu noi tot ce se poate si condus asa cum as cum as conduce oricum fara grija la consum, deci per total sunt multumit. Legat de intretinere, uleiul din cutie a fost schimbat la 60k km, cand am luat eu masina a fost facuta o revize la PBN si eu voi planui sa fac revizia anual, asa cum am facut si la cealalta masina. Planuri de viitor? Nu foarte multe dar mi-ar placea un AID si tips-uri la evacuari ca la varianta 280cp - a mea are 2 evacuari reale dar sunt ascunse, ca nah... Ah si va trebui sa ma motivez sa ma duc sa pun niste folii de protectie pe faruri si capota, asa am citit pe aici ca e bine. Nu stiu inca unde deci cutia de sugestii e deschisa. Si, evident, nu voi scapa fara sa-l contactez pe @sabinx Si acum niste poze pe care le-am gasit prin casa ca n-am facut special pentru postarea asta dar sper ca vor urma unele mai dragute:
    1 point
  6. Te rog inca o data, foloseste cuvinte din limba romana pentru a exprima ceea ce simti. Nu intereseaza pe nimeni heringii si paiele tale. Ai termeni in limba romana care acopera toate situatiile posibile si imposibile. Revenind la discutie, acel plan de reducere a CO2 nu va fi fezabil, din motive politice. Trebuie sa aveti doar rabdare, pentru ca decizia este una politica, nu are legatura cu ecologia. Ambitiile UE vor sucomba in scurt timp in fata SUA si China, care isi vad mai departe de agendele proprii si nu de planuri nerealiste de a "salva" lumea. Ce se intampla acum cu planurile de reducere a emisiilor este ca o campanie de marketing care va fi uitata cand nu va avea viza de la contabilitate.
    1 point
  7. Inainte de a cumpara orice masina, fiecare trebuie sa vada exact care sunt nevoile lui si in cazul unei electrice, sa vada cand si cum o poti incarca. Daca ai de mers zilnic 200km, masina are autonomie 250km si nu ai unde sa o incarca usor, inseamna ca ai gresit masina cumparata. Am mers recent cu Model 3 Dual Motor si cu Performance... feelingul nu poate fi descris. Iar cand luam in considerare si pretul, e best buy.
    1 point
  8. Poate am exagerat putin cu afirmatia "pret nejustificat", cum spuneam si prin alte interventii ale mele eu sunt adeptul reperelor OE/OEM si clar este maximul ce il putem alege ca si utilizatori. Asta a fost alegerea mea acuma din motivele enumerate, asa cum ai spus si tu cred ca orice ulei nou este mai bun decat cel vechi Mersi pt. explicatii
    1 point
  9. Se spune ca, un carbune murdar care arde intr-o termocentrala producatoare de curent, se va intoarce fericit intr-o viata ulterioara ca energie pentru o masina electrica "verde" 🙂 Si ca milioane de romani cu venituri foarte mici vor fi bucurosi sa fie si mai saraci pentru a sustine revolutia "verde" prin care vor salva planeta de la un colaps la care ei nu sunt parte.
    1 point
  10. Salutare, am probleme cu DPF-ul (passat b6 BMP 2006 140 hp) se regenereaza foarte des, am dus masina in service, au gasit cauza, injectoarele, le-am reconditionat, am curatat egr, am curatat admisie, am curatat DPF la Laborex, am schimbat senzor presiune diferentiala, am schimbat senzor temperatura de dupa dpf si acum DPF-ul se incarca 40% in 160km. Inainte de curatearea se incarca in 110-120km, cand am luat masina aveam incarcare in 120 km cam 6%. Cei de la service au zis ca dpf-ul e inca infundat si dupa curatare se pare ca nu se poate remedia si ca trb alt dpf sau dpf off, cum nu vreau sa il anulez ce as putea sa cumpar? NU gasesc sa cumpar dpf original ( la reprezentata inca nu am incercat), am gasit noi doar starline 4000 ron si BM CATALYSTS 2700 ron. O merita sa incerc cu aftermarket sau sa caut unul prin dezmembrari sa il curat si sa il pun ( un cost aproximativ 2000 ron) NU am gasit pareri pe forum despre persoane care sa fi schimbat dpf-ul, cam toti dau DPF off, dar din considerente de mediu nu vreau sa fac asta.
    1 point
  11. Sa se aseze softul, era o gluma. ia si studiaza.Nu porneste regenerarea de la un senzor anume. Lasa procentajul. Poate fi o dereglare a apk. urmareste soot mass. intre 18 si 22 grame porneste normal cu softul 9970.
    1 point
  12. Ehe, daca ar fi la toti asa.. Esti unul dintre norocosi. Drumuri bune!
    1 point
  13. Stai linistit, aceste mici avantaje nu o sa le simti lipsa. Ai rabdarw sa faci cateva regenerari, sa se aseze softul😄. O sa ai regenerari mai rare, km mai multi intre reg. Temp la care regenereaza pasiv se atinge mai usor, 300 grade. Inj lucreaza la presiune mai mica, erg o sa iti multumeasca. Ai avantaj ca deti apk vag dpf si sti cam cand intra pe regenerari. Uni cred ca masina regenereaza cand se aprinde martor bujii 😄😄😄.
    1 point
  14. Mai adaugam cateva poze... Doar am repetat activitatile de pana acum... spalat bolidul, plimbat bolidul prin tara, un semi-concediu, drumuri prin tara... port Murighiol, Predeal, Trei Brazi, cabana Susai, lacul Bolboci, TransBucegi si surprinzator... iar coada pe DN1, dar avem rabdare... Urmeaza revizia la 75k.
    1 point
  15. https://www.folieautollumar.ro/ Sunt foarte ok. Am montat de multe ori la ei. Nu demonteaza absolut nimic, iar montajul este exemplar. Insă preturile nu sunt deloc ok.
    1 point
  16. Salutare tuturor! Masina a ajuns pe data de 25 mai, la fix 16 saptamani dupa comanda data la dealer. Astazi avem deja impreuna ~6.000km asa ca e timpul sa deblocam topicul si sa las impresiile mele la rece, dupa rodaj, dupa hype-ul initial si tupa toata perioada de acomodare cu masina. Nu mai reiau partea cu achizitia, caracteristici si dotari, sunt in primul post. Pentru mine personal, masina e ca o jucarie de oameni mari. Haioasa, ascultatoare, comoda, agresiva cand trebuie. Nu o vad ca o masina super sport avand in vedere ca poate si cara de toate cu 4 adulti si bagaje. E mai mult un all-rounder care trage bine de tot cand vrei. O folosesc in modul individual in 90% din timp, totul pe confort si eco, fara sunet in boxe. Atunci cand vreau distractie sau depasiri in forta o dau direct in sport si ii rup fashul. Apropo de sunetul in boxe - e o chestie de love it or hate it. Imi place cand e in sport - iti amplifica senzatia dar nu as putea face un drum lung cu el activ. Suspensia DCC isi face treaba cu brio, e diferenta mare intre confort si sport cu singura mentiune ca modul confort nu e atat de confortabil cat as fi vrut eu. Bine ca nu am luat jante pe 19 altfel o luam in freza mai rau. Motorul trage bine pe toata plaja de turatii. Puterea lui se simte 100% doar in modul sport. Turbo lag are in toate modurile, in sport se simte cel mai putin. Consumul e irelevant, consuma cat vrea ea. Dar ca si idee, oras: orice intre 11-18% in functie de trafic, extra urban sub 7% nu am vazut. Sunt iarasi foarte multumit de pachetul scaune ergonomice, schimba complet feeling-ul interior al masinii. Combinatia aia de alcantara pe scaune, usi si bord + cusaturi rosii pute asa un pic a RS6 🤣 (gluma) dar ati prins ideea. Am cumparat din shop si ambient light plus care vine cu un mov smecher rau. Partea de electronica/infotainment: ei bine aici e mai complicat. Am primit toate erorile posibile de la toti senzorii. Dar la restart isi revin. Frecventa era mare de tot, dar dupa cateva update-uri de soft acum primesc cam 1 eroare pe saptamana, in principiu de la front assist sau senzorii de parcare. Nu e normal , stiu, dar m-am obisnuit cu ele Sound systemul CANTON e o vrajeala, 600 euro pe geam, in Octavia 3 sistem standard se auzea aproape la fel Au pus subwooferul sub roata de rezerva, cric si scule, zornaie alea de ma dispera. Abia astept sa il arunc de acolo, dupa ce gasesc o solutie sa bun un subwoofer aftermarket fara sa pierd garantia. Haionul electric zornaie si el, nu ai ce face aia e. Are zile cand face si nu face. M-am obisnuit si cu asta. Probabil e de la contactul care il face cu sabotii aia de plastic. Alti 800 euro aruncati pe geam sunt cei de pe sistemul de navi Columbus. Eu am crezut ca sistemul asta vine cu un ecran mai mare si de aia l-am luat. de fapt in banii astia e doar functia de navi deblocata si atat. Nu am folosit-o niciodata, folosesc doar Android Auto - care apropo merge si wireless. Urmeaza dupa modelul colegului @nsm sa arunc si eu niste folie neagra pe plafon, si transparenta pe botul masinii - apoi insonorizare completa usi si schimbat tot sistemul audio. Mai vedem dupa ce ii mai fac Cateva poze atasate. Weekend placut va doresc!
    1 point
  17. Am recuperat astazi masina, dupa o saptamana, timp in care a primit folie PPF pe partea frontala si un pic extra (partea din fata a plafonului, muchiile interioare ale aripilor si pragurile in zonele unde vopseaua e predispusa la matuire datorita mizeriei aruncate de roti). Pentru ca pe faruri folia de la primul detailing era montata pana la margine doar si se vedea taietura/muchia, s-a inlocuit si ea, pentru un look mai curat si rezistenta mai buna in timp. Un alt plus pentru mine este faptul ca s-au imbracat in PPF si elementele negre lucioase ce "gazduiesc" dungile rosii, care de altfel erau predispuse la dezlipire datorita suprafetei mici de contact. Acum stau mult mai linistit la spalatorie 😁. Overall, sunt 110% multumit de rezultat si atentia cu care s-a lucrat, sunt foarte placut impresionat. Apreciez si ca am fost rugat sa revin la inceputul saptamanii viitoare, dupa prima spalare, pentru o inspectie vizuala, sa ne asiguram ca nu exista nicun fel de defect. Abia astept sa fie buget pentru a reveni sa infoliez si partea din spate. Cateva poze mai jos cu rezultatul, plus vreo doua extra cu interiorul, ca nu prea am pus.
    1 point
  18. Un 0w30 se va subtia teoretic mai repede decat un 5w30 din cauza motorinei de la regenerari, fiind un ulei mai putin vascos. Eu am bagat noul ulei VAG OE 0W30 iar dupa 1000km nu pot sa zic ca m a dat pe spate in vreun fel. Parca in plaja 1000-2000rpm, e ceva mai zgomotos motorul. Dupa 2000rpm se aude ok, si toarce frumos. Sunt cam 99% convis sa bag 5w30 la urmatorul schimb ( Total Ineo, Mobil 1 ESP, sau Motul Specific )
    1 point
  19. Daca nu face presiune, nu e garnitura de chiulasa, cel mai des pierde apa pe la pompa de apa, nu prea ajunge sa se vada pe asfalt pentru ca ramane in scut ori se evapora daca is cantitati mici, insa pe motor raman urme, dupa trebuie testata sub presiune, eventual luate separat (racitor gaze egr, intercooler), vazut pe unde pierde presiunea. Personal am testat-o acasa , la fel avea pierderi intermitente.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!