Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.08.2021 în toate secţiunile

  1. ~122 000 km Au trecut 10000 km de la revizie, asa ca masina a primit ulei si filtre noi - am mers tot pe Motul X-Clean+ 5w30. Operatiunea a avut loc la Avia Motors Militari, dar avand in vedere ca am venit eu cu uleiul si am ales filtrele non OE, n-a fost cu mult mai scumpa fata de un service non reprezentanta. Inainte de plimbarile mai lungi de vara/concediu am zis sa mai curat odata scurgerile, mai ales ca am dat peste un video care arata cum poti sa cureti mai eficient scurgerile din spate: Erau destul de murdare, cam asta a iesit din ele: Totodata, am pus si niste LED-uri mai bune la plafoniera, cele vechi de un an (chinezarii de la dedeman) palpaiau destul de des: Last but not least, o geometrie pe care voiam sa o fac de ceva vreme din cauza ca am nimerit o groapa nasoala (cu pana inclusa 😑) inainte de reconditionarea jantelor.
    3 points
  2. Mai adaugam cateva poze... Doar am repetat activitatile de pana acum... spalat bolidul, plimbat bolidul prin tara, un semi-concediu, drumuri prin tara... port Murighiol, Predeal, Trei Brazi, cabana Susai, lacul Bolboci, TransBucegi si surprinzator... iar coada pe DN1, dar avem rabdare... Urmeaza revizia la 75k.
    2 points
  3. Schimbarea la noi in tara va veni dupa ce se schimba in absolut toate celelalte tari UE Din simplul motiv ca suntem si vom fi ultimii la orice e bun , pozitiv sau util indiferent ca suntem amendati , sanctionati sau fortati Nu pentru ca nu putem ci pentru ca ne doare undeva de tot , de la mic la mare La noi nu exista sa faci ceva corect ptr ca asa e normal Asa cum a spus intervievatul de la tv care isi etala burta la soare printre gunoaie - pe el nu il deranjeaza mizeria Tot ce este bun trebuie sa dispara , din aceasta tara ... daca tot avem hip-hop Deci toti care aveti masini electrice , bucurati-va de ele ptr ca oricum pe 90% din romani ii doare in basca si o sa va depaseasca pe unde pot intr-un nor de fum ca sa vedeti ce tari sunt ei Personal , daca ar fi sa pot sa calatoresc in timp nu as risca sa merg in viitor Masinile electrice sunt un lucru ok dar nu pot schimba nimic din dezastrul pe care nu l-au prezis scriitorii sf acum mai bine de jumatate de secol Daca fiecare om de pe lumea asta ar face in fiecare zi un lucru bun , indiferent ce , de la a da mancare la o pisica pana la a lasa pe cineva in trafic inaintea ta , lumea ar fi mai buna Dar lumea e mai rea pe zi ce trece , lacomia si trufia sunt mai presus de orice De zeci de ani nu am aruncat nici macar o hartiuta pe jos si tot de zeci de ani calc in fiecare zi pe guma de mestecat si scuipati la fiecare pas Traim intr-o tara cu oameni majoritar mizerabili in care cei civilizati sunt exceptia Sa dea Dumnezeu sa ma insel amarnic , eu sunt pentru masini electrice , cand imi voi permite una care sa ma duca pe distante lungi voi lua si eu Sa fiti sanatosi si sa ajungeti in fiecare zi acasa cu bine
    2 points
  4. Stai linistit, aceste mici avantaje nu o sa le simti lipsa. Ai rabdarw sa faci cateva regenerari, sa se aseze softul😄. O sa ai regenerari mai rare, km mai multi intre reg. Temp la care regenereaza pasiv se atinge mai usor, 300 grade. Inj lucreaza la presiune mai mica, erg o sa iti multumeasca. Ai avantaj ca deti apk vag dpf si sti cam cand intra pe regenerari. Uni cred ca masina regenereaza cand se aprinde martor bujii 😄😄😄.
    1 point
  5. Impresii dupa ~1 saptamana de utilizare (90% oras, un drum scurt de "afara", pana in Turda, intors pe autostrada spre Floresti): masina merge brici, este foarte smooth, love it nu e sleeper, dar daca te uiti asa la ea, inafara de culoare, care ii mai sportiva dupa parerea mea, nu ii dai 200 cai (se vedea mirarea pe soferul unui 525D cand l-am depasit pe autostrada ) imi era oarecum frica de rotile de 18", dar cuplate cu DCC sunt chiar ok, cumva la limita superioara dupa gustul meu, dar e ok imi lipseste cumva un buton dedicat pentru telefon pe volan, stiu ca am "secretara" Laura, dar as prefera buton si nu comenzi vocale meniul din infotainment nu este inchegat 100%, exista locuri de unde nu ai "cale de intoarcere", nu exista un buton de back, trebuie sa dia ori pe Menu ori pe Home, enervant cateodata am "dibuit" si pedala virtuala, mi-au trebuit vreo 15 min in garaj in care sa descopar locul si miscarea exacta, acuma merge, mi se parea un gimmick useless, dar cand cari cumparaturi in ambele maini e util portbagajul e imens, fata de Citroen are ~200 L in plus, incap foarte multe in ea (desi nu i-am incercat inca limitele, recunosc) am citit "documentatia", cheia nu se poate incuia in masina, citez: Urmeaza un concediu de relaxare la turci (cu avionul) iar dupa aia in septembrie un weekend prelungit undeva in tara ca sa mai incercam drumurile. Sanataturi! ✌️
    1 point
  6. Pot fi si alea,dar este mai simplu sa schimbi benzina.
    1 point
  7. La tine poate fi mixta problema,jumatate benzina alterata jumatate instalatie GPL dereglata.Instalatia GPL sigur nu este in parametri.Daca era regulatorul de benzina cred ca pornea greu si la cald.
    1 point
  8. Vara se altereaza benzina din cauza caldurii.Trebuie reimprospatata. Consuma benzina pina se aprinde rezerva,chiar approape de golirea rezervorului,si baga proaspata juma de rezervor.Incearca si cu mufa de la senzorul de temperatura. Crede-ma stiu ce zic 4 ani am schimbat toti senzorii de pe masina si masina nu avea nimic. Acum la Polo tot asa,de cind a venit caldura dupa o perioada incepe si porneste greu dimineata,bag 10 litri benzina si nu mai am probleme o luna. Incearca si sa pornesti cu mufa de la temperatura scoasa,daca ai instalatia gpl reglata prost tot asa porneste greu la 5-6 chei.
    1 point
  9. Woozie,incearca sa pornesti masina cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa.Daca porneste bine,ai probleme din cauza reglajului instalatiei de GPL.Daca porneste la fel,incearca sa consumi benzina din rezervor pune alta proaspata si vezi dupa cum o ia.Cind ai bagat ultima data benzina?
    1 point
  10. Frane spate done Si un mic consum Bacau - Bucuresti - mers cu 8 km peste limita afisat. Plus cateva despasiri serioase. De obicei scot peste 7.5 la drum lung, uneori chiar si pe 8. Prima data cand vad rage-ul estimat peste 1000km
    1 point
  11. Am urmarit discutiile din topic, as zice constructive si in acelasi timp lipsite de flexibilitate. In tot contextul actual, limbajul comun pt oricine cred ca ramane puterea de cumparare si cu cati bani ramane in buzunar. Cred ca este evident ca o masina electrica are costuri de exploatare semnificativ mai mici fata de o masina termica. Acelasi lucru si cu achizitia ajutata de stat. Aici sunt cifre care nu pot fi subiective. Discutiile de poluare la noi in tara din pacate sunt inutile. Sunt inutile in tara in care se anuleaza DPF pt ca se cumpara diesel de 300k km++ si nu se implementeaza ITP cu respindere instanta daca e DPF off. Suntem tara care a vociferat foarte mult cand s-a propus interzicearea euro3 in Bucuresti. Primul lucru comentat la electrice este autonomia, desi noi nu facem foarte multi km in mod real, dar ne aflam in treaba sa criticam autonomia din start desi 90% dintre noi s-ar descurca cu un EV de ultima generatie zilnic. Zicem de producerea unui EV ca e poluanta, dar productia unei masini termice + 4 ani de revizii, combustibil consumat nu o luam in calcul. Benzina nu se poate produce din surse ecologice, curentul insa da, fact. Amprenta de CO2 cat mai mica presupune o independenta energetica. In speta panouri solare + EV inseamna atat amortizarea unei investitii prin independenta fata de reteaua electrica, cat si stabilitate. Schimbarea la noi in tara va veni doar impusa din exterior dur si intransigent pt ca mentalitatea noastra nu se schimba, iar cine e in roluri de conducere sunt populisti ca sa spun usor.
    1 point
  12. Am finalizat upgrade-ul franelor pe fata dupa mici peripetii, am fost nevoit sa montez si distantiere 20mm altfel etrierul lovea in janta. Acum rotile sunt la linia masinii, nu pot sa zic ca arata rau deloc desi niciodata nu mi-a trecut prin cap sa fac asta.
    1 point
  13. Am ajuns si eu intr-un final in posesia masinii . Momentan normal euforic numai lucruri pozitive comparativ cu ce am avut Skoda Octavia 3 - masina muuult mai bine antifonata motorul doar spre 3 mii de ture il auzi usor -foarte confortabila absoarbe denivelarile fara zgomote -spatiu cat Casa Poporului - pentru nevoile mele motorul se misca super decent la reprize pana in 130 km/h se misca la fel ca Octavia cuplu mai mare care porneste de la turatii mai joase decat la Octavia care avea tot un 2.0 TDI 150 cp manual - sistemul audio se aude super pentru cei care s-au plans ca este sonorizarea slaba trebuie umblat la egalizator si crescute toate valorile . Acuma daca il am la un sfert dat volumul deja este prea tare muzica - nu este o masina premium clar dar nici nu te poti plange de calitatea materialelor si a asamblarii - vizibilitate foarte foarte buna - faruri clar peste xenoanele anterioare la minus am sa trec deocamdata doar un singur lucru - volanul pare cam subtire fata de masa masinii , mergea un volan mai gros Pentru cine este in cautarea unei astfel de masini le recomand sa faca un drive test din punctul meu de vedere merita .
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!