Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.08.2021 în toate secţiunile

  1. Zi rezervata curateniei astazi, ocazie cu care am inlocuit si stergatoarele. Cel de pe spate scartaia rau de tot, cele de pe fata lasau urme pe parbtiz.
    1 point
  2. Este o octavia vanduta sub denumirea de tour, a inlocuit prntru 2-3 ani vechiul tour 1. Caroserie de o2 si electrica de o2fl. Deci nu merge functia de confort. Din 2009 , toamna lui 2008 sunt FL.
    1 point
  3. Din 2010 (sfarsitul lui 2009) sunt fl. Deci...ori nu e 2011...ori... Dă-mi seria sasiu, o sa iti fac filtrare dupa ea si vedem exact in ce data e produsa, ce are pe ea, etc
    1 point
  4. Da-mi pm...sa nu poluam aici.
    1 point
  5. Prima problema a aparut in drum spre casa, ambreiajul patina in treptele superioare, 5-6, nu mi-am dat seama cat am condus-o de proba prin oras, volant nu batea iar cei de la reprezentanta dupa testul de drum au zis ca totul e ok. Prin urmare masina a primit un kit de ambreiaj + volant, marca Sachs. Unul din becuri dadea semne de oboseala asa ca am montat un set nou, eram indecis intre Osram Cool Blue Instense si Osram Original Xenarc, pana la urma am luat la fel ca cele originale, 4300k. Pe masina erau montate ceva becuri noname.
    1 point
  6. da, citeste. Si are si slot card SD
    1 point
  7. pai si de cine e detinuta? eu tocmai am un vecin care si-a luat hybrid si o lasa la incarcat la priza casnica...de pe scara blocului. ceea ce nu e OK deloc... ca platim toti.
    1 point
  8. @bgd_b92 daca gasesesti Superb 3 cu 220TSI (EA888 rev3 fara OPF) si DSG7 (DQ381-7F) te-ai aranjat. Daca nu ma insel, MY2017+ In rest 190TSI (EA888 rev3 B cu OPF) e cam ce trebuie pe masina asta. Deja vorbim de modelul cu facelif. Si daca mergi mult extraurban o sa ai o surpriza legata de consum comparat cu un diesel echivalent. Masina e misto, am cautat si eu mult timp una prin 2018 dar cand m-am trezit eu, se dadusera toate :))) @ev21 asteptam detalii ;))
    1 point
  9. Frane spate done Si un mic consum Bacau - Bucuresti - mers cu 8 km peste limita afisat. Plus cateva despasiri serioase. De obicei scot peste 7.5 la drum lung, uneori chiar si pe 8. Prima data cand vad rage-ul estimat peste 1000km
    1 point
  10. Asa cum zice si colegul lupo_bv, verifica starea bujiilor, posibil sa aibe depuneri de calamina sau atunci cand nu porneste le demontezi si vezi daca sunt umede, de asemenea trebuie sa-ti indrepti atentia si catre circuitul de alimentare cu benzina, aici poate exista o presiune slaba in circuit( filtru infundat sau pompa de benzina lenesa). In principiu pornirea greoaie pe benzina nu prea are legatura cu instalatia de gaz.
    1 point
  11. La peste 40 de grade nu le este cam cald anvelopelor ice-plus?
    1 point
  12. Un mic update legat de postarea mea de mai sus. Am recurs recent la inlocuirea acelui furtun, preventiv. Nu aveam inca problema apei in portbagaj insa vazand ca umarul acela de cauciuc de la capatul furtunului lipsea si la mine, iar furtunul era usor deplasat, am facut operatiunea de inlocuire. Cost 29 de lei, de la reprezentanta, piesa venita de pe o zi pe alta. Timp de inlocuire 15-20 de minute. Sfat: desfaceti toate plasticele de pe hayon si incepeti cu cel din partea de sus, pe urma lateralele si pe urma "capacul" mare al hayonului. De ce ? Plasticele laterale au niste picioruse care intra in capitonajul mare. Daca desfaceti doar plasticul mare, riscati sa rupeti acele picioruse amintite, iar de pozitionat la loc, sa fie clemele si piciorusele acolo unde trebuie este extrem de greu. Pierdeti timpul si riscati ruperea diferitelor picioruse. Daca desfaceti in ordinea corecta, pt ca si ornamentele pana la urma culca usor una peste alta fix in ordinea respectiva, o sa fie extrem de usor de demontat si montat la loc. Tubul nou achizitionat este dintr-un material moale, un cauciuc de calitate. Este stiuta problema de catre VW, cu tubul acesta (mi-au confirmat si cei din reprezentanta) si de aceea, ca piesa de inlocuire, este un fel de update. Tubul original este dintr-un plastic/cauciuc (probabil) la origine, transparent, care se intareste ca naiba. Si la mine era teapan de parca era din sticla.
    1 point
  13. Cei care aveti probleme cu apa in portbagaj, gasiti zona rotii de rezerva uda sau chederul de la marginea de jos a portbagajului ud, verificati furtunul de scurgere a apei ce face legatura prin hayon, intre emblema ce si deschide hayonul si marginea acestuia. Capatul de evacuare al furtunului se afla fix in drept cu yala deci vizual se poate inspecta foarte usor starea sa. Este o problema foarte des intalnita. Acel furtun are o margine, un umar sa ii zicem, ce il fixeaza pe caroserie. Cu timpul acel umar se desprinde, furtunul nu mai sta la locul lui, iar apa adunata in spatele emblemei se scurge in hayon si de acolo isi face loc pe cheder, pe mocheta si tot asa, pana in zona rotii de rezerva. Se inlocuieste simplu. Trebuie dat jos capitonajul hayonului si inlocuit furtunul si scapati de problema apei in portbagaj. Codul piesei este: 510-827-861-A. Il gasiti la reprezentanta si costul sau este pana in 50 de lei. Inlocuirea nu dureaza mai mult de 15 minute. Mai jos niste poze pt clarificare. Cam asa ajunge acel umar de cauciuc sa se macine si sa se desprinda iar furtunul automat se descentreaza de la orificiul dedicat si totodata poza cu piesa de inlocuire.
    1 point
  14. Daca ai stii si ce marca fabrica uleiul OEM ar fi ceva...ca asa ar lua lumea uleiul mai ieftin. Tind sa cred ca ar fi Swag sau Febi dupa cum arata bidonul.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!