Un mic update legat de postarea mea de mai sus. Am recurs recent la inlocuirea acelui furtun, preventiv.
Nu aveam inca problema apei in portbagaj insa vazand ca umarul acela de cauciuc de la capatul furtunului lipsea si la mine, iar furtunul era usor deplasat, am facut operatiunea de inlocuire.
Cost 29 de lei, de la reprezentanta, piesa venita de pe o zi pe alta.
Timp de inlocuire 15-20 de minute.
Sfat: desfaceti toate plasticele de pe hayon si incepeti cu cel din partea de sus, pe urma lateralele si pe urma "capacul" mare al hayonului. De ce ? Plasticele laterale au niste picioruse care intra in capitonajul mare. Daca desfaceti doar plasticul mare, riscati sa rupeti acele picioruse amintite, iar de pozitionat la loc, sa fie clemele si piciorusele acolo unde trebuie este extrem de greu. Pierdeti timpul si riscati ruperea diferitelor picioruse.
Daca desfaceti in ordinea corecta, pt ca si ornamentele pana la urma culca usor una peste alta fix in ordinea respectiva, o sa fie extrem de usor de demontat si montat la loc.
Tubul nou achizitionat este dintr-un material moale, un cauciuc de calitate. Este stiuta problema de catre VW, cu tubul acesta (mi-au confirmat si cei din reprezentanta) si de aceea, ca piesa de inlocuire, este un fel de update.
Tubul original este dintr-un plastic/cauciuc (probabil) la origine, transparent, care se intareste ca naiba. Si la mine era teapan de parca era din sticla.