Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.08.2021 în toate secţiunile

  1. Pune de 95 si ai o reducere de 10% la consum fata de cea de 98 🙂
    4 points
  2. In zona bombardata am fost depasit de intreaga romanie la cat de incet mergeam 🙂 Acum seara in schimb am dat peste toata familia in parcare 😂
    4 points
  3. Dupa o perioada lunga de munca non stop am zis sa intindem picioarele masinii si sa ne duca la munte si pe noi. Evacuarea maraie, paraie si admisia fasaie...ce sa zic, sunt fericit de alegeri. 😁
    4 points
  4. Salutare, Ma alatur si eu acestei arii cu agregatul din dotare, membru sunt de mult timp, dar nu am avut niciodata topic de prezentare 😬 Este vorba despre un Tiguan 2 R-Line sau AD1, dupa cum se numeste modelul, fabricat in noiembrie 2016, culoare Indium Grey Metallic, 2.0 TDI cod motor DFHA de 190CP, cuplat la un DSG7 (cod RPN daca intereseaza pe cineva 😄). Masina a fost adusa din DE, eu achizitionand-o din tara cu 159000km la bord. Are istoric de service complet in reteaua VW DE, din 30k in 30k km, avand schimbate inclusiv uleiurile la cutie si Haldex la sfarsitul anului 2020, lucru care ma bucura. Am luat-o impreuna cu un set de jante pe 17" echipate cu anvelope de iarna Pirelli DOT 2019. Printre cele mai importante (pentru mine) dotari as enumera sistemul navi (Discover Media daca nu gresesc) pe care am reusit sa activez si Carplay, ACC pe care am reusit sa il testez si pe DN-uri si imi place, sistemul de climatizare pe 3 zone, farurile + stopurile led cu asistenta pentru faza lunga si interiorul (stalpii + plafonul) complet negru. O sa atasez si lista completa de dotari pentru cine este interesat. In prezent am ajuns la 161k km, intre timp a beneficiat si de o servisare ce a inclus: -schimb ulei motor + filtre (am trecut si la intervalul fix de service cu aceasta ocazie); -schimb distributie + pompa de apa si accesorii; -inlocuit curea pompa ulei; -inlocuit capacul de plastic din spatele distributiei care am inteles ca la aceasta generatie de motoare pierde ulei (inca nu se manifesta dar am preferat sa il schimb acum preventiv); -inlocuit capacul de sus (de la culbutori) - aici deja existau scurgeri de ulei. Pe partea de soft am reusit sa ii mai activez: Carplay (dupa cum am spus si mai sus), 5 X comfort blinker, confirmare acustica la incuiere/descuiere, DRL si pe stopuri, afisare treapta ventilatie pe modul auto, stingere DRL-uri cand e comutatorul pe 0, afisare volum combustibil de alimentat. Ar mai fi de rezolvat in viitorul apropiat: -niste zgarieturi fine pe usa stanga fata; -polish faruri si aplicat folie; -colantat negru elementele cromate de la exterior; -cateva puncte de pietricele pe capota, pe care le-am rezolvat temporar cu un kit de retus; -detailing exterior + interior; -actualizare harti; -inlocuire baterie (ramane de vazut cum porneste cand o sa mai scada temperaturile); Lucruri care imi plac la masina: -antifonare destul de buna, zic eu; -sistemul de sunet, desi standard mi se pare ca se aude destul de bine; -spatiul corespunde nevoilor mele; -desi nu am parcurs inca distante foarte lungi, pozitia in scaun mi se pare buna. Lucruri care nu imi plac: -scartaitul manerelor interioare; -scaunele fata avand sertare, cateodata ansamblul care tine sertarele scartaie; -pe anumite tipuri de denivelari, suspensia nu mi se pare ca filtreaza destul de bine; -lagul cutiei cateodata in D; -senzorii spate care dau cateodata erori. Si acum pozele: Lista completa de dotari: WVGZZZ5NZHW861507.pdf Poze cu interiorul inca nu am, dar revin in cel mai scurt timp.
    3 points
  5. M-am decis sa imi prezint si eu intru-un final masina.Este o Skoda Octavia Tour din 2005 cu vesnicul motor ALH de 90CP.Masina este cumparata de noua de la reprezentanta din Craiova iar in momentul actual are undeva la 234.000km fara probleme.Pe parcurs au aparut modificari fie ele mai mici sau mai mari dupa cum le voi enumera mai jos: Intre timp au aparut mici modificari la masina: -Kit exterior Octavia 1 VRS -interior bora sportline cu cotiera spate -cotiera de culoare neagra -frante fata 312 octavia 1 VRS -schimbat punte spate cu o alta punte cu discuri fiind pe tambure inainte -montat cutie 6 trepte cu ambreiaj nou de pe o bora 1.9 ARL -vopsit bandourile in culoare masinii -soft stage 1 by DIO PERFORMANCE -EGR OFF si din soft si fizic -pedalier aluminiu octavia 1 rs -Cd-player Pioneer cu bluetooth incorporat -cui de remorcare fiind destul de bun in trafic -cauciucuri noi 205/50 R17 -volan din piele perforat VRS -covorase interioare VRS Sper ca pe viitor sa o cobor putin si sa vedem cum facem sa ii mai crestem CP
    3 points
  6. Funfact, aseara, pe cand scormoneam printr-un sertar mi-am adus aminte ca am vazut un mesaj de avertizare cu "key battery low"... cum aveam 2 chei in masina (una cu bateria originala, un Panasonic CR2025, cealalta avea deja un an) am decis sa le schimb pe amandoua... 2 minute mai tarziu eram up and running ;)) Din pacate am doar Varta in stocul de CR2025.
    3 points
  7. deocamdata se mai poate folosi cardul de 16 gb pentru hartile full europe, se pot sterge niste fisiere din maps\00\sds
    2 points
  8. Si dupa ce vezi ca doar peisele OE sunt in jur de 2000+ RON parca nu o sa te mai deranjeze asa rau zgomotul .
    2 points
  9. Inca 2 poze de la interior si una din spate.
    2 points
  10. Lângă Balvanyios, sa nu atenteze la eșapament, 😉
    2 points
  11. Boon... acum sa vorbim si despre colegul @sabinx Nu mai tin minte pe care din threadurile lui (cred ca B200CRL era) am gasit combinatia corecta pentru a activa meniul de SportLine pe AID. Adica asta: Apoi @tetea i-a facut o vizita pentru ca cine-i facuse retrofitul la camera de marsarier facuse treaba pe jumatate. Curand, dupa vreo 2 ore de stat la telefon, am aflat ca suntem chiar vecini. So... ajung la el in vizita, eram in pandemie, fiecare cu masca lui (a mea era prea larga, cadea) si se apuca de treaba. Daca imi amintesc bine, la prima vizita mi-a activat cornering-ul, parametrizarea de sunet, logo-urile la radio, 32 de culori la luminile ambientale... nu mai tin minte exact tot dar a fost o prima intalnire interesanta. La scurt timp (dupa vreo 3 luni asa, pana in Revelion) am ajuns la el pentru un retrofit (momentan partial) pentru camera de marsarier (neavand spalator pe luneta, operatiunea de retrofit era ceva mai complicata). Operatiunea a implicat demontat masina, montat camera de marsarier, tras cablaj, tras furtun de apa si codare si prametrizare. Si remontat masina in ordine inversa. Rezultatul final a fost cel asteptat (mai putin spalatorul care, pentru a functiona, necesita o spira noua... povestim despre asta mai tarziu) Calibrarea am facut-o mai tarziu ca ne prinsese deja noaptea (parca in aceeasi zi a fost nebunia cu fetele de usi noi si iluminare ambientala @sabinx stie ) La cateva saptamani (vreo 2) @sabinx vine cu ideea unui Amudsen in loc de Bolero (pentru a pastra costurile jos, fara a schimba, momentan, ecranul). Rezultatul? Mai misto decat ma asteptam: Bineinteles, Amudsenul e full unlocked so avem tot ce trebuie pe el: comanda vocala, meniu sport si meniu offroad. Fastforward, vine si spira... nou-nouta, o montam, o codeaza... spalatorul merge :))) Planuri de viitor: inlocuire parbriz (e deja sablat) cu unul ce suporta camera de LA, adaugat camera LA, codat LA si pACC. Planuri si mai de viitor: inlocuire etrieri spate cu unii cu frana de mana electrica (plus toata bucataria); codat TGA.
    2 points
  12. Tipsurile facute negru, curu-i gata
    2 points
  13. Salutare tuturor, Urmaresc cu interes topicurile colegiilor in care sunt prezentate masiniile si m-am decis sa imi prezint si eu masina aici pe forum. Dupa cum se vede si in titlu, este vorba despre Audi A4 B8.5 Avant. Cum am ajuns la aceasta masina? Acum un an s-a marit familia cu un membru si timp de un an de zile ne-am chinuit cu cealalta masina, un Audi A4 B7 sedan, spun chinuit deoarece spatiul de incarcare al portbagajului este foarte mic, cadrul caruciorului era in portbagaj si nu prea mai puteam pune nimic pe langa, iar landoul sau partea sport a caruciorului o tineam pe scaunul pasagerului din fata. Alta distractie a fost cand am inceput sa cautam tricicleta pentru cea mica, criteriul era sa incapa in portbagaj iar ce se incadra nu ne placea ca model sau functionalitate asadar am hotarat ca avem nevoie de un Avant. Motorul este 2.0 TDI, 150 CP, euro 6 cu AdBlue, cod motor: CSUA, fabricat in 20.03.2015. Ca dotari, are urmatoarele: - faruri bi-xenon, cornering si AFS - Adaptive Cruise Control - Lane Assist - High Beam Assist - Oglinzi electrice, rabatabile, heliomate - Senzor ploaie si lumina - Portbagaj electric - Senzori parcare fata-spate + camera video spate - Suspensie sport 1BE - Webasto - MMI 3G+ - Volan 3 spite tesit - Scaune fata incalzite - Plafon negru - Sistem audio Bang Olufsen
    1 point
  14. Frane spate done Si un mic consum Bacau - Bucuresti - mers cu 8 km peste limita afisat. Plus cateva despasiri serioase. De obicei scot peste 7.5 la drum lung, uneori chiar si pe 8. Prima data cand vad rage-ul estimat peste 1000km
    1 point
  15. Acum... ca tot am vorbit de modificari, singura modificare exterioara o reprezinta jantele (pardon rotile). Cum ziceam si in primele luni, anvelopele (Nexen HD Blue+ 205 55 R16 91V) de fabrica erau cel mult mediocre. In toamna am trecut pe Nokian WRD4 (aceeasi dimensiune) si dupa 2 ierni inclin sa cred ca WRA4 era o solutie mai buna. Asa e cand te iei dupa cei de la vanzari ;)) Ca sa nu mai zic ca, desi client fidel Autosoft Militauri, aia a fost ultima mea vizita la ei. Dar despre astea, alta data ;)) So, prin ianuarie-februarie 2020, cand radeam cu colegii ca le trebuie un specialist si din 3 existenti in lume, unu are gripa, unu e chinez si unu e blocat in Italia.... vanam un set de Pictoris (chiar era sa iau unu care arata bine in poze si in realitate parea ca cineva s-a chinuit sa scoata prezoanele antifurt), pe la reprezentanta fusesera ceva reduceri dar nu atunci... mi-au picat ochii pe un set de Gemini (cam 90% OK). Il intreb pe vopsitorul casei (o sa mai vorbesc de el pe aici) daca merita drumul pana la CT si... dupa o discutie scurta (eu eram doar sofer) am ajuns undeva pe centura CT. Le-am luat la un pret decent. Voiam si anvelopele dar... nu erau dimensiunea corecta. Vreo cateva zile mai tarziu am gasit un set de Michelin Pilot Sport 4 la vreo 1600 de lei cu DOT 51/52 2019. Adica foarte calde. Made in Spain. Undeva pe la 20 februarie, vreo 20 de grade afara, 30+ in asfalt, pieton pe trecere... franez. Scarrrrrrrtzzzzzzzzzzz!!!!!! Aveam 30km/h, m-am oprit la urmatoare trecere ;)) acum rad, atunci imi venea sa plang). Aveam numarul unui service din cartier (chiar OK as putea zice), 80 de lei mai tarziu eram incaltat pe rotile de vara. In februarie ;))) (nu sunt sigur ca poza e chiar din februarie... parca era deja martie-aprilie ca se vede deja rugina pe discuri) PS4 225 40 ZR18 92Y XL daca nu ma insel e denumirea completa. Sunt deja in al doilea sezon (sper sa ma duca 4), sunt aproape la fel de dure (am 2.4bar fata si cam 2.8bar pe spate - am testat cam toate combinatiile, nu am vazut diferente sesizabile in confort) ca cele de 16" doar ca masina e mult mai stabila. Si franeaza genial. Adaugand softul/parametrizarea pentru caseta de directie (multumesc @sabinx am uitat sa zic de el mai sus) pot sa zic ca masina a fost proiectata cu aceste roti/anvelope in minte apoi cineva de la financiar a schimbat comanda Am reusit sa le testez destul de bine in pandemie pentru ca, avand rude in varsta, si toate magazine inchise a cam trebuit sa fac naveta la tara (nu ca mi-au displacut drumurile goale - pe A1 in 60 de km n-am intalnit mai mult de 10 masini in unele zile - pe ambele sensuri) si concluzia e ca nu cred ca puteam face o alegere mai buna. Curbe unde desi aveam sute de metri vizibilitate nu aveam curaj sa intru mai tare pentru ca fugea ceva... s-au transformat in mers pe sine. Doar indrepti rotile catre "destinatie" si masina se executa. Exista putina subvirare dar daca insist intra XDS-ul (sau care din sisteme e) si o trage pe traiectorie. Foarte intresant. Tot in perioada aia am reusit sa testez pe un drum privat si daca VAG minte in legatura cu Vmax... si ca de obicei minte. Cel putin asa zicea GPS-ul. Oricum e greu si extrem de periculos de facut asta pe drumuri publice. Ce am aflat din tot testul e ca imi suiera un cheder :))) Si, bineinteles, VAG minte si legat de 0-100. Tot legat de electonica si cum functioneaza iarna, cum iubim zapada (deh, viscolele din Campia Romana nu mai exista si Crivatul este doar un vanticel rece) iarna trecuta am dat o fuga pana la Padina unde nu mi-a venit sa cred ca de usor se contoleaza masina pe 10cm+ de zapada batatorita (link-ul duce catre YT, nu inteleg de ce nu mai intra direct in post) si la vreo doua weekend-uri am dat o fuga pana la Paltinis: Normal ca la intoarcere m-a prins iarna pe A1. (Undeva intr-un Rompetrol pana in Dealul Negru)
    1 point
  16. Azi nu am mai putut pleca cu masina de pe loc. Nu mai intra in viteza.
    1 point
  17. Mulțumesc frumos @sNaKeyy! 🍻 Sa zicem ca urmatorul pas nu va mai fi la fel de subtil, dar poate nici prea “flashy” n-o sa fie . #staytuned
    1 point
  18. Nu cred ca as putea sa o spun mai bine decat a facut-o deja @ShadoWzZ. Fix aceiasi parere am si eu despre masina ta. Iar sub modificarile subtile se ascunde o herghelie bine antrenata Felicitari!
    1 point
  19. Masina asta iese in evidenta intr-o mare de masini prin subtilitatea si bunul cu gust cu care este modificata.
    1 point
  20. Ii dau maxim...pana la prima linie pierduta grav, asa...la vreo 2 masini.
    1 point
  21. La peste 40 de grade nu le este cam cald anvelopelor ice-plus?
    1 point
  22. De ce as cauta pe google cand le am in parcare pe amandoua? Sunt doua clase diferite, in rest povesti cu pesti.
    1 point
  23. @16MAWda, te inteleg. Si eu am fost foarte nehotarat daca sa merg mai departe sau nu. Desi aveam unele temeri pot spune ca per total imi place cum arata in realitate. Am infoliat led bar-ul intr-o culoare mai inchisa si astept maine sa vad cum arata pe zi altfel o las asa cum era. Arata ok si cumva se leaga cu stopurile deci ma declar multumit. P.S nu ma astept ca toata lumea sa aiba aceleasi gusturi si nici nu recomand ca cineva sa imi urmeze exemplul. Pana la urma fiecare face ce vrea si ii place cu timpul/banii/bunurile lui atat timp cat nu ii afecteaza pe ceilalti.
    1 point
  24. multumesc frumos! inca cateva poze la ceas de seara
    1 point
  25. Eu le am pe amandoua modelul variant. Comparam mere cu pere.
    1 point
  26. Strict dintre cele doua, golful. Mult mai putini km, are si istoric in reprezentanta la noi. Cat despre Cata Auto, poate fi si corect, dar de regula ei aduc masini care arata bine si au f multi km, eventual probleme mecanice. Trebuie sa mergi personal sa verifici masina ca sa te lamuresti ce si cum. Ambele sunt facute pe aceeasi platforma, MQB. Ambele folosesc suspensie independenta pe spate, deci suspensia e similara. Asa ca tinuta de drum n-are cum sa fie foarte diferita intre ele. Daca discutam de audi a4 b9 cu mai multe brate fata/spate si suspensie magnetica, da, e alta tinuta de drum. Totodata, ai mare grija la ce iei, avand in vedere ca dai o suma destul de mare de bani pe o masina SH. Eu personal mi-as lua doar ceva cu sub 100k km, luata din Ro, cu istoric complet, decat una samsarita din afara.
    1 point
  27. Eu aș merge pe o Honda Civic 1.5 182hp manuală 6! Mult peste VW la orice aspect. Sau pentru confort Mazda 3 2.0 AT6!
    1 point
  28. Motoarele mari 2.0/2.5 aspirate o sa meargă mult mai mulți kilometri decât un 1.5 turbo. De ce crezi că în America ei folosesc astfel de motoare?
    1 point
  29. Păcat, Golf-ul este cea mai învechită tehnologic dintre mașinile descrise și are de ex "porcbagajul" cu doar 70 de litri peste Corsa. Plus fenomenul de range anxiety mult mai prezent datorita lipsei de autonomie. Dar principalul argument la mine ar fi designul interior și exterior, după ce am avut un Vw nu m-aș mai întoarce în grup. Prea anost, prea bătrânesc deși calitatea materialelor este buna. Personal, as fi mai stat puțin și strângeam de o Tesla, măcar era o schimbare majora. Dar... gusturile nu se discuta!
    1 point
  30. Pai si ce ai observat la ele? ai ceva poze, masuratori facute, vazut lufturi diferite, etc? de-obicei intre aceiasi masina hatch si sedan exista ceva diferente la cum se simte pe drum si sunt diferente voite de producator: cea sedan are suspensia ceva mai moale si e mai mult orientata spre confort. La fel e cazul cu Honda Civic unde sedanul e produs in Turcia si hatchback-ul in UK. Audi Q5 se face prin Mexic iar calitatea acestuia e destul de ridicata si e prin top in segmentul din care face.
    1 point
  31. Si totusi, voi ati cumpara o masina asamblata la turci, adica sedanul, sau una asamblata in Spania, adica hatch-ul?Le-am condus pe ambele...E o diferenta si nu psihologica!
    1 point
  32. Reviewul de mai sus pare sa confirme ce au zis si altii aici. Cred ca au trecut vremurile (daca au fost vreodata) cand o masina scumpa inseamna implicit o masina buna. Cu atat mai mult la VW, unde preturile au crescut fata de generatiile anterioare, pana la nivelul absurdului in cazul unor anumite modele.
    1 point
  33. Erori nu ai deloc, pe motor, pe coloana, etc?
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!