Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.08.2021 în toate secţiunile

  1. Dupa o perioada lunga de munca non stop am zis sa intindem picioarele masinii si sa ne duca la munte si pe noi. Evacuarea maraie, paraie si admisia fasaie...ce sa zic, sunt fericit de alegeri. 😁
    7 points
  2. Schimbarea la noi in tara va veni dupa ce se schimba in absolut toate celelalte tari UE Din simplul motiv ca suntem si vom fi ultimii la orice e bun , pozitiv sau util indiferent ca suntem amendati , sanctionati sau fortati Nu pentru ca nu putem ci pentru ca ne doare undeva de tot , de la mic la mare La noi nu exista sa faci ceva corect ptr ca asa e normal Asa cum a spus intervievatul de la tv care isi etala burta la soare printre gunoaie - pe el nu il deranjeaza mizeria Tot ce este bun trebuie sa dispara , din aceasta tara ... daca tot avem hip-hop Deci toti care aveti masini electrice , bucurati-va de ele ptr ca oricum pe 90% din romani ii doare in basca si o sa va depaseasca pe unde pot intr-un nor de fum ca sa vedeti ce tari sunt ei Personal , daca ar fi sa pot sa calatoresc in timp nu as risca sa merg in viitor Masinile electrice sunt un lucru ok dar nu pot schimba nimic din dezastrul pe care nu l-au prezis scriitorii sf acum mai bine de jumatate de secol Daca fiecare om de pe lumea asta ar face in fiecare zi un lucru bun , indiferent ce , de la a da mancare la o pisica pana la a lasa pe cineva in trafic inaintea ta , lumea ar fi mai buna Dar lumea e mai rea pe zi ce trece , lacomia si trufia sunt mai presus de orice De zeci de ani nu am aruncat nici macar o hartiuta pe jos si tot de zeci de ani calc in fiecare zi pe guma de mestecat si scuipati la fiecare pas Traim intr-o tara cu oameni majoritar mizerabili in care cei civilizati sunt exceptia Sa dea Dumnezeu sa ma insel amarnic , eu sunt pentru masini electrice , cand imi voi permite una care sa ma duca pe distante lungi voi lua si eu Sa fiti sanatosi si sa ajungeti in fiecare zi acasa cu bine
    6 points
  3. Boon... acum sa vorbim si despre colegul @sabinx Nu mai tin minte pe care din threadurile lui (cred ca B200CRL era) am gasit combinatia corecta pentru a activa meniul de SportLine pe AID. Adica asta: Apoi @tetea i-a facut o vizita pentru ca cine-i facuse retrofitul la camera de marsarier facuse treaba pe jumatate. Curand, dupa vreo 2 ore de stat la telefon, am aflat ca suntem chiar vecini. So... ajung la el in vizita, eram in pandemie, fiecare cu masca lui (a mea era prea larga, cadea) si se apuca de treaba. Daca imi amintesc bine, la prima vizita mi-a activat cornering-ul, parametrizarea de sunet, logo-urile la radio, 32 de culori la luminile ambientale... nu mai tin minte exact tot dar a fost o prima intalnire interesanta. La scurt timp (dupa vreo 3 luni asa, pana in Revelion) am ajuns la el pentru un retrofit (momentan partial) pentru camera de marsarier (neavand spalator pe luneta, operatiunea de retrofit era ceva mai complicata). Operatiunea a implicat demontat masina, montat camera de marsarier, tras cablaj, tras furtun de apa si codare si prametrizare. Si remontat masina in ordine inversa. Rezultatul final a fost cel asteptat (mai putin spalatorul care, pentru a functiona, necesita o spira noua... povestim despre asta mai tarziu) Calibrarea am facut-o mai tarziu ca ne prinsese deja noaptea (parca in aceeasi zi a fost nebunia cu fetele de usi noi si iluminare ambientala @sabinx stie ) La cateva saptamani (vreo 2) @sabinx vine cu ideea unui Amudsen in loc de Bolero (pentru a pastra costurile jos, fara a schimba, momentan, ecranul). Rezultatul? Mai misto decat ma asteptam: Bineinteles, Amudsenul e full unlocked so avem tot ce trebuie pe el: comanda vocala, meniu sport si meniu offroad. Fastforward, vine si spira... nou-nouta, o montam, o codeaza... spalatorul merge :))) Planuri de viitor: inlocuire parbriz (e deja sablat) cu unul ce suporta camera de LA, adaugat camera LA, codat LA si pACC. Planuri si mai de viitor: inlocuire etrieri spate cu unii cu frana de mana electrica (plus toata bucataria); codat TGA.
    5 points
  4. Salutare, Ma alatur si eu acestei arii cu agregatul din dotare, membru sunt de mult timp, dar nu am avut niciodata topic de prezentare 😬 Este vorba despre un Tiguan 2 R-Line sau AD1, dupa cum se numeste modelul, fabricat in noiembrie 2016, culoare Indium Grey Metallic, 2.0 TDI cod motor DFHA de 190CP, cuplat la un DSG7 (cod RPN daca intereseaza pe cineva 😄). Masina a fost adusa din DE, eu achizitionand-o din tara cu 159000km la bord. Are istoric de service complet in reteaua VW DE, din 30k in 30k km, avand schimbate inclusiv uleiurile la cutie si Haldex la sfarsitul anului 2020, lucru care ma bucura. Am luat-o impreuna cu un set de jante pe 17" echipate cu anvelope de iarna Pirelli DOT 2019. Printre cele mai importante (pentru mine) dotari as enumera sistemul navi (Discover Media daca nu gresesc) pe care am reusit sa activez si Carplay, ACC pe care am reusit sa il testez si pe DN-uri si imi place, sistemul de climatizare pe 3 zone, farurile + stopurile led cu asistenta pentru faza lunga si interiorul (stalpii + plafonul) complet negru. O sa atasez si lista completa de dotari pentru cine este interesat. In prezent am ajuns la 161k km, intre timp a beneficiat si de o servisare ce a inclus: -schimb ulei motor + filtre (am trecut si la intervalul fix de service cu aceasta ocazie); -schimb distributie + pompa de apa si accesorii; -inlocuit curea pompa ulei; -inlocuit capacul de plastic din spatele distributiei care am inteles ca la aceasta generatie de motoare pierde ulei (inca nu se manifesta dar am preferat sa il schimb acum preventiv); -inlocuit capacul de sus (de la culbutori) - aici deja existau scurgeri de ulei. Pe partea de soft am reusit sa ii mai activez: Carplay (dupa cum am spus si mai sus), 5 X comfort blinker, confirmare acustica la incuiere/descuiere, DRL si pe stopuri, afisare treapta ventilatie pe modul auto, stingere DRL-uri cand e comutatorul pe 0, afisare volum combustibil de alimentat. Ar mai fi de rezolvat in viitorul apropiat: -niste zgarieturi fine pe usa stanga fata; -polish faruri si aplicat folie; -colantat negru elementele cromate de la exterior; -cateva puncte de pietricele pe capota, pe care le-am rezolvat temporar cu un kit de retus; -detailing exterior + interior; -actualizare harti; -inlocuire baterie (ramane de vazut cum porneste cand o sa mai scada temperaturile); Lucruri care imi plac la masina: -antifonare destul de buna, zic eu; -sistemul de sunet, desi standard mi se pare ca se aude destul de bine; -spatiul corespunde nevoilor mele; -desi nu am parcurs inca distante foarte lungi, pozitia in scaun mi se pare buna. Lucruri care nu imi plac: -scartaitul manerelor interioare; -scaunele fata avand sertare, cateodata ansamblul care tine sertarele scartaie; -pe anumite tipuri de denivelari, suspensia nu mi se pare ca filtreaza destul de bine; -lagul cutiei cateodata in D; -senzorii spate care dau cateodata erori. Si acum pozele: Lista completa de dotari: WVGZZZ5NZHW861507.pdf Poze cu interiorul inca nu am, dar revin in cel mai scurt timp.
    3 points
  5. Lângă Balvanyios, sa nu atenteze la eșapament, 😉
    2 points
  6. Nu cred ca as putea sa o spun mai bine decat a facut-o deja @ShadoWzZ. Fix aceiasi parere am si eu despre masina ta. Iar sub modificarile subtile se ascunde o herghelie bine antrenata Felicitari!
    2 points
  7. So.. mai intai si mai intai (1st'n'1st cum se zice pe la mine pe la tara) trebuie sa ii multumesc lui @Rave pentru ca a corectat toate link-urile lipsa. Apoi voi trece peste recomandarea lui de a posta mai putine poze cu AID/VC si mai multe cu masina. Vin si alea... soon Putin peste 44.000 de km si tare multe (bune si rele) s-au intamplat. Si saptamana viitoare am programare la verificarea anuala. La Avia. Militari. Dar despre relatia mea cu duo-ul Avia-Brady o sa povestesc mai tarziu. 2 ani si jumatate si 45.000 de km (inca mai am baba, asa ca trebuie si ea miscata macar 8-10.000 pe an - curand intra la vanzare asa ca...) 2 schimburi de ulei. Cateva filtre. Inca sunt multumit de alegere (cu toate ca daca il cunosteam pe @sabinx mai devreme poate, poate schimbam ici-colo - nu-i nimic insa, exista optiunea de retrofit), inca imi place motorul si cutia, nu regret nu am luat AWD (cc @tetea tre sa iesim la un gratar) DCC-ul imi sta pe creier (si cu 16" si cu 18" e la fel de rigida - macar acum arata bine ;))) Cum ziceam.... poze: Cu pliciul dupa lacuste ;)) Apple CarPlay (cum ziceam si acum 2 ani... sunt diferente mari. Chiar daca AA a evoluat - copy-paste, CarPlay ramane referinta ;)) ) Mai jos am aflat ca, de fapt cuplul maxim nu este 320Nm ci 396Nm cu conditia ca Pmax (formula de calcul e Puterea=Cuplu x turatie) sa nu depaseasca 143kW. Functia de "carator de bagaje" este up and running Si poze: Cam atat... momentan
    2 points
  8. Masina asta iese in evidenta intr-o mare de masini prin subtilitatea si bunul cu gust cu care este modificata.
    2 points
  9. Dupa cum ziceam mai sus, trotineta a primit in cursul zilei de ieri un pachet complet de detailing constand in aplicare protectie ceramica Gtechniq pe caroserie, jante, elemente plastic si cauciuc la exterior + protectie plastice interioare si tapiterie. De asemenea, am pus si folie 3M pe faruri. Din pacate, pretul pentru infolierea intregii masini mi se pare extrem de ridicat (4500 EUR) si chiar daca ar fi fost buget, nu cred ca as fi optat pentru el. Mai jos si cateva poze din atelier, dupa terminarea lucrarii. Urmeaza in weekend un drum mai lung, sa bifez din rodaj si sa ii testez abilitatile de cruiser 😄.
    2 points
  10. Salutare lume, Pentru ca Golful GTD pe care il aveam inainte nu imi mai satisfacea nevoile (piticii) si alte motive (scuze) am purces la vanzarea lui. In mod evident asta a lasat un gol greu de inlocuit dar stiam ca nu mai vreau diesel si de asemenea eram gata sa incerc un soi de tractiune integrala. Din momentul vanzarii si chiar cu cateva luni inaintea ei, am inceput sa ma documentez despre ce as putea avea ca urmatoarea masina. Aveam minim 2 criterii de baza unde nu era dispus sa negociez (cu mine insumi) si anume, sa nu mai fie hatchback si sa nu fie motorina. Golful 7.5 R a iesit din ecuatie pentru ca l-am gasit prea scump (sh) pentru un model deja "anterior" plus ca vizual interior cat si exterior in mare parte era +/- aceeasi masina. Am cugetat mult asupra unui Audi S4 B9 , modelul 3.0 T (benzina) dar nu am reusit sa gasesc una la un pret decent cu optiuni pe care le consider must cum ar fi ACC si faruri led matrix. La momentul acesta era deja peste tot .. de la skoda superb sportline la mazda 6 2.5 si bmw 135i ... eram debusolat complet, nici eu nu mai stiam ce vroiam. Intra @Sabrina In urma unei discutii in care i-am spus ca "parca" as incerca un 8R daca as reusi sa il iau ca si pret final bun, a aparut ideea de S3. Asa ca am inceput sa discutam inainte si inapoi si am estimat ceva costuri pentru o dotare mai modesta da in urma discutiilor cu Sabrina si cu inca cativa posesori de Audi, unii chiar patiti in ceea ce priveste cumpararea fara dotarile dorite ( @cristi511 ) am hotarat ca pentru cateva mii in plus nu are sens sa ma zgarcesc. Asta plus faptul ca planuiesc sa tin masina in cauza minim 7 ani asa ca ar fi bine sa iau cu tot ce trebuie pentru ca la astea noi retrofiturile sunt extrem de scumpe / grele .. sau chiar imposibile plus ca ... cine mai stie daca imi voi mai permite vreodata o "aroganta" de genul acesta. Am pus in miscare rotitele ... am pus pentru golf diferenta si ... a inceput asteptarea . Fast FW 3 luni de chin ... va prezint noua masina, Audi S3 8Y Dayona Gray , 2.0T 310cp/400Nm, quattro, S-tronic Lista de dotari: 6I6 Adaptive cruise assist incl. emergency assist 8T8 Adaptive cruise control ACC IT3 Audi connect Navigatie & Infotainment UH2 Audi Hold Assist 9ZV Audi Phone Box Light - Wireless Charging 7W1 Audi pre sense basic 9S9 Audi virtual cockpit plus 3NT Bancheta spate rabatabila 40:20:40 KA2 Camera video pentru mersul inapoi 1S1 Cric si trusa de scule PXC Faruri Matrix LED, stopuri LED si sistem de spalare faruri QL5 Geamuri cu tenta inchisa (Privacy Glass) 7B9 Mufe USB pentru incarcare in spate 4L6 Oglinda interioara cu functie automata antiorbire, fara rama 6XI Oglinzi exterioare antiorbire,rabatabile electric si incalzite WTK $W1 Pachet Business Selection PG3 Pachet cheie confort si sistem de alarma WCA $W2 Pachet Comfort Selection QQ2 Pachet iluminare ambientala multicolora 4ZD Pachet optic negru la exterior 4GF Parbriz cu protectie termica 7X5 Park assist & Parking Control Plus KS4 Pregatire pentru Head-up Display 1G9 1S1 Roata de rezerva compacta si cric 9VS Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W N2B Tapiterie din Alcantara/piele ecologica VC2 Telecomanda garaj PC2 Etriere frana de culoare rosie PDE Suspensie sport cu amortizoare reglabile Si in cele din urma as vrea sa ii multumesc din nou @Sabrina-ei pentru ajutorul acordat in realizarea unui vis PS : in mod voit am ales fara panorama, fara nimic electric la scaune si rotile pe 18 care vin in standard.
    1 point
  11. Salutare, A venit momentul unui nou topic in aceasta arie, nu neaparat pentru masina pe care o doream initial ci mai degraba pentru masina care s-a potrivit. Pentru cine nu are rabdare sa citeasca, skip direct la dotari si poze . Povestea ei incepe acum mai bine de un an si ceva, cand au aparut primele articole si poze cu Tiguan R si totodata si primii pitici. O perioada am incercat sa gandesc "rational" si sa ma conving ca nu am nevoie sa schimb Tiguan-ul actual, numai ca nu prea reuseam. Ideea de motor pe benzina si 300+ cai nu imi dadea pace, mai ales ca n-am avut niciodata o astfel de masina. Unii dintre voi or sa se intrebe de ce as schimba un Tiguan cu alt...Tiguan, fie el si facelift, cand sunt atatia alti producatori si modele? Raspunsul ar fi tocmai pentru ca sunt extrem de multumit de masina actuala (design, dotari, spatiu interior) si doream una similara in varianta R. Undeva la sfarsitul anului trecut, masina a aparut in configurator-ul Volkswagen si de atunci au inceput calculele. Din pacate nu am putut lansa comanda in momentul ala, trebuia sa astept primavara pentru a mi se alinia planetele, asa ca pentru o perioada am ramas la stadiul de schimbat impresii cu @ToniM care deja lansase comanda pentru R-ul lui si era in asteptare. Si iata ca vine luna Martie, soseste masina lui Toni, planetele se aliniasera perfect si la mine asa ca incep sa intreb in stanga/dreapta de oferte de pret pentru a lansa comanda. Dupa vreo saptamana de strans oferte, aleg oferta cea mai avantajoasa, incep demersurile si actele si parea ca de-acum urmeaza sa ma vad la volanul masinii undeva in aproximativ 3 luni. Insa, cum lucrurile nu sunt intotdeauna atat de simple pe cat ne-am dori, fix cand sa dam comanda in sistem, consilierul de vanzari imi arata ca exista o intarziere in productie pentru Tiguan-R, din cauza indisponibilitatii evacuarii Akrapovic si durata de asteptare e undeva la 8 luni. Efectiv, mi-a cazut fata.. sub nicio forma nu as fi luat masina fara evacuarea sport iar cele 8 luni imi sunau ca o eternitate. I-am zis consilierului sa imi lase timp de gandire doua zile si m-am indreptat spre casa destul de descumpanit. Ajuns acasa, cu ideea in gand ca eu la Akrapovic nu renunt, 8 luni nu sunt dispus sa astept si nu vreau nici altceva in afara de Tiguan R....ce fac?? Ramas fara variante, intru pe site la Audi, mai mult de plictiseala sa vad ce gasesc pe-acolo si din aria mea de interes, dau click pe Audi RSQ3 si vad pretul de pornire, semnificativ mai mare decat oferta pe care o primisem la Tiguan R in configuratia dorita. Totusi, daca tot am intrat, zic hai sa pun si optionale sa vad cat ar fi o configuratie personalizata si la final ma trezesc cu un pret de care nici nu ma apropiam. Inchid configuratorul si ma apuc de chestii work related. Nu trece mult si imi amintesc ca parca am vazut pe forum, in topicul lui @ShadoWzZ pentru noul lui "Audi A3 cu Muschi", mentiona ca a obtinut un discount extrem de bun apeland la @Sabrina. Neavand nimic de pierdut, imi zic, hai sa o contactez pe Sabrina sa vad ce oferta de pret am putea scoate din configuratia pe care o facusem si dupa ceva schimburi de mail-uri am ajuns la o oferta neasteptat de atractiva. Insa..nu era Tiguan R. Avea evacuare sport dar n-avea pops&bangs... A doua zi mi-am facut drum la reprezentanta, in ideea de a vedea un Q3 live (in echipare standard desigur, nu exista la momentul ala niciun RSQ3 pe teritoriul RO, la nicio reprezentanta) si sa vad macar daca incap in el (am 1.92 inaltime ). Am mers, am probat, m-am invartit juma de ora in jurul ei dar tot nu se ridica in ochii mei la "frumusetea" unui Tiguan R. Ba ca e grila prea mare, ba ca e spatele prea rotund, ba ca nu stiu ce. Asa ca am plecat acasa la fel de nehotarat cum venisem. Au urmat vreo doua zile in care am vazut zeci de review-uri pe Youtube cu RSQ3 in toate variantele, culorile si dotarile si intr-un final m-a convins suficient. Am luat legatura cu Sabrina, am inceput demersurile si pe 30 Martie comanda a fost plasata in sistem. Intamplarea face ca undeva pe la sfarsitul lui Aprilie, pentru cateva zile a fost disponibil un RSQ3 la reprezentanta, asa ca am avut ocazia sa o conduc timp de o ora si sa imi dau seama ca nu e niciun compromis fata de Tiguan R si ca masina e o incantare. Durata initiala de asteptare a fost 12 saptamani, insa dupa numai 5 saptamani, masina era deja fabricata si isi astepta cuminte randul la CTC. Au urmat apoi cele mai grele 3 saptamani din toata perioada, pana a ajuns la Curtici, apoi la reprezentanta si pana am putut sa ma urc la volan. ------------------------------- Asadar, un pic despre masina: Audi RSQ3 quattro Benzina / 2.5 l / 294 kW (400 CP) / S tronic 7 trepte Culoare: Nardo Grey Uni Jante aliaj usor 8,5Jx20, 10 Spite stea Interior si tapiterie standard RSQ3 Ca optionale am ales: PCG - Asistent de viteza adaptiv ACC IT4 - Audi connect Navigatie & Infotainment UH2 - Audi Hold Assist UI2 - Audi smartphone interface 9S8 - Audi virtual cockpit plus KA2 - Camera video pentru marsarier 9AK - Climatizare automata confort cu 2 zone PXC - Faruri Matrix LED si stopuri LED PC2 - Frane RS cu etriere frana rosii EA9 - Garantie extinsa 1 an suplimentar QL5 - Geamuri fumurii (Privacy Glass) 4L6 - Oglinda interioara antiorbire fara rama 6XK - Oglinzi exterioare antiorbire QQ2 - Pachet iluminare ambientala multicolora 4ZP - Pachet optic negru la exterior, inclusiv sigla PNC EL5 - Pregatire pentru navigatie MMI plus 1PE - Prezoane antifurt 7B6 - Priza de 12V si 2 cuple USB-A in spate 4A3 - Scaune fata incalzite 0P6 - Sistem de evacuare sport RS 9VS - Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W PDE - Suspensie sport cu amortizoare reglabile 5ZC - Tetiere variabile pentru scaunele fata Nu am pus intentionat trapa (am pe Tiguan si e destul de pretentioasa la intretinere plus ca scoate diverse zgomote ocazional) si nici Pachet MMI navigation plus MIB3 (am de asemenea navigatie pe Tiguan si folosesc exclusiv Waze de 3 ani incoace). Ridicand masina astazi dupa-amiaza, nu am reusit sa fac decat vreo 120 Km cu ea momentan insa voi reveni cu impresii dupa rodaj si acomodare. Peste cateva zile am programare la detailing complet constand in protectie ceramica Gtechniq pentru caroserie, ornamente plastic/cauciuc si jante + protectie plastice interioare si tapiterie urmand ca weekend-ul viitor sa o scot la un drum mai lung si sa bifez o parte din rodaj. Cu ocazia aia sper sa pot face si niste poze mai bune. Momentan doar cateva de la reprezentanta, cand a fost livrata.
    1 point
  12. Salutare tuturor, Urmaresc cu interes topicurile colegiilor in care sunt prezentate masiniile si m-am decis sa imi prezint si eu masina aici pe forum. Dupa cum se vede si in titlu, este vorba despre Audi A4 B8.5 Avant. Cum am ajuns la aceasta masina? Acum un an s-a marit familia cu un membru si timp de un an de zile ne-am chinuit cu cealalta masina, un Audi A4 B7 sedan, spun chinuit deoarece spatiul de incarcare al portbagajului este foarte mic, cadrul caruciorului era in portbagaj si nu prea mai puteam pune nimic pe langa, iar landoul sau partea sport a caruciorului o tineam pe scaunul pasagerului din fata. Alta distractie a fost cand am inceput sa cautam tricicleta pentru cea mica, criteriul era sa incapa in portbagaj iar ce se incadra nu ne placea ca model sau functionalitate asadar am hotarat ca avem nevoie de un Avant. Motorul este 2.0 TDI, 150 CP, euro 6 cu AdBlue, cod motor: CSUA, fabricat in 20.03.2015. Ca dotari, are urmatoarele: - faruri bi-xenon, cornering si AFS - Adaptive Cruise Control - Lane Assist - High Beam Assist - Oglinzi electrice, rabatabile, heliomate - Senzor ploaie si lumina - Portbagaj electric - Senzori parcare fata-spate + camera video spate - Suspensie sport 1BE - Webasto - MMI 3G+ - Volan 3 spite tesit - Scaune fata incalzite - Plafon negru - Sistem audio Bang Olufsen
    1 point
  13. Acum... ca tot am vorbit de modificari, singura modificare exterioara o reprezinta jantele (pardon rotile). Cum ziceam si in primele luni, anvelopele (Nexen HD Blue+ 205 55 R16 91V) de fabrica erau cel mult mediocre. In toamna am trecut pe Nokian WRD4 (aceeasi dimensiune) si dupa 2 ierni inclin sa cred ca WRA4 era o solutie mai buna. Asa e cand te iei dupa cei de la vanzari ;)) Ca sa nu mai zic ca, desi client fidel Autosoft Militauri, aia a fost ultima mea vizita la ei. Dar despre astea, alta data ;)) So, prin ianuarie-februarie 2020, cand radeam cu colegii ca le trebuie un specialist si din 3 existenti in lume, unu are gripa, unu e chinez si unu e blocat in Italia.... vanam un set de Pictoris (chiar era sa iau unu care arata bine in poze si in realitate parea ca cineva s-a chinuit sa scoata prezoanele antifurt), pe la reprezentanta fusesera ceva reduceri dar nu atunci... mi-au picat ochii pe un set de Gemini (cam 90% OK). Il intreb pe vopsitorul casei (o sa mai vorbesc de el pe aici) daca merita drumul pana la CT si... dupa o discutie scurta (eu eram doar sofer) am ajuns undeva pe centura CT. Le-am luat la un pret decent. Voiam si anvelopele dar... nu erau dimensiunea corecta. Vreo cateva zile mai tarziu am gasit un set de Michelin Pilot Sport 4 la vreo 1600 de lei cu DOT 51/52 2019. Adica foarte calde. Made in Spain. Undeva pe la 20 februarie, vreo 20 de grade afara, 30+ in asfalt, pieton pe trecere... franez. Scarrrrrrrtzzzzzzzzzzz!!!!!! Aveam 30km/h, m-am oprit la urmatoare trecere ;)) acum rad, atunci imi venea sa plang). Aveam numarul unui service din cartier (chiar OK as putea zice), 80 de lei mai tarziu eram incaltat pe rotile de vara. In februarie ;))) (nu sunt sigur ca poza e chiar din februarie... parca era deja martie-aprilie ca se vede deja rugina pe discuri) PS4 225 40 ZR18 92Y XL daca nu ma insel e denumirea completa. Sunt deja in al doilea sezon (sper sa ma duca 4), sunt aproape la fel de dure (am 2.4bar fata si cam 2.8bar pe spate - am testat cam toate combinatiile, nu am vazut diferente sesizabile in confort) ca cele de 16" doar ca masina e mult mai stabila. Si franeaza genial. Adaugand softul/parametrizarea pentru caseta de directie (multumesc @sabinx am uitat sa zic de el mai sus) pot sa zic ca masina a fost proiectata cu aceste roti/anvelope in minte apoi cineva de la financiar a schimbat comanda Am reusit sa le testez destul de bine in pandemie pentru ca, avand rude in varsta, si toate magazine inchise a cam trebuit sa fac naveta la tara (nu ca mi-au displacut drumurile goale - pe A1 in 60 de km n-am intalnit mai mult de 10 masini in unele zile - pe ambele sensuri) si concluzia e ca nu cred ca puteam face o alegere mai buna. Curbe unde desi aveam sute de metri vizibilitate nu aveam curaj sa intru mai tare pentru ca fugea ceva... s-au transformat in mers pe sine. Doar indrepti rotile catre "destinatie" si masina se executa. Exista putina subvirare dar daca insist intra XDS-ul (sau care din sisteme e) si o trage pe traiectorie. Foarte intresant. Tot in perioada aia am reusit sa testez pe un drum privat si daca VAG minte in legatura cu Vmax... si ca de obicei minte. Cel putin asa zicea GPS-ul. Oricum e greu si extrem de periculos de facut asta pe drumuri publice. Ce am aflat din tot testul e ca imi suiera un cheder :))) Si, bineinteles, VAG minte si legat de 0-100. Tot legat de electonica si cum functioneaza iarna, cum iubim zapada (deh, viscolele din Campia Romana nu mai exista si Crivatul este doar un vanticel rece) iarna trecuta am dat o fuga pana la Padina unde nu mi-a venit sa cred ca de usor se contoleaza masina pe 10cm+ de zapada batatorita (link-ul duce catre YT, nu inteleg de ce nu mai intra direct in post) si la vreo doua weekend-uri am dat o fuga pana la Paltinis: Normal ca la intoarcere m-a prins iarna pe A1. (Undeva intr-un Rompetrol pana in Dealul Negru)
    1 point
  14. Balvanyos, here he comes...via Lepsa. 😂😂
    1 point
  15. Ash mass = Mileage (km) * 7/100 (Average fuel cons.) * 0.0046 (ash coefficient)
    1 point
  16. Nici mie nu mi se pare o oferta buna, spre deloc. Dar incurajator este trendul. De exemplu, eu am prins dobanda 2.5% la Perfect Leasing ca si PF pt ID.3.
    1 point
  17. superb! din pacate, ai mare dreptate. si cu asta...cred ca putem inchide topicul. s-a zis tot aici.
    1 point
  18. Am urmarit discutiile din topic, as zice constructive si in acelasi timp lipsite de flexibilitate. In tot contextul actual, limbajul comun pt oricine cred ca ramane puterea de cumparare si cu cati bani ramane in buzunar. Cred ca este evident ca o masina electrica are costuri de exploatare semnificativ mai mici fata de o masina termica. Acelasi lucru si cu achizitia ajutata de stat. Aici sunt cifre care nu pot fi subiective. Discutiile de poluare la noi in tara din pacate sunt inutile. Sunt inutile in tara in care se anuleaza DPF pt ca se cumpara diesel de 300k km++ si nu se implementeaza ITP cu respindere instanta daca e DPF off. Suntem tara care a vociferat foarte mult cand s-a propus interzicearea euro3 in Bucuresti. Primul lucru comentat la electrice este autonomia, desi noi nu facem foarte multi km in mod real, dar ne aflam in treaba sa criticam autonomia din start desi 90% dintre noi s-ar descurca cu un EV de ultima generatie zilnic. Zicem de producerea unui EV ca e poluanta, dar productia unei masini termice + 4 ani de revizii, combustibil consumat nu o luam in calcul. Benzina nu se poate produce din surse ecologice, curentul insa da, fact. Amprenta de CO2 cat mai mica presupune o independenta energetica. In speta panouri solare + EV inseamna atat amortizarea unei investitii prin independenta fata de reteaua electrica, cat si stabilitate. Schimbarea la noi in tara va veni doar impusa din exterior dur si intransigent pt ca mentalitatea noastra nu se schimba, iar cine e in roluri de conducere sunt populisti ca sa spun usor.
    1 point
  19. Am primit notificare de la biziday si cand am citit titlul eram sigur ca cineva deja a postat aici. Discutia asta e identica cu cea de acum cativa ani in topicul benzina/diesel , xenon pe faruri cu oglinda etc adica complet inutila. Asa cum si tu Bogdan pana acum cateva luni ai avut masina de curse si ani de zile unul dintre cele mai potente S3-uri din oras/de pe forum ai decis ca e momentul sa mergi electric si ai motivele tale, fiecare va decide pentru el cand va fi momentul sa treaca la un plugin/electric. Unii vor face asta voluntar iar restul o vor face constransi de legislatie/impozitare. BINEINTELES ca orice motor ce emana niste gaze polueaza si e de preferat sa mergem cat mai green posibil mai ales in oras dar asta nu inseamna ca trebuie sa dam cu pietre in cei care au range anxiety si nu vor sa isi planifice fiecare pas al concediului/calatoriei in interes de afaceri. Ideal ar fi sa incepem cu cei cu egr off/dpf off 'unde e fum e si putere' si sa nu blamam oamenii ce au masini Euro 6 pt naveta/concedii etc. Si asta o spun eu, un om care a fost diagnosticat cu o boala oncologica la 29 de ani de care abia am scapat, unul din motivele imbolnavirii mele fiind rafinariile din jurul Ploiestiului.. abia atunci realizezi cu adevarat ce inseamna poluarea cand te rogi la Dumnezeu sa scapi.
    1 point
  20. Clar trebuie sa curatam tot lantul de productie pentru panouri solare, masini electrice, daca vrem sa fie cu adevarat curate. Totusi, este mult mai bine sa ai acel panou, chiar produs murdar, pentru ca reduce nevoia de energie murdara pe cel putin 10 ani. Mi se pare, totusi, ca tehnologiile prietenoase cu mediul sunt foarte de criticate pentru poluarea la fabricatie, ceea ce e foarte bine, dar trebuie sa incercam sa fim obiectivi. Acestea sunt alternativele mai curate pe termen lung la masinile, centralele electrice de acum, deci ajuta, chiar așa imperfecte cum sunt.
    1 point
  21. Mai stergem putin praful p-aici, ca s-a asternut in strat gros deja . In Februarie, am facut revizia de 1 an in reprezentanta, fara absolut nicio problema. Schimbat ulei si filtre, conform fisei, la fix 3.300 km de la ultima revizie. Mi s-a propus si efectuarea recall-ului pentru eleron aditional R-Line, dar, din motive pur estetice si fiindca nu prezinta niciun semn de dezlipire/lipire imperfecta, am refuzat rezolvarea lor gratioasa, care presupune gaurirea cu bormasina a doua gauri prin eleronul aditional, direct in haion si fixarea suplimentara cu 2 suruburi de culoare gri (Fix ca nuca-n perete... Suruburi gri in eleron negru, pe masina alba ). Evident, se compromite si garantia la perforare oferita de producator , DAR "se ofera garantie complementara de 2 ani" pentru montaj 😲... Apoi, odata cu vremea buna, ne-am programat pentru intretinerea estetica anuala, la Salonul de Infrumusetare . S-a inlocuit folia transparenta de protectie de pe capota cu un model si producator si mai heavy-duty, anume Stek. Cea pe care am dat-o jos si-a slujit scopul cu darzenie si a meritat cu varf si indesat: era plina de ciupituri, zgarieturi si o chiar si o strapungere, dar, cu toate acestea, vopseaua s-a mentinut absolut impecabila. Money well spent! . A urmat apoi tratamentul de rejuvenare a protectiei nano-ceramice si reaplicarea stratului de Evo v3 pentru efectele de oglinda si hidrofob. Finisat cu tratament hidrofob pentru toate geamurile, hidratare a chederelor si tuturor elementelor de cauciuc si plastic, polish al tipsurilor cromate si un detailing sumar al interiorului. Daca tot am fost la infoliat, era momentul ideal sa facem si o schimbare de look . Acum suntem "dalmatieni", "stormtrooperi" sau, mai simplu, Black&White (sa fie, totusi, White&Black? ). A urmat apoi vizita "la doctor" pentru "Health&Safety". Placutele de frana deja ajunsesera la aprox. 35%, drept urmare... Evident... Facem upgrade! Am ales, astfel, placute DBA XP (XtremePerformance) atat fata, cat si spate, urmate de procesul de bed-in facut ca la carte: 8-10 franari de la 60 la 10 km/h, 3-5 franari de la 80 la 20 km/h si apoi urmate de 200 km de franari "easy to moderate pressure" si progresiv pentru inca aprox. 300 km de franari "moderate to hard pressure". Ca impresii dupa 1000+ km de la schimb, pot spune ca modelul acesta de placute este sesizabil "mai incisiv", atat la rece, dar mai ales la cald, decat MX-72. Singurul mic minus este ca la viteza foarte mica scot un sunet ascutit, in zona 10 - 0 km/h. Din punct de vedere al cantitatii de praf si depuneri de praf pe jante, este o imbunatatire vizibila, dar nu substantiala. Ramane sa urmarim, pe parcurs, si cum se comporta ca durata de viata . Last, but not least, fiindca este musai sa protejam "noul suflu" instalat anul trecut, am optat si pentru instalarea unui Oil Catch-can kit de la Racingline. Fiindca spatiul este limitat pentru poze aici, las si linkul profilului de insta aici (al ei, ca eu n-am ) : @Motorun191 #staytuned pentru ce urmeaza
    1 point
  22. La peste 40 de grade nu le este cam cald anvelopelor ice-plus?
    1 point
  23. Am recuperat astazi masina, dupa o saptamana, timp in care a primit folie PPF pe partea frontala si un pic extra (partea din fata a plafonului, muchiile interioare ale aripilor si pragurile in zonele unde vopseaua e predispusa la matuire datorita mizeriei aruncate de roti). Pentru ca pe faruri folia de la primul detailing era montata pana la margine doar si se vedea taietura/muchia, s-a inlocuit si ea, pentru un look mai curat si rezistenta mai buna in timp. Un alt plus pentru mine este faptul ca s-au imbracat in PPF si elementele negre lucioase ce "gazduiesc" dungile rosii, care de altfel erau predispuse la dezlipire datorita suprafetei mici de contact. Acum stau mult mai linistit la spalatorie 😁. Overall, sunt 110% multumit de rezultat si atentia cu care s-a lucrat, sunt foarte placut impresionat. Apreciez si ca am fost rugat sa revin la inceputul saptamanii viitoare, dupa prima spalare, pentru o inspectie vizuala, sa ne asiguram ca nu exista nicun fel de defect. Abia astept sa fie buget pentru a reveni sa infoliez si partea din spate. Cateva poze mai jos cu rezultatul, plus vreo doua extra cu interiorul, ca nu prea am pus.
    1 point
  24. Si la mine cand a vazut mecanicul ca la prea plin incepe sa prelinga, a inceput sa invarta de rotile fata, sa incarce pinioanele cu ulei (presupun eu), apoi a putut sa mai completeze).
    1 point
  25. Am inceput deja sa caut alte oferte de PPF. Desi ziceam ca nu o sa fac asta, probabil voi merge pe infoliat doar partea frontala (in prima faza) cu ceva de calitate. In rest, masina a primit astazi un +5 CP, dupa cum se vede in poze. (nu le am cu fotografia, I did my best 😁). Mi se pare un detaliu care vine foarte bine in contrast cu negru si gri. In timp ce eram la atelier, a venit vorba de un Tiguan, care s-a dovedit a fi cel al lui @lambda_dryver. Se pare ca mai pregateste ceva frumos. Dar o sa pastrez secretul momentan. 😇
    1 point
  26. Revin cu info,am schimbat si eu de 2 zile bucsele mari de la bascule. Masina e mai rigida ca inainte,simte cam orice denivelare,dar in afara orasului nu vad sa si fi modificat tinuta de drum. In schimb am scapat de zgomotul enervant.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!