Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.08.2021 în toate secţiunile

  1. Schimbarea la noi in tara va veni dupa ce se schimba in absolut toate celelalte tari UE Din simplul motiv ca suntem si vom fi ultimii la orice e bun , pozitiv sau util indiferent ca suntem amendati , sanctionati sau fortati Nu pentru ca nu putem ci pentru ca ne doare undeva de tot , de la mic la mare La noi nu exista sa faci ceva corect ptr ca asa e normal Asa cum a spus intervievatul de la tv care isi etala burta la soare printre gunoaie - pe el nu il deranjeaza mizeria Tot ce este bun trebuie sa dispara , din aceasta tara ... daca tot avem hip-hop Deci toti care aveti masini electrice , bucurati-va de ele ptr ca oricum pe 90% din romani ii doare in basca si o sa va depaseasca pe unde pot intr-un nor de fum ca sa vedeti ce tari sunt ei Personal , daca ar fi sa pot sa calatoresc in timp nu as risca sa merg in viitor Masinile electrice sunt un lucru ok dar nu pot schimba nimic din dezastrul pe care nu l-au prezis scriitorii sf acum mai bine de jumatate de secol Daca fiecare om de pe lumea asta ar face in fiecare zi un lucru bun , indiferent ce , de la a da mancare la o pisica pana la a lasa pe cineva in trafic inaintea ta , lumea ar fi mai buna Dar lumea e mai rea pe zi ce trece , lacomia si trufia sunt mai presus de orice De zeci de ani nu am aruncat nici macar o hartiuta pe jos si tot de zeci de ani calc in fiecare zi pe guma de mestecat si scuipati la fiecare pas Traim intr-o tara cu oameni majoritar mizerabili in care cei civilizati sunt exceptia Sa dea Dumnezeu sa ma insel amarnic , eu sunt pentru masini electrice , cand imi voi permite una care sa ma duca pe distante lungi voi lua si eu Sa fiti sanatosi si sa ajungeti in fiecare zi acasa cu bine
    5 points
  2. Am primit notificare de la biziday si cand am citit titlul eram sigur ca cineva deja a postat aici. Discutia asta e identica cu cea de acum cativa ani in topicul benzina/diesel , xenon pe faruri cu oglinda etc adica complet inutila. Asa cum si tu Bogdan pana acum cateva luni ai avut masina de curse si ani de zile unul dintre cele mai potente S3-uri din oras/de pe forum ai decis ca e momentul sa mergi electric si ai motivele tale, fiecare va decide pentru el cand va fi momentul sa treaca la un plugin/electric. Unii vor face asta voluntar iar restul o vor face constransi de legislatie/impozitare. BINEINTELES ca orice motor ce emana niste gaze polueaza si e de preferat sa mergem cat mai green posibil mai ales in oras dar asta nu inseamna ca trebuie sa dam cu pietre in cei care au range anxiety si nu vor sa isi planifice fiecare pas al concediului/calatoriei in interes de afaceri. Ideal ar fi sa incepem cu cei cu egr off/dpf off 'unde e fum e si putere' si sa nu blamam oamenii ce au masini Euro 6 pt naveta/concedii etc. Si asta o spun eu, un om care a fost diagnosticat cu o boala oncologica la 29 de ani de care abia am scapat, unul din motivele imbolnavirii mele fiind rafinariile din jurul Ploiestiului.. abia atunci realizezi cu adevarat ce inseamna poluarea cand te rogi la Dumnezeu sa scapi.
    5 points
  3. Am urmarit discutiile din topic, as zice constructive si in acelasi timp lipsite de flexibilitate. In tot contextul actual, limbajul comun pt oricine cred ca ramane puterea de cumparare si cu cati bani ramane in buzunar. Cred ca este evident ca o masina electrica are costuri de exploatare semnificativ mai mici fata de o masina termica. Acelasi lucru si cu achizitia ajutata de stat. Aici sunt cifre care nu pot fi subiective. Discutiile de poluare la noi in tara din pacate sunt inutile. Sunt inutile in tara in care se anuleaza DPF pt ca se cumpara diesel de 300k km++ si nu se implementeaza ITP cu respindere instanta daca e DPF off. Suntem tara care a vociferat foarte mult cand s-a propus interzicearea euro3 in Bucuresti. Primul lucru comentat la electrice este autonomia, desi noi nu facem foarte multi km in mod real, dar ne aflam in treaba sa criticam autonomia din start desi 90% dintre noi s-ar descurca cu un EV de ultima generatie zilnic. Zicem de producerea unui EV ca e poluanta, dar productia unei masini termice + 4 ani de revizii, combustibil consumat nu o luam in calcul. Benzina nu se poate produce din surse ecologice, curentul insa da, fact. Amprenta de CO2 cat mai mica presupune o independenta energetica. In speta panouri solare + EV inseamna atat amortizarea unei investitii prin independenta fata de reteaua electrica, cat si stabilitate. Schimbarea la noi in tara va veni doar impusa din exterior dur si intransigent pt ca mentalitatea noastra nu se schimba, iar cine e in roluri de conducere sunt populisti ca sa spun usor.
    2 points
  4. Salutari tuturor. Acesta este primul topic de acest fel pe care il deschid. Motivul pentru care am decis sa fac asta este pentru a putea veni in ajutorul celor care doresc si ei sa achizitioneze acest model cu aceasta motorizare (Plug-In Hybrid). Cat am fost in faza de research, nu am reusit sa gasesc foarte multe informatii si pareri de la posesori (cel putin nu in Romania). Iar toate prezentarile de pe internet (pe aceasta versiune) erau doar din alte tari (unde sunt disponibile si alte dotari) si nu prezentau o masina exact cum am dorit sa o configurez eu. Scurt disclaimer: masina e comandata de pe 14.07.2021. Astept sa fie livrata si ulterior o sa pot reveni cu si mai multe detalii & impresii. Pana atunci, va expun toata "aventura" mea si ce alte masini am luat in calcul cu plusuri si minusuri Si acum pe scurt, intreaga aventura. Totul a inceput de la ideea de a lua o masina mai mare (este in plan un "+1" in familie). Si sotia voia musai SUV (noi urmand sa renuntam la masina curenta - un A3 8P FL Sportback 2009, 2.0TDI). Si neaparat benzina / hybrid. Initial am zis sa aducem una SH din afara ("samsareala" fiind un side-job de-al meu, tocmai pentru a oferi masini corecte pe piata din Romania). Cum ne intindeam destul de mult cu bugetul (din cauza faptului ca sotia avea anumite preferinte, nu orice SUV - deh, ce sa le faci si lor?), am inceput sa luam in calcul masini noi. O sa las mai jos o lista cu ce am luat in calcul (i.e. alegerea lor a fost facute pe baza preferintei de design a sotiei), testele cu fiecare si motivarea alegerii: 1. Prima masina testata - Lexus UX (febletea sotiei) - Avantaje: system hybrid Toyota, cu o intreaga istorie in spate; garantie decenta; design placut; dotari peste medie (bineinteles, pe nivelul maxim de echipare); tinuta de drum buna; experienta de test-drive foarte misto (te duci la dealer, cu programare, iti da masina 2 ore, te plimbi pe unde vrei, singur). - Dezavantaje: (cel mai mare) portbagaj mic (320L daca nu gresesc); pret piperat (approx. 50K EUR); spatiu limitat pentru pasagerii din spate; are doar system Hybrid (nu si Plug-In). 2. A doua masina testata - Mazda CX30 - Avantaje: arata bine (da, stiu cum suna, dar fac analiza luand in calcul prespectiva sotiei); spatiu decent & portbagaj OK-ish; dotari decente; pret bun; - Dezavantaje: sistem mHybrid (bullshit in opinia mea); motor puturos; nu stiu sigur pe partea de fiabilitate cum sunt (ma refer la rata de defectiuni in perioada de garantie, gravitatea lor; perioada de imobilizare a masinii); 3. A treia masina (dar nu a fost testata) - Cupra Formentor - Ne-a placut mult din poze, prezentare, configurare. Are si Plug-In (un must). Dar am renuntat la orice formalitate din cauza portbagajului extrem de mic (275L - sper sa nu ma insel). Ca o mica paranteza: deja ajunsesem la concluzia ca, pentru a ne permite si merita o masina noua, ea trebuie musai sa fie Plug-In Hybrid (avem statie de incarcare auto) pentru a putea beneficia de discount-ul Rabla & Rabla Plus care ajung la approx. 5.600 EUR. La asta mai adaugam un rabat din partea dealer-ului si ne apropiem de un pret cu approx. 10.000 EUR mai mic fata de cel de lista si nu cu mult fata de ce variante SH luam in calcul (Jaguar F-Pace; Skoda Kodiaq; Tiguan AD PreFL). 4. A patra masina si la care am fost la un pas sa o si luam - Noul Hyundai Tucson, Luxury Plug-In Hybrid. Practic - o masina completa din toate punctele noastre de vedere: SUV, portbagaj mare, Plug-In, pret bun (36.700EUR final, dupa Rabla Plus & rabat dealer), toate dotarile la care te poti gandi sau nu (in banii astia, nu facem comparatie cu masinile de 100K EUR +++). Care a fost game-changer-ul? Test-drive-ul cu Tiguan eHybrid. Si acum o sa prezint comparativ (Tucson vs. Tiguan) concluziile mele, cu avantaje & dezavantaje de fiecare parte: A. Avantaje Tucson: - Sistem 4x4; - Piele ventilata; - Sistem audio premium (Krell - nu am auzit de ei, dar alta varianta nu aveau); - Tot felul de mici functii interesante: blind-spot afisat live (camera) in dashboard; deplasare masina fata - spate din cheie; cutie shift-by-wire. B. Dezavantaje Tucson: - Multe probleme raportate pe forumurile din Romania (anvelope de slaba calitate; parbriz care se crapa imediat; scaun sofer care scartaie dupa 10.000KM; lumini de zi arse in nici o saptamana; masina blocata in P si solutionarea nu a fost gasita nici dupa 2 saptamani - masina dusa la reprezentanta pe trailer); - Calitatea materialelor nu m-a convins; - Motorizarea pentru test-drive - doar un mHybrid care m-a lasat rece; - Toata masina mirosea a ebonita incinsa dupa 30 de minute de mers sportiv (Romexpo - Otopeni - Romexpo, pe DN1); - Nu poti configura masina dupa bunul plac. Ai de ales intre pachetele oferite de importator si atat; - O tampenie pe care nu o inteleg: pe navigatia mica (disponibila pe dotarile entry&mid-level), Apple CarPlay + Android Auto sunt wi-fi. Pe navigatia mare (Premium & Luxury - ceea ce voiam noi), Apple CarPlay & Android Auto NU mai sunt wireless. Plus ca se afiseaza pe 3/4 din display (nu pe tot ecranul, ca in cazul navigatiei mici). Say what!?!?! Motivele pentru care am ales Tiguan eHybrid sunt: - Test-drive-ul cu aceasta motorizare ne-a convins. Masina s-a comportat extrem de bine din toate punctele de vedere. Multumesc, inca o data, lui @Aaron care a facut posibil acest lucru. Am mers tocmai la Nurvil Valcea pentru asta, intr-o sambata (ei nelucrand atunci - insa si-au facut disponibilitate special pentru noi), deoarece nimeni din Bucuresti nu avea sau nu a dorit sa ofere. - Calitatea materialelor ne-a placut mult mai mult; - Virtual Cockpit customizabil; - Interior mai pe placul nostru (cele asiatice, din punctul meu de vedere, nu ma atrag); - Singurul minus din punctul meu de vedere: nu poti opta pentru un pachet exterior R-Line, pachet care schimba mult aspectul masinii; - Un alt minus partial: lipsa ventilatie in scaune. Insa sper ca functia de pornire masina (mod electric) & climatizare din telefon, oricand vreau eu, sa contracareze acest minus. Oricat de samsareste suna, masina am comandat-o intr-o configuratie full (nu am optat pentru alarma, carlig remorcare & trailer assist - ca tot nu am pus carlig) si va avea (i.e. in plus fata de dotarea Elegance, care e destul de generoasa): - Pachet interior Vienna piele - cu reglaj electric & memorii inclusiv la pasager; - Suspensie cu reglare adaptiva DCC & Driving mode select; - Jante Auckland 19" & vopsea metalizata alba (PearlEffect); - Pachet asistenta Plus pentru DSG & Sistem navigatie Discover Pro & Pachet iarna extins & HUD; - Volan incalzit & cu padele; - Trapa panoramica; - Area View 360; - Interfete USB inclusiv in spate; Airbag lateral spate; Cablu incarcare Tip 2; Servodirectie progresita. Pretul final (dupa programul Rabla & discount dealer - thx again, @Aaron) - 40.300 EUR. Cu putin peste pretul Tucson-ului, dar cu multe alte plusuri: DCC, faruri IQ Light Matrix, posibilitatea configurarii masinii; motorizarea (unde acel boost electric oferit in GTE Mode se simte foarte bine). Drept vorbind, nu am testat si un Tucson Plug-In, dar nu cred ca ar fi un game-changer. Cam asta a fost istoria si motivele pentru care am ales Tiguan (cu toate ca nu aparea la noi pe radar absolut deloc - random am vazut ca e si Plug-In si, tin minte si acum, cand i-am zis sotiei, ea mi-a raspuns: alta masina??? Nu ne hotarasem la Tucson? M-am saturat!). Putin mai jos las o poza primita de la colegul de pe forum, la livrarea unui al Tiguan care a fost comandat pe aceeasi culoare & jante cu ce am ales si noi (ii lipseste panoramicul celei din poza). Pana vine masina, as dori niste sugestii / recomandari de ateliere din partea voastra: 1. Doresc sa infoliez pe negru plafonul (ce nu este acoperit de panoramic) + (posibil) stalpii; 2. Nu stiu daca, pentru protectia masinii, sa merg pe folie transparenta (pe toata caroseria, mai putin partea unde o sa pun folie neagra) sau pe protectie ceramica. Pentru orice intrebari, detalii - nu ezitati sa imi scrieti (daca nu am acoperit deja tot). Astept cu nerabdare sa treaca cele 16-20 saptamani (conform contracului) pentru a primi masina si sa revin cu un feedback si mai detaliat Pana atunci, va doresc toate cele bune si va multumesc pentru rabdarea de a citi aceasta postare, Catalin @Led It Up
    2 points
  5. Salutare tuturor, Urmaresc cu interes topicurile colegiilor in care sunt prezentate masiniile si m-am decis sa imi prezint si eu masina aici pe forum. Dupa cum se vede si in titlu, este vorba despre Audi A4 B8.5 Avant. Cum am ajuns la aceasta masina? Acum un an s-a marit familia cu un membru si timp de un an de zile ne-am chinuit cu cealalta masina, un Audi A4 B7 sedan, spun chinuit deoarece spatiul de incarcare al portbagajului este foarte mic, cadrul caruciorului era in portbagaj si nu prea mai puteam pune nimic pe langa, iar landoul sau partea sport a caruciorului o tineam pe scaunul pasagerului din fata. Alta distractie a fost cand am inceput sa cautam tricicleta pentru cea mica, criteriul era sa incapa in portbagaj iar ce se incadra nu ne placea ca model sau functionalitate asadar am hotarat ca avem nevoie de un Avant. Motorul este 2.0 TDI, 150 CP, euro 6 cu AdBlue, cod motor: CSUA, fabricat in 20.03.2015. Ca dotari, are urmatoarele: - faruri bi-xenon, cornering si AFS - Adaptive Cruise Control - Lane Assist - High Beam Assist - Oglinzi electrice, rabatabile, heliomate - Senzor ploaie si lumina - Portbagaj electric - Senzori parcare fata-spate + camera video spate - Suspensie sport 1BE - Webasto - MMI 3G+ - Volan 3 spite tesit - Scaune fata incalzite - Plafon negru - Sistem audio Bang Olufsen
    1 point
  6. Salutare, o sa las cate ceva despre masina (ce urmeaza sa-mi intre in posesie) noua, care s-a concretizat dupa indelungi cautari. Planul initial era pe anul trecut, dar pandemia mi-a dat putin planurile peste cap, cum eram inchisi in casa mult timp, am zis ca nu are rost sa schimb masina (cea din profil, Citroenul), anul trecut inafara de un drum pana in Grecia a stat majoritatea timpului in garaj oricum. Daca vreti sa dati skip la story, dati scroll jos la poze (din anunt) si dotari(le mai importante). Intamplarea face ca stau foarte aproape de Compexit in Cluj si alta intamplare face ca am inchiriat de la ei o masina cand a mea era in service si mi-a placut experienta (mai putin faptul ca se incapataneaza sa nu adopte strategia full-to-full la combustibil 🤯). Anul asta de Pasti mi-a scris baiatul de acolo ca are ceva oferte bune pentru Octavia la inchiriere. Din moment ce imi placea masina, am zis sa incerc si am luat una pentru 4 zile, numai bine de umblat pana la familie, intre orase. Surpriza a fost ca am primit una noua, avea 100km, eu am fost literally primul care si-a pus piciorul in masina. Era cu 150 cai DSG, am vrut neaparat sa incerc combinatia noua, avand deja experiente cu motorul "vechi" de 150. Am parcurs cu ea vreo 700 km atunci, mi-a placut experienta si am zis ca daca gasesc ceva oferta buna, probabil asta va fi urmatoarea masina... Ca orice om, m-am pus pe cautat pe mobile 🤠, am si gasit cateva, dar cum productia avea intarzieri, nu erau foarte multe. Am zis ca mai astept. Intre timp, a aparut si posibilitatea sa ma inscriu in Rabla cu o alta masina a familiei si am inceput sa cer oferte de la dealeri pentru o configuratie. Termenul de livrare de 8 luni m-a cam descurajat insa asa ca am verificat si stocul existent pe stoc.skoda.ro si am si gasit una in Bucuresti, 4x4 cu 150 cai, cu multe dotari la un pret ok. Din vina mea masina s-a vandut inainte sa ma pot decide, dar unde se inchide o usa, se deschide o fereastra, uitandu-ma intr-o zi pe Weltauto, am gasit una la fel echipata in Brasov, care avea ~4600 km si 200 CP. Cum am fost deja in contact cu tipa de la vanzari (careia ii tin pe aceasta cale sa ii multumesc pentru tot ajutorul oferit) de acolo pentur configuratia noua, dupa cateva schimburi de mailuri si telefoane am si batut palma. Avansul urmeaza sa fie platit azi, dosarul de finantare este aprobat la Porsche, urmand ca in decursul zilelor/saptamanilor urmatoare sa intru in posesia masinii, dar pana una alta las aici niste poze din anunt si o lista cu dotarile extra care merita mentionate dupa pararea mea. Revin cu detalii si impresii indata ce am facut primul drum cu ea. Sanataturi! ✌️ Skoda Octavia Style 2.0 TDI 200 CP 4x4 Titan Blue Cleverpack Style -Blocuri optice spate TOP LED -Camera video spate -Climatronic in 3 zone -Parking Assistant -Priza 230V si conexiune USB-C (consola fata/spate si in oglinda retrovizoare) Cleverpack Style Plus -Faruri Matrix-LED -Parbriz incalzit -Adaptive Cruise Control Travel Assistant -Adaptive Cruise Control -Adaptive Lane Guidance -Traffic Sign Recognition Pachet depozitare -spatiu depozitare sub scaun pasager -plase de prindere in portbagaj -elemente CARGO Incalzire stationara cu telecomanda Dynamic Chassis Control si Driving Mode Selection Tapiterie textil / piele Sound System Canton Trapa portbagaj electrica si senzor deschidere (pedala virtuala) Side Assist Instalatie spalare faruri Geamuri laterale fata cu protectie acustica si Sunset Jante aliaj 18" Perseus - antracit
    1 point
  7. @tetea guess who's back!?? Am vreo doi ani de patanii de povestit. Dar sa incepem cu inceputul... sau cu prezentul
    1 point
  8. Daca te stii norocos... Cand iti iei masina te uiti si ce implica...posibilele cheltuieli...iti permiti ok, nu, bicicleta,moped etc Ce ai luat este universala din ce se vede...ai sa ai probleme la conectica...de asta se recomanda dedicata...sertizare de fabrica etc... Bafta...
    1 point
  9. Sunt tare curios de teoria cu MySkoda, ca s-ar putea sa ai dreptate, desi daca asta e, probabil e corelat si cu alte probleme la tine ca doar sunt o caruta de masini conectate permanent la net... Da-ne de veste cand afli ceva.
    1 point
  10. torta, la 40 de grade ambiant... meriti 10 beri reci
    1 point
  11. Clar trebuie sa curatam tot lantul de productie pentru panouri solare, masini electrice, daca vrem sa fie cu adevarat curate. Totusi, este mult mai bine sa ai acel panou, chiar produs murdar, pentru ca reduce nevoia de energie murdara pe cel putin 10 ani. Mi se pare, totusi, ca tehnologiile prietenoase cu mediul sunt foarte de criticate pentru poluarea la fabricatie, ceea ce e foarte bine, dar trebuie sa incercam sa fim obiectivi. Acestea sunt alternativele mai curate pe termen lung la masinile, centralele electrice de acum, deci ajuta, chiar așa imperfecte cum sunt.
    1 point
  12. București - Kulata plus împrejurimi, mers pe ECO longterm:
    1 point
  13. Golful a primit joi identitate noua, un capac delcou nou si o curatare a clapetei de acceleratie.
    1 point
  14. O schimbare mică pentru Tiguan dar mare pentru om! Sper să urmeze și colantatul tavanului cât de curând, să completeze aceste oglinzi!
    1 point
  15. Am preluat ieri masina in Brasov, am venit cu ea acasa in Cluj, cu ocazia asta am si testat una alta si o sa las o prima poza cu ea din centrul Brasovului si niste impresii "la cald", le scriu cum imi vin, nu le-am ordonat cu pozitiv - negativ: Culoarea asta titan blue dupa parerea mea este superba, initial nu stiam la ce sa ma astept si vazand niste masini lava blue, eram un pic trist ca nu am prins lava, dar in realitate ma bucur mai tare de titan, mi se pare ca arata super bine si bonus, nici praful nu se vede asa usor pe masina decat la lava. Masina asa per total mi se pare ca arata foarte fain ca design, initial ma gandeam la combi, dar neavand optiuni multe, am ales sedan/sportback/cum vreti sa ii ziceti, si nu sunt dezamagit deloc. Nu promovez incalcarile de lege in nici un fel, insa venind pe autostrada ieri dinspre Sibiu, am "dat cu biciul intre cai" putin sa vad ce poate. Poate mult. Detalii nu dau, nu este important, daca vreti, putem povesti in privat. Eu inca nu simt diferente considerabile intre modurile confort, normal si sport la suspensie, dar ii prima masina cu suspensii adaptive, probabil imi trebuie niste timp de testat, nu doar 320 km... Cutia in D e ok, dar daca vrei sa depasesti, are putin lag. Modul S rezolva asta fara probleme. Ca si experienta de condus, mie imi place foarte tare pana acuma, stau bine in scaun, ma sustine lateral in curbe suficient (nu sunt cel mai corpolent om), este stabila in curbe chiar si la viteze mai maricele, per total mi se pare o masina inchegata... Infotainmentul este cateodata lentut, dar asta stiam oricum, ma obisnuiesc. Nu-mi iau masina pentru infotainment oricum. Mie-mi place volanul asta parca mai tare decat cel sport. Benzile alea de crom pe usa sunt faine, dar cand bate soarele pe ele, direct in ochi imi vine lumina, va trebui sa rezolv asta cumva, cu o folie sau ceva, mai vad... Sunt singurul cu problema asta oare? Are roata de rezerva de aia subtire, ceea ce este un plus (Citroenul nu avea, desi avea roti de 17" din fabrica), o fi ceva lege noua sau ceva in acest sens, nu stiu... Tapiteria mixta de textil si piele mi se pare ok, ma bucur ca nu este full piele sincer, mi se pare ca are piele exact in locurile cu "uzura", iar la spate are textil, era super cald ieri pe drum, abia am transpirat... Matrix LED e awesome (eu vin de pe halogen ), noaptea pe Feleac am incercat si faza lunga cu light assist, merge bine, am luat doar vreo 2 blitz-uri de la niste "eager beaver" Side Assist mi se pare ca ar trebui sa fie dotare standard pe masini. (nu am avut foarte multe incidente de astea in care sa fiu la limita la schimbarea benzii cu vechea masina, din fericire, dar deja dupa 300km ii vad utilitatea, e un safety net extra ) Travel Assistant e interesant, ieri era coada mare de la Alba Iulia pana in Aiud, am venit cu Travel Assist destul de mult pe drum, regleaza tot, mentine masina pe banda, mai cere cate o "atingere pe volan", dar imi odhineam picioarele si mainile in timpul asta. Offtopic, coada de "mers", spre Alba era de la iesirea de pe autostrada inainte de Aiud pana aproape in Alba Iulia, asta pe la 9-9.30 seara, halucinant... Eu nu simt problema cu jantele de 18, dar na, masina e practic noua totusi inca... Iarna trec la 17 sigur, dar pana una alta o tin asa, sa vad cum se comporta. Sper sa nu-mi fac abonament la "dezdoit" jante si la reparat cauciucuri... Indata ce imi vine cartea masinii, o sa vad si ce roti pot pune pe ea, conform RAR... Venind de pe hatchback, vizibilitatea in spate din oglinda retrovizoare este mult prea mica, dar ma obisnuiesc. KESSY va necesita putina acomodare... Se poate intampla ca masina se se inchida dupa o vreme daca las cheia inauntru? Are legatura daca merge motorul sua nu? (gen las motorul pornit, cobor, inchid usa si fac una alta in jurul masinii...) Astept sa-mi vina a doua cheie (cu telecomanda de incalzire stationara) sa pot activa Skoda Connect si sa finalizez adaugarea masinii in cont. Cred ca sunt idiot, dar nu reusesc sa fac pedala virtuala sa mearga, este activat din masina, dar oriunde imi pun piciorul, nu merge. Exista ceva preconditii pentur asta (masina sa fie inchisa, whatever)? P.S. Forumul aparent nu poate face scale la poze mai mari de 4MB automat cand incerci sa faci upload de pe telefon... Pacat, ar fi foarte util. Asa a trebuit sa descarc poza din Google Photos si sa o urc iarasi din browser... Si ca sa va raspund si la intrebari: Le-am scris mai sus, daca te intereseaza ceva anume, let me know (ori aici ori privat). Prefer sa nu zic (discount, etc.) suma exacta, zic doar ca a fost in jur de 30k.
    1 point
  16. https://climate.nasa.gov/scientific-consensus/ "97 percent or more of actively publishing climate scientists agree: Climate-warming trends over the past century are extremely likely due to human activities." Din punctul meu de vedere, cei care inca neaga contributia oamenilor la schimbarile climatice sunt in aceeasi categorie cu cei care sustin ca Pamantul este plat.
    1 point
  17. Sună-mă mâine dupa 09, incerc sa te ajut prin telefon sau facem o programare.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!