Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.08.2021 în toate secţiunile

  1. Am preluat ieri masina in Brasov, am venit cu ea acasa in Cluj, cu ocazia asta am si testat una alta si o sa las o prima poza cu ea din centrul Brasovului si niste impresii "la cald", le scriu cum imi vin, nu le-am ordonat cu pozitiv - negativ: Culoarea asta titan blue dupa parerea mea este superba, initial nu stiam la ce sa ma astept si vazand niste masini lava blue, eram un pic trist ca nu am prins lava, dar in realitate ma bucur mai tare de titan, mi se pare ca arata super bine si bonus, nici praful nu se vede asa usor pe masina decat la lava. Masina asa per total mi se pare ca arata foarte fain ca design, initial ma gandeam la combi, dar neavand optiuni multe, am ales sedan/sportback/cum vreti sa ii ziceti, si nu sunt dezamagit deloc. Nu promovez incalcarile de lege in nici un fel, insa venind pe autostrada ieri dinspre Sibiu, am "dat cu biciul intre cai" putin sa vad ce poate. Poate mult. Detalii nu dau, nu este important, daca vreti, putem povesti in privat. Eu inca nu simt diferente considerabile intre modurile confort, normal si sport la suspensie, dar ii prima masina cu suspensii adaptive, probabil imi trebuie niste timp de testat, nu doar 320 km... Cutia in D e ok, dar daca vrei sa depasesti, are putin lag. Modul S rezolva asta fara probleme. Ca si experienta de condus, mie imi place foarte tare pana acuma, stau bine in scaun, ma sustine lateral in curbe suficient (nu sunt cel mai corpolent om), este stabila in curbe chiar si la viteze mai maricele, per total mi se pare o masina inchegata... Infotainmentul este cateodata lentut, dar asta stiam oricum, ma obisnuiesc. Nu-mi iau masina pentru infotainment oricum. Mie-mi place volanul asta parca mai tare decat cel sport. Benzile alea de crom pe usa sunt faine, dar cand bate soarele pe ele, direct in ochi imi vine lumina, va trebui sa rezolv asta cumva, cu o folie sau ceva, mai vad... Sunt singurul cu problema asta oare? Are roata de rezerva de aia subtire, ceea ce este un plus (Citroenul nu avea, desi avea roti de 17" din fabrica), o fi ceva lege noua sau ceva in acest sens, nu stiu... Tapiteria mixta de textil si piele mi se pare ok, ma bucur ca nu este full piele sincer, mi se pare ca are piele exact in locurile cu "uzura", iar la spate are textil, era super cald ieri pe drum, abia am transpirat... Matrix LED e awesome (eu vin de pe halogen ), noaptea pe Feleac am incercat si faza lunga cu light assist, merge bine, am luat doar vreo 2 blitz-uri de la niste "eager beaver" Side Assist mi se pare ca ar trebui sa fie dotare standard pe masini. (nu am avut foarte multe incidente de astea in care sa fiu la limita la schimbarea benzii cu vechea masina, din fericire, dar deja dupa 300km ii vad utilitatea, e un safety net extra ) Travel Assistant e interesant, ieri era coada mare de la Alba Iulia pana in Aiud, am venit cu Travel Assist destul de mult pe drum, regleaza tot, mentine masina pe banda, mai cere cate o "atingere pe volan", dar imi odhineam picioarele si mainile in timpul asta. Offtopic, coada de "mers", spre Alba era de la iesirea de pe autostrada inainte de Aiud pana aproape in Alba Iulia, asta pe la 9-9.30 seara, halucinant... Eu nu simt problema cu jantele de 18, dar na, masina e practic noua totusi inca... Iarna trec la 17 sigur, dar pana una alta o tin asa, sa vad cum se comporta. Sper sa nu-mi fac abonament la "dezdoit" jante si la reparat cauciucuri... Indata ce imi vine cartea masinii, o sa vad si ce roti pot pune pe ea, conform RAR... Venind de pe hatchback, vizibilitatea in spate din oglinda retrovizoare este mult prea mica, dar ma obisnuiesc. KESSY va necesita putina acomodare... Se poate intampla ca masina se se inchida dupa o vreme daca las cheia inauntru? Are legatura daca merge motorul sua nu? (gen las motorul pornit, cobor, inchid usa si fac una alta in jurul masinii...) Astept sa-mi vina a doua cheie (cu telecomanda de incalzire stationara) sa pot activa Skoda Connect si sa finalizez adaugarea masinii in cont. Cred ca sunt idiot, dar nu reusesc sa fac pedala virtuala sa mearga, este activat din masina, dar oriunde imi pun piciorul, nu merge. Exista ceva preconditii pentur asta (masina sa fie inchisa, whatever)? P.S. Forumul aparent nu poate face scale la poze mai mari de 4MB automat cand incerci sa faci upload de pe telefon... Pacat, ar fi foarte util. Asa a trebuit sa descarc poza din Google Photos si sa o urc iarasi din browser... Si ca sa va raspund si la intrebari: Le-am scris mai sus, daca te intereseaza ceva anume, let me know (ori aici ori privat). Prefer sa nu zic (discount, etc.) suma exacta, zic doar ca a fost in jur de 30k.
    2 points
  2. La peste 40 de grade nu le este cam cald anvelopelor ice-plus?
    2 points
  3. Salutare tuturor, Urmaresc cu interes topicurile colegiilor in care sunt prezentate masiniile si m-am decis sa imi prezint si eu masina aici pe forum. Dupa cum se vede si in titlu, este vorba despre Audi A4 B8.5 Avant. Cum am ajuns la aceasta masina? Acum un an s-a marit familia cu un membru si timp de un an de zile ne-am chinuit cu cealalta masina, un Audi A4 B7 sedan, spun chinuit deoarece spatiul de incarcare al portbagajului este foarte mic, cadrul caruciorului era in portbagaj si nu prea mai puteam pune nimic pe langa, iar landoul sau partea sport a caruciorului o tineam pe scaunul pasagerului din fata. Alta distractie a fost cand am inceput sa cautam tricicleta pentru cea mica, criteriul era sa incapa in portbagaj iar ce se incadra nu ne placea ca model sau functionalitate asadar am hotarat ca avem nevoie de un Avant. Motorul este 2.0 TDI, 150 CP, euro 6 cu AdBlue, cod motor: CSUA, fabricat in 20.03.2015. Ca dotari, are urmatoarele: - faruri bi-xenon, cornering si AFS - Adaptive Cruise Control - Lane Assist - High Beam Assist - Oglinzi electrice, rabatabile, heliomate - Senzor ploaie si lumina - Portbagaj electric - Senzori parcare fata-spate + camera video spate - Suspensie sport 1BE - Webasto - MMI 3G+ - Volan 3 spite tesit - Scaune fata incalzite - Plafon negru - Sistem audio Bang Olufsen
    1 point
  4. Salutare, o sa las cate ceva despre masina (ce urmeaza sa-mi intre in posesie) noua, care s-a concretizat dupa indelungi cautari. Planul initial era pe anul trecut, dar pandemia mi-a dat putin planurile peste cap, cum eram inchisi in casa mult timp, am zis ca nu are rost sa schimb masina (cea din profil, Citroenul), anul trecut inafara de un drum pana in Grecia a stat majoritatea timpului in garaj oricum. Daca vreti sa dati skip la story, dati scroll jos la poze (din anunt) si dotari(le mai importante). Intamplarea face ca stau foarte aproape de Compexit in Cluj si alta intamplare face ca am inchiriat de la ei o masina cand a mea era in service si mi-a placut experienta (mai putin faptul ca se incapataneaza sa nu adopte strategia full-to-full la combustibil 🤯). Anul asta de Pasti mi-a scris baiatul de acolo ca are ceva oferte bune pentru Octavia la inchiriere. Din moment ce imi placea masina, am zis sa incerc si am luat una pentru 4 zile, numai bine de umblat pana la familie, intre orase. Surpriza a fost ca am primit una noua, avea 100km, eu am fost literally primul care si-a pus piciorul in masina. Era cu 150 cai DSG, am vrut neaparat sa incerc combinatia noua, avand deja experiente cu motorul "vechi" de 150. Am parcurs cu ea vreo 700 km atunci, mi-a placut experienta si am zis ca daca gasesc ceva oferta buna, probabil asta va fi urmatoarea masina... Ca orice om, m-am pus pe cautat pe mobile 🤠, am si gasit cateva, dar cum productia avea intarzieri, nu erau foarte multe. Am zis ca mai astept. Intre timp, a aparut si posibilitatea sa ma inscriu in Rabla cu o alta masina a familiei si am inceput sa cer oferte de la dealeri pentru o configuratie. Termenul de livrare de 8 luni m-a cam descurajat insa asa ca am verificat si stocul existent pe stoc.skoda.ro si am si gasit una in Bucuresti, 4x4 cu 150 cai, cu multe dotari la un pret ok. Din vina mea masina s-a vandut inainte sa ma pot decide, dar unde se inchide o usa, se deschide o fereastra, uitandu-ma intr-o zi pe Weltauto, am gasit una la fel echipata in Brasov, care avea ~4600 km si 200 CP. Cum am fost deja in contact cu tipa de la vanzari (careia ii tin pe aceasta cale sa ii multumesc pentru tot ajutorul oferit) de acolo pentur configuratia noua, dupa cateva schimburi de mailuri si telefoane am si batut palma. Avansul urmeaza sa fie platit azi, dosarul de finantare este aprobat la Porsche, urmand ca in decursul zilelor/saptamanilor urmatoare sa intru in posesia masinii, dar pana una alta las aici niste poze din anunt si o lista cu dotarile extra care merita mentionate dupa pararea mea. Revin cu detalii si impresii indata ce am facut primul drum cu ea. Sanataturi! ✌️ Skoda Octavia Style 2.0 TDI 200 CP 4x4 Titan Blue Cleverpack Style -Blocuri optice spate TOP LED -Camera video spate -Climatronic in 3 zone -Parking Assistant -Priza 230V si conexiune USB-C (consola fata/spate si in oglinda retrovizoare) Cleverpack Style Plus -Faruri Matrix-LED -Parbriz incalzit -Adaptive Cruise Control Travel Assistant -Adaptive Cruise Control -Adaptive Lane Guidance -Traffic Sign Recognition Pachet depozitare -spatiu depozitare sub scaun pasager -plase de prindere in portbagaj -elemente CARGO Incalzire stationara cu telecomanda Dynamic Chassis Control si Driving Mode Selection Tapiterie textil / piele Sound System Canton Trapa portbagaj electrica si senzor deschidere (pedala virtuala) Side Assist Instalatie spalare faruri Geamuri laterale fata cu protectie acustica si Sunset Jante aliaj 18" Perseus - antracit
    1 point
  5. torta, la 40 de grade ambiant... meriti 10 beri reci
    1 point
  6. Trebuie rezolvata eroarea de la canistra, din cauza aia porneste greu.
    1 point
  7. Nu ma mai mira nimic. Chiar ma gandeam cand citeam pe aici ca eu am avut noroc. I-am dat curent si am reusit sa o urcam pe platforma unde iar a murit si acum ii dam curent sa o putem da jos de pe platforma 🤣
    1 point
  8. Yeah.. În teorie știu și eu, m-am uitat ieri la vreo 5 filmulețe pe YouTube, inclusiv la cel oficial de la Skoda unde explică funcționalități, dar nu.. 😂 O să mai încerc până îi dau de cap. 🙂 Mulțumesc, să fie! 👌🏽 Cât despre cheie, mersi de idee, poate așa voi face. Asta am observat și eu, la mine era în buzunar cheia când spălam, dar se tot închidea și deschidea de la jet, cum ai zis.. Nu am știut atunci ce dracu are, eram și obosit, nu am compilat.. 😂 Bine că am aflat.
    1 point
  9. obdeleven- e safe. (asta e opinia mea e drept de "amator")
    1 point
  10. București - Kulata plus împrejurimi, mers pe ECO longterm:
    1 point
  11. Va multumesc frumos pentru feedback. Nu-mi sunt familiare toate drumurile acelea insa pare ca se descurca bine pe offroad decent. Oricum, ideea e sa scurtez drumul si sa caram si bagaje pentru drumetii cu copii si eventual campare. Deci chestii safe de familie, nu cum urca unii cu berline MBW la cabana Ciucas. Eu voi limita la 18 jantele ca sa am cauciucuri destul de 'groase' pentru confort. Zgarieturile unde apar, predilect in zona pragurilor? Tu ai protectiile alea de plastic, ajuta? Nu as pune pachetul Scout pentru ca nu-mi plac fustitele alea gri, prea zgarie-ochi, care si scad garda de 16cm - si asa fiind printre cele mai mici dintre SUVurile competitiei (Honda, Mazda, Toyota, Tucson/Sportage). Acum..ideea e ca Skoda e masina de buget si nu as vrea sa pun alte 3mii EURO pe langa diferenta de pret de la Ambition la Style (care e cam mare dar include deja multe). Adica sa cantaresc bine ce pun si ce nu. Pare ca varianta facelift va include si scaune ventilate, sa vedem la cati bani. Aia ar merita mai mult decat area view, atunci. In clipul de lansare a Karoq facelift indica ca masina va fi disponibila de vanzare incepand cu iulie. La noi nicio lista de preturi. Stie cineva cand ar aparea? O sa contacte dealeri cand fac test driveuri, cam peste o luna. Daca suni unul, cateva luni de zile nu mai scapi de el, am patit-o.
    1 point
  12. Golful a primit joi identitate noua, un capac delcou nou si o curatare a clapetei de acceleratie.
    1 point
  13. O schimbare mică pentru Tiguan dar mare pentru om! Sper să urmeze și colantatul tavanului cât de curând, să completeze aceste oglinzi!
    1 point
  14. Tot respectul! In ultimul drum spre Timisoara acum doua saptamani, am alergat pe tot dealul negru cu un Megane 3 RS. Trage bine de tot masina, am reusit sa trec de el doar datorita integralei. Care pe circuit ar fi un dezavantaj, din cauza greutatii extra, si pierderii de putere.
    1 point
  15. Mai stergem putin praful p-aici, ca s-a asternut in strat gros deja . In Februarie, am facut revizia de 1 an in reprezentanta, fara absolut nicio problema. Schimbat ulei si filtre, conform fisei, la fix 3.300 km de la ultima revizie. Mi s-a propus si efectuarea recall-ului pentru eleron aditional R-Line, dar, din motive pur estetice si fiindca nu prezinta niciun semn de dezlipire/lipire imperfecta, am refuzat rezolvarea lor gratioasa, care presupune gaurirea cu bormasina a doua gauri prin eleronul aditional, direct in haion si fixarea suplimentara cu 2 suruburi de culoare gri (Fix ca nuca-n perete... Suruburi gri in eleron negru, pe masina alba ). Evident, se compromite si garantia la perforare oferita de producator , DAR "se ofera garantie complementara de 2 ani" pentru montaj 😲... Apoi, odata cu vremea buna, ne-am programat pentru intretinerea estetica anuala, la Salonul de Infrumusetare . S-a inlocuit folia transparenta de protectie de pe capota cu un model si producator si mai heavy-duty, anume Stek. Cea pe care am dat-o jos si-a slujit scopul cu darzenie si a meritat cu varf si indesat: era plina de ciupituri, zgarieturi si o chiar si o strapungere, dar, cu toate acestea, vopseaua s-a mentinut absolut impecabila. Money well spent! . A urmat apoi tratamentul de rejuvenare a protectiei nano-ceramice si reaplicarea stratului de Evo v3 pentru efectele de oglinda si hidrofob. Finisat cu tratament hidrofob pentru toate geamurile, hidratare a chederelor si tuturor elementelor de cauciuc si plastic, polish al tipsurilor cromate si un detailing sumar al interiorului. Daca tot am fost la infoliat, era momentul ideal sa facem si o schimbare de look . Acum suntem "dalmatieni", "stormtrooperi" sau, mai simplu, Black&White (sa fie, totusi, White&Black? ). A urmat apoi vizita "la doctor" pentru "Health&Safety". Placutele de frana deja ajunsesera la aprox. 35%, drept urmare... Evident... Facem upgrade! Am ales, astfel, placute DBA XP (XtremePerformance) atat fata, cat si spate, urmate de procesul de bed-in facut ca la carte: 8-10 franari de la 60 la 10 km/h, 3-5 franari de la 80 la 20 km/h si apoi urmate de 200 km de franari "easy to moderate pressure" si progresiv pentru inca aprox. 300 km de franari "moderate to hard pressure". Ca impresii dupa 1000+ km de la schimb, pot spune ca modelul acesta de placute este sesizabil "mai incisiv", atat la rece, dar mai ales la cald, decat MX-72. Singurul mic minus este ca la viteza foarte mica scot un sunet ascutit, in zona 10 - 0 km/h. Din punct de vedere al cantitatii de praf si depuneri de praf pe jante, este o imbunatatire vizibila, dar nu substantiala. Ramane sa urmarim, pe parcurs, si cum se comporta ca durata de viata . Last, but not least, fiindca este musai sa protejam "noul suflu" instalat anul trecut, am optat si pentru instalarea unui Oil Catch-can kit de la Racingline. Fiindca spatiul este limitat pentru poze aici, las si linkul profilului de insta aici (al ei, ca eu n-am ) : @Motorun191 #staytuned pentru ce urmeaza
    1 point
  16. Ohoooo....stratovulcani, Krakatoa, Stromboli, ere glaciare, metan din zona cu permafrost...in sfarsit! Un sincer BRAVO! In alta ordine de idei, topicul asta e tare misto. Nu înțeleg ce o fi asa greu sa existe un consens si anume ca mașinile electrice sunt infinit superioare in orase dar ca mai au pana la a egala usurinta de utilizare a oricarei masini ICE in cazul drumurilor lungi. Restul tine fix de preferintele fiecaruia, de buget dar si de mediul inconjurator. ps: ma așteptam sa mai scada preturile la ev-uri...dar...ciuciu.
    1 point
  17. Eu cred ca ne obosim prea mult sa demonstram ceva. Daca folosesti logica simpla, geografie de gimnaziu si putina istorie e evident ce si cum. Ca solutiile propuse momentan de guverne, de mogulii lumii sunt praf in ochi, ca au poate tot ca scop final $$$, ca de fapt nu se va stopa poluarea, asta e o cu totul alta discutie. Nu cred ca cineva de aici traieste cu impresia ca va salva planeta ca si-a luat electrica. Dar o sa puta mai putin in oras, o sa fie zgomot de fond mai putin, astea-s lucruri cuantificabile. Si daca renunti la dieselul TDI PD pentru o saptamana si iei pe mana o benzinara mai noua si vezi cat de silentioasa e si ce frumos merge, nu ai cum sa nu observi ca e un plus, e un pas inainte. In fine... LE: da, incendiile nu sunt neaparat o noutate, insa le sunt asigurate conditii "mai" prielnice prin aducerea unor valuri de aer cald, pe perioade mai lungi de timp si cu intensitati de caldura mai mari, care vor usca mai mult vegetatia si vor favoriza incendii mai violente. Totul se leaga. La fel cu uraganele mai puternice, la fel cu ploile de intensitate mai mare, la fel cu caldurile mai crescute si tot asa. Fenomenele astea extreme sunt alimentate de caldura pe care noi o pompam in atmosfera, plus efectul de sera, plus alterarea circulatiei marilor curenti de aer. Eu cred ca lumea efectiv ori habar nu are de geografie ori subestimeaza "rahatul" in care ne aflam. Planeta are niste mecanisme de autoreglare foarte bune si de asta totul "pare" inca ok per total, insa fenomenele astea extreme sunt niste indicii. Nu cred ca stie nimeni cu siguranta cum se vor desfasura lucrurile pe viitor, dar cred ca e o idee buna sa o lasam un pic mai moale, cu toate ca mi-e greu sa vad cum vom face asta PS: da, stiu ca multe din aceste fenomene sunt exagerate de presa si prezentate intr-o lumina apocaliptica. De multe ori situatia nu este chiar atat de tragica pe cat se povesteste si exista intradevar o propaganda de bagat in sperieti populatia. Insa cred ca adevarul este undeva la mijloc, adica situatia nu e nici chiar atat de rea pe cat ni se prezinta, adica gata, in 15 ani dispare planeta daca nu ne intoarcem la traiul in padure, dar nu e nici de ignorat si cei care au de suferit din cauza acestor fenomene inteleg cel mai bine, pe pielea lor, cum stau lucrurile de fapt.
    1 point
  18. Scuzati de offtopic, dar ce legatura are bateria aia cu masinile electrice? Ca arde? Multe lucruri ard. Masini, rafinarii, platforme petroliere, camioane care transporta produse petroliere, telefoane, centrale termice, butelii, depozite de ingraseminte, depozite de cereale, centrale atomice, etc. Vorba articolului, dupa 130 de ani benzina tot periculoasa este. Hai sa oferim 130 de ani de cercetare si tehnologiei bateriilor, ca sa putem sa le comparam cinstit: Bine nu este opusul lui perfect. Comparam doua lucruri imperfecte, fiecare cu avantajele si dezavantajele sale. Nu putem sa criticam o tehnologie ca e periculoasa, cand alternativa este o tehnologie care e mai periculoasa si mai poluanta. Nu putem sa criticam tehnologia curenta a bateriilor, folosind-o in continuare in telefon, laptop, camera foto, casti bluetooth, etc. Nu putem sa avem progres tehnologic fara adoptie. Vrem baterii produse mai putin poluant? Mai usoare? Cu capacitate mai mare? Mai sigure? Nu arzand combustibili fosili inca 100 de ani ajungem acolo. Ci stimuland cercetarea bateriilor. Adica sa votezi cu portofelul. Legat de: Dar de ce? Poate nu e cresterea demografica: Poate nu este consumul de combustibili fosili: Poate nu e de la emisiile de gaze cu efect de sera: Care e explicatia din punctul tau de vedere? Mintea mea spune ca trebuie sa cautam ce a crescut exponential in perioada asta. Trebuie sa ne uitam la ce s-a schimbat intre perioada de acum cateva decenii, in care nu erau temperaturi periculoase, vreme extrema, ghetari care se topesc, incendii frecvente de vegetatie. Trebuie sa facem ceva, avand in vedere ca lucrurile devin tot mai rele de la un an la altul. Daca nu gasim altceva de facut, am putea sa facem ce ne tot spun oamenii astia de stiinta.
    1 point
  19. Cu toata increderea, nu se intampla nimic rau.
    1 point
  20. "Operatia" a depasit 35 de ore de munca .Rezultatul: tot interiorul impecabil de curat,fara greieri ,si mai multa liniste. Si pe aceasta cale multumesc pentru sprijinul tehnic colegului nostru @Andrei_72
    1 point
  21. Aventura a continuat cu insonorizare podea. Absolut tot ce sa demontat sa curatat/spalat....dupa caz. (inclusiv pedala frana ,acceleratie...) Consola centarala a fost desfacuta complet pentru eliminarea greierilor.La toate imbinarile am pus banda textila si vasilina (unde nu sa putut pune banda),greierii au disparut toti ,indiferent cum as torsiuna/apasa consola. In urma interventiei niciun clips,clema,surub... etc nu a fost deteriorat,pierdut,avariat... @vwblabla Masina se vinde pentru un pret corect.Asta nu inseamna ca nu mai fac nimic la ea ,sau fac treburile partiale,incomplete....
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!