Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.08.2021 în toate secţiunile

  1. Mai stergem putin praful p-aici, ca s-a asternut in strat gros deja . In Februarie, am facut revizia de 1 an in reprezentanta, fara absolut nicio problema. Schimbat ulei si filtre, conform fisei, la fix 3.300 km de la ultima revizie. Mi s-a propus si efectuarea recall-ului pentru eleron aditional R-Line, dar, din motive pur estetice si fiindca nu prezinta niciun semn de dezlipire/lipire imperfecta, am refuzat rezolvarea lor gratioasa, care presupune gaurirea cu bormasina a doua gauri prin eleronul aditional, direct in haion si fixarea suplimentara cu 2 suruburi de culoare gri (Fix ca nuca-n perete... Suruburi gri in eleron negru, pe masina alba ). Evident, se compromite si garantia la perforare oferita de producator , DAR "se ofera garantie complementara de 2 ani" pentru montaj 😲... Apoi, odata cu vremea buna, ne-am programat pentru intretinerea estetica anuala, la Salonul de Infrumusetare . S-a inlocuit folia transparenta de protectie de pe capota cu un model si producator si mai heavy-duty, anume Stek. Cea pe care am dat-o jos si-a slujit scopul cu darzenie si a meritat cu varf si indesat: era plina de ciupituri, zgarieturi si o chiar si o strapungere, dar, cu toate acestea, vopseaua s-a mentinut absolut impecabila. Money well spent! . A urmat apoi tratamentul de rejuvenare a protectiei nano-ceramice si reaplicarea stratului de Evo v3 pentru efectele de oglinda si hidrofob. Finisat cu tratament hidrofob pentru toate geamurile, hidratare a chederelor si tuturor elementelor de cauciuc si plastic, polish al tipsurilor cromate si un detailing sumar al interiorului. Daca tot am fost la infoliat, era momentul ideal sa facem si o schimbare de look . Acum suntem "dalmatieni", "stormtrooperi" sau, mai simplu, Black&White (sa fie, totusi, White&Black? ). A urmat apoi vizita "la doctor" pentru "Health&Safety". Placutele de frana deja ajunsesera la aprox. 35%, drept urmare... Evident... Facem upgrade! Am ales, astfel, placute DBA XP (XtremePerformance) atat fata, cat si spate, urmate de procesul de bed-in facut ca la carte: 8-10 franari de la 60 la 10 km/h, 3-5 franari de la 80 la 20 km/h si apoi urmate de 200 km de franari "easy to moderate pressure" si progresiv pentru inca aprox. 300 km de franari "moderate to hard pressure". Ca impresii dupa 1000+ km de la schimb, pot spune ca modelul acesta de placute este sesizabil "mai incisiv", atat la rece, dar mai ales la cald, decat MX-72. Singurul mic minus este ca la viteza foarte mica scot un sunet ascutit, in zona 10 - 0 km/h. Din punct de vedere al cantitatii de praf si depuneri de praf pe jante, este o imbunatatire vizibila, dar nu substantiala. Ramane sa urmarim, pe parcurs, si cum se comporta ca durata de viata . Last, but not least, fiindca este musai sa protejam "noul suflu" instalat anul trecut, am optat si pentru instalarea unui Oil Catch-can kit de la Racingline. Fiindca spatiul este limitat pentru poze aici, las si linkul profilului de insta aici (al ei, ca eu n-am ) : @Motorun191 #staytuned pentru ce urmeaza
    5 points
  2. Am preluat ieri masina in Brasov, am venit cu ea acasa in Cluj, cu ocazia asta am si testat una alta si o sa las o prima poza cu ea din centrul Brasovului si niste impresii "la cald", le scriu cum imi vin, nu le-am ordonat cu pozitiv - negativ: Culoarea asta titan blue dupa parerea mea este superba, initial nu stiam la ce sa ma astept si vazand niste masini lava blue, eram un pic trist ca nu am prins lava, dar in realitate ma bucur mai tare de titan, mi se pare ca arata super bine si bonus, nici praful nu se vede asa usor pe masina decat la lava. Masina asa per total mi se pare ca arata foarte fain ca design, initial ma gandeam la combi, dar neavand optiuni multe, am ales sedan/sportback/cum vreti sa ii ziceti, si nu sunt dezamagit deloc. Nu promovez incalcarile de lege in nici un fel, insa venind pe autostrada ieri dinspre Sibiu, am "dat cu biciul intre cai" putin sa vad ce poate. Poate mult. Detalii nu dau, nu este important, daca vreti, putem povesti in privat. Eu inca nu simt diferente considerabile intre modurile confort, normal si sport la suspensie, dar ii prima masina cu suspensii adaptive, probabil imi trebuie niste timp de testat, nu doar 320 km... Cutia in D e ok, dar daca vrei sa depasesti, are putin lag. Modul S rezolva asta fara probleme. Ca si experienta de condus, mie imi place foarte tare pana acuma, stau bine in scaun, ma sustine lateral in curbe suficient (nu sunt cel mai corpolent om), este stabila in curbe chiar si la viteze mai maricele, per total mi se pare o masina inchegata... Infotainmentul este cateodata lentut, dar asta stiam oricum, ma obisnuiesc. Nu-mi iau masina pentru infotainment oricum. Mie-mi place volanul asta parca mai tare decat cel sport. Benzile alea de crom pe usa sunt faine, dar cand bate soarele pe ele, direct in ochi imi vine lumina, va trebui sa rezolv asta cumva, cu o folie sau ceva, mai vad... Sunt singurul cu problema asta oare? Are roata de rezerva de aia subtire, ceea ce este un plus (Citroenul nu avea, desi avea roti de 17" din fabrica), o fi ceva lege noua sau ceva in acest sens, nu stiu... Tapiteria mixta de textil si piele mi se pare ok, ma bucur ca nu este full piele sincer, mi se pare ca are piele exact in locurile cu "uzura", iar la spate are textil, era super cald ieri pe drum, abia am transpirat... Matrix LED e awesome (eu vin de pe halogen ), noaptea pe Feleac am incercat si faza lunga cu light assist, merge bine, am luat doar vreo 2 blitz-uri de la niste "eager beaver" Side Assist mi se pare ca ar trebui sa fie dotare standard pe masini. (nu am avut foarte multe incidente de astea in care sa fiu la limita la schimbarea benzii cu vechea masina, din fericire, dar deja dupa 300km ii vad utilitatea, e un safety net extra ) Travel Assistant e interesant, ieri era coada mare de la Alba Iulia pana in Aiud, am venit cu Travel Assist destul de mult pe drum, regleaza tot, mentine masina pe banda, mai cere cate o "atingere pe volan", dar imi odhineam picioarele si mainile in timpul asta. Offtopic, coada de "mers", spre Alba era de la iesirea de pe autostrada inainte de Aiud pana aproape in Alba Iulia, asta pe la 9-9.30 seara, halucinant... Eu nu simt problema cu jantele de 18, dar na, masina e practic noua totusi inca... Iarna trec la 17 sigur, dar pana una alta o tin asa, sa vad cum se comporta. Sper sa nu-mi fac abonament la "dezdoit" jante si la reparat cauciucuri... Indata ce imi vine cartea masinii, o sa vad si ce roti pot pune pe ea, conform RAR... Venind de pe hatchback, vizibilitatea in spate din oglinda retrovizoare este mult prea mica, dar ma obisnuiesc. KESSY va necesita putina acomodare... Se poate intampla ca masina se se inchida dupa o vreme daca las cheia inauntru? Are legatura daca merge motorul sua nu? (gen las motorul pornit, cobor, inchid usa si fac una alta in jurul masinii...) Astept sa-mi vina a doua cheie (cu telecomanda de incalzire stationara) sa pot activa Skoda Connect si sa finalizez adaugarea masinii in cont. Cred ca sunt idiot, dar nu reusesc sa fac pedala virtuala sa mearga, este activat din masina, dar oriunde imi pun piciorul, nu merge. Exista ceva preconditii pentur asta (masina sa fie inchisa, whatever)? P.S. Forumul aparent nu poate face scale la poze mai mari de 4MB automat cand incerci sa faci upload de pe telefon... Pacat, ar fi foarte util. Asa a trebuit sa descarc poza din Google Photos si sa o urc iarasi din browser... Si ca sa va raspund si la intrebari: Le-am scris mai sus, daca te intereseaza ceva anume, let me know (ori aici ori privat). Prefer sa nu zic (discount, etc.) suma exacta, zic doar ca a fost in jur de 30k.
    2 points
  3. De ce mergi cu gândul tocmai la pompa de apa? Poate fi cureaua de accesorii, o rola...
    1 point
  4. Golful a primit joi identitate noua, un capac delcou nou si o curatare a clapetei de acceleratie.
    1 point
  5. O schimbare mică pentru Tiguan dar mare pentru om! Sper să urmeze și colantatul tavanului cât de curând, să completeze aceste oglinzi!
    1 point
  6. Foarte frumos, detaliat și organizat. Să te bucuri de el fără incidente. Tot înainte de 210.000 am făcut si eu distribuția, pompa de apă fiind cea care a cedat și a pierdut antigel. Cred că cei care ajung la 210.000km sunt doar foarte norocoși. La fel și cei (ca mine ) care au schimbat doar kit-ul de ambreiaj nu și volantul.
    1 point
  7. 1 point
  8. 1 point
  9. Era mai rapid pe jos, cu 5km/h
    1 point
  10. Scuzati de offtopic, dar ce legatura are bateria aia cu masinile electrice? Ca arde? Multe lucruri ard. Masini, rafinarii, platforme petroliere, camioane care transporta produse petroliere, telefoane, centrale termice, butelii, depozite de ingraseminte, depozite de cereale, centrale atomice, etc. Vorba articolului, dupa 130 de ani benzina tot periculoasa este. Hai sa oferim 130 de ani de cercetare si tehnologiei bateriilor, ca sa putem sa le comparam cinstit: Bine nu este opusul lui perfect. Comparam doua lucruri imperfecte, fiecare cu avantajele si dezavantajele sale. Nu putem sa criticam o tehnologie ca e periculoasa, cand alternativa este o tehnologie care e mai periculoasa si mai poluanta. Nu putem sa criticam tehnologia curenta a bateriilor, folosind-o in continuare in telefon, laptop, camera foto, casti bluetooth, etc. Nu putem sa avem progres tehnologic fara adoptie. Vrem baterii produse mai putin poluant? Mai usoare? Cu capacitate mai mare? Mai sigure? Nu arzand combustibili fosili inca 100 de ani ajungem acolo. Ci stimuland cercetarea bateriilor. Adica sa votezi cu portofelul. Legat de: Dar de ce? Poate nu e cresterea demografica: Poate nu este consumul de combustibili fosili: Poate nu e de la emisiile de gaze cu efect de sera: Care e explicatia din punctul tau de vedere? Mintea mea spune ca trebuie sa cautam ce a crescut exponential in perioada asta. Trebuie sa ne uitam la ce s-a schimbat intre perioada de acum cateva decenii, in care nu erau temperaturi periculoase, vreme extrema, ghetari care se topesc, incendii frecvente de vegetatie. Trebuie sa facem ceva, avand in vedere ca lucrurile devin tot mai rele de la un an la altul. Daca nu gasim altceva de facut, am putea sa facem ce ne tot spun oamenii astia de stiinta.
    1 point
  11. Nu se intampla nimic rau, ecu revine la niste valori de fabrica, dupa pornire isi va lua noile valori raportate de senzori, daca unul nu se incadreaza in tolerante se va genera automat o eroare specifica senzorului cu exceptia debitmetrului( la tine nu este cazul) si a senzorilor de temperatura.
    1 point
  12. Foarte bine schimba-l, nu uita sa dai un factory reset la ecu asa cum am scris eu aici.
    1 point
  13. Tipsurile facute negru, curu-i gata
    1 point
  14. Le-am montat https://streamable.com/wh84tv si https://streamable.com/yj13ea
    1 point
  15. Salutare domnilor... Ieri am reusit sa fac revizia plus bonus inlocuirea lichidului de frana... Revizie am mai facut eu...nimic wow dar lichidul nu l-am mai schimbat niciodata singur... Mi-am comandat de la verii de peste hotare o astfel de jucarie caruia i-am mai adus cateva imbunatatiri si m-am pus pe treaba... Am bagat 2l de lichid sa fiu sigur ca il scot pe cel vechi in totalitate. Principul de functiunoare este destul de simplu...se conecteaza la o roata pentru presiune,se umple vasul cu lichid si se conecteaza la rezervorul de lichid. Ca si imbunatatiri i-am pus un manometru sa vad cu ce presiune lucrez si un mic robinet sa pot controla presiunea... Initial am incercat fara sa dau rotile jos dar era o pozitie cam incomoda si am preferat sa dau rotile jos lucru ce m-a mancat mai mult timp si nu am putut face prea multe poze... Am incercat si aerisirea cu VCDS-ul dar nu sunt sigur ca am facut foarte bine...Sunt unele lucruri pe care le-am mai uitat daca nu m-am tinut de ele Franele oricum si-au schimbat enorm comportamentul...in bine bineinteles. Poze si drumuri bune va urez... PS. Cu masina merge sotia si este foarte multumita de ea
    1 point
  16. Rotac 2 - Mures ring Loc 3, fara diferential, la 0.4s de Megane 4RS (2) si la 0.8s zecimi de Z4 (1) care a venit cu slick si ne-a cam stins lumina. Tura de 1.46.293 aici Rotac 3 - Motorpark Adancata reversed Loc 4, tot fara diferential (pentru ca asa respecta unii mecanici angajamentele). Probleme foarte mari de aderenta (a 3-a cursa pentru FZ-urile de pe fata... aveam wheelspin pe iesirea din ultimul viraj, in treapta 4!). La 0.5s de Megane 3RS (3), 0.6s de un Nissan 350z (2) si la 1s de Z4 (1). Cursa s-a terminat brusc din cauza ploii. Tura de 1.58.564 aici Rotac 4 - Mures ring Loc 3, cu diferential, set nou de FZ pe fata, si foarte foarte cald. La 0.3s de Z4 (2) si la 0.8s de Megane 4RS (1) care a facut soft stage 1. Batalia mea se pare ca este pentru locul 3 cu Meganul 3RS care a fost pe 4 la 0.1s de mine. Tura de 1.46.548 aici Mai las cateva poze si doua urmariri cu Megane-ul 4RS din primele sesiuni de antrenamente. Enjoy!
    1 point
  17. Nu, nu o bifa... Ai camera, dar lowline. 6c este pt modul camera separat, camera highline
    0 points
  18. Vazuta in parcarea de la City Mall, Miercuri cred . Parcata la 3 locuri distanta de a mea . Culoarea mi-a atras imediat atentia. Sa o stapanesti sanatos si multi km fara evenimente!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!