Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.08.2021 în toate secţiunile

  1. La peste 40 de grade nu le este cam cald anvelopelor ice-plus?
    3 points
  2. Mai stergem putin praful p-aici, ca s-a asternut in strat gros deja . In Februarie, am facut revizia de 1 an in reprezentanta, fara absolut nicio problema. Schimbat ulei si filtre, conform fisei, la fix 3.300 km de la ultima revizie. Mi s-a propus si efectuarea recall-ului pentru eleron aditional R-Line, dar, din motive pur estetice si fiindca nu prezinta niciun semn de dezlipire/lipire imperfecta, am refuzat rezolvarea lor gratioasa, care presupune gaurirea cu bormasina a doua gauri prin eleronul aditional, direct in haion si fixarea suplimentara cu 2 suruburi de culoare gri (Fix ca nuca-n perete... Suruburi gri in eleron negru, pe masina alba ). Evident, se compromite si garantia la perforare oferita de producator , DAR "se ofera garantie complementara de 2 ani" pentru montaj 😲... Apoi, odata cu vremea buna, ne-am programat pentru intretinerea estetica anuala, la Salonul de Infrumusetare . S-a inlocuit folia transparenta de protectie de pe capota cu un model si producator si mai heavy-duty, anume Stek. Cea pe care am dat-o jos si-a slujit scopul cu darzenie si a meritat cu varf si indesat: era plina de ciupituri, zgarieturi si o chiar si o strapungere, dar, cu toate acestea, vopseaua s-a mentinut absolut impecabila. Money well spent! . A urmat apoi tratamentul de rejuvenare a protectiei nano-ceramice si reaplicarea stratului de Evo v3 pentru efectele de oglinda si hidrofob. Finisat cu tratament hidrofob pentru toate geamurile, hidratare a chederelor si tuturor elementelor de cauciuc si plastic, polish al tipsurilor cromate si un detailing sumar al interiorului. Daca tot am fost la infoliat, era momentul ideal sa facem si o schimbare de look . Acum suntem "dalmatieni", "stormtrooperi" sau, mai simplu, Black&White (sa fie, totusi, White&Black? ). A urmat apoi vizita "la doctor" pentru "Health&Safety". Placutele de frana deja ajunsesera la aprox. 35%, drept urmare... Evident... Facem upgrade! Am ales, astfel, placute DBA XP (XtremePerformance) atat fata, cat si spate, urmate de procesul de bed-in facut ca la carte: 8-10 franari de la 60 la 10 km/h, 3-5 franari de la 80 la 20 km/h si apoi urmate de 200 km de franari "easy to moderate pressure" si progresiv pentru inca aprox. 300 km de franari "moderate to hard pressure". Ca impresii dupa 1000+ km de la schimb, pot spune ca modelul acesta de placute este sesizabil "mai incisiv", atat la rece, dar mai ales la cald, decat MX-72. Singurul mic minus este ca la viteza foarte mica scot un sunet ascutit, in zona 10 - 0 km/h. Din punct de vedere al cantitatii de praf si depuneri de praf pe jante, este o imbunatatire vizibila, dar nu substantiala. Ramane sa urmarim, pe parcurs, si cum se comporta ca durata de viata . Last, but not least, fiindca este musai sa protejam "noul suflu" instalat anul trecut, am optat si pentru instalarea unui Oil Catch-can kit de la Racingline. Fiindca spatiul este limitat pentru poze aici, las si linkul profilului de insta aici (al ei, ca eu n-am ) : @Motorun191 #staytuned pentru ce urmeaza
    2 points
  3. https://climate.nasa.gov/scientific-consensus/ "97 percent or more of actively publishing climate scientists agree: Climate-warming trends over the past century are extremely likely due to human activities." Din punctul meu de vedere, cei care inca neaga contributia oamenilor la schimbarile climatice sunt in aceeasi categorie cu cei care sustin ca Pamantul este plat.
    2 points
  4. Ohoooo....stratovulcani, Krakatoa, Stromboli, ere glaciare, metan din zona cu permafrost...in sfarsit! Un sincer BRAVO! In alta ordine de idei, topicul asta e tare misto. Nu înțeleg ce o fi asa greu sa existe un consens si anume ca mașinile electrice sunt infinit superioare in orase dar ca mai au pana la a egala usurinta de utilizare a oricarei masini ICE in cazul drumurilor lungi. Restul tine fix de preferintele fiecaruia, de buget dar si de mediul inconjurator. ps: ma așteptam sa mai scada preturile la ev-uri...dar...ciuciu.
    2 points
  5. Evident totul depinde de scara la care privim lucrurile si de cat de mult ne dorim sa urmarim aceste variatii climatice. Ne aflam in interglaciar (o perioada calda, intre doua glaciatiuni), nesemnificativa la nivelul istoriei Pamantului si care se va termina inevitabil cu 1km de gheata peste Canada, Rusia si alte tari, indiferent de cate masini electrice ne luam. Toate masinile electrice din lume nu vor insemna nimic puse fata in fata cu o eruptie a unui stratovulcan sau a unei eruptii catastrofale ca Pinatubo sau Krakatoa sau cu eliberarea metanului captiv inca in permafrostul boreal. Iarasi, scoarta continentala pe care traim si o influentam antropic e nesemnificativa raportata la dimensiunile Pamantului, care ascunde o manta plina cu magma cu temperaturi de peste 500 de grade. Da, temperaturile au crescut in ultimele decenii, dar peste 50 de ani care va fi situatia? Este legata aceasta crestere a temperaturii globale de activitatea umana sau e doar o coincidenta, aflandu-ne oricum intr-un ciclu termic cald? Putem gandi la scara mare? Putem schimba, cu adevarat, incalzirea actuala sau racirea urmatoare? Ca atare ar trebui sa intelegem ca nu salvam mare lucru cu masinile electrice, altceva decat mai putin fum in zonele foarte aglomerate, ceea ce e foarte bine, insa de aici si pana la a poza in cavalerii ecologiei, e cale lunga. Bucurati-va de masinile voastre, fie ca sunt electrice, pe benzina sau Diesel, pentru ca pana la urma sunt alte lucruri infinit mai importante. Masinile sunt niste obiecte, nimic mai mult.
    2 points
  6. A lega incendiile din zona mediterana de schimbarile climatice nu denota decat necunoasterea situatiei. Despre ce schimbare climatica vorbim? Incendiile de acolo sunt comune, in fiecare an, iar specific climatului mediteraneean sunt verile foarte calde si lipsite de precipitatii. Pana si in Iliada scrie despre incendii naturale. Ramaneti la masinile electrice, , climatologia nu e atat de simpla, e o stiinta.
    2 points
  7. Scuzati de offtopic, dar ce legatura are bateria aia cu masinile electrice? Ca arde? Multe lucruri ard. Masini, rafinarii, platforme petroliere, camioane care transporta produse petroliere, telefoane, centrale termice, butelii, depozite de ingraseminte, depozite de cereale, centrale atomice, etc. Vorba articolului, dupa 130 de ani benzina tot periculoasa este. Hai sa oferim 130 de ani de cercetare si tehnologiei bateriilor, ca sa putem sa le comparam cinstit: Bine nu este opusul lui perfect. Comparam doua lucruri imperfecte, fiecare cu avantajele si dezavantajele sale. Nu putem sa criticam o tehnologie ca e periculoasa, cand alternativa este o tehnologie care e mai periculoasa si mai poluanta. Nu putem sa criticam tehnologia curenta a bateriilor, folosind-o in continuare in telefon, laptop, camera foto, casti bluetooth, etc. Nu putem sa avem progres tehnologic fara adoptie. Vrem baterii produse mai putin poluant? Mai usoare? Cu capacitate mai mare? Mai sigure? Nu arzand combustibili fosili inca 100 de ani ajungem acolo. Ci stimuland cercetarea bateriilor. Adica sa votezi cu portofelul. Legat de: Dar de ce? Poate nu e cresterea demografica: Poate nu este consumul de combustibili fosili: Poate nu e de la emisiile de gaze cu efect de sera: Care e explicatia din punctul tau de vedere? Mintea mea spune ca trebuie sa cautam ce a crescut exponential in perioada asta. Trebuie sa ne uitam la ce s-a schimbat intre perioada de acum cateva decenii, in care nu erau temperaturi periculoase, vreme extrema, ghetari care se topesc, incendii frecvente de vegetatie. Trebuie sa facem ceva, avand in vedere ca lucrurile devin tot mai rele de la un an la altul. Daca nu gasim altceva de facut, am putea sa facem ce ne tot spun oamenii astia de stiinta.
    2 points
  8. Aici ar fi o mica rectificare. Am testal la G 6 cu 550k km, dof orig nespalat, fara reset oil ash, demarajul e penalizat, se simte clar. Se vedea si in parametri pe vcds. Dupa inlicuirea cu un dpf spalat si mai tanar, iuteala masini a crescut si consumul a scazut.
    2 points
  9. Mai concret un motor cu dpf pe la 250k km, e gata viata lui. Mai ales cele mici. Chiar la masina mea am gasit o recomandare de la servicedin Germania ca la200k km sa fie inlocuit dpf. Eu am luat-o la 173k km, reali. Incarcarea oil ash corespundea cu km. Deci... Traim niste vremuri in care dieselul pe persoana fizica, mai ales masina sh, nu mai renteaza dpdvd al costurilor de intretinere. Pt cativa ani pana intra electricele, e rentabil motorul pebenzina mpi, cate or ma fi si euro 6. Bube au si alea cu filtru pe evacuare, dar cine se orienteaza la o asiatica din 2015 pana prin 2019, eu zic ca e cel mai ok. La noi la romani e mai greu, mai ales zonele mai rurale, unde dieselul inca e venerat. Mai trebuie ceva vreme sane trezim la realitate.
    2 points
  10. Salutare tuturor ! A venit vremea sa va prezint noua mea achizitie, un VW ID3 1st Pro PLUS, si asta spune totul despre motorizare si dotari, ca si culoare este makena turcoaz cu volan si bord negru. Masina a fost luata de la Nurvil , deoarece acolo am primit un discount bun. Cei de la PBV1 (exceptie @mastermox, cu care am intrat in legatura destul de tarziu, doar dupa ce am dat fiscalul lui @Aaron) nu au vrut sa de nici-un discount. Oricum, masina luata de la Valcea este masina din curtea PBV1, care a facut un drum pe platforma la Valcea si retur pe rotile ei. Asta mi-a dat prilejul sa fac un drum mai lung cu ea, de la Valcea la Bucuresti. Am plecat cu 100% de acolo si in fata casei mai aveam un range de 135km. Cu cei 215 km parcursi inseamna un drum de 350 km, ceea ce este ok. Multumesc si aici celor 2 cu care am discutat despre masina. Am ajuns la Valcea impreuna cu un prieten, am mers cu masina lui, am discutat cu @Aarondiferite aspecte legate de masina si de livrare. La pregatirea masinii de livrare au gasit o eroare care nu se putea sterge, la una din pompele de recirculare. Am intrat in service impreuna cu @Aaron si dupa discutiile cu mecanicii am continuat cu verificarile asupra acelei erori. Pana la urma am gasit ca un pin dintr-o mufa de pe carcasa bateriei de tractiune s-a indoit in momentul cand a fost introdusa mufa si nu mai facea contact. Asta s-a intamplat in fabrica, deci va dati seama care este nivelul CTC-ului la plecarea masinii din fabrica daca a ajuns la client cu asemenea defectiune. Cred ca sunt primul client care si-a reparat masina in sevice inainte de a semna de livrare. Odata ce am ajuns cu masina acasa a inceput documentarea despre tot ceea ce inseama : card vw, piese, accesorii, retea de incarcare, etc Am inrolat cardul de incarcare si masina in aplicatie. Inrolarea masinii in aplicatie am reusit-o abia dupa 3-4 incercari, primind diferite mesaje de eroare. Prielel lucruri de care am avut nevoie au fost jante si anvelope de iarna, asa ca dupa studierea ofertei am achizitionat 4 jante de table pe 18” de la AHW Shop, care, desi aveau termen de livrare imediat au ajuns dupa 2 saptamani. Acest termen a fost acceptat de mine, dupa ce mi s-a comunicat ca daca nu vreu sa astept, primesc banii inapoi. Am luat apoi un set de anvelope NOKIAN WR SUV 4, 215/55 R18”, de la anvelope-discount.ro, pe care mi le-au livrat in ziua urmatoare, cu dot de 37/20. Anterior mai facusem o comada asemanatoare la autobon.ro iar acestia nu le-au livrat nici dupa 8 zile, cu toate ca termenul era de 2-4 zile. Odata ce am montat anvelopele pe jante, am luat si un cric ca sa am cu ce ridica masina, aceasta venind fara cric si fara kit de pana. Apoi a venit randul unor capace OEM pe 18”, comandata la Avia si au sosit in 5 zile, termenul de livrare fiind de 15 zile. Am luat capacele argintii, initial doream pe cele argintii/negru dar nu aveau termen de livrare. Am luat si covorase de interior, sunt 5 piese si acopera si spatiul dintre covorasele spate, acolo podeaua fiind perfect plana. Urmeaza tavita de portbagaj, dar nu stiu diferenta dintre cele 2 coduri ce se potrivesc pe masina mea, asa ca mai are de asteptat. Acum masina are doar 1400 km, sapt viitoare urmeaza o excursie la Predeal si imi fac planul sa vad unde o incarc.
    1 point
  11. Dupa parametrizare si toate update-urile facute luna trecuta nu a mai aprut aceasta eroare pana in seara aceasta si am avut o surpriza. Acum arata exact care roata este cu probleme si te anunta, nu doar ca inainte ceva general sa verifici presiunea la toate rotile. Am fost la vulcanizare sa verific si roata cu eroare avea 2.0 iar celelalte 2.4 deci functioneaza corect. Nu pot decat sa ii multumeac iar lui @sabinx, jos palaria. Cine stie ce mai descopar pe parcurs
    1 point
  12. Si sunt masochist si imi place suferinta, așa ca m-am inscris. Astept cu nerabdare sa fiu beta-tester pentru VW din nou.
    1 point
  13. Ce presupune eliminarea haldex complet din dotare Știe cineva trebuie recodare pompa abs ...? Am un huruit ca de rulment și nu găsesc pe nimeni sa umble în haldex Prefer sa renunț la 4×4
    1 point
  14. Super treabă! Dacă m-aș sincroniza cu @Andrei_72 pe la Cătălin n-aș rata nici eu ocazia! Te mai „înduri” acum să pui exploratorul „pe drumuri”? Mă refer la cele ce nu apar decât pe hărțile nescrise ale „iubitorilor” de lemne... „Piesele comandate si aduse in aceiasi zi de Catalin @EEXCALADE ” - un alt motiv pentru care Cătălin merită recomandat și pentru care mă bucur că, eu unul, sunt din zonă! PS: văd o cutie de Panasonic pe acolo; nu ai schimbat display-ul la navigație, nu?
    1 point
  15. @luus Cat timp poti sa mergi cu o viteza medie de sub 4km/h sigur poate si mai mult 😄
    1 point
  16. Era mai rapid pe jos, cu 5km/h
    1 point
  17. Sealant-ul ala face mult/protejeaza mult vopseaua de infamele muste/gaze care vor inadins sa dea cu capul/fundul de botul masinilor noastre Se dau usor de tot jos dupaia la spalat! Deci...totul in garaj la Catalin? Chiar ca F1 PitStop...
    1 point
  18. Inteleg argumentul. Dar nu sunt de acord. Chiar daca nu e vina noastra, ce facem? Stam linistiti pana cand planeta devine nelocuibila?
    1 point
  19. Dar ce a cauzat schimbarile climatice? Cred ca subiectul schimbarii climatice are legatura tangentiala cu topicul deoarece electricele sunt laudate ca fiind o componenta importanta in scaderea poluarii.
    1 point
  20. https://www.bbc.com/news/business-58100474 UK More electric vehicles were registered than diesel cars for the second month in a row in July, according to car industry figures. https://www.reuters.com/business/autos-transportation/russia-plans-subsidise-electric-cars-spur-demand-2021-08-04/ Russia plans to subsidise electric cars to spur demand Through the subsidy, the government plans to cover 25% of the purchase price of any Russian-made electric car, to a maximum of 625,000 roubles ($8,570), possibly starting next year, he said.
    1 point
  21. Ii dau maxim...pana la prima linie pierduta grav, asa...la vreo 2 masini.
    1 point
  22. N a mai ramas decat partea de aub capota 😂😂
    1 point
  23. Am indraznit sa vin eu cu raspunsul!
    1 point
  24. Solutia este reciclarea si cercetarea pentru a gasi noi chimii de baterii.
    1 point
  25. daca vrei sa cautam nod in papura, putem vorbi despre ce se intampla cu milioanele de componente de la motor pe combustie care nu se recicleaza (si metale mai greu de reciclat gen fonta), cu milioane de filtre de motor/ulei/combustibil si reciclarea lor, si nu in ultimul rand...ce facem cu milioanele de tone de ulei uzat si ce se intampla cu el dupa utilizare. ca arde ceva...ard padurile..milioane de hectare (grecia, brazilia, australia,...) e mai grav decat asta.
    1 point
  26. Am vazut dpf-uri impecabile (nu putine) trecute de 350-400.000 km (regenarari 400-1000km) ,si dpf-uri praf la 100-150.000 km . Totul tine de intretinerea motorului Daca dpf-ul nu e topit/crapat ,se curata in proportie de 95%, termo/pneumatic
    1 point
  27. Am facut 1 an impreuna fara nicio problema in ultimele 2 luni am bifat 7-8000 km ( naveta daily la ploiesti, 90% din km pe A3 pe pilot ) + 3 iesiri la munte + ieri intorsi din BG din c.o. Tot ieri i am facut si revizia, km 245k in crestere ( mai lenta ce e drept pt ca s'a terminat naveta ). Masina se comporta exemplar din toate pdv si inca este o placere sa o conduc.
    1 point
  28. 1 point
  29. Pe langa problemele cu injectoarele la PD, axul de la arborele de echilibrare, pompa de înaltă presiune de la CR, scandalul diesel gate, problemele de ungere la TSI, plus altele, problemele cauzate de DPF sunt nimic. După probleme enumerate, unii chiar pot spune, îndreptățiți, că VW face mașini proaste.
    1 point
  30. Tips-urile va saluta Zici ca am filmat cu cartoful ... nu inteleg de ce ...
    1 point
  31. @detinator In poza 1 (versiunea noua) și a doua sunt aratate diferențele între cele doua modele de placute de ghidaj. Im acest video la minutul 1:15 se poate vedea cum arata noua varianta. Clipul e de la un service auto ce tot avea probleme cu passat si tiguan.
    1 point
  32. Problema cu franele spate e foarte intalnita la passat si tiguan, asa ca cei de la ate au scos un model nou de ghidaje, cu un arc care trage putin placutele de frana. Codul este 13.0460-2749.2. Cauza problemei nu se stie foarte exact.
    1 point
  33. Bifeaza in 19 can gateway, in lista de instalari, 77 telefon. Salveaza si sterge eroarea. O sa scapi de ea
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!