Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.08.2021 în toate secţiunile
-
9 points
-
7 points
-
Am facut 1 an impreuna fara nicio problema in ultimele 2 luni am bifat 7-8000 km ( naveta daily la ploiesti, 90% din km pe A3 pe pilot ) + 3 iesiri la munte + ieri intorsi din BG din c.o. Tot ieri i am facut si revizia, km 245k in crestere ( mai lenta ce e drept pt ca s'a terminat naveta ). Masina se comporta exemplar din toate pdv si inca este o placere sa o conduc.3 points
-
@DiLivio De acord cu tine. Nu se pot compara masinile cu acelasi nr de km si exploatari diferite. Dar asa cum sunt intervalele de revizie diferite in functie de conditiile de exploatare, asa ar putea fi recomandate intervale de revizie si pentru filtru. Macar recomandate Pentru mine personal, e prima si ultima masina diesel cu DPF, din simplul motiv ca nu este exploatata in conditile pentru care a fost proiectata iar acest lucru creaza mai multa atentie inutil (monitorizare dpf, drumuri programate pentru regenerari corecte, etc). Din pacate la achizitie nu e cum se doreste, este cum se nimereste 🙄. Ca fapt divers, am scos masina la o plimbare pana la Bran in ideea ca voi regenera si filtrul cu aceasta ocazie. Desi de obicei pe la 20-21 gr ( 80-85%) se apuca de regenerat, s-a incapatanat sa reziste inca cel putin 60 km pana la 96% si vreo 23 de grame, fix cand eram in coada pe DN1. Concluzia : a regenerat cum nu trebuie, mai mult pe loc, in coada, a durat mai mult decat de obicei si la final a ramas cu 9 gr si 36% (dublu decat de obicei). Urmatorul interval pana la urmatoarea regenerare evident va fi mai scurt. Me : unhappy 😣.2 points
-
2 points
-
1 point
-
daca vrei sa cautam nod in papura, putem vorbi despre ce se intampla cu milioanele de componente de la motor pe combustie care nu se recicleaza (si metale mai greu de reciclat gen fonta), cu milioane de filtre de motor/ulei/combustibil si reciclarea lor, si nu in ultimul rand...ce facem cu milioanele de tone de ulei uzat si ce se intampla cu el dupa utilizare. ca arde ceva...ard padurile..milioane de hectare (grecia, brazilia, australia,...) e mai grav decat asta.1 point
-
Am vazut dpf-uri impecabile (nu putine) trecute de 350-400.000 km (regenarari 400-1000km) ,si dpf-uri praf la 100-150.000 km . Totul tine de intretinerea motorului Daca dpf-ul nu e topit/crapat ,se curata in proportie de 95%, termo/pneumatic1 point
-
Mai concret un motor cu dpf pe la 250k km, e gata viata lui. Mai ales cele mici. Chiar la masina mea am gasit o recomandare de la servicedin Germania ca la200k km sa fie inlocuit dpf. Eu am luat-o la 173k km, reali. Incarcarea oil ash corespundea cu km. Deci... Traim niste vremuri in care dieselul pe persoana fizica, mai ales masina sh, nu mai renteaza dpdvd al costurilor de intretinere. Pt cativa ani pana intra electricele, e rentabil motorul pebenzina mpi, cate or ma fi si euro 6. Bube au si alea cu filtru pe evacuare, dar cine se orienteaza la o asiatica din 2015 pana prin 2019, eu zic ca e cel mai ok. La noi la romani e mai greu, mai ales zonele mai rurale, unde dieselul inca e venerat. Mai trebuie ceva vreme sane trezim la realitate.1 point
-
Tocmai asta e problema, că nu poate spune nimeni cu siguranță când trebuie curățat sau înlocuit. După cum scrie și în lucrarea postată, sunt multe variabile și nu poate fi stabilit ceva concret. Mașina mea la 320.000 km trage foarte bine, iar regenerările le făcea între 800 și 1400 km înainte de a fi scris software-ul dieselgate. Acum sunt între 280 și 360 km. Mașina a fost folosită 80% din timp extraurban, dar o mașină folosită în majoritatea timpului urban, nu ar fi ajuns la kilometrii ăștia fără o curățare a filtrului. Așa că nu ne rămâne decât să speculăm în legătură cu durata de viață a unui filtru.1 point
-
1 point
-
1 point
-
fara probleme codarea o faci cu "jucaria" de obdeleven. Ti.am.spus deja si in privat1 point
-
1 point
-
Semnalizari dinamice in oglinzi, luate de pe aliexpress.1 point
-
1 point
-
Sunt cazuri extrem de rare dar cred e bine sa verifici si asta inainte sa desfaci motorul. Pe un site din UK mai vorbeau de radiatorul de incalzire din bord care e in serie cu radiatorul de EGR si, daca e semiinfundat se face suprapresiune in instalatia de racire in timpul regenerarii DPF.1 point
-
@daniix Verifica daca supapa din capacul vasului de expansiune deschide la 1.5 bar maxim. Cu o pompa si un manometru cuplate la vasul de expansiune.1 point
-
Deocamdată le-am dat doar polish și arată foarte bine, diferența este foarte vizibilă și abia aștept să se întunece Before After Before After Când s-a inserat am plecat la test . Așa era acum 2 zile Așa e acum Acum 2 zile Acum Sunt foarte luminoase și pe lateral și pe lungime, cam cum era xenonul, chiar parcă mai luminoase undeva până la 10m în fața mașinii. Mai trebuie doar sa merg la un service să le reglez ca la curte și sunt 100% mulțumit.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00