Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
04.08.2021 - 04.08.2021
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.08.2021 în toate secţiunile
-
5 points
-
4 points
-
3 points
-
@calin.g Vreau sa-ti multumesc ca m-ai trezit la realitate. Promit sa nu mai deranjez forumul cu documentatii inutile sau cu comentarii lipsite de suport tehnic. Si da, sunt niste idioti cei care au inventat motorul cu piston si care sustin ca orice motor de acest fel consuma mai mult sau mai putin ulei din cauza segmentilor raclori care nu pot rade tot uleiul de pe camasile pistoanelor. Nu-ti dau nici link-uri in care se arata ca orice motor care nu consuma gram de ulei intre schimburi este o utopie si ca daca ai face o analiza a acestui ulei ai vedea ca e contaminat cu motorina. Tu stii cel mai bine, te felicit pentru mintea deschisa si pentru cunostiintele tehnice pe care le-ai dobandit.2 points
-
Salutare tuturor, Urmaresc cu interes topicurile colegiilor in care sunt prezentate masiniile si m-am decis sa imi prezint si eu masina aici pe forum. Dupa cum se vede si in titlu, este vorba despre Audi A4 B8.5 Avant. Cum am ajuns la aceasta masina? Acum un an s-a marit familia cu un membru si timp de un an de zile ne-am chinuit cu cealalta masina, un Audi A4 B7 sedan, spun chinuit deoarece spatiul de incarcare al portbagajului este foarte mic, cadrul caruciorului era in portbagaj si nu prea mai puteam pune nimic pe langa, iar landoul sau partea sport a caruciorului o tineam pe scaunul pasagerului din fata. Alta distractie a fost cand am inceput sa cautam tricicleta pentru cea mica, criteriul era sa incapa in portbagaj iar ce se incadra nu ne placea ca model sau functionalitate asadar am hotarat ca avem nevoie de un Avant. Motorul este 2.0 TDI, 150 CP, euro 6 cu AdBlue, cod motor: CSUA, fabricat in 20.03.2015. Ca dotari, are urmatoarele: - faruri bi-xenon, cornering si AFS - Adaptive Cruise Control - Lane Assist - High Beam Assist - Oglinzi electrice, rabatabile, heliomate - Senzor ploaie si lumina - Portbagaj electric - Senzori parcare fata-spate + camera video spate - Suspensie sport 1BE - Webasto - MMI 3G+ - Volan 3 spite tesit - Scaune fata incalzite - Plafon negru - Sistem audio Bang Olufsen1 point
-
pai aia am spus si eu, sa nu se mearga cu nici un filtru mult si bine peste valoarea recomandata. Dar tu asta spui. Ca se poate merge mult si bine peste valoarea recomandata cu un filtru. In cazul asta, filtrul de particule. E clar ca e scump si lumea nu vrea sa il inlocuiasca, dar totusi. Toate filtrele pot fi abuzate, dar realitatea e ca trebuie si schimbate. pana la urma, o inlocuire la 250.000 nu e chiar asa o tragedie. Daca aducem argumentul ca merge si asa... asa e. Merge. In carte zice ca sa schimbi filtrul de aer la 90.000, dar il schimbam la 150001 point
-
1 point
-
Fa downgrade. Apoi rulezi cateva sute km, vezi cum se comporta inj. Daca caraie, trebuie facuta adaptarea.1 point
-
Uuuu cool! Super! Pai sa le montezi! Daaarr, ce sunt?1 point
-
Da, ptr discover media trebuie doar introdus sdcardul in unitate. Mapele sunt citite direct de pe card. La vers Pro ele sunt instalate in hdd si nu mai este nevoie de sd sau stick.1 point
-
1 point
-
Aventura a continuat cu insonorizare podea. Absolut tot ce sa demontat sa curatat/spalat....dupa caz. (inclusiv pedala frana ,acceleratie...) Consola centarala a fost desfacuta complet pentru eliminarea greierilor.La toate imbinarile am pus banda textila si vasilina (unde nu sa putut pune banda),greierii au disparut toti ,indiferent cum as torsiuna/apasa consola. In urma interventiei niciun clips,clema,surub... etc nu a fost deteriorat,pierdut,avariat... @vwblabla Masina se vinde pentru un pret corect.Asta nu inseamna ca nu mai fac nimic la ea ,sau fac treburile partiale,incomplete....1 point
-
Retapitare plafon (incepea sa se dezlipeasca) Pentru a scoate plafonul a trebuit demontat tot interiorul . Daca am demontat tot interiorul ....nu puteam monta totul la loc fara insonorizare ,curatare,spalare,eliminare greieri....etc. -insonorizare plafon -stratul 1,material vibro absorbant (STP BLACK SILVER, 1.8MM) -stratul 2,material fono absorbant (STP ACCENT GOLD 6, 6 MM) -insonorizare podea ,material vibro absorbant ( CTK Practic 2MM) -plafonul a fost retapitat cu acelasi tip de material si culoare ,operatie efectuata de un tapiter auto. Insonorizarea de fabrica consta in doua bucati de carton lipite pe plafon.1 point
-
La ultimul Mures au fost 33+ in aer si 50+ la asfalt (asta in pauza de pranz... probabil pista s-a mai incalzit ulterior). Si da, la penultimul Mures am putut admira viespea in toata splendoarea ei 😁1 point
-
@Rave poate tie ti se par stupide, insa mie nu. Sunt dezamagit de nivelul tau de limbaj si nu e prima oara. Incearca sa intelegi ca fiecare are asteptari diferite de la o masina si ca unii ne dorim mai mult decat 200-300km in conditii ideale, pentru ca nu folosim masinile pentru a ne plimba prin oras sau sa mergem 10km pe zi pana la birou, ci mergem la drum lung, trebuie sa ajungem la o anumita ora si nu putem pierde timpul cautand scuze pentru pauze nedorite. Daca tu ai timp sa pierzi ore intregi cu incarcari la drum lung, foarte bine! Inca o data iti spun: nu am nicio aversiune pentru electrice, dar in acest moment o masina termica pentru mine este infinit mai flexibila si castig o gramada de timp la ce fac eu. Daca tu nu intelegi asta, din nou, foarte bine! Daca trebuie sa ajung in Timisoara sau in Bulgaria mi-e tot una, pentru ca stiu ca masina este oricand gata sa ma duca in cel mai scurt timp posibil acolo, nu ma intereseaza nimic de pe drum, ma opresc daca am chef, unde am chef, plec oricand e nevoie. Nicio electrica nu imi ofera ACUM aceasta flexibilitate. Asta e realitatea.1 point
-
Salutare tuturor! Masina a ajuns pe data de 25 mai, la fix 16 saptamani dupa comanda data la dealer. Astazi avem deja impreuna ~6.000km asa ca e timpul sa deblocam topicul si sa las impresiile mele la rece, dupa rodaj, dupa hype-ul initial si tupa toata perioada de acomodare cu masina. Nu mai reiau partea cu achizitia, caracteristici si dotari, sunt in primul post. Pentru mine personal, masina e ca o jucarie de oameni mari. Haioasa, ascultatoare, comoda, agresiva cand trebuie. Nu o vad ca o masina super sport avand in vedere ca poate si cara de toate cu 4 adulti si bagaje. E mai mult un all-rounder care trage bine de tot cand vrei. O folosesc in modul individual in 90% din timp, totul pe confort si eco, fara sunet in boxe. Atunci cand vreau distractie sau depasiri in forta o dau direct in sport si ii rup fashul. Apropo de sunetul in boxe - e o chestie de love it or hate it. Imi place cand e in sport - iti amplifica senzatia dar nu as putea face un drum lung cu el activ. Suspensia DCC isi face treaba cu brio, e diferenta mare intre confort si sport cu singura mentiune ca modul confort nu e atat de confortabil cat as fi vrut eu. Bine ca nu am luat jante pe 19 altfel o luam in freza mai rau. Motorul trage bine pe toata plaja de turatii. Puterea lui se simte 100% doar in modul sport. Turbo lag are in toate modurile, in sport se simte cel mai putin. Consumul e irelevant, consuma cat vrea ea. Dar ca si idee, oras: orice intre 11-18% in functie de trafic, extra urban sub 7% nu am vazut. Sunt iarasi foarte multumit de pachetul scaune ergonomice, schimba complet feeling-ul interior al masinii. Combinatia aia de alcantara pe scaune, usi si bord + cusaturi rosii pute asa un pic a RS6 🤣 (gluma) dar ati prins ideea. Am cumparat din shop si ambient light plus care vine cu un mov smecher rau. Partea de electronica/infotainment: ei bine aici e mai complicat. Am primit toate erorile posibile de la toti senzorii. Dar la restart isi revin. Frecventa era mare de tot, dar dupa cateva update-uri de soft acum primesc cam 1 eroare pe saptamana, in principiu de la front assist sau senzorii de parcare. Nu e normal , stiu, dar m-am obisnuit cu ele Sound systemul CANTON e o vrajeala, 600 euro pe geam, in Octavia 3 sistem standard se auzea aproape la fel Au pus subwooferul sub roata de rezerva, cric si scule, zornaie alea de ma dispera. Abia astept sa il arunc de acolo, dupa ce gasesc o solutie sa bun un subwoofer aftermarket fara sa pierd garantia. Haionul electric zornaie si el, nu ai ce face aia e. Are zile cand face si nu face. M-am obisnuit si cu asta. Probabil e de la contactul care il face cu sabotii aia de plastic. Alti 800 euro aruncati pe geam sunt cei de pe sistemul de navi Columbus. Eu am crezut ca sistemul asta vine cu un ecran mai mare si de aia l-am luat. de fapt in banii astia e doar functia de navi deblocata si atat. Nu am folosit-o niciodata, folosesc doar Android Auto - care apropo merge si wireless. Urmeaza dupa modelul colegului @nsm sa arunc si eu niste folie neagra pe plafon, si transparenta pe botul masinii - apoi insonorizare completa usi si schimbat tot sistemul audio. Mai vedem dupa ce ii mai fac Cateva poze atasate. Weekend placut va doresc!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Felicitari Sabin pentru perseverenta și pentru reușită. Pot face pACC pe orice tip de radar din generația noua. Practic se genereaza un set nou de coduri SWAP + codare + parametrizare specifica seriei VIN + setul de date specific fiecărui model in parte1 point
-
Verifica continuitatea firului de la compresor in panou. Daca nu are, tragi alt cablaj0 points