Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.08.2021 în toate secţiunile
-
Retapitare plafon (incepea sa se dezlipeasca) Pentru a scoate plafonul a trebuit demontat tot interiorul . Daca am demontat tot interiorul ....nu puteam monta totul la loc fara insonorizare ,curatare,spalare,eliminare greieri....etc. -insonorizare plafon -stratul 1,material vibro absorbant (STP BLACK SILVER, 1.8MM) -stratul 2,material fono absorbant (STP ACCENT GOLD 6, 6 MM) -insonorizare podea ,material vibro absorbant ( CTK Practic 2MM) -plafonul a fost retapitat cu acelasi tip de material si culoare ,operatie efectuata de un tapiter auto. Insonorizarea de fabrica consta in doua bucati de carton lipite pe plafon.4 points
-
3 points
-
3 points
-
Aventura a continuat cu insonorizare podea. Absolut tot ce sa demontat sa curatat/spalat....dupa caz. (inclusiv pedala frana ,acceleratie...) Consola centarala a fost desfacuta complet pentru eliminarea greierilor.La toate imbinarile am pus banda textila si vasilina (unde nu sa putut pune banda),greierii au disparut toti ,indiferent cum as torsiuna/apasa consola. In urma interventiei niciun clips,clema,surub... etc nu a fost deteriorat,pierdut,avariat... @vwblabla Masina se vinde pentru un pret corect.Asta nu inseamna ca nu mai fac nimic la ea ,sau fac treburile partiale,incomplete....3 points
-
Salutare tuturor, Urmaresc cu interes topicurile colegiilor in care sunt prezentate masiniile si m-am decis sa imi prezint si eu masina aici pe forum. Dupa cum se vede si in titlu, este vorba despre Audi A4 B8.5 Avant. Cum am ajuns la aceasta masina? Acum un an s-a marit familia cu un membru si timp de un an de zile ne-am chinuit cu cealalta masina, un Audi A4 B7 sedan, spun chinuit deoarece spatiul de incarcare al portbagajului este foarte mic, cadrul caruciorului era in portbagaj si nu prea mai puteam pune nimic pe langa, iar landoul sau partea sport a caruciorului o tineam pe scaunul pasagerului din fata. Alta distractie a fost cand am inceput sa cautam tricicleta pentru cea mica, criteriul era sa incapa in portbagaj iar ce se incadra nu ne placea ca model sau functionalitate asadar am hotarat ca avem nevoie de un Avant. Motorul este 2.0 TDI, 150 CP, euro 6 cu AdBlue, cod motor: CSUA, fabricat in 20.03.2015. Ca dotari, are urmatoarele: - faruri bi-xenon, cornering si AFS - Adaptive Cruise Control - Lane Assist - High Beam Assist - Oglinzi electrice, rabatabile, heliomate - Senzor ploaie si lumina - Portbagaj electric - Senzori parcare fata-spate + camera video spate - Suspensie sport 1BE - Webasto - MMI 3G+ - Volan 3 spite tesit - Scaune fata incalzite - Plafon negru - Sistem audio Bang Olufsen2 points
-
Revin pe acest topic unde, spre surprinderea mea - este foarte liniste - si am sa va spun in continuare de ce "spre surprinderea mea". Saptamana trecuta am fost pana in Grecia, 2000 KM, ruta clasica prin Bulgaria. Ce vreau sa va spun este ca au aparut niste zgomote de plastice in masina - cum nu am avut la nici o masina de cand ma stiu eu (istoric masini de aproximativ 26 de ani incoace, cronologic: dacia 1310, fiat uno, dacia supernova, dacia logan I, kia ceed, honda crv, opel astra H, opel astra I, logan MCV, skoda karoq). Alte masini conduse: golf IV, opel corsa, opel vectra. Oameni buni: plasticele din masina asta sunt un dezastru cum nu am pomenit in viata mea! Daca cumva sunteti ca mine, mai sensibil putin la anumite zgomote de plastice, casante / dure / scartaitoare / sacaitoare - stati departe de masina asta ! Eu sincer nu am stiu ca am aceasta sensibilitate - doar de cand am masina asta. Zgomotele au aparut treptat, si au crescut progresiv, de aproximativ 8 luni de cand am masina. Cel mai rau se aud in zona aeratoarelor pentru pasagerii spate, aflate in spatele cotierei centrale. Deci acolo inauntru e o zornaiala care efectiv te face cu nervii, la orice trecere peste vreo gropita / denivelare / bumper etc. Doi la mana: fatetele de la usi - dezastru total. Un sunet de scartaiala de plastic cum nu am mai pomenit la nici o masina condusa de mine pana acum (doar de la simplu mers pe drum - la orice mica denivelare) + intra in rezonanta de la sonor muzica mai sus de 25-30%. Trei la mana: acelasi zgomot de plastic de undeva din bord, din zona volanului - dar mai slab ca cele de mai sus. Clarificare de final: se aud doar zgomote de plastice - dure, casante, care scartaie, zumzaie, intra in rezonanta la nivel sonor in boxe peste 25% sau la orice mica denivelare in sosea. Precizez ca masina asta nu a vazut drumuri neasfaltate - deloc. Doar drumuri "proaste" (normale - pe care circula toata lumea), asa cum exista din greu in tara asta, pe la Bulgari si pe la Greci - dar sunt omul care merge foarte incet, la orice mica denivelare imi apare in fata. Niciodata nu am dat ca animalul in masina - ba dimpotriva - merg in general foarte incet. Ce este cel mai rau este faptul ca, aceste sunete au aparut treptat si nu se aud tot timpul. Efectiv masina asta are o personalitate proprie: sunt momente cand ruleaza perfect si sunt momente de timp cand face ca toate animalele. Nu am reusit sa fac o corelare intre temperatura de afara sau alt factor declansator. Pur si simplu face ca toti dracii , cand vrea ea. Imi pare bine, in schimb (ma amagesc cu gandul, macar) ca nu se aud zgomote mecanice / tehnice / grave etc. Sunt strict doar zgomote de plastice - destul de clar localizate.2 points
-
Salutare domnilor... Ieri am reusit sa fac revizia plus bonus inlocuirea lichidului de frana... Revizie am mai facut eu...nimic wow dar lichidul nu l-am mai schimbat niciodata singur... Mi-am comandat de la verii de peste hotare o astfel de jucarie caruia i-am mai adus cateva imbunatatiri si m-am pus pe treaba... Am bagat 2l de lichid sa fiu sigur ca il scot pe cel vechi in totalitate. Principul de functiunoare este destul de simplu...se conecteaza la o roata pentru presiune,se umple vasul cu lichid si se conecteaza la rezervorul de lichid. Ca si imbunatatiri i-am pus un manometru sa vad cu ce presiune lucrez si un mic robinet sa pot controla presiunea... Initial am incercat fara sa dau rotile jos dar era o pozitie cam incomoda si am preferat sa dau rotile jos lucru ce m-a mancat mai mult timp si nu am putut face prea multe poze... Am incercat si aerisirea cu VCDS-ul dar nu sunt sigur ca am facut foarte bine...Sunt unele lucruri pe care le-am mai uitat daca nu m-am tinut de ele Franele oricum si-au schimbat enorm comportamentul...in bine bineinteles. Poze si drumuri bune va urez... PS. Cu masina merge sotia si este foarte multumita de ea2 points
-
1 point
-
1 point
-
Foarte tare. O masina scoasa la vanzare, care asteapta cumparator, dar in care se investeste in continuare timp, bani, munca, pasiune. Felicitari. Se vede ca profitul nu e prima ta optiune.1 point
-
La ultimul Mures au fost 33+ in aer si 50+ la asfalt (asta in pauza de pranz... probabil pista s-a mai incalzit ulterior). Si da, la penultimul Mures am putut admira viespea in toata splendoarea ei 😁1 point
-
@calin.g Vreau sa-ti multumesc ca m-ai trezit la realitate. Promit sa nu mai deranjez forumul cu documentatii inutile sau cu comentarii lipsite de suport tehnic. Si da, sunt niste idioti cei care au inventat motorul cu piston si care sustin ca orice motor de acest fel consuma mai mult sau mai putin ulei din cauza segmentilor raclori care nu pot rade tot uleiul de pe camasile pistoanelor. Nu-ti dau nici link-uri in care se arata ca orice motor care nu consuma gram de ulei intre schimburi este o utopie si ca daca ai face o analiza a acestui ulei ai vedea ca e contaminat cu motorina. Tu stii cel mai bine, te felicit pentru mintea deschisa si pentru cunostiintele tehnice pe care le-ai dobandit.1 point
-
@DiLivioReferitor la aproximarea incarcarii DPF cu oil ash folosind senzorul de presiune diferential s-au facut studii inca de la inceputurile DPF si concluzia unanim acceptata a fost ca "Pressure drop across DPFs does not correlate the mass of ash in filters". Gasesti aceasta concluzie la pagina 53 din studiul MIT din 2010, link-ul urmator https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjRrczT2JHyAhWj_rsIHSFYCvo4FBAWMAV6BAgPEAM&url=https%3A%2F%2Fcore.ac.uk%2Fdownload%2Fpdf%2F4426077.pdf&usg=AOvVaw2r9aUurCzuvUJPOI9EG7zz Pentru cine e interesat pot pune si link-ul cu modul de calcul al oil ash la diesel in general dar e matematica pura... multe derivate si ecuatii care iau in considerare foarte multi parametri (mapele ECU, sarcina, presiuni, temperaturi, etc.). Mai scrie clar ca fiecare producator foloseste factori de corectie proprii functie de tipul de ulei recomandat, consumul specific de ulei al motorului, tipul de PDF folosit, etc.1 point
-
In mod real, in motor, ECU foloseste la calculul OIL ASH o functie care tine cont in principal de harta de emisii, sarcina motorului, orele de functionare si consumul de combustibil care sunt variabile. In functia OIL ASH, cenusa din ulei (care reprezinta 90% din totalul cenusii depuse in DPF) este o constanta calculata de producator din valoarea medie a unui consum de ulei de calitatea recomandata de producator (cu cenusa cunoscuta) pe tipul de motor respectiv. Deoarece cenusa provenita din ulei reprezinta 90% din total putem deduce ca valoarea pe care o citim cu VCDS este doar informativa/aproximativa si ca incarcarea reala a DPF va fi: - mai mica daca motorul consuma mai putin ulei decat media pe tipul de motor utilizat si folosim un ulei cu cenusa mai putina; - mai mare daca motorul consuma mai mult ulei decat media pe tipul de motor si folosim un ulei cu cenusa mai multa sau aditivi suplimentari; Cenusa din ulei se aduna doar in functie de numarul de ore de functionare si turatie.1 point
-
1 point
-
Rotac 2 - Mures ring Loc 3, fara diferential, la 0.4s de Megane 4RS (2) si la 0.8s zecimi de Z4 (1) care a venit cu slick si ne-a cam stins lumina. Tura de 1.46.293 aici Rotac 3 - Motorpark Adancata reversed Loc 4, tot fara diferential (pentru ca asa respecta unii mecanici angajamentele). Probleme foarte mari de aderenta (a 3-a cursa pentru FZ-urile de pe fata... aveam wheelspin pe iesirea din ultimul viraj, in treapta 4!). La 0.5s de Megane 3RS (3), 0.6s de un Nissan 350z (2) si la 1s de Z4 (1). Cursa s-a terminat brusc din cauza ploii. Tura de 1.58.564 aici Rotac 4 - Mures ring Loc 3, cu diferential, set nou de FZ pe fata, si foarte foarte cald. La 0.3s de Z4 (2) si la 0.8s de Megane 4RS (1) care a facut soft stage 1. Batalia mea se pare ca este pentru locul 3 cu Meganul 3RS care a fost pe 4 la 0.1s de mine. Tura de 1.46.548 aici Mai las cateva poze si doua urmariri cu Megane-ul 4RS din primele sesiuni de antrenamente. Enjoy!1 point
-
1 point
-
Astazi masina m-a avertizat ca nu mai are lichid de spalat parbrizul. Am scos mufa de la senxor si am verificat daca mai este umezeala acolo. Nu mai este. Garnitura montata isi face treaba.1 point
-
1 point
-
Eu am pus Aditiv Benzina G17 original Volkswagen Group https://myauto.pro/skoda/aditiv-benzina-g17-original-volkswagen-group, dar menționez în plus că am mers pe autostradă și fiindcă am DSG motorul vede turațiile maxime când apăs la podea. Nu pot să spun dacă aditivul are eficiență în alt mod de condus. La mine așa a funcționat.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00