Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.08.2021 în toate secţiunile
-
@calin.g Vreau sa-ti multumesc ca m-ai trezit la realitate. Promit sa nu mai deranjez forumul cu documentatii inutile sau cu comentarii lipsite de suport tehnic. Si da, sunt niste idioti cei care au inventat motorul cu piston si care sustin ca orice motor de acest fel consuma mai mult sau mai putin ulei din cauza segmentilor raclori care nu pot rade tot uleiul de pe camasile pistoanelor. Nu-ti dau nici link-uri in care se arata ca orice motor care nu consuma gram de ulei intre schimburi este o utopie si ca daca ai face o analiza a acestui ulei ai vedea ca e contaminat cu motorina. Tu stii cel mai bine, te felicit pentru mintea deschisa si pentru cunostiintele tehnice pe care le-ai dobandit.6 points
-
Retapitare plafon (incepea sa se dezlipeasca) Pentru a scoate plafonul a trebuit demontat tot interiorul . Daca am demontat tot interiorul ....nu puteam monta totul la loc fara insonorizare ,curatare,spalare,eliminare greieri....etc. -insonorizare plafon -stratul 1,material vibro absorbant (STP BLACK SILVER, 1.8MM) -stratul 2,material fono absorbant (STP ACCENT GOLD 6, 6 MM) -insonorizare podea ,material vibro absorbant ( CTK Practic 2MM) -plafonul a fost retapitat cu acelasi tip de material si culoare ,operatie efectuata de un tapiter auto. Insonorizarea de fabrica consta in doua bucati de carton lipite pe plafon.5 points
-
3 points
-
Aventura a continuat cu insonorizare podea. Absolut tot ce sa demontat sa curatat/spalat....dupa caz. (inclusiv pedala frana ,acceleratie...) Consola centarala a fost desfacuta complet pentru eliminarea greierilor.La toate imbinarile am pus banda textila si vasilina (unde nu sa putut pune banda),greierii au disparut toti ,indiferent cum as torsiuna/apasa consola. In urma interventiei niciun clips,clema,surub... etc nu a fost deteriorat,pierdut,avariat... @vwblabla Masina se vinde pentru un pret corect.Asta nu inseamna ca nu mai fac nimic la ea ,sau fac treburile partiale,incomplete....3 points
-
@DiLivioReferitor la aproximarea incarcarii DPF cu oil ash folosind senzorul de presiune diferential s-au facut studii inca de la inceputurile DPF si concluzia unanim acceptata a fost ca "Pressure drop across DPFs does not correlate the mass of ash in filters". Gasesti aceasta concluzie la pagina 53 din studiul MIT din 2010, link-ul urmator https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjRrczT2JHyAhWj_rsIHSFYCvo4FBAWMAV6BAgPEAM&url=https%3A%2F%2Fcore.ac.uk%2Fdownload%2Fpdf%2F4426077.pdf&usg=AOvVaw2r9aUurCzuvUJPOI9EG7zz Pentru cine e interesat pot pune si link-ul cu modul de calcul al oil ash la diesel in general dar e matematica pura... multe derivate si ecuatii care iau in considerare foarte multi parametri (mapele ECU, sarcina, presiuni, temperaturi, etc.). Mai scrie clar ca fiecare producator foloseste factori de corectie proprii functie de tipul de ulei recomandat, consumul specific de ulei al motorului, tipul de PDF folosit, etc.3 points
-
3 points
-
Rotac 2 - Mures ring Loc 3, fara diferential, la 0.4s de Megane 4RS (2) si la 0.8s zecimi de Z4 (1) care a venit cu slick si ne-a cam stins lumina. Tura de 1.46.293 aici Rotac 3 - Motorpark Adancata reversed Loc 4, tot fara diferential (pentru ca asa respecta unii mecanici angajamentele). Probleme foarte mari de aderenta (a 3-a cursa pentru FZ-urile de pe fata... aveam wheelspin pe iesirea din ultimul viraj, in treapta 4!). La 0.5s de Megane 3RS (3), 0.6s de un Nissan 350z (2) si la 1s de Z4 (1). Cursa s-a terminat brusc din cauza ploii. Tura de 1.58.564 aici Rotac 4 - Mures ring Loc 3, cu diferential, set nou de FZ pe fata, si foarte foarte cald. La 0.3s de Z4 (2) si la 0.8s de Megane 4RS (1) care a facut soft stage 1. Batalia mea se pare ca este pentru locul 3 cu Meganul 3RS care a fost pe 4 la 0.1s de mine. Tura de 1.46.548 aici Mai las cateva poze si doua urmariri cu Megane-ul 4RS din primele sesiuni de antrenamente. Enjoy!3 points
-
Salutare domnilor... Ieri am reusit sa fac revizia plus bonus inlocuirea lichidului de frana... Revizie am mai facut eu...nimic wow dar lichidul nu l-am mai schimbat niciodata singur... Mi-am comandat de la verii de peste hotare o astfel de jucarie caruia i-am mai adus cateva imbunatatiri si m-am pus pe treaba... Am bagat 2l de lichid sa fiu sigur ca il scot pe cel vechi in totalitate. Principul de functiunoare este destul de simplu...se conecteaza la o roata pentru presiune,se umple vasul cu lichid si se conecteaza la rezervorul de lichid. Ca si imbunatatiri i-am pus un manometru sa vad cu ce presiune lucrez si un mic robinet sa pot controla presiunea... Initial am incercat fara sa dau rotile jos dar era o pozitie cam incomoda si am preferat sa dau rotile jos lucru ce m-a mancat mai mult timp si nu am putut face prea multe poze... Am incercat si aerisirea cu VCDS-ul dar nu sunt sigur ca am facut foarte bine...Sunt unele lucruri pe care le-am mai uitat daca nu m-am tinut de ele Franele oricum si-au schimbat enorm comportamentul...in bine bineinteles. Poze si drumuri bune va urez... PS. Cu masina merge sotia si este foarte multumita de ea2 points
-
Salutare tuturor, Urmaresc cu interes topicurile colegiilor in care sunt prezentate masiniile si m-am decis sa imi prezint si eu masina aici pe forum. Dupa cum se vede si in titlu, este vorba despre Audi A4 B8.5 Avant. Cum am ajuns la aceasta masina? Acum un an s-a marit familia cu un membru si timp de un an de zile ne-am chinuit cu cealalta masina, un Audi A4 B7 sedan, spun chinuit deoarece spatiul de incarcare al portbagajului este foarte mic, cadrul caruciorului era in portbagaj si nu prea mai puteam pune nimic pe langa, iar landoul sau partea sport a caruciorului o tineam pe scaunul pasagerului din fata. Alta distractie a fost cand am inceput sa cautam tricicleta pentru cea mica, criteriul era sa incapa in portbagaj iar ce se incadra nu ne placea ca model sau functionalitate asadar am hotarat ca avem nevoie de un Avant. Motorul este 2.0 TDI, 150 CP, euro 6 cu AdBlue, cod motor: CSUA, fabricat in 20.03.2015. Ca dotari, are urmatoarele: - faruri bi-xenon, cornering si AFS - Adaptive Cruise Control - Lane Assist - High Beam Assist - Oglinzi electrice, rabatabile, heliomate - Senzor ploaie si lumina - Portbagaj electric - Senzori parcare fata-spate + camera video spate - Suspensie sport 1BE - Webasto - MMI 3G+ - Volan 3 spite tesit - Scaune fata incalzite - Plafon negru - Sistem audio Bang Olufsen1 point
-
1 point
-
Cardul are ceva special codat pe el (protectie) sau merge orice card SDHC? Later edit: am gasit mai sus... Sunt 4 posibilitati pentru orice Discover Media ( Delphi sau Technisat ) : 1. SD Card original 2. SD Card clona China 3. SD Card Samsung cu CID editabil 4. Orice card ( patch in unitate ) După copierea pe SD, (Allspace, discover media cu două rotite fizice, până in 2019) manualul zice ca hărțile sunt "available for you" inteleg ca-s gata de utilizare. Ce update mai faceți voi 45 de minute... e doar pentru PRO? Mai jos un before/after ... cu ce am reușit până acum.1 point
-
Asta e in capul tau, nu se strecoara niciun ulei , tu gandesti daca ar fi asa intr-o ora de mers s-ar duce tot ueiul din baie, ungerea pistoanelor e prin stropire pe sub segmenti, a ca scapa ceva vapori care sunt recirculati in sistem e alta discutie. Eu de la un schimb la altul in 15k. nu completez gram de ulei.1 point
-
Man, eu am pățit cu senzorul de temperatură, dar invers, la cald se îneca și nu pornea deoarece în loc de 70-80 de grade îmi indica - 45 :)! Încearcă sa-l schimbi!1 point
-
1 point
-
Aceeasi problema, desfa si remonteaza limitatorul. vezi unde nu-i convine, la capatul superior sau inferior.1 point
-
Doar daca era deja cu valorile depășite, dpf ul1 point
-
@powershot Cand vorbim de achizitii de auto la 4-6k euro, si mai vechi de 6-7 ani, majoritatea au filtrul la final de "viata". Nu poti sa ai pretentia ca prima grija sa fie sa schimbi DPF-ul care costa minim 1000 euro. Maxim incerci o curatare sau altul after market, daca esti un sofer cu bun simt si educat, sau faci dpf off daca esti opusul.1 point
-
Pe langa problemele cu injectoarele la PD, axul de la arborele de echilibrare, pompa de înaltă presiune de la CR, scandalul diesel gate, problemele de ungere la TSI, plus altele, problemele cauzate de DPF sunt nimic. După probleme enumerate, unii chiar pot spune, îndreptățiți, că VW face mașini proaste.1 point
-
1 point
-
Cu faza scurtă pornită Cu faza scurtă + proiectoare Pe zona apropiată până în 10m iluminarea este foarte bună, dar cui folosește când noaptea la condus îți trebuie lumină exact între 10m - 40m pentru a conduce in condiții de siguranță? Nu reușesc să îi înțeleg pe cei care ziua/noaptea merg cu proiectoarele pornite!1 point
-
Deși nu sunt proprietar, am până acum experiența a câteva sute de km cu un ID4 Pro 77kW, de altfel am parcurs și mai mulți km cu un ID3, așa că impresia mea o să fie un soi de versus între cele 2. Plusuri: - spatiu mult mai generos la pasagerii spate și totodată în portbagaj - o idee mai silențios ID4, față de ID3 - având în vedere că ID4 are un parbriz cu o construcție diferită față de ID3, eu am simțit o diferență a temperaturii in interior in mai multe scenarii, după o zi in soare, in ID3 era mult mai cald, fata de ID4 (deși ambele erau albe) - suspensia mai confortabila la ID4 față de 3, deși ampatamentul e același pentru ambele? Aici posibil greutatea sa joace un rol important. ID3 oferă senzația de sportivitate, pe lângă ID4 care e confortabil ca o canapea. -faptul că podeaua are același nivel in zona pasagerilor îl consider un mare avantaj pentru cei ce stau in spate, oferă o mobilitate mai bună Minusuri: - mult mai lent in acelerare ID4 față de ID3, deși ambele au motoare de 150KW (recunosc ca nu m-am uitat la diferența de masă între cele două) - un minus pentru ambele, calitatea plasticului la interior e dezamăgitoare față de ce ne-a obișnuit VW până acum - deși cu ultima versiune de update, de mult prea multe ori comportamentul infotainmentului e dezamăgitor. Freeze/lag de multe ori și chiar meniu climatizare indisponibil. Asta am confirmat la ambele, id3/id4. Deși unii vor spune că nu face atât de des, sincer eu o consider o mare dezamăgire. Vom vedea ce rezerva viitorul cu noile versiuni. - mă disperă (scuze,nu pot folosi alt cuvânt sa descriu) faptul că noaptea nu sunt iluminate zonele de reglare a temperaturii și volum. Eu l-am considerat în utilizare un lucru greu de digerat, de multe ori in loc să scad temperatura, am oprit infotainmentul. Aici poate unii vor spune că pot selecta asta din meniul de climatizare, dar consider că îmi distrage mult atenția de la drum. - scaunele au niste cute formate pe șezut in zona de îmbinare cu spătarul (poate aici doar eu am fost ghinionist). Îl consider un defect optic de prost gust pentru o mașină nouă Ciudățenii:(iar aici o sa fac referire strict la ID4) - după ce au coborât copii din mașină, una din portierele spate a rămas întredeschisă și chiar daca nu am închis mașina, apăsam pe switchurile din mânere și nu se deschidea ușa. Am fost nevoit să trag manual de mâner (forțat) - aleator pe unele drumuri cu denivelări s-au auzit niste bătăi pe spate (deși aveam portbagajul gol). Cu asta nu o sa îmi bat capul că e mult prea redusă frecvența apariției încât să se găsească vreo rezolvare. Am menționat asta in ideea că mai au și alți proprietari comportamentul acesta - deși e echipat la interior și exterior cu switchuri electrice pentru deschidere, toți pasagerii mi-au spus că e greu de deschis portiera din interior și nu reacționează corect la fiecare deschidere (eu ca șofer nu am pățit, deci îl introduc în categoria "feedback preluat") - când plec din mașină decuplez ventilația și AC, iar chiar și așa, de fiecare dată după ce deschid mașina (înainte de a deschide portiera) cuplează electroventilatorul față și se oprește la deschiderea portierei Per total mă declar mulțumit de mașină, chiar și cu plasticurile interioare, mi se pare un cost rezonabil pentru o mașină full electrică cu o autonomie de peste 500km-pentru mine e o diferență majoră între ID3 cu 58kw și ID4 cu 77KW (evident în funcție de modul de conducere). O găsesc ideală pentru o familie cu 2 copii, spațiul fiind suficient indiferent de situație. Singurul lucru ce l-aș adăuga ar fi iluminarea zonei de selecție a temperaturii/volum și pot declara că pentru mine acoperă toate necesitățile și nu îmi creează nicio limitare față de un ICE.1 point
-
Cu un ID4 Pro 77KW, am încărcat vineri 100%, autonomie afișată 550km (AC off). Am parcurs 241km in 2 zile, 40%extern 60%oras, cu AC pornit în marea majoritate a timpului, 100% in mod "B" și am obținut 16.4 kwh/100km. Teoretic ar rezulta o autonomie de 470km(confirmată și de către GOM, acolo fiind afișat 216km-afisat când AC era pornit). Având în vedere că am condus în marea majoritate a timpului fara sa o menajez deloc, mă declar mulțumit.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00