Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.08.2021 în toate secţiunile
-
Pe langa problemele cu injectoarele la PD, axul de la arborele de echilibrare, pompa de înaltă presiune de la CR, scandalul diesel gate, problemele de ungere la TSI, plus altele, problemele cauzate de DPF sunt nimic. După probleme enumerate, unii chiar pot spune, îndreptățiți, că VW face mașini proaste.1 point
-
Salut, De 0 la 1850Km am 8%. Masina plina de bagaje, 2 adulti si o galusk de 9 luni. Bucuresti - Vatra Dornei - 530km - 7.4% Vatra Dornei - Bucuresti - 530km - 6.9%1 point
-
1 point
-
Cu faza scurtă pornită Cu faza scurtă + proiectoare Pe zona apropiată până în 10m iluminarea este foarte bună, dar cui folosește când noaptea la condus îți trebuie lumină exact între 10m - 40m pentru a conduce in condiții de siguranță? Nu reușesc să îi înțeleg pe cei care ziua/noaptea merg cu proiectoarele pornite!1 point
-
Salut...primele baterii (atat la cheia utilizata zilnic, cat si la cea de rezerva), m-au tinut aprox. 2 ani si au "picat" deodata. Dimineata am mers cu masina pana la un magazin si cand am revenit la masina, pur si simplu nu s-a mai deschis (ledul de pe cheie nu mai "licarea" deloc). Am mers acasa, am luat cheia de rezerva, care s-a "comportat identic" (niciun semn de viata). Am inlocuit bateriile la ambele chei care au "tinut" (din nou la ambele chei), 9 luni jumatate (imi notasem data schimbarii lor :))). Concluzia mea este ca softul NU este optimizat deloc, cheia de rezerva "cautand" si ea mereu , din cand in cand, masina sau senzorii ei, de fapt, si consumand astfel, inutil, bateria. De atunci, cheia de rezerva sta cu o baterie langa ea (NU in ea, ca n-are sens), iar pentru cea utilizata zilnic, stiu ca poti gasi la orice benzarie o baterie CR 2025 (doar sa nu ai "norocul" sa te lase undeva pe camp, la 100 km de orice civilizatie). Fiind vorba de grupul VW aveam mai multe pretentii de la ei, dar na', cum zicea un amic: e Skoda, nu Mercedes :))). Va recomand sa tineti o baterie CR2025 de rezerva in masina (pe care o puteti deschide si mecanic - manerul usii are o mica fanta dedesubt, unde bagi cheia, deschizi ornamentul si apoi poti deschide usa mecanic) pentru astfel de situatii.1 point
-
Salutare tuturor! Masina a ajuns pe data de 25 mai, la fix 16 saptamani dupa comanda data la dealer. Astazi avem deja impreuna ~6.000km asa ca e timpul sa deblocam topicul si sa las impresiile mele la rece, dupa rodaj, dupa hype-ul initial si tupa toata perioada de acomodare cu masina. Nu mai reiau partea cu achizitia, caracteristici si dotari, sunt in primul post. Pentru mine personal, masina e ca o jucarie de oameni mari. Haioasa, ascultatoare, comoda, agresiva cand trebuie. Nu o vad ca o masina super sport avand in vedere ca poate si cara de toate cu 4 adulti si bagaje. E mai mult un all-rounder care trage bine de tot cand vrei. O folosesc in modul individual in 90% din timp, totul pe confort si eco, fara sunet in boxe. Atunci cand vreau distractie sau depasiri in forta o dau direct in sport si ii rup fashul. Apropo de sunetul in boxe - e o chestie de love it or hate it. Imi place cand e in sport - iti amplifica senzatia dar nu as putea face un drum lung cu el activ. Suspensia DCC isi face treaba cu brio, e diferenta mare intre confort si sport cu singura mentiune ca modul confort nu e atat de confortabil cat as fi vrut eu. Bine ca nu am luat jante pe 19 altfel o luam in freza mai rau. Motorul trage bine pe toata plaja de turatii. Puterea lui se simte 100% doar in modul sport. Turbo lag are in toate modurile, in sport se simte cel mai putin. Consumul e irelevant, consuma cat vrea ea. Dar ca si idee, oras: orice intre 11-18% in functie de trafic, extra urban sub 7% nu am vazut. Sunt iarasi foarte multumit de pachetul scaune ergonomice, schimba complet feeling-ul interior al masinii. Combinatia aia de alcantara pe scaune, usi si bord + cusaturi rosii pute asa un pic a RS6 🤣 (gluma) dar ati prins ideea. Am cumparat din shop si ambient light plus care vine cu un mov smecher rau. Partea de electronica/infotainment: ei bine aici e mai complicat. Am primit toate erorile posibile de la toti senzorii. Dar la restart isi revin. Frecventa era mare de tot, dar dupa cateva update-uri de soft acum primesc cam 1 eroare pe saptamana, in principiu de la front assist sau senzorii de parcare. Nu e normal , stiu, dar m-am obisnuit cu ele Sound systemul CANTON e o vrajeala, 600 euro pe geam, in Octavia 3 sistem standard se auzea aproape la fel Au pus subwooferul sub roata de rezerva, cric si scule, zornaie alea de ma dispera. Abia astept sa il arunc de acolo, dupa ce gasesc o solutie sa bun un subwoofer aftermarket fara sa pierd garantia. Haionul electric zornaie si el, nu ai ce face aia e. Are zile cand face si nu face. M-am obisnuit si cu asta. Probabil e de la contactul care il face cu sabotii aia de plastic. Alti 800 euro aruncati pe geam sunt cei de pe sistemul de navi Columbus. Eu am crezut ca sistemul asta vine cu un ecran mai mare si de aia l-am luat. de fapt in banii astia e doar functia de navi deblocata si atat. Nu am folosit-o niciodata, folosesc doar Android Auto - care apropo merge si wireless. Urmeaza dupa modelul colegului @nsm sa arunc si eu niste folie neagra pe plafon, si transparenta pe botul masinii - apoi insonorizare completa usi si schimbat tot sistemul audio. Mai vedem dupa ce ii mai fac Cateva poze atasate. Weekend placut va doresc!1 point
-
Cineva de la service a sters postul meu ? Sunteti mai inversunati ca cei din service sa stergeti un post . Sa iti cada cutia de viteza nu este chiar un lucru marunt si cred ca omul era indreptatit sa primeasca o compensatie din partea producatorului . Masina nu va sta 1-2 zile in service ....... si ce am scris in postul sters este o realitate masinile sunt folosite de angajati, clientul primeste pejo1 point
-
Am recuperat astazi masina, dupa o saptamana, timp in care a primit folie PPF pe partea frontala si un pic extra (partea din fata a plafonului, muchiile interioare ale aripilor si pragurile in zonele unde vopseaua e predispusa la matuire datorita mizeriei aruncate de roti). Pentru ca pe faruri folia de la primul detailing era montata pana la margine doar si se vedea taietura/muchia, s-a inlocuit si ea, pentru un look mai curat si rezistenta mai buna in timp. Un alt plus pentru mine este faptul ca s-au imbracat in PPF si elementele negre lucioase ce "gazduiesc" dungile rosii, care de altfel erau predispuse la dezlipire datorita suprafetei mici de contact. Acum stau mult mai linistit la spalatorie 😁. Overall, sunt 110% multumit de rezultat si atentia cu care s-a lucrat, sunt foarte placut impresionat. Apreciez si ca am fost rugat sa revin la inceputul saptamanii viitoare, dupa prima spalare, pentru o inspectie vizuala, sa ne asiguram ca nu exista nicun fel de defect. Abia astept sa fie buget pentru a reveni sa infoliez si partea din spate. Cateva poze mai jos cu rezultatul, plus vreo doua extra cu interiorul, ca nu prea am pus.1 point
-
Un articol scris de politicieni, citit pe diagonală vad doar GTI, GTI, GTI, LED, LED, MIB, procesor cu 4-cores... marketing ieftin pentru nepasionați. Pentru cei interesati era bine daca scria câți cai are, un cuplu motor aruncat pe undeva, cât e greutatea aia redusă (la empty) de care scrie in articol, chestii d-astea nașpa... Probabil VW intelege ca targetul lor de vanzari este format doar din tineri cu ochiul pe chestii lucitoare si bling-bling. Trist pentru viitorul automobilistic!1 point
-
Am cumparat-o anu trecut la sfarsit de septembrie. Modelul e un ambition de 1.5 tsi. Inainte am condus masina parintilor o Skoda Octavia 1u2 si eram extraordinar de entuziastmat de Skoda in general. Ei bine e si vorba de noroc in viata, dar noul model, Octavia 4 m-a dezamagit grav. In primu rand tableta si tot sistemu electronic a fost slabut din prima. Se activau senzorii aleatoriu, fail-uiau front assistul, cei de parcare, lane assist, emergency call, airbag. Dupa ce am facut o vizita la Avia motors, acestia mi-au spus ca cei de la Ivas mi-au dat-o fara sa fie pregatita de drum. Dupa vizita la ei problemele aproape au disparut. Mai sunt fail-uri de la front assist dar dispar. Ei bine ziceam ca macar merge mecanica, asta pana ieri. Masina este cu transmisie manuala. Ieri la iesirea de pe A2, s-a blocat schimbatorul in treapta a 3-a. Dupa 15 min de stat pe loc a mers sa plec cu a 2-a. Am tarat-o pana acasa vreo 10km. De dimineata cand m-am dus sa o las la service a reusit si a 1-a sa mearga. Deci a 4/5/6-a nada. Masina de 9 luni cu 10k km in bord… Sincer sa fiu o s-o mai tin cat e garantia si dupa incerc sa scap de ea. Poate am fost ghinionist, dar la 21k euro aveam asteptari mai mari de la ea. Macar sa pot schimba vitezele gen :)))1 point
-
1 point
-
salut, io zic sa-i schimbi oglinda de dacie si sa-i scoti lampile de mars arier de pe aripile fata....acolo erau niste site parca ovoidale....parerea mea! s-avem drumuri bune!1 point
-
0 points
-
am luat eu de la autokarma pentru 1.2 TSI(CJZA). 303 RON toate filtrele(aer, ulei si polen cu carbon activ si bacterii) si 5L ulei LL castrol. filtrele toate mann(tot mann am pe ea). in weekend mi le schimb singur. pe masina precedenta tot mann am folosit. nu am avut probleme. dar schimburile le fac la 10k km, maxim 11k km. nu mai mult.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00